Gönderen Konu: Mantar tipi filtre  (Okunma sayısı 2717 defa)

must!

  • İleti: 87
Mantar tipi filtre
« : Aralık 01, 2009, 07:06:10 ÖS »
mrb. arkadaşlar benm bi sorum olacak sizce araçta mantar tipi filtreden(hks vs vs)mi daha iyi verim alırım yoksa simota filtre kiti vb gibi şeylerden mi?.ayrıca bir sorum daha olacak aynı şekilde komple egzost kiti mi daha mantıklı ve performans bakımından avantajlı olur yoksa sağlam bir son susturucu + düz boruyla mı ?



must!

  • İleti: 87
Ynt: Mantar tipi filtre
« Yanıtla #1 : Aralık 01, 2009, 10:39:17 ÖS »
güncell

must!

  • İleti: 87
Ynt: Mantar tipi filtre
« Yanıtla #2 : Aralık 03, 2009, 06:45:36 ÖS »
yardım edecek kimse yok mu yoksa ben mi anlatamadım?:S

must!

  • İleti: 87
Ynt: Mantar tipi filtre
« Yanıtla #3 : Aralık 03, 2009, 06:46:26 ÖS »
güncell

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Mantar tipi filtre
« Yanıtla #4 : Aralık 03, 2009, 06:49:20 ÖS »
sitede bununla ilgili en az 50 adet konu we başlık war ondan kimse cvp wermemiş konu kirliligi açısından ilk araştırma yapıp sonra konu açarsanız cvpte alabilirsiniz kirliliktende kaçınmış oluruz

must!

  • İleti: 87
Ynt: Mantar tipi filtre
« Yanıtla #5 : Aralık 04, 2009, 11:35:53 ÖÖ »
sitede bununla ilgili en az 50 adet konu we başlık war ondan kimse cvp wermemiş konu kirliligi açısından ilk araştırma yapıp sonra konu açarsanız cvpte alabilirsiniz kirliliktende kaçınmış oluruz
poşetçay özür dilerim ama siteye yeni yeni alıştığım için pek bir bilgim olmadı o konuda.tekrar özür dilerim.

honda__civic__si

  • İleti: 29
Ynt: Mantar tipi filtre
« Yanıtla #6 : Aralık 04, 2009, 05:27:27 ÖS »
bak dostum normal flitreyle mantar tipi filtre arasında soyle farklar var bunun tercihini sen yap
1 mantar tipinde havayı birazdaha yavas cekiyor sebebide flitrenin dısında sungeri var o yuzden ama daha saglıklı havayı ıkı kere suzmus oluyo
2 acık ıse havayı daha hızlı cekıyor suzme olayı daha zayıf 
ama performansı etkıleyen baska bır seyde flitrenın agzına taktıgın kıt yanı boru ısı yalıtımı olmuyacak eyer dandık bır sey takarsan ısınır ısınan araba gıtmez cok benzın yakar

gelelım duz boru meselesıne  sadece susturucuları cıkarırsan arabanın arkasınada dandık bır susuturucu araba sadece bagırıı ona seramık headers ve arabanın hp(beygir) gore 51 veya 61 duz boru gercekten kalite bir son susturucu yani  otto  venus  vs gibi susturucular işini gorur yanii
bu sekilde yaklasık arabana gore en az 20 hp guc katarsın flıtre ve duz boruyla

must!

  • İleti: 87
Ynt: Mantar tipi filtre
« Yanıtla #7 : Aralık 04, 2009, 10:59:56 ÖS »
ozaman mantar performans acısından 2. planda kalıo havayı yawaş cektgi için millet daha fazla hava ve hızlı cekebilmek için sekilden sekile girio.:S.zaten sadece son susturucu ve susturucu iptali olmıcak.yani ya komple düz boru ve seramik headers yada ben komple egzost kit diyorum. kit mi daha saglıklıdır yani daha performanslı yoksa düz boru mu