TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: m-u-r-a-t- - Mart 03, 2013, 11:04:17 ÖÖ
-
leon tsi(125) manuel aynı sekılde golf6 da 122 lik manuel ve civic de 125 ps manuel 3 araçta stock.yapılan rolling ve draglarda sonuc ne olur deneyen var mı ?
-
leon ve golf ağırlık ve turbo avantajı ile öne çıkarlar ama 160 170 ten sonra hacımleri nedeniyle kesiliyorlar honda 160-170ten sonra yakalar ve ayırır tabi pilotajda önemli
-
golf de hafif bir araba değil ki. arkadaşımda scirocco var 122lik, benim aracım otomatik vtec2 220yle yanyana gittiğimizi bilirim. tabi bir daha yapmam onu sınav çıkışı manyak gibi basmıştık :) edit: aracımda tüp yoktu o zamanlar :)
-
plotajlar yakın carsamba gunu deneme yapacaz o zamn gercek sonuc belli olur bide hangı devir aralıgında ben daha avantajlı olurum tavsıyenız varmı.hem kalkısta hem de rolling te hangı devır aralıgında gitmeliyim
-
vidoyuda atarsanız iyi olur...
-
plotajlar yakın carsamba gunu deneme yapacaz o zamn gercek sonuc belli olur bide hangı devir aralıgında ben daha avantajlı olurum tavsıyenız varmı.hem kalkısta hem de rolling te hangı devır aralıgında gitmeliyim
olabilidiğince devir çevirmeye bakın.çünkü 125 hp 6500 devrde veriliyor.
-
evet tahmınen en az 5000 civarı roll yapmak lazım.siz denediniz mi hiç
-
evet tahmınen en az 5000 civarı roll yapmak lazım.siz denediniz mi hiç
ben 1.6 tdci focus3 ve fluence 1.5 dci ile denedim.ama arkadaşın dayısında passat 1.4tsi dsg varmış onunla dirsek temasındayız :D
-
sonuc ne oldu focus ve fluance kapışmanda :D
-
sonuc ne oldu focus ve fluance kapışmanda :D
focus ile 3 kornada abandık ancak ben hata yaptım 3.viteste abandım gaza 1.5 boy fark yedim başlangıçta yakaladım geçtim ha 2. vites 5500 olsaydı yarım boy olurdu turbo farkından dolayı fluence ilede ankarada bilen bilir 70 levhasından sonra oran yokuşu var ben bastım bu şirket arabasıda üzerine alındı herhalde yokuşta arka tamponumdaydı resmen ışıkları geçtik bastım ayırdım gittim...
-
evet tahmınen en az 5000 civarı roll yapmak lazım.siz denediniz mi hiç
ben 1.6 tdci focus3 ve fluence 1.5 dci ile denedim.ama arkadaşın dayısında passat 1.4tsi dsg varmış onunla dirsek temasındayız :D
Benim işyerimdede arkadaşta passat 1.4 dsg var, kalkacaktık iddalıydı, şimdi yavaş yavaş kaytarmaya başladı, siz kalkında bari sonucu bilelim
-
turbolu araçlarla deneme yapmayııııııınnnnnnnnn....illa üzülmek mi istiyorsunuz? hemde roll yapacaksınız :) ya bilim yanılacak yada siz,nerde 200 küsür torklar nerde 150 tork,
-
turbolu araçlarla deneme yapmayııııııınnnnnnnnn....illa üzülmek mi istiyorsunuz? hemde roll yapacaksınız :) ya bilim yanılacak yada siz,nerde 200 küsür torklar nerde 150 tork,
amacım polemiğe girmek değil ancak siz bu torku gereğinden fazla büyütüyorsunuz bilmiyorum çevrenizde dizel araç çok herhalde....benim amcamda da 2.0 tdi suberp var dediğiniz torkun dibine kadar vuruyor ama kusura bakmayın fd6 da ki devirlenme keyfini ve gidişi yakalayamıyorum.ama onunda keyifli olduğu noktalar yok değil dsg şanzıman uysal karakterli böylece düşük devirle gidiyor.ama ben istedimi fd6 ilede düşük devir gidebiliyorum no problemo :D
-
abi ne dersen de torklu arabayı sürmek daha zebkli fd6 da sürdüm ama 1.6 dizel daha zevkli sadece düşük devirde cok ölü oluo turbo dizeller ama belli devir aralığında cok tatlı gidio :D accord 3.20 falan sürmedim onun tadını bilmem de ama 1.6 bezinlinin pek bi albenisi kalmadı artık gözüğmde vergi dışında :D
-
abi ne dersen de torklu arabayı sürmek daha zebkli fd6 da sürdüm ama 1.6 dizel daha zevkli sadece düşük devirde cok ölü oluo turbo dizeller ama belli devir aralığında cok tatlı gidio :D accord 3.20 falan sürmedim onun tadını bilmem de ama 1.6 bezinlinin pek bi albenisi kalmadı artık gözüğmde vergi dışında :D
tabiki herkesin kendi sürüş zevkidir yakın arkadaşımda 2008 3.20d coupe vardı o aracın canını çıkarmıştık turbo hevesimi onda attım diyebilirim 130kda patladı zaten turbosuda :D demeye çalıştığım çevremde dizel araç çok ama civicin duruşu ve iç atmosferi devirlenmesi gidişi çok başka bunu yanımda oturan 1.6 turbo dizelci arkadaşlarımın ibreye kaçamak bakışlarından abi tatlı makine ya övgülerinden kısacası yaşanmışlıklardan iyikide bu kasayı bu arabayı almışım diyorum.ha şöylede bi anımı paylaşayım istanbul çevre yolu akşam saatleri gidiyoruz arkadaşla 160 km\sa direksiyondan elimi çektim ama öyle çek bırak değil bildiğin çektim ve arkadaş ağzı açık kaldı bu bile zaten herşeyi açıklar nitelikte.bu bağlamda ben bu araca maşallah dan başka birşey söylemem söyletmemde herkes aracında mutlu olsun. kısa bi süre bende 2010 a4 2.0 tdi da vardı bunuda söylemek isterim evet araç premium evet sessiz evet donanımlı tork tork diyorsanız yokuşta solu kapatıyor ancak herşeyin bunlar olmadığını fd6 nın direksiyonuna geçince anladım.arabada herşey den önce ruh olacak ruh.
sözün özü fd6 farklı be abi :D :D
-
bende severim fd6 yı da namussuz a4 yada 3.20 de araba :D
-
deneme sonuclandı arkadaslar video cekemedık ama bıdahakı sefere artık leonla kalıkısta 1 boy gerıde kaldım turbo farkından dolayı ancak 150 de ayıtmaya basladım 160 ta bıraktık roll yapamadık.leonla da golf denedı leon 1 boyla önde bitirdi.golfle deneme yapamadık zaman sıkıntısından dolayı.
-
deneme sonuclandı arkadaslar video cekemedık ama bıdahakı sefere artık leonla kalıkısta 1 boy gerıde kaldım turbo farkından dolayı ancak 150 de ayıtmaya basladım 160 ta bıraktık roll yapamadık.leonla da golf denedı leon 1 boyla önde bitirdi.golfle deneme yapamadık zaman sıkıntısından dolayı.
olması gereken olmuş.leon golf nasıl 1 boy oluyor yaw plotaj hatasıda olabilir belki aynı motor .ağırlık farkıda çok yok.
-
bidahaki sefere arabalarla beraber soforler degıstırılerek deneme yapacaz :D
-
Civicler leonu geciyor diye duymustum
-
evet geçiyor
-
bidahaki sefere arabalarla beraber soforler degıstırılerek deneme yapacaz :D
bencede bi de öyle deneyin :D
-
abi ne dersen de torklu arabayı sürmek daha zebkli fd6 da sürdüm ama 1.6 dizel daha zevkli sadece düşük devirde cok ölü oluo turbo dizeller ama belli devir aralığında cok tatlı gidio :D accord 3.20 falan sürmedim onun tadını bilmem de ama 1.6 bezinlinin pek bi albenisi kalmadı artık gözüğmde vergi dışında :D
tabiki herkesin kendi sürüş zevkidir yakın arkadaşımda 2008 3.20d coupe vardı o aracın canını çıkarmıştık turbo hevesimi onda attım diyebilirim 130kda patladı zaten turbosuda :D demeye çalıştığım çevremde dizel araç çok ama civicin duruşu ve iç atmosferi devirlenmesi gidişi çok başka bunu yanımda oturan 1.6 turbo dizelci arkadaşlarımın ibreye kaçamak bakışlarından abi tatlı makine ya övgülerinden kısacası yaşanmışlıklardan iyikide bu kasayı bu arabayı almışım diyorum.ha şöylede bi anımı paylaşayım istanbul çevre yolu akşam saatleri gidiyoruz arkadaşla 160 km\sa direksiyondan elimi çektim ama öyle çek bırak değil bildiğin çektim ve arkadaş ağzı açık kaldı bu bile zaten herşeyi açıklar nitelikte.bu bağlamda ben bu araca maşallah dan başka birşey söylemem söyletmemde herkes aracında mutlu olsun. kısa bi süre bende 2010 a4 2.0 tdi da vardı bunuda söylemek isterim evet araç premium evet sessiz evet donanımlı tork tork diyorsanız yokuşta solu kapatıyor ancak herşeyin bunlar olmadığını fd6 nın direksiyonuna geçince anladım.arabada herşey den önce ruh olacak ruh.
sözün özü fd6 farklı be abi :D :D
bu zamana kadar sayısız araca bindim premıum markalar hariç tabiki bu sınıfta honda'dan daha fazla keyif alabilceğim bir araba bulamadım.bana kalırsa fd6 efsane olmayı hakediyor.dıs görünüm olsun iç görünüm olsun aracın karizması olsun bence bu sınıftaki (benzinli) aracların içinde aracların içinde beeklentiyi karşılayabilen sayılı araçlardan.
-
ben şunu anlamıyorum;
civic kullanıcıları araçlarını 170 den sonra önüme çıkanı geçerim mantığını savunuyorlar haklıda olabilirler ama o hızlarda deneme yapmak bence cahilliktir mantığa sığacak bir şey değil ama desenizki 60-120 aralığında rakibim yoktur ozaman haklısınız derim bende 1.8 fd6 kullanıcısı olarak aracın alt hızlanmalarını beğenmiyorum piyasadaki çoğu araçtan iyi olabilir ama en iyisidir diyemem hele turbolar fazlalaşalı hiç diyemem bence (şahsi fikrim) gerçek motor 0-120 de önde olandır gerisi maceradır kendini kandırmadır ha biri çıkıp şunu 0-140 yapalım derse onada katılırım ama sonrası dediğim gibi gençlik hevesi
-
kesinlikle lkatılıyorum yıdla kac defa 170 in üstüne cıkıoki araba
-
ben şunu anlamıyorum;
civic kullanıcıları araçlarını 170 den sonra önüme çıkanı geçerim mantığını savunuyorlar haklıda olabilirler ama o hızlarda deneme yapmak bence cahilliktir mantığa sığacak bir şey değil ama desenizki 60-120 aralığında rakibim yoktur ozaman haklısınız derim bende 1.8 fd6 kullanıcısı olarak aracın alt hızlanmalarını beğenmiyorum piyasadaki çoğu araçtan iyi olabilir ama en iyisidir diyemem hele turbolar fazlalaşalı hiç diyemem bence (şahsi fikrim) gerçek motor 0-120 de önde olandır gerisi maceradır kendini kandırmadır ha biri çıkıp şunu 0-140 yapalım derse onada katılırım ama sonrası dediğim gibi gençlik hevesi
Gerçekten doğru bu yüzden vtec2'mi hiç unutmuyorum