Kullanıcı Adı: Sürekli Bağlı Kal
Şifre:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte. « önceki sonraki »
Sayfa: [1] Yazdır
Gönderen Konu: VSA & Motor arıza lambası  (Okunma Sayısı 12247 defa)
honda2002


Yaş: 42
Yer: İstanbul
Otomobil: 2005 E60 530i
Şu Anda Sitede Değil

Takim elbiseli sporcu


« : Haziran 24, 2012, 12:37:47 ÖS »


Yol düz, kaymak asfalt, motor sıcak.

D'de biraz ilerleyip manuelde 1 e alıp gazladım. 4000 d/d civarı VSA arıza lambası yandı, 4500 d/d civarı ise motor arıza lambası yandı.
İleride durup kontağı kapatıp açtım VSA arıza lambası tekrar yanmadı ancak motor arıza lmabası yanık kaldı.

1-2 saat sonra aracı çalıştırdım baktım hala lamba yanıyor, sinirlendim, manuelde 1 e alıp gazı kökledim. Baktım motor arıza lambası sönmüş Smiley

600 km yol yaptım, bazen devirli de kullandım, tekrar yanmadı.

Sizce bu durum neden olmuş olabilir ?
Benzer durumla karşılaşan arkadaş var mı ?

Arkadaşımda da Accord 2.4 var, yolda giderken bir ara göstergedeki tüm lambalar yanmış (sanki test ediyormuş gibi) sonrasında sönmüş hepsi.
Garip bir durum. Başına gelen var mı ?
Logged

Favorilerim;
Accord 2.4
Honda Legend 3.5
E60 535d
GÖKHAN066


Yer: ANKARA
Otomobil: ACCORD 2.4
Şu Anda Sitede Değil

Kızlara €tek ErKeğe V-Tech YaKıŞıR !!!!!


« Yanıtla #1 : Haziran 24, 2012, 01:25:49 ÖS »

eğer tüm gösterge ışıkları yanıp söndüyse beyinle alakalı bişey olabilir bence ihmal etmeyin bi servise yada elektrikciye gösterin
Logged
drmoz

Avatar Yok

Yaş: 35
Yer: Ankara
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #2 : Haziran 24, 2012, 04:14:20 ÖS »

İmzanizdaki aractan bahsediyorsaniz o aracta vsa yok ki?
Vsa isigini bilmem de lpg varsa bazen yuksek devirlerde ariza lambasi yakabiliyor.
Aklima baska nisey de gelmiyor.
Logged
honda2002


Yaş: 42
Yer: İstanbul
Otomobil: 2005 E60 530i
Şu Anda Sitede Değil

Takim elbiseli sporcu


« Yanıtla #3 : Haziran 24, 2012, 06:02:56 ÖS »

İmzanizdaki aractan bahsediyorsaniz o aracta vsa yok ki?
Vsa isigini bilmem de lpg varsa bazen yuksek devirlerde ariza lambasi yakabiliyor.
Aklima baska nisey de gelmiyor.

2004 Accord 2.4 te VSA var.
Sol altta kapatma tuşu da var, nasıl bilmem Smiley Geçen kış karlı rampalarda az yardım etmedi Smiley

Anladığım kadarıyla her 2 lamba da kendiliğinden söndüğüne göre öyle kurcalanacak bir durum yok.
Aracı bir sonraki bakımda (6 ay sonra falan) makineye bağlatsam arıza kodu alırım herhalde, değil mi?
Logged

Favorilerim;
Accord 2.4
Honda Legend 3.5
E60 535d
ilkercom
Hasan İlker Çom



Yaş: 39
Yer: Zeytinburnu
Otomobil: Honda Civic 1.8 HB M/T
Şu Anda Sitede Değil

Hayat 5000 rpm de başlar.


« Yanıtla #4 : Haziran 24, 2012, 06:35:01 ÖS »

bence yinede bi götürüp baktırın.

VSa normalde o şekilde yanmaz. bi ihtimal patinaj çektiyse yanar söner.

lpg ile ilgili bir sorun olma ihtimali yüksek. sensör arızasıda olabilir anlık olarak okumamıştır. arıza kodu beyinde saklı durur. neden olduğu 10 sene sonra bile çıkar.
Logged

1,8 I-Vtec 2006 M/T

ebc gd series disc + greenstuff brake pads
simota carbon charger
06FAT68


Yaş: 34
Yer: TRABZON
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #5 : Haziran 25, 2012, 12:15:28 ÖÖ »

arıza kodları beyinde kalır ve çıkar serviste makinaya bağlatın aranız iyiyse para almazlar yoksa 30-40tl alırlar dışarda baktırısınız ama kodun ne olduğunu bilirlermi bilemem benimde VSA ve ünlem yandı bikaç sefer aracı park ederken servise soktum para almadılar düşük voltaj çıktı aküye baktık şarj gerekli ukatılımını aldık ve şarjdan sonra sorunum düzeldi
Logged

95 Civic   Ex
93 Sedan Sİ
03 Accord 2,4 Executive
honda2002


Yaş: 42
Yer: İstanbul
Otomobil: 2005 E60 530i
Şu Anda Sitede Değil

Takim elbiseli sporcu


« Yanıtla #6 : Haziran 25, 2012, 08:33:55 ÖÖ »

arıza kodları beyinde kalır ve çıkar serviste makinaya bağlatın aranız iyiyse para almazlar yoksa 30-40tl alırlar dışarda baktırısınız ama kodun ne olduğunu bilirlermi bilemem benimde VSA ve ünlem yandı bikaç sefer aracı park ederken servise soktum para almadılar düşük voltaj çıktı aküye baktık şarj gerekli ukatılımını aldık ve şarjdan sonra sorunum düzeldi

Bir iki gun once motor kapali iken 1.5 saate yakin radyo dinledim aku bitmis arac calismamisti.
Sanirim hemen ardindan bu olay oldu. Yine de baktirmak lazim dediginiz gibi
Logged

Favorilerim;
Accord 2.4
Honda Legend 3.5
E60 535d
ilkercom
Hasan İlker Çom



Yaş: 39
Yer: Zeytinburnu
Otomobil: Honda Civic 1.8 HB M/T
Şu Anda Sitede Değil

Hayat 5000 rpm de başlar.


« Yanıtla #7 : Haziran 25, 2012, 09:33:48 ÖÖ »

voltajın çok düşmesi kalıcı sensör arızalarına da yol açabilir haberiniz olsun.
Logged

1,8 I-Vtec 2006 M/T

ebc gd series disc + greenstuff brake pads
simota carbon charger
Alperen Eren


Yaş: 39
Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil

Kanaatin varsa , aciz değilsin ...


« Yanıtla #8 : Haziran 25, 2012, 01:41:28 ÖS »

i
Logged

2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE
timurcinn
Timur.



Yaş: 32
Yer: istanbul
Otomobil: accord
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #9 : Ağustos 13, 2013, 05:20:23 ÖS »

s.a sorun cözüldümü cözüldüyse nasıl aynı sorunu yasamaktayım
Logged
ilbilge_11

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #10 : Ağustos 13, 2013, 05:26:57 ÖS »

sanırım akü şarj azalmş olabilir
Logged
06FAT68


Yaş: 34
Yer: TRABZON
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #11 : Ağustos 13, 2013, 05:56:10 ÖS »

hayır arkadaşlar honda2002 ile konuştuk telefonda triger zinciri diş atlamış onu yaptırdı eğerki VSA ve motor lambası yanarsa aracı hareket ettirmeden en yakın servise gösterin
Logged

95 Civic   Ex
93 Sedan Sİ
03 Accord 2,4 Executive
honda2002


Yaş: 42
Yer: İstanbul
Otomobil: 2005 E60 530i
Şu Anda Sitede Değil

Takim elbiseli sporcu


« Yanıtla #12 : Ağustos 13, 2013, 06:26:32 ÖS »

Evet triger uzayip dis atlamis degisince duzeldi sukur. Smiley
Zincir bile zamanla uzuyor degisim gerekebiliyor
Trigerde gerdirme var ama benimki 2 dis atlamis gerdirecek yeri kalmamis Smiley

Lambayi krank sensoru yakmis. Seref usta biraz ugrasara triger zincirindeki hatayi bulmustu Smiley

Sonrasinda alt devirdeki hantallik, gaz yememe, cekis dusuklugu sorunlarim duzelmisti.

Logged

Favorilerim;
Accord 2.4
Honda Legend 3.5
E60 535d
timurcinn
Timur.



Yaş: 32
Yer: istanbul
Otomobil: accord
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #13 : Ağustos 13, 2013, 08:13:51 ÖS »

Saolun arkadaşlar peki kaça mal oldu triger degiştirmek?
Logged
honda2002


Yaş: 42
Yer: İstanbul
Otomobil: 2005 E60 530i
Şu Anda Sitede Değil

Takim elbiseli sporcu


« Yanıtla #14 : Ağustos 13, 2013, 08:55:52 ÖS »

Saolun arkadaşlar peki kaça mal oldu triger degiştirmek?

Pek ucuz degil, sanirim iscilik dahil 700tl civari bir para odemistim
Zincir orijinal honda.

Yag degisimini geciktirmek sinciri cabuk eskitiyormus. Sonucta motor yagi ile yaglaniyor
Actirmisken vtec kanallarini da temizlet bence. Yag zamanla bu kanallarda da tortu birakiyor vtec zamanlamasini bozuyormus.
Ilave olarak ustan kesinlie honda hatta mumkunse Accord ustasi olsun zira bizim araclarin vtec sistemi bayagi komplikeymis.

Logged

Favorilerim;
Accord 2.4
Honda Legend 3.5
E60 535d
timurcinn
Timur.



Yaş: 32
Yer: istanbul
Otomobil: accord
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #15 : Ağustos 13, 2013, 09:19:13 ÖS »

Saol ustadım antalyada zor ama bulmaya calısıcaz bi hondacı artık
Logged
Savaş YILMAZ


Yaş: 38
Yer: İSTANBUL MERTER
Otomobil: CİVİC HB 2008 1.8 i-shıft
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #16 : Mart 14, 2017, 08:41:34 ÖS »

Arkadaşlar merhaba benim sorunum motor arıza ışığıyla beraber bilgi ekranında  VSA yazısı çıkması gaz pedalına basıyorum fakat gazı çok az yiyor. İstanbul Merterde oturuyorum Honda 1.8 hb lerden anlayan iyi bir usta tavsiyesi lütfen
Logged
vollturk

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #17 : Ağustos 12, 2017, 12:49:46 ÖS »

Savaş bey sorunu cozdunuz mu bende de aynı sorun var cevap yazabilir misiniz
Logged
Sayfa: [1] Yazdır 
« önceki sonraki »
Gitmek istediğiniz yer: