Gönderen Konu: fd6 mı fb7 mi?  (Okunma sayısı 31441 defa)

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #25 : Mart 19, 2013, 09:55:24 ÖS »
peki birader, en iyi araba senin araban, sen ne dersen doğrudur, fiziği de baştan yazarsın sen, kimse de bişey diyemez sana



ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #26 : Mart 19, 2013, 10:14:30 ÖS »
müdür sıkışınca hamasete gerek yok somut verilerle konuşacaksın.

fd6 3 cm daha alçak olması ağırlık merkezini ne kadar etkiler onu öyle inip gözle ölçemezsin. ancak 225/45/17 lastik ile 205 lastiğin tutunma farkını liselilere sorsan söyler. veya bi arabanın amortisörleri sert ise karakterini anlarsın. Veya altı komple panellerle kapalı arabanın aero dinamiğini anlatmama gerek yok. Hb olup da arka cama silecek koyulmaması tasarruf değil. o da ayrı bir aero dinamik kuralı.

Kısaca denedik aldık. arasında dağlar kadar fark var. Fd6 daha konforlu. Fk2 yola daha iyi tutunuyor.


Bu arada fb7 ile fd6 aynı yüksekliğe sahip. 1435mm.

Fb7 ye spor helezon koyduğunda daha basık duracaktır.

fevkalbeser12

  • fevkalbeser12
  • İleti: 82
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #27 : Mart 19, 2013, 10:21:29 ÖS »
Burda ilkercoma katılmamak elde değil.

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #28 : Mart 19, 2013, 11:01:43 ÖS »
teknik konuşma dinlemek isteyene yapılır, tutup eşek yaptın arabayı hangi teknikle geleyim ben sana, eşeğin aerodinamisiyle mi?

akslar birbirine yaklaştıkça yada araç yükseldikçe arabayı yerde tutmak sorun olur, lastikle jantla toplayamazsın. süper sporların hiçbirisi hb değildir, neden hiç düşündün mü sen? 4 kapılısı üretildi, jipi üretildi ama hiç hbi üretilmedi, neden acaba?  hb sınıfta hondanın en hızlısı fn2 dimi? videoları izledin mi hiç, virajlarda bi tekerleği hep havadadır, dikkatini çekmedi mi? bak iki kasa için de uç iki örnek için bi karşılaştırma videosu, al izle kendin gör;

http://youtu.be/7N66aSwWCcI

istediğin mantıkla izah et, ben işi gücü bırakıp sabit fikiri kırmakla uğraşamam, her konu başlığında kendi arabanı savunmak zorunda değilsin, kendi kabahatini bana satma, ben fd6 sahibiyim diye bile yazmadım ama sen konuya kendi arabanın daha iyi olduğundan başladın, daha ben sana ne diyeyim, ben ne desem sen kendi aracını öveceksin. o yüzden "markadan bağımsız olarak en iyi araba ilkerin arabasıdır" diyerek konuyu bitiriyorum, sen de tatmin olursun artık.

fevkalbeser12

  • fevkalbeser12
  • İleti: 82
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #29 : Mart 19, 2013, 11:12:54 ÖS »
Bu video bence kıstas değil.

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #30 : Mart 20, 2013, 08:01:59 ÖÖ »
kullanım hızı ile ilgili arada çok fark yok fakat görüntülerde sedan typr ın kayma görüntüleri yok.

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #31 : Mart 20, 2013, 08:36:34 ÖÖ »
teknik konuşma dinlemek isteyene yapılır, tutup eşek yaptın arabayı hangi teknikle geleyim ben sana, eşeğin aerodinamisiyle mi?

akslar birbirine yaklaştıkça yada araç yükseldikçe arabayı yerde tutmak sorun olur, lastikle jantla toplayamazsın. süper sporların hiçbirisi hb değildir, neden hiç düşündün mü sen? 4 kapılısı üretildi, jipi üretildi ama hiç hbi üretilmedi, neden acaba?  hb sınıfta hondanın en hızlısı fn2 dimi? videoları izledin mi hiç, virajlarda bi tekerleği hep havadadır, dikkatini çekmedi mi? bak iki kasa için de uç iki örnek için bi karşılaştırma videosu, al izle kendin gör;

http://youtu.be/7N66aSwWCcI

istediğin mantıkla izah et, ben işi gücü bırakıp sabit fikiri kırmakla uğraşamam, her konu başlığında kendi arabanı savunmak zorunda değilsin, kendi kabahatini bana satma, ben fd6 sahibiyim diye bile yazmadım ama sen konuya kendi arabanın daha iyi olduğundan başladın, daha ben sana ne diyeyim, ben ne desem sen kendi aracını öveceksin. o yüzden "markadan bağımsız olarak en iyi araba ilkerin arabasıdır" diyerek konuyu bitiriyorum, sen de tatmin olursun artık.

Her FB7 konusuna FD6 daha iyi diye yazarken siz malınızı methetmiş olmuyorsunuz. ben kanıtlı ispatlı izahatlı yazınca oluyor değil mi.

şimdi gelelim teknik cevaplara.

1 aks aralığının aracın manevra kabiliyeti hakkında tek diyeceğim şey. WRC araçlarına bak. Subaru sedan ile WRC de katılımmayı bırakalı çok oldu. Focusun sedan şasesi varken adamlar HB modeline RS yaptılar. Civic Ep3 type R aynı şekilde. süper spor kısmına gelelim en çok buna güldüm. sen bugatti veyronu sedan mı sanıyorsun? :D veya nissan GT-R sedan mı?

Onu geçtim Civic Ep3 klasmanına bakarsan aynı yürürde bi sedan var mı?

2 Süper spor klasmanını geçelim binek araçlara bakalım. Yapılabilecek en iyi tasarım F1 aracının kapalı versiyonu veya lemans şasesi olurdu ki o da sedan değil. MR coupe tarzı olur. yani motor arkada. ve kupe.

3 Hondanın en hızlısı FN2 değil. Ancak FD6 da değil. ki senin en büyük yanılgın FD6 ile FD2 yi aynı şase zannetmen. Aralarında çok fark var. Fren sisteminden tut taşıyıcılarına amortisörüne donanımından tut motoruna. Hondanın en hızlı aracı NSX ve sonrasında diğerleri gelir. FD2 ye gelmeden çok araba var. Fn2 yine sonlardadır. ancak en sona city yazacaksan öncesinde FD6 gelir. 5 ileri şanzıman ve 125 hp ile ancak o kadar gider.

4 Eklediğin video ile kendi kendine gol atıyorsun. Birincisi FD2 de ki motor 225 ps. FN2 de 201 ps güç var. bırak pistte 3 saniye iyi süre yapsın. Dahası FD2 understeer olarak viraj dönerken FN2 oversteer dönüyor. Arkasını ata ata. Ve hiç ara tekerleği kalkmadı. Kalksa da sorun değil aslında :D Senin araka tekerleği havada dediğin araçlar BTTC araçları onların da FN2 ile alakası yok. Kaldı ki sabit arka aksı olan her arabada durum aynıdır.

5 Kısaca benim kendi arabamı methetme gibi durumum yok. Para ile sahip olunan bişeyin gururunu yaşamayı sevmem. Ancak her yere FD6 diye yazıp insanları tiksindirdiniz. 0-100 ü 10,5 saniye olan 125hp 5 vites uyarlama bir araçtan bahsederken bir durun düşünün. FB7 çıkmış adamlar mevcut motor şanzımanla bir adım ileri taşımışlar 0-100 ü yarım saniye iyi ve yakıtı az. Aileler binsin diye altını yüksek tutmuşlar ancak 5 cm helezonla gayet iyi yapışıyor yere. Kendi aracınızın piyasasını yüksek tutmak için fb7 ye pislik atmayın başkaları da gelip FD6 nın eksikliklerini yazmasın. Daha anlık tüketim göstermiyor. Katlanır ayna yok. Biraz mantık lütfen.

Aks uzunluğu ve iz genişliğini de bir birine karıştırma.

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #32 : Mart 20, 2013, 10:06:44 ÖÖ »
arkadaşlar tartışırken tansiyon yapmanın kimseye kazandırdığı birşey olamaz, lütfen birbirimizi kırmadan tartışalım, amacımız bilgi paylaşmak, bilgiyi paylaşırken eksiklerimizi görebilmek değilmi amaç.
herkese teşekkürler ve saygılar.
« Son Düzenleme: Mart 20, 2013, 10:07:42 ÖÖ Gönderen: kacaman »

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #33 : Mart 20, 2013, 11:34:23 ÖÖ »
o zaman bi daha oku msjları, bu evde hem fd6 var hem fb7 var, fd6 fb7den her anlamda iyi deseydim gidip de almazdım o aracı, ikisi arasındaki farkları en iyi anlatabilecek adamlardan biriyim bu forumda, ama sen okuduğunu anlayamıyosan diyecek bişeyim yok. hele bi de fb7 yere yapışıyo fd6 en kötüsü, fk2den de kötü diyosun ya hala gülüyorum bak! elimde 2008 ve 2013 elegance var, inanmıyosan gel ikisinin de anahtarını vericem, sen de senin aracı getir denemesi bedava, kullandıktan sonra gene aynı şeyi söyleyebilecek misin çok merak ediyorum.

ek bir mukayese vereyim, akran araçlar için konuşursak fd6 emsali focustan daha dengeliyken, fb7 emsali focustan daha dengesiz kaldı, aracın tasarım anlayışı değişti resmen, vsa olmadan yola tutunamaz hale geldi alman araçlarında olduğu gibi, vsası olmayan vtec2ler bile daha iyi tutuyor yolu, o yüzden fb7nin en kötü yanının denge konusu olduğunu düşünüyorum, yoksa araç donanım olarak kendi sınıfında nerdeyse tüm araçları sollar.

sonra ben hondanın en hızlısı demedim, hb sınıfta hondanın en hızlısı dedim, okumayı öğrenmek için bi neden daha sana. kaldı ki orda konu hız da değildi şaseler arasında viraj performansı farkını konuşuyoruz, senin 1.8in tabiki düzde daha hızlı olacaktır, konuyu doğru anla ona göre cevap ver. ek olarak iki kasanın da typerı aynı şaşeyi kullanır taşıyıcı sistem ikisinde de iyileştirilmiştir, ikisi de güçlendirilmiş versiyon olduğuna göre şaşe farkının viraj performansına etkisini en iyi o iki aracın mukayesesinde görürsün, virajlardaki duruma bi daha bak, 1.45 yada 2.01 dk daki oversteerı görmedin sanırım?  "it's much more controlled" diyor kadın videoda hatta aynı virajı 5 mil daha hızlı aldı diye de ekliyor, dikkatini çekmedi mi? yok hala göremediysen bi video daha vereyim, yada sen sn saymaya devam et, virajlara bakmayacaksın nasılsa dimi.

wrc yada tcc de markalar katılımır, adam sokağa ürettiği modeli o katılıma sokacak tabiki, ben süper sporları diyorum, ve evet onların hepsi de coupe formdadır, hb değildir, hbi üretilemez, zira o şekilde bir arabaya o denge verilemez, olur diyosan buyur modifiye et aracını yolda duruyo mu kendin gör sonra. şaşede denge sıralaması coupe sedan hb diye gider, suvler bile hblerden dengelidir zira hem aks hem lastik açıklıkları çok daha fazladır. hbler yüksek oturuş kısa gövde yakın aks aralığı için tasarlanır, bu formda bir arabanın daha dengeli olmasını beklemek arabaya haksızlıktır. istersen 35" jant tak istersen 0.1 mm yay ekle, istersen 1500 bg motor koy aynı aracın hb'i sedanından yada coupesinden daha kötü viraj performansı sunacaktır, üstelik markadan bağımsızdır bu söylediğim.

aynı yerleşim problemi fb7 fd6 arasındaki mukayesede de görülebilir, fb7 sırf o yüzden viraja tutunamıyor, yoksa çok daha seri bir araçtır.

aks uzunluğundan bahsetmedim hiç, iki aksın birbirine olan mesafesinden bahsediyorum ben, yani aracın virajda spin atmaya direncidir konu.

şimdi bu itirazlarımın hangisinin kendi aracımı methetmek için yazdığımı bi daha bi düşün, ona göre cevap ver. orda eşek benzetmesini yapmasaydın hiç devam etme lüzumu bile görmezdim ama egon o kadar havalardaki teknik izahat yerine terbiyesizlikle başladın konuya. son olarak da onu düşün öyle devam et.

konu sahibi arkadaş da kusura bakmasın, niyetim konuyu pert etmek değildi, sadece bi itirazdı konu nerelere geldi. eğer fb7 ile ilgili detaylı bilgi isterse yardıma her zaman açığım, ankaradaysa aracı kullandırabilirim de, pm atsın yeter.

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #34 : Mart 20, 2013, 12:12:21 ÖS »
Senin anlayacağın dilden yazayım o zaman. şimdi 34 yaşında 2 çocuk babası kendi kazandığı para ile geçinen adamım işim gücüm yok fb7 ve fd6 arasındaki farkı görmek için ankaraya geleceğim ver anahtarları diyeceğim değil mi? Çok mantıklı hakikaten. Burda süremiyorum ben o araçları değil mi?

Şurda bi anlaşalım nerde fb7 konusu olsa sürekli FD6 sahipleri FD6 yı ballandıra ballandıra bitiremiyor sen bunlara dahilsin değilsin beni alakadar etmez. ancak aynı yere çıktın.

fb7 yüksek hızlarda fd6 kadar stabil değildir doğrudur. hatta fd6 kadar uzun şanzımanı yok o kadar hıza da çıkamaz. Ancak bunun direk aracın alt kısmının yüksek olması ile alakası var. Yüksek hızlarda en büyük etken aerodinamik etkenlerdir. aks açıklığı vs değil. Kafa karıştırmanın esprisi yok. Alttan nekadar hava alırsan yere  o kadar az basarsın. vtec2 ile mukayese edemem. ancak fb7 FD6 dan dengeli değil orası doğru. ona kesinlikle itirazım yok. ( ve yine FK veya FN kasaları dahil etmek durumundayım Focustan filan çok çok iyi yol tutarlar )


Onu demedim bunu demedim değil. Konu HB aracın yavaş olması ise Ortada cillop gibi EP3 var. Ep2 var. Adamlar hb kasasını sedandan daha dengeli yapmışlar. Focusun da sedanı daha dengeli. astranın da. 206 nın da. üst sınıflara çıkınca zaten hb tasarım azalıyor. veya özensizleşiyor. tutup mercedes s class hb yapacak hali yok. Detay burada. Sedan daha farklı bir hava verir. kimse ufacık prestij aracı istemez. Tarz olarak EK9 type R düşünün. Daha üzerine bir HB yok bence. Ep3 den daha efsane.

Ancak performans için kriter farklıdır. Drag katılımlarında genelde hb kasa kullanılır. aerosu kötü olduğu halde hb vardır?

FD2 ile FN2 parçaları birbirine uymaz. taşıyıcı olsun alt aksam olsun farklı orda yine yanlışsın. Ve bahsettiğin videyu kaç sene önce izledim. FN2 bir noktada aşırı derecede arkadan kayıyor. oversteer yani. FD2 ise kafadan kayıyor. 3,44  den itibaren izle. oralarda zaten direksiyondan da bahsediyor. diğer araçta elektronik direksiyon var diyor. bu hidrolik vs vs. orda da büyük bir fark var. kıvraklık açısından ya elektronik kullanacaksın ya da tam mekanik.

1,8 düzde hızlı değil. ondan bahsetmiyorum. Zaden 1,8 sedanlar düzde hb deb daha hızlıdır. ( kısa şanzımandan dolayı)

Virajda çok fark var başından beri anlattığım olay bu.

Tekrar tekrar yazıyorum. FD2 ile FD6 çok çok farklı araçlar.

Hb kasa ile kim süper spor araba almak ister ki. o dediğin hothatch olur. ve örneği çok çok var. başta ep3 ek9 audi s3 vs vs. Bunlar tarz ile ilgili. yoksa sonradan modlanmış çok hb var. benim yapmama gerek bile yok. amerikada adamlar sokaklarda hep hb ile katılımır. nadiren sedan olur. coupe olur. realtalk civic yaz çıkar youtube da. adamlar uçuyor resmen.

FB7 ile FD6 arasında aks veya iz mesafesi olarak
                                         Fb7             FD6
Aks mesafesi (mm)       2675        2700
Ön tekerlek izi (mm)       1505        1505
Arka tekerlek izi (mm)       1530        1545

dediğin buysa arka iz genişliği 1,5 cm dar. aks aralığı 2,5 cm kısa.

Çok öyle büyük tasarımsal farklar yok. Motorun konumu ile oynanmışmıdır onları bilemem.


Bundan gerisi benim için teferruat. sen ne anlarsın ne edersin umrumda değil.

Benim için bu gün araç alacak olsam tasarımından dolayı FK2 alırdım yine. yoksa FD kasa 1.8 düz vites veya 2,0 accord bakardım.

Veya galeride FD6 FB7 yan yana dursa her şartta Fb7 alır kısa helezon takar dalgama bakarım.

Type R alacak olsam sedan FD2 varsa FN2 ye bakmazdım bile. tasarım bir yere kadar. 28 hp net güç farkı var. :D

Diyeceklerim bu kadar başka da bişey yazmayacağım konu gerilmesin.

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #35 : Mart 20, 2013, 12:18:56 ÖS »
fb7 için bu bilgilere bir eklemede ben yapayım, ön tamponun uç noktası ile ön tekerin arasındaki mesafe 2,5cm kısaltılmış, arka tekerden sonraki uzunluk 2.5cm uzamış tampon kısmı.

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #36 : Mart 20, 2013, 12:19:45 ÖS »
fb7 makyajlıyı bekliyordum 2012 fd6 mı alsam diye düşünmeye başladım bu arada.

galantus

  • İleti: 822
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #37 : Mart 20, 2013, 04:34:33 ÖS »
Arkadaş ben 33 yaşında 2 cocuk babasıyım. Öyle birinin aksı uzunmuş birinin aksı kısaymış birisi 2cm daha yüksemiş 3 cm alcakmış benim için cok cok önemli değil. Artık yeni cıkan yasalara göre radar olaylarınıda epey genişlettiler. Ayrıca bu yaştan sonra sokak aralarında katılımacakta değilim. Öyle cok yüksek hızlarada cıkacak değilim zaten istensede radardan dolayı cok cok zor. Şahsen benim görüşüm fd6 nın fb7 den öyle cok cok abartılacak kadar tasarım üstünlüğüde yok. Bence fb7 nin önden görünüşü fd 6 dan cok daha başarılı ama arka tarafı biraz daha kötü. Fakat donanım olarak cok ciddi farkları var. Yakıt biraz daha düşük ve benim için asıl önemli olan top speed yerine seriliği ara hızlanmaları birazcık daha başarılı. Sonuçta bir üst kasa ve modelli. Bu şartlarda ben olsam asla fd6 ya dönüp bakmazdım bile. Tabiki bu olay göreceli bir durum ben böyle düşünüyorum.

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #38 : Mart 20, 2013, 06:54:04 ÖS »
fd6 daha iyi denmiyorki ilkercom fd6 yüksek hızlarda daha çok güven veriyor fb7 BHAAL inde söylediği gibi alman aracı gibi yapılmış benim arkadaşta golfte poloda var polo 1.4 benzinli 2011 golfte tsi 2011.golf özellikle seri ancak civic fd6 güvenini vermiyor 150 den sonra.polo ise 100den sonra yolda geziyor sanırım BHALL in söylediği böyle bir güven zira ben aracımı 160 dayken ellerimi direksiyondan çekip (anlık çek bırak değil) yolculuk yapabiliyorum.yere yapışma konusunda fd6 nın maşallahı var yani.onun dışında konfor unsurlarında fb7 daha iyi olabilir BHALLin alman aracı gibi dediğide o çünkü polo da bile süspansiyon konforu güzel.amcamda suberp 2.0 tdi var çevremde de  bmw ve merso var onlarında süspansiyon konforunu biliyorum.bu bağlamda aracımın süspansiyon konforunu beğenmiyorum zaten özellikle arka küt etmesi hoş değil.eger senin dediğin gibi fk2 nin konforu fd6 dan kötüyse sıkıntı...aks mesafesine gelince fd6 da 2700 mm aks var bu değer avensis le aynı daha noolsun c sınıfındaki bir araç için.marka ve model fanatikliğine gerek yok herşey ortada zaten.

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #39 : Mart 20, 2013, 06:55:36 ÖS »
yani demek istediğim fd6 ve fb7 konusunda iki aracada bakıp bu daha iyi denemez.şu şu kıstaslarda şu önde şu şu kıstaslarda şu önde denebilir.kıstasa bağlı tercih edilir. ama genel geçer kural sedan araba hb den daha iyi yol tutar.

Ghan

  • İleti: 464
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #40 : Mart 20, 2013, 07:27:27 ÖS »
Yol tutuş büyük mesela olmuş gerçekten ben de tecrübelerimi paylaşayım,07 fd6 kulandım,11 vsa+skunk2 prolu dip basık fd6 da kullandım,fb7 yide kullandım.Vsasız fd6 vtec2 den az biraz iyiydi yol tutuşta,ama vsa+skunk2 fd6 istediğin viraja gir çık tınlamıyordu gerçkten çok başarılıydı.Yeni fb7 ise virajlarda kesinlike vsasız fd6dan ve vtec2 den kat kat iyi,ama coilli fd6 kadar güven vermiyor.

erhanss

  • erhan
  • İleti: 314
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #41 : Mart 21, 2013, 09:50:40 ÖÖ »
Arkadaşlar yorumlarınız için herkese teşekkür ederim herkes bilgilerini paylaşmış araç işi çok göreceli bana göre fd6 görsellik ve yol tutuş olarak gerçekten başarılı, fb7'yi test ettim sonunda ama sevemedim seat leon fr kullanma şansım olmadı ama aklımda yine fd6 var aslında hondaya konfor bakımından söylenmiyo değilim 2011 arabası olsa dahi bi cam kaldırma modulu dahi yok yol bilgisayarı vs. çok zayıf ama görsellik yol tutuş açısından gerçekten çok güzel.Viraj konusunda ilkercom arkadaşıma katılmıyorum bende 2007 vsa'sız fd6 varken bile viraja güvenle giriyodum marka fanatikliği yapmıyorum gerçekten bana göre c segmentinin halen en güzel en yakışıklı fakat biraz donanımsız aracı:)
BHAAl ve ilkercom yorumlarınız ve bilgilerinizi paylaştığınız için size ayrıyetten teşekkür ederim...
« Son Düzenleme: Mart 21, 2013, 09:52:41 ÖÖ Gönderen: erhanss »

mkucuksahin

  • İleti: 22
Ynt: fd6 mı fb7 mi?
« Yanıtla #42 : Mart 09, 2018, 04:18:37 ÖS »
bende 2007 elegance fd6 var, otomatik. Bunu satıp fb7 almayı düşünüyordum. Bir arkadaşım bana, kendisinin bir arkadaşının fd6 eleganceyi satıp fb7 elegance aldığını; fakat memnun kalmayıp tekrardan fd6 ya döndüğünü söyledi. Ben hayret ettim. Neden diye sordum tabi. Direksiyonu oyuncak gibi, arka koltuğa oturanların kafası tavana değiyormuş falan dedi. Kafam karıştı açıkçası. Benim de fb7 kasalar hoşuma gidiyor. Bunu diyen arkadaşım da fb7 alacak parası olduğu halde fd6 almış. Üstelik alır almaz da masraf yapmış. (yağlı motor kulağını, v kayışı, Atf yağını vs. değiştirmiş) Siz ne dersiniz? Fb7 den tekrar fd6'ya dönülür mü? Benim de görsel olarak fb7 hoşuma gidiyor. Özellikle ön ve arka tampon ekleri takılmış haline.