TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => City - Jazz => Konuyu başlatan: aytpin - Ocak 16, 2013, 10:35:02 ÖS
-
merhabalar şu anda 2 hafta önce aldığım honda city bana iki sorun yarattı
1- araba d konumunda durduğunda( ışıklard falan) motor sıca ya da soğuk farketmiyor ve devir 200-1500 arası gidip geliyor araba stop edecek gibi oluyor ve ben n konumuna almak zorunda kalıyorum ama bildiğim kadarı ile n konumunda beklemek şanzumana zarar verir bana bu konuda yardımcı olur musunuz bu tarz arızalarla karşılaşan arkadaşlar olmuş ama cevap alamadım daha neden yapar bu sorun
2- bu gün arabayla işten çıktım ve 500 metre gittikden sonra motor arıza lambası yandı sanırım tüpten ama bu ilk anlattığım arıza ile ilgili olabilir mi?
araç 2007 1.4 comfort otomatik vites 7 ileri direksiyondan kumandalı olan modeli atiker marka tüp taktırılmış bu arızalarda buji ya da bobin diyen arkadaşlarıma bir sorum olacak bende bunu düşündüm ama araba normal giderken en ufak bir tekleme sorunu çıkarmıyor ve yakıtı ölçtüğümde 0.225 kr. gibi bir rakam çıkıyor karşıma bu gayet uygun bir yakıt yakımı olduğundan buji veya bobin olduğunu düşünmüyorum tabi subab ayarı diyen arkadaşlar içinde aynı tezim geçerli zaten bununla alakalı işlem yaptıran arkadaşlar varsa durum nedir söylerse sevinirim
teşekkür ederim şimdiden herkese kazasız ve güzel sürüşler dilerim
-
Bendede aynı sorun var bostancı sanayide İKİLER HONDA gittim sorunumu anlattım
1- bobin değişti 2 adet çıkma
2-sibop ayarı yapıldı
3-lpg ayarı yapıldı
4-şanzuman yağı değişti
Sonuç yine aynı 580tl ücret değişen hiç bir şey yok . ben yinede böyle biniyorum bana söylenen YAPACAK BİR ŞEY YOK!!!!!!
Geçmiş olsun sayın arkadaşım.
-
sanırım bu bizim eski kasa otomatik citylerin kronik problemi.
aynı problem bende de var, hem yetkili servise hemde özel servise götürdüm. bana ısrarla sübap ayarı dediler. bende öyle umuyorum ama şimdi arkadaşın yorumu umudumu kırdı biraz. vakit bulup aracı bırakamadım. ama gidip bıraktığımda sorunum çözülürse mutlaka burada paylaşırım. aynı hassasiyeti sizlerdende beklerim.. kazasız günler
-
var mı bir gelişme acaba?
-
sende baktıracağım demiştin baktırdınmı? ben yapılanı ve fayda görmediğimi yazdım
fakat iki tellide bir başka usta ile görüştüm bana kalkış kiti arızalı ondan olur dedi böylece biniyorum bende bilmiyorum ne yapacağımı
-
Yok hocam ben henüz gösteremedim.. ama dediğim gibi gösterdiğimde sonuç nasıl olursa olsun paylaşacağım.
ayrıca kalkış kiti için herhangi bir fiyat verdi mi usta? kaça mal olurmuş? bide bunu bir varsayım olarak mı söyledi yoksa daha öncede bu şekilde sıkıntısını giderdiği bir araç filan mı olmuş acaba?
-
fiyat olarak 1500 tl istedi
-
Sibop ayarı düzgün yapılsın bir şey kalmaz.
-
baya uzun süredir giremiyordum foruma, onun için yazamadım. bende götürdüm aracı özel servise, sübap ayarı yaptıklarını ve boğaz kelebeğini temizlediklerini söylediler. ancak ara sırada olsa yine yapıyor aynısını. ben şahsen alıştım,kesin çözüm bulan arkadaş olmadıkçada tekrar yaptırmayı düşünmüyorum.
-
MERHABALAR 2008 MODEL OTOMATİK CİTY SAHİBİYİM 3 HAFTADIR
ARABAYI ALDIĞIMDAN BERİ SÜREKLİ OLARAK SANAYİDE BU PROBLEMİ ÇÖZMEK İÇİN UĞRAŞIYORUM.
BURADA YAZILAN TECRÜBELER BENCE ÇOK ÖNEMLİ YOKSA USTALAR ARASINDA MEKİK DOKUYUP HEPSİNİN KENDİ
ALANLARINDA BİR SEYLER YAPIP PARAMIZI HARCIYORUZ.
BENİM YAPTIKLARIM
1- TÜPTEN DEYİP ENJEKTÖR DEĞİŞİMİ ZAVOLİ 500 TL
2- MOTOR KULAĞI KOPMUŞ 200 TL
3- ŞARZ DİNAMOSU KONTROL BAKIM KONJEKTÖR DEĞİŞİM
4- BOĞAZ KELEBEĞİ TEMİZLİK FAKAT SIFIRLAMA TANIMLAMA YAPMAMIŞIM
5- BUJILER NORMAL
6- ŞANZIMANA GİRDİM 2 KEZ İNDİRDİK
7- OTOMATİK ŞANZIMAN VOLANTINI ÇIKMA İLE DEĞİŞTİRDİM
8- SALLANABİLECEK HER ŞEYİ KONTROL EDEREK SABİTLEDİM
SONUÇ : BAŞLANGIÇTA SADECE GAZDA PROBLEM VAR İKEN BENZİNDE DEYAPMAYA BAŞLAMIŞTI
SONUÇ OLARAK BAŞA DÖNDÜM ŞUAN BENZİNDE YAPMIYOR GAZDA
DİĞER ARKADAŞLAR GİBİ ROLANTİDE BEKLER İKEN D YADA R YE ALDIĞIMDA ARAÇ TİTREME
VE DEVİR SALINIMI YAPIYOR KLİMADA DAHA FAZLA YAPIYOR.
FİKRİ OLAN ARKADARŞLAR LÜTFEN YAZALIM
-
Aracın şanzuman adaptasyonu yapıldı mı hem manuel hem hondanın arıza tespit cihazı ile
-
Hocam merhaba bende ararken bir garage honda forumda gördüm. fatih 26 nickli bir arkadaş yazmıs aynen aktarıyorum.
''Merhaba arkadaşlar bu arızanın çözümünü size aktarıyorum araç sıcak iken rolanti 3000 devirde 5 dakika bekliyorsunuz 5 dakika dolduktan sonra 5 dakikada rolantide bekliyorsunuz Böylelikle aracın hava kontrol ayarları sıfırlanmış oluyor numaramı yazmıştım birçok kişi aradı birçoğunda sorunu Hallettik Ama artık o kadar çok arayan oluyor ki kısa yoldan buraya yazayım dedim bu arızanın çözümu bu Eğer bununla da hal olmazsa Honda bilgisayar programı bulunan herhangi bir serviste şanzıman ayarlarını bilgisayarla sıfırladıktan sonra düzelir Yani bu arıza Şanzıman arızası değildir. Problem elektronik tir Bu mesajdan sonra bu yolu uygulayan arkadaşlarım Olumlu ya da olumsuz forma bilgi vermelerini istiyorum Teşekkür ederim.''
Ben daha denemedim umarım işe yarıyordur. Arkadaşımıza da çok teşekkürler.
-
Chanqui Ben denedim lpg de problem çözülmedi açıkcası.arka bobinlerimde tek tek soketlerini çıkarıp kullandım hala bir çözüm bulamadık.bobin arızası gibi gözükmüyor sanırım