TeamHondaTurkey.Com
HONDA TEAM => Sohbet / Off Topic => Konuyu başlatan: alimagar - Ekim 10, 2013, 11:56:31 ÖÖ
-
cenaze ve taziye sebebi ile 15 yıldır gitmediğim mardine köyüme honda city araçımla dünyanın en puhalı benzini kullanarak gitdim gidiş 1500km 430 lira benzin yaktım gidiş de kardeşim ve ben değişerek araçı kullandık dönüşte ise sözde belediyede kammyon şöförü olan dayım da kullnıcaktı konyada verdim araçı ona afyonda geri aldım adam araçı kullnmakta zorlandı gerelim uzun yol da honda gerçeklerine rampalarda rresmen araç ağlıyor bu araçlar bu kadar tork fakiri olmamalı rampalar işkençeye dönüyor keşke araç 70 beygir olsaydıda torku 200 civarı olsaydı yol sesini anlatmama gerek bile yok ses tamamen içirde işin özü hondayla uzun yol yapmak zengin işi araçı ekonımik kullanamıyorsun rampalarda tork fakiri olduğu için mecburen devir yükseltim öyle kullanıyorsunuz bu araçlarda yüksek devirlede benzine acımaz içiyor resmen aynı yolun dönüşünde benzine açımadınm rampalarda yolu rahat geldim bu sefer de 1500kmde 520lira yaktı araç ama deydi hep 3200 devir ve üzeri kullandım rahat geldim sıkılmadan benzinli araçlarla uzun yol yapılmaz ben bunu anladım öğrenmiş oldum uzun yolda dizel olacak tork farkı için bana göre torkmu beygirmi tabiki tork ünlü bir katılımcının sözü tork katılım kazandırı beygir araç sattırır
-
Kazasız belasız gelmişsiniz..
Lakin yazdıklarınız tabi bilinen ve hepimizin araçlarımızdan şikayet ettiği durumlar , defalarca yazılıp, çizilmiştir. Sizin araç 100 bg ve yükde gittiyseniz zaten düz yolda dahi yüksek hızlara çıkması zorlayabilir. Kullanıma görede değişir araçlarımız diğer markaların benzinlileriyle mukayese edildiğinde torkunun çokda düşük olmadığı görülüyor kağıt üzerinde uygulamadada pilotajın önemli olduğunu vurgumak isterim. Bu demek olmuyorki bizler yada sizler iyi şoförüz diye tepki gelebilir.
Geçen sene 96 1.4 tek kapı aracımla Artvine kadar yol aldım tek şoför kullandım araç orta yüklü ,araçdan yol sesi hariç hiçbir sıkıntım olmadı. Tüpde 195 e kadar gördüm. Yol izin vermedi dahada gideri vardı. Gerededen sonra Samsuna kadar yollar yeni sayılır..rampalarda bi hayli var ve rampaya devirli uygun vitesde girdiğiniz zaman sıkıntı vermiyor araba gidiyor. Yeri geldi 5-6 bin devir Allah ne verdiyse çıkmıştım..Bende toplam 3000 Km yol yapıp 550 TL gibi Lpg harcamıştı. Şuan 1.6İ Es var ve arada güç farkı var ve beni performansı fazlasıyla memnun ediyor.
Sizin 1.6 ve lpgli bir Civice geçme vaktiniz gelmiş sanırım :D Kendinizi bu kadar üzmeyin :)
-
Kazasız belasız gelmişsiniz..
Lakin yazdıklarınız tabi bilinen ve hepimizin araçlarımızdan şikayet ettiği durumlar , defalarca yazılıp, çizilmiştir. Sizin araç 100 bg ve yükde gittiyseniz zaten düz yolda dahi yüksek hızlara çıkması zorlayabilir. Kullanıma görede değişir araçlarımız diğer markaların benzinlileriyle mukayese edildiğinde torkunun çokda düşük olmadığı görülüyor kağıt üzerinde uygulamadada pilotajın önemli olduğunu vurgumak isterim. Bu demek olmuyorki bizler yada sizler iyi şoförüz diye tepki gelebilir.
Geçen sene 96 1.4 tek kapı aracımla Artvine kadar yol aldım tek şoför kullandım araç orta yüklü ,araçdan yol sesi hariç hiçbir sıkıntım olmadı. Tüpde 195 e kadar gördüm. Yol izin vermedi dahada gideri vardı. Gerededen sonra Samsuna kadar yollar yeni sayılır..rampalarda bi hayli var ve rampaya devirli uygun vitesde girdiğiniz zaman sıkıntı vermiyor araba gidiyor. Yeri geldi 5-6 bin devir Allah ne verdiyse çıkmıştım..Bende toplam 3000 Km yol yapıp 550 TL gibi Lpg harcamıştı. Şuan 1.6İ Es var ve arada güç farkı var ve beni performansı fazlasıyla memnun ediyor.
Sizin 1.6 ve lpgli bir Civice geçme vaktiniz gelmiş sanırım :D Kendinizi bu kadar üzmeyin :)
sıkıntı düşük devirlerde 3200 devir üzeri rampalarda sıkıntı yok anlatamadın galiba şimdi yolu bilmiyoruz önümüze nerde rampa çıkıcak onuda bilmiyoruz helekigece ansızın rapmada düşük devirde yakalanıyorsun tekrar devir yükseltmek bütün sıkıntı bu
-
Bu araçların düşük devirde yüksek tork üretmesini beklemeyin zaten fabrika verileri ortada.. lakin vites küçültüp yola devam diyoruz.. :D
-
94 model civic ot. aracımın uzun yol performansından çok memnunum. Geçen sene 2200 km toplam yol, temmuz sıcağında, devir 3500'ün altına pek inmeden, hararet orta seviyeyi milim geçmeden, 100 km'de 7 lt.'lik yakıt tüketimi. LPG'nin 3 liraya dayandığı şu günlerde bile km'de yaklaşık 20 kuruşluk bir değer. Bu yaz uzun yol yapamadığıma yanıyorum desem yeridir. :)
Zaten devir 3500 olunca motor sesi rüzgar sesini de bastırıyor. :)
-
3500 devir ve üzeri bu araçlar çok yakıyor bu yüzden uzun yol arabası deyil bana göre keşke kayınpederin lineası ile gitseydim en azında dönüşde mardindeucuz mazotla dönerdim
-
1.6 ov civic olsaydı o kadar yakmazdı
-
3500 devir ve üzeri bu araçlar çok yakıyor bu yüzden uzun yol arabası deyil bana göre keşke kayınpederin lineası ile gitseydim en azında dönüşde mardindeucuz mazotla dönerdim
Hocam öncelikle objektif yazdığınız için teşekkürler.
Aracınız City B segmenti bir araç yani şehiriçi kullanım olarak tasarlanmış bir araç.
Fun sitesinde eksi yönleri yazmanız güzel.
Honda'nın ürettiği araçlarda kendi segmentine göre rakiplerine oranla eksi yönlerini yazayım.
-Tork fakiridir.
-Yol tutuş zayıftır.
-Yol sesi alır.
-Araçların oturma pozisyonu asfaltta oturuyorum hissi verir. Konforu azaltır.
Yani sizin uzun yolda yaşadıklarınız harfiyen doğrudur.
Artı yönleri elbette çok fazla yoksa zaten Honda almazdık.
Başka uzun yol yolculukları yapacaksanız C segmentine geçmenizi tavsiye ederim.
-
1.6 ov civic olsaydı o kadar yakmazdı
avukat bey siz hiç izmir mardin arası yolda otomatik 1.6 araçla yolculuk yaptınızmı o yol güzerhanı anlatmama gerek varmıgavur dağı bozantı yolu uşak yolu siz bir o yolda kullanın baklım 1-6 otomatik ne kadar yakıyor görürsünüz ben toplamda 950 lira yakıt parası verdim 1.6 benzinli olsaydı 1200 lira rahat olurdu yol güzergahıda çok önemli pozantı çıkışı konyauşağa kadar araçın yol bilgisayarı 4.8 di malasef karayollarımızın hepsi konya ovası yolu gibi dümdüz deyil BENLE BERABER KÖYE GELEN DİZEL ARAÇLARIN NE KADAR YAKTIĞINI SÖLEYİM HER GELENE SORDUM DOBLO 370 YAKMIŞ FOCUZ 400 YAKMIŞ C5 350 CLİO 350 YAKMIŞ BENİMKİ BENZİNLİ ARAÇ 70-80 LİRA FAZLA O KADRDA OLSUN BEN AZ YAKMIŞ ÇOK YAKMIŞ DERDİNDE DEYİLİM uzun yolda tork farkını insan çok his ediyor nerde rampa var ansızın rampada düşük devirde yakalanmak bir işkence yüksek devirde sorun yok rampada olsa araç çoşuyor
-
1.6 ov civic olsaydı o kadar yakmazdı
avukat bey siz hiç izmir mardin arası yolda otomatik 1.6 araçla yolculuk yaptınızmı o yol güzerhanı anlatmama gerek varmıgavur dağı bozantı yolu uşak yolu siz bir o yolda kullanın baklım 1-6 otomatik ne kadar yakıyor görürsünüz ben toplamda 950 lira yakıt parası verdim 1.6 benzinli olsaydı 1200 lira rahat olurdu yol güzergahıda çok önemli pozantı çıkışı konyauşağa kadar araçın yol bilgisayarı 4.8 di malasef karayollarımızın hepsi konya ovası yolu gibi dümdüz deyil BENLE BERABER KÖYE GELEN DİZEL ARAÇLARIN NE KADAR YAKTIĞINI SÖLEYİM HER GELENE SORDUM DOBLO 370 YAKMIŞ FOCUZ 400 YAKMIŞ C5 350 CLİO 350 YAKMIŞ BENİMKİ BENZİNLİ ARAÇ 70-80 LİRA FAZLA O KADRDA OLSUN BEN AZ YAKMIŞ ÇOK YAKMIŞ DERDİNDE DEYİLİM uzun yolda tork farkını insan çok his ediyor nerde rampa var ansızın rampada düşük devirde yakalanmak bir işkence yüksek devirde sorun yok rampada olsa araç çoşuyor
Ankara- Malatya gittim geldim Ankara'dan Isparta oradan Konya Ereğli geldim ortalamam 7.3 benzinli otomatik acımam basarım rampada gitmem demiyor basınca deneme amaçlı konya ereğli dümdüz yolda cruise control 95 sabitledim 4.8 geldi. hala benzine devam...
-
Bu arada başınız sağolsun Sayın alimagar.
-
3500 devir ve üzeri bu araçlar çok yakıyor bu yüzden uzun yol arabası deyil bana göre keşke kayınpederin lineası ile gitseydim en azında dönüşde mardindeucuz mazotla dönerdim
Hocam öncelikle objektif yazdığınız için teşekkürler.
Aracınız City B segmenti bir araç yani şehiriçi kullanım olarak tasarlanmış bir araç.
Fun sitesinde eksi yönleri yazmanız güzel.
Honda'nın ürettiği araçlarda kendi segmentine göre rakiplerine oranla eksi yönlerini yazayım.
-Tork fakiridir.
-Yol tutuş zayıftır.
-Yol sesi alır.
-Araçların oturma pozisyonu asfaltta oturuyorum hissi verir. Konforu azaltır.
Yani sizin uzun yolda yaşadıklarınız harfiyen doğrudur.
Artı yönleri elbette çok fazla yoksa zaten Honda almazdık.
Başka uzun yol yolculukları yapacaksanız C segmentine geçmenizi tavsiye ederim.
zıt düştüğüm madde sizinle yol tutuş meselesi. 190 la kanı bozuğun teki önüme kırdı direksiyonu kırdım bakın kırdım diyorm 3 şerit saptım ama kontrol bendeydi çok şükür. onun dışında yalıtım almanlara göre (vw bmw merso ve audi) zayıf bide küçük kazalarda kaporta çabuk göçüyor ama büyük kazalarda bu avantajımıza oluyor.Allah muhafaza.
-
1.6 ov civic olsaydı o kadar yakmazdı
avukat bey siz hiç izmir mardin arası yolda otomatik 1.6 araçla yolculuk yaptınızmı o yol güzerhanı anlatmama gerek varmıgavur dağı bozantı yolu uşak yolu siz bir o yolda kullanın baklım 1-6 otomatik ne kadar yakıyor görürsünüz ben toplamda 950 lira yakıt parası verdim 1.6 benzinli olsaydı 1200 lira rahat olurdu yol güzergahıda çok önemli pozantı çıkışı konyauşağa kadar araçın yol bilgisayarı 4.8 di malasef karayollarımızın hepsi konya ovası yolu gibi dümdüz deyil BENLE BERABER KÖYE GELEN DİZEL ARAÇLARIN NE KADAR YAKTIĞINI SÖLEYİM HER GELENE SORDUM DOBLO 370 YAKMIŞ FOCUZ 400 YAKMIŞ C5 350 CLİO 350 YAKMIŞ BENİMKİ BENZİNLİ ARAÇ 70-80 LİRA FAZLA O KADRDA OLSUN BEN AZ YAKMIŞ ÇOK YAKMIŞ DERDİNDE DEYİLİM uzun yolda tork farkını insan çok his ediyor nerde rampa var ansızın rampada düşük devirde yakalanmak bir işkence yüksek devirde sorun yok rampada olsa araç çoşuyor
ben anladım sizin derdinizi ancak düşük devir yüksek vites yokuşta toplamaz hondalar. yokuşta düşük devir çekiş tork işi.vites düşürüp gaza abanırsanız sıkıntı yok zaten.
-
uzun yol hiyakesi dedik konu başlığı bendekide şans gidişte şiddetli yağmur du adanaya kadar dönüşde ise mardinden antepe kadar şiddetli rüzgar ben hayatımda öyle bir rüzgar görmedim bundanlar yakıtta bu etken şans bendekide biraz daha köyde duraydım yollar karlı olcaktı <783^2 <783^2
-
3500 devir ve üzeri bu araçlar çok yakıyor bu yüzden uzun yol arabası deyil bana göre keşke kayınpederin lineası ile gitseydim en azında dönüşde mardindeucuz mazotla dönerdim
Hocam öncelikle objektif yazdığınız için teşekkürler.
Aracınız City B segmenti bir araç yani şehiriçi kullanım olarak tasarlanmış bir araç.
Fun sitesinde eksi yönleri yazmanız güzel.
Honda'nın ürettiği araçlarda kendi segmentine göre rakiplerine oranla eksi yönlerini yazayım.
-Tork fakiridir.
-Yol tutuş zayıftır.
-Yol sesi alır.
-Araçların oturma pozisyonu asfaltta oturuyorum hissi verir. Konforu azaltır.
Yani sizin uzun yolda yaşadıklarınız harfiyen doğrudur.
Artı yönleri elbette çok fazla yoksa zaten Honda almazdık.
Başka uzun yol yolculukları yapacaksanız C segmentine geçmenizi tavsiye ederim.
zıt düştüğüm madde sizinle yol tutuş meselesi. 190 la kanı bozuğun teki önüme kırdı direksiyonu kırdım bakın kırdım diyorm 3 şerit saptım ama kontrol bendeydi çok şükür. onun dışında yalıtım almanlara göre (vw bmw merso ve audi) zayıf bide küçük kazalarda kaporta çabuk göçüyor ama büyük kazalarda bu avantajımıza oluyor.Allah muhafaza.
Doğrudur.
Ben şu kadarini söyleyeyim şuan hem Ford hem Honda aracım var.
Ford bir başka tutunuyor yola.
Tabi Hondanın artıları daha fazla.
-
Şimdi honda'dan ziyade atmosferik benzinli araçların bir sorunu aslında gece vakti baktınız ki rampaya doğru çıkıyorsunuz devir saati 3000'in altında hemen bir alt vitese çekiniz , düşük devirde çok gaz az yakar diye düşünmeyin aksine daha fazla yakar bırakın araç devir çevirsin dip gazda gitmeyin yeter :) daima 3200'ün üstünde olsun
-
ben bu özelliğini çok seviyorum :D gayet güzel
"-Araçların oturma pozisyonu asfaltta oturuyorum hissi verir. Konforu azaltır."
-
gelen ses içinde kendiniz bir haftasonu yalıtım yapabilirsiniz , çok zor bir iş değil , sonuçta fiyatlar ortada , artılar eksiler ortada değiştirip kendi istediğimiz gibi bir araç ortaya çıkartabiliriz forum-da/larda bir ton bilgi mevcut
-
çok yakmış
-
basiniz sag olsun. ayrica da, hemsehri imisiz.....
city i bilemiyorum ama yakin zamanda 2800 km yol yaptim, sizin yol gibi zorlu olmasa da fena degildi (istanbul-edremit-antalya-istanbul) lpg oldugu icin yakiti karsilastirmak olmaz. ancak fb 7 kasa civic ile konfor anlaminda hic sikinti hisstemedim. arac yormadi beni, 3 yolcu, orta yuklu bagaj ve acik klima ile performans sikintisi da yasamadim. ancak beklentimd eoyle cok degildi. genelde 90-120 bandinda gittim.
dedigim gibi karsilastirmak ne kadsr dogru bilemem iki araci, ancak benim honda ile uzun yol hikayem mutlu bitmisti
-
çok yakmış
sercanım çokmu yakmış bana göre çok deyil yakıt ideal benzinli bir araç için yol ve hava şartlarıda büyük etken yakıt için bizim için ne kadar yaktığı hiç önemli deyildi 17 yaşında 2 yıldır lösemi tedavisi gören dayımın oğlu için çıktık yola yetişmek için bölünmüş yol hariç 130-140 km hz gittik
-
Öncelikle başınız sağolsun...
siz kendiniz de ifade ettiğiniz üzere gidip geldiğiniz güzergah ta yol tecrübeniz yok... elinizde de city olunca bu can sıkıntısı normal... Zira Türkiyenin EN RAHAT ULAŞIM GÜZERGAHINI kullanmışsınız....
Ereğli (Ulukışla diye de bilinir) yol katılımından sonra Pozantıya oradan da Akçatekire kadar rampa çıkarsın ama unutma dönüşte bu rampaları iniş olarak iniyorsun... Aynı şekilde Bahçe den sonra Kömürler, Nurdağı falan da ciddi rampa (Atatürk Viyadüğü nasıl ama) fakat dönüşünde inişi inen yine senin araban... Rampayı 100/8 litre ile çıkan araç inişi 100/4 litre ile iner...
Şanlıurfa ya kadar otoyol... Urfadan Kızıltepe ye kadar yine doğru düzgün viraj - arazi engebesi yok sayılır... Kızıltepeden Mardine çıkmak cidden zor bir olay, inmek de zor. . .
Neyse kavgada yumruk aranmaz... ama şunu da unutma Linea ile gidip gelmiş olsan 3000 km inan belin ve boynun hala ağrıyordu...
en az yakacak diye 500*2 yol yaptım Linea ile... tasarımını yapan mühendisten, cıvatasını sıkan işçiye kadar .... saydırdım hepsine...
-
arkadaşlar size şunu sölim ben 5. vites 2000 devirde yokuş çıkıorum 1.6 Si Hb
yani kasa motor çok farkediyor
-
ve şunuda belirteyim 2000 devirde giderken düz yolda gaza nasıl basıyorsam yokuşta da öyle basıyorum
arabayı bogmuyorum
-
ve şunuda belirteyim 2000 devirde giderken düz yolda gaza nasıl basıyorsam yokuşta da öyle basıyorum
arabayı bogmuyorum
evet bende aynı şekilde kullanıyorum , geçen gün lpg ayarlarımı yaptırdım test etmek için çıktım yola rampa felan hep 5 vitesde 2000 devir civarında gittim tepkileri kontrol ediyordum hafif basıyorum gaza direk sarıyor zaten ama 2 kişiydik araç dolu olunca durum ne olur bilmiyorum
-
ve şunuda belirteyim 2000 devirde giderken düz yolda gaza nasıl basıyorsam yokuşta da öyle basıyorum
arabayı bogmuyorum
Şu arabayı boğma meselesini biraz detaylandırabilir misiniz? 1.5 el ot. aracımda da bunu gözlemliyorum, dik rampada gaza çok yüklenirsem araba dediğiniz gibi hızlanmıyor da boğuluyor. Ancak kick down yaparsam vites düşürdüğü için devir yükseliyor.
-
ben gayet normal yaktıgını düşünüyorum,hatta o devirde kullanılmasına rağmen bence az bile yakmış...
-
ben mugladan geldim kocaeline ort 5.5 yaktı..kim uzun yol arabası değil diyorsa bu araca uzun yol arabası nasıl oluyomuş hangi araçlarmış aydınlatsın bizi..bizde dağ bayır tepe tırmandık geldik..gayet konforlu bir araç..çay sigara harici molaya bile gerek kalmıyor çünkü araç yormuyor..beraber yolculuk yaptığımız arkadaşta yeni dizel citroen C5 var..bana olum bu araç ne cabuk hızlanıyo benimki bu kadar seri deil birde anlamıyosun bi bakmışın 100 ü geçmişin diyor..torku düşük dersiniz doğrudur atmosferik tum araçlara bak hepsi düşüktür torku..vw gibi turbo olsa zaten uçar bu araba ama turbo da kullanımla birlikte zamanla bozuluyor..tork istiyosan dizel tdi araç yada tsi gibi bakıcaksın..az yaksın istiyosan tdi yada civice gore daha az yakan yeni nesil tsi var.
gerçek uzun yol aracı istiyosan d sınıfı araç alıcan ve dizel alıcaksın..c sınıfı civicle ne bekliyosunuz ben anlamıyorum..Tamam araçların eksikleri vardır yok diyemez kimse ama civic e adil davranmadığınızı düşünüyorum..ford,vw,hyundai,skoda butun markaların c sınıflarının birden çok eksiği var...hondaların ozelliğidir zaten alçak olması.bence en sevdiğim yonlerinden biri de bu..ayrıca arka zeminin düz olması benim için buyuk bi artıdır mesela coğu markada yoktur.
-
tork artırmak için devir çevirmek çözüm olacaktır fakat açık filtre takılınca da tork artışı olduğunu kendi aracımdan biliyorum, aem caı var benim araçta, rampada hemen bayılmıyor.
-
Öncelikle başınız sağolsun.
İstanbul - Karaman arası 800km yol gittim geçen cumartesi. Normalde 120-140 hızlar ile 8 saat süren bir yol idi. Fakat bu kez trafik sebebi ile 12saat sürdü. 800km ve 12saat, 5yetişkin ve bagajları ile birlikte yolculuk yapıldı. İstanbulda lpgyi fulledim. 750. km de tekrar fullediğimde toplamda (58+54+69) 190tl lpg kullanmış oldum yani 25,3tl/100km (hadi hata payımda olsun 26kuruş).
Aynı yolda birlikte gittiğim 1,4clio ise 270-280tl civarı gibi bir rakam gördü. Yine aynı yolda logan 270-280tl civarı gördü.
Benzin ortalamam yol bilgisayarında ortalama 7,6lt gösteriyordu. Bu göstergeye güvenmiyorum çünkü lpg ile giderken sanırım benzini bir takım kriterlere göre afaki hesaplıyor? Diyelimki doğru hesaplasın lpg olmasa o zaman 800km yolda 7,6ltx4,87tlx8=296tl yakıt tüketmiş olacaktım. Yani 1,4 bir Renault (reno az yakar denir ya) ile neredeyse aynı yakıtı tüketiyor otomatik 125beygir civic. Yani aşağı yukarı sizin arabanız da emsalleri ile aynı yakıtı tüketiyor. Bence canınızı sıkmayın derim. Ama diyeceksin ki az yakan yok mu elbet var.
Arkadaşımda Mercedes a200 var, 156beygir (chipli ve turbolu diyor, nedir bilmiyorum). İstanbul-Antalya 800km gittim 200-230civarı yaktı der. Hızı 120-150 arası gidip gelmiş. Ama A200 ikinci el de olsa 90bin civarı :)))
En güncel yakıt bilgileridir.
-
hemen bir düzeltme yapayım ben araçın yakıtından şikayetçi deyilim benzinli bir araça göre normal bile biz yola çıkarken bu kadar az yakcağını beklemiyorduk daha önceki yazılarımda belirtmiştim izmirden mardine varışımız 1471km 430 lira benzin yaktı ortalama bir kullanışla bizle beraber köye gelen araçlar hepsi dizel araçlardı içlerinde bir ben benzinli idim herkesde bir şaşkınlık bu kadar yol benzinli araçla gelinirmi gibi bir sürü yorum aldım ama yaktığım benzini duyunca şaşkınlıkları dahada artı 1.3 doblo 380 c5 400 cilio 350 focus 400 yakmış bizimki benzinli oda normal bu konuyu açma nedeni yakıt deyildi tamamen araçlarımısın orta ve düşük devirde torkunun olmayışı uzun yolda insan tork un eksikliğini çok hisediyor
-
geçenlerde gaziantep iline gidip gelmem icap etti, gidiş geliş 300km civarı, benim lpg li civic aynı yolu 70tl ile gidip gelirken, 1.3 yüksüz doblo ile 80tl ye gidip geldim üstelik, ayağımı gaz pedalında yumurta var gibi hemde
-
Ben Antep-İstanbul Arası Honda vici 2002 es ile 1150 km 300 tl yaktım. Kullanım çok önemli. İstanbul izmit vb yollarda 25 kr yakıyorum. Arkadaşlarımda var aynı araçtan 35 kr altına inemiyorlar. Yakıt her zaman ayağınına ltındadır. İkinci konu ise yoldan gelen ses çok ama lastik seçimini uygun yaparsan o da min. iniyor.
-
ilk başta basınız sagolsun dostum bende 4 senedır lenfomayım ilik nakli oldum kardeşimizin neler çektigini bilirim.... benzinli veya dizel fark etmez turbolu araç yokus tırmanırken on numara ben bunu gordum 1,6 dobloda kullandım 1.8t passat ta hatta askerde jandarmaydım connect vardı artvının yokuşlarında yırtıyodu asvaltı
-
başınız sağ olsun öncelikle... atmosferik arabaların turbolulara göre dezavantajı yaşanmış sadece. Bir arkadaş eksilerini yazmıştı ama bana göre (city i bilmiyorum) ama civic sınıfında hatta üst sınıftaki rakiplerinin bir çoğundan iyi yol tutuyor. Artı bencede asfaltta oturma hissi dezavantaj değil ben en çok o olayı seviyorum :D
-
city den ne bekliyosunuz ki üretimden bile kalktı..hondanın en berbat aracı..hatta üretilmesi bile hataydı bence..dayımda vardı adam sattı kurtuldu..e birde araç doluysa yük felan da varsa rampada hiç gitmiyor bizzat şahit oldum hatta şok oldum..
-
city den ne bekliyosunuz ki üretimden bile kalktı..hondanın en berbat aracı..hatta üretilmesi bile hataydı bence..dayımda vardı adam sattı kurtuldu..e birde araç doluysa yük felan da varsa rampada hiç gitmiyor bizzat şahit oldum hatta şok oldum..
senin araçıda kullanıyorum malasef 1.6 motorda olsa rampada sıçıp kalıyor.lütfen biraz saygılı olun bu araç sahiplerine eski kasayı bilmem ben yeni kasa kullanıyorum.konuyu baştan aşağı oku öyle yorum yap.hondanın kronik sorunları yol sesi rüzgar sesi ve araçların tork fakirliği 1.4 motorla 1.6 motorun tork oranlarına bak.bilmeden okumdan üretimden kalkmış diyorsun yurt dışında satışı devametmekte 1.5 dizel ve 1.8 beninli motor seçeneği ile.
-
hayırdır ne bu sinir anlayamadım ? biraz azarlama sezdim kelimelerinizde..honda city ile ilgili bi kaç yorum okudum düşüncemi ve yaşadıklarımı aktardım..bunun neresi saygısızlık anlamadım ?? kimsenin şahsına bişey demedim..boyle konuşarak olayı kişiselleştirmeniz ayıp.
bende civic elegance eco var lpgli 152 tork var..benim araç rampada uçuyo diye bişey demedim..ama dediğiniz kadar da s..ç mıyo..bi çok aracı tokatladım rampada lpg de kullanmama ragmen..ancak civic de tork olarak biraz daha iyi olabilirdi mesela..
dayımda vardı eski kasa adam pişmandı..2011 dış görünüm olarak daha güzel..ancak motor olarak biraz daha iyi olabilirdi.üretimden kalktı dediğimde en son 2011 den sonra türkiye ye gelmedi diye biliyorum yani satıştan kaldırıldı..
ayrıca ben turkiyedeki city den bahsediyorum..siz yurt dışındaki 1,5 100 bg dizel torku 200 ve 1,8 130 bg benzinli 171 torku olan araçlarla, türkiyedeki 1.4 100 bg-127 torku olan araçla kıyaslama yapıyorsunuz..
sürücü hariç 1100 kiloluk araç...bagaj vs boş olsa..ortalama en az 70 kilodan 4 kişi binse oldu sana araç 1380 kg.