TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Motor, Modifiye & Do it yourself - Teknik bilgiler => Konuyu başlatan: looper2 - Mayıs 08, 2013, 12:59:54 ÖS
-
mrb. arkadaşlar aracıma headers 4-2-1 taktırmayı düşünüyorum. hala araştırma aşamasındayım. bunun yanında katalizör iptali ve son susturucuyu değiştirmek istiyorum ama usta hem egzoz hem katalizör iptalinde baya ses artışı oluyor dedi. şimdi headers + katalizörümü iptal edeyim yoksa kataliör dursun son susturucuyumu değiştirem. önceliğim performans ama devamlı uzun yola gittiğim için aşırı ses artışı istemiyorum. hangi işlemi yaparsak yapalım bir miktar ses artışı illa olacak ama ben bunu ne kadar aza indiririm ona bakıyorum. değerli yorum ve yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
-
Performans istiyorsan headers + kat cıkartıcaksın. sonada güzel bi son susuturucu koyarsan iyi olur. Ama ses yüksek olur.
Ben katı bıraktım orta ve son susturucuyu cıkardım. Gayet güzel oldu katıda cıkartıcaktım ama içinde durulmıcak kadar cızırtı titreme olacagı için vaz geçtim
-
o zaman orta ve son susturucuyu değiştirem + headers kat dursun hem daha az ses yükselmesi olur hemde performns bi tık fayda oolur diyorsun :))
-
kat iptali ve orta susturucuya vanalı egzos takabılırsın hep performans hem ses alırsın ısteyınce
-
s.a günaydın arkadaşlar
o zaman orta ve son susturucuyu değiştirem + headers kat dursun hem daha az ses yükselmesi olur hemde performns bi tık fayda oolur diyorsun :))
valla onu iyi dedin ben bu 2 sine yoğunlaştığım için vanalı egzoz hiç aklıma gelmedi :))
birsorum daha olacak arkadaşlar. arabama turbo yapmak istiyorum. tabı turbo yapınca manifold da değişecek. headers turbo manifoldunun gördüğü işi görürmü? headers yapıpta sonradan bide manifoldla uğraşmayım diye ?
-
turbo yapmak öle headers takmaya benzemez arabaya :D
-
turbo yapmak öle headers takmaya benzemez arabaya :D
HAKLI
-
% 50 bilgiye sahip oldum gibi :) 2 haftadır turbo olayını araştırıyorum ve dün 1-2 ustayla görüştüm. yurt dışında arkadaşım var turboyu kit hhalinde almayı düşünüyorum. sadece bana lazım olan sağlam bi usta. 0.5 barda arabayı fazla yormadan kyllanılınca sıkıntı olmuyomuş. şu anki mevcut motorlan 50-60 bin km gidersem bana yeter o zamana kadarda daha detaylı araştırma yapar ve bilgi sahibi olurum. mevcur motoru bitirdikten sonra baya pro toplayacam motoru. bilmem yanlışmı düşünüyorum. ?
-
denon var onuna irtibata gec o yapmıstı turbo
-
denonla irtibata geçtim ama pek takmadı. çokta önemli değil zaten. kendimce yeterli bilgiye sahib oldum ama öğrenmenin sonu yok kimde ne öğrenirsem kar. yardımcı olanda olmayanda saolsun.