TeamHondaTurkey.Com
MULTIMEDIA => Videolar => Konuyu başlatan: alfaus007 - Kasım 27, 2012, 10:03:05 ÖS
-
http://www.youtube.com/watch?v=mHhP0-jjx5w
Bir şey dikkatimi çekti , direksiyondan kumanda var araçta :)
-
altta da sormuşlar bende sorayım dedim sizce başarılımı
-
eger altında yazan 56km hızla carpısma ise bence başarısız
-
Benzer test Volvo için 40km yapılmış ve en güvenli araçlardan olan Volvo parçalara ayrılıyor:) Buradaki test bizim düşündüğümüz gibi değil farklı hesaplamaları var. Bence bizim yorum apacak kadar teknik bilgimiz yok bu konuda.
-
Arac darbeyi onden degil, camurluk tarafindan aliyor
56km ye gore hasar fazla gozukebilir ancak carpma yeri de onemli
-
Gayet başarılı bence.
-
zaten araba vurduğunda sapasağlam kalıyorsa sıkıntı vardır.vurduğu zaman darbeyi gövdenin absorbe etmesi gerekir yolcuların değil.araba darbeyi emmemişse içindekiler emmiştir.buda yaralanma ve ölüm demek.ama mesela artık araçlarında daha sağlam kalması için çalışmalar yapılıyor.
-
tavan dahi ilk çarpma anında büküldü oynamala oldu. adac testleri 64km ile yapılmakta zaten..
arka kapı dahi yerinden oynadı 54km hızda..
ben çok iyi görmedim.
-
zaten araba vurduğunda sapasağlam kalıyorsa sıkıntı vardır.vurduğu zaman darbeyi gövdenin absorbe etmesi gerekir yolcuların değil.araba darbeyi emmemişse içindekiler emmiştir.buda yaralanma ve ölüm demek.ama mesela artık araçlarında daha sağlam kalması için çalışmalar yapılıyor.
katılıyorum!
-
allah başınıza vermesin , dikkatli ve efendi sürünce korkulacak durum yok , daha ne olsun anca bu kadar bu paraya bu güvenlik , ha bu arada bi volvo ile bizim araçları kıyaslamak çok abes olur (zannımca)
-
resmen teneke gibi kaporta var , ne kadar zayıf araçlarımız varrrr <^^Seyt
-
allah başınıza vermesin , dikkatli ve efendi sürünce korkulacak durum yok , daha ne olsun anca bu kadar bu paraya bu güvenlik , ha bu arada bi volvo ile bizim araçları kıyaslamak çok abes olur (zannımca)
Volvo konusunda araçlar kıyaslanmıyor çarpma tekniğinden bahsediliyor.
-
kapı, b sütunu ve tavan 60km testlerinde majör hasar alıyorsa 2012 regülasyonlarında euroncap çok puan kırıyor diye biliyorum, dikkat edin yeni nesil 5 yıldızlı araçlarda tavanda dalgalanma dışındaki aksamlar hasar almazlar, önden emer şoku ve aracın üzerinden aktarıp arkasından atar, süper yavaş çekimlerde aracın üzerinden anlık geçen titremeyi görmek mümkündür. kapılar falan zangır zangır sallanır ama toparlanınca tekrar eski formunu alır
uzun lafın kısası bana da çok başarılı görünmedi ama 2006'da üretimden kalkan bir araç, 2000 yılı standartları için muhtemelen çok başarılıydı 12 yıl sonrasının koşullarına göre incelemek çok da doğru olmaz
-
ayrıca yanda çıkan 2012 cc testinde airbag yana açıldığı için sürücü doğru vuramıyor kafayı gibime geldi, o da bir ilginç
-
kapı, b sütunu ve tavan 60km testlerinde majör hasar alıyorsa 2012 regülasyonlarında euroncap çok puan kırıyor diye biliyorum, dikkat edin yeni nesil 5 yıldızlı araçlarda tavanda dalgalanma dışındaki aksamlar hasar almazlar, önden emer şoku ve aracın üzerinden aktarıp arkasından atar, süper yavaş çekimlerde aracın üzerinden anlık geçen titremeyi görmek mümkündür. kapılar falan zangır zangır sallanır ama toparlanınca tekrar eski formunu alır
uzun lafın kısası bana da çok başarılı görünmedi ama 2006'da üretimden kalkan bir araç, 2000 yılı standartları için muhtemelen çok başarılıydı 12 yıl sonrasının koşullarına göre incelemek çok da doğru olmaz
+10000000000000000000000000
-
Bu arada arabanın çarptığı şeyde düz duvar değil bir direk , o yüzden kuvvet direk belli bir noktaya geldiği için fazla hasar oluyor , aynı şekilde düz bir duvara veya bir arabaya çarpsaydı , aynı şekilde bir hasar alacağını düşünmüyorum şahsen
-
Bakın bu da audi a4 2012 nin aynı şekil çarpma testi , bizim vtec2 ile pek bir farkı yok hasarın :)
http://www.youtube.com/watch?v=55qLUxaJlP0
-
Ama perde havayastıklarının olmaması hiç iyi bişey değil :)
-
Bu teste bir çok marka aracını sokmaz, araçlar bu testte bariyere değil ince bir direğe çarptırılır. Ve temas alanı azaldığı için sonuçlar çok değişebilir. Focus ve benzeri modeller bu testte iç kabine kadar girer. Bu testte oldukça başarılı sonuç alınmış
-
edit: Rigid pole impact olarak aratırsanız çıkar youtube'da
-
http://www.youtube.com/watch?v=UK-SYmneZLY buda bizimki
-
Bakın bu da audi a4 2012 nin aynı şekil çarpma testi , bizim vtec2 ile pek bir farkı yok hasarın :)
http://www.youtube.com/watch?v=55qLUxaJlP0
Bence farki yok degil cok daha kotu.
Hem de audi icin
-
zaten araba vurduğunda sapasağlam kalıyorsa sıkıntı vardır.vurduğu zaman darbeyi gövdenin absorbe etmesi gerekir yolcuların değil.araba darbeyi emmemişse içindekiler emmiştir.buda yaralanma ve ölüm demek.ama mesela artık araçlarında daha sağlam kalması için çalışmalar yapılıyor.
Geçtiğimiz ay katıldığım bir hız seminerinde, kaza laboratuarında çalışan bir uzman da buna benzer bir ifade kullanmıştı.
Hatta, pek çok kullanıcı yaptıkları ufak kazalarda araçlarının tamponlarının yamulduğundan ya da düştüğünden şikayet ediyorlar. Oysa ki tamponların amacı daha en başından gelen enerjiyi emerek kabine ulaşmasını engellemek fakat çoğu sürücü bunun farkında olmadan araçlar kalitesiz üretiliyor diye şikayet ediyorlar demişti.
-
Bakın bu da audi a4 2012 nin aynı şekil çarpma testi , bizim vtec2 ile pek bir farkı yok hasarın :)
http://www.youtube.com/watch?v=55qLUxaJlP0
Bence farki yok degil cok daha kotu.
Hem de audi icin
Aynen sürücü airbag ı ıskaladı resmen :D
-
bencede çok iyi değil ama fenada sayılmaz.
-
bu testler aracın aldığı hasarı ölçmek için değildir arkadaşlar. yolcu odaklıdır. aracın saçlarının bükülmesi tekerleğinin kopması vs kriter değildir. içindeki mankenlerin aldığı şok ve enerji ölçümleri yapılır. yoksa her halukarda o hızdaki araç zaten perte ayrılır. mühim olan aracın çarpma esnasında oluşan kinetik enerjinin araç içindeki yolcuların yaşam kabini(yaşam alanı) denen yere zarar gelmeden aktarabilmesidir.
-
http://www.youtube.com/watch?v=fVHRaEyeaoE en ilginci bu:D
-
http://www.youtube.com/watch?v=fVHRaEyeaoE en ilginci bu:D
arabanın kapısı kopuyor , hava yastığı özerkliğini ilan ediyor :))
-
o değilde adam öldü heralde... :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=fVHRaEyeaoE en ilginci bu:D
arabanın kapısı kopuyor , hava yastığı özerkliğini ilan ediyor :))
manken dahi isyan etmiştir bu araca :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=fVHRaEyeaoE en ilginci bu:D
arabanın kapısı kopuyor , hava yastığı özerkliğini ilan ediyor :))
manken dahi isyan etmiştir bu araca :D
yapacağınız aracı ... . binmiyom ben :D
-
o değilde adam öldü heralde... :D
Ben de onu diyecektim, bu adam öldü haa. Kafasının sağını sürdü yastığa, yüzünü gözünü soktu soldaki havalandırmanın oraya. Huaaa....... woswossunuz ya !
-
arabanın kapısı kopuyor , hava yastığı özerkliğini ilan ediyor :))
Hava yastığı kapıda değil direkte olması lazım. Ama yine de özerklikten önce isyanını gösterip açılmıyor :D la beni niye bu arabaya tahdız deyin >%6rol
-
Huaaa....... woswossunuz ya !
Bkz. 0:07 http://www.youtube.com/watch?v=SGnWyt2uLjQ >%6rol
-
http://www.youtube.com/watch?v=fVHRaEyeaoE en ilginci bu:D
arabanın kapısı kopuyor , hava yastığı özerkliğini ilan ediyor :))
Sesli güldüm:D:D