TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: AlpBeyazgul - Nisan 02, 2014, 05:45:21 ÖS
-
Arkadaşlar kusura bakmayın geç oldu kameramı bağlayamadım video da hüsran yaşadım , fakat sonucumuz şöyle oldu :
Jetta : 122HP - 18" Jant - 18.000KM - Tek Sürücü
Civic : 110HP - Stock - Warex - 51mm Düzboru(Kat iptali vs ) - 2 Kişi ( 70+80kg ) - 85.000 km
İlk olarak benim arabamda ben 70kg arkadaşım 80 kg civarı ağırlık vardı başka ek bi ağırlık yoktu , Jetta tek kişiydi , 50 Tl lik benzin koydum Jettada çeyrek depoydu , İlk olarak ısıttık biraz arabaları warex açık şekilde yanyana geldik biraz düz sonra hafif rampa şeklindeydi yol ( Bilenler için Tekirdağ Çevre Yolunda denedik ) 2.vites 40 km hızda 3 korna başladık 2.viteste direk arkama aldım jettayı , 2 6300 rpm falan 3 e aldım 3 te bagaj kapagımda gidiyodu 3ü bitirdim bu şekilde devam etti 4 e attım hızım yaklaşık 150 küsürde yavaş yavaş arka kapıya geldi hafif rampa da baslayında 10 saniye kadar yanyana gittik sonra 5 e taktığım gibi geçti fakat boy boy fark açılmadı hiç , aramızda en fazla bi kaput mesafesi vardı ben 200 civarlarında cektim gazdan , 0 dan hiç kalkmadık kıyamadık arabalara ama kesinlikle vtec 2 nin önde olacağı kesin , tekrar tekrar denedik sonuç aynı 150 ye kadar vtec 2 önde burun farkıyla , 150 den sonra yolada bağlı olarak jettanında torka baglı olarak önümde gidiyor. Denenmiş ve onaylanmıştır durduğumuzda ise Jettanın yağ sıcaklığı 103 dereceydi yarım saat kadar soğumasını bekledik arabaların :) Ha bide bu arada unutmadan inanılmaz yakıt yakıyor eve dönerken ışık yanıyodu hondanın :) Sonuç olarak iki arabada yabana atılacak araçlar değil ve honda gayet iyi yürüdüğüne eminim 1.6 klasmanında ve çoğu arabayı yalan ediceğinede şahit oldum.
NOT : İki araçtada vites kaçırma vb sorunlar olmamış olup çok güzel ve eğlenceli bir deneme olmuştur . Bir arkadaşımın diğer açtığım konuda dediği gibi vtec 2 nin 2 ve 3. vitesleri inanılmaz kopartıyo gerçekten dediği kadar varmış.
Saygılar.
-
Kısacası : Rolling dediğimiz olay 60 - 150 km/h arasında ise Vtec 2 önde ;) Jettada arka kapıda gidiyor.
-
az daha yürüsydiniz patlardı o jetta :D
-
Güzel deneme olmuş >=ok
-
Çok şükür sonucu öğrendik çatlama noktasına gelmiştik artık. Yorumlar doğru çıktı
-
http://www.youtube.com/watch?v=uyidwx7qLkc
https://www.youtube.com/watch?v=ful1rXTHWFU
Her ne kadar Roll denemesini çekemesekte aracım budur bazı çektiğim videoları yükledim buakşam.
Teşekkürler arkadaşlar.
-
acılmıyor youtube
-
http://www.izlesene.com/video/vid-20140331-wa0001/7278021
buda benim video. yalnız hız arttıkca jettanın yetiştiğini söylemişsiniz. bende tam aksine hız arttıkça farkı dahada açtım. sadece rolling denememizde 2. viteste hızımız 60 cvarında deneme yaptık torkun etkisiyle 3. vitese kadar yarım boy önde gidebildi sonrasında geçiyorum yanından. kalkışta yanımda bile tutunamıyor.
-
vtec II 2-3 şanzuman dişlisi diyorum başkada bişey demiorum oda
roling için yeterli
gerçi şimdi sibob ayarı fln hep farkeder zengin fakir karışımı farkeder
-
Şu zengin fakir olayını hala çözmüş değilim :)
-
Şu zengin fakir olayını hala çözmüş değilim :)
kısaca yanma odasına gelen benzinin yanma için gelen oksijene oranı genellikle 1\14 , 1\15 arasında oynar(araç ısınınca) bu oran fakat araç yeni çalıştırıldığında rolentide biraz zenginleşir 1\11 , 1\12 civarı yani 1 birim benzine 11 birim oksijenin gelmesi.Turbo araçlarda bu çok önemlidir fakir karışımda motorun ele gelmesi çok olur.Zengin karışımda da araçta tekleme olur turbolar atmosferiğe göre daha zengin karışım kullanır.
-
vtec II 2-3 şanzuman dişlisi diyorum başkada bişey demiorum oda
roling için yeterli
gerçi şimdi sibob ayarı fln hep farkeder zengin fakir karışımı farkeder
crx 2-3-4 ü dene bide heleki o eg kasada fena şeyler oluyor :D
-
vtec II 2-3 şanzuman dişlisi diyorum başkada bişey demiorum oda
roling için yeterli
gerçi şimdi sibob ayarı fln hep farkeder zengin fakir karışımı farkeder
crx 2-3-4 ü dene bide heleki o eg kasada fena şeyler oluyor :D
Bende crx 3-4 dislisi mevcut hergun deniyorum :))