Gönderen Konu: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i  (Okunma sayısı 30456 defa)

PROXY

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #25 : Eylül 23, 2008, 10:52:15 ÖÖ »
İlginç bir detay...

 Bahsedilen seviste 2006 yılı müşteri memuniyeti birincisi diye pankart asılı 2senedir. Olay 2006'da yaşandığı için dikkatimi çekti. Demekki bir şekilde müşteri memnuniyeti sağlanmış heralde:)



bozlee

  • İleti: 27
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #26 : Ağustos 27, 2009, 09:33:13 ÖÖ »
BENDE CİVİC 18 İ-SHİFT VAR ARABAMIN ARKA CAMI KIRILDI AMA MALESEF CAMI YOK JAPONYADAN GELECEKMİŞ ŞİMDİ SORARIM SİZE YENİ OLAN VE HALA ÜRETİMDE OLAN Bİ ARABANIN CAMI OLMAZMI YA BİR CAM YÜZÜNDEN DÜNYA KADAR PARA SAYDIĞIM VE KENDİNİ ÖVE ÖVE BİTİREMEYEN HONDA ARABAM 2 HAFTADIR GARAJDA VE NE SERVİSİN UMRUNDA NE DE FABRİKANIN  KAÇ KERE ARADIM YETKİLİYE BAĞLAMIYOLAR SİZE DÖNECEKLER DİYOLAR DÖNENDE YOK BEN ÇİN ARABASI ALSAM BÖYLE REZİLLİK YAŞAMAZDIM YAZIKLAR OLSUN

hondaski

  • İleti: 167
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #27 : Ağustos 27, 2009, 10:28:40 ÖÖ »
boncelikle uzucu bir olay gecmis olsun.

 servislerin bu sekilde davranmasinin ana sebebi biz tuketicler oldugumuzu unutmayalim. Eger sehzat bey gibi sorunlarimiz dile getirmezsek bu is boyle gider. Onlarinda cani yanmaliki bu isler duzelsin. Bundan sonra bu firma agziyla kus da tutsa eski itibarini geri getiremez ama digerleri belki ornek alir.
tekrar gecmis olsun

hondaski

  • İleti: 167
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #28 : Ağustos 27, 2009, 10:31:09 ÖÖ »
BENDE CİVİC 18 İ-SHİFT VAR ARABAMIN ARKA CAMI KIRILDI AMA MALESEF CAMI YOK JAPONYADAN GELECEKMİŞ ŞİMDİ SORARIM SİZE YENİ OLAN VE HALA ÜRETİMDE OLAN Bİ ARABANIN CAMI OLMAZMI YA BİR CAM YÜZÜNDEN DÜNYA KADAR PARA SAYDIĞIM VE KENDİNİ ÖVE ÖVE BİTİREMEYEN HONDA ARABAM 2 HAFTADIR GARAJDA VE NE SERVİSİN UMRUNDA NE DE FABRİKANIN  KAÇ KERE ARADIM YETKİLİYE BAĞLAMIYOLAR SİZE DÖNECEKLER DİYOLAR DÖNENDE YOK BEN ÇİN ARABASI ALSAM BÖYLE REZİLLİK YAŞAMAZDIM YAZIKLAR OLSUN

Gecmis olsun
daha once bi arkadasa honda nin japoya mail ini vermistim googledan bulabilirsiniz. Honda merkeze mail atin. TUrkiye degil ana merkeze.

TUNCER07

  • İleti: 51
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #29 : Eylül 06, 2009, 08:07:05 ÖS »
benim de başıma geldi buna benzer bir olay. iki kere kaza yaptım iksinde de benzer şeyler yaşadım. biri ankara servisiydi diğeri istanbul servisi . istanbul servisi çok daha kötüydü. ankaradaki servisi beğenmezken şimdi helal olsun diyorum. kötünün de kötüsü varmış diyorum artık ankara dışındaki servislere bırakmam arabamı. allah düşürmesin valla. bakımlarda başında bekleyin arabanızın ben öyle yapacam bundan sonra.
tampon kazası yapan olursa özellikle dikkat edin. tapmonunuzu değiştirdik derler ama tamir ettirmişlerdir.faturayıda sigorta şirketine ödetirler. size bişey olmasa da haksız kazanç sağlarlar, aracınızın değeri düşer ayrıca da çürük tamponu tekrar takmış olurlar. bu konularda çok dikkatli olunmasını öneriyorum.

ultrakif

  • İleti: 1049
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #30 : Eylül 06, 2009, 08:33:14 ÖS »
Arkadaşlar hakkınızı arayıb bizim bi tanıdık audi almıştı sıfır rasgele makineyle bakıyolar araçda lokal boya çıkıyor ve audi parayı iade edip arabayı yenisiyle değiştiriyorr.. ne şans mı desem artık şansızlık mı desem :)

bozlee

  • İleti: 27
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #31 : Eylül 07, 2009, 08:16:47 ÖÖ »
bizdemi audi alalım

hunace

  • İleti: 583
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #32 : Eylül 07, 2009, 08:55:26 ÖÖ »
ben de yakin zamanda önden hafif hasarli bi kaza yapmiştim. faturada rot-balans yapilmiş görünüyordu. ama özellikle sordum ve yapmadiklarini anladim. sormasam faturaya güvensem vay halimize.  onlar da beni sanayi içerisinde bu işi iyi yapan birine yönlendirdiler. bende hondanin kartiyla gittim rot-balans olacak diye. onlarda karti teyit etmek için servisi aradilar. Servis ne derse beğenirisiniz? "balans olmaycak, sadece rot ayari yapilacak". O zaman o faturayi neden şişiriyorsunuz???
üstelik arabayi servisten alirken baktim araba islanmiş bi şekilde yanima geldi. beklediğim gibi araba temizlenmiş dedim. paspaslara kağitlar falan konulmuş. Sonra biraz araca bakinca arabaya sadece su tutmuşlar onu anladim. Neyse dedim arabaya bindim ciktim yola. Işıklarda durunca aracin içine şöyle biraz bakmaya başladim. Ne göreyim, arabanin içi leş gibi. 22 gündür serviste beklerken iyice kirlenmiş mahvolmuş koltuklar paspaslar arka koltuklar ön döş.

Araba serviste hadi kirlendi diyelim, buna bi lafim yok. Araci öylece bana verdin diyelim buna da bi lafim yok. Çocuk kandirir gibi arabanin paspaslarina kağitlar yerleştirip beni servisten göndermek ne oluyor??

« Son Düzenleme: Eylül 09, 2009, 10:06:00 ÖÖ Gönderen: VTEC »

fzthgosm

  • İleti: 2228
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #33 : Eylül 07, 2009, 10:34:17 ÖÖ »
ben her zaman söylüyorum honda bu yetkili servisleri yüzünden türkiyede her geçen gün kan kaybediyor.ya honda tr el değiştirilmeli yada honda tr işini iyi yapıp yetkili servislerine gereken eğitimi ve talimatı vermeli.yetkili servis tamir işinden anlamıyor sadece parça değişimi.arızalı olan noktayı sen söylüyorsun ancak öyle değiştiriyor.bu servislerle olacak gibi degil

bozlee

  • İleti: 27
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #34 : Eylül 09, 2009, 09:35:06 ÖÖ »
adamlar hiç bişeyden anlamıyo hemen bilgisayara takıyolar orda arıza çıktıysa tamir yok hemen parça değişiyo arıza çıkmadıysa biz bişey göremiyoruz arabada arıza yok deyip yolluyolar

bozlee

  • İleti: 27
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #35 : Eylül 09, 2009, 09:48:42 ÖÖ »
LÜTFEN DİKKAT......!!!!!
arkadaşlar bu garanti olayında bi filmler dönüyo sanırım arabam daha 50000 km yaptı şikayetim yoktu ama onlar durupdururken direksiyon kutun bozulmuş değişecek dediler değiştirin dedim neyse değişti arabayı aldım yola çıktım ki aks bilyem dağılmış arabadan uçak gibi ses geliyo tekrar döndüm bu ne dedim aks bilyesi bozulmuş değişecek dediler ya bir anda aks bilyesi bu derece dağılırmı dedim biraz olay çıkardım sonra hata bizim dediler ya ne hatası arkadaş aks bilyem resmen değiştirilmişti bozukla sonrada garantiden yenisi istendi bunu biliyorum çünkü arabayı tamir ederlerken aks bilyesi yerdeydi gördüm sonra olay patlayınca sordum direksiyon kutusunu sökerken bilye sökülüyomu diye yok dediler neden söküldü peki diye sordum hiç kimse cevap vermedi herkes birbirine attı suçu belkide direksiyon kutum bile değişmedi garantiden yenisini cukka yaptılar lütfen dikkatli olun arkadaşlar 2008 model arabanın camı kırılır 20 günde gelir türkiyede yokmuş bu ne biçim honda yaaaaaa REZİLLİİİİİİİKKKKK

fzthgosm

  • İleti: 2228
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #36 : Eylül 09, 2009, 02:04:58 ÖS »
LÜTFEN DİKKAT......!!!!!
arkadaşlar bu garanti olayında bi filmler dönüyo sanırım arabam daha 50000 km yaptı şikayetim yoktu ama onlar durupdururken direksiyon kutun bozulmuş değişecek dediler değiştirin dedim neyse değişti arabayı aldım yola çıktım ki aks bilyem dağılmış arabadan uçak gibi ses geliyo tekrar döndüm bu ne dedim aks bilyesi bozulmuş değişecek dediler ya bir anda aks bilyesi bu derece dağılırmı dedim biraz olay çıkardım sonra hata bizim dediler ya ne hatası arkadaş aks bilyem resmen değiştirilmişti bozukla sonrada garantiden yenisi istendi bunu biliyorum çünkü arabayı tamir ederlerken aks bilyesi yerdeydi gördüm sonra olay patlayınca sordum direksiyon kutusunu sökerken bilye sökülüyomu diye yok dediler neden söküldü peki diye sordum hiç kimse cevap vermedi herkes birbirine attı suçu belkide direksiyon kutum bile değişmedi garantiden yenisini cukka yaptılar lütfen dikkatli olun arkadaşlar 2008 model arabanın camı kırılır 20 günde gelir türkiyede yokmuş bu ne biçim honda yaaaaaa REZİLLİİİİİİİKKKKK


kardeş bu durumda suçlu honda veya honda tr degil.eger sen gerçekten servisin dalavere çevirdigini anladıysan durumu hemen honda tr ye bildirecen arabayı elletmeyecen arabaya bozuk olan sonradan monte edilen aks bilyesini anlama ve o servisin yetkisini elinden alma honda tr nin işi.eger hala olayı anlayamadıysa ve servise izin veriyorsa işte o zaman honda tr suçlu demektir.
« Son Düzenleme: Eylül 09, 2009, 02:06:08 ÖS Gönderen: fzthgosm »

fzthgosm

  • İleti: 2228
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #37 : Eylül 09, 2009, 02:08:19 ÖS »
adamlar hiç bişeyden anlamıyo hemen bilgisayara takıyolar orda arıza çıktıysa tamir yok hemen parça değişiyo arıza çıkmadıysa biz bişey göremiyoruz arabada arıza yok deyip yolluyolar

 bilgisayar her arızayı göstermiyor maalesef.yürür aksam sorunlarında olayı sen farkedecen ve servise söyleyecen ancak öyle değiştiriyorlar.mesela benim debrajda aldıgım günden beri gıcırdama var 3 yetkili servis gördü ve toplamda 5 defa yaglandı ama hala sorun devam ediyor.keşke sorunun ne oldugu bilgisayarda çıksada ortadan kalsa sorunum ama nafile

hunace

  • İleti: 583
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #38 : Eylül 09, 2009, 02:10:41 ÖS »
LÜTFEN DİKKAT......!!!!!
arkadaşlar bu garanti olayında bi filmler dönüyo sanırım arabam daha 50000 km yaptı şikayetim yoktu ama onlar durupdururken direksiyon kutun bozulmuş değişecek dediler değiştirin dedim neyse değişti arabayı aldım yola çıktım ki aks bilyem dağılmış arabadan uçak gibi ses geliyo tekrar döndüm bu ne dedim aks bilyesi bozulmuş değişecek dediler ya bir anda aks bilyesi bu derece dağılırmı dedim biraz olay çıkardım sonra hata bizim dediler ya ne hatası arkadaş aks bilyem resmen değiştirilmişti bozukla sonrada garantiden yenisi istendi bunu biliyorum çünkü arabayı tamir ederlerken aks bilyesi yerdeydi gördüm sonra olay patlayınca sordum direksiyon kutusunu sökerken bilye sökülüyomu diye yok dediler neden söküldü peki diye sordum hiç kimse cevap vermedi herkes birbirine attı suçu belkide direksiyon kutum bile değişmedi garantiden yenisini cukka yaptılar lütfen dikkatli olun arkadaşlar 2008 model arabanın camı kırılır 20 günde gelir türkiyede yokmuş bu ne biçim honda yaaaaaa REZİLLİİİİİİİKKKKK

arkadasim bu anlattigin cok ciddi bir olay, ben sanayiye gidince arabanin basindan bi saniye ayrilmiyorum bi sey yaparlar mi diye, burda yetkili servis daha beterini yapmis. üstelik yetkili serviste birde bizi diger bölümlere falan almiyolar sizi şöyle salonumuza alalim diyolar.  ne yapacagimizi sasirdik.

Tekos

  • T.H.T İZMİR
  • İleti: 1171
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #39 : Eylül 10, 2009, 02:52:55 ÖÖ »
Merhaba Arkadaşım geçmiş olsun ve helal olsun , Hakkını aramak ile çok iyi etmişsin hiç bir şirket için uzulme onlar bu işten para kazanıyor işlerini en iyi şekilde yapmak zorundalar çünkü bu işten ekmek yiyorlar.Benim hiç başıma servis sorunu gelmedi o yuzden bilemicem ama bakımlarda ve arabanın her hangi bir şeyi oldugunda servise gidiyorum.(bu soru sormak için lastik arasından gelen sesler için vs.... arabanın yenisiyim birazda ) Her gittigimde Servisden içeriye girmeden önce servis'den bir eleman geliyor kapıyı açıyor hoşgeldiniz diyip arabanızı isterseniz servise ben çekeyim diyor.Arabayı servis elemanına veriyorum , hemen ardından servis danışmanı yanınıza geliyor.Sorunlarınızı ve isteklerinizi soruyor.Ardından sizi çay ve kahve bolumune davet ediyor.Bu bolum tamamı ile camdan servisin tamamı ve arabanız gozukuyor.Ardından ilk kontrolden sonra arabaya neler yapılması gerektigini kaç saatde çıkacagını hangi kontrollerden geçecegini ve araba ile sürüş deneme testi istiyormusunuz arabanızda uzun yolda bir problem yaşadınızmı diye soruyor ( tabi şikayetlerinize göre bu soruyu yöneltiyor )
Sonunda arabanız çıkıyor ama her defasında dış yıkama ve iç bakım yapılmış şekilde çıkıyor (çok dikkat ettim her defasında) Sonra Bayinin Müşteri Hizmetlerinden bir bayan arayıp herhangi bir sorununuz veya şikayetiniz varmı . Herşeyden memnunmusunuz diye soruyor. Benim hiç bir şikayetim yok servisden ama dediğin gibi garanti ile ilgili veya söküp çıkarma ile ilgili hiç bir şey başıma gelmedi sadece arabaya body kit vs ... takıldı serviste.Benden önce honda kullanan arkadaslarım vardı onlarda bu servise götürüyorlardı onlarda memnundu.Bu servis İzmirde bir Honda Bayi. İsim vermek reklam olacagından ismini vermedim.Tekrar geçmiş olsun ... İyi gunler

hunace

  • İleti: 583
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #40 : Eylül 10, 2009, 09:00:20 ÖÖ »
Merhaba Arkadaşım geçmiş olsun ve helal olsun , Hakkını aramak ile çok iyi etmişsin hiç bir şirket için uzulme onlar bu işten para kazanıyor işlerini en iyi şekilde yapmak zorundalar çünkü bu işten ekmek yiyorlar.Benim hiç başıma servis sorunu gelmedi o yuzden bilemicem ama bakımlarda ve arabanın her hangi bir şeyi oldugunda servise gidiyorum.(bu soru sormak için lastik arasından gelen sesler için vs.... arabanın yenisiyim birazda ) Her gittigimde Servisden içeriye girmeden önce servis'den bir eleman geliyor kapıyı açıyor hoşgeldiniz diyip arabanızı isterseniz servise ben çekeyim diyor.Arabayı servis elemanına veriyorum , hemen ardından servis danışmanı yanınıza geliyor.Sorunlarınızı ve isteklerinizi soruyor.Ardından sizi çay ve kahve bolumune davet ediyor.Bu bolum tamamı ile camdan servisin tamamı ve arabanız gozukuyor.Ardından ilk kontrolden sonra arabaya neler yapılması gerektigini kaç saatde çıkacagını hangi kontrollerden geçecegini ve araba ile sürüş deneme testi istiyormusunuz arabanızda uzun yolda bir problem yaşadınızmı diye soruyor ( tabi şikayetlerinize göre bu soruyu yöneltiyor )
Sonunda arabanız çıkıyor ama her defasında dış yıkama ve iç bakım yapılmış şekilde çıkıyor (çok dikkat ettim her defasında) Sonra Bayinin Müşteri Hizmetlerinden bir bayan arayıp herhangi bir sorununuz veya şikayetiniz varmı . Herşeyden memnunmusunuz diye soruyor. Benim hiç bir şikayetim yok servisden ama dediğin gibi garanti ile ilgili veya söküp çıkarma ile ilgili hiç bir şey başıma gelmedi sadece arabaya body kit vs ... takıldı serviste.Benden önce honda kullanan arkadaslarım vardı onlarda bu servise götürüyorlardı onlarda memnundu.Bu servis İzmirde bir Honda Bayi. İsim vermek reklam olacagından ismini vermedim.Tekrar geçmiş olsun ... İyi gunler

demekki benim gittiğim yetkili servis, kendini sanayicilerin icinde zannediyor.

bozlee

  • İleti: 27
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #41 : Eylül 10, 2009, 09:25:17 ÖÖ »
adamlar hiç bişeyden anlamıyo hemen bilgisayara takıyolar orda arıza çıktıysa tamir yok hemen parça değişiyo arıza çıkmadıysa biz bişey göremiyoruz arabada arıza yok deyip yolluyolar

 bilgisayar her arızayı göstermiyor maalesef.yürür aksam sorunlarında olayı sen farkedecen ve servise söyleyecen ancak öyle değiştiriyorlar.mesela benim debrajda aldıgım günden beri gıcırdama var 3 yetkili servis gördü ve toplamda 5 defa yaglandı ama hala sorun devam ediyor.keşke sorunun ne oldugu bilgisayarda çıksada ortadan kalsa sorunum ama nafile
benim derdim bilgisayarla bulmaları değil benim derdim bilgisayarrın bulamadığı arızayı  bulamamaları arabamda boşluk var gaza bakıp bırakınca vuruyo ama bulamıyolar nedenini normal diyolar ama normal olsa önceden olurdu yavaş giderken gazı bırakamıyorum bırakınca öne doğru boşluktan dolayı küt diye vuruyo eski tamircime gittimaks başlarını değiştirdi araba sıfır gibi oldu sorn bitti şimdi ben servise arabamın aksı bozuk değiştirin mi demeliydim yoksa kendi arabalaarını hergün onlarca değişik marka arabayı tamir eden başka bi tamirci yerine kendileri mi bulmalıydı....?

Tekos

  • T.H.T İZMİR
  • İleti: 1171
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #42 : Eylül 10, 2009, 11:00:09 ÖÖ »
Tabiki kendileri bulmalıydı bu sorunu insanda bu şekilde olunca güveni kalmıyor servislere ... Ama aracınız otomatik vites ise aynı sorun bende de var ama küt diye vurmuyor.Sadece hız çok düşükse gazı verince hafif bir boşluk oluyor ama ses yok bende ...
adamlar hiç bişeyden anlamıyo hemen bilgisayara takıyolar orda arıza çıktıysa tamir yok hemen parça değişiyo arıza çıkmadıysa biz bişey göremiyoruz arabada arıza yok deyip yolluyolar

 bilgisayar her arızayı göstermiyor maalesef.yürür aksam sorunlarında olayı sen farkedecen ve servise söyleyecen ancak öyle değiştiriyorlar.mesela benim debrajda aldıgım günden beri gıcırdama var 3 yetkili servis gördü ve toplamda 5 defa yaglandı ama hala sorun devam ediyor.keşke sorunun ne oldugu bilgisayarda çıksada ortadan kalsa sorunum ama nafile
benim derdim bilgisayarla bulmaları değil benim derdim bilgisayarrın bulamadığı arızayı  bulamamaları arabamda boşluk var gaza bakıp bırakınca vuruyo ama bulamıyolar nedenini normal diyolar ama normal olsa önceden olurdu yavaş giderken gazı bırakamıyorum bırakınca öne doğru boşluktan dolayı küt diye vuruyo eski tamircime gittimaks başlarını değiştirdi araba sıfır gibi oldu sorn bitti şimdi ben servise arabamın aksı bozuk değiştirin mi demeliydim yoksa kendi arabalaarını hergün onlarca değişik marka arabayı tamir eden başka bi tamirci yerine kendileri mi bulmalıydı....?

Tekos

  • T.H.T İZMİR
  • İleti: 1171
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #43 : Eylül 10, 2009, 11:03:39 ÖÖ »
Servisden servise teknik servis, müşteri yaklaşımı ve hizmetleri çok değişiyor sanırım.Burda okuduklarımdan ben bu kanıya vardım iyi bir servis bulup oraya gitmek gerekiyor ama iyi bir servis bulmakda zor ...
Merhaba Arkadaşım geçmiş olsun ve helal olsun , Hakkını aramak ile çok iyi etmişsin hiç bir şirket için uzulme onlar bu işten para kazanıyor işlerini en iyi şekilde yapmak zorundalar çünkü bu işten ekmek yiyorlar.Benim hiç başıma servis sorunu gelmedi o yuzden bilemicem ama bakımlarda ve arabanın her hangi bir şeyi oldugunda servise gidiyorum.(bu soru sormak için lastik arasından gelen sesler için vs.... arabanın yenisiyim birazda ) Her gittigimde Servisden içeriye girmeden önce servis'den bir eleman geliyor kapıyı açıyor hoşgeldiniz diyip arabanızı isterseniz servise ben çekeyim diyor.Arabayı servis elemanına veriyorum , hemen ardından servis danışmanı yanınıza geliyor.Sorunlarınızı ve isteklerinizi soruyor.Ardından sizi çay ve kahve bolumune davet ediyor.Bu bolum tamamı ile camdan servisin tamamı ve arabanız gozukuyor.Ardından ilk kontrolden sonra arabaya neler yapılması gerektigini kaç saatde çıkacagını hangi kontrollerden geçecegini ve araba ile sürüş deneme testi istiyormusunuz arabanızda uzun yolda bir problem yaşadınızmı diye soruyor ( tabi şikayetlerinize göre bu soruyu yöneltiyor )
Sonunda arabanız çıkıyor ama her defasında dış yıkama ve iç bakım yapılmış şekilde çıkıyor (çok dikkat ettim her defasında) Sonra Bayinin Müşteri Hizmetlerinden bir bayan arayıp herhangi bir sorununuz veya şikayetiniz varmı . Herşeyden memnunmusunuz diye soruyor. Benim hiç bir şikayetim yok servisden ama dediğin gibi garanti ile ilgili veya söküp çıkarma ile ilgili hiç bir şey başıma gelmedi sadece arabaya body kit vs ... takıldı serviste.Benden önce honda kullanan arkadaslarım vardı onlarda bu servise götürüyorlardı onlarda memnundu.Bu servis İzmirde bir Honda Bayi. İsim vermek reklam olacagından ismini vermedim.Tekrar geçmiş olsun ... İyi gunler

demekki benim gittiğim yetkili servis, kendini sanayicilerin icinde zannediyor.

fzthgosm

  • İleti: 2228
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #44 : Eylül 10, 2009, 11:24:45 ÖS »
iyi bir yetkili servis bulman zor degil imkansız bunda adın gibi emin ol.servislerde kendini yetişrien gerçekten iyi olan usta bir dakika durmuyor gidiyor özel servis açıyor.ama işi sadece yag filtresi değiştrimek olanlar serviste kalıyor

xeline

  • İleti: 80
Ynt: HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye gönderilen şikayet mail i
« Yanıtla #45 : Eylül 11, 2009, 07:18:35 ÖS »
valla bu anlattıkların park ta var sadece arabayı istersen görüyorsun elemanlar inanılmaz ilgililer umarım yeni yer açarlar yada her biri değişik honda servislere dağılır bizde hizmet görürüz