TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: denizcan - Temmuz 10, 2013, 04:15:36 ÖS
-
arkadaslar bu aralar vites oranlarına baya bir taktım diyebilirim merak konusu oldu açıkcası :) çevreyolunda denemek istedim aracı ve 4.vites son hızını 185 km ile sonlardırdı ve kesiciye girdi.4 vites hızlanması çok çabuk oldu hangi arada hızlandıda kesiciye girdi şaşırdım açıkcası megane 2 1.6 aracımlada denemiştim 160 ta kesiciye girmişti ama 5.vites ile deneyemedim malum istanbul trafiği bu şekilde vites oranlarını deneyip bilen arkadaslar varsa paylaşırsa sevinirim.
-
1.Vites:45
2.Vites:92
3.Vites:135 ya da 145
4.vites:185
5.vitesi ben de bilmiyorum,zaten 5de kesiciye kadar gitmez asvaltta. (Verilerden tam emin değilim)
-
Aslında bu arabalara 6. vites koyabilirlermiş ;)
otomatikte 2. viteste 118-120 diyor bence çok çok iyi
-
haklısınız 6 vıtes sart.4.vıtes hızlanması cok guzel geldı bana cok serı ulasıyor son hızına
-
5 vites 242 olması lazım manuel için
-
242 fazla degilmı ben o kadar yapıcagını dusunmuyodum acıkcası 1.6 atmosferık bır arac sonuçta
-
242 fazla degilmı ben o kadar yapıcagını dusunmuyodum acıkcası 1.6 atmosferık bır arac sonuçta
atmosferik olması hız yapamacağı anlamına gelmez ki :) 242 yapar mı yaparsa ne kadar doğrudur kadranla bilemem ama turbo araç sadece o hıza daha çabuk varmayı ara hızlanmaları iyileştirmeyi hedefler. Turbo bizimkinden daha fazla km yapar diye bir şey yok :) 234 ü otomatik vites aracımla gördüm misal :)
-
242 fazla degilmı ben o kadar yapıcagını dusunmuyodum acıkcası 1.6 atmosferık bır arac sonuçta
atmosferik olması hız yapamacağı anlamına gelmez ki :) 242 yapar mı yaparsa ne kadar doğrudur kadranla bilemem ama turbo araç sadece o hıza daha çabuk varmayı ara hızlanmaları iyileştirmeyi hedefler. Turbo bizimkinden daha fazla km yapar diye bir şey yok :) 234 ü otomatik vites aracımla gördüm misal :)
tamam refik abi kızma yapamaz demedim zaten ben sadece o kadarını beklemiyodum :) neden diye soracak olursan 1.6 arac 242 yapıyorsa 2.0 aracların 280-300 yapması gerekir sanırım :D şaka bir yana 234 yapmış olman baya iyimser olmuş gerçi benim arac manuel seninki otomatik son hız olarak seninkiyle kapışamaz sanırım :D
-
242 fazla degilmı ben o kadar yapıcagını dusunmuyodum acıkcası 1.6 atmosferık bır arac sonuçta
atmosferik olması hız yapamacağı anlamına gelmez ki :) 242 yapar mı yaparsa ne kadar doğrudur kadranla bilemem ama turbo araç sadece o hıza daha çabuk varmayı ara hızlanmaları iyileştirmeyi hedefler. Turbo bizimkinden daha fazla km yapar diye bir şey yok :) 234 ü otomatik vites aracımla gördüm misal :)
tamam refik abi kızma yapamaz demedim zaten ben sadece o kadarını beklemiyodum :) neden diye soracak olursan 1.6 arac 242 yapıyorsa 2.0 aracların 280-300 yapması gerekir sanırım :D şaka bir yana 234 yapmış olman baya iyimser olmuş gerçi benim arac manuel seninki otomatik son hız olarak seninkiyle kapışamaz sanırım :D
1.6 şunu yaparsa 2.0 şunu yapmalı doğru bir yaklaşım değil, sonuçta motorun gücü kadar vites dişli oranları da ivmelenme ve son hızı etkiler, zaten bu yüzden vites sayıları giderek artmakta, hem daha iyi ivmeleniyor hem de daha az yakıyor araçlar vites çoğaldıkça, bunun optimum dengesini kurmaya çalışır markalar da
çok temel mantıkla ivmeye verirlerse son süratten kaybederler, ikisinden birden kazanabileceğin bir oran yok, vites sayısını arttırarak o dengeyi koruyabilirsin.
-
Bak gökberk cevaplamış yine :) 1.6 240 yapıyorsa 2.0 niye 300 yapsın ? mantık düz son hızlanmaya erişim çabukluğu. motor büyüklüğü - tork -vites oranları hep bununla alakalı :)
-
yok yok hiç şakada yapılmıyor :D :D
-
hondanın sırrı şanzumanda bence. yoksa arkadaşın golflede bastık hatta ve hatta 1.3 dizel punto test arabasıylada bastım ( garip bir durum ama yetkili arkada uyudu :D :D) 140 ı geçmedi araba :D astra j kasada o motoru düşünemiyorum :D
-
zaten astra j kasaların 1.3 dizelleri pek tutmadı alanda performansından sikayetçi zaten.arkadasım 1.6 115 hp editıon modelini aldı hayatımda bu kadar hantal araba görmedim.:) ama 1.4 turbo olanları nasıl onu bilemem turbo destekli olduğu için performası fena değildir diye düşünüyorum..
-
zaten astra j kasaların 1.3 dizelleri pek tutmadı alanda performansından sikayetçi zaten.arkadasım 1.6 115 hp editıon modelini aldı hayatımda bu kadar hantal araba görmedim.:) ama 1.4 turbo olanları nasıl onu bilemem turbo destekli olduğu için performası fena değildir diye düşünüyorum..
Opellerde aktarma sorunu var. Chevrolet cruze'de aynı şekilde hantal sanki arkadan biri iple tutuyor gibi
-
zaten astra j kasaların 1.3 dizelleri pek tutmadı alanda performansından sikayetçi zaten.arkadasım 1.6 115 hp editıon modelini aldı hayatımda bu kadar hantal araba görmedim.:) ama 1.4 turbo olanları nasıl onu bilemem turbo destekli olduğu için performası fena değildir diye düşünüyorum..
Opellerde aktarma sorunu var. Chevrolet cruze'de aynı şekilde hantal sanki arkadan biri iple tutuyor gibi
aynen insigniada astra j kasada turbolu gibi gitmiyor maalesef.
-
1.Vites:45
2.Vites:92
3.Vites:135 ya da 145
4.vites:185
5.vitesi ben de bilmiyorum,zaten 5de kesiciye kadar gitmez asvaltta. (Verilerden tam emin değilim)
şaka gibi İES bile 4.vitesde 200 ü geçiyorrr ; vites oranları fd6 dan iyi
-
1.Vites:45
2.Vites:92
3.Vites:135 ya da 145
4.vites:185
5.vitesi ben de bilmiyorum,zaten 5de kesiciye kadar gitmez asvaltta. (Verilerden tam emin değilim)
şaka gibi İES bile 4.vitesde 200 ü geçiyorrr ; vites oranları fd6 dan iyi
ieste 5 yok ama işte :D
-
Astra j hem gitmiyor hem de yakiti iciyor, duz vitesleri 10 lt civari yakiyor, yani kucuk hacimli turbo motor icin astronomik rakamlar
Bugun Leonu teslim aldm, 50 km kadar tamamen dur kalk yol yaptim, ortalamam 8 litrede ve arabayi yerinde tutamiyorum, ki ilk defa duz vites kullandigim icin de tuketim biraz yuksektir muhtemelen..
tsi cici bir motormus gibi duruyor :)) bakalim bikac bin sonra motor oturur yerine tuketim de duser, 7 litre tahminim olasi gibi duruyor, yarin erenkoy samandira icin hedefim 6 :P
-
1.Vites:45
2.Vites:92
3.Vites:135 ya da 145
4.vites:185
5.vitesi ben de bilmiyorum,zaten 5de kesiciye kadar gitmez asvaltta. (Verilerden tam emin değilim)
şaka gibi İES bile 4.vitesde 200 ü geçiyorrr ; vites oranları fd6 dan iyi
ieste 5 yok ama işte :D
heheheh :D güzel cevap tebrikler :D
-
aynen astralar öyle arkadaşta var j kasa turbolu 11 in altına indiremedim diyor :D
-
1.Vites:45
2.Vites:92
3.Vites:135 ya da 145
4.vites:185
5.vitesi ben de bilmiyorum,zaten 5de kesiciye kadar gitmez asvaltta. (Verilerden tam emin değilim)
şaka gibi İES bile 4.vitesde 200 ü geçiyorrr ; vites oranları fd6 dan iyi
ieste 5 yok ama işte :D
heheheh :D güzel cevap tebrikler :D
öyle abi arabayı 5 e atınca sanki biri arkadan tutuyormuş gibi oluyo :D tamamen ekonomi vitesi.ama 4 leride iyi.hondalarda zaten 4 ü kötü olan görmedim.arkadaşın tsi golfüde 4 heçç keyifli değil :D tsi motor şehir içi hacı.
-
zaten astra j kasaların 1.3 dizelleri pek tutmadı alanda performansından sikayetçi zaten.arkadasım 1.6 115 hp editıon modelini aldı hayatımda bu kadar hantal araba görmedim.:) ama 1.4 turbo olanları nasıl onu bilemem turbo destekli olduğu için performası fena değildir diye düşünüyorum..
Opellerde aktarma sorunu var. Chevrolet cruze'de aynı şekilde hantal sanki arkadan biri iple tutuyor gibi
haklısın galiba çünkü 1.6 115 hp bir araç nasıl olurda bu kadar hantal olur motor küçükte değilki kaldıramıyodur diyelim.büyük ihtimalle aktarma kayıpları çok fazla bahsettiğiniz gibi
-
1.Vites:45
2.Vites:92
3.Vites:135 ya da 145
4.vites:185
5.vitesi ben de bilmiyorum,zaten 5de kesiciye kadar gitmez asvaltta. (Verilerden tam emin değilim)
şaka gibi İES bile 4.vitesde 200 ü geçiyorrr ; vites oranları fd6 dan iyi
ieste 5 yok ama işte :D
heheheh :D güzel cevap tebrikler :D
öyle abi arabayı 5 e atınca sanki biri arkadan tutuyormuş gibi oluyo :D tamamen ekonomi vitesi.ama 4 leride iyi.hondalarda zaten 4 ü kötü olan görmedim.arkadaşın tsi golfüde 4 heçç keyifli değil :D tsi motor şehir içi hacı.
ya berkan zaten tsi motorlar 5000 devire kadar cok canlı sonrasında performans düşüyor ama bizim araçlarda durum tam tersi 5000 devirden sonra canlanıyor :D zaten hız devir grafiğide bunu kanıtlıyor..
-
1.Vites:45
2.Vites:92
3.Vites:135 ya da 145
4.vites:185
5.vitesi ben de bilmiyorum,zaten 5de kesiciye kadar gitmez asvaltta. (Verilerden tam emin değilim)
şaka gibi İES bile 4.vitesde 200 ü geçiyorrr ; vites oranları fd6 dan iyi
ieste 5 yok ama işte :D
heheheh :D güzel cevap tebrikler :D
öyle abi arabayı 5 e atınca sanki biri arkadan tutuyormuş gibi oluyo :D tamamen ekonomi vitesi.ama 4 leride iyi.hondalarda zaten 4 ü kötü olan görmedim.arkadaşın tsi golfüde 4 heçç keyifli değil :D tsi motor şehir içi hacı.
ya berkan zaten tsi motorlar 5000 devire kadar cok canlı sonrasında performans düşüyor ama bizim araçlarda durum tam tersi 5000 devirden sonra canlanıyor :D zaten hız devir grafiğide bunu kanıtlıyor..
aynen yaw tsi motorlar şehir içi keyifli ama şehir dışına çıkınca ben keyif alamadım şahsen.ama 140 lıkları denemedim 122 lik tsi için konuşuyorum.turbo 5000 civarı bitiyor gibi oluyor yığılıyor sanki araba.tabi golf 6 için söylüyorum.ama bizim namussuz 6000 de nefes almaya başlıyor sanki.fd6 kasasına turbo bir 150 lik ne giderdi beeeee <!!!1
-
hiç sorma be kardesim yaramı deşiyorsun dizel yapmadınız madem turbo beslemeli yapın şehiriçindede keyif versin üst devirlerde verdiği gibi ama neden koymaz bu caponlar anlamış değilim :D
-
1.Vites:45
2.Vites:92
3.Vites:135 ya da 145
4.vites:185
5.vitesi ben de bilmiyorum,zaten 5de kesiciye kadar gitmez asvaltta. (Verilerden tam emin değilim)
şaka gibi İES bile 4.vitesde 200 ü geçiyorrr ; vites oranları fd6 dan iyi
ieste 5 yok ama işte :D
haklısın 4. vites yetiyor zatenn :)
-
FD6 Kullanıcıları Eğer aracını uzun zaman kullanmayı düşünüyorsa Zage turbo kitini taktırsınlar keyiflice gazlasınlar :))
-
kardesim uzun mesafede zaten gerçekten hızlanma çok iyi geçen gün bir deneyeyim dedim 4.vites uzattım biraz araba 185 le kesiciye girdi hangi arada hızlandı hangi arada kesiciye girdi anlamadım araba gazı kesti sirkelendi kesiciye giridği anda korktum bişeymi oldu diye anlamadım bile ne olduğunu :D ama şehiriçi hızlanması için dediğin gibi turbo takarsak dört dörtlük olur :)
-
1.Vites:45
2.Vites:92
3.Vites:135 ya da 145
4.vites:185
5.vitesi ben de bilmiyorum,zaten 5de kesiciye kadar gitmez asvaltta. (Verilerden tam emin değilim)
şaka gibi İES bile 4.vitesde 200 ü geçiyorrr ; vites oranları fd6 dan iyi
İeslerin son hızını 4.vitesde bulduğunu duymuştum.Viteslerin gereğinden fazla uzun olması da performanstan kaybettiriyor,mantıken bakınca öyle yani.Bu arada fd6nın vitesleri ieslerden kısa,vtec2lerden uzundur.Yeni kasalarda durum ne bilmiyorum.