TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: cemele - Ocak 21, 2014, 10:39:25 ÖS
-
Merhaba,
Yaklasik 4 yildir 2004 model benzinli Golf4 kullandim. Oldukca konforlu ve sorunsuz aracti.
0 km bir arac almak istedim ve begendigim markalardan biri olan Honda civic 2013 model Elegance Eco modelini 2 hafta once teslim aldim.
Once olumsuz yonleri soyleyim;
1.) Sisen kapi dosemeleri
2.) Lpg yakmasina ragmen dusen benzin gostergesi.
3.) Ben tespit edemedim ama 1500-2000 devirlerdeki silkeleme
4.) Seyyar verilen lpg dolum aparati.
Yukardakiler aracta gorulen kronik sorunlar bana ozel degil.
Bunlari bilerek aldim ama ben asil hayal kirikligini iceri aldigi seste yasiyorum.
1.) Arac cok fazla ses aliyor. Bozuk yollarda daha fazla, 2004 model VW Golf4 daha konforluydu.
2.) Bagaj ve kapputta amortisorlu mekanizma bari olurdu. 2004 model aracta olup bunda olmamasi
3.) Cok yuksek yolcu koltuklari binen bunu soyluyor.
Artilarina gelelim.
1.) ABD carpisma testlerinde yuksek not almis sanirim Volvo dan sonra ikinci.
2.) Fonksiyonlar guzel, I mid ekrani klima, ses v.b
3.) Bahsedildigi gibi cok yakmiyor.
4.) Mekanik olarak saglamlik hissi veriyor mesala kapilari cok dik bir rampada actigimda korkusuz ca birakabilirim. Eski aracimda diger elimle tutardim.
5.) Sedan arac isteyenlere guzel bir altarnatif ve ekol olmus bir arac.
6.) Marka-Sorunsuzluk ve Donanim olarak fiyati oldukca cazip.
Yorumlarim bu sekilde 15 gunde bilinen kronik sorunlari ciktim benim icin konfor ve bazi ince dusuncelerden biraz yoksun gibi.
-
hoşgeldin honda güzeldir ama golf'ü aratır , 15 gün çok az hele bi 3-4 yıl geçsin sonuçta sıfır araba
-
Aynen honda,civic için konforu önemsemiyor en eski modelden en yenisine konfor eksikliği var ama sonuçta albenili araba.
-
Hayırlı olsun...
Kullandıkça alışacak ve keyif alacağınızı daha bu markayı bırakamayacağınızı umuyorum.. :)
Aracınıza birde izolasyon yaptırın ozaman beklediğiniz gibi olur inşallah..
Kazasız belasız sürüşler..
-
Hayırlı olsun...
Kullandıkça alışacak ve keyif alacağınızı daha bu markayı bırakamayacağınızı umuyorum.. :)
Aracınıza birde izolasyon yaptırın ozaman beklediğiniz gibi olur inşallah..
Kazasız belasız sürüşler..
İzolasyondan kastım Yalıtım idi.
-
Yalitimin cok fayda edecegini dusunmuyorum hocam,
Para tuzagi gibi birsey belki daha yumusak lastikler sonuc verebilir.
Ben asil arabayi kurularken kaput az daha buyuk bir kazaya neden olacakti.
2000 yilinda cikmis Golf4 de kaput tutacagi ve bagaj amortisorlu,
2012 yilinda cikmis Civic de bunlar cok eski sistemler. Kaput milini nereye dayacagimi aksamdi bulamadim cunki oyle olacagi aklimdan gecmedi,
Psiman degilim cunki sedan arac istiyordum ama ozellikle ses de bu kadar fark edecegini bilmiyordum.
Sirketin I30 Hyundai dizel araclar var, kis lastigi takili, Civic de kis lastigi yok iceri aldiklari ses nerdeyse ayni.
Birde kis lastigi taksak ne olacak bilmiyorum.
-
Haklısınız lakin önceki aracınız Golfe göre beklentilerinizin bazılarını karşılamamış görünüyor.. bizim şirkettede yeni jetta var eski kasasında olan bagaj amörtisörü yeni kasada yok şirket politikası diyelim bence..
Civic sınıfına göre çok keyifli ve spor görünümlü bir araç bana göre.. 1.6İ ES var bendede 98 model aynı model golf verseler değişmem yani.. Çok keyifle biniyorum..
-
Hocam beklentiler derken sadece belki hondadan marka olarak beklentim fazlaydi.
Benim icin olmaz ise olmaz sedan otomatik arac olmasi idi.
Fiyat, sedan, donanim civic tek kaldi. Pismanlik yok sadece ses de biraz sikinti yasadim.
Onada alistim sayilir. Birde HB ve Sedan karsilastirmasida cok adil degil.
Kasa bana hitap ediyor taaa ilk ciktiginda cok begenmistim nasip bugunlereymis.
Artik bir ben, bir hanim, birde ogul bakacagiz sefasina insallah.
Bu arada en buyuk artilarindan biride eski aracim benzinli ve 8valf cok yakan bir motoru vardi.
Uzun yolda 630 km de 47 lt benzin yakiyordu. Ozellikle bu aracimda ki lpg kiti de cok etkili oldu.
-
Güle güle kullanın.. >=ok
-
ses alır hocam onda alman konforu bekleme. onun dışında aratmaz civic almanı. ha tabi dediğin gibi bazı ince donanımlar yoktur civicte. ama motor performans sorunsuzluk keyfi süper.
-
Honda'ların ses yalıtımından bir benmi şikayetçi değildim yaw :D hayırlı olsun bu arada..
-
kardeşim yeni fb7 cıvıc in hayırlı olsun..bende vtec 2 mi satıp almayı düsünüyorum.bırak boşver almanı fransızı. Sen honda keyfini bi yaşa şöyle bin doya doya..ben aracımı sürerken ki motor sesine o kadar alıstımki baska golf leon tarzı araclara binince gitmio gibi geliyo bosver ses alsın içine nazarlığıdır buda hondanın konunun özeti japon yaptıysa binilir.birde JDM plakalık attınmı tadından yenmez güle güle bin :)
-
kardeşim yeni fb7 cıvıc in hayırlı olsun..bende vtec 2 mi satıp almayı düsünüyorum.bırak boşver almanı fransızı. Sen honda keyfini bi yaşa şöyle bin doya doya..ben aracımı sürerken ki motor sesine o kadar alıstımki baska golf leon tarzı araclara binince gitmio gibi geliyo bosver ses alsın içine nazarlığıdır buda hondanın konunun özeti japon yaptıysa binilir.birde JDM plakalık attınmı tadından yenmez güle güle bin :)
Bineceksen Japon , sefa süreceksen Alman ; 1+1=2 nasıl değişmesse buda aynı
-
Sayın cemele öncelikle hayırlı olsun. Allah kaza, bela vermesin. Öncelikle belirteyim Almanlar desibel B olayına dikkat ediyor. Ben bizzat desibel a değerini mercedes c180 (2012) de ve kendi arabamda ölçtüm. Mercedes 1-2desibel daha fazla. Ama desibel b değerini ölçecek cihazım yok, muhtemelen o almanda çok daha iyi. Şimdi nedir bu a ve b :) detay yapmıyım. Bi uzun yol yaparsanız anlarsınız :) ben astradan civice geçince aynı hislere kapıldım, hatta kendi kendime yanlış mı yaptım acaba bile dedim. 2 uzun yol yapınca anladım o sesin yorgunluk yapmadığını :) ama olay şu arabada küllük olup olmaması kadar küçük bir detay zamanla göreceksin. Ben 1 yıldır kullanıyorum. Çok şükür memnunum. Silkeleme sorunu da çözülürse değme keyfine gitsin :) o da bana sorun değildi de sağolsunlar forumdan Özdemir ve Gürcan kafama girdiler. Geziyoz bakalım :) Özdemiiiiiiiir S2000 i unutmaaaaa :) Bi de honda kardeşliği var cabası. Hadi hayırlı olsun.
-
İyi dilekleriniz icin tesekkurler arkadaslar.
Araci cok fazla kullanamadim. Daha 450 km de. Onuda ilk aldigim hafta hevesten ise gidip geldim. Ayni yoldan serviste gecince araba ile gitmek israf gibi oluyor. Bu yuzden sadece hafta sonlari kullanabiliyorum.
Ses olayi ilk basta cok canimi sıkmıstı. Araci Maltepe deki M.... han dan alip bozuk yola girince ufak capli bir kriz yasadim.
Sonra daha temiz yollarda ses olayi cok azdi.
Silkeleme olayini anlamaya calistim ama tam tespit edemedim deniyecegim.
Bu arada araci Benzin-Lpg kullaniyorum. Serviste ilk 1500 km Benzinde kullanmayi teklif ettim gerek yok dediler.
105 km ustune cikmadim oldukca sakin kullaniyorum. 4.000 deviri gecmemek sarti ile biraz farkli devirlerde kullansammi?
Aracin tembel alismasini istemiyorum.
Son olarakda Lpg markasi olarak ne kullaniyorsunuz?
Ben ilk lpg yi SHELL aldim, Ikini PO dan aldim. SHELL daha iyi gibi, PO da ayni mesafayi yapmam zor gorunuyor.
Selamlar
-
Ben aldim ve lpg benzin devir hicbiseye bakmadan yola devam ettim :) basta zaten arabaya alisana kadar devir yapmion. Gazi katkisiz al. Shell po bunlar katkisiz olmali. Ben po kullaniyorum. Ama elbette uzun yolda vs adi bilinmeyen turden yerlerden de aldim :)
-
Sayın cemele öncelikle hayırlı olsun. Allah kaza, bela vermesin. Öncelikle belirteyim Almanlar desibel B olayına dikkat ediyor. Ben bizzat desibel a değerini mercedes c180 (2012) de ve kendi arabamda ölçtüm. Mercedes 1-2desibel daha fazla. Ama desibel b değerini ölçecek cihazım yok, muhtemelen o almanda çok daha iyi. Şimdi nedir bu a ve b :) detay yapmıyım. Bi uzun yol yaparsanız anlarsınız :) ben astradan civice geçince aynı hislere kapıldım, hatta kendi kendime yanlış mı yaptım acaba bile dedim. 2 uzun yol yapınca anladım o sesin yorgunluk yapmadığını :) ama olay şu arabada küllük olup olmaması kadar küçük bir detay zamanla göreceksin. Ben 1 yıldır kullanıyorum. Çok şükür memnunum. Silkeleme sorunu da çözülürse değme keyfine gitsin :) o da bana sorun değildi de sağolsunlar forumdan Özdemir ve Gürcan kafama girdiler. Geziyoz bakalım :) Özdemiiiiiiiir S2000 i unutmaaaaa :) Bi de honda kardeşliği var cabası. Hadi hayırlı olsun.
öncelikle hayırlı olsun..
ne kadar da sorun var desek te araç tan memnun kalacağına eminim
her binişinde insan arabasını ayrı bi sever mi ?
işte honda da öyle oluyo.
yakıt konusu ben bp kullanıyorum geçen bi po aldım.bide shell öneriyolar.bu 3 marka katkısızmış.katkı lı larda solvent türü bir madde varmış .lpg kitine zarar veriyomuş.o yüzden tavsiye etmiyolar.
aracı tabiki değişik devirlerde kullan boş yollarda s ye al yapıştır.merak etme bişey olmaz.motor sıcak olsun tabi buna dikkat et.
mehmet s2000 alıcan sen bu gidişle ya hadi hayırlısı :)
-
Aynen oyle de ben dis gorunusune hastayim.
1 numara cam film ve anatomik bagaj spoiler u
teslim almadan once bayide yaptirdim.
Park edip gideken donup donup bakiyorum ve cevredekiler
hakkimda ne dusunuyor merak ediyorum.
S moda aldigimizda arac tamamen manuel mi oluyor?
Stop filan yapmayalim hocam. S mode u hic denemedim henuz.
-
Aynen oyle de ben dis gorunusune hastayim.
1 numara cam film ve anatomik bagaj spoiler u
teslim almadan once bayide yaptirdim.
Park edip gideken donup donup bakiyorum ve cevredekiler
hakkimda ne dusunuyor merak ediyorum.
S moda aldigimizda arac tamamen manuel mi oluyor?
Stop filan yapmayalim hocam. S mode u hic denemedim henuz.
s modu eğer direksyondaki mandalları ellemezseniz otomatik sürüşe devam ediyor fakat yüksek devirlerde vites değiştiriyor.
mandallara dokunursanız manuel mod a geçiyor
-
Özdemir s2000 hayalim zaten ama daha değil, benzini aşar beni :).
Cemele manuel kullanmak için S moda aldıktan sonra - kulakçık ile vitesi 1 görmen lazım. Yoksa otomatik devam ediyor. Arabanın stop etme durumu yok yola devam :)
-
hayırlı olsun...siz de bize katıldınız hemen..park ettikten sonra dönüp dönüp bakmak hondacılara mahsus :)
Kazasız belasız cezasız nazarsız sürüşler diliyorum...
-
hayırlı olsun...siz de bize katıldınız hemen..park ettikten sonra dönüp dönüp bakmak hondacılara mahsus :)
Kazasız belasız cezasız nazarsız sürüşler diliyorum...
Tesekkurler, o zaman donup donup tek bakan ben degilmisim:) Uzaktan yandan bakiyorum, balina gibi gorunuyor, arkadan bakiyorum, beyaz kutup ayisina benziyor, onden bakiyorum jaws gibi geliyor.
Boyle olunca evin haylaz cocugunun yaptigi yaramazliklari unuttugumuz gibi bende bir kac hosuma gitmeyen ozelligi unutuyorum.
Kazasiz belasiz surusler.
-
Özdemir s2000 hayalim zaten ama daha değil, benzini aşar beni :).
Cemele manuel kullanmak için S moda aldıktan sonra - kulakçık ile vitesi 1 görmen lazım. Yoksa otomatik devam ediyor. Arabanın stop etme durumu yok yola devam :)
Hocam bos bir yerde denemem lazim. S moda alinca ekranda da sanirim bu modla ilgili gosterge gelecek hatirladigim kadari ile kitapta oyle yaziyordu.
Birde hareket halinde S moda geciyoruz sanirim ama R-N -P yede gecmiyordur herhalde.
Sorular icin kusura bakmayin tanimaya calisiyorum. Dun de hararet ibresi aradim yokmus ekranda cold seklinde gelenmis.
-
honda aşığı bi insan bu sorunları umursamaz üstelik honda markasında konfor aramıyacaksın :) bas gaza git ;)
-
kardeşim yeni fb7 cıvıc in hayırlı olsun..bende vtec 2 mi satıp almayı düsünüyorum.bırak boşver almanı fransızı. Sen honda keyfini bi yaşa şöyle bin doya doya..ben aracımı sürerken ki motor sesine o kadar alıstımki baska golf leon tarzı araclara binince gitmio gibi geliyo bosver ses alsın içine nazarlığıdır buda hondanın konunun özeti japon yaptıysa binilir.birde JDM plakalık attınmı tadından yenmez güle güle bin :)
Bineceksen Japon , sefa süreceksen Alman ; 1+1=2 nasıl değişmesse buda aynı
binilecekse hondama binerim,sefasını da hondamla sürerim.benim gözümde almanı da fransızı da boş hondayla tanıştığım günden beri
-
Özdemir s2000 hayalim zaten ama daha değil, benzini aşar beni :).
Cemele manuel kullanmak için S moda aldıktan sonra - kulakçık ile vitesi 1 görmen lazım. Yoksa otomatik devam ediyor. Arabanın stop etme durumu yok yola devam :)
S moda D modda giderken alabiliyorsun ama yine otomatik gibi gidiyor. Durduğun yerde S moda al. - kulakçığa bas ekranda vites 1 olacak. o andan sonra vites sende :)
Hocam bos bir yerde denemem lazim. S moda alinca ekranda da sanirim bu modla ilgili gosterge gelecek hatirladigim kadari ile kitapta oyle yaziyordu.
Birde hareket halinde S moda geciyoruz sanirim ama R-N -P yede gecmiyordur herhalde.
Sorular icin kusura bakmayin tanimaya calisiyorum. Dun de hararet ibresi aradim yokmus ekranda cold seklinde gelenmis.
-
hayırlı olsun...siz de bize katıldınız hemen..park ettikten sonra dönüp dönüp bakmak hondacılara mahsus :)
Kazasız belasız cezasız nazarsız sürüşler diliyorum...
sadece park ettikten sonra olsa gene iyi
-
kardeşim yeni fb7 cıvıc in hayırlı olsun..bende vtec 2 mi satıp almayı düsünüyorum.bırak boşver almanı fransızı. Sen honda keyfini bi yaşa şöyle bin doya doya..ben aracımı sürerken ki motor sesine o kadar alıstımki baska golf leon tarzı araclara binince gitmio gibi geliyo bosver ses alsın içine nazarlığıdır buda hondanın konunun özeti japon yaptıysa binilir.birde JDM plakalık attınmı tadından yenmez güle güle bin :)
Bineceksen Japon , sefa süreceksen Alman ; 1+1=2 nasıl değişmesse buda aynı
binilecekse hondama binerim,sefasını da hondamla sürerim.benim gözümde almanı da fransızı da boş hondayla tanıştığım günden beri
saygı duyarım ama almanıda küçük göremez kimse , alışkanlıklar daha iyisini görünce başka yöne alışır bunuda gözardı etmeyelim
-
Cemele kardeş hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.Bende Golf 4 ten Civic e geçip hayal kırıklığı uğrayanlardan biriyim.2003 Golf 4 Pasific Otomatik vites beyaz renk aracım vardı. Şanzımanından uğuldama sesi gelmeye başlayınca galeriye takasta verip 2008 Elegance civic otomatik vites araç aldım.Golf u arıyorum.
-
Cemele kardeş hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.Bende Golf 4 ten Civic e geçip hayal kırıklığı uğrayanlardan biriyim.2003 Golf 4 Pasific Otomatik vites beyaz renk aracım vardı. Şanzımanından uğuldama sesi gelmeye başlayınca galeriye takasta verip 2008 Elegance civic otomatik vites araç aldım.Golf u arıyorum.
hocam hangi konuda golf sizi aratıyor acaba ? sorunsuzluk anlamında Honda'nın eline su dökeceğini pek sanmıyorum açıkcası..
-
Cemele kardeş hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.Bende Golf 4 ten Civic e geçip hayal kırıklığı uğrayanlardan biriyim.2003 Golf 4 Pasific Otomatik vites beyaz renk aracım vardı. Şanzımanından uğuldama sesi gelmeye başlayınca galeriye takasta verip 2008 Elegance civic otomatik vites araç aldım.Golf u arıyorum.
hocam hangi konuda golf sizi aratıyor acaba ? sorunsuzluk anlamında Honda'nın eline su dökeceğini pek sanmıyorum açıkcası..
bence bırakın şu sorunsuzluk şehir efsanesini biri 100bin satıyor honda 10bin arıza yapma olasılığını hesaplayın artık renonun dci dizel motoru 500bin anahtar deymeden yapıyor aynı şey fiat multijet motorları öle sorunsuzluk maskesi altında hondayı saklamayın ve abartmayın diyebilirsiniz tasarımı güzel araçlar yapıyor modifiyeye en uygun motor deyin birşeyler deyin ama sorunsuzluk demeyin size forumlardan yüzlerce konu ve sorun bulabilirim.
-
Eski araci aratiyorsa sahsi fikrim gidin golf alin yine. Ama şanzıman yine ses yaparsa japona geri donun. Japon arabalari saglamdir. Turkiyede 10-15bin sadece benzinli sattigi icin kıyas denildigi gibi yanlis olur. Ama amerikali neden japon ve kore tercih eder bi dusunmekte fayda var sanirim. Ha bi de araplar japon hastasi. Alman arabalari kotu demiyorum. Tekrar soliyim aratiyorsa degistirin.
-
Eski araci aratiyorsa sahsi fikrim gidin golf alin yine. Ama şanzıman yine ses yaparsa japona geri donun. Japon arabalari saglamdir. Turkiyede 10-15bin sadece benzinli sattigi icin kıyas denildigi gibi yanlis olur. Ama amerikali neden japon ve kore tercih eder bi dusunmekte fayda var sanirim. Ha bi de araplar japon hastasi. Alman arabalari kotu demiyorum. Tekrar soliyim aratiyorsa degistirin.
Saygı duymak lazım illaki açıklamak zorunda değil bence arkadaş golf'ü neden aradığını , ben civic le , o golfle diğeri vw ile mutlu olabilir gayet normal herşey sorunsuzluk değil arkadaşlar
-
Cemele kardeş hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.Bende Golf 4 ten Civic e geçip hayal kırıklığı uğrayanlardan biriyim.2003 Golf 4 Pasific Otomatik vites beyaz renk aracım vardı. Şanzımanından uğuldama sesi gelmeye başlayınca galeriye takasta verip 2008 Elegance civic otomatik vites araç aldım.Golf u arıyorum.
hocam hangi konuda golf sizi aratıyor acaba ? sorunsuzluk anlamında Honda'nın eline su dökeceğini pek sanmıyorum açıkcası..
bence bırakın şu sorunsuzluk şehir efsanesini biri 100bin satıyor honda 10bin arıza yapma olasılığını hesaplayın artık renonun dci dizel motoru 500bin anahtar deymeden yapıyor aynı şey fiat multijet motorları öle sorunsuzluk maskesi altında hondayı saklamayın ve abartmayın diyebilirsiniz tasarımı güzel araçlar yapıyor modifiyeye en uygun motor deyin birşeyler deyin ama sorunsuzluk demeyin size forumlardan yüzlerce konu ve sorun bulabilirim.
ben size katılmıyorum.sonuçta honda sadece türkiyede benzinli dısında arac satmadığı ve filo satısı olmadığı halde satış rakamları gayet güzel.ayrıca bu sorunsuzluk kelimesini ben değil otomobiller üzerinde aynı rakamlardaki arac sayıları baz alınarak yapılmış olan testler kanıtlıyor.bunların dısında istisnalar hariç ben Hondanın motorunu, şanzumanını elime aldım Allah honda'nın belasını versin diyene daha rastlamadım.ama bu çok satıyor dediğiniz firmalara yada az satan firmaların forumlarına kullanıcılarına sorun araclarından olan memnuniyeti yada çıkarmış olduğu arızaları ondan sonra tekrar konusalım siiznle.ben honda'yı putlaştırmıyorum.en son honda kullanıp satmış birisi olarak ufak tefek sorunları bende yasadım ki bunların çoğunuda titiz kullanıcı olmama bağlıyorum. birdaha araba alıcak olsam Honda alırmıyım evet alırım çünkü bu markanın rakiplerine göre üstün olduğu noktalar benim kriterlerimi,beklentilerimi karsılayacak unsurlardr..
-
yeni civicle passat cc çarpışma testini inceleyin passat cc de hava yastığı şöförü nasıl ıskalıyo
ayrıca alman trübünlere oynar görünen yerlere dış aksama plastiğe önem verir müşterisini kobay olarak kullanır DSG şanzumanda bunu açık ve net olarak gördük
japon plastik kısımlara önem vermez yürüyen mekanik sorunsuzluğa bakar ayrıca honda şahıs aracı olduğu için sahibini özel hissettirir ww türü araç piyasada kaynıyo
bunlar benim görüşümdür ve hondayı tercih ettim
şimdi hondayı değişirsem ne alırım audi a4 ve üstünü alırım
-
yeni civicle passat cc çarpışma testini inceleyin passat cc de hava yastığı şöförü nasıl ıskalıyo
ayrıca alman trübünlere oynar görünen yerlere dış aksama plastiğe önem verir müşterisini kobay olarak kullanır DSG şanzumanda bunu açık ve net olarak gördük
japon plastik kısımlara önem vermez yürüyen mekanik sorunsuzluğa bakar ayrıca honda şahıs aracı olduğu için sahibini özel hissettirir ww türü araç piyasada kaynıyo
bunlar benim görüşümdür ve hondayı tercih ettim
şimdi hondayı değişirsem ne alırım audi a4 ve üstünü alırım
audi a4 te testten geçemiyor yalnız :D a6 ve üstü diyorum ben
-
Eski araci aratiyorsa sahsi fikrim gidin golf alin yine. Ama şanzıman yine ses yaparsa japona geri donun. Japon arabalari saglamdir. Turkiyede 10-15bin sadece benzinli sattigi icin kıyas denildigi gibi yanlis olur. Ama amerikali neden japon ve kore tercih eder bi dusunmekte fayda var sanirim. Ha bi de araplar japon hastasi. Alman arabalari kotu demiyorum. Tekrar soliyim aratiyorsa degistirin.
dostlar her daim nete girip foruma bakamıyorum.Kimse yanlış anlamasın ki ortaya taş atıp kaçıyor diye bir düşünceniz olmasın.Amacım ortamı germe falan deil. Zevkler ve renkler tartşılmaz.Honda yı tercih etmemin tek nedeni otomatik şanzımanda çok iyi olması.Ha görselliği falan aracım güzel ama içeriye cidden çok ses alıyor.Bozuk yollarda bu çok hissediliyor.2000 yılından bu yana Alman araçları kullanıyorum cidden honda konfor bakımından Almanların gerisinde. VW nin yeni modellerinde kullanmış olduğu DSG şanzıman yerine Honda nın şanzımanı gibi sorunsuz bir şanzıman kullansaydı eminim VW alırdım.
-
yeni civicle passat cc çarpışma testini inceleyin passat cc de hava yastığı şöförü nasıl ıskalıyo
ayrıca alman trübünlere oynar görünen yerlere dış aksama plastiğe önem verir müşterisini kobay olarak kullanır DSG şanzumanda bunu açık ve net olarak gördük
japon plastik kısımlara önem vermez yürüyen mekanik sorunsuzluğa bakar ayrıca honda şahıs aracı olduğu için sahibini özel hissettirir ww türü araç piyasada kaynıyo
bunlar benim görüşümdür ve hondayı tercih ettim
şimdi hondayı değişirsem ne alırım audi a4 ve üstünü alırım
audi a4 te testten geçemiyor yalnız :D a6 ve üstü diyorum ben
görsellik olarak a4 sedanlar hoşuma gidiyordu bak şimdi olmadı <783^2 a6 ve üstü maddi açıdan şimdilik aşar beni hondaya devam accord alır paşalar gibi bineriz bizde >=ok
-
Cemele kardeş hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.Bende Golf 4 ten Civic e geçip hayal kırıklığı uğrayanlardan biriyim.2003 Golf 4 Pasific Otomatik vites beyaz renk aracım vardı. Şanzımanından uğuldama sesi gelmeye başlayınca galeriye takasta verip 2008 Elegance civic otomatik vites araç aldım.Golf u arıyorum.
hocam hangi konuda golf sizi aratıyor acaba ? sorunsuzluk anlamında Honda'nın eline su dökeceğini pek sanmıyorum açıkcası..
bence bırakın şu sorunsuzluk şehir efsanesini biri 100bin satıyor honda 10bin arıza yapma olasılığını hesaplayın artık renonun dci dizel motoru 500bin anahtar deymeden yapıyor aynı şey fiat multijet motorları öle sorunsuzluk maskesi altında hondayı saklamayın ve abartmayın diyebilirsiniz tasarımı güzel araçlar yapıyor modifiyeye en uygun motor deyin birşeyler deyin ama sorunsuzluk demeyin size forumlardan yüzlerce konu ve sorun bulabilirim.
Hondanın sorunsuzluğunu tartışırken DCİden örnek vermen yanlış olmuş.
-
yanlış olan ne mercedeslemi kıyaslasaydım yada audibwmylemi
-
Hayır da,Etrafta cok var günde 2 kez sanayiye giden dci motorlar.
-
dci olsun multijet olsun satış sayıları arıza yapma oranı ve bu araçlar çok el değiştiren araçlar honda gibi deyil fazla km ypılmıyor fazlada el değiştirmiyor konuyu açan arkadaş çok haklı aynı sıkıntıları bende yaşıyorum konfor arıyorum sert süspansiyonlar iiçier sesin tamamını alması gibi
-
ya iyi güzelde bunları zaten Honda alan insanlar biliyor ve bunları kabul ederek alıyor.motoru şanzumanı sorunsuz olup konfor ve ses yalıtımıda iyi olsaydı zaten adı mercedes olurdu..yani bu işler beklenti meselesi.ben aldığım aracta herseyden önce sağlamlık sorunsuzluk istediğim için honda tercih ettim bir baskasının olmazsa olmazı konfor ise yalıtım ise o insanlarda zaten almana yöneliyor.tabiri caizse sidik katılımına döndü bu konu.bir aracın çok satıyor olması (dsg) şanzumanının kısa sürede bozulması için sebepmidir ? yada yağ yakma problemi gibi yada bilumum elektrik problemleri..bunları alman aracı alıpta yasayan çok insan gördüm bunları sırf çok satıyor olmasına bağlıyorsanız ben daha birsey demiyorum.
-
Eski araci aratiyorsa sahsi fikrim gidin golf alin yine. Ama şanzıman yine ses yaparsa japona geri donun. Japon arabalari saglamdir. Turkiyede 10-15bin sadece benzinli sattigi icin kıyas denildigi gibi yanlis olur. Ama amerikali neden japon ve kore tercih eder bi dusunmekte fayda var sanirim. Ha bi de araplar japon hastasi. Alman arabalari kotu demiyorum. Tekrar soliyim aratiyorsa degistirin.
dostlar her daim nete girip foruma bakamıyorum.Kimse yanlış anlamasın ki ortaya taş atıp kaçıyor diye bir düşünceniz olmasın.Amacım ortamı germe falan deil. Zevkler ve renkler tartşılmaz.Honda yı tercih etmemin tek nedeni otomatik şanzımanda çok iyi olması.Ha görselliği falan aracım güzel ama içeriye cidden çok ses alıyor.Bozuk yollarda bu çok hissediliyor.2000 yılından bu yana Alman araçları kullanıyorum cidden honda konfor bakımından Almanların gerisinde. VW nin yeni modellerinde kullanmış olduğu DSG şanzıman yerine Honda nın şanzımanı gibi sorunsuz bir şanzıman kullansaydı eminim VW alırdım.
Dostlar Alman-İtalyan-Japon araçlarına binmiş biri olarak şunu objektif olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki HONDA gerçekten sorunsuz. Motor, şanzuman, mekanik, elektrik, elektronik, egzoz vb. her yönden sorunsuz.
Ama ses sistemi kötü, yalıtım kötü, sadece şoför tarafının camı çift kademe otomatik vb. eksiklikler var.
Yalnız YALITIM olayı çok abartıldı her yerde yazıyorum kimse inanmıyor sanırım; işçilik dahil 200-300 TL civarı bir işlem vaktiniz varsa 4 kapı döşemesini söküp kendiniz bile yapabilirsiniz. Koçtaş'tan 40 TL'lik bir malzeme alıp kapı saçlarına yapıştırıyorsunuz hepsi bu kadar. Bir daha da Alman demezsiniz buraya da imzamı atıyorum :)
-
dci olsun multijet olsun satış sayıları arıza yapma oranı ve bu araçlar çok el değiştiren araçlar honda gibi deyil fazla km ypılmıyor fazlada el değiştirmiyor konuyu açan arkadaş çok haklı aynı sıkıntıları bende yaşıyorum konfor arıyorum sert süspansiyonlar iiçier sesin tamamını alması gibi
2.Sahibinin elinde patlayan çok dci var.Hondanın süspansiyonu sert zaten,konfor öğeleri fb7 dışında rakiplerine göre az zaten bu bilinen ve kabul edilen bişey.Honda alan insan duruşu,sesi,şanzımanı,sorunsuzluğu için alır.Artık performans olarak önde değil bu da bir gerçek.
Yalnız honda ile sorunsuzluk konusunda hele hele dciyi kıyaslanmaz
-
dci olsun multijet olsun satış sayıları arıza yapma oranı ve bu araçlar çok el değiştiren araçlar honda gibi deyil fazla km ypılmıyor fazlada el değiştirmiyor konuyu açan arkadaş çok haklı aynı sıkıntıları bende yaşıyorum konfor arıyorum sert süspansiyonlar iiçier sesin tamamını alması gibi
bende size katılmayanlardanım , hondanın müşteri potansiyeli belli değilmi zaten ? bir wv müşteri potansiyeli yok bunu biliyoruz ama bir wvdeki dolulukla hondadaki doluluğu kıyaslıyalım fiyat açısından + neden wv 2 yıl garanti veriyorda yurtdışında 8 veya 10 yıl garanti veriyor bunu nasıl açıklıyacaksınız ? honda dizel hb aracına bile 6 yıl garanti veren bir firma üstelik bir buluşmada fd6 kasa 400.000 deydi ve taksi çıkmasıydı rutin bakımlarından başka hiçbirşey yapılmamış bunun ötesimi var ?
zaten konfor yönünden ses yönünden kapı şişme olayı tamam sorunlu ama bu fiyata bu sorunlar göze çarpmıyor,bunun iyisi zaten mercedes bmw audiye girer buda bütçe konusuna bağlı kim istemez bu 3 büyük firmanın aracına binmeyi :)
-
Fazla km yapılmıyor öylemi 1.000.000 mil motor kapağı açılmadan sizce az ise bilmem ozaman multijet e dci ye bineceksiniz.güzel ülkemde 700 900 bin km de civicler hala dolaşıyor ve siz sorunsuzluk demeyin mi diyorsunuz.honda motoru bulaşık suyuyla bile çalışıyor belki izlemişsinizdir.bu arada yaş gelmiş 41 e 14 seneden beri HONDA kullanıyorum iki arabamdada motor sorunu yaşamadım daha ne istiyeyim bana golfü övmeyin arkadaşlar.saygılar :artis
-
amcamın oğlunda megane 2 1.5 dci var arabanın çıkarmış olduğu arıza maliyetlerini toplasan bir megane daha parası ederdi.bunu söylememde yarar var..
-
Merhaba,
Yaklasik 4 yildir 2004 model benzinli Golf4 kullandim. Oldukca konforlu ve sorunsuz aracti.
0 km bir arac almak istedim ve begendigim markalardan biri olan Honda civic 2013 model Elegance Eco modelini 2 hafta once teslim aldim.
Once olumsuz yonleri soyleyim;
1.) Sisen kapi dosemeleri
2.) Lpg yakmasina ragmen dusen benzin gostergesi.
3.) Ben tespit edemedim ama 1500-2000 devirlerdeki silkeleme
4.) Seyyar verilen lpg dolum aparati.
Yukardakiler aracta gorulen kronik sorunlar bana ozel degil.
Bunlari bilerek aldim ama ben asil hayal kirikligini iceri aldigi seste yasiyorum.
1.) Arac cok fazla ses aliyor. Bozuk yollarda daha fazla, 2004 model VW Golf4 daha konforluydu.
2.) Bagaj ve kapputta amortisorlu mekanizma bari olurdu. 2004 model aracta olup bunda olmamasi
3.) Cok yuksek yolcu koltuklari binen bunu soyluyor.
Artilarina gelelim.
1.) ABD carpisma testlerinde yuksek not almis sanirim Volvo dan sonra ikinci.
2.) Fonksiyonlar guzel, I mid ekrani klima, ses v.b
3.) Bahsedildigi gibi cok yakmiyor.
4.) Mekanik olarak saglamlik hissi veriyor mesala kapilari cok dik bir rampada actigimda korkusuz ca birakabilirim. Eski aracimda diger elimle tutardim.
5.) Sedan arac isteyenlere guzel bir altarnatif ve ekol olmus bir arac.
6.) Marka-Sorunsuzluk ve Donanim olarak fiyati oldukca cazip.
Yorumlarim bu sekilde 15 gunde bilinen kronik sorunlari ciktim benim icin konfor ve bazi ince dusuncelerden biraz yoksun gibi.
1.) Sisen kapi dosemeleri .... Bunu anlamadım
2.) Lpg yakmasina ragmen dusen benzin gostergesi........ Bu çözüldü gibi. 2 alternatif var. Yakında duyarsınız.
3.) Ben tespit edemedim ama 1500-2000 devirlerdeki silkeleme...Buda çözüldü.forumda Aes71 arkadaş lpg ayarlarıyla çözmüş.ayar dosyasını isteyene veriyor. Deneyebilirsiniz.
4.) Seyyar verilen lpg dolum aparati.... Buda kolay. Hem bahsettiğim arkadaş hemde ben bunu hallettik. İyi bir tornacıda 15dk da hallediliyor.
-
bu devirde kolay kazanılmayan ve artık aslanın midesine inmiş olan paramı sanayilerde ve servislerde harcayamam.. işte bu yüzden honda benim görüşüm..yok abi bende para bol diyen varsa da diğerlerine binsin kardesm :) >=ok
-
merso bmw audi diyorsunuzda bu markaların 3 c ve a4 sınıfında güvenlikten çaktığını bilmiyormusunuz ? merso bmw audi diyorsunuzda bu markaların (3.20d den biliyorum c ve a4 te ondan aşağı kalmaz) hava filtresinin 120 lira olduğunu bilmiyormusunuz ? bu son olaylarla daha da çok artmıştır. fiyatlar zaten fırladı. sözün özü çok paran yoksa bu 3 markaya girilmez. parasına göre en optimum güvenliği veren marka hondadır. varsın 3-5 desibel ses alsın.
-
ha dahada çok paran vardır gidersin a6 e klass veya 5 kasa alırsın o araçlar 4*4 lüğe çok yakın. tek dezavantaj paraları çok türkiyede.
-
merso bmw audi diyorsunuzda bu markaların 3 c ve a4 sınıfında güvenlikten çaktığını bilmiyormusunuz ? merso bmw audi diyorsunuzda bu markaların (3.20d den biliyorum c ve a4 te ondan aşağı kalmaz) hava filtresinin 120 lira olduğunu bilmiyormusunuz ? bu son olaylarla daha da çok artmıştır. fiyatlar zaten fırladı. sözün özü çok paran yoksa bu 3 markaya girilmez. parasına göre en optimum güvenliği veren marka hondadır. varsın 3-5 desibel ses alsın.
Ses de almasın arkadaşım çözüldü o sorun. Kendinden yapışkanlı ısı yalıtım malzemesini (genel adıyla bitüself) kapı saçlarına kesip yapıştırıyorsun sonra bir ALMAN severi aracına bindirip gezdiriyorsun bir tur ver demezse ne olayım :D
-
merso bmw audi diyorsunuzda bu markaların 3 c ve a4 sınıfında güvenlikten çaktığını bilmiyormusunuz ? merso bmw audi diyorsunuzda bu markaların (3.20d den biliyorum c ve a4 te ondan aşağı kalmaz) hava filtresinin 120 lira olduğunu bilmiyormusunuz ? bu son olaylarla daha da çok artmıştır. fiyatlar zaten fırladı. sözün özü çok paran yoksa bu 3 markaya girilmez. parasına göre en optimum güvenliği veren marka hondadır. varsın 3-5 desibel ses alsın.
Ses de almasın arkadaşım çözüldü o sorun. Kendinden yapışkanlı ısı yalıtım malzemesini (genel adıyla bitüself) kapı saçlarına kesip yapıştırıyorsun sonra bir ALMAN severi aracına bindirip gezdiriyorsun bir tur ver demezse ne olayım :D
öyle tabide kapı döşemesini söküp söktürüp tıkırtı şikayeti alanda çok. asıl sesi lastik yapıyor zaten sert continentaller
-
Merhaba,
Yaklasik 4 yildir 2004 model benzinli Golf4 kullandim. Oldukca konforlu ve sorunsuz aracti.
0 km bir arac almak istedim ve begendigim markalardan biri olan Honda civic 2013 model Elegance Eco modelini 2 hafta once teslim aldim.
Once olumsuz yonleri soyleyim;
1.) Sisen kapi dosemeleri
2.) Lpg yakmasina ragmen dusen benzin gostergesi.
3.) Ben tespit edemedim ama 1500-2000 devirlerdeki silkeleme
4.) Seyyar verilen lpg dolum aparati.
Yukardakiler aracta gorulen kronik sorunlar bana ozel degil.
Bunlari bilerek aldim ama ben asil hayal kirikligini iceri aldigi seste yasiyorum.
1.) Arac cok fazla ses aliyor. Bozuk yollarda daha fazla, 2004 model VW Golf4 daha konforluydu.
2.) Bagaj ve kapputta amortisorlu mekanizma bari olurdu. 2004 model aracta olup bunda olmamasi
3.) Cok yuksek yolcu koltuklari binen bunu soyluyor.
Artilarina gelelim.
1.) ABD carpisma testlerinde yuksek not almis sanirim Volvo dan sonra ikinci.
2.) Fonksiyonlar guzel, I mid ekrani klima, ses v.b
3.) Bahsedildigi gibi cok yakmiyor.
4.) Mekanik olarak saglamlik hissi veriyor mesala kapilari cok dik bir rampada actigimda korkusuz ca birakabilirim. Eski aracimda diger elimle tutardim.
5.) Sedan arac isteyenlere guzel bir altarnatif ve ekol olmus bir arac.
6.) Marka-Sorunsuzluk ve Donanim olarak fiyati oldukca cazip.
Yorumlarim bu sekilde 15 gunde bilinen kronik sorunlari ciktim benim icin konfor ve bazi ince dusuncelerden biraz yoksun gibi.
Arac su anda 700 km de, 3 haftada da ancak bunu yapabildim sanirim 250 km de yeni arac oldugu icin arac yatmasin tarzinda zoraki oldu. Hafta ici yatiyor arac.
Kullandikca deneyimlerimi ve karsilastirma verilerini yenilemek istiyorum.
1.) Sisen kapi kollari: Bu hali hazirda devam ediyor. Cami acipta sonra kapatinca kapi kolu dosemesinin iceri dogru sistigi goruluyor.
Bu olay butun araclarda var. Bir zarari yok gibi ama psikolojik olarak sanki zorlanma var patlayacak gibi dusunuyor insan.
2.) Lgp de benzin dusmesi: Bu sorun bir emulator vasitasiyla cozulmus ama para aliyorlar. Benim sorumlu olmadigim birseye neden para odeyim. Cozulmemis olarak goruyorum.
3.) Lpg dolum aparatini bir tornacida hallettim yalniz kapak alt kisimdan biraz kasma yapip acik gibi duruyor. Disardan eli depo kapaginda gezdirince hissediliyor. Takinti yapmadim.
4.) Cok fazla yol sesi almasi: Daha berbat yollarda daha fazla ses alinca onceki sikayetim askida kaldi. Ses olayina alistim.
Lastik degistirsem sanirim minimumam inebilir.
5.) Hafif rampalara filan biraz hazirlikli girmek gerekiyor yada acimaksizin gaza yuklenmek gerekiyor aksi durumda aracin performansi zayif kaliyor. Besiktas Yildiz yokusunda kirmizida durunca kalkisdaki agirligi hissediyorum. Bu olayida ilerde f1 viteslerle cozeriz gibi.
6.) 1500-2000 devirlerde bahsedilen vuruntu yada silkeleme olayini ben bir turlu yakalayamadim. Sorun yok.
Olumlu gorusler
1.) Fiyatina gore donanim olarak oldukca dolu bir arac.
2.) Koltuk isitmayi hayatta dusunmezdim ama bu arac bu keyfi yasatti kis gunu harika.
3.) Yine donanim olarak dusunmeyecegim Sunroof danda yaz gunleri cok keyif alacagimin garantisi var gibi.
4.) Kullanici dostu tuslar ve ozellikle I-mid ekran.
5.) Yakit konusu dusunduruyordu ama sakin guzel kullanimda yakit orani guzel ilk 500 km de 164 tl sehir ici gaz yakti.
6.) İki sefer ani fren yapmak zorunda kaldim guven verici sekilde saga sola kıvırmadan durdu.
7.) Dıs gorunus olarak yandan, onden ve arkadan kusursuz bir durusu var bu kasa neden elestiri alir bilmiyorum ama tam benlik.
Genel olarak memnunum kullandica araca olan bakis acim da degisiyor. Ilk baslardaki negative dusuncelerim gitti. Arac almamis olsam ve bu deneyimleri yasamis olsam Civic Sedan C sinifi arac secminde kesin ilk 3 de dusunurum ve su anki hali ile yine 1 numara olur benim degerlendirmemde.
-
rent a car şirketleri, kurumsal şirketler ve taksiciler ne kullanıyorsa o sağlamdır,kendini kanıtlamıştır, renault ve fiat motor konusunda şu anda dünyada ilk 2, reno zaten f1 de bile tepeye oynuyor, fiattan kastımda illa fiat araçlar değil, ferraride fiat bunu unutmayın, yani teknoloji konusunda baya ileriler, ama mükemmel motoru yapıp albeaya koyamazsın, koyarsan satamazsın, bugün dci ve multijet motorlar tırlardan tutunda küçük otolara kadar dünyada her yerde kullanılıyor, şu anda japonlar motor konusunda geri kaldılar, nitekim lexus (yani toyota) LFA denilen süperspor aracında kullanabileceği motoru kendisi üretemedi, diğer japon otomobil şirketlerinde de bulamadı, en sonunda gitti yamahaya yaptırdı, sebebi de küçük, az yer kaplayan ve güçlü bir motor bulamadığı için, motosiklet üreticisinden yardım aldılar, ortaya yamahanın v10 motoru çıktı, bugün dci yada multijet motorların kullanım amaçları performans değildir, şimdi adam kalkmış almış 1.3 multijet albeayı, 1.5 symbolü ver allah 4000-4500 devir yapıyor, multijet ne yapsın arkadas, yada dci ne yapsın, millet istiyorki hem yakıtı koklasın hemde uçsun kaçsın, ondan sonra vay efendim arıza yapıyor, kul yapısı bu arkadaşlar, hondanın motoru yüksek devir çevirmeye müsait üretiliyor, ama onu bile çok zorlarsan elinde kalır, kısacası kullanım amacına göre motor seçersen hiç şikayet etmezsin emin ol, ben performans istediğim için gittim t-jet motor aldım, benzinli turbo, geçenlerde de dayamadım gittim chip yaptırdım, şimdi alçak uçuş yapıyorum araçla, ekonomi isteseydim dizel alırdım, yani tercihinizi belirleyin ve ona göre araç seçin, sonrasında arıza oldu diye servise gitmeyin derim :)
-
Adyobatik arıza çıkarma konusunda senle hemfikirim. Araba alacak kişiye hep dedim git test et. Hoşuna giderse al. Ben tam 1 yıl C segment (alabileceğim segment olduğu için) araçların test sürüşünü yaptım. Honda bayisinin yanında bir gün yemek yedik. Arkadaş gülerek honda nasıldı denediklerin arasında deyince honda denemedim ki o ne olaki dedim :) yemek yedik la git honda mı alcam ben opel alıcam uğraştırma beni dedim (bu arada 1,3 dizel astra için pazarlık yaptım alıyorum neredeyse:). Neyse girdik bi test edelim bakalım şunu dedim. Bi turladık, daha direksiyonda iken eşimi aradım yarın senle hondaya gidiyoz buldum arabayı dedim :). ertesi gün hondaya geldim benim astra g yi verdik civici aldık :) aynı keyfi başka araba verse idi onu alırdım. Ben sakin kullanırım kronik bir arıza olmadıkça her araba bana gelir. ama şuan civicten daha keyif veren bir c sınıfı olmadı (merso c 180 dahil, bmw 3 serisini test etmedim ama dış dizayn çok güzel). Sözün kısası o dönem için sölüyorum 45-55bin tl aralığında sürüş keyfi en iyi araba civic idi aldım. allah herkese kazasız belasız güzel günler nasip etsin.
-
rent a car şirketleri, kurumsal şirketler ve taksiciler ne kullanıyorsa o sağlamdır,kendini kanıtlamıştır, renault ve fiat motor konusunda şu anda dünyada ilk 2, reno zaten f1 de bile tepeye oynuyor, fiattan kastımda illa fiat araçlar değil, ferraride fiat bunu unutmayın, yani teknoloji konusunda baya ileriler, ama mükemmel motoru yapıp albeaya koyamazsın, koyarsan satamazsın, bugün dci ve multijet motorlar tırlardan tutunda küçük otolara kadar dünyada her yerde kullanılıyor, şu anda japonlar motor konusunda geri kaldılar, nitekim lexus (yani toyota) LFA denilen süperspor aracında kullanabileceği motoru kendisi üretemedi, diğer japon otomobil şirketlerinde de bulamadı, en sonunda gitti yamahaya yaptırdı, sebebi de küçük, az yer kaplayan ve güçlü bir motor bulamadığı için, motosiklet üreticisinden yardım aldılar, ortaya yamahanın v10 motoru çıktı, bugün dci yada multijet motorların kullanım amaçları performans değildir, şimdi adam kalkmış almış 1.3 multijet albeayı, 1.5 symbolü ver allah 4000-4500 devir yapıyor, multijet ne yapsın arkadas, yada dci ne yapsın, millet istiyorki hem yakıtı koklasın hemde uçsun kaçsın, ondan sonra vay efendim arıza yapıyor, kul yapısı bu arkadaşlar, hondanın motoru yüksek devir çevirmeye müsait üretiliyor, ama onu bile çok zorlarsan elinde kalır, kısacası kullanım amacına göre motor seçersen hiç şikayet etmezsin emin ol, ben performans istediğim için gittim t-jet motor aldım, benzinli turbo, geçenlerde de dayamadım gittim chip yaptırdım, şimdi alçak uçuş yapıyorum araçla, ekonomi isteseydim dizel alırdım, yani tercihinizi belirleyin ve ona göre araç seçin, sonrasında arıza oldu diye servise gitmeyin derim :)
Kurumsal firmalar, rent a car firmalar ne kullaniyorsa o saglamdir dusuncesi yanlis.
Kiralanan araclar 100-200 bin kullanilmiyor zaten. 40-50 bin km olunca degisiyor.
Bugun hangi 0 km araci alirsaniz alin rutin bakimlarini yaptirdiktan sonra 100 bin km zaten gider.
Kurumsal firmalar ve rent a car lar filo satisi kimde uygunsa onu alir. Japon araclarininda filo satisinda cok yaygin olduklarini soyleyemeyiz.
Sonuc olarak Honda motor konusunda yenilikci olmasada sorunsuzlugu ile one cikan bir marka. Degisik forumlara giriyorum. Baska markalarda sanzuman yada turev arizalardan bahsedilirken Honda topiginde modifiye tartisiliyor.
Hondayi: Modifiyeye uygun arac yapip sonrasinda modifiye icin fazla para gitmesi ve arıza cikartmadigi icin ozellikle sanayiden es dost edinememizden dolayi elestire biliriz.
-
rent a car şirketleri, kurumsal şirketler ve taksiciler ne kullanıyorsa o sağlamdır,kendini kanıtlamıştır, renault ve fiat motor konusunda şu anda dünyada ilk 2, reno zaten f1 de bile tepeye oynuyor, fiattan kastımda illa fiat araçlar değil, ferraride fiat bunu unutmayın, yani teknoloji konusunda baya ileriler, ama mükemmel motoru yapıp albeaya koyamazsın, koyarsan satamazsın, bugün dci ve multijet motorlar tırlardan tutunda küçük otolara kadar dünyada her yerde kullanılıyor, şu anda japonlar motor konusunda geri kaldılar, nitekim lexus (yani toyota) LFA denilen süperspor aracında kullanabileceği motoru kendisi üretemedi, diğer japon otomobil şirketlerinde de bulamadı, en sonunda gitti yamahaya yaptırdı, sebebi de küçük, az yer kaplayan ve güçlü bir motor bulamadığı için, motosiklet üreticisinden yardım aldılar, ortaya yamahanın v10 motoru çıktı, bugün dci yada multijet motorların kullanım amaçları performans değildir, şimdi adam kalkmış almış 1.3 multijet albeayı, 1.5 symbolü ver allah 4000-4500 devir yapıyor, multijet ne yapsın arkadas, yada dci ne yapsın, millet istiyorki hem yakıtı koklasın hemde uçsun kaçsın, ondan sonra vay efendim arıza yapıyor, kul yapısı bu arkadaşlar, hondanın motoru yüksek devir çevirmeye müsait üretiliyor, ama onu bile çok zorlarsan elinde kalır, kısacası kullanım amacına göre motor seçersen hiç şikayet etmezsin emin ol, ben performans istediğim için gittim t-jet motor aldım, benzinli turbo, geçenlerde de dayamadım gittim chip yaptırdım, şimdi alçak uçuş yapıyorum araçla, ekonomi isteseydim dizel alırdım, yani tercihinizi belirleyin ve ona göre araç seçin, sonrasında arıza oldu diye servise gitmeyin derim :)
ilk cümlenizden sonra okumadım kusura bakmayın ama son derece yanlış düşünüyorsunuz bazı hususları..
-
rent a car şirketleri, kurumsal şirketler ve taksiciler ne kullanıyorsa o sağlamdır,kendini kanıtlamıştır, renault ve fiat motor konusunda şu anda dünyada ilk 2, reno zaten f1 de bile tepeye oynuyor, fiattan kastımda illa fiat araçlar değil, ferraride fiat bunu unutmayın, yani teknoloji konusunda baya ileriler, ama mükemmel motoru yapıp albeaya koyamazsın, koyarsan satamazsın, bugün dci ve multijet motorlar tırlardan tutunda küçük otolara kadar dünyada her yerde kullanılıyor, şu anda japonlar motor konusunda geri kaldılar, nitekim lexus (yani toyota) LFA denilen süperspor aracında kullanabileceği motoru kendisi üretemedi, diğer japon otomobil şirketlerinde de bulamadı, en sonunda gitti yamahaya yaptırdı, sebebi de küçük, az yer kaplayan ve güçlü bir motor bulamadığı için, motosiklet üreticisinden yardım aldılar, ortaya yamahanın v10 motoru çıktı, bugün dci yada multijet motorların kullanım amaçları performans değildir, şimdi adam kalkmış almış 1.3 multijet albeayı, 1.5 symbolü ver allah 4000-4500 devir yapıyor, multijet ne yapsın arkadas, yada dci ne yapsın, millet istiyorki hem yakıtı koklasın hemde uçsun kaçsın, ondan sonra vay efendim arıza yapıyor, kul yapısı bu arkadaşlar, hondanın motoru yüksek devir çevirmeye müsait üretiliyor, ama onu bile çok zorlarsan elinde kalır, kısacası kullanım amacına göre motor seçersen hiç şikayet etmezsin emin ol, ben performans istediğim için gittim t-jet motor aldım, benzinli turbo, geçenlerde de dayamadım gittim chip yaptırdım, şimdi alçak uçuş yapıyorum araçla, ekonomi isteseydim dizel alırdım, yani tercihinizi belirleyin ve ona göre araç seçin, sonrasında arıza oldu diye servise gitmeyin derim :)
Kurumsal firmalar, rent a car firmalar ne kullaniyorsa o saglamdir dusuncesi yanlis.
Kiralanan araclar 100-200 bin kullanilmiyor zaten. 40-50 bin km olunca degisiyor.
Bugun hangi 0 km araci alirsaniz alin rutin bakimlarini yaptirdiktan sonra 100 bin km zaten gider.
Kurumsal firmalar ve rent a car lar filo satisi kimde uygunsa onu alir. Japon araclarininda filo satisinda cok yaygin olduklarini soyleyemeyiz.
Sonuc olarak Honda motor konusunda yenilikci olmasada sorunsuzlugu ile one cikan bir marka. Degisik forumlara giriyorum. Baska markalarda sanzuman yada turev arizalardan bahsedilirken Honda topiginde modifiye tartisiliyor.
Hondayi: Modifiyeye uygun arac yapip sonrasinda modifiye icin fazla para gitmesi ve arıza cikartmadigi icin ozellikle sanayiden es dost edinememizden dolayi elestire biliriz.
+1
-
kusura bakmayın ama ben fikrimde ısrarcıyım, japonlar genel olarak çok yakıyor, bu arada honda CR-V 2012 model full aracıda daha yeni aldık kullanıyoruz, araç daha 15 binde, ama bu onun şehiriçinde 12 litre yaktığı gerçeğini değiştirmiyor, aracı ve kalitesini çok beğendiğim için aldım aracı babama, aynı paraya alternatifi yok birde, zaten 2. eli çok düştüğü için tercih ettim, ama civic için aynı şeyi söyleyemem, 60-65 bin bandında o kadar güçlü rakipleri varki, hemde sapasağlam, zaten satış rakamlarına bakarsanız ortaya çıkar, kiralanan araçları 40-50 bin kullanıp değiştiren hangi firma ? ben daha görmedim, bizim şirketin focus dizelleri 1 yılda 150.000 yapıyor ve 250-300 bin bandında süresi doluyor anlaşmanın, anlaşma 2 yıllık yapılıyor, 8 tane focus var, türkiyede ayak basmadık yer bırakmıyorlar yaz-kış, sıcakta-karda , yeni mağazalar müdürümüzün focus aracı 287.000 km de süresi doldu ve yenilendi, bu araçlar standart bakım harici sıkıntı çıkarmıyor, yada taksiciyi düşünün, milyonluk plaka taşıyor araç, arızadan yatsa kaybını düşünün adamın, kısacası araçları şartlarında kullanmak esastır, asla marka fanatiği olmadım ama hondayı her zaman sevdim, kendimede CR-V planım var 2. el olarak ilerde, güç meselesi tabi :)
-
sn adyobatik: Elestiriden ziyade kusur ariyor gibisiniz. Kusur bulunucaksa Mercedes, Audi getirseniz onlara da bulunur. Ilk msg nizda motoru elestirdiniz simdi ise yakiti ve fiyati elestiriyorsunuz. Sizin sirketin 8 Focus icin aldigi teklif ve degisim km si farklidir, 2000-3000 arac kiralayan firmanin aldigi teklif ve km degisimi farklidir. Bu tarz bir sirkette calistigim icin biliyorum.
Gelelim yakit olayina: Honda nin yakit degeri cok ucuk kacik degil, heleki lpg bunu fazlasiyla tolere ediyor.
60-65 bin bandinda cok rakip var demissiniz bence rakipsiz. Tabii Top10 markalari saymaz isek.
Aralik 2013 de bende civic aldim. Civic almadan once Focus-Corolla-Jetta yi inceledim.
C sinifi, Sedan, Otomatik, Lpg kiti uzerinde ve garantili, Sun Roof lu, xenon, Koltuk isitma v.b sayamayacagim daha bir cok ozelligi olan, marka bilinirligi yuksek, sorunsuzlugu test edilmis 57.500 tl ye ben baska arac goremedim.
Diger markalari bizzat bayilerinde inceledim. Sun roof, Koltuk isitma, Lpg kiti v.b donanimlar olmadan, Honda elegance eco en dolu fiyatina satiliyordu.
Civic in elestirilecek cok seyi olabilir bence en onemlisi konfor ama sorunsuzluk ve fiyatta digerlerine gore en son elestirilmelidir.
Civic in girtlagina kadar donanim dolu Elegance 2014 modelini lpg kiti dahil 65.000 tl ye aliyorsunuz birde ayni donanimdaki rakiplerine bakin. Birde Sedan VW haric 1.2 motor otomatik vites kac marka var.
Honda Civic; C sinifi, Sedan, otomatik vites, yakit tasarrufu ve fiyati ile arac arayanlar icin en ideal adaylardan biridir.
Ben araci elestiriyorumda ama belirttiginiz elestirileri hakletmiyor diye dusunuyorum ozellikle fiyat konusunda.
Honda nicin az satar; Honda zaten Turkiyede cok satan bir marka degilki. Cevresi ve kitlesi belli hedef kitlesi de Turkiye degil. ABD satislarina bakinca daha iyi anlarsiniz.
-
honda benzinli araç satışında türkiyede 1 numaradır.diğer markaların çok satması dizel motor seçeneği ile genelde rent a car firmalarına satışlarından kaynaklanır yakıt konusunda japon araçlar aksine az yakar buradaki en önemli hata benzinli honda ile dizel diğer marka araçların kıyaslanmasıdır.diğer markaların benzinli motorlarını kıyasladığınızda farkı görürsünüz.lpg'de kullanımda ise dizele yakın yakıt değerleri yakalanabilir bu tamamen kullanıcı ile alakalıdır.sorunsuzluğu tartışmaya gerek yok donanım olarak fiyat bandının en iyisidir.
-
honda kendini yırtsa 1.4 tsi benzinden az yakamaz :D ama yinede ekonomik oldugunu düşünüyorum bende araba az yakmaz sofor az yaktırır :D ( genel anlamda :D )