Kullanıcı Adı: Sürekli Bağlı Kal
Şifre:

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte. « önceki sonraki »
Sayfa: [1] 2 Yazdır
Gönderen Konu: Kontagı çevirince çalışmıyor...  (Okunma Sayısı 9333 defa)
harakiri

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« : Kasım 09, 2010, 09:12:22 ÖS »


Arkadaşlar misafirlikte idim.1-1,5 saat sonunda aracıma döndügümnde farları açık unuttugumu farkettim.Aracımın bütün elektriksel aksamında sorun yok hepsi çalışıyor.O yüzden akü bittigini sanmıyorum.Aracım 2007 1,6 otomatik civic.Kontak anahtarını çevirince gösterge panelindeki ışıklar ve ikazlar yanıp sönüyor,birde bu aküsü biten arabda kontagı çevirirsinde marş almazya oyle boşa dönme sesi var.Araca 2 ay önce olgun lpg den landirenzo marka lpg taktırdım.Sorunsuzdu.Bu arada benzide gazda araçta mevcut.Son olarak marş almıyor çalıştırmayı bırakınca immobilizerin anahtarı yanıp sönüyor.SAnahtarı ilk takınca yanmıyor ama sonra yanıyor.İkaz lambasıda kontak on durumunda iken 20 saniye yanıyor sonra beşkez yanıp sönüyor sonra kayboluyor.Kitapcıgında bu normal diyoe ama bilmiyorum.Yardımlarınızı bekliyorum....
Logged
aRas
Furkan Aras Alağaç



Yaş: Yok
Yer: Istanbul/Yenibosna ;)
Otomobil: Yakinda...
Şu Anda Sitede Değil

Vtec Doctor


« Yanıtla #1 : Kasım 09, 2010, 09:37:02 ÖS »

Sadece tık ediyor dimi marş yaptığınızda? Tık edip gerisi gelmiyor?
Logged


 I love Honda all models
The Power of Dreams #Honda
#SenKısacaVtec De
harakiri

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #2 : Kasım 09, 2010, 09:45:11 ÖS »

Bu arada forumda format geregi herkes kendini tanıtıyormuş.Kusura bakmayın direkt soruna daldım.Kayseriden yazıyorum "melih İbşirlio".Marşa basınca tık ediyor.bende çalışırmı diye basılı tutugum için devemalı bir sürtünme sesi gibi bir seste geliyor.Bu aradada gösterge panelindekiler yayıp yanıp sönüyor.yani Kontagı çevirince hiçbir şey olmuyor degil.Devamlı bir çabalama sesi var ama araba çalışmıyor....
Logged
aRas
Furkan Aras Alağaç



Yaş: Yok
Yer: Istanbul/Yenibosna ;)
Otomobil: Yakinda...
Şu Anda Sitede Değil

Vtec Doctor


« Yanıtla #3 : Kasım 09, 2010, 09:46:41 ÖS »

Bence marş otomatiğinden yapıyor.Marş otomatiğini değiştirin,sorun ortadan kalakacaktır.Kömürleri vs de bakın.Keçesini vs sıvı gresle yağlayın.
Logged


 I love Honda all models
The Power of Dreams #Honda
#SenKısacaVtec De
fth3382


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #4 : Kasım 09, 2010, 10:38:02 ÖS »

kardeş aynısı dün gece bendede oldu yıkamcıdaydı araba 2 saat falan yanında durmadım heralde teybi açtılar baya bi sonra ayak üstü muhabbet ederken akşam 15-20 dk kadar farlar ve kapı açık şekilde durdu araba kontağı çevirdim tırrrrr diye ses geliyor lambalar yanıyor ama şoför tarafındaki cam otomatiği çalışmıyordu arkadaş geldi akü dediler iteledik çalıştırdık arabayı sonra düzeldi bana akü boşalmış dediler bugunde çalıştırdım gayet normal çalıştı aküyü gösterecem yrn bi bakalım inş aküdendir başka önemli bişe olmadığını umarım
Logged
harakiri

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #5 : Kasım 09, 2010, 11:10:47 ÖS »

rkadaşlar cam otomatigine bakmadım ama farlar yanıyordu teypte ışık vardı.Ayrıca üst lamba yanıyordu buna ragmen aküde olabilirmi yani?Huh??
Logged
carousal


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #6 : Kasım 09, 2010, 11:18:45 ÖS »

Belki aküdeki enerji ateşlemeye yetmeyecek seviyededir. Akü takviye kablosu vasıtasıyla aracı çalıştırmayı denediniz mi?
Logged

Pro 1144
440 PS gücündeki Cummins motor
2080 Nm motor tork
45.000 km periyodik bakım aralığı
harakiri

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #7 : Kasım 09, 2010, 11:28:55 ÖS »

Valla denemedim.Yani akü boşalmış olsa herhalde elektrikli diger şeyler çalışmazdı diye düşündügüm için.O zaman ilk bunu deneyeyim.Çünkü çok sorunsuz bir araçtı.Farların ışıgı açık kalınca bunlar oldu bende anlamadım.....Birde aracı iterek çalıştırmak bu gibi elektronik aksamı çok olan araçlarda zaralı degilmi?....
Logged
carousal


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #8 : Kasım 09, 2010, 11:35:30 ÖS »

Otomatik şanzumanlı araçlar ittirerek çalıştırılmıyor maalesef. Şanzumana ciddi hasar verebilirsiniz, ittirme yoluna hiç gitmeyin. Akü takviye kablosu varsa bu yöntemi denemek şu an en pratik çözüm olarak gözüküyor, eğer bu yöntem çalışmazsa araç çekiciyle tamirciye gidecek sanırım.
Logged

Pro 1144
440 PS gücündeki Cummins motor
2080 Nm motor tork
45.000 km periyodik bakım aralığı
Cecul


Yaş: 46
Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #9 : Kasım 09, 2010, 11:52:10 ÖS »

Sadece otomatik değil, yeni nesi araçların hiçbirini vurdurarak çalıştırmamak gerekiyor, ciddi sorun çıkabilir.
Öncelikle takviye kablosu ile başka bir arabadan yardım alarak çalıştırmayı deneyin. Eğer bu şekilde çalışırsa aküde sorun var demektir.
Çalışırsa biraz yol yapın ya da biraz çalışsın araba. Sonra yeniden deneyin. Çalışmazsa marş motoruna baktırın.
Logged
fth3382


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #10 : Kasım 10, 2010, 04:47:58 ÖS »

kardeş ben gittim baktırdım aküden problem sende baktır yuzde 90 akü benmde göstergeışıkları falan yanıyordu farlarda yanıyordu bu sabah yine çalışmadı göturdum gösterdim ustaya 45 lik yerine 60 amperlik taktı zararuı olmaz dedi inş olmazda git akünü göster derim
Logged
basswoofer

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #11 : Kasım 10, 2010, 05:17:07 ÖS »

hocam bencede aküyü bi gösterin.büyük ihtimal aküdendir..
Logged
wordsman


Yaş: 35
Yer: Ankara
Otomobil: 1998 Civic 1.4is
Şu Anda Sitede Değil

Emniyet Kemeri Hayat Kurtarır


« Yanıtla #12 : Kasım 11, 2010, 12:43:38 ÖS »

Sadece otomatik değil, yeni nesi araçların hiçbirini vurdurarak çalıştırmamak gerekiyor, ciddi sorun çıkabilir.
Öncelikle takviye kablosu ile başka bir arabadan yardım alarak çalıştırmayı deneyin. Eğer bu şekilde çalışırsa aküde sorun var demektir.
Çalışırsa biraz yol yapın ya da biraz çalışsın araba. Sonra yeniden deneyin. Çalışmazsa marş motoruna baktırın.

Bir de benim aracım pek yeni nesil sayılmaz ama yine de merak ediyorum, benim aracım 98 civic 1.4is, bu araçlar vurdurulabiliyor mu?

Logged
Cecul


Yaş: 46
Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #13 : Kasım 11, 2010, 12:53:37 ÖS »

Sadece otomatik değil, yeni nesi araçların hiçbirini vurdurarak çalıştırmamak gerekiyor, ciddi sorun çıkabilir.
Öncelikle takviye kablosu ile başka bir arabadan yardım alarak çalıştırmayı deneyin. Eğer bu şekilde çalışırsa aküde sorun var demektir.
Çalışırsa biraz yol yapın ya da biraz çalışsın araba. Sonra yeniden deneyin. Çalışmazsa marş motoruna baktırın.

Bir de benim aracım pek yeni nesil sayılmaz ama yine de merak ediyorum, benim aracım 98 civic 1.4is, bu araçlar vurdurulabiliyor mu?


Enjeksiyonlu araçlar vurdurulmaz diye biliyorum. Triger kayışını kopartma ihtimali olduğunu okumuştum bir yerlerde.
Logged
fth3382


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #14 : Kasım 11, 2010, 02:42:04 ÖS »

yeni kaslarda triger kayışı yok diye biliyorum ben gece yolda kaldım ıssız bi yer mecbur vurdurdum napiim arabayı orda bırakmak istemedim
Logged
Cecul


Yaş: 46
Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #15 : Kasım 11, 2010, 03:28:14 ÖS »

Triger kayışının olup olmadığını bilmiyorum ama katalizörün içine benzin de doluyormuş.
Logged
wordsman


Yaş: 35
Yer: Ankara
Otomobil: 1998 Civic 1.4is
Şu Anda Sitede Değil

Emniyet Kemeri Hayat Kurtarır


« Yanıtla #16 : Kasım 11, 2010, 03:58:06 ÖS »

iyide yolda giderken diyelimki herhangi bir sepebten araba stop etti o anda vitese taktığınızda araba tekrar çalışacaktır büyük ihtimalle bu da vurdurma olmuyor mu?
Logged
mali


Yaş: 32
Yer: ANTALYA
Otomobil: HONDA CİVİC 2012 ELEGANCE AT BEYAZ
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #17 : Kasım 11, 2010, 04:07:39 ÖS »

mümkünolduğu kadar vurdurma yapmamak lazım
benim akümde biraz zayıf bende mecburen vurdurarak çalıştırmak zorunda kaldım
mecbur kalmadıkça başka aküyle takviye yapmak lazım
Logged

FiReWaLL

Avatar Yok

Yaş: 28
Yer: Bağcılar-Güngören San.Sit.
Şu Anda Sitede Değil

HaSaN


« Yanıtla #18 : Kasım 11, 2010, 04:24:57 ÖS »

kardeş aynısı dün gece bendede oldu yıkamcıdaydı araba 2 saat falan yanında durmadım heralde teybi açtılar baya bi sonra ayak üstü muhabbet ederken akşam 15-20 dk kadar farlar ve kapı açık şekilde durdu araba kontağı çevirdim tırrrrr diye ses geliyor lambalar yanıyor ama şoför tarafındaki cam otomatiği çalışmıyordu arkadaş geldi akü dediler iteledik çalıştırdık arabayı sonra düzeldi bana akü boşalmış dediler bugunde çalıştırdım gayet normal çalıştı aküyü gösterecem yrn bi bakalım inş aküdendir başka önemli bişe olmadığını umarım

senn sorun aküden akünün plakaları dökülmüş sorun yapmaya başladığı zaman sabahları marş basmamaya başlıcak
Logged

--- Türk İnsanı Para Gibidir , İçine Işık Tut ATATÜRK Yoksa Sahtedir ---
Cecul


Yaş: 46
Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #19 : Kasım 11, 2010, 04:32:20 ÖS »

iyide yolda giderken diyelimki herhangi bir sepebten araba stop etti o anda vitese taktığınızda araba tekrar çalışacaktır büyük ihtimalle bu da vurdurma olmuyor mu?
Evet o da vurdurma. Hatta o daha da tehlikeli bence, kesin sorun çıkar.
Logged
Sayfa: [1] 2 Yazdır 
« önceki sonraki »
Gitmek istediğiniz yer: