HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ve FİNANSSİGORTA ya gönderilen mail aşağıda ki gibidir.Tüm TEAMHONDATURKEY.com üyelerinin bilgisine sunulur
HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye haddimi aşmadan sizlere felsefenizi hatırlatarak başlamak
istiyorum.
HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. BAYİLİK ŞARTLARI
Honda Felsefesi ile bütünleşebilecek düşünce yapısı.
Honda Felsefesi
Temelde İnsana Saygı ve 3 Memnuniyet ilkelerine dayanır. İnsana Saygı ilkesinin üç temel fonksiyonu İnsiyatif, Eşitlik ve Güvendir. 3
Memnuniyet ilkesi ise kısaca, satın alırken, satarken ve yaratırken bunları yapmaktan memnuniyet duymaktır.
Sayın yetkili ,
Aracımı kaza yaptığım için yaklaşık olarak 1 ay önce sigortamın anlaşmalı servisi olduğundan dolayı CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ. ye yaptırılması
için teslim ettim.Bu arada aracım daha 2006 model ve de 1600 KM olduğunu da belirtmek isterim.29.07.2006 tarihinde saat 11:00 de aracımı
teslim aldım.Aracımı teslim alırken CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ. nin servis danışmanı olduğunu düşündüğüm Burcu Hanım ile beraber
arabamın yanına gittik.Aracı incelerken birkaç detay olmayacak kadar bariz olarak gözüken hataların atlanıldığını gördüm.
Bunların birincisi komple tamponun değiştirildiği bir aracta sağ sis far yuvasının darbeli ve de ezik hali ile tekrar
değiştirilmeden sıfırmış gibi yerine neden takıldığını sorduğumda bana kasko bu tarz arabalarda sis farının ekstra parçaya
girdiğinden dolayı ödeme yapmadığından değiştirmediklerini söyledi.Bu açıklamalar bana çok anlamsız geldi.Çünkü ben
aracımı alırken 1.4 ES OTOMATİK VİTES ELITE olarak yani FULL bir araç aldım.Servisten TEKNİK bir arkadaşı çağırıp durumu
açıklamasını isteyen BURCU hanım TEKNİK personelin söyledikleri konuşmalar karşısında sadece susmak durumunda kaldı. TEKNİK
personelin bana “KUSURA BAKMAYIN BİZİM HATAMIZ DİKKATİMİZDEN KAÇMIŞ VE İSTEDİĞİNİZ ZAMAN GETİRİN HEMEN
DEĞİŞTİRELİM DEMESİ “inanın üzerinde bütün BUZLARI eritti.Evet dedim işte bu.Gerçekten her şey çok iyi.Aldığı eğitimin ve de HONDA
FELSEFESİNİN hakkını veren bir personel.Bravo dedim.Kendisine yaklaşımından ötürü teşekkür ettim.
Daha sonra aracı TEKNİK personel ile beraber incelemeye başladık.Silecek ve kaput arasında ki plastik kapağın sağ kısmının gözle
görünecek şekil de çizik olduğunu tespit ettik.TEKNİK personel sağ kapağında atlanıldığını kabul ederek ÖZÜR DİLEDİ.Yine kendi kendime
HELAL OLSUN dedim.
Tekrar başladık kaldığımız yerden kontrole.Daha sağ silecekten 20 CM ayrılmadan aracımın ön cam da kaynak yanıklarını
gördük.Sanırım kazadan dolayı araca kaynak yapılırken sıçramış olduğuna kanaat getirdik TEKNİK personel ile.TEKNİK arkadaş bir üstüne
haber verdi.Sanırım gelen yetkili GERÇEK UZMAN TEKNİK personel idi.Hemen hiç tereddütsüz CAM için değiştirin dedi. Kendi kendime her
şey kötü gitsede yine de anında çözüm üretildiği kanaatine vardım.Bu arada TEKNİK personel ve BURCU hanım kendi araların da plastik
kapağın çiziğinin çok olduğu kısım ile cam a temas eden yere darbe yaparak kırılıp sigorta dan CAM ı ve de ÇİZİK KAPAĞI karşılıyabileceklerini
bana belirtti. Daha sonra UZMAN TEKNİK personel de bu fikire katıldı ve de bana hafta içi getirin bir günde hepsini yapar size teslim ederiz
demesinden sonra CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ. den ayrılarak evimin yolunu tuttum.
Yaklaşık yarım saat sonra eve geldim.Otopark ta arabamı içime sinmediğimden dolayı bir kez daha kaldığımız yerden
kontrol e başladım.Ön camdan itibaren tekrar kontrol e yalnız başıma başladım.Ne göreyim SAĞ ARKA CAM,SAĞ KELEBEK
CAMI,ARKA CAM, SUNROOF aracın her tarafına KAYNAK PARÇALARI DOKUNMUŞ.Dahası ise Aracımın tavanın da bile KAYNAK
LEKELERİNİN bulunması benim için BARDAĞI TAŞIRAN SON DAMLA OLDU ve de Artık dayanamadım LANET OLSUN verdiğim
firmaya dedim.Bu karşılaştığım durumlar karşısın da her şeyi kabullenebilirim.Araç bana teslim edilirken bile içinin temiz
olmamasını sorun bile etmedim.Aracın içinden çıkan araca takılan orijinal parçaların AMBALAJLARI nın (halen elimde) kabulu bile çok daha kolay ve basit bir konu olurdu.Diğerlerinin yanında…. CAM lar komple değişir çözüm ü bulunur da TAVAN için çözüm asla olmaz.Ve de ben bunu kabul etmek bile istemiyorum.
Artık bu kadar olaydan sonra haddimi aşarak sizlere felsefenizi hatırlatmak istiyorum.
Sayın YETKİLİ,
!!!Size soruyorum!!!
BU FİRMA “CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ. “
Bayilik yapabilmek için “Honda Felsefesi ile bütünleşebilecek düşünce yapısı” na SAHİP Mİ?
Bayilik yapabilmek için ”Kendi hatalarından dolayı verdiği zararı sigorta şirketine İLLEGAL YÖNTEMLER kullanarak HAKSIZ KAZANÇ
Elde eden ; “DOĞMAMIŞ YETİMİN HAKKINA TECAVÜZ EDİP” çıkar sağlayan ,düzenli olarak vergilerini ödeyerek DEVLETIN KALKINMASINA
faydası olan nice insanların verdiği VERGİLER ile dönen SİGORTA FONUNUN bu şekilde dolandırılmasını SAĞLAYAN DÜŞÜNCE
SİSTEMİNE SAHİP PERSONEL YETİŞTİRİP ÇALIŞTIRAN “CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ”
Bayilik yapabilmek için Sizin FELSEFENİZE SAHİP Mİ ?
Temel de İnsana Saygı ve 3 Memnuniyet ilkesine dayandırdığınız; İnsana Saygı ilkesinin üç temel fonksiyonu İNSİYATİF, EŞİTLİK ve GÜVEN
kriterlerine ve de 3 Memnuniyet ilkesinin ise SATIN ALIRKEN, SATARKEN ve YARATIRKEN bunları yapmaktan memnuniyet duyabilecek bir
yapıya sahip olabilecek bir firma olduğu kanaatinde misiniz?
Yoksa siz de şu mantıklamı yaklaşıyorsunuz.
Ticari Tecrübe
Satış, Servis ve Parça hizmetlerinin aynı çatı altında bir bütün olarak verileceği bir bina veya Honda Türkiye Standartlarına uygun bir plaza projesinin uygulanabileceği arsa alternatifine sahip olmak ve Mevcut arsa veya bina alternatifinin ana arterlere direkt cepheli olmasıdir.
SHOWROOM SERVİS+PARÇA TOPLAM KAPALI ALAN AÇIK ALAN
1. BÜYÜK ŞEHİRLER
İstanbul
Ankara
İzmir 600m2 1.800m2 2.400m2 1.000m2
2. ORTA ÖLÇEKLİ ŞEHİRLER
Kocaeli
Bursa
Adana
İçel
Antalya
Konya 500m2 1.200m2 1.700m2 750m2
3. KÜÇÜK ÖLÇEKLİ ŞEHİRLER
Yukarıdakilerin dışında kalan şehirler 400m2 600m2 1.000m2 500m2
Sayın Yetkili,
Eğer
HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş iseniz HONDA FELSEFESİNİ ciddiye almanızı TAVSİYE ediyorum.
Aksi takdir de
Ticari tecrübe yi ciddiye alacaksanız
En önce yapmanız gereken felsefesini para için değiştirmeyecek olan aşağıda ki bildiğim ve de Anadolu nun çoğu yerinde ki bilmediğim
YETKİLİ BAYİİ lerin YETKİLERİNİN İptalini yapmanız gerekeceği kanaatindeyim.
Ayışığı ,******, Marmara, Yazeks, Çiftkurtlar, Park, Damla……..vs
Sayın yetkili,
Bu yaşadıklarımın beni ne kadar kötü etkilediğini sanırım anlamışsınızdır.Şu an zaman 30.07.2006 saat:02:09 . Hafta sonu evimde dinlenmem
gerekirken gecenin 02 sin de ben TİCARİ TECRUBE ye sahip “CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ” in aracımı ve de günü mü KABUS a çevirmesi ile
uğraştığım işler e şaşırıyorum.
Açıklamalar:
1-29.07.2006 da yaklaşık 23:00-24:00 saatleri arasın da 0 800 211 61 65 numaradan müşteri ilişkilerine kayıt açtırdım
2-Elimde aracın problemli parçalarına ait tüm resimler mevcuttur.
3-Sadece
bilgi@honda.com.tr adresine değil konu ile bağlantılı olduğunu düşündüğüm
bilgi@finanssigorta.com ve
info@finanssigorta.com ve ya
Sigorta firmasının birkaç adet acentasına merkez e iletmek kaydı ile
4-Sigorta firmasınıda ve de İstanbul da mevcut olan HONDA FELSEFESİNE sahip YETKİLİ BAYİİ leri de bilgilendireceğim.
Şehzat ILGIT ,Olarak
ben üzerime düşün görevi HONDA alarak ve de yaşadıklarımı hak etmediğimi size anlatmak kaydı ile görevimi yaptığım
kanaatindeyim.
Siz de
HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş Olarak
İnanıyorum ki HONDA TÜRKİYE için çok emek verdiniz.Bu emeği bu tarz düşüncelere sahip firma ya da personelin bozmasını istemezsiniz.
Gereğini yapacağınıza 6 yıllık bir HONDA kullanıcısı olarak sonsuz GÜVEN erek inanıyorum.
Saygılarımla
Şehzat ILGIT
sehzat@ilgit.com0 533 697 1997
34 DB 9032