TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: onurALT - Nisan 09, 2014, 09:26:27 ÖÖ
-
Megan eskiden kalp araba tabirinden bulunduğumuz sert koşullara aliskin yipranmasi zor arabalardan biriydi tek eksiği teknolojisi ydi simdi vaktim kullandim direksiyon sertliği tam kivaminda kalkis fb7 le kiyasladim daha seri mazotlu ile benzinli olmadi gerçi ama hayran kaldigim suydu bir yaylaya surduk 6.vites banamisin demedi 170 yokuş yukari ben civicle 110-120 bagirta bagirta full versiyonu olması çok etkiledi yakit civic totalde 11.7 litre megan 9 litre sizcede iyi degilmi
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
aracın 6 ileri olması şanzuman oranlarının kısalmasına sebep olur buda araçı dha seriymiş gibi gösterebilir size fb7 dediğiniz araçla siz nasıl yokuş çıkamadınız şaşırdım. meganı bir fb7 ile yanyana getirip deneyin bence
-
dizel olduğu için torkun etkisi ile atak olabilir ama bir de araçları 100 bin kmden sonra görmek lazım :D
-
130 luk dolu megane ile civi'in sadece kasaları aynı kategoridir, ne malzeme kalitesi, ne motoru, ne donanımı, nede konforu aynıdır, megane her yönden üstündür, ama üzerine basa basa 130 luk full megane diyorum, zaten fiyatlarından da bu fark belli olur, aralarında en az 15 bin lira fiyat farkı var, ama full megane gerçekten güzel araç, hele ki sport tourer (station gibi ama çok sportif duruyor) bagajlı falan sahiden çok güzel, ama o parayı vermem o araca ayrı mesele :) 80 bin lira
-
beyler 130l uk megan bu arada 330 NW TORK MUS oha dedım yokusta ınanın mınıcık bır zorlanma olmuyor bızım cıvıc baygınlık gecırdı desem yerıdır kullandıgım arac sırket aracı suan 220 bın km dı bakımları sadece servıste yapıldı satılması yakın ıstenen fıyat 30 bın tl duyurulur orjınal boya :d
-
dizel olduğu için torkun etkisi ile atak olabilir ama bir de araçları 100 bin kmden sonra görmek lazım :D
güzel bir yaklaşım 100 k dan sonra fransız patlar
-
beyler 130l uk megan bu arada 330 NW TORK MUS oha dedım yokusta ınanın mınıcık bır zorlanma olmuyor bızım cıvıc baygınlık gecırdı desem yerıdır kullandıgım arac sırket aracı suan 220 bın km dı bakımları sadece servıste yapıldı satılması yakın ıstenen fıyat 30 bın tl duyurulur orjınal boya :d
megane mı ?
-
130 luk dolu megane ile civi'in sadece kasaları aynı kategoridir, ne malzeme kalitesi, ne motoru, ne donanımı, nede konforu aynıdır, megane her yönden üstündür, ama üzerine basa basa 130 luk full megane diyorum, zaten fiyatlarından da bu fark belli olur, aralarında en az 15 bin lira fiyat farkı var, ama full megane gerçekten güzel araç, hele ki sport tourer (station gibi ama çok sportif duruyor) bagajlı falan sahiden çok güzel, ama o parayı vermem o araca ayrı mesele :) 80 bin lira
130 luk ile 110 luk arasında malzeme kalitesi farkı yokki bildiğimiz megane kasası sert plastik. konfor olarak ben civici daha rahat yayla gibi geniş buluyorum meganeda pür dikkat yola kesiliyor insan tedirginlikle. civicte içeride mangal atcam nerdeyse :D motor olarak dizel torku o şekilde hissettiriyor i-dtec mi 130 luk megane mı tabi honda
-
Aynen malzeme kalitesiz ama motor kesinlikle güçlü ve yeterli ve 220k km sayaci motor ölçüldü /93 bence gayet makul yani onermiyorum ama yokuş yukari yaninizdan geçerse sasirmayin:)
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Otomatik dizellein dusuk ve duraklama hizlarinda gaz gec tepkisi yok mu cok sinir bozucu.
Subap ayari bozuk vtec gibi
-
Dizel in tek artisi dusuk devirdeki yuksek cekis gucuyle gelen kolay ve sessiz surus ve lpg ye gore uzun menzil.
-
full meganın malzeme kalitesini civicten kötü bulduysanız diyecek bişe kalmamış :) heralde ben yanlış araca bindim baktım showroom da, yanlışlıkla latitude falan inceledim, neyse görüşlere saygı esastır, birde renaultun dci motorunu kim 100 binde pert edebiliyormuş hele bir anlatsın, hayatımda renault aracım olmadı bu arada, ama beğenmediğiniz ve 100 binden sonra görelim dediğiniz o dci motoru mercedes aldı ve yeni A serisinde çatır çatır kullanıyor, yeni A serisinin fiyatlarının 100 binden yukarı olduğunu biliyoruz zaten, mercedesin testlerinden geçen motoru siz 100 binde yediniz ya ne diyim :) piyasada 400-500 binde gezen symboller var, şirket araçları, taksiler, 1.5 70-75 beygir lik hemde, nasıl kullanıldıklarını siz düşünün şirket araçlarının, 4000 devirden aşağı vites atmıyorlar maşallah dizelde, benim şahsi fikrimdir ama renaultun dci dizelleri ve fiatın multijet dizelleri şu anda dünyada ki (bmw nin 2.0 dizelini ayırıyorum bir kenara) en iyi dizeller, hele o kangoo yada doblo tarzı araçlara koyup (1,5 ve 1,3 leri) 2 tonluk toplam yüklü ağırlıkla çatır çatır 300-400 bin km yapıyorlar ki, heralde yoruma gerek kalmıyor,
-
Renault eski teneke tabiri edilen araçlardan değil artık.. Şuan tüm modelleri neredeyse 5 yıldız güvenlik standardı ile yüksek motor teknolojisi kullanıyor. Nissanda Renault motoru kullanıyor. Bence güzel araçlar üretiyor Renault. 2003 yılında Megane 2 çıktığında kendi sınıfında ilk 5 yıldız güvenlik standardı olan modellerdendi. 1 ay boyunca işim gereği Renault bayi eğitimlerine katılmıştım. Adamlar güzel işler başarıyorlar. Türkiyede servis ağı ve bayi sayısı en geniş markadır.
-
Ben kullanırken çok zevk aldim dediğimiz gibi motor belki 1milyona gider ama plastik kalitesi bence iyi değil kullanilmis şirket aracinda bu belirgindir koltuklar konfor için değilde sanki uzun gitsin diye yapilmis göğüs kismi çok sade yenilik istiyor ses izalasyonu vasat dizelde içerde kamyon havasi :) tamam abarttim ama benzinliye gore hesap kitap bizimki civic konfor ve rahatlik megan motor az yakut güç desek yerindedir
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Dizel arabanın torkuyla hiç bir benzinliyi kolay kolay kıyaslamayın isterseniz. Kaldı ki bizim civiclerde tork çok düşük.
-
dizel olduğu için torkun etkisi ile atak olabilir ama bir de araçları 100 bin kmden sonra görmek lazım :D
güzel bir yaklaşım 100 k dan sonra fransız patlar
acaba kaç tane fransız araç patlattınız da bu kanıya vardınız çok merak ettim?bu zamana kadar fransız olarak megane 2 407 ve c5 kullanmış biri olarak söylüyorum (407 sahibi oldum diğerleri ilede uzun km ler kat ettim uzun süredir akrabalarım kullanıyor)407 aracımı 178 bin km de aldım 248 bin km de sattım ne aktı ne koktu alan adam da komşum hala daha kullanıyor hiç bi sıkıntısını görmedik.ayrıca bu fransız şöyle böyle mevzuları artık bitti en beğenilmeyen fransız peugeot bile mercedes e motor veriyor pug da thp olarak geçen motor mercedes c180 e180 araçlarınında motoru şimdi bu nasıl oluyor mercedes c180 veya e180 desem ooooo çok güzel araba denir üzerindeki amblem pug olunca ooooo hiç bulaşma patlar çatlar.Yapmayın allah aşkına.Tek 300.000 gören araçları merso honda mazda vs falan yapmıyor.
-
hayır ben orda motor patlar çatlar demiş miyim yoksa gözlerim mi bozuk? megane dahil hiçbir renaultun aynı sınıftaki honda kadar iç kalitesi yok 100 bin km de sadce aracın motoru mu dökülür sen o renaultdaki plastiklerin sesini 100 binden sonra bi dinle tamam kendini geliştirmiş olabilir ama hiçbir zaman konfor olarak kalite olarak veya sorunsuzluk olarak bir honda etmez diyorum. hı o kadar geliştirdiğini iddaa ediyorsanız bence dereyi görmeden pacayı sıvamayın...
kaç tane fransızın patladığını soran arkadaş vtec 2 in var sanırım 2004-2006 arası meganelerle bir kıyasla bakayım kaç tane senin aracın durumunda bulabileceksin?
-
Ysr te katiliyorum iç kalite bence düşük konfor hissi yaratmak yerine bence tikirti cikaran kapi hissi veriyorlar:) neyse Honda konfor reno motor diyelimmi?
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
bence konfor konusunda direkt fransız diyelim biz :) zaten konforu ön planda tuttukları için yıllardır çürük denir ya, ama artık ikisini de sağlıyorlar emin olun, dediğim gibi bu arada ben honda sahibi oldum, ama asla fransız aracı sahibi olmadım :) benim dokunuşuma göre full megane nın kalitesi civicten üstün, kimi arkadaşıma göre tersi olabilir, zaten herkes aynı şeyi hissetse dünyada tek marka olurdu :)
-
doğru dci motorlar kendilerini kanıtlamış üniteler ona bir lafım yok bazı şeyleri kabul etmek erdemdendir motorlarını psa grubu veriyor zaten mesleğim dolayısıyla üretim ile içli dışlıyım biliyorum. ama gözünüzü seveyim lütfen konfor ile fransızı yan yana getirmeyin. şöyle bir örnek vereyim arkadaşımda megane vardı araç tabiri caiz ise kalas gibi mezarlığa çıktık ya :D hatta alt düzeni türkiye için yapmışlar ben honda ile çıksam sıkıntı olurdu. farklı fikirlere herzaman saygılıyım benim çevremde reno eskiten yokta 180k da bi tane 307 sw var aracın içi içler acısı aile aracı zaten hani ekstrem bi kullanım yok. plastikler gevşemiş solmuş falan rezalet. ha konfor ile fransız lafını şöyle düzelteyim pejo reno falan alırken bol donanım veriyor opelde öyle ancak iç aksam çok çabuk yıpranıyor dostlar onu demek istiyorum.
-
full meganın malzeme kalitesini civicten kötü bulduysanız diyecek bişe kalmamış :) heralde ben yanlış araca bindim baktım showroom da, yanlışlıkla latitude falan inceledim, neyse görüşlere saygı esastır, birde renaultun dci motorunu kim 100 binde pert edebiliyormuş hele bir anlatsın, hayatımda renault aracım olmadı bu arada, ama beğenmediğiniz ve 100 binden sonra görelim dediğiniz o dci motoru mercedes aldı ve yeni A serisinde çatır çatır kullanıyor, yeni A serisinin fiyatlarının 100 binden yukarı olduğunu biliyoruz zaten, mercedesin testlerinden geçen motoru siz 100 binde yediniz ya ne diyim :) piyasada 400-500 binde gezen symboller var, şirket araçları, taksiler, 1.5 70-75 beygir lik hemde, nasıl kullanıldıklarını siz düşünün şirket araçlarının, 4000 devirden aşağı vites atmıyorlar maşallah dizelde, benim şahsi fikrimdir ama renaultun dci dizelleri ve fiatın multijet dizelleri şu anda dünyada ki (bmw nin 2.0 dizelini ayırıyorum bir kenara) en iyi dizeller, hele o kangoo yada doblo tarzı araçlara koyup (1,5 ve 1,3 leri) 2 tonluk toplam yüklü ağırlıkla çatır çatır 300-400 bin km yapıyorlar ki, heralde yoruma gerek kalmıyor,
abi şunu demek istedim full olunca kalite değişmiyorki kullanılan plastik aynı sadece donanım artıyor. bilmiyorum benmi yanlış biliyorum ?
-
doğru dci motorlar kendilerini kanıtlamış üniteler ona bir lafım yok bazı şeyleri kabul etmek erdemdendir motorlarını psa grubu veriyor zaten mesleğim dolayısıyla üretim ile içli dışlıyım biliyorum. ama gözünüzü seveyim lütfen konfor ile fransızı yan yana getirmeyin. şöyle bir örnek vereyim arkadaşımda megane vardı araç tabiri caiz ise kalas gibi mezarlığa çıktık ya :D hatta alt düzeni türkiye için yapmışlar ben honda ile çıksam sıkıntı olurdu. farklı fikirlere herzaman saygılıyım benim çevremde reno eskiten yokta 180k da bi tane 307 sw var aracın içi içler acısı aile aracı zaten hani ekstrem bi kullanım yok. plastikler gevşemiş solmuş falan rezalet. ha konfor ile fransız lafını şöyle düzelteyim pejo reno falan alırken bol donanım veriyor opelde öyle ancak iç aksam çok çabuk yıpranıyor dostlar onu demek istiyorum.
aynen altına imzamı atarım her türlü her yerde :D marka fanatikliği yapmıyorum yanlış anlaşılmasın ben beğendikten sonra bir dünya beğenmese umruma gelmez aracımı ama fransızlar çabuk dökülüyor.
-
Arkadasimda var manuel vites degistirirken bildigin plastik dislilere vitesi geciriyomus hissi veriyor
-
2007 dci symbol aracım vardı ve sıfır almıştım 16binde sattım, yaklaşık olarak 18 ay kadar kullandım, benim gibi yılda 20bin km yapan birisi dizel bu aracın kullanım rahatsızlığından dolayı 1,5 yılda 16 binde sattım gitti, önceki uno sx ie aır condatıon aracım daha keyifliydi, ilk yılında plastik aksamlardan ses gelmeye gıcırtılar olmaya başlamıştım göğüsten geliyordu sesler, şimdi aracım 2010 civic bunu da sıfır aldım 93bine geldi tık yok, çok şükür, hangi dci motor 3yüz 4yüz bin gidiyormuş arkadaşlar rica ederim arkadaşlarımızı ve siteye konuk olan insanları yanıltmayalım, 100bini geçen dcı motorun şakır şakır motor sesinden bahsedildiğini bilmeyen yoktur, 60bini bulmadan turbo yemiş, pompa arızası yapmış yüzbini geçince motor isteyen dcı motorlar hangi markanın, sıfır aldığım aracın 1000 kontrolüne gittiğimde şanzumandan yağ kaçağı tespit ettiler ve motoru indirdiler, kliması soğutmuyordu gide gele tiksindim komple sistemi değiştirdiler kompresör iç dış petekler vs vs yine soğutmadı, sattım kurtuldum, hangi kaliteden bahsediyoruz, megan 2 sedan var bizde her yerinden şakırtılar kütürtüler onu bırak donanım eksiklikleri arka cam manuel, polen filtresini parayla sattı bana servis sıfır aldığımda polen filtresi yokmuş, insaflı olalım, aynı sınıfın aynı parası renault, civiğin verdiği nimetleri vermez veremez, fransızlar donanım zenginidir fakat çalışmaz arızalanır, araba parfüm sıkıp masaj yapıyormuş ne yapayım özellik mi yani, olur sen masajını yaptırt, civic üzerinden atlar içinden geçer. yolda bastın bastın tıkandı gitmedi diğeri yürüdü gitti arkadan baktın kaldın, aynı sınıf hatta üst sınıf ve motorları tokatlayan bizzat kendim tokatladım biliyorum, bir araç mı istersin yoksa ağır olsun önemli değil bana masaj yapıp parfüm mü sıksın istersin, bu arada o parfümü dünya bir paraya okutuyordur renault, 2006 da polen filtresine 30 tl girdirmeye çalışan markadan beklenir.
-
:) tabiki haklisin sende ağa:)
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Önden çarptı geçen arkadaş pug 308 , kaput biraz havaya kalktı , ön tampon tırnaklarından çıktı , airbaglar patlamadı ama ne hikmetse şasisi yamulmuş :) Renault ve peugeot alınmayacak arabadır benim gözümde. peugeot nispeten hani 0 alırsın arabayı max 2 sene kullanır satarsın anca öyle alınır, yok efendim aldıktan sonra 10 yıl sorunsuz binerim diyorsan alınacak marka belli :)
-
8 yıldır Megan kullanıyoruz.Size tek sözüm meganla honda aynı kefeye konurmu yav Allahtan korkun :D
Meganım şu an 205 binde motorunda cırtlama palama olmuyor o konuda emin olabilirsiniz.Fakat sürüş zevki, yol tutuşu ,özellikle virajlarda falan ve en önemlisi serilik.Yokuşta 1.6 iesle aşşa yukarı eşittir ama yani normal yolda hondayla meganı karşılaşıramazsınız kesinlikle...Yav 110 la gidiyosun sanki 150-160 la gidiyon.Hndayla 150 yi goriyom sanki duruyom gibi siz anlayın gerisini..
+ ları da varmı ..var tabikide.
Bi kere yakıt cimirisi bi araç.
parçası ucuz (çok kaza yaptım :D) ama şunu da söliyim altımda honda olsaydı kurtarabilcegim bi çok kazayı meganla kurtaramadım.
konforu da fena değil
ön takım katili bi araç aldıgımdan beri en çok masrafı ön takıma harcadım kaç kez tamamen deiştirdigimin sayısnı bilmiyorum.
Kısacası arkadaşlar yeni meganları bilmem ama benimki 2005 model 1.5 dci en full olanı.
Şu anda araba alıyo olsam kesinlikle ama kesinlikle Hondadan şaşmam.
-
ee hondayla 1.5 dci nin yakıt tüketimi bir olur mu :D
-
2007 dci symbol aracım vardı ve sıfır almıştım 16binde sattım, yaklaşık olarak 18 ay kadar kullandım, benim gibi yılda 20bin km yapan birisi dizel bu aracın kullanım rahatsızlığından dolayı 1,5 yılda 16 binde sattım gitti, önceki uno sx ie aır condatıon aracım daha keyifliydi, ilk yılında plastik aksamlardan ses gelmeye gıcırtılar olmaya başlamıştım göğüsten geliyordu sesler, şimdi aracım 2010 civic bunu da sıfır aldım 93bine geldi tık yok, çok şükür, hangi dci motor 3yüz 4yüz bin gidiyormuş arkadaşlar rica ederim arkadaşlarımızı ve siteye konuk olan insanları yanıltmayalım, 100bini geçen dcı motorun şakır şakır motor sesinden bahsedildiğini bilmeyen yoktur, 60bini bulmadan turbo yemiş, pompa arızası yapmış yüzbini geçince motor isteyen dcı motorlar hangi markanın, sıfır aldığım aracın 1000 kontrolüne gittiğimde şanzumandan yağ kaçağı tespit ettiler ve motoru indirdiler, kliması soğutmuyordu gide gele tiksindim komple sistemi değiştirdiler kompresör iç dış petekler vs vs yine soğutmadı, sattım kurtuldum, hangi kaliteden bahsediyoruz, megan 2 sedan var bizde her yerinden şakırtılar kütürtüler onu bırak donanım eksiklikleri arka cam manuel, polen filtresini parayla sattı bana servis sıfır aldığımda polen filtresi yokmuş, insaflı olalım, aynı sınıfın aynı parası renault, civiğin verdiği nimetleri vermez veremez, fransızlar donanım zenginidir fakat çalışmaz arızalanır, araba parfüm sıkıp masaj yapıyormuş ne yapayım özellik mi yani, olur sen masajını yaptırt, civic üzerinden atlar içinden geçer. yolda bastın bastın tıkandı gitmedi diğeri yürüdü gitti arkadan baktın kaldın, aynı sınıf hatta üst sınıf ve motorları tokatlayan bizzat kendim tokatladım biliyorum, bir araç mı istersin yoksa ağır olsun önemli değil bana masaj yapıp parfüm mü sıksın istersin, bu arada o parfümü dünya bir paraya okutuyordur renault, 2006 da polen filtresine 30 tl girdirmeye çalışan markadan beklenir.
süper yorum parfüm olayını c3 te görmüştüm ben ozaman fransızdan 10 kere daha soğudum bana çok ama çok saçma gelmişti
-
8 yıldır Megan kullanıyoruz.Size tek sözüm meganla honda aynı kefeye konurmu yav Allahtan korkun :D
Meganım şu an 205 binde motorunda cırtlama palama olmuyor o konuda emin olabilirsiniz.Fakat sürüş zevki, yol tutuşu ,özellikle virajlarda falan ve en önemlisi serilik.Yokuşta 1.6 iesle aşşa yukarı eşittir ama yani normal yolda hondayla meganı karşılaşıramazsınız kesinlikle...Yav 110 la gidiyosun sanki 150-160 la gidiyon.Hndayla 150 yi goriyom sanki duruyom gibi siz anlayın gerisini..
+ ları da varmı ..var tabikide.
Bi kere yakıt cimirisi bi araç.
parçası ucuz (çok kaza yaptım :D) ama şunu da söliyim altımda honda olsaydı kurtarabilcegim bi çok kazayı meganla kurtaramadım.
konforu da fena değil
ön takım katili bi araç aldıgımdan beri en çok masrafı ön takıma harcadım kaç kez tamamen deiştirdigimin sayısnı bilmiyorum.
Kısacası arkadaşlar yeni meganları bilmem ama benimki 2005 model 1.5 dci en full olanı.
Şu anda araba alıyo olsam kesinlikle ama kesinlikle Hondadan şaşmam.
+1907 yorum budur
-
2006-2007 yıllarıydı galiba 2004 model hayalimde olan aracı 45.000'de 1.6 Dynamiq Megane 2'i almıştık Full+Full'dü lpg taktırmadık benzinde 80.000km'ye kadar kullandık ve sattık 4 yıl geçti ön panelden çıtırtılar sürekli gelir , sıcakda yapışan sunroof açılmaz alttan ittirmek gerekir, kronik bobin yakma sorunu, ıvırı zıvırı kronik sorunu çokdu o dönem renault forumunda üyeydim dizeller 100.000'den sonra patlıyordu patlıyordu derken turbo ve enjektörler %100 arıza yapıyordu okuyordum sürekli arızaları en büyük masrafları buydu onun haricinde dizelleri çok ekonomikti ondan sonra renault ne yaptı bilmem ama megane 2'de kesinlikle 100.000km sonrası dci sorunlu bir motordu
Şuan dizel bir araç düşünsem 1.5 105'lik Megane 3 beyaz alırm tüketimi az seri bir motor :)
-
Bir kere renault kullanan artık kapıma yanaştırmam diyor.özellikle megane 2 serisi ile çok kan kaybetti.çevremde birtane megane kullanıpta memnunum diyen ya da renault kullanıp satıp tekrar renault alan insana rastlamadım.bu bile markanın kalitesini gözler önüne seriyor.özellikle ön takım ve iç konsoldan gelen sesler senfoni orkestrası gibi.çok isteyerek almış olduğum 2004 megane 2 full aracımdan 2 ayda soğuyup 1 yıl zor dayanabilmiştim.ama görüyorumki dci motora biraz haksızlık yapılmış.ben arkadasların belirttiği kadar dayanıksız bir motor olduğunu düşünmüyorum.kuzenim 2005 yılından beri kullanıyor suan arac 198 binde ve motorun öle aman aman bir sorun açtığını görmedim.ama elektrik aksamdaki radikal değişiklikler ve yürüyen aksamdaki dandik malzemeler benim renaulttan nefret etmem için yeterli bir sebepti..:)
-
bu konu daha cok su götürür :D
-
Megane forumlarını okusak konuşulacak bişey yok :)
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
-
8 yıldır Megan kullanıyoruz.Size tek sözüm meganla honda aynı kefeye konurmu yav Allahtan korkun :D
Meganım şu an 205 binde motorunda cırtlama palama olmuyor o konuda emin olabilirsiniz.Fakat sürüş zevki, yol tutuşu ,özellikle virajlarda falan ve en önemlisi serilik.Yokuşta 1.6 iesle aşşa yukarı eşittir ama yani normal yolda hondayla meganı karşılaşıramazsınız kesinlikle...Yav 110 la gidiyosun sanki 150-160 la gidiyon.Hndayla 150 yi goriyom sanki duruyom gibi siz anlayın gerisini..
+ ları da varmı ..var tabikide.
Bi kere yakıt cimirisi bi araç.
parçası ucuz (çok kaza yaptım :D) ama şunu da söliyim altımda honda olsaydı kurtarabilcegim bi çok kazayı meganla kurtaramadım.
konforu da fena değil
ön takım katili bi araç aldıgımdan beri en çok masrafı ön takıma harcadım kaç kez tamamen deiştirdigimin sayısnı bilmiyorum.
Kısacası arkadaşlar yeni meganları bilmem ama benimki 2005 model 1.5 dci en full olanı.
Şu anda araba alıyo olsam kesinlikle ama kesinlikle Hondadan şaşmam.
aynen katılıyorum, söylenecek bir şey kalmamış
-
reanultun arabaları tekerlekli tabut ne güvenlik var ne gösteriş var hiçbirşey yok bana göre sadece az yakıyor artısı bu açık söylemek gerekirse 0 otomobil alacaksam rnault,hyundaı,geupeot,citröen,dacıa bunlara hiç girmem direk HONDA yada vw,ford,seat,audi,mercedez,bmw otomobil istiyorsan bunlar ayağımı yerden kessin dersen fiat,renault,pejo,citröen,hyundaı,dacıa
-
leylek megane nin yada adaşı fluencenin neyini savunuyorsunuz, yol tutuş yoksa araba full gırtlak olsa neye yarar vw de motor yapıyor AMA almıyoruz...neden hiç düşündünüzmü? sürekli yüksek devir çevirmeyi bize honda öğretti başkalarında da aynısını yapmaya kalkınca olanlar oluyor işte bu yüzden olabilir mi acaba .
-
dun fluance 90 lık surdum 140 dedı baska demedı :d araba 35 bınde kalıte son model olması bıle kurtarmadı 140 la hızlı gıdıyorum derken yanımdan gecen merso salladı resmen reno alıcaksanız 110-130 luk tan vazgecmeyın aglarsınız yolla gıderken :)ses var goruntu yok hesabı bagırıyor kamyon gıbı gıtmıyor
-
bu konun altına yazmayı uygun gördüm çünkü baya tartışılmış konu . vtec2 sahibiyim bugün iş yerinde bi arkadaşın babasının 130 luk fluance i ile kıyasladılar vtec 2 yi ve geçer dediler reno . acaba 1,6 dci motor luance la vtec2 deniyen var mı ?
-
rolling olarak her iki arabada 2 de kendi dewrinde kursa sıksa sonuç ne olur sizce? ciddi merakta kaldım o geçer bu geçer diye herkez bişeyler sölüyor iki araçta stock olmalı arkadaşın babasının olduğu için araç deniyemedik deniyen allah için video da çeksin :)
-
Beyler renoyu hiç sevmem ama hondayıda ferrari yaptınız honda çok kaliteli bir araç sanki uzay mekiği gibi ön panel naylondan ses yalıtımı var araçta üstelik hondaya yol tutuyo diyen adam yalan söyler yada doğru düzgün yol tutan arabaya binmemiştir.
-
bu konun altına yazmayı uygun gördüm çünkü baya tartışılmış konu . vtec2 sahibiyim bugün iş yerinde bi arkadaşın babasının 130 luk fluance i ile kıyasladılar vtec 2 yi ve geçer dediler reno . acaba 1,6 dci motor luance la vtec2 deniyen var mı ?
rolling olarak her iki arabada 2 de kendi dewrinde kursa sıksa sonuç ne olur sizce? ciddi merakta kaldım o geçer bu geçer diye herkez bişeyler sölüyor iki araçta stock olmalı arkadaşın babasının olduğu için araç deniyemedik deniyen allah için video da çeksin :)
Eğer 1.6 dci 130'luk ise vtec 2 yi geçer rollde fazla da zorlanmaz
-
uzun bir süre megane 2 kullanıp otomatik ihtiyacımız sebebiyle fd6 civic alan biri olarak konuşuyorum. megane 2 im 2006 modeldi civic ise 2011 model. megande civicden farklı olarak yağmur ve far sensörleri vardı şimdi eksikliğini daha iyi hissediyorum. Ses izolasyonu konusunda yine megane 2 önde bunu herkes bilir. yine başka bir konu boya kalitesi, honda boyası kadar kötü bir boya daha var mı acaba sulu boya gibi adeta sürekli rötüş bıktım. rampalarda yine meganın torkunu arıyorsunuz. civic aldıktan sonra rampalarda eşim bu arabaya ne oluyor diye soruyor <nohapy <nohapy o kadar bağırıyor ki. süspansiyon ve konfor konusu yine tartışılır. Meganda arkaya 3 kişi bindiğinde hiç vuruntu kütleme sesi gelmiyordu. Bilmem haksız mıyım arkadaşlar ???
-
yani akıl yürütmekse iş yine herkezin bir fikri var ama geçer geçemez konusunda deneyipte gören yok mu ????