ARKADAŞLAR ERZURUM ÇEBİ HONDA PLAZADAN NİSAN AYINDA 2011 HONDA CİVİC PREMIUM MT SATIN ALDIM. ARACIMI TESLİM ALDIĞIM GÜN BİRÇOK İNSAN GİBİ HAYALİMDEKİ ARACA KAVUŞMUŞ OLMANIN ŞEREFİNE OKADAR MUTLUYDUM Kİ. TAAKİ ÇORLUYA GELİNCEYE KADAR. ARACIMIN RENGİNİN SİYAH OLMASI SEBEBİ İLE GÜNEŞ ALTINDA ARACIMIN ÖN İKİ ÇAMURLUĞUNDA VE MOTOR KAPUTUNDA GÜNEŞ IŞIĞINDA GÖRÜLEN MATLIKLAR DİKKATİMİ ÇEKTİ. FARLARIN ORADAN BAŞLAYARAK MOTOR KAPUTUNA DOĞRU DEVAM EDEN PEŞPEŞE ORTALAMA 8-9 ADET ÇİZİK FARKETTİM VE BU DURUM BENİ RAHATSIZ ETTİ. İLK FIRSATTA ARACIMI ONUR HONDA YA GÖTÜRDÜM. SERVİS DANIŞMANI ZEYNEP FİLİZ HANIM İLE GÖRÜŞTÜM. ARACIMI İNCELEMEYE GELDİĞİNDE SORUNU ANLAMADIĞI USTASINA GÖSTERECEĞİNİ SÖYLEYEREK ARACIMI SERVİSE ALDI. SÖZDE USTA (MEĞER SERVİS MÜDÜRÜ İMİŞ KİMLİĞİNİ NEDEN GİZLEDİĞİNİDE ANLAMIŞ DEĞİLİM) ARACIMI İNCELEYEREK ARACIMIN ÜZERİNE ASİT, BENZİN VS ŞEYLER DÖKÜLDÜĞÜNÜ, KULLANICI HATASI OLDUĞUNU, İKİ ÇAMURLUK ARTI KAPUTUN ZIMPARALANARAK BOYANACAĞI VE GARANTİYE GİRMEDİĞİNİ SÖYLEDİ. BU AÇIKLAMA BENİ PEK TATMİN ETMEDİ. NEDEN Mİ? ARACIMIN VERNİK TABAKASINDA HERHANGİ BİR SORUN (ÇİZİK, PÜTÜRLEŞME, ÇATLAMA) YOKTU. SİZE BIÇAK SAPLAYAN BİR KİŞİNİN ÜZERİNİZDEKİ ELBİSEYİ DELMEDEN VÜCUDUNUZUN DELİNMESİ GİBİ İMKÂNSIZ VE SAÇMA BİR AÇIKLAMA DEĞİLMİDİR? ARACI SATIN ALDIĞIM ÇEBİ HONDA İLE YAPTIĞIM GÖRÜŞMELERİM SONUCUNDA ARACIMI SAKIN BÖYLE BİR İŞLEME SOKMAMAM GEREKTİĞİNİ, MATLIKLARIN ISITILARAK GİDERİLEBİLECEĞİNİ, DAHA ÖNCE KENDİ BAŞLARINA BÖYLE BİR SORUN GELDİĞİNİ SÖYLEDİLER. BENDE KENDİLERİNE RİCA EDEREK BU DURUMU ONUR HONDA YETKİLİLERİNE İZAH ETMELERİNİ İSTEDİM. ONUR HONDA BU DURUMU İLK ETAPTA BU İŞLEMİN SAÇMA OLDUĞUNU SÖYLEDİ AMA YİNEDE SÖZDE YAPTILAR. İZNİM DIŞINDA ARACIMA PASTADA ATILMIŞ. ÇEBİ HONDA/ ERZURUM, BENİ ****** HONDA/ İSTANBUL SERVİSİNE YÖNLENDİRDİ. ORADAKİ SERVİSE GİTTİĞİMDE GÖRDÜĞÜM İLGİ ALAKA GERÇEKTEN ÜST SEVİYEDEYDİ. SERVİSTEKİ ARKADAŞLAR ARACIMA ISITMA İŞLEMİ UYGULADILAR ANCAK BELLİ BİR ISI SEVİYESİNDEN SONRA RİSKE GİREMEYECEKLERİNİ FABRİKADAN PERSONEL İSTEYECEKLERİNİ SÖYLEDİLER. BENDE TAMAM DİYEREK ORADAN AYRILDIM. ARADAN 1-2 HAFTA SONRA HONDA TÜRKİYEDEN BENİ ARADILAR. KARŞILIKLI BELİRLEDİĞİMİZ BİR GÜNDE FABRİKA PERSONELİ ONUR HONDA/ ÇORLU’YA GELDİ. BENDE ARACIMI GÖTÜRDÜM VE ORADAKİ İLGİSİZ PERSONELİN GÖZÜ ÖNÜNDE SADECE ARACIMI ISITARAK SORUNUMU GİDERDİ.
ŞİMDİ SORUYORUM.
ONUR HONDA’DAKİ SERVİS MÜDÜRÜ NEDEN BANA SERVİSİN USTASI OLARAK TANITILDI?
ORADAKİ ARKADAŞLARIN LAFINA İNANARAK ARACIMIN 3 PARÇASINI BOYATMIŞ OLSAYDIM ZARARIMI KİM KARŞILAYACAKTI?
ŞAYET BU SORUN BASİT BİR BOYA PROBLEMİ DEĞİLDE HAYATİ ÖNEME HAİZ BİR AKSAMDA MEYDANA GELSEYDİ, YANLIŞ TEŞHİS SONUCUNDA OLUŞABİLECEK ÖLÜMLÜ BİR KAZANIN SORUMLUSU KİM OLACAKTI?
HONDA TÜRKİYE İLE YAPMIŞ OLDUĞUM MİLYONLARCA TELEFON GÖRÜŞMESİNİN, VE İSTANBUL’A GİDİŞİMİN ÜCRETİNİ BANA KİM ÖDEYECEK?SONUÇTA BU ARAÇ SU YAKMIYOR DEĞİLMİ…..
ARKADAŞLAR SİZ SİZ OLUN ONUR HONDA/ÇORLU’YA YOLUNUZ DÜŞERSE ZEYNEP FİLİZ DENEN ŞAHSA VE SERVİS MÜDÜRÜ’NE KARŞI TEMKİNLİ OLUN. BENDEN SÖYLEMESİ…………….
BU OLAY SONUCUNDA BURADAN ÇEBİ HONDA PLAZA/ERZURUM'A SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ BİR BORÇ BİLİRİM. BAŞINDAN BERİ BENİ YALNIZ BIRAKMAYAN BENİM HONDA AİLESİNİN BİR ÜYESİ OLDUĞUMU BANA HEP HATIRLATAN MEHMET BEY'E SONSUZ TEŞEKKÜRLER....