TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => Type R - Civic / Integra (DC,EP,FK) => Konuyu başlatan: vti18 - Ağustos 09, 2007, 02:13:04 ÖS
-
yakınlarda debriyaj almayı dusunuyoruma ama kararsizim stage 1 ve 2 konusunda... stage 1 için orjinale cok yakın fazla performans alinmaz diyorlar stage 2 nin de sehir içi kullanimi pek rahat degilmiş heralde...bilen, kullananlardan bi gorus alsak :)
-
yakınlarda debriyaj almayı dusunuyoruma ama kararsizim stage 1 ve 2 konusunda... stage 1 için orjinale cok yakın fazla performans alinmaz diyorlar stage 2 nin de sehir içi kullanimi pek rahat degilmiş heralde...bilen, kullananlardan bi gorus alsak :)
+1. Ben de debriyaj alacağım. Bir kaç dosta sordum ama tekrar görüşleri alalım bakalım...
-
selam
çok az da olsa exedy stage 2 ve toda kullandım.ikisininde kullanımı rahat yani.asil,in araçta stage 2 var.en iyi cevabı o ve fatih(racer corner)verir kısa zaman sonra
SAYGILAR
-
bende toda set kullanıyorum baskı+balata+volan organik 6 yapraklı debriyaj çok memnunum para varsa toda gerisi yalan zaten balatası exedy onunda
bu ara bir favorim de competion stage 4 + volan >=ok
stage ne kadar yüksekse okadar iyi alışırsınız zamanla sertliğine ama çabuk bitmez ve güzel ayırdığı için hassas olan şanzımana sert geçişlerde zarar vermezsiniz <^^Seyt
bence stage nekadar yüksek alırsanız okadar sağlıklı ve uzun kullanırsınız
saygılar
-
dur-kalk trafikte falan problem yaratmıyor mu...titreme, ses falan mesela??
-
ewet titreme ses hepsini yapıyoo
-
bi ara vidyom vardı 95 e36 m3 le drag yaparken silinmiş youtube den <^^Seyt
alışması kolay demiyorum ben hala bazen kaldırırken acele edersem stop ediyorum özellikle başka arabadan buna binince zorluk oluyo zaten başta ya stop edersin ya patinaja düşersin arada da titreme ve ses yapar
özellikle yavaş yavaş geri falan yanaşırken ve dur kalkda sinir eder
şehir içi çok kullanıyosan alma derim acayipde sert zaten
ama 2 ay sonra sıyırmasın diyorum stage 1 veya 2 alacağıma orj takarım bari ucuz herkezin kendi tercihi
saygılar
-
tesekkurler verdigin bilgiler için toda biraz fazla pahalı zaten benim dusundugum daha cok, bildigim kadarıyla 3 yapraklı olan stage 2 zaten fazla kalkiş falan yapmiyorum sıyırma problemi olucagını zannetmiyorum gerci kullanan arkadaslardan da gorus alabilirsem ozellikle sehir içi kullanmiyla ilgili...
-
bu arada stage 2 cadde tipi diye mi geciyor yoksa race tipi mi ???
-
Asil'in yardımı gerekebilir bu başlığa.. Onun Exedy stage2 gayet güzeldi valla..
-
ewet aslinda kullanan biri olarak gorusunu alabilirsek sevinirim...
-
Exedy Stage 2 mükemmel bir debriyaj setidir. Evet serttir ve eğer trafik çok dur-kalklı ise ve bu durum uzun sürerse ayağın yoruluyor. İlk taktığın bi kaç bin km. boyunca titremeler yoğun oluyor. Km. ler aşıldıkça debriyaj alışıyor ve bu alışma süreci uzun sürebiliyor. Eğer sürekli trafik olan yollardaysan alışması nispeten kısa sürer. Ondan sonra efendime söleyim artık kalkışları biraz daha fazla gaz vererek yapmak zorunda kalabiliyorsun çünkü titeme yapıyor az gazla kalkmak istediğinde. Bir de diyelim 3'ten 2'ye çekiyorsun normal yavaşlamak için o zaman da titreme yapıyor. Özellikle alışma süreci boyunca bu vites değiştirirken titreme yapması sinir bozsa da sonradan (debriyaj alışınca) düzeliyor. Zaten bir zaman sonra vites küçültürken çook hafif ara gazı vermeye başlıyorsun ki bu titremeyi önlüyor. Bir zaman sonra ona da gerek kalmıyor.
Bu açıklamalardan sonra kişisel görüşümü de söyleyim. Bence verilen parayı ve alışma süreci boyunca çekilen sıkıntıyı sonuna kadar hakeden bir debriyaj Exedy Stage 2. Ben direk tavsiye ediyorum yani aktarma olayını çok değiştiriyor. Vites geçişleri çok daha rahat ve seri oluyor. Öyle kavrıyor ki 3'den 4'e atarken pati çekiyorsun abartısız söylüyorum.
-
2 cesit exedy stage 2 varmıs galiba biri organik digeri 3 yapraklı... sendeki hangisiydi? bir de hafif volan yoktu degilmi sende?
-
2 cesit exedy stage 2 varmıs galiba biri organik digeri 3 yapraklı... sendeki hangisiydi? bir de hafif volan yoktu degilmi sende?
Bende 3 yapraklı (organik olmayan) Thin Cerametallic olan vardı. Hafif volan yok. Hafif volana gerek de yok ;) O kadar paraya değmez...
-
hafif volan yerine Toda Conta diyorum ben...
-
[/quote]
Bende 3 yapraklı (organik olmayan) Thin Cerametallic olan vardı. Hafif volan yok. Hafif volana gerek de yok ;) O kadar paraya değmez...
[/quote]
bende volanı cikarttim zaten gundemden :) bu arada verdigin bilgiler için tesekkur ederim...
-
vti18 dostum toda conta alalım, ben alacağım bugün yarın...
-
ya aslinda ben epey niyetliydim birara ama montajı için motorun acilmasi gerekiyormus galiba o yuzden vazgectim gibi :)
-
benide tek düşündüren motorun açılmasıı bu contanın fiyatını araştırdınızmı :hehe
-
200$ civarı bildigim kadarıyla...
-
anladım tşk
-
200$ civarı bildigim kadarıyla...
nerde 200 dolar? cenk (garageGT) 250 dolar fiyat verdi...
-
banada 350 dolar fiyat vermişlerdi bi ara :seytani
-
Buraya gelmesi 300$ fiyatı bulur , todanın resmi sitesinde 250$.
-
Cenk kardeşimden alacağım o zaman :)
-
mantarda 200$ falan demişlerdi bana ama kaan ordan getirtmişti galiba o daha iyi bilir tabi :)
-
valla bende dusundum ama motorun acılması vazgecırdı benıde..debrıyajda orjınalını alıcam buyuk bı ıhtımalle banada acıl ıhtıyac var :)
-
Valla ben eski VTi ımda taktırmıştım gayette güzel olmuştu. Motor açmayı usta iyi biliyorsa bence problem çıkmaz... +4 CR değeri az değil...
-
arkadaslar bu arada mugenin debriyajını kullanan ya da bilen var mı?
-
Ben kullandım sakın alma , şehir içi yalan olur :)
-
ben vti da stage 1 kullanıodum gayet de guzeldı..ayrıca cok sert olması dezavantaj tabi.ama aracın cok yuklu degılse yada ılerıde yukleme yapmıcaksan stage 1 işini fazlasıyla gorur.
-
ayrıca mugene falan girme..parana yazık olur..exedy gayet guzel yada act
-
ben stage 1 kullanıyorum o bile sert yani arabayı kaldırırken falan gaza fazla basmak gerekiyor ama tutuyomu tutuyor yani orjinal balata varkende fena değildi aslında typer gibi bir arabayı zaten dandik bir balatayla üretemezler zaten ama iyinin iyisi her zaman vardır tabi :)
-
ATS Pro Spec Carbon Clutch 1200$ iyi bişey takalım derseniz, hesaplı bir kit takalım derseniz Exedy Single Plate Organic Clutch Kit 350$
-
exedy burdakı fiyatımı 350 $ ?
-
+ Dhl shıppıng
-
cumartesi sabah ******da mugen debriyaj taktirdim fiyatıda gayet iyiydi bence(1.150ytl ve işçilikte almiyorlar) ama daha servisten cikmadan baktımki kullanilacak gibi degil sert olucagını ve erken kavriyacagını biliyordum ve problemde degildi benim için ama aşırı derece de titriyordu yani zaten gaz vermeden kaldirmanın mumkunatı yoktu arabanın her yeri titriyordu belediye otobusu gibi :) ama hafif gaz verip(2-3 bin gibi) yavas yavas kalkınca bile titriyordu epey... bu nedenle mugeni sokturup orjinal debriyaj taktirdim... bu arada soylemeden gecemicem ****** kadar kotu bir honda servisi daha gormedim...
-
1150 YTL ye eh bırakta artık işçilik almasınlar...
ben de ACT stage 1 sipariş verdim bakalım o naslı bir debriyaj...
-
orjinali 650ytl+250ytl işçilik+kdv gibi bişey yani nerdeyse mugenle aynı o yuzden fiyatı iyi demiştim...
-
orjinali 650ytl+250ytl işçilik+kdv gibi bişey yani nerdeyse mugenle aynı o yuzden fiyatı iyi demiştim...
orj fiyatıda iyiymiş gerçekten..
ama titreme vs bir süre sonra kesecekti zaten , bi süre bekledinmi yoksa uzun süre bu sorun devam ettimi?
-
yok servisten bile cikmadim(ona ragmen zar zor kabul ettiler cikartip orjinalinden takmayı) servisin içinde denedim biraz ileri geri falan... ama gecicek gibi degildi cok cok fazla titriyordu zaten takan usta da satan da gecicek falan demedi boyle olacak azalmaz dediler bende cikarttirdim...
-
Exedy ilk denediğim fena titretiyordu. Sadece kalkışlarda değil 1'den 2'ye attığımda 3'den ikiye çektiğimde, kalkarken zaten "tır tır tır" diye sesle ve titreyerek kalkıyodun. Ama 3000 km. falan sonra debriyaj tam olarak kendini buldu. Hem ben alıştım, hem debriyaj alıştı orta bi noktada buluştuk. Zaten alıştıktan sonra titretmeden kaldırıyorsun hiç sorun olmuyor. Öyle ayak kopartan bir sertliği de yok abartmayın lütfen alışması 2 gün sürer ya da sürmez... Sonra da tadından yenmez!
-
ya dedigim gibi benim sertlikle ilgili bi problemim yoktu zaten ama cok titriyordu gercekten olacak gibi degildi alişir azalir falan da demediler o yuzden vazgectim bende...
-
bende act taktırdım titretti arabayı kaldıramadım stop etti debriyaj pedalı sertleşti falan ama bir süre sonra alıştı ve inanılmaz değişti araba bir debriyaj balatası bu kadarmı değiştirir, keşke söktürmeseydin bir süre sonra düzelirdi titreme geçerdi kavrama çok iyi oluyor
-
bide race debriyaj balatasında en belırgın özellık vıtes kuculterek yavasladıgınızda ortaya cıkıyor...kompresor yani..
-
Ya bence o kullanimla ilgili yane alismadigin icin cok titretiosun...
Dorudur bende ilk ACT 6 yaprak takmistim cok titretiodum bole ama kullanimla ilgili, sonra onu bitirdim EXEDY 3 yaprak aldim...
Hicte titretmedim yane ilkte cok agir geldigi icin ortayi bulamiosun tek sorun o...