Gönderen Konu: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !  (Okunma sayısı 10983 defa)

Mustafa2kat

  • İleti: 24
ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« : Ağustos 04, 2008, 02:00:41 ÖS »
Problemler ve Çözümler !   ... Güzel bir başlık aslında ama keşke her problemin bir çözümü olsa değilmi ...
işte Sivas Açılım Otomotivin Çözümsür Bir problemi ... Sivastan iki arkadaş birer tane sıfır honda civic alıyoruz, ben daha arabalar gelmeden angel farlar,ledli stoplar, ve bady kit getirtiyorum;ki bady kit erkenden boyansın boyası güzelce yapılsın ve geldiği gün tüm aksesuarlarını tam olarak takalım diye...  Aracın geldiği gün bakıyorum bady kit boyanmış, tüm aksesuarlarını takıyoruz aracı sivas AÇILIM OTOMOTİV'den çıkarıp 120 km uzaklıktaki TOKAT'a getiriyoruz ve daha 1 gün bile geçmeden bady kit'in boyalarının döküldüğünü görüyoruz ... yanlış anlamayın taş atığı vs gibi bi dökülme değil .. resmen işçilik hatasıyla yapılan bi problem, neyse arıyoruz ve tekrar gidip boyattırıyoruz (daha sıfır aldığımız arabamız 1 gün serviste yatıyor) .. herneyse tamam deyip geçiyoruz .. 1000 km bakımında servisi arıyorum ve randevu alıyorum... ellerinde 6lı park sensörü olmadığı için yanımda park sensörüde götürüyorum ... bana park sensörleri takılana kadar gezebilirsiniz diyorlar neyse biz çıkıyoruz servisten bir iki saat sonra geliyoruz arabamız hala bitmemiş ne park sensörüyse ... aracın başına geldiğimde sol ön sileceğin altında bir fatura görüyorum (100 YTL PARK SENSÖRÜ TAKMA İŞÇİLİĞİ) ibareli bir fatura ... baştan bize bir bilgi verilmesi gerektiği hususunu geçtik en azından bari ekmek paranızı kazandığınız müşteriyi adam yerine koyunda faturayı bari getirip elinizle teslim edin... hadi onuda geçtik nerdeyse bizimle kavga edecekler sırf faturanın fazla olup olmadığını sorduğumuz için .... 100 ytlden 70 ytlye indirim yapıyorlar ancak bağıra çağıra bu indirimi yaptırabiliyoruz ? sesimizi çıkarmasak ne olacak siz tahmin edin ! ! !             değilmi arkadaşlar ?  haksızmıyım ?

- araba satılırken söylenilen "honda arabalarının içinden hiç ses gelmez tıkırtı gelmez bilmemne"
alıyoruz 1000 bakımına gidiyoruz sözlerinin arkasında durmuyorlar...
arabayı getirip TOKAT ORUÇLAR FORD servisinde izolasyon yaptırıyoruz ....

hemen 1 ay sonra HONDA TÜRKİYE' den bir telefon ... açılım otomotivden memnunmusunuz ?
sizce ne cevap vermeliyim ?
honda türkiyeye tüm yaşadıklarımı anlatıyorum, anket yapıyorlar ankettende memnuniyetsizliğimi belirtiyorum ama bana faydası ne ?

BUNDAN SONRA ARABA ALACAK OLSAM SİZCE HONDA ALMALI MIYIM _?


İŞTE   SİVAS AÇILIM OTOMOTİVİN REZİLLİĞİ !!!!




                                                                                                                                   Mustafa Kürşat İKİKAT
                                                                                                                                   0533 316 55 05
« Son Düzenleme: Ağustos 04, 2008, 02:01:57 ÖS Gönderen: Mustafa2kat »



bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #1 : Ağustos 04, 2008, 02:06:10 ÖS »
arkadaşım senin yaşadıgında büyük talihsizlik geçmiş olsun ilk olarak. sivas servisinin yaptıgını tüm hondaya mal edemeyiz.ama şuda var ki cogu honda servisten şikayetci olanlar var

Mustafa2kat

  • İleti: 24
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #2 : Ağustos 04, 2008, 02:06:37 ÖS »
Problemler ve Çözümler !   ... Güzel bir başlık aslında ama keşke her problemin bir çözümü olsa değilmi ...
işte Sivas Açılım Otomotivin Çözümsür Bir problemi ... Sivastan iki arkadaş birer tane sıfır honda civic alıyoruz, ben daha arabalar gelmeden angel farlar,ledli stoplar, ve bady kit getirtiyorum;ki bady kit erkenden boyansın boyası güzelce yapılsın ve geldiği gün tüm aksesuarlarını tam olarak takalım diye...  Aracın geldiği gün bakıyorum bady kit boyanmış, tüm aksesuarlarını takıyoruz aracı sivas AÇILIM OTOMOTİV'den çıkarıp 120 km uzaklıktaki TOKAT'a getiriyoruz ve daha 1 gün bile geçmeden bady kit'in boyalarının döküldüğünü görüyoruz ... yanlış anlamayın taş atığı vs gibi bi dökülme değil .. resmen işçilik hatasıyla yapılan bi problem, neyse arıyoruz ve tekrar gidip boyattırıyoruz (daha sıfır aldığımız arabamız 1 gün serviste yatıyor) .. herneyse tamam deyip geçiyoruz .. 1000 km bakımında servisi arıyorum ve randevu alıyorum... ellerinde 6lı park sensörü olmadığı için yanımda park sensörüde götürüyorum ... bana park sensörleri takılana kadar gezebilirsiniz diyorlar neyse biz çıkıyoruz servisten bir iki saat sonra geliyoruz arabamız hala bitmemiş ne park sensörüyse ... aracın başına geldiğimde sol ön sileceğin altında bir fatura görüyorum (100 YTL PARK SENSÖRÜ TAKMA İŞÇİLİĞİ) ibareli bir fatura ... baştan bize bir bilgi verilmesi gerektiği hususunu geçtik en azından bari ekmek paranızı kazandığınız müşteriyi adam yerine koyunda faturayı bari getirip elinizle teslim edin... hadi onuda geçtik nerdeyse bizimle kavga edecekler sırf faturanın fazla olup olmadığını sorduğumuz için .... 100 ytlden 70 ytlye indirim yapıyorlar ancak bağıra çağıra bu indirimi yaptırabiliyoruz ? sesimizi çıkarmasak ne olacak siz tahmin edin ! ! !             değilmi arkadaşlar ?  haksızmıyım ?

- araba satılırken söylenilen "honda arabalarının içinden hiç ses gelmez tıkırtı gelmez bilmemne"
alıyoruz 1000 bakımına gidiyoruz sözlerinin arkasında durmuyorlar...
arabayı getirip TOKAT ORUÇLAR FORD servisinde izolasyon yaptırıyoruz ....

hemen 1 ay sonra HONDA TÜRKİYE' den bir telefon ... açılım otomotivden memnunmusunuz ?
sizce ne cevap vermeliyim ?
honda türkiyeye tüm yaşadıklarımı anlatıyorum, anket yapıyorlar ankettende memnuniyetsizliğimi belirtiyorum ama bana faydası ne ?

BUNDAN SONRA ARABA ALACAK OLSAM SİZCE HONDA ALMALI MIYIM _?


İŞTE   SİVAS AÇILIM OTOMOTİVİN REZİLLİĞİ !!!!




                                                                                                                                   Mustafa Kürşat İKİKAT
                                                                                                                                   0533 316 55 05

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #3 : Ağustos 04, 2008, 02:07:45 ÖS »
arkadaşım bi yerde sabit kal oraya yazalım ya :s

Mustafa2kat

  • İleti: 24
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #4 : Ağustos 04, 2008, 02:08:04 ÖS »
yok kardeşim HONDA TÜRKİYE ' den arıyorlar ve memnuniyetsizliğimi belirtiyorum neden birşey yapılmıyor !
dedimya arabamın içerisinden gelen tıkırtıları TOKAT ORUÇLAR FORD 'servisinde yaptırıyorum .... honda arabasının arkasında FORD duruyor ... varmı böyle birşey ...

merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #5 : Ağustos 04, 2008, 02:09:18 ÖS »
Geçmiş olsun öncelikle.Nedense birçok honda servisinde aynı problem var sorun yaşayan arkadaşlarımız var neden anlayamıyorum.Söylicek bişey bulamıyorum kime şikayet edicen ne yapıcan şikayet etsende çözüm olmuyo diye duyduk arkadaşlardan...

Mustafa2kat

  • İleti: 24
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #6 : Ağustos 04, 2008, 02:09:24 ÖS »
kardeş herkes görsün ... hepsine yazın 3 yere yazdım hepsinide takip edeceğim ...

Mustafa2kat

  • İleti: 24
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #7 : Ağustos 04, 2008, 02:10:20 ÖS »
yok kardeşim ne çözümü ya .. hani nerde çözüm ... DEDİMYA ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM ! ....birdaha honda almak mı !   ASLA !!!!!

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #8 : Ağustos 04, 2008, 02:12:37 ÖS »
bak bu konuda haklısın.bizim de kia vardı (hondayla kia yı türkiyeye getiren firma aynı oldugu için yazıorum) sorento ön camı en ufak bi taşta catlıordu.bunu biz servis aracılıgıyla kia tr ye bildirirdik ön camı masrafsız degiştiler ve arayıp kac defa özür dilediler.o arabayı sattık bi daha sorento aldık servisten cok memnunuz bu yenı sorentoyuda alırkan xenon far park sensörü ve arka geri görüş kamerası hediye ettiler.ama bi türlü neden honda servisleride kardeş firmalarının servisi kadar ii olamıorlar anlamış degilim

Mustafa2kat

  • İleti: 24
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #9 : Ağustos 04, 2008, 02:14:14 ÖS »
inşallah yazdıklarımız yetkililere  buradan gider .... ne diyelim başka

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #10 : Ağustos 04, 2008, 02:15:42 ÖS »
burdan gidecegini sanmıorum sen hondaya mail at şikayetini yine bildir

Mustafa2kat

  • İleti: 24
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #11 : Ağustos 04, 2008, 02:22:34 ÖS »
onuda yapıcam ... teşekkürler kardeş ;)
bu aradaaaa arabanın şimdiki hali ...

cbrracingteam

  • İleti: 244
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #12 : Ağustos 04, 2008, 06:01:38 ÖS »
arabayı beraber aldık bnm de bodykit servisde boyandı bi baktık araba beyaz bodykit bej :D servis rengi tutturamıyosa kim tutturacak arabayı alırken anlaştık ilk pulu onlar yatıracak bize tebligat gelio ceza gelio pul yatmamış die :D arıadık yatırdılar ama ne kadar uraştık o ayrı konu bi daha asla honda demem ama bi daha asla açılım plaza halaa kapı eşiği sözleri var onu verecekler geçen aradım yok öyle bişey sözleşmede diyolar dedim faks şayın bana sözleşmeyi o zmn var dediler ama metal dedim ışıklı dedik özellikle sora kabul ettiler ama eşiklk yommuş gelecekmiş de göndereceklermişde vs vs :D çok komikler yaa araca zenon hediye ettiler servisin haberi yok ben koşuyom işlerine :D body hediye aldım ucuz olsun die fiber geldi oturmadı tamponlar çizildi altı tekrar yeni body geldi araç yaklaşık 1 ay servisde yattı :D

cnzdmr

  • İleti: 331
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #13 : Ağustos 04, 2008, 07:08:45 ÖS »
park sensoru takma ıscılıgı 70 ytl mıdır?bu cok fazla deıl mı bende taktırmayı dusunuyorum ama 100 ytl dmeıssın hatta park sensorunu 50ytl ye alıorz zaten nası bı mantık bu?

malikaltindis

  • İleti: 333
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #14 : Ağustos 04, 2008, 07:22:17 ÖS »
servise bakım harici uğramayacaksın ne olursa olsun...

emrere

  • Ziyaretçi
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #15 : Ağustos 04, 2008, 08:50:55 ÖS »
boya konusunda yerden göğe kadar haklısınız ancak park sensörü için 70 ytl çok normal bir rakam..ben bizzat aracıma takılırken izledim çok zahmetli bir iş komple yan çıtalar sökülüyor arka koltuklar sökülüyor vs vs...kıçı kırık xenon'u takmaya 40-50 ytl alıyolar sanayide, 70 ytl çok iyi bir rakam o yüzden yetkili servis montajı için..body kit'ede normal kaporta muamelesi yapıp direk boyayı vurmuşlar galiba yapan usta diil çırak falandı heralde ama hatalarını düzeltmiş olsalar bile can sıkıcı bir durum tabiki..

loiz

  • İleti: 560
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #16 : Ağustos 04, 2008, 08:58:05 ÖS »

servise bakım harici uğramayacaksın ne olursa olsun...


çok haklısın..ama bu sadece hondada böle değil..bütün servisler için geçerli bi çok örnek verebilirim.hatta bizde otomobil olmasada servis olduğumuz için biliyorum işin iç yüzünü.ama içerde sözü geçen bi adamınız varsada servisten çıkmıcaksınız.boya ve işcilik mevzuuna gelince mMustafa abi cidden sivas size büyük ayıp etmiş.ben samsundaki honda servisinin nasıl işcilik yaptığını defalarca takip ettim on numara çalışıyolar..bu tamamen sivasın ayıbı..

malikaltindis

  • İleti: 333
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #17 : Ağustos 04, 2008, 10:45:24 ÖS »


servise bakım harici uğramayacaksın ne olursa olsun...


çok haklısın..ama bu sadece hondada böle değil..bütün servisler için geçerli bi çok örnek verebilirim.hatta bizde otomobil olmasada servis olduğumuz için biliyorum işin iç yüzünü.ama içerde sözü geçen bi adamınız varsada servisten çıkmıcaksınız.boya ve işcilik mevzuuna gelince mMustafa abi cidden sivas size büyük ayıp etmiş.ben samsundaki honda servisinin nasıl işcilik yaptığını defalarca takip ettim on numara çalışıyolar..bu tamamen sivasın ayıbı..

evet katılıyorum sadece honda değil tüm yetkili servisler...

loiz

  • İleti: 560
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #18 : Ağustos 04, 2008, 11:07:17 ÖS »
iş makinası yetkili servisinde çalışıyorum ben mesela..sadece orj yağ verirsek 35 ytl serviste biz koyarsak aynı yağı 80 ytl :) ama bana kızmayın sistem böle ben emir kuluyum kes dedikleri faturayı keserim :)

mehmet1971

  • İleti: 1600
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #19 : Ağustos 04, 2008, 11:34:14 ÖS »
her ne olursa olsun. Aracın harika olmuş. Güle güle kullan.

mehmet1971

  • İleti: 1600
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #20 : Ağustos 04, 2008, 11:36:04 ÖS »
Mustafa bu arada bady kiti nereden kaça getirttin.

Mustafa2kat

  • İleti: 24
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #21 : Ağustos 05, 2008, 12:10:09 ÖÖ »
yok kardeşim ne koltuk sökülmesi nasıl bi park sensörü taktılarki senin arabana bende sadece cam fitillerini söktüler oradan öne geçirdiler kabloları, ben el emeğini esirgemem kimseden ama ilk önce 100 ytl yazmışlar faturayı koymuşlar sileceğe ben itiraz edince 70 e indi rakam .. ya itiraz etmeyen birisi olsaydım saf olsaydım benim halim ne olacaktı .... arkadaşlar ben kesinlikle kanaat getirdim bakım harici servise uğramayacaksın malikaltindis arkadaşımın dediği gibi...

Mustafa2kat

  • İleti: 24
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #22 : Ağustos 05, 2008, 12:16:57 ÖÖ »
arkadaşım ben nerden aldığımı tam hatırlamıyorum ama
http://www.sahibinden.com/honda_civic_mugen_bady_kit_orjinalWQQaXQQ9446105WQQpXQQdisplayitem&keyword=civic%20bady%20kit  
buraya bi bak istersen burdakini beğenmezsen ben sana aldığım yeri ofisten bakar bulurum ... bak beğenmezsen haber ver ;)

hkn

  • Ziyaretçi
Ynt: ÇÖZÜMÜ OLMAYAN BİR PROBLEM !!! LÜTFEN OKUYUN !
« Yanıtla #23 : Ağustos 25, 2008, 08:41:11 ÖS »
ben daha herseyıyle memnun oldugum bır servıs gormedım.dalaverenın en buyugu onlarda.ama mesela honda turkıye gıbı bı yerden aranıp memnunıyet soruyorlarsa hemen sıkayetlerınızı soyleyın anında ılgılenırler.