Gönderen Konu: HONDA CİVİC 1.6 İ-DTEC DİZEL DPF PARTİKÜL FİLTRE SORUNU - MOTOR ARIZA IŞIĞI  (Okunma sayısı 2691 defa)

z3x

  • İleti: 1
HONDA CİVİC 1.6 İ-DTEC DİZEL MOTOR SORUNU - PARTİKÜL FİLTRE SORUNU
Merhaba Honda nın 28.02.2018 de satışa çıkardığı HONDA CİVİC 1.6 İ-DTEC MANUEL aracını satın aldım . Bu araçla alakalı tecrübelerimi ve mağduriyetimi sizinle paylaşacağım . Aracı 28.02.2018 de HONDA AYIŞIĞI ALTUNİZADE den sipariş verdim ve aracı 1 hafta sonrasında teslim aldım . Aracı 6 . aya kadar yani 6.000 e kadar sorunsuz bindim 6.000 km de araç DPF arıza lambası yandı bende servisi arayıp sorunu söyledim kendileri 60/80 km sabit hızla 2500-3000 devirde 15-20 dk sürülmesi gerektiğini partikül ün dolduğunu söylediler bende buna istinaden 20 dk bahsettikleri sabit hızla aracı otobanda sürdüm . Sonrasında sonucun değişmediğini fark ettim ve servisi aradım aracın servise gelmesi gerektiğini söylediler bende aracı AYIŞIĞI HONDA ALTUNİZADE ye götürdüm . Aracı servise aldılar partikül filtre temizliği yapılması gerektiğini söylediler aracı servise bıraktım ve akşamında aracın hazır olduğunu söylediler ve gidip aracı teslim aldım. Aracı teslim aldıktan 10 km sonra bu sefer aracın motor arıza ışığı yandı , hemen aracı kenara çekip servisi aradım serviste bulunan ERHAN bey bu şekilde kullanımda sorun olmayacağını bize getirip arıza ışığının söndürülmesi gerektiğini söyledi , araç motor arıza ışığıyla birlikte birde motor yağ lambası ukatılımı verdi bende aracı tekrar servise götürdüm . Bilgisayara bağlayarak mevcut hatayı sildiler ve geçici bir hata olduğunu önemli bir şey olmadığını söylediler bende tabi inanarak aracı tekrar teslim aldım . Teslim aldıktan 20-25 km sonra tekrar motor arıza ışığı yandı ben servisi aradım ve yetkili olduğu söylenen ERHAN beyle durumu paylaştım bu durumun kronik olduğunu ve sürekli yaptığını söyledim kendileri aracın yakıtıyla alakalı olduğunu ve içerisindeki yakıtın tüketildikten sonra tekrardan servise gelip bakılmasını deponun boşaltılıp yeni mazot alınması gerektiğini söyledi . Bende aracın mazotunun çeyrek depo kalana kadar kullanıp aracı servise götürdüm . Servis beni arayıp 200 tl mazot alınıp aracın test edilmesi gerektiğini söylediler bende uygun gördüm ve yeni yakıt alınıp denenmesini istedim . Araç 5 gün serviste kaldı ve bütün testlerinin yapıldığını aracı herhangi bir sorunu olmadığını söylediler . Bende tabi tekrardan güvenip aracı aldım ama sonuç değişmedi !!! Aracı alıp otoparkıma götürdüm ve 4-5 gün sonra kullanmak istedim otobana çıkıp gitmek istediğim yere giderken 5-6 km sonra motor arıza ışığı tekrar yandı !!! Bende en son 20.08.2018 de aracı tekrar servise götürdüm bu sefer İBRAHİM bey araçla ilgilendi bilgisayara bağladı ve tekrar rejenerasyon yaptı herhangi bir sorun olmadığını söyledi bende aracı alıp teste çıktım teste çıktığımda yağ lambasının yandığını gördüm araçta bir sorun olduğunu söyledim İBRAHİM beyde aracı bırakmamı istedi ve HONDA TÜRKİYE den bilir kişilerin gelip inceleme yapıp onların karar vermesi gerektiğini söyledi . 20.08.2018 de aracı Servise bıraktım ve 28.08.2018 de HONDA AYIŞIĞI ALTUNİZADE beni aradı sorunun kullanıcı hatası olduğunu ve dpf in değişmesi gerektiğini 15.040 tl ücret ödemem gerektiğini söyledi . Bu durumun kesinlikle kullanıcı hatası olduğunu kabul etmiyorum araç 4 -5 kere yetkili servisinize götürülüp sorun yoktur denip bana teslim edilen araç nasıl oluyorda kullanıcı hatası oluyor ? Kullanıcı olarak hatam nedir ne yapmışım ? Hatam sanırım HONDA yı tercih etmemde yatıyor. 5 aylık bir araç 6.000 km de nasıl oluyorda arıza ışığı yanıyor ve bana mal edilebiliyor. Honda markasına güvenerek 1 ay içerisinde arkadaşlarıma tavsiye edip honda ayışığından 4 araç aldırdım . HONDA markasına güvenerek daha pazarda yeri belli olmayan i-dtec dizel teknolojisi aracı aldım ama sonuç çok kötü bir tecrübe oldu.

EN SON HONDA TÜRKİYE İLE GÖRÜŞTÜM VE DURUMU ANLATAN MAİL ATTIM SONUÇ BEKLİYORUM . İNŞALLAH MÜŞTERİYE KULLANICI HATASI DİYİP İŞİN İÇİNDEN ÇIKMA ÇABASINDAN VAZGEÇERLER . OLUMSUZ BİR netİCE ALIRSAM HUKUKİ SÜRECE BAŞVURUCAM . SİZE ŞUAN BU ARAÇLA ALAKALI TAVSİYEM KESİNLİKLE BU ARACI ALIRKEN DPF ( PARTİKÜL FİLTRE ) SORUNUNU BİLEREK ALIN BİRAZ ARAŞTIRINCA BU İ-DTEC HONDA DİZEL TEKNOLJİSİNDE İNSANLAR DPF LE ALAKALI ÇOK SIKINTI YAŞIYOR MAGDURLARDAN BİRİDE BENİM . 6 AYLIK ARACIMI 1 AYDIR KULLANAMIYORUM VE DAHA 6.000 KM DE ARACIM . HONDAYA KESİNLİKLE YAKIŞMADI BU DURUM

———————————————————————————----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


EVET ARKADAŞLAR HONDA TÜRKİYEDEN BEKLENEN CEVAP GELDİ !!! KENDİLERİ KONUNUN KULLANICI HATASI OLDUĞUNU SÖYLEYİP , BAŞIMIN ÇARESİNE BAKMAMI İSTEDİLER . EVET KULLANICI OLARAK HATALIYIM KABUL EDİYORUM !!! HATAM DA ŞU HONDA YA GÜVENİP , ONLARA 130.000 TL PARA VERMEK (ARAÇ ŞUAN 158.000 TL ) !!! BU YAPILANIN SADECE SATIŞ PAZARLAMA DEGİL DİREKT OLARAK İNSANLARI KANDIRIP NİTELİKLİ DOLANDIRICILIK OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM . SESİMİ DUYURABİLECEGİM YERE KADAR DUYURACAĞIM VE PAZARTESİ GÜNÜ SAVCILIGA BAŞVURACAĞIM . BUNDAN SONRA SÜRECİ BEKLİYECEGİZ ADALETİN TECELLİ EDECEGİNİ DÜŞÜNÜYORUM .

BU ARADA BANA ARACI SATAN FİRMA OLAN HONDA AYIŞIĞI NI ARADIĞIMDA YARDIM İSTEDİGİMDE , ONLARLA YAŞADIĞIM TECRÜBEYİ VE ŞİKAYETİ FORUMLARDAN VE ŞİKAYET VAR DA YAZDIĞIM İÇİN BANA BUNDAN SONRA HİZMET VEREMİYECEKLERİNİ SÖYLÜYORLAR !!! BENDE ZATEN HİZMET VERMEDİKLERİNİ VE KULLANICI HATASI DİYİP İŞİN İÇİNDEN SIYRILDIKLARINI SÖYLÜYORUM . KABAHATİM DE ONLARLA YAŞADIĞIM TECRÜBEYİ BU GİBİ PLATFORMLARDA DİLE GETİRMEMMİŞ . YANİ ARKADAŞLAR BU ÜLKEDE KRAL ÇIPLAK DEMİYECEKSİN VE 3 MAYMUNU OYNUYACAKSIN . MAYMUNLARDAN BİRİ OLMAYACAĞIM VE SONUNA KADAR HakkIMI ARAYIP ONLARIN YAPTIĞI VE YAPABİLECEKLERİNİ HERKESE SÖYLEYECEGİM LÜTFEN SİZDE HONDANIN BU KUMPASINA GELMEYİN VE BU TECRÜBEMİ DİLE GETİRİN DAHA FAZLA İNSAN MAGDUR OLMASIN . KALIN SAGLICAKLA .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ARKADAŞLAR ISRARLARIM ÜZERİNE SORUNLU OLDUGUNU DÜŞÜNDÜKLERİ PARÇAYI HONDA AYIŞIĞINA SÖKTÜRDÜM VE SONUÇ DPF ÇATLAK ÇIKTI . BU ZAMANA KADAR SAVUNMALARI ARACI DÜŞÜK DEVİRDE VEYA KÖTÜ MAZOTTAN KAYNAKLANABİLECEGİNİ SÖYLEYEN HONDA ŞİMDİ ARACI ÇOK YÜKSEK DEVİRDE KULLANIP BU HALE GETİRDİGİMİ SÖYLÜYOR  ARTIK BUNLARIN BU SAÇMALAMALARINA GÜLÜYORUM VE SON ÇARE OLAN HUKUKİ SÜRECİ BUGÜN BAŞLATIYORUM . BU ARADA ÖZEL SERVİS VE BÜTÜN DPF BİLİR KİŞİLERİYLE YAPTIGIM İSTİŞARELERDE ORTAK FİKİR ŞU ; KARDEŞİM SEN BUNU İSTESENDE 6.000 KM DE BU HALE GETİREMEZSİN BU YA SERVİSİN DEFALARCA YAPTIGI REJENERASYONDAN YADA MALZEMENİN KALİTESİZLİGİNDEN KAYNAKLANIYOR DEDİLER . RESİMLERİ AŞAĞIDA SİZİNLE PAYLAŞIYORUM . BU DURUMA DUYARSIZ KALMAYAN TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDİYORUM . BUNDAN SONRA MAHKEMENİN KARANINI BEKLEMEKTEN BAŞKA ÇAREM KALMADI .









« Son Düzenleme: Eylül 14, 2018, 09:48:00 ÖÖ Gönderen: z3x »



münzevi

  • Co-Admin
  • İleti: 538
Honda Türkiye'nin sorunlara yaklaşımı cidden sinir bozucu. Bulabilirsem Japonya merkeze bir mail atacağım, inanın yani 94 model araç sahibi olarak servisle hiçbir işi olmayan benim bile sinirlerimi bozdu. İnşaallah mağduriyetiniz kısa zamanda giderilir.