TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => Type R - Civic / Integra (DC,EP,FK) => Konuyu başlatan: R-13239 - Temmuz 15, 2007, 09:16:21 ÖS
-
Selamlar ,
Bildiğiniz gibi Injen CAI 'yi çıkardım ve AEM v2 yi taktım ... Filtresi yaklaşık 10000km dir temizlenmemişti bende TURTLE WAX engine cleaner alıp temizledim bugün. Kuruduktan sonra araca taktım , ancak vtec açmamaya başladı...
Yağı kontrol ettim bir sıkıntı yok , neden olabilir sizce , arabanın gidişi normal gibi geldi bana ama vtecte ses değişmiyor , acaba filtre ile alakalı mıdır?
-
vtec açmadığını nasıl anladın kAan ..ses dışında herşey normalmi.?
-
Modifiyeli haliyle vtec açtığı çok rahat belli olur. Bence arabanın stock hale gelmesinden kaynaklanıyor bu durum.
-
Araç stock değilki , headers , mugen komple egsoz , aem v2 var ...
ses dışında herşey normal gibi abi , yani 6000den sonra gidişi değişiyor ama seste fark olmadığından boyle bi sıkıntılı gidiyor sanki ..
-
hadi ya, ben de parçaları satıyosun diye stok hale çevirdin sandım...
Type-r daki vtec sistemi VTi daki ile aynı mı?
-
Filtreden kaynaklanıyor olabilir mi?
-
şimdi i-VTEC in çalışma prensibini okuyordum da..
yağ basıncında bir problem olabilir eğer gerçekten vtec açmıyorsa..
-
Dün Normaldi Bugun Temizlediysen Filtreyi Muhtmelen Ondandır ...
-
Valla filtreyi temizledikten sonra sıkıntı başladı bakalım yarın mantara götürüp bakıcaz ...
-
belki filtrenin delikleri tıkalı olduğundan hava rahat girmediğinden basınç arttığından seste artmıştır, bendede benzer bir şey olmuştu filtre yi temizlemeden önce motordan gelen ses egzozu bastıryodur filtreyi bir temizledim kapkara su aktı taktıktan sonra banada sanki motorun sesi azalır gibi oldu psikolojikde olabilir tabi bir baktır genede tabi sen
-
aklıma vtec selenoidi geliyor ama bi mantar a sor bakalım
-
Açtı , paşam benzini beğenmemiş. :D 100 oktanı çaktık aslanlar gibiyiz...
-
motor soğukken açmamış olabilirmi?..ısındıktan sonradada devam ettiyse eğer, vtec i devreye sokan yağ basıncında sorunun olabilir yada knock sensör, vtec selenoidi yada IACV (idle air control valve)..bana sanki onda bir sorun olmuş gibi geliyor kaan..
-
kaan yinede bir baktır derim..
-
Yarın mantara gidicem zaten abi ...
-
kaan ben arabayı yıkattıktan sonrada vtec açmıyo bazen
çünkü filtre hafif ıslanıyo
sonra kuruyunca açıyo bence benzinden değil filtren kurumadığındandır
-
ben ce ısınmadıgındandır .ısınmadıngında acmyıo vtec i.
-
Vtec 'in mi var derdin var >%6rol ahashahaha 1.6 Soch >=ok
-
Filtre ıslak olduğundan açmıyormuş .
Bu arada bugün aem v2 ye güzel bir uygulama yaptık , HKS mantar filtre kullanıp filtreyi motordan dahada uzaklaştırdım , gerçekten çok iyi oldu , güzel bir soğutma hortumuyla dahada iyi sonuçlar alacağımı düşünüyorum. Resimleri paylaşacağım.
-
Filtre ıslak olduğundan açmıyormuş .
Bu arada bugün aem v2 ye güzel bir uygulama yaptık , HKS mantar filtre kullanıp filtreyi motordan dahada uzaklaştırdım , gerçekten çok iyi oldu , güzel bir soğutma hortumuyla dahada iyi sonuçlar alacağımı düşünüyorum. Resimleri paylaşacağım.
cabuk ol kaaan beklıyorum bılıyosun :)
-
Filtre ıslak olduğundan açmıyormuş .
Bu arada bugün aem v2 ye güzel bir uygulama yaptık , HKS mantar filtre kullanıp filtreyi motordan dahada uzaklaştırdım , gerçekten çok iyi oldu , güzel bir soğutma hortumuyla dahada iyi sonuçlar alacağımı düşünüyorum. Resimleri paylaşacağım.
cabuk ol kaaan beklıyorum bılıyosun :)
Abi akşama koyucam resimleri bence çok iyi sistem oldu...
-
ee hanı nerde yaw kaan :) beklıyorummmmmmmmmzzzzzzzzzzz
-
Çok kalitesiz bir resim kusura bakmayın telefon kötü :)
(http://img235.imageshack.us/img235/3159/grnt037bb0.jpg)
-
kaan o filtre oradan sıcak hava almaz mı yaw? bence alır alıyordur...
-
o kısım on tekerin arkası yani camurlugun ici ve tamamen boş soner..orada direk soğuk hava var..ve manifolddan dahada uzaklaşmış nispeten..tabi kaan birazda ekstra havayla besliycek sanırım..
-
o kısmı biliyorum, ankarada bi type-r da gördüm AEM v2 vardı onda da. ama filtrenin durduğu yer hiç hoşuma gitmemişti, heralde millet bunun için Injen alıyor dedim içimden...
-
Abi herkes alır diye iddaa ediyor dün epey bir gazladıktan sonra filtreye dokdundum , gayet soğuktu..
2 adet silikon hortumla oraya besleme yapacağız kısmetse yarın... Tecrübeleri yazarım sonra ... AEM v2'nin orjinal filtresi şanzımana değiyordu şu anda çok sağlıklı oldu.
-
bu injen
(http://img504.imageshack.us/img504/7962/fltrexs4.jpg) (http://imageshack.us)
-
abı ben arastırmaya başladım.klıma kadar olmasada bı sekılde araba akusuyle calısan fan sıstemı arastırıyorum.baska turlu olmıcak.babamada soedım.yarın bakıcam karakoy dekı elektronık pıyasasına
-
abı ben arastırmaya başladım.klıma kadar olmasada bı sekılde araba akusuyle calısan fan sıstemı arastırıyorum.baska turlu olmıcak.babamada soedım.yarın bakıcam karakoy dekı elektronık pıyasasına
Çok sağlıklı bir sistem olmaz , en güzeli çıkma bir tane kaput alıp tam hava filtresinin olduğu yeri kapanır açılır halde kesmek. O şekilde 10+ hp almak mümkün diyorlar.
-
bu injen
(http://img504.imageshack.us/img504/7962/fltrexs4.jpg) (http://imageshack.us)
bu injenin cai olanı değil sanırım istediği kadar tekerin ordaki boşluk desin monifoltun yanı
aslında bana sorarsanız hiç uğraşmaya gerek yok aem cai rulez çünkü filtreyi motordan uzaklaştırmadıkça illaki sıcak hava alır 2.sırada injen cai :seytani
ikisininde avantajları ve dezavantajları var birbirine göre
-
bu CAI değil, short ram..tabiki CAI dan daha az verimli.
ama şunu söylemek isterim stok type r lar ve bir kaç filtreli ekszolu type r (hatta hedırslılar bile var) karşısındada gayet verimli..düşündüğün gibi tamamen sıcak hava çekmiyor ve bence AEM V2dende daha verimli çalışıyor.
bu forumda bu filtrenin nasıl iş gördüğünü bilen çok adam var...
-
bu arada injen kesinlikle aem den iyi bir filtre bunun tersini söyleyen ilk sensin.
-
(http://img57.imageshack.us/img57/2351/grnt010pd11kq9.jpg) (http://imageshack.us)
Shot at 2007-07-18
ben bayagı bir ugrasıp boyle birseyler yapmiştim kışın iyiydi ama yazin naparsan yap sıcak oluyor o bolge ozellikle trafik içinde dur-kalkta falan epey bir ısınıyor...gecen hafta ariza tespit cihazi baglayıp hava emiş sıcaklıgına bakmıştık fazla deneyememiştik ama dururken 50 derece falan 80-100 km hız civarı 35 lere kadar dusuyor...
-
en ii soguk havayı alan yer injen colt aır tanponun icine uzanan kısım cunku hondata management ile olctugumuzde 20 _25 derece cıkıyordu en ii soguk hava oradan gelıyor typer ın tanponun 2004 kasa tanponaltındakı sol sis lambası plastıgını yerın den cıkartmak kaydı ile
-
hangi hizlarda 20-25 dereceydi ? gerci dururken falan bile cok fazla yukselmiyordur heralde tamponun içinde durdugu için...
-
en ii soguk havayı alan yer injen colt aır tanponun icine uzanan kısım cunku hondata management ile olctugumuzde 20 _25 derece cıkıyordu en ii soguk hava oradan gelıyor typer ın tanponun 2004 kasa tanponaltındakı sol sis lambası plastıgını yerın den cıkartmak kaydı ile
ben aem cai kullanıyorum sol sis sökülü ve portlu bi boru var ucunda injen cai filtresinden daha az soğuk hava çekmesi imkansız bu bir 2.de injenin filtresi soğuk hava çekse bile borusu çok ısınıyo aem gibi ısı yalıtımlı boya yok borusunda araba yarım saat çalıştıktan sonra o boruyu bi tut istersen filtre havayı soğuk bile çekse ohava borudan geçerken ısınır bence bu beninm fikrim tabi
-
bide şu var aem cai'nin dez avantajı da bana göre borunun uzun olması uzun boruda gazın tepkisi daha geç olur teorik olarak
saygılar
-
(http://img410.imageshack.us/img410/6421/aemcai2ha8dk5.jpg)
-
(http://img487.imageshack.us/img487/289/202vg6.jpg)
-
saol zübeyir >=ok
-
peki arkadaslar2 sorum olucak 1.si bu sisin oraya montelendiginde yagmur girme olayı olmuyormu?? kapanan acılanmı yaptırdınız sisin ordaki acıklıgı.. diger sorunda borunun uzunluguyla ilgili boru uzadıkca type-RRR ın da dedigi gibi giren havanın motora ulasma itisi dusmezmi ?
-
CAI den bloğa suyu çekince sonuçlarını kimse bilmek istemez..ama short ram den verimli olduğu doğru tabiki
bu arada type RRR injen - aem konusunda yanlış biliyorsun bence..daha fazla araştır derim, haa ikiside en iyiler arasında ama injen bir gömlek üstün bence..nacizane fikrimdir, yanlış anlama beni.
dipnot: ayrıca hantypr kardeşimiz TR de type r ı en iyi yürüten arkadaşımız, ve type r ın limitlerini, kılını tüyünü en iyi bilenlerden biridir..
-
hımmm bide injen deniyelim bi ara ozaman >=ok ama farkı hissettireceğini pek sanmıyorum
-
filtreyı cıkar ve 1 tur at eger vtec acarsa demektırkı fıltreden kaynaklanıo
-
Sorun cozuldu ya bayadır sıkıntı yok , filtredenmiş...
-
size hava filtresi için link gönderiyorum.pipercross v force
http://www.cliosport.net/forum/showthread.php?t=184448
http://www.pipercross.net/vforce_product.asp
-
medical arkadaşım bu linkleri yalayıp yutmuş arkadaşlar var . siteye link koymakla olmuyor ne yazıkki...
-
Ben ikisiinide kullandim Injenide AEM kullaniorum suanda bendede Toyota Celica Gt-s 2002 war...
Civic wardi Gsr kafasi ile b20b fully rebuilt block stroker kitle, injen gayet iiydi..
Simdide GTS te AEM kulaniorum gayet ii...
Ama Buradaki forumlarda alinan kesin bi bilgi olarak Injenler Tuning yapilirken daha ii verim alio...
ALG arkadasimizin dedigi gibi INJEN bi gomlek ustun benim fikrime gorede...
P.S.(Burda dedigim ben Amerikada yasiorum burdaki forumlar derken yanlis anlasilma olmasin)