TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Motor, Modifiye & Do it yourself - Teknik bilgiler => Konuyu başlatan: efe109 - Kasım 09, 2013, 11:47:38 ÖS
-
Herkese selamlar arkadaşlar
Arkadaşlar arabamda rölanti sorunu var ilk çalışınca 1500-2000 oluyor sonra düşüyor 500 e sonrada alçalıp yükselip stop ediyor 300 ile 800 arası gidip geliyor. hava filitresini söktüm boğaz ve manifold çok kirli.
şimdi nasıl temizleneceğini araştırdım balata sipreyi aldım
1-kelebeği ve manifoldu sökerken nelere dikkat etmem lazım?
2-rahatlıkla geri takabilir miyim?
yapan ve bilen arkadaşlardan yardım istiyorum
bu arda da arabam 1.4 is
-
bujileri değiştirin buji kablolarına baktırın.sibop ayarları yapılması lazım gibi ama yinede ilk bujilerden başlayın ..
-
ilk calistirmadaki durum normal sonrasini anlamak icin ise once basit yoldan baslayin hava filtresi hortumunu kelebekten ayirip balata spreyi yada tiner gibi bisey ile kelebegi temizleyin yani sokmeden bezle falan elinizin girdigi kadar temizleyin eger durumda duzelme varsa biraz demekkki komple sokulup temizlenmesi lazim ondan sonrasina bakarsiniz artik
-
Gaz kelebeğini sökmeden temizledim iyice sökmüşken hava filtresi kitinide iyice temizledim taktım çalıştırdım ilk çalışmada yine yüksekti sonra 900 de kaldı ama gaza basıp çektiğimde devir düşerken 300 e kadar düşüyor 2 sn sonra geri 900 e çıkıyor ama 300 e düşüşte baya titretiyor arabayı :(
-
kardeşim bendede o sorun var rölanti düzgün çalışıyor ama arada 300 e düşüyor stop etcek kıvama geliyor problem ne acaba bujiler buji kablolarıda değişti ama çözemedik hala..
-
şimdi geldim sabahtan yaptığım temizlik işe yaramış arada 700 de kalıyor inmiyor aşşağı sanırım temizledikten sonra biraz alışması gerekiyormuş.
Buarada neden kirlendiğinide buldum üst kapaktan gelen yağ basınç hortumu var filitre kitine giden o devir yükselince iine yağ atıyor sanırım çünkü filitre kitide çok kirlenmisti onuda iyice temizledim sorun kalmadı. Şimdi o üskapaktan gelen yere ayrı küçük filtre takcam
birdaha kirletmesin