Kullanıcı Adı: Sürekli Bağlı Kal
Şifre:

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte. « önceki sonraki »
Sayfa: 1 [2] 3 Yazdır
Gönderen Konu: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i  (Okunma Sayısı 16634 defa)
Can_DCK

« Yanıtla #20 : Mayıs 27, 2007, 12:07:52 ÖS »


Aracı Alırken 1000 Km. Bakımı Ücretsiz Derler Genelde.Sercan Ondan Bahsediyor Fieber..Ben Aldığımda Ayışığı Çağırdı Mesela
Logged
uzunufuk

Avatar Yok

Yer: izmir
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #21 : Haziran 02, 2007, 09:32:59 ÖS »

BU DEDİĞİN OLANAKSIZ ARKADAŞIM BU KONUDA CİDDİ YAPTIRIMLAR VAR. SERVİS MÜŞTERİ İSTEĞİ HARİCİNDE YAN SANAYİ PARÇA TAKMAZ. HA BU BAZY BAYİLERDE MÜŞTERİ İSTESEDE OLMUYO BAZILARINDA MÜŞTERİ ADINA YAN SANAYİ PARÇA SERVİS TARAFINDAN TEMİN EDİLİP TAKILIYOR AMA MÜŞTERİ İSTEĞİ İLE BAZI SERVİSLERDEDE PARÇA EĞER MÜŞTERİ GETİRİR İSE SADECE İŞÇİLİK ÜÇRETİ ALINARAK TAKILIYO YANİ BU AĞIR Bİ İTAM OLUR

vay arkadaş ya olaya bak;şok oldum yani zaten bunların geneli yedek parça orjinal diye dayıyo çin malı parçaları... aman dikkat arkadaşlar...
Logged
uzunufuk

Avatar Yok

Yer: izmir
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #22 : Haziran 02, 2007, 09:38:46 ÖS »

AH BE ARKADAŞIM 1000 KM BAKIM 1 AYLI SÜREYE TEKAMÜL EDER SİZ O ARACIN KATOLOGLARINA VE SERVİS KİTAPLARINA Bİ BAKIN BİLİNÇLİ KULLANICA OLMAKTAN ÖTE GELİR BU DURUM O KİTAPLARI OKUSUNLAR BAKIMLARINI TAKİP EDEBİLSİN DİYE KOYUYO HONDA ARACIN İÇİNE. BAKIM ZAMAN HESAPLARI AYLARA GÖRE YAPILIYOR. ARACIN İLK 1000 KM BAKIMI 1 ARACIN SATIN ALINTIĞI TARİHTEN İTİBAREN 1 AYLIK SÜREYE TEKAMÜL EDER DİĞER BAKIMLAR İSE 10.000 KM  VEYA 1 YIL OLARAK DEVAM EDER BU ESKİDEN 6 AY VEYA 10.000 KM İDİ. SON YAYINLANAN BİLDİRİSİNDE HONDA SÜREYİ TÜM MODELLERDE 1 YILA CIKARTTI.

sercan yanlış anlama  ama senin 1000 lik bakımını servis nerden bilip te seni çağırıcak anlamadım ?
yani 1000 kilometre olduu vahiy yoluyla falan mı gidiyo ?


vala bende aracımı hondacemden aldı şuana kadar şans mı diyelim yoksa bu sözkonusu maillerin szamanında gerekli yerlere ulaşması sayesindemidir bilinmez sorun yaşadığım söylenemez hatta çok da rahat ettim .
Emir beyle çok fazla olmasada tanışmışlığımız vardır gerçekten arkadaşın dediği gibi iyi niyetli ve son derece Honda Felsefesi çerçevesinde bi insan olduunu düşünüyorum ..
Logged
himmet

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #23 : Eylül 21, 2008, 09:06:53 ÖS »

arabamdan sıkayetcıyım km de 500ykrs yakıyo
Logged
gmlksz


Yaş: 27
Yer: istanbul
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #24 : Eylül 21, 2008, 11:11:39 ÖS »

gercekten hakkınızı aradıgınız ıcın ve bu hareketınızle bızlerede ornek oldugunuz hondayı dah ıyı kalıtelı gunlere tasıdıgınız ıcın tesekkur ederım... ayrıca honda a.s. de musterılerının haklarına olan saygısından ve yardımından dolayı teskkurler...
Logged
PROXY

Avatar Yok

Yaş: 34
Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #25 : Eylül 23, 2008, 11:52:15 ÖÖ »

İlginç bir detay...

 Bahsedilen seviste 2006 yılı müşteri memuniyeti birincisi diye pankart asılı 2senedir. Olay 2006'da yaşandığı için dikkatimi çekti. Demekki bir şekilde müşteri memnuniyeti sağlanmış heralde:)
Logged
bozlee


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #26 : Ağustos 27, 2009, 10:33:13 ÖÖ »

BENDE CİVİC 18 İ-SHİFT VAR ARABAMIN ARKA CAMI KIRILDI AMA MALESEF CAMI YOK JAPONYADAN GELECEKMİŞ ŞİMDİ SORARIM SİZE YENİ OLAN VE HALA ÜRETİMDE OLAN Bİ ARABANIN CAMI OLMAZMI YA BİR CAM YÜZÜNDEN DÜNYA KADAR PARA SAYDIĞIM VE KENDİNİ ÖVE ÖVE BİTİREMEYEN HONDA ARABAM 2 HAFTADIR GARAJDA VE NE SERVİSİN UMRUNDA NE DE FABRİKANIN  KAÇ KERE ARADIM YETKİLİYE BAĞLAMIYOLAR SİZE DÖNECEKLER DİYOLAR DÖNENDE YOK BEN ÇİN ARABASI ALSAM BÖYLE REZİLLİK YAŞAMAZDIM YAZIKLAR OLSUN
Logged
hondaski


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #27 : Ağustos 27, 2009, 11:28:40 ÖÖ »

boncelikle uzucu bir olay gecmis olsun.

 servislerin bu sekilde davranmasinin ana sebebi biz tuketicler oldugumuzu unutmayalim. Eger sehzat bey gibi sorunlarimiz dile getirmezsek bu is boyle gider. Onlarinda cani yanmaliki bu isler duzelsin. Bundan sonra bu firma agziyla kus da tutsa eski itibarini geri getiremez ama digerleri belki ornek alir.
tekrar gecmis olsun
Logged


NEMUTLUTURKUMDIYENE
hondaski


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #28 : Ağustos 27, 2009, 11:31:09 ÖÖ »

BENDE CİVİC 18 İ-SHİFT VAR ARABAMIN ARKA CAMI KIRILDI AMA MALESEF CAMI YOK JAPONYADAN GELECEKMİŞ ŞİMDİ SORARIM SİZE YENİ OLAN VE HALA ÜRETİMDE OLAN Bİ ARABANIN CAMI OLMAZMI YA BİR CAM YÜZÜNDEN DÜNYA KADAR PARA SAYDIĞIM VE KENDİNİ ÖVE ÖVE BİTİREMEYEN HONDA ARABAM 2 HAFTADIR GARAJDA VE NE SERVİSİN UMRUNDA NE DE FABRİKANIN  KAÇ KERE ARADIM YETKİLİYE BAĞLAMIYOLAR SİZE DÖNECEKLER DİYOLAR DÖNENDE YOK BEN ÇİN ARABASI ALSAM BÖYLE REZİLLİK YAŞAMAZDIM YAZIKLAR OLSUN

Gecmis olsun
daha once bi arkadasa honda nin japoya mail ini vermistim googledan bulabilirsiniz. Honda merkeze mail atin. TUrkiye degil ana merkeze.
Logged


NEMUTLUTURKUMDIYENE
TUNCER07

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #29 : Eylül 06, 2009, 09:07:05 ÖS »

benim de başıma geldi buna benzer bir olay. iki kere kaza yaptım iksinde de benzer şeyler yaşadım. biri ankara servisiydi diğeri istanbul servisi . istanbul servisi çok daha kötüydü. ankaradaki servisi beğenmezken şimdi helal olsun diyorum. kötünün de kötüsü varmış diyorum artık ankara dışındaki servislere bırakmam arabamı. allah düşürmesin valla. bakımlarda başında bekleyin arabanızın ben öyle yapacam bundan sonra.
tampon kazası yapan olursa özellikle dikkat edin. tapmonunuzu değiştirdik derler ama tamir ettirmişlerdir.faturayıda sigorta şirketine ödetirler. size bişey olmasa da haksız kazanç sağlarlar, aracınızın değeri düşer ayrıca da çürük tamponu tekrar takmış olurlar. bu konularda çok dikkatli olunmasını öneriyorum.
Logged
ultrakif


Yaş: 25
Yer: Karabük
Şu Anda Sitede Değil

1.4 is And Go Go Go.....


« Yanıtla #30 : Eylül 06, 2009, 09:33:14 ÖS »

Arkadaşlar hakkınızı arayıb bizim bi tanıdık audi almıştı sıfır rasgele makineyle bakıyolar araçda lokal boya çıkıyor ve audi parayı iade edip arabayı yenisiyle değiştiriyorr.. ne şans mı desem artık şansızlık mı desem Smiley
Logged

I Looking Out But Don't Find Eg
bozlee


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #31 : Eylül 07, 2009, 09:16:47 ÖÖ »

bizdemi audi alalım
Logged
hunace


Yaş: 31
Yer: kayseri
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #32 : Eylül 07, 2009, 09:55:26 ÖÖ »

ben de yakin zamanda önden hafif hasarli bi kaza yapmiştim. faturada rot-balans yapilmiş görünüyordu. ama özellikle sordum ve yapmadiklarini anladim. sormasam faturaya güvensem vay halimize.  onlar da beni sanayi içerisinde bu işi iyi yapan birine yönlendirdiler. bende hondanin kartiyla gittim rot-balans olacak diye. onlarda karti teyit etmek için servisi aradilar. Servis ne derse beğenirisiniz? "balans olmaycak, sadece rot ayari yapilacak". O zaman o faturayi neden şişiriyorsunuz???
üstelik arabayi servisten alirken baktim araba islanmiş bi şekilde yanima geldi. beklediğim gibi araba temizlenmiş dedim. paspaslara kağitlar falan konulmuş. Sonra biraz araca bakinca arabaya sadece su tutmuşlar onu anladim. Neyse dedim arabaya bindim ciktim yola. Işıklarda durunca aracin içine şöyle biraz bakmaya başladim. Ne göreyim, arabanin içi leş gibi. 22 gündür serviste beklerken iyice kirlenmiş mahvolmuş koltuklar paspaslar arka koltuklar ön döş.

Araba serviste hadi kirlendi diyelim, buna bi lafim yok. Araci öylece bana verdin diyelim buna da bi lafim yok. Çocuk kandirir gibi arabanin paspaslarina kağitlar yerleştirip beni servisten göndermek ne oluyor??

Logged


2004 CIVIC ES manuel makyajsız + BRC
fzthgosm


Yaş: 34
Yer: osmaniye
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #33 : Eylül 07, 2009, 11:34:17 ÖÖ »

ben her zaman söylüyorum honda bu yetkili servisleri yüzünden türkiyede her geçen gün kan kaybediyor.ya honda tr el değiştirilmeli yada honda tr işini iyi yapıp yetkili servislerine gereken eğitimi ve talimatı vermeli.yetkili servis tamir işinden anlamıyor sadece parça değişimi.arızalı olan noktayı sen söylüyorsun ancak öyle değiştiriyor.bu servislerle olacak gibi degil
Logged
bozlee


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #34 : Eylül 09, 2009, 10:35:06 ÖÖ »

adamlar hiç bişeyden anlamıyo hemen bilgisayara takıyolar orda arıza çıktıysa tamir yok hemen parça değişiyo arıza çıkmadıysa biz bişey göremiyoruz arabada arıza yok deyip yolluyolar
Logged
bozlee


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #35 : Eylül 09, 2009, 10:48:42 ÖÖ »

LÜTFEN DİKKAT......!!!!!
arkadaşlar bu garanti olayında bi filmler dönüyo sanırım arabam daha 50000 km yaptı şikayetim yoktu ama onlar durupdururken direksiyon kutun bozulmuş değişecek dediler değiştirin dedim neyse değişti arabayı aldım yola çıktım ki aks bilyem dağılmış arabadan uçak gibi ses geliyo tekrar döndüm bu ne dedim aks bilyesi bozulmuş değişecek dediler ya bir anda aks bilyesi bu derece dağılırmı dedim biraz olay çıkardım sonra hata bizim dediler ya ne hatası arkadaş aks bilyem resmen değiştirilmişti bozukla sonrada garantiden yenisi istendi bunu biliyorum çünkü arabayı tamir ederlerken aks bilyesi yerdeydi gördüm sonra olay patlayınca sordum direksiyon kutusunu sökerken bilye sökülüyomu diye yok dediler neden söküldü peki diye sordum hiç kimse cevap vermedi herkes birbirine attı suçu belkide direksiyon kutum bile değişmedi garantiden yenisini cukka yaptılar lütfen dikkatli olun arkadaşlar 2008 model arabanın camı kırılır 20 günde gelir türkiyede yokmuş bu ne biçim honda yaaaaaa REZİLLİİİİİİİKKKKK
Logged
fzthgosm


Yaş: 34
Yer: osmaniye
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #36 : Eylül 09, 2009, 03:04:58 ÖS »

LÜTFEN DİKKAT......!!!!!
arkadaşlar bu garanti olayında bi filmler dönüyo sanırım arabam daha 50000 km yaptı şikayetim yoktu ama onlar durupdururken direksiyon kutun bozulmuş değişecek dediler değiştirin dedim neyse değişti arabayı aldım yola çıktım ki aks bilyem dağılmış arabadan uçak gibi ses geliyo tekrar döndüm bu ne dedim aks bilyesi bozulmuş değişecek dediler ya bir anda aks bilyesi bu derece dağılırmı dedim biraz olay çıkardım sonra hata bizim dediler ya ne hatası arkadaş aks bilyem resmen değiştirilmişti bozukla sonrada garantiden yenisi istendi bunu biliyorum çünkü arabayı tamir ederlerken aks bilyesi yerdeydi gördüm sonra olay patlayınca sordum direksiyon kutusunu sökerken bilye sökülüyomu diye yok dediler neden söküldü peki diye sordum hiç kimse cevap vermedi herkes birbirine attı suçu belkide direksiyon kutum bile değişmedi garantiden yenisini cukka yaptılar lütfen dikkatli olun arkadaşlar 2008 model arabanın camı kırılır 20 günde gelir türkiyede yokmuş bu ne biçim honda yaaaaaa REZİLLİİİİİİİKKKKK


kardeş bu durumda suçlu honda veya honda tr degil.eger sen gerçekten servisin dalavere çevirdigini anladıysan durumu hemen honda tr ye bildirecen arabayı elletmeyecen arabaya bozuk olan sonradan monte edilen aks bilyesini anlama ve o servisin yetkisini elinden alma honda tr nin işi.eger hala olayı anlayamadıysa ve servise izin veriyorsa işte o zaman honda tr suçlu demektir.
Logged
fzthgosm


Yaş: 34
Yer: osmaniye
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #37 : Eylül 09, 2009, 03:08:19 ÖS »

adamlar hiç bişeyden anlamıyo hemen bilgisayara takıyolar orda arıza çıktıysa tamir yok hemen parça değişiyo arıza çıkmadıysa biz bişey göremiyoruz arabada arıza yok deyip yolluyolar

 bilgisayar her arızayı göstermiyor maalesef.yürür aksam sorunlarında olayı sen farkedecen ve servise söyleyecen ancak öyle değiştiriyorlar.mesela benim debrajda aldıgım günden beri gıcırdama var 3 yetkili servis gördü ve toplamda 5 defa yaglandı ama hala sorun devam ediyor.keşke sorunun ne oldugu bilgisayarda çıksada ortadan kalsa sorunum ama nafile
Logged
hunace


Yaş: 31
Yer: kayseri
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #38 : Eylül 09, 2009, 03:10:41 ÖS »

LÜTFEN DİKKAT......!!!!!
arkadaşlar bu garanti olayında bi filmler dönüyo sanırım arabam daha 50000 km yaptı şikayetim yoktu ama onlar durupdururken direksiyon kutun bozulmuş değişecek dediler değiştirin dedim neyse değişti arabayı aldım yola çıktım ki aks bilyem dağılmış arabadan uçak gibi ses geliyo tekrar döndüm bu ne dedim aks bilyesi bozulmuş değişecek dediler ya bir anda aks bilyesi bu derece dağılırmı dedim biraz olay çıkardım sonra hata bizim dediler ya ne hatası arkadaş aks bilyem resmen değiştirilmişti bozukla sonrada garantiden yenisi istendi bunu biliyorum çünkü arabayı tamir ederlerken aks bilyesi yerdeydi gördüm sonra olay patlayınca sordum direksiyon kutusunu sökerken bilye sökülüyomu diye yok dediler neden söküldü peki diye sordum hiç kimse cevap vermedi herkes birbirine attı suçu belkide direksiyon kutum bile değişmedi garantiden yenisini cukka yaptılar lütfen dikkatli olun arkadaşlar 2008 model arabanın camı kırılır 20 günde gelir türkiyede yokmuş bu ne biçim honda yaaaaaa REZİLLİİİİİİİKKKKK

arkadasim bu anlattigin cok ciddi bir olay, ben sanayiye gidince arabanin basindan bi saniye ayrilmiyorum bi sey yaparlar mi diye, burda yetkili servis daha beterini yapmis. üstelik yetkili serviste birde bizi diger bölümlere falan almiyolar sizi şöyle salonumuza alalim diyolar.  ne yapacagimizi sasirdik.
Logged


2004 CIVIC ES manuel makyajsız + BRC
Tekos
T.H.T İZMİR



Yaş: 34
Yer: İZMİR
Otomobil: Honda Civic FD-6 2010
Şu Anda Sitede Değil

*** T.H.T İZMİR ***


« Yanıtla #39 : Eylül 10, 2009, 03:52:55 ÖÖ »

Merhaba Arkadaşım geçmiş olsun ve helal olsun , Hakkını aramak ile çok iyi etmişsin hiç bir şirket için uzulme onlar bu işten para kazanıyor işlerini en iyi şekilde yapmak zorundalar çünkü bu işten ekmek yiyorlar.Benim hiç başıma servis sorunu gelmedi o yuzden bilemicem ama bakımlarda ve arabanın her hangi bir şeyi oldugunda servise gidiyorum.(bu soru sormak için lastik arasından gelen sesler için vs.... arabanın yenisiyim birazda ) Her gittigimde Servisden içeriye girmeden önce servis'den bir eleman geliyor kapıyı açıyor hoşgeldiniz diyip arabanızı isterseniz servise ben çekeyim diyor.Arabayı servis elemanına veriyorum , hemen ardından servis danışmanı yanınıza geliyor.Sorunlarınızı ve isteklerinizi soruyor.Ardından sizi çay ve kahve bolumune davet ediyor.Bu bolum tamamı ile camdan servisin tamamı ve arabanız gozukuyor.Ardından ilk kontrolden sonra arabaya neler yapılması gerektigini kaç saatde çıkacagını hangi kontrollerden geçecegini ve araba ile sürüş deneme testi istiyormusunuz arabanızda uzun yolda bir problem yaşadınızmı diye soruyor ( tabi şikayetlerinize göre bu soruyu yöneltiyor )
Sonunda arabanız çıkıyor ama her defasında dış yıkama ve iç bakım yapılmış şekilde çıkıyor (çok dikkat ettim her defasında) Sonra Bayinin Müşteri Hizmetlerinden bir bayan arayıp herhangi bir sorununuz veya şikayetiniz varmı . Herşeyden memnunmusunuz diye soruyor. Benim hiç bir şikayetim yok servisden ama dediğin gibi garanti ile ilgili veya söküp çıkarma ile ilgili hiç bir şey başıma gelmedi sadece arabaya body kit vs ... takıldı serviste.Benden önce honda kullanan arkadaslarım vardı onlarda bu servise götürüyorlardı onlarda memnundu.Bu servis İzmirde bir Honda Bayi. İsim vermek reklam olacagından ismini vermedim.Tekrar geçmiş olsun ... İyi gunler
Logged

Sayfa: 1 [2] 3 Yazdır 
« önceki sonraki »
Gitmek istediğiniz yer: