TeamHondaTurkey.Com

HONDA TEAM => Sohbet / Off Topic => Konuyu başlatan: alfaus007 - Haziran 17, 2013, 08:24:20 ÖS

Başlık: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: alfaus007 - Haziran 17, 2013, 08:24:20 ÖS
Bilgisayardan anlayan kimse var mı ? yazılımsal olarak ve donanımsal olarak
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: srkns - Haziran 17, 2013, 09:24:43 ÖS
Konu nedir tam olarak?
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: alfaus007 - Haziran 18, 2013, 04:45:40 ÖS
Konu nedir tam olarak?

Başkan konu ekran kartı ile ilgili bir problem
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: becoca - Haziran 18, 2013, 06:52:31 ÖS
Bence problemi yazarsanız Daha cabuk sonuç elde edilir. Hani belki anlamayıp aynı dertten muzdarip birileri vardır .
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: gecetilkisi - Haziran 18, 2013, 06:53:48 ÖS
bencede direk anlatsan daha çabuk sonuca ulasırsın.............
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: By_emre - Haziran 18, 2013, 08:35:24 ÖS
Yazarsan cevap vericem bu sorun için bilgisayar mühendisi olmaya gerek yok :)
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: alfaus007 - Haziran 18, 2013, 09:08:29 ÖS
 Arkadaşlar ekran kartım çalışmıyor..Sağ alttaki nvidia simgesine tıkladığım zaman 1.resimdeki gibi hata veriyor.
(http://s1306.hizliresim.com/1b/9/nz1dm.jpg)
Aygıt yöneticisine girdiğimde ise bu görüntü var
(http://s1306.hizliresim.com/1b/9/nz1js.jpg)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geçen laptopu söktüm fanını falan temizledim anakartı temizledim neyse sonrasında yukarıdaki hataları vermeden nvidia ayarları falan açıldı ne hikmetse, bu seferde oyuna girmeye çalıştığımda mavi ekran verdi bilgisayar ve ardından aşağıdaki hata kodlarını gösterdi..
 
Sorunlu Olay Adı:   BlueScreen
  OS Sürümü:   6.1.7601.2.1.0.768.2
  Yerel Kimlik:   1055

Sorun hakkında ek bilgiler:
  BCCode:   116
  BCP1:   FFFFFA80044E8010
  BCP2:   FFFFF88005B562B0
  BCP3:   0000000000000000
  BCP4:   0000000000000002
  OS Version:   6_1_7601
  Service Pack:   1_0
  Product:   768_1
 
NOT 1 : Sürücü silindi,en güncel versiyonu yüklenildi yine aynı hatayı veriyor
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: srkns - Haziran 18, 2013, 09:19:33 ÖS
Update yaparken farklı versiyon driver yüklemiş olma ihtimali var mı?
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: honda_2000 - Haziran 19, 2013, 07:55:21 ÖÖ
http://www.sevenforums.com/bsod-help-support/153226-bsod-bccode-116-a.html

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-system/bluescreen-help-bccode-116-bcp1-fffffa80062a1010/96a393cd-e3e8-4c2a-a54e-884f10ed71d0
.........................
Şu yukarıdaki linkleri incelemeni öneririm...verilmiş cevaplar var...şahsi düşüncem ise recovery ile format atıp  temiz bir win kurmak...
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: gecetilkisi - Haziran 19, 2013, 07:59:11 ÖÖ
bence aygıtı tekrar etkinlestir sonra uygun driver ile tanıt. olmadı sistem geri yükleme yap . sonra driveri kur.
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: Carismatiq - Haziran 19, 2013, 09:15:57 ÖÖ

Merhaba,

İlacınız windowsa format gibi görünüyor.Kolay gelsin.
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: alfaus007 - Haziran 19, 2013, 02:56:26 ÖS
Update yaparken farklı versiyon driver yüklemiş olma ihtimali var mı?
Updateleri nvidia kendi programından otomatik yapıyor , yanlış update yükleyeceğini sanmıyorum
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: alfaus007 - Haziran 19, 2013, 02:56:47 ÖS

Merhaba,

İlacınız windowsa format gibi görünüyor.Kolay gelsin.
bakalım en son çare o gözüküyor
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: popuLer_ - Haziran 24, 2013, 04:23:38 ÖS
Ram'leri düzgün okuyor mu makine niz?
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: alfaus007 - Kasım 03, 2013, 01:55:19 ÖÖ
http://www.sevenforums.com/bsod-help-support/153226-bsod-bccode-116-a.html

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-system/bluescreen-help-bccode-116-bcp1-fffffa80062a1010/96a393cd-e3e8-4c2a-a54e-884f10ed71d0
.........................
Şu yukarıdaki linkleri incelemeni öneririm...verilmiş cevaplar var...şahsi düşüncem ise recovery ile format atıp  temiz bir win kurmak...

Evet hala çözemedim problemi kaç ay geçmesine rağmen , format atıldı baştan yüklenildi bilgisayarın herşeyi güncellendi ama problem çözülmedi , kıbrısta acer servisi yok başka bir yerede vermek istemiyorum , bıktım artık intel in dandik 128 mb ekran kartını kullanmaktan
Başlık: Ynt: Aramızda bilgisayar mühendisi ya da
Gönderen: paraglider - Kasım 03, 2013, 02:09:21 ÖÖ
Merhaba bilgisayar mühendisi değilim ama donanım konusunda bilgiliyimdir. İki ihtimal var anakart chipsetinde problem olabilir yada bilgisayarın chipset ve ekran kartı sürücüleri ile ilgili bir sorun olabilir. Öncelikle nvidia sitesinden ekran kartının en güncel driverini indirin. Daha sonra anakartınızın modeline uygun sürücülerini anakartınızın sitesinden indirin. Revouninstaller tarzı bir program ile nvidia nın tüm sürücülerini kaldırın. Daha sonra öncelikle anakartınızın sürücülerini yükleyin ve yeniden başlatın. Sonra da ekran kartınızın sürücülerini yükleyin ve yeniden başlatın. son olarak nvidia denetim masasından physx sekmesinden geçerli sürücüyü cpu seçin (bunu sürücü güncellemesinden önce de deneyebilirsiniz belki sorununuzu çözebilir)