Honda Civic 2001-2005 kitabından aynen kopyaladım. Burada yazdığı da hem Honda servislerinde çalışan arkadaşları, hem de GhostRider'ı doğruluyor.
İleri (D3) — Bu konum D’ye benzer, tek fark ilk üç vitesi kullanıyor olmasıdır. İnişli ve çıkışlı bir yolda römork çekerken veya dik bir yokuştan aşağı inerken motor freni yapmak için D3’ü kullanınız. Durkalk yapılan trafikte D3 konumu şanzımanın sürekli üçüncü ve dördüncü vitesler arasında değişmesini önler. D3 veya D konumundayken daha çabuk hızlanmak için gaz pedalına sonuna kadar basarak şanzımanın otomatik olarak vites küçültmesini sağlayabilirsiniz. Hızınıza bağlı olarak şanzıman bir veya iki vites küçültecektir.
İkinci vites (2) — İkinci vitese geçmek için, vites kolunun önündeki ayırma düğmesine basınız. Bu konum şanzımanı ikinci vitese kilitler. Durduğunuzda birinci vitese geçmez. İkinci vites yokuş çıkarken daha fazla güç sağlar, yokuş aşağı inerken daha fazla motor freni yapar. Kaygan veya çok kar olan yollarda motoru çalıştırırken ikinci vitesi kullanınız. Patinajı önlemeye yardımcı olacaktır.
Birinci Vites (1) — İkinci vitesten birinci vitese geçmek için vites kolunun önündeki ayrıma düğmesine basınız. Vites kolu bu konumdayken şanzıman birinci vitese kilitlenir. 1, 2, D3 ve D arasında değiştirerek şanzımanı debriyajsız düz vites gibi kullanabilirsiniz.