TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => Civic '88-'06 => Konuyu başlatan: FERRERA - Haziran 17, 2007, 10:04:17 ÖS
-
2005 model civic vtec 2 1.6 es düz vites modelini aldım. merak ettiğim nokta vtec motor hangi devirden sonra açıyo bu sabah otobanda bastım 190 km yi gördüm bu mudur?
-
sahip olduğunuz aracta sohc yani üstten tek egzantrikli bir vtec motor vardır ve ekonomi düşünülerek üretilmiş bi makinedir. ama bana göre ki bende 7gen sahibiyim performansıda yerindedir. 3200veya küsüratıda olabilir gibi bi devirden sonra emme valfleri biraz daha fazla acılıyor yani vtec sistemi devreye giriyor sizin aracınızın motoru bu sekildedir
yeni aldınız sanırm kazasız belasız hayırlı olsun güzel tercih
-
teşekkür ederim ewt yeni aldım. cümlemize kazasız belasız hayırlı sürüşler dilerim. ama beni asıl meraklandıran bu motorun diğer 1.6 16 valf cihazlardan farkı varmıdır varsa nedir?
-
farkı supap zamanlama sitemine sahip olmasıdiğer markalara göre kıyaslarsak söylede yorumlayabilirz 3200devire kadar eco sonrası hafif ta olsa performans ama dohc vtec lerle karıştırmamak gerekir
-
murat arkadaşım saolasın yorumların ve beni rahatlattığın için. kafama takılan sorular olunca seni tekrar rahatsız edebilirim dimi?
-
rica ederim
herzaman elimizden geldiğince yardımcı olmaya calsırm
-
vteck açıldığı zmn çokmu benzşn gidiyo aazmı?
-
vteck 2 lerde vtec acma olayı yoktur... siz her gaz pedalıyla oynadığınzda supap zamanları değisiyor diye biliyorum bn... i-vtec in supap zamanlama sistemi tamamıyla farklı olarak üretilmiş kendisinden önceki modellere göre üzerinde fazldan dört kademeli supap zamanlayıcısı bulunuyor... bu zmanlayıcılar supapların hareketlerini arabanın gaz kelebeğine itilen tepkilere göre dengeler weya değiştirirler... gaz pedalına iletilen tepkilere göre motorun performansını 4 kademede maksimum sewiyeye tasır... gaza tam basıldığında 4.kademe harekete gecer .. bu kademe maksimum güç anlamına geliyor... gaza sonuna kadar basıldığında motor 16supap moduna gecerek supapların acık kalma sürelerini uzatıyor bölece yanma odasına daha fazla hawa yakıt karsımı alınark yanma en üst sewiyelere ulastırılıyor...
-
vteck 2 lerde vtec acma olayı yoktur... siz her gaz pedalıyla oynadığınzda supap zamanları değisiyor diye biliyorum bn... i-vtec in supap zamanlama sistemi tamamıyla farklı olarak üretilmiş kendisinden önceki modellere göre üzerinde fazldan dört kademeli supap zamanlayıcısı bulunuyor... bu zmanlayıcılar supapların hareketlerini arabanın gaz kelebeğine itilen tepkilere göre dengeler weya değiştirirler... gaz pedalına iletilen tepkilere göre motorun performansını 4 kademede maksimum sewiyeye tasır... gaza tam basıldığında 4.kademe harekete gecer .. bu kademe maksimum güç anlamına geliyor... gaza sonuna kadar basıldığında motor 16supap moduna gecerek supapların acık kalma sürelerini uzatıyor bölece yanma odasına daha fazla hawa yakıt karsımı alınark yanma en üst sewiyelere ulastırılıyor...
VTEC II lerde de VTEC acma olayı var.MegabasS arkadaşımın dediği gibi üstten tek eksantrikli bir motor olduğu için performanstan çok ekonomi için yapılmış bir uygulamadır.sohc motorlarda sadece silindire yakıt hava karışımının girmesine yarayan emme sübaplarının açma ve kapanma zamanları değişir oysa dohc olanlarda emme ve eksoz sübaplarının yani dördünün (silindir başına) zamanlamaları değişir.
-
saçma bişey gene bişi anlamadım eski arabamm reno9 du brodway böle şeyler yoktu :D
-
vteck 2 lerde vtec acma olayı yoktur... siz her gaz pedalıyla oynadığınzda supap zamanları değisiyor diye biliyorum bn... i-vtec in supap zamanlama sistemi tamamıyla farklı olarak üretilmiş kendisinden önceki modellere göre üzerinde fazldan dört kademeli supap zamanlayıcısı bulunuyor... bu zmanlayıcılar supapların hareketlerini arabanın gaz kelebeğine itilen tepkilere göre dengeler weya değiştirirler... gaz pedalına iletilen tepkilere göre motorun performansını 4 kademede maksimum sewiyeye tasır... gaza tam basıldığında 4.kademe harekete gecer .. bu kademe maksimum güç anlamına geliyor... gaza sonuna kadar basıldığında motor 16supap moduna gecerek supapların acık kalma sürelerini uzatıyor bölece yanma odasına daha fazla hawa yakıt karsımı alınark yanma en üst sewiyelere ulastırılıyor...
VTEC II lerde de VTEC acma olayı var.MegabasS arkadaşımın dediği gibi üstten tek eksantrikli bir motor olduğu için performanstan çok ekonomi için yapılmış bir uygulamadır.sohc motorlarda sadece silindire yakıt hava karışımının girmesine yarayan emme sübaplarının açma ve kapanma zamanları değişir oysa dohc olanlarda emme ve eksoz sübaplarının yani dördünün (silindir başına) zamanlamaları değişir.
ben farklı bsy mi söledim arkdsm 4kademeli olarak değişiyor bnm bildiğim ve vtec acma olayı yoktur die biliyorum bn istersen bi arastır...
-
vteck 2 lerde vtec acma olayı yoktur... siz her gaz pedalıyla oynadığınzda supap zamanları değisiyor diye biliyorum bn... i-vtec in supap zamanlama sistemi tamamıyla farklı olarak üretilmiş kendisinden önceki modellere göre üzerinde fazldan dört kademeli supap zamanlayıcısı bulunuyor... bu zmanlayıcılar supapların hareketlerini arabanın gaz kelebeğine itilen tepkilere göre dengeler weya değiştirirler... gaz pedalına iletilen tepkilere göre motorun performansını 4 kademede maksimum sewiyeye tasır... gaza tam basıldığında 4.kademe harekete gecer .. bu kademe maksimum güç anlamına geliyor... gaza sonuna kadar basıldığında motor 16supap moduna gecerek supapların acık kalma sürelerini uzatıyor bölece yanma odasına daha fazla hawa yakıt karsımı alınark yanma en üst sewiyelere ulastırılıyor...
VTEC II lerde de VTEC acma olayı var.MegabasS arkadaşımın dediği gibi üstten tek eksantrikli bir motor olduğu için performanstan çok ekonomi için yapılmış bir uygulamadır.sohc motorlarda sadece silindire yakıt hava karışımının girmesine yarayan emme sübaplarının açma ve kapanma zamanları değişir oysa dohc olanlarda emme ve eksoz sübaplarının yani dördünün (silindir başına) zamanlamaları değişir.
ben farklı bsy mi söledim arkdsm 4kademeli olarak değişiyor bnm bildiğim ve vtec acma olayı yoktur die biliyorum bn istersen bi arastır...
vtec II lerde vtec acma olayı yoktur demişsin onu düzeltmek istedim ivtec için birşey demedim, araştıracağım kadarını yıllardır araştırdım zaten,sadece yanlışı düzeltmek istedim polemiğe girmek için yapmadım. herneyse kimse kimseye bişey ispat etmek zorunda değil. nasıl biliyorsan öyle olsun.
-
yanls anlama her cümlemin sonunda bildiğim kadarıyla dedim farkındaysan bnde yanlıs biliyor olabilir eğer öyleyse doğru bilgiyi bnle paylastığın için tskr ederim :)