TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Problemler ve Çözümleri => Konuyu başlatan: enbey - Kasım 19, 2016, 05:38:16 ÖS
-
merhabalar.
bugün alışverişe gittik eve geldiğimde arabanın altından su damlıyordu. Nereden damladığına baktım radyatörün yedek su deposundan su dışarı atılmış olduğunu gördüm. Depodaki su minimum çizgisine yakın duruyordu. Deponun içindeki hortumu çıkardım deposun dibinde çamur tortu oluşturmuş olmalı ki hortumun ağzı çamurla dolmuş su radyatöre gitmemiş demek ki. çamuru hortumdan temizledim su da ilave ettim.
Not: Hararet göstergesi normal seviyeydi yükselmedi yani...Çekişte de sorun görmedim.
ne yapmam lazım yardımlarınızı bekliyorum..
-
bir honda ustasına gösterin,umarım conta yanmamıştır.
-
cevabın için teşekkürler OKTAYOO arkadaşım
anlattığım gibi hortumun ağzı tıkalı olduğu için su yedek su deposunun kapağından dışarı atmış. şuanda problem yok. ustaya da gösterdim conta yanmamış , farketmeseydin contayı yakardın dedi.
70 km yol yaptım sorun yok. hararet yükselmiyor fan açıyor.
-
geçmiş olsun,kazasız belasız.
-
ben bu olayı 1 sene önceki hondamda yaşamıştım araştırmalarım sonucu o deponun tahliye deposu olduğu öğrendim yani yedek su deposu değil radyatördeki fazla suyu yani basıncın artığı zaman radyatördeki basıncı azaltacak tahliye deposu bu yüzden radyatördeki su full seviyede olduğunda orada su olmaması gerekiyor. o günden sonra şuana kadarki hondalarımda oraya su koymadım yani 96-01 arasındaki kasalarda ben hiç su koymuyorum oraya ne zamanda su koyup üst devirlerde kullandığımda ordan su atar su atmasın diye o kapağı bi şekilde çok sıkı kaparsanız aracın hararet yaptığını görüceksiniz . demem oki oraya hiç su koyma 1-2 cm belki olsun . aracı kullan dur ve oraya bak ilk suya göre fazla su olucaktır. Bir çok hondacı türk olduğumuzdan dolayı :D kullanma kılavuzu olayı orasını yedek depo bilir ama orası tahliye deposudur.
-
ben bu olayı 1 sene önceki hondamda yaşamıştım araştırmalarım sonucu o deponun tahliye deposu olduğu öğrendim yani yedek su deposu değil radyatördeki fazla suyu yani basıncın artığı zaman radyatördeki basıncı azaltacak tahliye deposu bu yüzden radyatördeki su full seviyede olduğunda orada su olmaması gerekiyor. o günden sonra şuana kadarki hondalarımda oraya su koymadım yani 96-01 arasındaki kasalarda ben hiç su koymuyorum oraya ne zamanda su koyup üst devirlerde kullandığımda ordan su atar su atmasın diye o kapağı bi şekilde çok sıkı kaparsanız aracın hararet yaptığını görüceksiniz . demem oki oraya hiç su koyma 1-2 cm belki olsun . aracı kullan dur ve oraya bak ilk suya göre fazla su olucaktır. Bir çok hondacı türk olduğumuzdan dolayı :D kullanma kılavuzu olayı orasını yedek depo bilir ama orası tahliye deposudur.
çoğumuz yanlış biliyoruz ozaman..ben hep yedek su deposu olarak bakmıştım ona..
şuanda sorun yok aracım iyi hararet filan yapmıyor, su da atmıyor.ama öncekine nazaran su deposundaki(tahliye deposun) su minimum seviyesine yakın doldurmuştum.
cevabın için teşekkürler arkadaşım..
-
Yedek depo yada tahliye deposu ismi ne olursa olsun hepsi dogrudur. Genlesmeden dolayi radyatordeki fazla su oraya gider sonra geri doner o neden uzerinde min- max seklinde cizgiler vardir o cizgilere uyarak sogutma suyunu doldurmak gerekir
Lenovo P70-A cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi