Kullanıcı Adı: Sürekli Bağlı Kal
Şifre:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte. « önceki sonraki »
Sayfa: 1 ... 4 5 [6] 7 Yazdır
Gönderen Konu: otomatik vitesde araba geriye kaçarmı acil lütfen  (Okunma Sayısı 24495 defa)
GhostRider


Yaş: 41
Yer: istanbul
Şu Anda Sitede Değil

Ekmeğimde Taş Var. Sırtımdan Vurdular.


« Yanıtla #100 : Ağustos 30, 2008, 10:16:20 ÖS »


kemal amca çeşmedeyim yarın dönüyorum. Tel bekliyorum 0537 760 57 88 ara gitmeden görüşelim
Logged

Araçlar gelip geçici, önemli olan dost kazanıp karşılaşığında başını öne eğeceğine bir merhaba diyebilmek..
loiz


Yaş: 25
Yer: 55-61
Otomobil: Golf 1.6FSI mkV /// Cr-V 2.0 ivtec mkII
Şu Anda Sitede Değil

kralloiz////////rıdvan


« Yanıtla #101 : Ağustos 30, 2008, 10:23:41 ÖS »

ewt çok abartılı dik rampa olmadıktan sonra bende sürekli d4 te kullanıyorum geri kaydırmıyo çok dik yerlerdede kaydıracak gibi olursa ayağımı az gazın üzerine koyuyorum o arabayı sabit tutuyo..2 ye almayı öyle kalkmayı hiç denemedim bile.bu arada benim LU 98 1.4is otomatik yenilerde farklı olabilir..
Logged

//harder..better..faster..stronger..//
ibratice


Yer: istanbul
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #102 : Ağustos 31, 2008, 01:08:58 ÖÖ »

YOK HAYIR KEMAL BEY SİZİN 3 DEDİĞİNİZ KONUMUN YANINDA DRAV KONUMU YANİ D4.D3 BU KONUMLARDA ÖNCE 1 VİTES SONRA KULLAMINA GÖRE SIRAYLA VİTES YÜKSELTİR SİZ VİTES KONUMUNU 1 ALDIĞINIZDA SADECE 1 VİTESTE KALIR 2 YAPMAZ 2 KONUMUNDA DİREK 2 VİTESE GEÇER 1996 2001 CİVİC LERDE ŞANZIMAN HİDROLİK KONTROLLÜ OLDUĞU İÇİN MOTOR DEVRİ KESMEYE BAŞLADIĞINDA 3 GEÇER  D MODLARINDA SIRAYLA . ÇALIŞMA SİSTEMİNİ VE İÇİNDEKİ HER VALFİNE KADAR İYİ BİLİRİM ( HER HONDANIN)
Logged
farukfaruk


Yaş: 33
Yer: istanbul
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #103 : Ağustos 31, 2008, 01:42:42 ÖÖ »

ibratice teşekkür ederim 2 ye aldığımda ağır ağır kalkmasının sebebide bu demek oluyor, vites 2' deyken kalkış yapmış oluyorum, bende öyle tahmin etmiştim, saygılar, teşekkürler.
Logged

98 1.6 ies otomatik
Kemall


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #104 : Ağustos 31, 2008, 03:29:08 ÖÖ »



Bu mantığa göre 2 konumunda araba 2 ile kalkıyorsa o zaman 3 konumundada 3 le mi kalkıyor...

 kemal abi sen murat abiyi aradınmı ?? o hala izmir'de senden tel bekliyor


Ya bir rehber arkadaş trafik kazası geçirip hafif yaralandı onun yerine küçük bir rus turist gurubuna rehberlik yapıyorum, şu anda marmaris göcekteler, grubu bırakamıyorum, grupta sadece bir kişi ingilizce biliyor, her türlü iletişimi ben sağladığım için bir an bile ayrılamıyorum, yoksa hazır fırsat çıkmışken D2 olayını görebilmeyi çok isterdim, şansa bak yaa
Logged

凯末尔• 阿克苏耶克

Klavyem bozulmuş galiba , hızlı yazınca bazı sesli harfler çıkmıyor, yenisini alana kadar yazım hatalarımın hoş görülmesini dilerim
erkal

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #105 : Aralık 15, 2008, 05:37:01 ÖÖ »

Honda Civic 2001-2005 kitabından aynen kopyaladım. Burada yazdığı da hem Honda servislerinde çalışan arkadaşları, hem de GhostRider'ı doğruluyor.


İleri (D3) — Bu konum D’ye benzer, tek fark ilk üç vitesi kullanıyor olmasıdır. İnişli ve çıkışlı bir yolda römork çekerken veya dik bir yokuştan aşağı inerken motor freni yapmak için D3’ü kullanınız. Durkalk yapılan trafikte D3 konumu şanzımanın sürekli üçüncü ve dördüncü vitesler arasında değişmesini önler. D3 veya D konumundayken daha çabuk hızlanmak için gaz pedalına sonuna kadar basarak şanzımanın otomatik olarak vites küçültmesini sağlayabilirsiniz. Hızınıza bağlı olarak şanzıman bir veya iki vites küçültecektir.

İkinci vites (2) — İkinci vitese geçmek için, vites kolunun önündeki ayırma düğmesine basınız. Bu konum şanzımanı ikinci vitese kilitler. Durduğunuzda birinci vitese geçmez. İkinci vites yokuş çıkarken daha fazla güç sağlar, yokuş aşağı inerken daha fazla motor freni yapar. Kaygan veya çok kar olan yollarda motoru çalıştırırken ikinci vitesi kullanınız. Patinajı önlemeye yardımcı olacaktır.

Birinci Vites (1) — İkinci vitesten birinci vitese geçmek için vites kolunun önündeki ayrıma düğmesine basınız. Vites kolu bu konumdayken şanzıman birinci vitese kilitlenir. 1, 2, D3 ve D arasında değiştirerek şanzımanı debriyajsız düz vites gibi kullanabilirsiniz.
Logged
mottohonda


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #106 : Aralık 15, 2008, 11:20:31 ÖS »

bende 1992 si var bende denedım d2 kaymıyor d3 de rampalarda gerı kayıyor
Logged
nadirgoktan


Yaş: 29
Yer: Ankara
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #107 : Aralık 18, 2008, 01:40:48 ÖÖ »

kardeş şu an ki arabam düz vites ama bundan önce opel h en son kasa easytronik bir aracım vardı onda kaçıyodu geriye
Logged

Kulak problemlerine rağmen beynin içindeki honda keseciğinin tetiklemesiyle beraber kişi hondalamaya başlar...

DAHON DAHON DAHON DAHON...
GhostRider


Yaş: 41
Yer: istanbul
Şu Anda Sitede Değil

Ekmeğimde Taş Var. Sırtımdan Vurdular.


« Yanıtla #108 : Aralık 18, 2008, 01:49:03 ÖÖ »

arkadaşlar d1 d2 d3 d  şeklinde olan otomatik vitesler erkal kardeşiminde kitaptan baktığı gibi dir. d2 de araç geri kaçırmaz ama diğer tüm viteslerde kaçırır. konuyu okursanız baştan sona bununla ilgili tüm bilgiler verilmiştir. tıpkı bir triptonik gibide kullanılır veya düz vites gibi diyebiliriz devrinde olduğu müddetçe d1 d2 d3 d şeklinde hatta hareket halindeyken d den d3 e d3 den d2 ye d2 den d1 e bile çekebilirsiniz kazasız sürüşler hepinize.
Logged

Araçlar gelip geçici, önemli olan dost kazanıp karşılaşığında başını öne eğeceğine bir merhaba diyebilmek..
nofear1907


Yer: ist
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #109 : Aralık 28, 2008, 11:44:42 ÖS »

yokusta durmanız gerekiyorsa ,durdugunuz zaman ayagınız frenden cekip hafifce gaz verin
arac kaymıyor
Logged

impossible is nothing
kalenderler_0638_honda_to

« Yanıtla #110 : Ocak 01, 2009, 03:45:58 ÖS »

kacar
Logged
kalenderler_0638_honda_to

« Yanıtla #111 : Ocak 01, 2009, 03:48:43 ÖS »

d1 de kacırmaz
Logged
Kemall


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #112 : Ocak 01, 2009, 03:55:15 ÖS »

D2 de kaçırmamasının mantıklı bir sebebini bilen varmı
Logged

凯末尔• 阿克苏耶克

Klavyem bozulmuş galiba , hızlı yazınca bazı sesli harfler çıkmıyor, yenisini alana kadar yazım hatalarımın hoş görülmesini dilerim
altunparmak

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil

Kadir Altunparmak


« Yanıtla #113 : Ocak 01, 2009, 04:00:32 ÖS »

tam dik yokuşta geri kaçar...
Logged
GhostRider


Yaş: 41
Yer: istanbul
Şu Anda Sitede Değil

Ekmeğimde Taş Var. Sırtımdan Vurdular.


« Yanıtla #114 : Ocak 01, 2009, 04:37:02 ÖS »

arkadaşlar yorumları okumadan kaçar kaçmaz deyip durmayın şu konuya
Logged

Araçlar gelip geçici, önemli olan dost kazanıp karşılaşığında başını öne eğeceğine bir merhaba diyebilmek..
nofear1907


Yer: ist
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #115 : Ocak 01, 2009, 05:04:47 ÖS »


kacar

Sanırım benim kullandıgım araba kaymıyor sadece;
bu kadar ısrarla kayar dediginize göre
Logged

impossible is nothing
AL-BAYRAK


Yaş: 40
Yer: İSTANBUL/ BAĞCILAR
Otomobil: 99 2.0 ex
Şu Anda Sitede Değil

2.0 ex ( AYDIN HOCA)


« Yanıtla #116 : Ocak 01, 2009, 05:14:35 ÖS »

ARKADAŞLAR BUGÜN DENEDİM D2 DE GERİYE HİÇBİR ŞEKİLDE KAÇIRMIYOR  AMA DEVRİ DÜŞÜK KALKIŞ YAPIYOR GAZA BİRAZ FAZLA YÜKLENMENİZ GEREKİYOR DİĞER VİTESLERDE KAÇIRIYOR
Logged

İSTANBUL - BAFRA       yaş 38
Kemall


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #117 : Ocak 01, 2009, 10:04:38 ÖS »

benim 08 otm. yani D1-2-3 yok, onun yarine manueöl olarak 2. vitese alıp öyle kalksam kaymadan kalkarmı acaba
Logged

凯末尔• 阿克苏耶克

Klavyem bozulmuş galiba , hızlı yazınca bazı sesli harfler çıkmıyor, yenisini alana kadar yazım hatalarımın hoş görülmesini dilerim
nofear1907


Yer: ist
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #118 : Ocak 01, 2009, 10:52:32 ÖS »


benim 08 otm. yani D1-2-3 yok, onun yarine manueöl olarak 2. vitese alıp öyle kalksam kaymadan kalkarmı acaba

hiç gerek yok
yokusta frenden sonra gaza hafif dokununca kaçırmıyor
Logged

impossible is nothing
Quantum

« Yanıtla #119 : Ocak 01, 2009, 11:35:32 ÖS »


benim 08 otm. yani D1-2-3 yok, onun yarine manueöl olarak 2. vitese alıp öyle kalksam kaymadan kalkarmı acaba


S modunda kaçırıyor mu
Logged
Sayfa: 1 ... 4 5 [6] 7 Yazdır 
« önceki sonraki »
Gitmek istediğiniz yer: