TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Honda Hakkında => Konuyu başlatan: Onu-R - Mart 03, 2007, 10:46:28 ÖS
-
(http://img401.imageshack.us/img401/747/hnd150ac4.png)
(http://img163.imageshack.us/img163/4356/hnd6bt3.png)
Ayrıntılı bilgi için www.honda.com.tr
-
ne güsel ne güsell... yeni alacaklar göz önünde bulundurunn bence...
-
püh biz erkenmi almışız kaçırdık desene ;) yinede sorun çıkaracagını sanmıyorum arabanın
-
Benim 6 yıl doldu hala bir sorun yok :dissiz (Şeytan kulağına kurşun)
-
servisler&tamirciler çok kızacak gibi....
-
bu olay 2007 ve sonrası için mi geçerli?
-
evet malesef :'(
-
bizi dün çağırdılar bu 6 yıllık sözleşme için
-
inş. ileride alırsam bir yeni civic kapsar gerçi benim ön takımı degiştirmekten bııkarlar herhalde:):):)
-
illa yeni hondamı almak gerek yaaa ](*,) ](*,)
-
6 yıl olayı çok güzel =d> ama bizim kasalarında herhangi bir sorun çıkartacağına inanmıyorum.
-
onlarda biliyo hopndanın ne kadar saglam araba oldugunu sorun çıkartmayacagını :d :d :d
-
bizi dün çağırdılar bu 6 yıllık sözleşme için
Bu olay çıkmadan önce mi aldınız aracı?
-
bizi dün çağırdılar bu 6 yıllık sözleşme için
Bu olay çıkmadan önce mi aldınız aracı?
2007 Öncesi Hondasını alan arkadaşlar aşagıdaki şartlarla garntiye dahil olabiliyolarmış. >=ok
*1 Ocak 2007 tarihinden önce satın alınan (ruhsatı alınan] araçlar için 6 Yıl/150.000 km Tam Garanti uygulamasından faydalanmak mümkün müdür?
Evet mümkündür. Bunun için gerekli şartlar şunlardır:
Garantisi ücret karşılığı uzatılacak olan aracın trafiğe tescil (ruhsat) tarihi 01.01.2006 ile 31.12.2006 arasında olmalıdır. Tam Garanti sertifikasının imzalandığı gün itibarıyla aracın kilometresi en fazla 25.000 km olmalıdır.
01.01.2006 ile 31.12.2006 tarihleri arasında ruhsatı alınan araçların Tam Garanti uygulamasından faydalanması için 30.06.2007 tarihine kadar ilgili işlemler tamamlanmalıdır. 30.06.2007'den sonraki bir tarihte sertifika düzenlenerek araç garantisi uzatılamaz. Araç sahibinin sertifikayı imzaladığı ve aracını serviste kontrol ettirdiği gün itibarıyla aracında henüz onarılmamış bulunan hiç bir mekanik; elektrik-elektronik, boya-kaporta arızası veya hasarı bulunmamalıdır.
Araç, yetkili serviste onarılmış bile olsa daha önceki bir tarihte PERT durumundan kurtarılmış bir araç olmamalıdır. (PERT: Kaza neticesinde onarım maliyeti 2. el değeri ile kıyaslandığında ekonomik olmayacak oranda maddi hasarlı olduğundan artık hurdaya ayrılması ve bu yüzden trafikten düşülmesi gereken araç durumu) Araçta yetkili ya da yetkisiz servislerde taktırılmış her türlü orijinal ya da orijinal olmayan ekipman ve aksesuarlar önce yetkili bayi servisinde 6 Yıl Tam Garanti'yi bozacak bir durumu olup almadığı açısından kontrol edilecek ve tümü için servisten sertifika kitapçığına onay imza-kaşesi alınacaktır. Bu kontrol ve onaylar bayi tarafından sisteme kaydedilecektir. Aynı şekilde araç sahibinin yetkisiz atölyelerde yaptırmış olabileceği boya-kaporta işlemleri de 6 yıl garantiyi bozacak bir durum olup olmadığı açısından incelenecektir. Eğer araç sahibinin yaptırmadığı veya unuttuğu bakımları varsa bunlarda serviste ücreti karşılığında tamamlanacaktır. Diğer şartlar açısından orijinal ve uzatılmış garanti kitapçıklarında ve kullanıcı kitapçığında belirtilen şartlar geçerlidir. 13. 01.01.2006 ile 31.12.2006 tarihleri arasında ruhsatı alınan araçların
*Tam Garanti uygulamasından faydalanması için ödemesi gereken ücret ne kadardır?
Tüm modeller için araç başına 450 YTL' dir (KDV dahil).
-
uzun hikaye ya, birde bi bit yeniği var, bana öyle geliyorki bunlar yetkili servis dışında ucuz servis almayalım diye katekulle yapıyorlar
-
uzun hikaye ya, birde bi bit yeniği var, bana öyle geliyorki bunlar yetkili servis dışında ucuz servis almayalım diye katekulle yapıyorlar
H
uzun hikaye ya, birde bi bit yeniği var, bana öyle geliyorki bunlar yetkili servis dışında ucuz servis almayalım diye katekulle yapıyorlar
HONDA nın kurulus yıldönümü olması sebebiyle müşterilerine armağan niteliğinde yapılmış bir uygulamadır. aralık ayında sona erecek zaten tekrar 3 yıl 100.000 km garanti kapsamını uygulamaya başlayacaklar...
-
HONDA nın kurulus yıldönümü olması sebebiyle müşterilerine armağan niteliğinde yapılmış bir uygulamadır. aralık ayında sona erecek zaten tekrar 3 yıl 100.000 km garanti kapsamını uygulamaya başlayacaklar...
6 yıl garanti için reklam yarışması var <nohapy (http://www.enyaraticikim.com/[/url)
-
6 yıl 150.000 km garantiyi sürekli yapma ihtimalleride varmıs arkadaslar... yani aralık gibi bitmesi bekleniyordu ancak gelen olumlu talepler neticesinde devamlı kalma durumu varmıs (net olmamakla birlikte tabii..)
-
bu bilgileri ilk defa okudum ve çok faydalı oldu. teşekkürler arkadaşlar
-
Arkadaşlar benim araç 2008 Model 6 yıl 150.000KM garantisi vardı..... Buraya dikkat : Servis dışında aracın herhangi bir yerinde değişiklik vs. yapıldığı taktirde garanti dışı oluyor hiç yormayın kendinizi ne yaparsanız bozuluyor diyorlar o yüzden bende gördüğünüz gibi bozmak bi yana ..... <^^Seyt >%6rol hallettim yani daha çekiceğimiz var bu servislerden neyseeee..
-
Arkadaşlar benim araç 2008 Model 6 yıl 150.000KM garantisi vardı..... Buraya dikkat : Servis dışında aracın herhangi bir yerinde değişiklik vs. yapıldığı taktirde garanti dışı oluyor hiç yormayın kendinizi ne yaparsanız bozuluyor diyorlar o yüzden bende gördüğünüz gibi bozmak bi yana ..... <^^Seyt >%6rol hallettim yani daha çekiceğimiz var bu servislerden neyseeee..
servislerle ilgili bir durum değil bu, servis prosedürü uygulayan aracı hizmet veren kuruluştur... tüm bu garanti kapsamı ile ilgili olsun aracın diğer konularıyla ilgili olsun kararlar üretici firma tarafından belirlenir, serviste yetki belgesi ile standartlara bağlı kalarak markayı tercih eden müşterilere hizmet sunar... hizmetle ilgili sorunlar servisle paylaşılabilir... aracın garanti dışında kalma sebepleri kitapçıkta detaylı bir şekilde belirtilmiştir...
saygılar :)
-
Arkadaşlar benim araç 2008 Model 6 yıl 150.000KM garantisi vardı..... Buraya dikkat : Servis dışında aracın herhangi bir yerinde değişiklik vs. yapıldığı taktirde garanti dışı oluyor hiç yormayın kendinizi ne yaparsanız bozuluyor diyorlar o yüzden bende gördüğünüz gibi bozmak bi yana ..... <^^Seyt >%6rol hallettim yani daha çekiceğimiz var bu servislerden neyseeee..
servislerle ilgili bir durum değil bu, servis prosedürü uygulayan aracı hizmet veren kuruluştur... tüm bu garanti kapsamı ile ilgili olsun aracın diğer konularıyla ilgili olsun kararlar üretici firma tarafından belirlenir, serviste yetki belgesi ile standartlara bağlı kalarak markayı tercih eden müşterilere hizmet sunar... hizmetle ilgili sorunlar servisle paylaşılabilir... aracın garanti dışında kalma sebepleri kitapçıkta detaylı bir şekilde belirtilmiştir...
saygılar :)
Fatoş sizin şirketde havalar iyi sanırım güzel bi açıklama yapmışsın teşekkrüler :)
Benim anlamadığım bi konu war bu garanti dışı olayında ;
-Servise gittim ben angel taktırmak istiyorum dedim , adamın ilk cevabı yeni kasanın angelları TR'de yok beyefendi dedi (arabayı ilk aldığımda) ben yurtdışından sparişini vermiştim o ara neyse geldi aldım ben bunu taktırıcam dedim aldığım yer üçretsiz takıcakmış garantiyi bozmaz sanırım soketi sokete takıcak adam sadece dedim..!! Adam direk servisin dışında bilmemne bilmem ne vs. bozulur dedi eee tamam siz takın ne kadar vericem dedim 200 YTL falan hesap çıkardı bana dedim bu işçilikmi EVET (Saati=45YTL) sanırım yanlış bilmiyorsam nasıl oluyor dedim adam -öylee dedi bende dedim hawa parası vericeğime o parayada bişeyler alırım dedim bedavaya taktırırım aldığım yere garantisi bozulmuş..!! Yapılan işlem ön arka tamponun sökülüp takılması..!!
-
bir işin kaç saat süreceğini nereden biliyorlar bu servislerde işçilik için hazırlanan çizlgeyi biz neden göremiyoruz bir iş benim arabamda 1 saat sürerken başka birinin arabasında 10 dakika sürebilir bunun kontrolu nasıl yapılıyor?????
soru çokk
-
bir işin kaç saat süreceğini nereden biliyorlar bu servislerde işçilik için hazırlanan çizlgeyi biz neden göremiyoruz bir iş benim arabamda 1 saat sürerken başka birinin arabasında 10 dakika sürebilir bunun kontrolu nasıl yapılıyor?????
soru çokk
bildiğim sorularsa eğer seve seve yanıtlarım ancak yeri bu başlığın altı değil... typerkan senin mesajınlada ilgili yanıt verebilirim ancak forum kuralları gereği burasının uygun olmadığını ve bütünlüğün bozulmasını istemediğimden uygun bir konu başlığı altında değerlendirildiği takdirde yanıtlayabileceğimi söyleyebilirim :) teşekkürler.... :)
saygılar :)
-
teşekkürler yanıtınız için
-
Teşekkürler Fatoş...
-
Rica Ederim :D
-
Abi ne kasıyorsunuz, zaten yarın birgün Allah korusun başınıza bişey gelse bi sorunla karşılaşsanız ilk söyleyecekleri söz garanti kapsamı dışında veya kullanıcı hatası vs.. Hondanın adı zaten garanti gerek yok öle 6 yıl 150bin vs dalaverelerine. Alıcan yüklicen oynıcan canının istediği keyfinin olduğu şekle getircen binicen sonra dağatıp satıcan. Bu kadar
-
Abi ne kasıyorsunuz, zaten yarın birgün Allah korusun başınıza bişey gelse bi sorunla karşılaşsanız ilk söyleyecekleri söz garanti kapsamı dışında veya kullanıcı hatası vs.. Hondanın adı zaten garanti gerek yok öle 6 yıl 150bin vs dalaverelerine. Alıcan yüklicen oynıcan canının istediği keyfinin olduğu şekle getircen binicen sonra dağatıp satıcan. Bu kadar
Bence yanlış... garanti kapsamından ay sonunda rapor aldığımızda sayfalarca "garanti işlemi" çıkıyor... bu tabi aracında karşılaştığın soruna göre değişiyor...
-
(Genel olarak!!!)Araca yapılan modifikasyonlar sonucu yetkili serviste bir işlemin garanti kapsamı dışında bırakılması tamamen servisin kendi insiyatifinde yaptığı bir olaydır. İstedikten sonra her türlü garanti işlemini uygulayabilirler diye düşünüyorum. :) Ancak Belli standartlar vardır. Örneğin bakımların yetkili serviste yapılması gerektiği zorunluluğu... Son yasayla birlikte gerekli yeterlilik belgesini almış ufak tamirhanelerde dahi bakımlarınızı yaptırmanız durumunda ve bu bakımları belgelediğiniz takdirde aracın garantisi devam eder... Şimdilik bu tip yetki alan yerler sınırlı sayıdadır fakat bir kaç sene içerisinde git gide çoğalacaktır... İlgili yasayla birlikte yetkili servislerin müşteriye gerekli bilgiyi vererek muadil parça kullanma / müşterilerin muadil parça kullanmayı talep etme hakları vardır. Bu yasayla ilgili daha bir çok ayrıntı var ancak her koşulda aracın bakımlarının düzenli olarak yapılması şarttır.. Bunun dışında kendi görüşüm Örneğin standardı 15" olan bir araca 17" jant lastik takarsanız ve es kaza amartisörünüz veya ön takımdan her hangi bir parçanız arıza yaparsa bu arızayı garanti kapsamından gidermek veya aracın orjinalini bozup 17" jant takmışsınız bu yüzdende amortisörünüz bozulmuş garantiye girmez demek servisin insiyatifinde olan bişeydir bence... Sonuçta Fatoş hanım belli bir markaya hizmet veren aracı bir kurumu temsil ettiğinden uygulamada veya sözlü olarak bazı standartların dışına çıkması mümkün olmayabilir... Saygıyla karşılıyorum. Yalnız bir gerçek varsa buda tüm markalar için geçerlidir. Bu tip prosedürlerle kaybedilen müşterilerin gün geldiğinde yana yana aranacağıdır... Ve aranmayada başlamıştır.. Markaların garanti sürelerini uzatmalarının başlıca nedenide budur. Bugün 2007 model bir honda sahibi 2 farını taktıramadığı için dışarıya kaçıp aracını garanti dışı bırakıyorsa bu HONDA nın ayıbıdır. Bazı şeyler biraz daha makul ve esnek olmalı bence... Ama genede 6 yıl 150 bin km. garanti vermek Markasına güvenenlerin verebileceği bir garantidir ve tebrik etmek gerekir. Gün gelecek yedek parçalarda ucuzlayacak servislerde... Sabır arkadaşlar sabır. :)
-
daha bu güne kadar garanti kapsamında onarılan veya değiştirilen bir arıza duymadım ben, ne yapıp edip bir bahane buluyor, kullanıcı hatası falan diyorlar
-
iki defa araç içi cam bakaliti değişti geçen hafta da ziebartta diamond gloss uta gölgeler olduğunu söyledim hemen yeniden yaptılar bedelsiz honda için bilmem ama ziebart cam filmini iki kere ve boya parlatmayı da bi kere bedelsiz yeniledi kavga bile etmek zorunda kalmadım
-
zaten bizim problemimiz hep servislerle oluyor
-
ya ama dışarda en ufak bişey yaptırdığımızda dahi bu garanti bozulabilirmiş sizce doğrumu tam net bi bilgim yok:S
-
butun hondalar 150 bin kmden sonra distributor lar eyvallah diyor distributor=bougilere elektrik gonderen
yani garanti hikaye !!!!!!!! ustelik yagini deyi$tirmek için çok pahali alti yil boyunca honda servisine gitmek mecburiyetinde olacaksiniz !! yoksa garanti kapsamina girmez yaniliyorsam !!!
zaten honda garajlari bo$ boylece garajlari çali$tiracaksiniz !!politika politika zayif politika
-
Sadece Honda icin degil tum markalar tum modeller icin gecerli bu garanti olayları.Hatta araba dısındaki diger urunlerdede boyle. Maalesef Turkiye'de bu islerin onune gecen bi kurumda yok. Varsada varlıgından bizim haberimiz yok. Varsa yoksa kullanıcı hatası. Allah askına bir debriyaj balatasının fabrika hatası olma olasılıgı hic mi yoktur? Yada yakıt pompasının, lambda sensorlerinin... Ama yok ya kotu benzin ya kotu kullanım ya baska bisey. Aracın kmsine bile bakmadan hemen yargısız infaz. Ben daha once vw bora, fiat bravo hgt, rover 220, 414 peugeot 106 kullandım. Gecen hafta bi civic aldım. Diger markalardan ornekler vereyim. Vw boranın diskler yamuldu koltuklardan gıcırtı geldi. Disklerin yamulma sebebi diskler sıcakken suya girmisim ondanmıs. Yani arkadaslar vw boranız varsa yagmur yagdıgı zaman hemen kenara cekip disklere semsiye tutacaksınız aman ıslanmasın. Koltuk gıcırtısı icinde dogru duzgun oturacaksınız cunku hic biriniz oturmayı bilmiyorsunuz. Roverın debriyajı 14.000 de bitti. Neden cunku kullanıcı hatası. Ben vites degistirmeyi bilmiyormusum. Ancak ilginctir ki aynı kullanıcı degisen balatayı 75.000 e kadar kullandı. Fiattan hic sıkıntım olmadı hakkını vermek lazım. Soyulan kapı kollarımı garantide oldugunu unutmama ragmen(2 senelik arabaydı) kendi kendilerine degistirdiler. Simdi hondada umarım yasamam bu problemleri.Gerci pek umidimde yok acıkcası. Herkes saglam ve sorunsuz dedigi icin yıllardır siddetle karsı cıktıgım arabayı aldım. Tabi simdilik hersey cok guzel arac daha 800 kmde.
-
honda dan $a$ma yalniz yagini zamaninda deyi$tir motorla oynama ! motor isinmadikça yuklenme
hiç bir sorun ya$amassin dunyanin en saglam motoru hondadir !! $u anda renault,ve peugeot tam sahtele$ti
hatta nissan dizel motorlari artik renault sakinin !! cebinizde para birakmaz!! japonyada hondalar çok ucuz bir integra type r 15 bin dolar deyil $imdiye kadar en çok pahali satan TR VE FRansa yedek parçalar hadinden fazla pahali
honda alan herzaman kazançli çikacak 4 yuzbin kilometreye rahatlikla giden motorlara sahip
yalniz original parça kullanin doyamassiniz unutmayinhondalar yuksek devirde gucunu gosterir korkmayin basmaktan
yalniz lutfen $ehir içiinde hizinizi azaltin benim bildiyim hondacilar deli kanli olurlar :hehe
-
bir değişiklik olmadı sanırım 2008de de
-
servis dışı müdahaleler diğer markalardada da garantiyi bozar, kaldıki etek dolusu para verip aldığımız bu kaliteli araçları 3 kuruş az vericem diye, olmadık tamircilere elletmek bence doğru değil
-
ben eğer bu garanti muhabbetini servis ücretlerini bu şartları bilsweydim bu arabayı almazdım bence adil değil benim fikrim bu