Gönderen Konu: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i  (Okunma sayısı 24503 defa)

sehzat

  • İleti: 41
    • Oto Rötüş Seti
HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş.  ve FİNANSSİGORTA ya gönderilen mail aşağıda ki gibidir.Tüm TEAMHONDATURKEY.com üyelerinin bilgisine sunulur






HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye haddimi aşmadan sizlere felsefenizi hatırlatarak başlamak

istiyorum.

HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. BAYİLİK ŞARTLARI

Honda Felsefesi ile bütünleşebilecek düşünce yapısı.

Honda Felsefesi

Temelde İnsana Saygı ve 3 Memnuniyet ilkelerine dayanır. İnsana Saygı ilkesinin üç temel fonksiyonu İnsiyatif, Eşitlik ve Güvendir. 3

Memnuniyet ilkesi ise kısaca, satın alırken, satarken ve yaratırken bunları yapmaktan memnuniyet duymaktır.




Sayın yetkili ,

Aracımı kaza yaptığım için yaklaşık olarak 1 ay önce sigortamın anlaşmalı servisi olduğundan dolayı CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ. ye yaptırılması

için teslim ettim.Bu arada aracım daha 2006 model ve de  1600 KM olduğunu da belirtmek isterim.29.07.2006 tarihinde saat 11:00 de aracımı

teslim aldım.Aracımı teslim alırken CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ.   nin servis danışmanı olduğunu düşündüğüm Burcu Hanım ile beraber

arabamın yanına gittik.Aracı incelerken birkaç detay olmayacak kadar bariz olarak gözüken hataların atlanıldığını gördüm.

          Bunların birincisi komple tamponun değiştirildiği  bir aracta sağ sis far yuvasının darbeli ve de ezik hali ile tekrar

değiştirilmeden sıfırmış gibi yerine neden  takıldığını sorduğumda bana kasko bu tarz arabalarda sis farının ekstra parçaya

girdiğinden dolayı ödeme yapmadığından  değiştirmediklerini söyledi.Bu açıklamalar bana çok anlamsız geldi.Çünkü ben

aracımı alırken 1.4 ES OTOMATİK VİTES ELITE  olarak yani FULL bir araç aldım.Servisten TEKNİK  bir arkadaşı çağırıp durumu

açıklamasını isteyen BURCU hanım TEKNİK personelin söyledikleri konuşmalar karşısında sadece susmak durumunda kaldı. TEKNİK

personelin bana “KUSURA BAKMAYIN BİZİM HATAMIZ DİKKATİMİZDEN KAÇMIŞ VE İSTEDİĞİNİZ ZAMAN GETİRİN HEMEN

DEĞİŞTİRELİM DEMESİ “inanın  üzerinde bütün  BUZLARI eritti.Evet dedim işte bu.Gerçekten her şey çok iyi.Aldığı eğitimin ve de HONDA

FELSEFESİNİN hakkını veren bir personel.Bravo dedim.Kendisine yaklaşımından ötürü teşekkür ettim.

         Daha sonra aracı TEKNİK personel ile beraber incelemeye başladık.Silecek ve kaput arasında ki plastik kapağın sağ kısmının gözle

görünecek şekil de çizik olduğunu tespit ettik.TEKNİK personel sağ kapağında atlanıldığını kabul ederek ÖZÜR DİLEDİ.Yine kendi kendime

HELAL OLSUN dedim.

         Tekrar başladık kaldığımız yerden kontrole.Daha sağ silecekten 20 CM ayrılmadan aracımın ön cam da kaynak yanıklarını

gördük.Sanırım kazadan dolayı araca kaynak yapılırken sıçramış olduğuna kanaat getirdik TEKNİK personel ile.TEKNİK arkadaş bir üstüne

haber verdi.Sanırım gelen yetkili GERÇEK UZMAN TEKNİK  personel idi.Hemen hiç tereddütsüz CAM için değiştirin dedi. Kendi kendime her

şey kötü gitsede yine de anında çözüm üretildiği kanaatine vardım.Bu arada TEKNİK personel ve BURCU hanım kendi araların da plastik

kapağın çiziğinin  çok olduğu kısım ile cam a temas eden yere darbe yaparak kırılıp sigorta dan CAM ı ve de ÇİZİK KAPAĞI karşılıyabileceklerini

bana belirtti. Daha sonra UZMAN TEKNİK personel de bu fikire katıldı ve de bana hafta içi getirin bir günde hepsini yapar  size teslim ederiz

demesinden sonra CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ.  den ayrılarak evimin yolunu tuttum.

         Yaklaşık yarım saat sonra eve geldim.Otopark ta arabamı içime sinmediğimden dolayı bir kez daha kaldığımız yerden

kontrol e başladım.Ön camdan itibaren tekrar kontrol e yalnız başıma başladım.Ne göreyim SAĞ ARKA CAM,SAĞ KELEBEK

CAMI,ARKA CAM, SUNROOF aracın her tarafına KAYNAK PARÇALARI DOKUNMUŞ.Dahası ise Aracımın tavanın da bile KAYNAK

LEKELERİNİN bulunması benim için BARDAĞI TAŞIRAN SON DAMLA OLDU ve de Artık dayanamadım LANET OLSUN verdiğim

firmaya dedim.Bu karşılaştığım durumlar  karşısın da her şeyi kabullenebilirim.Araç bana teslim edilirken bile içinin temiz

olmamasını sorun bile etmedim.Aracın içinden çıkan araca takılan orijinal parçaların  AMBALAJLARI nın (halen elimde) kabulu bile çok daha kolay ve basit bir konu olurdu.Diğerlerinin yanında…. CAM lar komple değişir çözüm ü bulunur da TAVAN için çözüm asla olmaz.Ve de ben bunu kabul etmek bile istemiyorum.







Artık bu kadar  olaydan sonra haddimi aşarak  sizlere felsefenizi hatırlatmak istiyorum.



Sayın YETKİLİ,                               


!!!Size soruyorum!!!


BU FİRMA “CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ.  “


        Bayilik yapabilmek için  “Honda Felsefesi ile bütünleşebilecek düşünce yapısı” na SAHİP Mİ?

        Bayilik yapabilmek için  ”Kendi hatalarından dolayı verdiği zararı sigorta şirketine İLLEGAL YÖNTEMLER kullanarak HAKSIZ  KAZANÇ

Elde eden ;  “DOĞMAMIŞ YETİMİN HAKKINA TECAVÜZ EDİP” çıkar sağlayan ,düzenli olarak vergilerini ödeyerek DEVLETIN KALKINMASINA

faydası olan nice insanların verdiği VERGİLER  ile dönen SİGORTA FONUNUN  bu şekilde dolandırılmasını SAĞLAYAN DÜŞÜNCE

SİSTEMİNE SAHİP PERSONEL YETİŞTİRİP ÇALIŞTIRAN  “CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ”

 

Bayilik yapabilmek için Sizin FELSEFENİZE SAHİP Mİ ?




Temel de İnsana Saygı ve 3 Memnuniyet ilkesine  dayandırdığınız; İnsana Saygı ilkesinin üç temel fonksiyonu İNSİYATİF, EŞİTLİK ve GÜVEN

kriterlerine ve de  3 Memnuniyet ilkesinin  ise  SATIN ALIRKEN, SATARKEN ve YARATIRKEN bunları yapmaktan memnuniyet duyabilecek bir

yapıya sahip olabilecek bir firma olduğu kanaatinde misiniz?


 Yoksa siz de şu mantıklamı yaklaşıyorsunuz.



Ticari Tecrübe

Satış, Servis ve Parça hizmetlerinin aynı çatı altında bir bütün olarak verileceği bir bina veya Honda Türkiye Standartlarına uygun bir plaza projesinin uygulanabileceği arsa alternatifine sahip olmak ve Mevcut arsa veya bina alternatifinin ana arterlere direkt cepheli olmasıdir.
    SHOWROOM   SERVİS+PARÇA    TOPLAM KAPALI ALAN     AÇIK ALAN
1. BÜYÜK ŞEHİRLER
İstanbul
Ankara
İzmir   600m2   1.800m2   2.400m2   1.000m2
2. ORTA ÖLÇEKLİ ŞEHİRLER
Kocaeli
Bursa
Adana
İçel
Antalya
Konya   500m2   1.200m2   1.700m2   750m2
3. KÜÇÜK ÖLÇEKLİ ŞEHİRLER
Yukarıdakilerin dışında kalan şehirler   400m2   600m2   1.000m2   500m2




















Sayın Yetkili,


Eğer


HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş          iseniz                 HONDA FELSEFESİNİ ciddiye almanızı TAVSİYE ediyorum.



Aksi takdir de

Ticari tecrübe yi ciddiye alacaksanız 



En önce yapmanız gereken felsefesini para için değiştirmeyecek  olan aşağıda ki bildiğim ve de Anadolu nun çoğu yerinde ki bilmediğim

YETKİLİ BAYİİ lerin  YETKİLERİNİN İptalini yapmanız gerekeceği kanaatindeyim.



Ayışığı ,******, Marmara, Yazeks, Çiftkurtlar, Park, Damla……..vs


 


Sayın yetkili,

Bu yaşadıklarımın beni ne kadar kötü etkilediğini sanırım anlamışsınızdır.Şu an zaman 30.07.2006 saat:02:09 . Hafta sonu evimde dinlenmem

gerekirken gecenin 02 sin de ben TİCARİ TECRUBE ye sahip “CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ” in aracımı ve de günü mü KABUS a çevirmesi ile

uğraştığım işler e şaşırıyorum.


































Açıklamalar:

1-29.07.2006 da  yaklaşık 23:00-24:00 saatleri arasın da 0 800 211 61 65 numaradan müşteri ilişkilerine kayıt açtırdım

2-Elimde aracın problemli parçalarına ait tüm resimler mevcuttur.

3-Sadece bilgi@honda.com.tr adresine değil konu ile bağlantılı olduğunu düşündüğüm bilgi@finanssigorta.com ve info@finanssigorta.com ve ya

Sigorta firmasının birkaç adet acentasına merkez e iletmek kaydı ile

4-Sigorta firmasınıda ve de İstanbul da mevcut olan HONDA FELSEFESİNE sahip YETKİLİ BAYİİ leri de bilgilendireceğim.



Şehzat ILGIT ,Olarak

ben üzerime düşün görevi HONDA alarak ve de yaşadıklarımı hak etmediğimi size anlatmak  kaydı ile  görevimi yaptığım

kanaatindeyim.



Siz de

HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş Olarak

İnanıyorum ki  HONDA TÜRKİYE için çok emek verdiniz.Bu emeği bu tarz düşüncelere sahip firma ya da personelin bozmasını istemezsiniz.



Gereğini yapacağınıza 6 yıllık bir HONDA kullanıcısı olarak sonsuz GÜVEN erek inanıyorum.




                                                  Saygılarımla
                              
                                 
Şehzat ILGIT
sehzat@ilgit.com
0 533 697 1997

34 DB 9032



Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #1 : Temmuz 30, 2006, 07:45:09 ÖS »

   Geçmiş olsun, gerçekten güzel yazmışsınız. Umarım olumlu bir yanıt gelir ve sorunlar ortadan kalkar..


VTEC-SEDAN

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #2 : Temmuz 30, 2006, 07:53:25 ÖS »
inşallah sorununuz çözülür. gerçekten çok açıklayıcı ve saygılı bir şekilde sorunlarınızı dile getirmişsiniz. gelen cevaplardan da haberdar ederseniz bu konu altında memnun olurum.

deeperblack

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #3 : Temmuz 31, 2006, 12:34:49 ÖS »
çok geçmiş olsun. umarım gereken duyarlılığı gösterirler.

sehzat

  • İleti: 41
    • Oto Rötüş Seti
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #4 : Temmuz 31, 2006, 10:43:27 ÖS »
Herkese selamlar,

   Bu gün inanın ki çok hareketli geçti.Telefon trafiğim hat safha da idi.Cem honda plaza dan ilk arayan Servis müdürü(Servis te yanima gelip TEREDDÜTSÜZ camı değiştirin diyen kişi  UZMAN TEKNİK PERSONEL miş).Kendisi bana çok ağır ithanlarda bulunduğumu belirti.Ve de BU İŞİN MAHKEMELERE TAŞINABİLECEĞİNİ SÖYLEDİ daha sonra aracı tekrar getirip kontrol etmeleri gerektiğini belirtti.Ben ise kibarca daha sonra belki olabilir önce tarafsız bir başka yetkili servis te önce ekspertiz raporu hazırlandıktan sonra CEM HONDA ya geri getireceğimi belirttim.Ve de görüşmemiz 25-30 dakika sürdü.Her ikimiz de özeleştirimizi yaptık ve de görüşmeyi problemsiz şekilde sonlandırdık.
   Daha sonra HONDA A.Ş den sanırım müşteri ilişkilerinden MURAT KOŞ bey aradı ve bana ne istediğimi sordu.Ben de aracıma ekspertiz yapılmasını istediğimi belirttim.Onlar da istediğim yer de ekspertiz yaptırabileceğimi söylediler.Ben ise evime 1 KM mesafe de bulunan ****** ı tercih ettiğimi söyledim.Bana randevu ayarlayıp tekrar döndüler.Servis müdürü MUSTAFA bey e haber verildiğini istediğim zaman götürüp gösterebileceğimi söylediler.
   Yaklaşık olarak 1,5 saat sonra CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ nin Genel Müdürü Sayın EMİR bey beni aradı.Olayları sıfırdan itibaren konuştuk.Kendisi bana karşı çok mantıklı ve de çok düzeyli yaklaştı.Ve bana keşke ilk önce bana gelseydiniz ben konuları halledemezsem daha sonra HONDA A.Ş ye gitseydiniz dedi.Olayı bu kadar büyütmenin yanlış olduğunu söyledi.Ben ce de olayı belki biraz abarttım diye düşündüm.Aslında her yer de bir SİNSİLE vardı.Ama olaylar CUMARTESİ olmuştu.Ben santarali aramıştım.Bana şirkette sadece EMİR bey in olduğunu söylemişti.Ama ulaşamamıştı kendisine .Ya da ulaşmak istememişti.Tabiki de ulaşamayınca çok sinirlenip yazı yazmaya karar vermiş olduğumu belirttim.EMİR bey bana  bu olayların şirketin itibarını etkileyeceğini belirtmesi biraz ÜZÜLMEME sebep verdi.Daha sonrasın da ise yapacak bir şeylerin olmadığını sonunun nerelere gideceğini berarber takip edelim ve de görelim dedi.Ve de akşam yaptıracağım ekspertiz raporunun sonucuna beraber bakalım dedi.Görüşmemizi Saygı doğrultusun da bitirip karşılıklı teşekkür ettik.
     İşimden çıktıktan sonra saat 17:30 gibi ****** PLAZA ya gittim.SERVİS MÜDÜRÜ MUSTAFA BEY ile görüştüm.Olayları üstün körü anlattım.Ve de aracıma EKSPERTİZ yapılmasını istediğimi belirttim.Bilgilerinin olduğunu söyleyerek önce üstün körü şikayetlerimi ve de problemlerimi belirttiğim yerleri  tek tek inceledi.Fakat hiç yorum yapmadı sadece tarafsız bir şekilde işini yaptı.Daha sonra aracı temizletti.Araca promlem olacak yerlere pasta cilasına kadar yaptı ve de tekrar deyatlı şekilde inceledi.Ve ben işin boyutunu aşarak güvenim kalmadığı için YAPTIKLARI KAPORTA BOYA İŞLERİNİ de faturasına bakılarak tekrar incelemesini istedim.Bir kaç UZMAN KADROSU ile inceledi ve de kontrol işlerini bitirdi.Daha sonra raporu hazırladı.Biraz karşılıklı konuştuk.

SONUÇ NE Mİ OLDU….


ALLAH YÜZÜMÜ SİZLERE KARA ÇIKARTMADI

MAİL de NE YAZDIYSAM (TAVAN VE SUNROOF DIŞINDA) YAZDIKLARIMIN FAZLASINI TESPİT ETTİLER




İŞTE EKSPERTİZ RAPORUN SONUÇU:-----FELAKETTE DİYEBİLİRSİNİZ----

1-Sağ ön sis lambası bakaliti üzerinde çizik var.
2-Sağ ön havalandırma bakaliti üzerinde çizikleri var.
3-Ön cam üzerinde birkaç noktada lekeler var.
4-Sağ arka kelebek camı ve arka cam üzerinde derin lekeler var.
5-Aracın arka koltuğu üzerinde parça etiketi var
BURAYA KADAR HERŞEY BENİM SÖYLEDİKLERİMİN AYNISI.

EKSTRA BULUNANLAR FACİA DOĞRUSU

6-Sağ ve sol ön çamurlukların direkler ile birleştiğinoktalar da boya dökülmeleri görüldü.
7-Sağ ve sol ön kapı kenarların da boya dökülmeleri var.


6 ile 7 madde yi görünce ŞOK oldum.Bu FİRMA fatura da 600 YTL BOYA parası kesmişti.MUSTAFA bey e bunun nasıl olacağını sorduğumda sadece BANA GÜLDÜ.
Ben ona ve yanında ki arkadaşlara BALYOZ la çamurluğu yerine oturtmaya çalışmışlar herhalde dedim.Ve de raporu aldım.

MUSTAFA bey e sadece ikimizin bulunduğu ortamda ŞUNU SORDUM

****** olarak böyle bir şey başınıza gelse SİZ ne yapardınız dedim…

O ise bana BİZİM BAŞIMIZA BÖYLE BİRŞEY ASLA GELEMİYECEĞİNİ KALİTE KONTROL e önem verdiklerini defalarca tekrarladı.Ve de oradan ayrıldım.







Saat şu an 22:54

ŞİMDİ

CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ nin SAYIN SERVİS MÜDÜR Ü ;

Bana demiştiniz ki ,


BU İŞİN MAHKEMELERE TAŞINABİLECEĞİNİ SÖYLEMİŞTİNİZ.

Bu söylediğinizi bir kere daha düşünün derim.





CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ  nin Genel MÜDÜRÜ Sayın EMİR bey

Ben görevimi yaptım.EKSPERTİZ raporunu da aldım.Söylediklerimin tamamını HONDA A.Ş nin yetkili servisi tarafından da TESCİL ledim.Artık bana HAK VERECEĞİNİZİ BİLİYORUM.Bundan sonra da görev önce size sonra HONDA A.Ş ye düşüyor



CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ ve de HONDA A.Ş nin saygı değer YÖNETİCİLERİ


HADDİMİ AŞMADAN HONDA DOSTUNDAN  sizlere bir SORU!!!!!!

Ticari tecrübe yi ciddiye alacaksanız ?

Yoksa

HONDA FELSEFESİNİ mi?



Saygılarımla

Şehzat ILGIT

****** raporunun iş emri numarası:73489

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #5 : Temmuz 31, 2006, 10:50:54 ÖS »
konu ilgili bölüme taşınmıştır.

VTEC-SEDAN

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #6 : Ağustos 01, 2006, 12:03:48 ÖÖ »
sizin açınızdan sorunun çözülmesi gerçekten sevindirici. bende arabamın arka tamponunu biraz çizdiğim için Honda Cem'e boyatmayı düşünüyordum. Bu yazılanları okuduktan sonra tamamen vazgeçmiş bulunmaktayım. Belki haberimiz olur, belki olmaz. Ama Honda A.Ş.'nin yetkili servisi olan Honda Cem hakkında yapacağı yaptırımları merak ediyorum.  :evil:

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #7 : Ağustos 01, 2006, 01:15:06 ÖÖ »

   Olayın güzel bir şekilde sonuçlanmasına sevindim.. Umarım öyle denildiği gibi mahkeme vs. işler çıkmaz..

(Bu arada hazır sözü geçmişken şunu söylemek geldi içimden, CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ nin Genel Müdürü Sayın EMİR Bey çok iyi, çok bilgili, kültürlü birisidir. Siyah Type-R'ı olan Can arkadaşımız da aracıyla ilgili her şeyi CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ'de yaptırıyor. Emir Bey ile de bu vesile ile tanışmıştık. İçimden geldiği için yazayım dedim..)

   Tekrar geçmiş olsun...


R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #8 : Ağustos 01, 2006, 01:33:32 ÖS »
******'la olan olaylarımı ben anlatmayayım isterseniz :) Ayışığını tercih ediyorum ben , ******'ın kapısının önünden dahi geçmem bir daha.

VTEC-SEDAN

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #9 : Ağustos 01, 2006, 08:07:35 ÖS »
demek oluyor ki herkesin belirli servisler ile sorunlar yaşadığı bir gerçek.. hatasız servis olmaz diyelim..  :evil:

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #10 : Ağustos 01, 2006, 08:21:40 ÖS »
demek oluyor ki herkesin belirli servisler ile sorunlar yaşadığı bir gerçek.. hatasız servis olmaz diyelim..  :evil:

   Katılıyorum.. "Bizim ülkemizde hatasız servis varsa bu da olsa olsa Borusan olur" diyeceğim ama kesin bizim bilmediğimiz sorunlar vardır orda da :)



ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #11 : Ağustos 01, 2006, 08:26:32 ÖS »
demek oluyor ki herkesin belirli servisler ile sorunlar yaşadığı bir gerçek.. hatasız servis olmaz diyelim..  :evil:

   Katılıyorum.. "Bizim ülkemizde hatasız servis varsa bu da olsa olsa Borusan olur" diyeceğim ama kesin bizim bilmediğimiz sorunlar vardır orda da :)



orda neler var bi bilseniz...Onur erdemin arabayı hatırla (borusan çıkışlı  :dissiz :dissiz )

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #12 : Ağustos 02, 2006, 02:33:18 ÖÖ »
demek oluyor ki herkesin belirli servisler ile sorunlar yaşadığı bir gerçek.. hatasız servis olmaz diyelim..  :evil:

   Katılıyorum.. "Bizim ülkemizde hatasız servis varsa bu da olsa olsa Borusan olur" diyeceğim ama kesin bizim bilmediğimiz sorunlar vardır orda da :)

orda neler var bi bilseniz...Onur erdemin arabayı hatırla (borusan çıkışlı  :dissiz :dissiz )


   :)  Haklısın abi.. O an hiç aklıma gelmemişti bu.. Demek ki "kesin bizim bilmediğimiz sorunlar vardır orda da" dediğim doğruymuş :)


TuninG_BariS

  • İleti: 52
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #13 : Eylül 19, 2006, 06:23:10 ÖS »
vay arkadaş ya olaya bak;şok oldum yani zaten bunların geneli yedek parça orjinal diye dayıyo çin malı parçaları... aman dikkat arkadaşlar...

enes

  • İleti: 156
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #14 : Eylül 19, 2006, 06:38:17 ÖS »
büyük geçmiş olsun. konuyu baya net bir şekilde yazmışsın, bu arada durumun olaysız bitmesine sevindim yine inş mahkeme vs durumların olmass

gorky

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #15 : Mayıs 04, 2007, 11:51:37 ÖÖ »
geçmiş olsun bu tarz konularda aydınlattığınız için teşekkür ederim
eee bizde ona göre karar vericez

GU

  • İleti: 1068
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #16 : Mayıs 04, 2007, 12:26:03 ÖS »


demek oluyor ki herkesin belirli servisler ile sorunlar yaşadığı bir gerçek.. hatasız servis olmaz diyelim..  :evil:


   Katılıyorum.. "Bizim ülkemizde hatasız servis varsa bu da olsa olsa Borusan olur" diyeceğim ama kesin bizim bilmediğimiz sorunlar vardır orda da :)





Borusan ın da konteyner dan düşen 1 BMW yi boyatıp kazasız 0 araç olarak sattığını duymuştum...

icmumcu

  • İleti: 110
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #17 : Mayıs 08, 2007, 05:15:12 ÖS »
arkadasım sonuç olarak arabanı değiştirmediler mi?ne oldu? kendi hataları sonuçta eğer hala sıkıntı yaşıyorsan tüketici haklarına başvur. onlar gerekni yapar? kusursuz servis olmaz diye bişey yok. neden honda alıyoruz. ben de bir honda sevdalısıyım. ama tüm honda servislerinde kaporta sorunu var. ve bunu bunu aşamıyorlar. merak etmeyin samsunda da aynı kaporta problemi var. AMA YİNE DE HONDAAA....yeniden honda alacammmm...

sercan8137

  • İleti: 111
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #18 : Mayıs 13, 2007, 01:53:07 ÖÖ »
hayırlı günler şehzat bey sizin gibi düşünceli insanlar bu ülkede olduğu müddetçe honda kullanıcılarının sırtı yere gelmez. Ben aracımı cem otomotivden almıştım adamlar 1000 lık bakıma bile beni çağırma gereginde bulunmadılar. Bunlar sadece partilere ve araç tanıtımına çağırıyor.Soğolsun ki park otomotiv var hiç bir sorun yaşamadım. Sizin anlattıklarınızdan sonra aracımın kırılan kelebek camını bile cem de alıp kendim taktım bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.http://

FieBeR

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #19 : Mayıs 26, 2007, 12:56:38 ÖÖ »
sercan yanlış anlama  ama senin 1000 lik bakımını servis nerden bilip te seni çağırıcak anlamadım ?
yani 1000 kilometre olduu vahiy yoluyla falan mı gidiyo ?


vala bende aracımı hondacemden aldı şuana kadar şans mı diyelim yoksa bu sözkonusu maillerin szamanında gerekli yerlere ulaşması sayesindemidir bilinmez sorun yaşadığım söylenemez hatta çok da rahat ettim .
Emir beyle çok fazla olmasada tanışmışlığımız vardır gerçekten arkadaşın dediği gibi iyi niyetli ve son derece Honda Felsefesi çerçevesinde bi insan olduunu düşünüyorum ..

Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #20 : Mayıs 27, 2007, 11:07:52 ÖÖ »
Aracı Alırken 1000 Km. Bakımı Ücretsiz Derler Genelde.Sercan Ondan Bahsediyor Fieber..Ben Aldığımda Ayışığı Çağırdı Mesela

uzunufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #21 : Haziran 02, 2007, 08:32:59 ÖS »
BU DEDİĞİN OLANAKSIZ ARKADAŞIM BU KONUDA CİDDİ YAPTIRIMLAR VAR. SERVİS MÜŞTERİ İSTEĞİ HARİCİNDE YAN SANAYİ PARÇA TAKMAZ. HA BU BAZY BAYİLERDE MÜŞTERİ İSTESEDE OLMUYO BAZILARINDA MÜŞTERİ ADINA YAN SANAYİ PARÇA SERVİS TARAFINDAN TEMİN EDİLİP TAKILIYOR AMA MÜŞTERİ İSTEĞİ İLE BAZI SERVİSLERDEDE PARÇA EĞER MÜŞTERİ GETİRİR İSE SADECE İŞÇİLİK ÜÇRETİ ALINARAK TAKILIYO YANİ BU AĞIR Bİ İTAM OLUR

vay arkadaş ya olaya bak;şok oldum yani zaten bunların geneli yedek parça orjinal diye dayıyo çin malı parçaları... aman dikkat arkadaşlar...

uzunufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #22 : Haziran 02, 2007, 08:38:46 ÖS »
AH BE ARKADAŞIM 1000 KM BAKIM 1 AYLI SÜREYE TEKAMÜL EDER SİZ O ARACIN KATOLOGLARINA VE SERVİS KİTAPLARINA Bİ BAKIN BİLİNÇLİ KULLANICA OLMAKTAN ÖTE GELİR BU DURUM O KİTAPLARI OKUSUNLAR BAKIMLARINI TAKİP EDEBİLSİN DİYE KOYUYO HONDA ARACIN İÇİNE. BAKIM ZAMAN HESAPLARI AYLARA GÖRE YAPILIYOR. ARACIN İLK 1000 KM BAKIMI 1 ARACIN SATIN ALINTIĞI TARİHTEN İTİBAREN 1 AYLIK SÜREYE TEKAMÜL EDER DİĞER BAKIMLAR İSE 10.000 KM  VEYA 1 YIL OLARAK DEVAM EDER BU ESKİDEN 6 AY VEYA 10.000 KM İDİ. SON YAYINLANAN BİLDİRİSİNDE HONDA SÜREYİ TÜM MODELLERDE 1 YILA CIKARTTI.

sercan yanlış anlama  ama senin 1000 lik bakımını servis nerden bilip te seni çağırıcak anlamadım ?
yani 1000 kilometre olduu vahiy yoluyla falan mı gidiyo ?


vala bende aracımı hondacemden aldı şuana kadar şans mı diyelim yoksa bu sözkonusu maillerin szamanında gerekli yerlere ulaşması sayesindemidir bilinmez sorun yaşadığım söylenemez hatta çok da rahat ettim .
Emir beyle çok fazla olmasada tanışmışlığımız vardır gerçekten arkadaşın dediği gibi iyi niyetli ve son derece Honda Felsefesi çerçevesinde bi insan olduunu düşünüyorum ..

himmet

  • İleti: 16
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #23 : Eylül 21, 2008, 08:06:53 ÖS »
arabamdan sıkayetcıyım km de 500ykrs yakıyo

gmlksz

  • İleti: 169
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #24 : Eylül 21, 2008, 10:11:39 ÖS »
gercekten hakkınızı aradıgınız ıcın ve bu hareketınızle bızlerede ornek oldugunuz hondayı dah ıyı kalıtelı gunlere tasıdıgınız ıcın tesekkur ederım... ayrıca honda a.s. de musterılerının haklarına olan saygısından ve yardımından dolayı teskkurler...