TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => Type R - Civic / Integra (DC,EP,FK) => Konuyu başlatan: ALG - Ağustos 07, 2007, 05:27:22 ÖS
-
Bir çoğumuzun merak ettiği konulardan biriydi..Bir başlık altında toparlamakta fayda olur diye düşündüm..
GÜVENLİK EKİPMANLARI
-Hiç bir fark yok tamamen aynı
K0NFOR EKİPMANLARI
-Hiç bir fark yok tamamen aynı
İÇ DİZAYN
- Recaro özel üretim koltuklar
- Momo özel üretim direksiyon simidi
- Kırmızı renkte zemin döşeme
DIŞ KISIM
- Arka kısımda civic yazısı altında britanya bayrağı
LASTIK VE JANTLAR
-Tamamen aynı
OPSİYONEL KONFOR PAKETİ
- Özel mavi ışık farlar
- Yan cam üzeri siperlik
DİĞER
- Tork esaslı LSD
MOTOR
K20A
-Motor gücü (kW [ PS ] /rpm) - 158 [ 215 ] /8,000 *
-Tork çıkış gücü (N m [ kg m ] /rpm) - 202 [ 20.6 ] /7,000 *
-Ayrıca JDM versiyonda özel JDM subap yayları, iticiler, forged pistonlar ve daha ufak katalitik konvertör mevcuttur..Farklı vites oranları, japonyaya has mapping, intake manifold ve eksoz manifoldu değişiklik gösterir.Yine JDM versiyonunda farklı kablolama sistemi, elektrik aksamı mevcuttur..
-
çok da fark yokmuş aralarında. yalnız o britanya bayrağı hiç hoşuma gitmedi. valla benim arabada olsa çıkarttırırdım.
-
motor gücü ve LSD yeter zaten..diğerlei fasa fiso
-
Paylaşım için teşekkürler >=ok Pek bir fark yokmuş :con
-
Kıbrıstakilerin hepsi JDM. Beyaz renk ve jantlar gerçekten çok asil duruyor.
-
lsd, pistonlar falan fenaymıs teknik verileri nasıl acaba 0-100 u falan mesela... bu arada lsd tekerlekteki gucu arttırıyor degil mi?
-
lsd, pistonlar falan fenaymıs teknik verileri nasıl acaba 0-100 u falan mesela... bu arada lsd tekerlekteki gucu arttırıyor degil mi?
LSD (Limited Slip Differential) kranktaki gücü asfalta iletirkenki kaybı önler. Yani en az patinaj dolayısıyla en az kayıpla ilerlemeni sağlar. Güzel bir ayarla aracın gücünü en iyi şekilde asfalta aktarırsın. Ayrıca önden kaymayı da azaltarak yola tutunma kabiliyetin artar daha güvenli olur yani. Malum Type R = Patinaj <783^2
-
İngilizce ama bu linkten daha fazla bilgi edinebilirsiniz;
http://www.japmobiles.com/articles/articledetail.asp?id=9
-
patinajı, onden kaymayı engellemesi malum tabi de aktarma kayıplarını azattıgı konusunda cok emin degildim, artık eminim :) bu arada ayar yapildigini bilmiyordum nasıl bir ayar % kac kilitli olucagiyla ilgili falan mı?
-
Valla LSD de bildiğim kadarıyla kendi içinde "1 Way" , "1.5 Way" , "2 Way" .... diye ayrılıyor. Yani sadece hızlanırken patinajı önleme, hem hızlanırken hem fren esnasındaki patinajı önleme "cornering" esnasındaki patinajı önleme falan gibi değişik ayar ve kombinasyonlara ayrılıyor. Bu bulunduğun bölgedeki duruma göre değişir. Islak zeminde, buzlu zeminde, pistte farklı ayarlar yapmak gerekir. Bildiklerim bunlar.
-
tesekkurler bilgiler için...
-
Uğur alıyor muyuz? :)
-
alalim abi... hatta tht de lsd siz typer kalmasin kampanyasi bile baslatalim >%6rol
-
Valla ben bi LSD , birde Engine torque damper siparişi veriyorum yarın... Debriyajı biraz askıya aldım...
-
lsd nin montajı nasil, neyin yerine takılıyor acaba.. mantarda mı yaptirican montajı kaan?
-
bu arada nerden getirtiyosun abi? :)
-
Bir mokta daha eklemek istiyorum,
Arka yan camlar ve bagaj camı siyah tenkte. Kenarları kırmızı Type-R logolu paspas siparişi verebiliyorsun
-
İngiliz bayrağı yerine kaliteli bir türk bayrağı yaptırabilir miyiz acaba?
-
typer olsunda tastan olsun anasını satım ya
-
her zaman olduğu gibi paylaşım bombaları altıner abiden :)
paylaşım için teşekkürler
-
bencede TURK BAYRAGI YA EN SEKLISIDEN EMDE::)
-
lsd yi nerde taktırcaksınız ?
-
Baya bi fark varmış ben bu kadar beklemiyordum..Jdm farkı buymuş demekki :) Lsd ve forged pistonlar ve yay şapka yetiyor zaten..daha ne olsun?
-
typer olsunda tastan olsun anasını satım ya
al bendende o kadar ismi yeter
-
typer olsunda tastan olsun anasını satım ya
al bendende o kadar ismi yeter
aynen öle bize fark etmez type r olsn yeter :D :D :D
-
arkadaslar jdm de standart eksoz sistemide farklı. avrupa modellerinde 4-1 eksoz manıfoldu var. jdm standart 4-2-1 dir. lsd konusuna gelince jdm civic typer ların içerisndenki helical lsd dir. ayar yapma sansınız yok. patinajı azaltır yol katedmenızı saglar ve gucu 2 tekerlege esit olarak dagıtır yanı sag tekerlek ıslak zemındeyse sol tekerlekte kuru zemındeyse ikiside esıt olarak doner. biri ıslak zemınde oldugu ıcın daha fazla kaymaz yanı. ozellikle sonradan takılan 1, 1.5, 2 way lds de kose donerken cok ve 3lu donuslerde, u donuslerınde cok dıkkat lazım cunku aksları kırma sansınız cok yuksek. lsd takmak cok zor bır ıs. vıtez kutusunu makına ve sasıden sokup ıcını acıp oyle takmak gerekır. ve acılan vıtez kutusu eskısı gıbı olurmu bılemem.
-
İngiliz bayragına gelince arkadaslar. avrupadakı ve japonyadakı butun ep3 civic typer lar ingilteredeki honda fabrikasında üretilip ihrac ediliyor. kaputun içerisindeki sasi numarasının oldugu etikete bir bakın ne yazar. made in uk. vitez oranlarıda farklıdır. 1-2-3. vıtez oranları aynı, 4-5-6 vıtez oranları daha uzundur. cunku jdm 180 km lımıtlıdır japonya yasalarına gore. avrupa versıyonlarında lımıt yok kadran 260 km gosderır.