TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => S2000-NSX (AP,NA) => Konuyu başlatan: iskender - Temmuz 29, 2007, 12:52:11 ÖS
-
selam arkdaşlar ben önumuzdeki 2 3 ay ıcınde s2000 alıcam 0km arabanın delisiyim ama hiç kullanmadım bikere driftking harry mullerın yanına bındım alıcam gunu ıple çekiyorum acaba s2000cr çıkıcakmı ne zaman çıkıcak bılgısı olan varsa sevinirim teşekkurler
-
2010 Gibi Bir Söylenti Var ....
-
harbimi bende 2008 dıye beklıyorum.bişilerdaha sorayım sana alıcam s2000 e superchargermi yapım turbo yada hıç dokunmımmı super charger yaparsam arabanın başka nerrelerını degıstırmek zorunda kalıcam bide formda dırek msn gıbı yazısma yerı yokmu daha hızlı konusruduk
-
yok arkadasım ancak bence araç sana stock olarak yetecektir...aşırı beslemeye girmeni tavsiye etmem
-
stock ne oluyo kardeşim açarmısın eğer zamanın varsa anlatmak ıstersen
-
Standart yani fabrika çıkışı demek
-
ozmn sadece egzost fıltre yeterli olur bıde vtec kontrol olayı nasıl oluyo
-
Yeterli . diğer konuda bilgim yok . bilen biri cevap verir
-
Bence önce bir kendini tanıt. Sonra bir soluklan ya sen çok heyecan yapmışın direk aşırı beslemeden girdin olaya... Öncelikle standart haliyle pişip sonradan aşırı besleme vs. düşünmelisin. Sendeki bu heyecanı anlıyorum nihayetinde S2000'in tadını Müller'in yanında oturarak almışsın ama S2000'i o şekilde kullanabilmek için pişmek lazım. Öyle dışarıdan göründüğü gibi "bas gaza gitsin" değil yani bilmeni isterim.
-
eyw bunların hepsını bılıyorum sadece bilgim olsun diye soruyorum aracı yüklerim yada yüklemem... ben iskender çekmeköy den başka hakkım dabilmek istediğin varsa sorabilirsin asil kardeşim
-
Sevgili iskender,
Ben şahsen seni tanımak için söylemedim "kendini tanıt" diye. Dilersen aşağıdaki linki ziyaret edebilirsin:
http://www.teamhondaturkey.com/forum/sizi_taniyalim/yeni_uyelerin_dikkatine-t3183.0.html
Ha bu arada S2000'in hayırlı olsun şimdiden.
-
yaknda buluşma toplanma gıbı bişi varmı daha iyi tanışırdık yüzyüze
-
Yaparız heralde belli olmaz dünkü katılım çok azdı ama , engel değil tabiki bu bize :)
Bende şoyle yardimci olabilirim , aracına tek yapacagin sey filtre , orta susturucu ve katalitik konvertor iptali , bu sekilde inanılmaz keyifli güzel bir ses elde ediceksin , zaten uzun sure başka birşey yapmak istemezsin.
ONun dışında arabaya iyice alıştıktan sonra supercharger , turbo tarzı aşırı beslemelere girebilirsin :)
Şimdiden hayırlı olsun.
-
Turbo yap bence....
-
s2000 ile kesinlikle aşırı besleme olayına girme derim.sebebi şu: saten araç 240hp farzedimki 1.2 bar bastın bu araç teorik olarak 440 hp lere çıkıcaktır.s2000 de zaten en büyük handikap arkasının olmaması yani diğer bir değimle o güclere yanıt verecek bir tutunma mevcut değil çünkü araç saten oldukça hafif.ha yolda durmazmı elbette durur ama muazzam şöfer olmalısın arkasının kaldırımda gitmemesi için :D ayrıca aşırı besemeyle ne işin var. git mantar tuning e gökmen ustaya ver s2000 i deki atmosferik modlama yap. header komple egsoz cai egsantrik beyin araç sana çok rahat 330 hplere çıkıcaktır. standart s2000 in 6.2 olan 0-100 akselerasyonunu göz önüne alırsak sölediğim bu araç rahatlıkla 4.7- 5.0 arası birşekilde hızlanıcaktır.tabi yukarda sıraladığım liste temel listedir ve bunlara bağlı olarak takman gereken parçalarla beraber olacak hızlanma değeridir.
-
kısacası s2000 ne 12-14 bin ytl arası bişey harcarsın aracın sana çığlık attırır :D:D ama evvela 1 seneye yakın stock kullan aracı çöz o seni çözmeden :D:D saygılarımla.
-
atmosferik olarak S2000'nin 330 beygirlere cikmasi icin bence ciddi para harcamak lazim...harcanacak paranin mikatari da yuksek olur diye tahmin ediyorum....
-
s2000 ile kesinlikle aşırı besleme olayına girme derim.sebebi şu: saten araç 240hp farzedimki 1.2 bar bastın bu araç teorik olarak 440 hp lere çıkıcaktır.s2000 de zaten en büyük handikap arkasının olmaması yani diğer bir değimle o güclere yanıt verecek bir tutunma mevcut değil çünkü araç saten oldukça hafif.ha yolda durmazmı elbette durur ama muazzam şöfer olmalısın arkasının kaldırımda gitmemesi için :D ayrıca aşırı besemeyle ne işin var. git mantar tuning e gökmen ustaya ver s2000 i deki atmosferik modlama yap. header komple egsoz cai egsantrik beyin araç sana çok rahat 330 hplere çıkıcaktır. standart s2000 in 6.2 olan 0-100 akselerasyonunu göz önüne alırsak sölediğim bu araç rahatlıkla 4.7- 5.0 arası birşekilde hızlanıcaktır.tabi yukarda sıraladığım liste temel listedir ve bunlara bağlı olarak takman gereken parçalarla beraber olacak hızlanma değeridir.
Atmosferik olarak 300hp'ler imkansız , daha onceden çok denendi , F20C zaten limitlerinde bir motor , o yüzden en fazla 270 - 280 max ...
-
hacminde oynama yapılır 330 alınır.modlarla birlikte.
-
arkadaşlar iskendere cidden yardımcı olalım cunkı gercekten ıhtıyacı var s2k konusunda. öle 2 msj atıp gıecek uyelerden degıl bıde. İSKENDERR tanıtım konusunda kendını tanıt kardeşim ;)
-
arkadaşlar iskendere cidden yardımcı olalım cunkı gercekten ıhtıyacı var s2k konusunda. öle 2 msj atıp gıecek uyelerden degıl bıde. İSKENDERR tanıtım konusunda kendını tanıt kardeşim ;)
yardım etmek boynumuzun borcu.. :ağlaa
ama bu konu hakkında bi bilgim yok,biraz araştırım bulursam hemen haber veririm.. :con
-
bence ne turbo nede SC yap..
s2k e yapılacak seyler zaten belli, benim şahsi fikrim aşırıya kaçmadan alabileceğini alman bu arabadan..sonrası ileride sıkınıtı ve sürekli sanayi yolları..stokta zaten 240 hp çıkıyor bu arabadan...garantini bozmadan limitlerde birseyler yapıp kafanın rahat olmasını istersen direk Mugen..ama yok garanti sorun degil diyorsan yavas yavas biseyler yapmanı tavisye ederim..
-
arkadalar verdiniz bilgiler için sağolun inş aracıaldıktan sonra buluşmaarda konusarak tartısarak bişiler yaparızz açıkcası bende vazgeçtim turbodan fln genciz bırazdaha yaşayalım standart bınelım tatmın için egzos fıltre vs. yapılabılır
-
hacminde oynama yapılır 330 alınır.modlarla birlikte.
hersey oyle basit degil.
-
anlamadığım için bişi diyemicem arkadasım ögrencez zmnla yardımla dimi
-
bazı arkadaşlar olmaz demiş ben listesiyle veriym yapman gerekenleri.
1-mugen beyin
2-skunk racing tipi egzantrik 388 derece
3-headers komple egzost sistemi
4-toda racing üst kapak
5-skunk ayarlı kasnaklar
6-skunk titanyum subaplar ve subap yayları
7-HKS benzin regülatörü
8-apex-i vtec kontroller
9-toda racing emme manifoldu
10-seramik baskı
11-şanzuman
12-fren kiti
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
burada yaklaşık olarak 400 hp vericek bi liste vardır.(iyi ayar iyi işçilik) eğer bunları yaparsan aracın 400 hp olur.
ha ben gündelikte biniym sadece ge4zinti diğil ihtiyaç gideren bir araba olarak bakıosan s2000 e. bu dediğim kasar çünkü egsantrik derecesi malum :D eğerki göze almıosan direk turboooooooooob çufffffffffff :D
-
abi iyi güzel listeyi verdin de kaça mal olcak bıde ben devamlı arabanın içindeyim inmiorum aradan kaçlira yakacak.boş ver abi ben sadece egzos filtre takılım öle inceden yeterli olur herhalde dimi :)
-
sen arabadan inmiosan bu liste hem cebini hem piskolojini yakar.çünkü öle turlamalık bi liste diil.sen şu dediklerimi yap...
1-header
2-komple egsoz
3-cai
4-chip
bu dediklerim sana 280 hp verir ama dedimya iyi bi usat lzım.GÖKMEN USTA halleder.
ekstra olarak egsantriğe girersin
290-300 derece arasında bi egsantrik ile aracın sana 300 hp vericektir ve şehir içinde kullanım problemi olmayacaktır.
-
bu saydıklarım s2000 i çok ayrıcalıklı kılar.hele egsantriğide koyarsan gerçekten farklı olur :d
-
1-header
2-komple egsoz
3-cai
4-chip
şu saydıkların beni tatmin eder abi bunlar kaça mal olur aceba bide dediğin usta ist demi
-
aaaa abi çok önemli bi soru daha ben aracı hardtopsız aldımı farz edelim kışın donarmıyım arabanın içinde :kiskis
-
valla kardeş hardtop baya yararlı diolar sanırım yağmurda falan tıp tıp ses duymuomuşsun daha bi kullanışlıymış anlicağın.bak sana mugen fiatları veriom.
header 2.400 ytl
komple egsoz 2.700ytl
filtre 2.500ytl
beyin 2.900ytl
yani buda demek oluoki mugene yaklaşma :D sadece beyini mugenden seçebilirsin diğerlerini asla tavsiye etmem nedeni fiyat :D
-
mugen olmayan parçalar garanti bozuyomus nasıl olcak
-
sen sadece chipi mugen koy.diğer parçalar başını ağırtmaz korkma. bu iş böle arkadaş ya gidip aldığın yeri kafalarsın ben egsoz takıcam garantiden çıkarmayın yada takıcan tamirat için servise diil iyi biustaya gidicen benim yaptığım gibi :D
-
haklısın artık servisle anlaşma yapıcam artık :kiskis
-
bazı arkadaşlar olmaz demiş ben listesiyle veriym yapman gerekenleri.
1-mugen beyin
2-skunk racing tipi egzantrik 388 derece
3-headers komple egzost sistemi
4-toda racing üst kapak
5-skunk ayarlı kasnaklar
6-skunk titanyum subaplar ve subap yayları
7-HKS benzin regülatörü
8-apex-i vtec kontroller
9-toda racing emme manifoldu
10-seramik baskı
11-şanzuman
12-fren kiti
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
burada yaklaşık olarak 400 hp vericek bi liste vardır.(iyi ayar iyi işçilik) eğer bunları yaparsan aracın 400 hp olur.
ha ben gündelikte biniym sadece ge4zinti diğil ihtiyaç gideren bir araba olarak bakıosan s2000 e. bu dediğim kasar çünkü egsantrik derecesi malum :D eğerki göze almıosan direk turboooooooooob çufffffffffff :D
Abicim F20C yi K20A2 ile karıştırma lütfen , her taktığın parçadan type-r gibi verim alamazsın , bu parçaları takıpta 400+ hp alan var mı? Alan varsa gormek isterim.
Ayrica ilk sayfaya SC ile 440hp olur demişsin , 400lü hp'leri ancak turbo besleme ile alabilirsin.
-
infaztim 400 HP falan vermez o liste. Lütfen yapmayın. K20 motoru F20C den daha verimlidir fakat K20 ye bile o listeyi dayasan o bile 400 ün yanına bile yaklaşamaz. Adamlar tubo ile kasıp anca 400 ü buluyorlar. Öyle direk rakamla "şu kadar beygir alırsın" gibi bir yaklaşım çok yanlış. Yüklersin, egzantrik, beyin vs. vs. yine 300 HP (3 aşağı 5 yukarısı) gibi değerlerde kalır. Öyle atıp tutmak istemiyorum. Kısacası beygir (güç) kazanmak o kadar da kolay değil. Hele ki zaten limitlerini zorlayan bir motor ise...
Sevgili iskender, aracını gündelik kullanıyorsan; manifoldtan itibaren egzos sistemi, filtre kiti bir süre seni mutlu eder sonra daha fazlasını istersen beyin + debriyaj setiyle şenlendirirsin arabanı. Memnun da kalırsın, yeterli de gelir kanımca.
-
Arabayı alsın yapılacak çok şey var , her türlüde yardımcı oluruz , Zübeyir Abimiz sozu soyledikten sonra , bize konuşmak düşmez :)
-
yok arkadaşlar bakın bunları ben sölemiorum ben arkadaşa yardımcı olabilmek adına gökmen ustanın yanındaki elemanla msn de görüştüm çoooook rahat alınır dedi.ama bakın egsantrik katkısını göz ardı etmeyin yazdığım egsantrik derecesine bakınız.388 derece.adam ısrarla olurrrrrrrrrrrr dio.isterseniz gidin onunla konuşun arkadaşlar.sonuç itibariyle onun söylediklerini aktarıyorum buraya.maksat paylaşım. >=ok
-
440 hp yi turboyla alırsın demiştim arkadaşa kaancım.karıştırmışsın sanırım.:D üstelik turboyla 700hp de alırsın çok rahat.yineliyorum çooook rahat >=ok
-
arkadaşım bana chiple bile 240 hp olan gücü rahatlıkla 270 hp ye taşıyabiliceğini söledi.ben ona istinaden yzıorum.
30 hp chip
6-10 hp headers
5 hp komple egsoz
6-10 hp cai
100 hp ye yakın egsantrik
-
egsantrik olayına girilince hpler desteyle gelio heleki benim dediğim derecelerde egsantrik olunca
-
Derecelei Egzantrik
Motor gucunu artirmayi saglayan yontemlerden biride standarttan daha yuksek dereceli egzantrik milinin takilmasi. Milin gorevi emme ve egzoz supaplarini kontrol etmek.
En eski ve verilmli yontemlerden biri olan egzantrik mili modifikasyonu sonucunda yuzde 35 oranina kadar guc artisi saglaniyor. Yuksek dereceli versiyonlar, supaplarin acilma ve kapanma zamanlarini uzun tutarak yanma odasina birim zamanda daha fazla yakit ve hava girmesini sagliyor. Dolayisiyla daha fazla yanma gerceklesiyor. Buda daha fazla guc anlamina geliyor. Milin uzerindeki kamlarin acilari ve yapisma gore tork yada guc etkileniyor. Sivri kamil miller, supaplari erken acarak torkun artmasini saglarken, genis tepeli kamlar gucu artirmak icin tercih ediliyor. Yuksek dereceli egzantrik milleri, motorun rolanti devrini de yukseltiyor. Ancan bunu yaparken motorun rolantide dengesiz calismasina neden olabiliyor. Verimli bir modifikasyon islemi icin, egzantrik milinin disinda supaplarin hareketini saglayan diger mekanik ve elektronik parcalarin da gelistirilmesinde yarar var. Ornegin supaplar, supap yaylari, egzantrik mili kasnaklari, beyin programi, atesleme sistemi gibi.
Lift: Lift, eksantrik milinin subaplari ne kadar bastirdigini gösteren degerdir.
Duration: Subapin yatagindan çiktigi zamanki derece ölçümüdür.
Overlap: Giris ve çikis subaplarinin ayni anda açik oldugu sürenin derecesidir. Giris eksantrik milinin açilis numarasi çikis eksantrik milinin kapanis numarasina eklenerek hesaplanir.
Power Band: Eksantrigin gücünü verimli bir sekilde verebildigi devir araligidir.
-----------------Dereceli Eksantrik Mili Ne Kadar Güç Verir? ------------------------
Cadde otomobilleri için üretilmis eksantrikler derecelerine ve kullanicinin seçimine göre 10bg ile 25 bg arasinda güç üretebilecek kapasitedelerdir, yaris otomobilleri için üretilmis eksantrikler ise çok daha yüksek olarak 80-100bg'lere kadar güçler üretebilmektedirler.
-
burdanda anlaşılacağı üzere atmosferik olarak 400 hplere yaklaşmak mümkündür arkadaşlar....
-
Abi boyle duygusal hpleri çok duyduk onu tak şu kadar beygir bunu tak şu kadar beygir , Gokmen Usta'nın yaninda calisan kaç tane s2000 yapmışta biliyor?
katılım egzantiriğiyle kaç km gidecek araç ayrıca ? O setuplı araçlar sürekli kırılma vs. gibi problemler yaratıyor. Bizde uydurmuyoruz heralde...
-
doru sölüosun kaancım bende bunu diğer saqyfada belirttim saten sanırım atlamışsın.egsantrik derecesi yükselirse bukadar rolanti yalan olur her dur kalkta stop eder vs vs ama 400 hp yapılır kaancım...ben bugün tekrardan konuştum varsa isteyen yollasın yapalım dio :D hadi kazasız belasız.
-
kusura bakma ama yazmamak için tuttum kendimi, infaztim yazdığın şeyleri gerçekten inanarakmı yazıyorsun..
ne demek 100 hp dereceli egzantirkle alınır??? desteyle nasıl geliyor bu beygirler, yapma arkadaşım yaa.
K20A gibi bir motorda bile alınamayan beygirleri sen S2Kde sereserpe dağıtmışsın..jun videolarını biraz izle derim, oradaki set-uplara bak ve ne kadar hp üretebildiklerini orada gör..tabi tamamıyla race set-up makinalar bunlar..herkes herşeyi söyler ama şunuda söliim o görüştüğün arkadaş JUN mühendislerinden daha iyi tanıyamazlar bu makinaları heralde..
-
MERHABA ARKADASLAR SOHBETINIZE VE YORUMLARINIZA Bİ KAÇ ŞEYDE BEN EKLEMEK İSTEDİM...
ÖNCELİKLE S2000 ZATEN ATMOSFERIK BASINCTA EN YUKSEK GÜCÜ ELDE EDEN VE HERKES TARAFINDANDA ONAYLANMIŞ BİR MAKİNADIR.
1000 CC BASINA 120 HP ÇOK YUKSEK VE TATMİN EDİCİ Bİ GÜÇ.
DİĞER ARKADAN İTİŞLİ ARABALARDAN AYIRAN ÖZELLİĞİ İSE ASC,DSC,TRACK OFF V.S. GİBİ ANTİ PATINAJ SİSTEMİNİN OLMAMASI.BUNUN
YERİNE VSA YARI KİLİTLİ DİFRANSİYEL VAR VE ÇOKTA TATMİN EDİCİ.
YAKLASIK 1,5 SENEDIR 2005 MODEL S 2000 KULLANIORUM VE BENDE ARABAYI ILK ALDIGIMDA ISKENDER ARKADASIMIZ GIBI ARABAYI YUKLEMEK ISTEDIM 400 HP DEIL 650 HP KADAR CIKARTIRIZ DEDI AMA HAFTADA BI KERE SERVISE ÇAY İÇMEYE GELİRSİN DE DEDİLER.
YANİ BU ARABA ZATEN FABRIKA CIKISININ EN UST SEVIYESINDE CIKAARTILMIS BI ARABA HİÇ GEREK YOK BU KDR YÜKLEMEYE ARABAYI
ZATEN STOCK HALIYLE BILE TAM PERFORMANCE KIMSE ALAMAZ INANIN BANA ÇÜNKÜ ARABANIN NE ZMN NE YAPACAGI HIC BELLI OLMUO
BELKİ KOMİK GELECEK AMA 3.VİTES DEN 4.VİTESE GECERKEN BILE ARKASI ÖNE GELMEYE ÇALIŞIO BU MAKİNANIN.
ZATEN ÖRNEKLERIDE VAR MESELA ANTALYA PLAKALI MASLAKTA BEYAZ BI S2000 VAR 650 HP LIK BI CANAVAR.AMA O ARABAYI GUNLUK
KULLANIMDA KULLANMAK COK ZOR HATTA İMKANSIZ BEN NE ZMN MASLAĞA GİTSEM GÜZELİM ARABA ORDA YATIO :ağlaa
BENCE MODIFIYE ISLEMLERINI SERVIS GARANTILI ******DA MUGEN PARCALARI ILE YAPABILIRSIN SANA TAVSIYEM BU OLUR.
BNM ARABADA .MUGEN BEYİN
.İNJEN KOMPLE HEADERS PERFORMANCE EGSOZ SISTEMI MEVCUT
.İNJEN AÇIK HAVA FİLTRESİ
.İRİDYUM BUJİ(BU İŞLEMİ SAKIN UNUTMA YOK 5.000-6.000 KM DE BİR BUJI DEISTIRIRSIN)
.MUGEN FREN SİSTEMİ(GERCEKTEN COK ZEVKLIO OLUYO GAZA BASIOSUN GIDIO FRENE BASIOSUN DURUO >=ok
.3.5 MM LIK BI DE YAY KYDUGUN ZMN YOL TUTUS DAHA İİ OLUR.
BU İŞLEMLERDEN SONRA BNM ARABANIN YAKLASIK VERİLERİ 290 HP BULUO....
UNUTMA ALACAĞIN ARABA KUPON BİR ARABA VE SERVİS GARANTİSİ DIŞINDA İŞLEM YAPTIRIRSAN BAŞIN ÇOK AĞRIR.
NOT:650 HP HONDA S2000 ISTIOSAN YAKLASIK TUTARI 1 SENE ÖNCE 20.000 YT İLE 22.000 YTL ARASI DEISIYODU.
HERKESE İİ GÜNLER KAFANIZI ŞİŞİRDİM AMA..
-
yok kardeşim neden kafamızı şişiresin verdiğin bilgiler ciddi teşekur ederim. bende zatem arabayı yuklemekten vazgeçtım gerenk yok headers egzos yeter gıbıme gelıo fazlası hem bana hem arabaya zarar... hayırlısıyla bi oturim direksiyonuna yapıcaz bişiler
-
atmosferik 400 hp mi :) birkac sayı onceki trtuningte bi tane s2000 dynoya cikarmişlardı; aem v2 cold air intake, j's racing beyin,j's racing headers,hks catback egzost, hks bujiler falan sonuc; 258hp(stock 229hp cıkmıs)... bence sagdan soldan duyulan seylere fazla inanmamak lazim gokmen ustanın yanindakiler once benim ariza işigimi sondursunler sonra s2000 i 400 hp yaparlar >%6rol
-
ah be beyler ya.ben diyorum demiorumki diyenleri söylüyorum değerlendirme amaçlı.sizde ne güzel işte yorum yapıosunuz öle veya değil diyerekten.egsantrikten 100 hp alınabilceği yazısınıda ben yazmadımki.bi internet sitesinden bulup ekledim.bana yüklenmeyin yani bu konuda. >%Sakin >=ok
-
ama 400 hp yapılır kaancım...
Burda sanki sen diyormuşsun gibi anlaşılıyor , bende doğrusunu anlatmaya çalışıyorum ...
-
Ben Maximum 355 Alındı Diye Biliyorum ....
-
BNM ARABADA .MUGEN BEYİN
.İNJEN KOMPLE HEADERS PERFORMANCE EGSOZ SISTEMI MEVCUT
.İNJEN AÇIK HAVA FİLTRESİ
.İRİDYUM BUJİ(BU İŞLEMİ SAKIN UNUTMA YOK 5.000-6.000 KM DE BİR BUJI DEISTIRIRSIN)
.MUGEN FREN SİSTEMİ(GERCEKTEN COK ZEVKLIO OLUYO GAZA BASIOSUN GIDIO FRENE BASIOSUN DURUO > .3.5 MM LIK BI DE YAY KYDUGUN ZMN YOL TUTUS DAHA İİ OLUR.
BU İŞLEMLERDEN SONRA BNM ARABANIN YAKLASIK VERİLERİ 290 HP BULUO....
Yaptığınız yorumlardan oturu tesekkurler ancak INJEN'in s2000 değil herhangi bir araç için üretilmiş headersı bile yok.
Ayrıca bu setup Fatih Gündüz'ün eski s2000'inde vardı
Mugen Headers , HKS catback egsoz sistemi , AEM Cold air intake vs. ancak araç 260hp civarında bir beygir üretiyordu , 290hp bana biraz uçuk geldi , elinizde dyno verisi var mı ? Yoksa tahmini 290'dır mı diyorsunuz aracınız için?
Ayrıca birşey daha ekleyeyim yay yol tutuşu etkilemez , yol tutuşu geliştirmek için yay + amortisor , yada coilover almalısınız.
-
ınjen ınvıdıa headers olarak geçio eksik yazmış olabilirim...musaıt bı zamanda resımlerınıde atarım...
mugen beyin-ınjen ınvıdıa egsoz sıstemı-injen hava filtresi ve bi kaç işlemden sonra yaklasık 290 hp guc uretıo.
bu ıslemler yapıldıktn sonra dyno verılerı alınmamıstır.sadece takılan parcaların yaklasık hp katkısı göz önüne alınmıstır.
s2000 de yol tutusu artırmak ıcın yay takmanız yeterlı olarak goruyorum cunku ustundekı amortısorler yeterli.
(standart bir s2000 ile spor yay takılmış bir s2000 arasındakı farkı yorumlar veya bilgiler ile deil kullanarak daha rahat anlayabilirsin)
not:bi kaç işlem den kastım amerıkadan özel olarak getirtiğim japon patentli bir yazılım ve regülatör desteği.)
ilginize çok teşşekkür ederim
yardımcı olabıldıysem ne mutlu bana
İYİ GÜNLER BOL SOHBETLER...
-
Kaan'ım mugens'in bahsettiği Invidia headers ve Invidia cat-back. Ama manifoldun üstünde Injen system yazdığından o şekilde söylüyor.
-
bazı arkadaşlar olmaz demiş ben listesiyle veriym yapman gerekenleri.
1-mugen beyin
2-skunk racing tipi egzantrik 388 derece
3-headers komple egzost sistemi
4-toda racing üst kapak
5-skunk ayarlı kasnaklar
6-skunk titanyum subaplar ve subap yayları
7-HKS benzin regülatörü
8-apex-i vtec kontroller
9-toda racing emme manifoldu
10-seramik baskı
11-şanzuman
12-fren kiti
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
burada yaklaşık olarak 400 hp vericek bi liste vardır.(iyi ayar iyi işçilik) eğer bunları yaparsan aracın 400 hp olur.
ha ben gündelikte biniym sadece ge4zinti diğil ihtiyaç gideren bir araba olarak bakıosan s2000 e. bu dediğim kasar çünkü egsantrik derecesi malum :D eğerki göze almıosan direk turboooooooooob çufffffffffff :D
bazı arkadaşlar olmaz demiş ben listesiyle veriym yapman gerekenleri.
1-mugen beyin
2-skunk racing tipi egzantrik 388 derece
3-headers komple egzost sistemi
4-toda racing üst kapak
5-skunk ayarlı kasnaklar
6-skunk titanyum subaplar ve subap yayları
7-HKS benzin regülatörü
8-apex-i vtec kontroller
9-toda racing emme manifoldu
10-seramik baskı
11-şanzuman
12-fren kiti
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
burada yaklaşık olarak 400 hp vericek bi liste vardır.(iyi ayar iyi işçilik) eğer bunları yaparsan aracın 400 hp olur.
ha ben gündelikte biniym sadece ge4zinti diğil ihtiyaç gideren bir araba olarak bakıosan s2000 e. bu dediğim kasar çünkü egsantrik derecesi malum :D eğerki göze almıosan direk turboooooooooob çufffffffffff :D
bu liste 400hp alsin ben yapana kendi arabamin anatharini vericem. S2000 in 300hp+ olmasi icin en az 2.5lt Stroker lazim. 2.5 e de stroke ettigin zaman artik kac km dayanir motor bilemem.
Iskender kardesim, ben S2000 i NA olarakda, SC olarakda, Turbo olarak da yaptim. NA S2000 icin en gereksiz olani eger arabadan yuksek guc bekliyosan. Coook para harcarsin ve hic bi sonuc alamazsin. Daha dogrusu alabilirsin ama arabayi turbo 450hp yapicagin paraya anca 280hp yaparsin. Bence senin icin en iyi secim bir SC kit i. 350hp civarinda olur araban ve 9000 devirlere cikmazsan cok sapitmaz. SC kit i aldigin zaman hicbirsey almana gerek yok (eger kit dahilinde benzin pompasi var ise). Standart enjektor ve beyin ile Vortech SC kit i kullanabilirsin 7psi da.
Ama bugune kadar arkadan itis s2000 gibi performansli bir araba kullanmadiysan once biraz alis arabaya.
-
aslında arabayı yormak istemiorum kuçuk oynamalar yapıcam 240hp den 260 280leri bulsun yeter sence de öledeılmi
-
dunyanin en guclu NA S2000 i yaklasik 360hp gibi. O da inlinePRO nun 2.7 lt Stroker Kit i ile gerceklesebildi ancak. Kullanilmiyo sadece dyno ya cikti max hp NA S2000 yapabilmek icin. infaztim, senide anliyorum bu verdigin bilgiler senin duyduklarin kendi dusuncelerin diil ama bence hic soleme cunku sana bunlari kim soylediyse feci sallamis. 100hp egzantirik falan mumkun diil. Anca anca Dyno Queen olur ole bi s2000. Yani 1 kere dyno ya cikar gucu verir sonra da blogu kolunun altina verirler.
-
bu ne yaa beygirler havada uçuşuyooo... verin benim ies imede bi kaçtanee beygir yaa :)
şaka bi yanada hp arttırmak tam bir hesap işi. Öle onu tak 10 hp bunu tak 20hp olmuyo... Aracına, motoruna, taktığın parçaya ve onu destekleyen diğer parçalar vs derken tam bir zincir olup gidiyo...
selamlar,
-
ben hicbir zaman o su kadar bu su kadar ekliyo demem. kafadan da konusmam. benim verdigim rakamlar yapilmis dinanometrede olculmus guclerdir. detayli bilgi isteyen olursa dyno kagitlarini ve mod listelerini de verebilirim.
-
selam arkadaslar yenı üyeyim.******ın soledıgı gırtlagına kadar mugen+supercharger 330bg.turbo charger da ne olur bılemıcem
-
330hp azmis
330whp ise normal
-
biz 4000 km de bi müşterimize supercarjır taktım şu anda 40.000 km oldu 350 bg civarında şuanda enjektör bekliyoruz benzini yeterince besliyemiyoruz çok keyifli ve güzel bir araç yoldada rakip yok geçen z4 3litre adama kafayı yedirttim
-
biz 4000 km de bi müşterimize supercarjır taktım şu anda 40.000 km oldu 350 bg civarında şuanda enjektör bekliyoruz benzini yeterince besliyemiyoruz çok keyifli ve güzel bir araç yoldada rakip yok geçen z4 3litre adama kafayı yedirttim
enjektor neden yetmedi? kasnak standart mi yoksa ufalttiniz mi? standart ise yetmesi lazim.
-
std hava fazla giripte yakıtta sıtandart olunca fakir karışım arızası veriyor pompa ve ayarlı diyafram var ama yetmiyor birde o arabaya benzinin yeterince geldiğinde nasıl bir canavar olur tahmin edemiyorum .
-
bi dakka Comptech ESM yokmu? onla ayarliyabilmeniz lazim. Yani stock psi da enjektor yetmedigini ilk defa duydum. bilmiorum dogru olabilir sonucta ama zaten vericegi guc max 350hp falan. 360cc nin yetmesi lazim.
Bende SC vardi eskiden 11.5 psi yapiodu. Dyno da 426hp cikmisti ben 550cc kullaniyodum o zamanlar. iyidi guzeldi ama ne biliyim yetersiz kaliyodu biraz malum burda cok yapili araba var millet elinin tersiyle iter SC li s2000 i :) haklisin gerci TR icin gene cok hizli bi araba hemde sorunusuz turbo gibi diil.
-
std hava fazla giripte yakıtta sıtandart olunca fakir karışım arızası veriyor pompa ve ayarlı diyafram var ama yetmiyor birde o arabaya benzinin yeterince geldiğinde nasıl bir canavar olur tahmin edemiyorum .
benzin pompasi stock mu hala? stock sa sorun ondandir. enjektor e ihtiyaciniz yok Walbro pompa alin