Kullanıcı Adı: Sürekli Bağlı Kal
Şifre:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte. « önceki sonraki »
Sayfa: 1 2 [3] Yazdır
Gönderen Konu: DİKKAT her su eksilten araç hararet yapmış anlamına gelmez.  (Okunma Sayısı 77170 defa)
avionics


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #40 : Ağustos 22, 2011, 09:41:36 ÖS »


Benimde hararet ve su eksiltme problemim vardı

conta dediler değişti ,aynı anda termostat fan müşiri ve radyatör kapağıda değişti benim isteğimle şimdi problem kalmadı conta da hasarlıymış dediklerine göre

geçmiş olsun

usta var ustacık var

2002 vtec
Logged
elite


Yaş: 31
Yer: Kocaeli
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #41 : Nisan 29, 2012, 10:31:58 ÖÖ »

bende burdaki yazıyı okuyunca önce radyatör kapağı aldım ama sorun çözülmeyince contayı değişttirtmek için sanayiye gittim motoru söktük değişmişken subap lastikleri de değişsin dedim ama subap tırnaklarından birisi kayboldu, bugün dükkanın içinde kaybolan parçayı aramaya çalışacaz yok böyle bir olay...
Logged

plaka yerli korkutur!
Murat06_54

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #42 : Eylül 12, 2012, 10:10:43 ÖS »

Arkadaşlar merhaba.Bende 1998 model 1.6 ies var.Aracım conta yaktı değiştirdim.kapak falan taşlandı.Aradan 1 ay geçmedi tatile gittiğimde aracımın yine harareti yükseldi.Yedek su kabından aşırı su atıyordu.radyatör kapağından dediler.değiştirdim.düzelmişti su atmıyordu.Ancak tatil dönüşü yine hararet yaptı.Contayı ikinci kez değiştirdim.Değiştireli 2 hafta oldu su kabıından aşırı fokurdama sesi geliyordu.radyatör kapağını yine değiştirdim.1-2 gündür düzelmiş gibiydi.bugün hararet yükselmeye başladı yedek su kabı acayip bi şekilde fokurduyordu yine.Sanırım su kalmayınca hararet yaptı.Ankara şaşmazda ege honda servise götürdüm.aracın motor bloğunda eğrilik olduğu için bu sorunu yapacağını dediler.pek güvenemedim dediklerine.Bu konuda yardımcı olabilecek varsa cevaplarınızı bekliyorum.yoksa arabayı yakacam valla sanayiden çıkamaz oldum Sad
Logged
hondacolik
ホンダ患者



Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #43 : Eylül 12, 2012, 11:13:37 ÖS »

allah yardımcın olsun  , honda yetkili servisinden orjinal conta al ama orjinalliğinden emin ol 160 dan aşağı olmaması lazım ayrıca bizim motorlar alüminyum umurum taşlama felan olmamışdır  motor bloğu sakınha
Logged

HONDA SEVENE HAYAT ONDA
Murat06_54

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #44 : Eylül 13, 2012, 10:45:25 ÖÖ »

Ankarada bütün yetkili özel servis dolaşmadığım yer kalmadı.ellerinde olmadığını söylediler istanbuldan sipariş vermeleri gerekiyormuş.İkinci kez conta taktırdığımda çok aradım 15 günde gelir dediler bende bekleyemedim.Fiyatı 135 tl demişlerdi.orjinal radyatör kapağı ne marka oluyor arkadaşlar bilen varsa söyleyebilirmi yada siz de bulunan radyatör kapağının markası ne?ankarada MKT marka orjinal diye satıyolar fiyatı da 20 tl.serviste yine yok çünkü radyatör kapağı.
Logged
Murat06_54

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #45 : Eylül 13, 2012, 10:48:27 ÖÖ »

Bu arada bu sabah arabanın suyunu tamamladım.radyatör kapağı açık çalıştırdım araba soğukken.Hiç bi su atma ya da kabarcık çıkmadı.ama 20 km falan gidince hararet ortalara geldi.sonra düştü.Şu an normal gözüküyo.Kafayı yemek üzereyim valla.Motor bloğumda eğrilik olsa sürekli hararet yapması ve sabah çalıştırınca su atması gerekmezmi?yardımlarınızı bekliyorum bu konuda...
Logged
hangover


Yer: BURSA
Otomobil: es7
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #46 : Eylül 13, 2012, 05:01:10 ÖS »

Bu arada bu sabah arabanın suyunu tamamladım.radyatör kapağı açık çalıştırdım araba soğukken.Hiç bi su atma ya da kabarcık çıkmadı.ama 20 km falan gidince hararet ortalara geldi.sonra düştü.Şu an normal gözüküyo.Kafayı yemek üzereyim valla.Motor bloğumda eğrilik olsa sürekli hararet yapması ve sabah çalıştırınca su atması gerekmezmi?yardımlarınızı bekliyorum bu konuda...

hocam bursada olsaydın seni bi yere yönlendirirdim. aracına özel adam elle conta yapıyor ve saatlerce bu işlem için uğraşıyor. elinde orjinal kalıpları var ordan yapmakta,bi kaç arkadaşım sorunlarını o adam sayesinde çözdü. motor bloğunun eğri olduğunu nasıl anladılar. açıp testemi gönderdiler. gözle vs ile anlaşılcak iş değildir o. zaten gözle bakınca anlıyosa o motor 1 saat çalışmaz. bu arada bi kaç sefer daha conta yakarsan kapağında taşlama toleransı kalmayacak yeni kapak almak zorunda kalıcaksın haberin olsun.
Logged

hondasını satan bilge
Murat06_54

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #47 : Eylül 13, 2012, 06:37:43 ÖS »

teşekkürler.Bu arada orjinal radyatör kapağının markası ne?ankarada HKT mi MKT mi diye bi markayı orjinal diye satıyolar.Üzerinde Made in Japon yazıyo.bilen varmı acaba?  nohappy
Logged
omerkayser


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #48 : Eylül 15, 2012, 11:45:29 ÖS »

evet hocam HKT zannedersem. made in japan yazıyor. ama orijinal kapağı değil. kayseri fedakar da 15 lira
Logged
Murat06_54

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #49 : Eylül 19, 2012, 12:44:29 ÖS »

Arkadaşlar radyatör kapağını değiştirdim sorun çözüldü ama bu seferde sanırım termostat açmıyor hararet yükseliyor sonra düşüyor.termostattanmıdır acaba bu sorun?
Logged
dreammaker_11


Yaş: 36
Yer: BURSA
Şu Anda Sitede Değil

i believe i can fly..


« Yanıtla #50 : Eylül 19, 2012, 02:55:24 ÖS »

Arkadaşlar radyatör kapağını değiştirdim sorun çözüldü ama bu seferde sanırım termostat açmıyor hararet yükseliyor sonra düşüyor.termostattanmıdır acaba bu sorun?

termostat müşürü sorunlu olabilir. yani bir algılıyor bir algılayamıyor gibi. değiştirip bir deneyin isterseniz
Logged
alper_06


Yaş: 38
Yer: istanbul
Otomobil: 1994 EG4 D15B3
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #51 : Eylül 19, 2012, 03:35:28 ÖS »

Arkadaşlar merhaba.Bende 1998 model 1.6 ies var.Aracım conta yaktı değiştirdim.kapak falan taşlandı.Aradan 1 ay geçmedi tatile gittiğimde aracımın yine harareti yükseldi.Yedek su kabından aşırı su atıyordu.radyatör kapağından dediler.değiştirdim.düzelmişti su atmıyordu.Ancak tatil dönüşü yine hararet yaptı.Contayı ikinci kez değiştirdim.Değiştireli 2 hafta oldu su kabıından aşırı fokurdama sesi geliyordu.radyatör kapağını yine değiştirdim.1-2 gündür düzelmiş gibiydi.bugün hararet yükselmeye başladı yedek su kabı acayip bi şekilde fokurduyordu yine.Sanırım su kalmayınca hararet yaptı.Ankara şaşmazda ege honda servise götürdüm.aracın motor bloğunda eğrilik olduğu için bu sorunu yapacağını dediler.pek güvenemedim dediklerine.Bu konuda yardımcı olabilecek varsa cevaplarınızı bekliyorum.yoksa arabayı yakacam valla sanayiden çıkamaz oldum Sad

inşallah taktıkları contadaki su delikleri doğrudur.eğer aynı contadan takmadılarsa su kanallarından biri veya fazlası yeni takılan contayla birlikte kapanmış olabilir.buda sağlıklı dolaşım yapmayıp hararet yaptırır aynı aracın farklı contaları olabiliyor.(Orjinal conta hariç) ayrıca basınçten dolayı su eksiltmesi ve kapak bozması normaldir.conta değişimlerinde çıkan contayla bire bir conta alınmalı kesinlikle aracın yıl model motor bilgileriyle parça almayın derim.( daha önce 2005 megane 2 1.5 DCİ dynamique aracımda başıma gelmişdi orjinal değildi conta ama orjianle eş değer en kaliteli contaydı sözde :S ) Çok geçmiş olsun
Logged

alper_06


Yaş: 38
Yer: istanbul
Otomobil: 1994 EG4 D15B3
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #52 : Eylül 19, 2012, 03:38:31 ÖS »

Arkadaşlar radyatör kapağını değiştirdim sorun çözüldü ama bu seferde sanırım termostat açmıyor hararet yükseliyor sonra düşüyor.termostattanmıdır acaba bu sorun?

Hararet yapan aracın müşürleri kesinlikle değiştirilmeli.Çoğu zaman hararetten dolayı arıza yapıyor ve düzensiz çalışıyor.işinizi şansa bırakmayın ustanız sağlam desede kesinlikle değiştirin derim.
Logged

Murat06_54

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #53 : Eylül 20, 2012, 10:05:31 ÖS »

Müşiri değiştirdim ama araç şehir içinde normal hararet yapmıyor.uzun yola çıkınca hararet yükseliyor.sonra kendi düşüyor.çok ilginç bi durum yani.termostatı  değiştirecem herhalde.
Logged
sercanim
SeRCaN



Yer: Ankara
Otomobil: 2007 Honda Civic Elegance F1 Vites BRC MY11 Sıralı Sistem
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #54 : Eylül 20, 2012, 10:22:28 ÖS »

bende yeni lpg taktırdım.Uzun yola gideceğimden dolayı radyatörün yedek depoya ağzına kadar antifriz koymuştum.Yolculuktan sonra bir de ne göreyim.Yedek radyatördeki antifrizden eser yok.Herhalde LPG den dolayı su eksiltti diye düşündüm.Üzerine su ilave ettim.Ankaraya dönünce ustaya göstermek için radyatörün yedek depoyu açtım bir de ne göreyim.Yedek depo masmavi.Suyu almış antfrizi yedek depoya atmış.Devir daim yapıyor dedi usta.Velhasıl sorunun neden kaynaklandığını kesin bir şekilde anlamadan aracı hemen yaptırmak için fevri davranmamalıyız.Bir değil de birkaç ustaya götürmekte fayda olacaktır.Garantiniz yoksa bence özel servisde olsa hondanın bir özel servisi olursa iyi olur.Başkasına kurcalatmaya gelmiyor.Hiç değilse özel honda servisleri araca yabancı değiller.
Logged
alper_06


Yaş: 38
Yer: istanbul
Otomobil: 1994 EG4 D15B3
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #55 : Eylül 20, 2012, 10:43:55 ÖS »

bende yeni lpg taktırdım.Uzun yola gideceğimden dolayı radyatörün yedek depoya ağzına kadar antifriz koymuştum.Yolculuktan sonra bir de ne göreyim.Yedek radyatördeki antifrizden eser yok.Herhalde LPG den dolayı su eksiltti diye düşündüm.Üzerine su ilave ettim.Ankaraya dönünce ustaya göstermek için radyatörün yedek depoyu açtım bir de ne göreyim.Yedek depo masmavi.Suyu almış antfrizi yedek depoya atmış.Devir daim yapıyor dedi usta.Velhasıl sorunun neden kaynaklandığını kesin bir şekilde anlamadan aracı hemen yaptırmak için fevri davranmamalıyız.Bir değil de birkaç ustaya götürmekte fayda olacaktır.Garantiniz yoksa bence özel servisde olsa hondanın bir özel servisi olursa iyi olur.Başkasına kurcalatmaya gelmiyor.Hiç değilse özel honda servisleri araca yabancı değiller.

Adam 2 kere conta yakmış daha neyini anlıyacak SmileySmileySmiley
Logged

hondacolik
ホンダ患者



Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #56 : Eylül 21, 2012, 07:08:13 ÖS »

Sercanim aynen lpg takımı sonrası benimde az miktar suyu azaltmış tamamladım max çizgisinin altına kadar 3500 km ye yakın bir yol yaptım hala aynı seviyede yani lpg boruları azda olsa hava yaptırabiliyor ilk takılmadan sonraki 50-100 kmde doğru bi tespit senin ki okey
Logged

HONDA SEVENE HAYAT ONDA
pierre_carevas


Yaş: 33
Yer: Kahramanmaraş
Otomobil: 2007 Accord 2.0 executive
Şu Anda Sitede Değil

34 ERZ 31


« Yanıtla #57 : Ocak 10, 2013, 07:50:47 ÖÖ »

aynı problem yani su eksiltme benim araçtada oldu honda servisine gittim. ilk baktıkları yer radyatör kapağıydı. gerçektende kapağın iç kısmı oldukça deforme olmuştu. arabamı aldım ama yoğun çalıştığımdan henüz deneyemedim ve bu orjinal kapak bana 82 TL ye maloldu.
Logged

bir sek dileğim var buzlu ol yeter Smiley
BekiRoRo

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #58 : Kasım 30, 2017, 10:35:11 ÖS »

Benim CR-V' nin geçen hafta çeşme suyu dolu radyatörü 3 litre kırmızı antifriz ve çeşme suyu karışımı ile dolduruldu. 6 gün geçtikten sonra bu akşam hararet ibresi duran trafikte yavaşça yükseldi. Araba yol alınca normale dönüyordu. Parkettim ama motor ve radyatör normalden sıcak olduğundan kapağını açmadım. 40 dakika bekledikten sonra radyatör kapağını açtığımda su yoktu. Yeşil antifriz ile takviye ettim, 1 litre aldı.
Ben de kapaktan şüphe ediyorum zira arabanın altında su yoktu.
Logged
BekiRoRo

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #59 : Aralık 06, 2017, 03:57:25 ÖS »

Yeni kapak aldım çözüm olmadı, bom boş olan genleşme kabını doldurdum çözüm olmadı, soğuk motordan bile radyatör kapağının altından parkettiğinde altta birikinti oluşturacak şekilde su akıtıyor.
Son çarem radyatör kapak ağzına teflon bant sarıp kapağı öyle kapatmak. Zira geçenlerde götürdüğüm Japoncu Usta radyatör üst kısmı işlem görmüş ama iyi işçilik yapılmadığından kapağı tam oturmuyor demişti.
Logged
Sayfa: 1 2 [3] Yazdır 
« önceki sonraki »
Gitmek istediğiniz yer: