TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: s3z3r54100 - Ekim 21, 2012, 05:37:26 ÖS
-
Hangisi Geçer arkadaşlar İesmi Fd6 mı İkiside manuel ?
-
bu video sorunun cevabını verecektir umarım
-
http://www.youtube.com/watch?v=c4w5vNrrKNg
-
İes 120 hp lerde yabana atılacak arac değil onlarda güzel gidiyordur fakat fd6 nın 4500 sonrası gidişi cıvıc EK 1.6 ies lerde olurmu orası düşündürüyor :)
-
sonuç fd6 lar geçiyor vtec 2 lerle 1.6 iesleride karşılaştıryorla bunun bir türlü sonucu olmadı zaten 1.6 iesmi vtec 2 mi diye sürekli soruluyor bilmiyorum kişiden kişiye yorum değişiyor ama sonuç fd6 1- 1.6 ies 0
-
Vtec 2 ve EK 1.6 ies kapışırsa, ara hızlanmalarda vtec2 ayarı verir tork yüksek. fakat top speed olayı özellikle 4.vites sonuna kadar 1.6 İES 120 hp lik ile işi zordur vtec 110 hp nin ;)
-
vtec 2ninki gibi 5.vites görmedim :) nerde basarsan bas bitiriyo araba vtec 2 ile fd6 yürürse 130-140 a kadar falan vtec 2 önde yürüyo.iesde top speed de vtec 2 yi dağıtır bi 4.vites var bitmiyo :) 3 araba içinde top speed yapılacaksa fd6 bayaa ayırır.aman konu vtec 2 iese dönesin yine kilit yeriz :)
-
o zaman söyle sıralaya bilirz
1- fd6
2- vtec 2
3- 1.6 ies
-
o zaman söyle sıralaya bilirz
1- fd6
2- vtec 2
3- 1.6 ies
bence hiç kurcalamayalım onları yoksa yine kilit :) bayaa bi tartışma oluyo çünkü herkesin kendi arabası geçsin bu iş bitsin :)
-
o zmaan şöyle diyelim benim aracım senin aracını tokatlar :) nokta konu kapatılmıştır :)
-
hepsi honda da üretilmiş araclar. kardes kardesi kapışacagına düşmanoğullarıyla kapışmak lazım :) çıksın karsıma 1.2 tsı jetta alayım ifadesini manuel fd6m la :)
-
bende fark ettim bizim bu fd6 lar sonradan açılıyor
-
filtre egzozlu 2 ies le denedim ikiside geçti,fd6 ancak stock ieslerle baş edebilir
-
filtre egzozlu 2 ies le denedim ikiside geçti,fd6 ancak stock ieslerle baş edebilir
Sizin Araçtada Filtre Egzoz Olsa?
-
filtre egzozlu 2 ies le denedim ikiside geçti,fd6 ancak stock ieslerle baş edebilir
Sizin Araçtada Filtre Egzoz Olsa?
alıyo o zaman.
-
filtre takmıştım zamanında motorun sıcağını çektiği için 2-3 boy aracımı yavaşlattı üst devirlerde çok düşürmüştü bende söktüm aem cai gibi soğuk çekebilecek bir filtre olmadıktan sonra performansı pek etkilemeycektir,egzozda aynı şekilde düz boru yapıyorlar egzoz geri tepkisini azalttıgı için alt devirler ölüyor performansı pek olumlu etkilemiyor..Filtre egzozlu fd6 yı stock halde geçmiştim bizim araçlara pek yaramıyor teknik oynamalar
-
filtre takmıştım zamanında motorun sıcağını çektiği için 2-3 boy aracımı yavaşlattı üst devirlerde çok düşürmüştü bende söktüm aem cai gibi soğuk çekebilecek bir filtre olmadıktan sonra performansı pek etkilemeycektir,egzozda aynı şekilde düz boru yapıyorlar egzoz geri tepkisini azalttıgı için alt devirler ölüyor performansı pek olumlu etkilemiyor..Filtre egzozlu fd6 yı stock halde geçmiştim bizim araçlara pek yaramıyor teknik oynamalar
motor modifikasyonu olacaksa tam olsun diye düşünenlerdenim turbolamadıktan sonra filtre egzos bence hikaye .en iyisi stock :D ama egzosu temiz yapınca iyi ses veriyo namussuz :D
-
[/quote]
motor modifikasyonu olacaksa tam olsun diye düşünenlerdenim turbolamadıktan sonra
[/quote]
ben bu ülkede fd6 turbolucam diyene çok gördüm yaptım diyeni hiç görmedim
-
http://www.teamhondaturkey.com/forum/new_civic_07_fk/turbo_fd6-t67393.0.html
yapanlar var.ancak çok verimli olmuyor anladığım kadarıyla motor ömrünü baya kısaltıyor.şu an yayında değil ilan kaldırılmış olabilir.
-
orijinal blok içi parçalarıyla turbo işi yapılırsa fd6da piston erittiğini duydum. blok içine girincede iş maddi açıdan maceraya kayıyor ve parça sıkıntısı var. bu yüzden çok turbolayan yok fd6yı
-
fd6 lar esasen motor modlanmasına çok müsait değiller.mesela vtec2 motor modifikasyonuna fd6 dan kat be kat daha uyum sağlıyor.keza ies vti de öyle.
-
fd6
-
fd6 lar esasen motor modlanmasına çok müsait değiller.mesela vtec2 motor modifikasyonuna fd6 dan kat be kat daha uyum sağlıyor.keza ies vti de öyle.
bolt on parçalarla en iyi verim alınan motorlardan biri oldugunu söylüyorlardı vtec2 motorunun. ieslerde güzel tepkiler vermekte oynamaya. ancak fd6yı honda kendi dolu vermiş sanırım :)
-
fd6 lar esasen motor modlanmasına çok müsait değiller.mesela vtec2 motor modifikasyonuna fd6 dan kat be kat daha uyum sağlıyor.keza ies vti de öyle.
bolt on parçalarla en iyi verim alınan motorlardan biri oldugunu söylüyorlardı vtec2 motorunun. ieslerde güzel tepkiler vermekte oynamaya. ancak fd6yı honda kendi dolu vermiş sanırım :)
aslında istenilse fd6 nın motoru ile de oynanır, headersı var, düz boru çekilip sonsusturucu ve açık filtre yapılınca araç yürüyor antalyadan bir üyemiz yapmıştı oceon06 idi sanırım.
-
Acaba cıvıc İES ile değilde şu euro kasa mıdır nedir oda 1996 model di sanırsam onla 1.5 Accent benzinli ile yürüttük arkadaşları Accent 0-140 arası 2 boya yakın fark attı :/ 2002 Kasa accentlerden.
-
fd6 lar esasen motor modlanmasına çok müsait değiller.mesela vtec2 motor modifikasyonuna fd6 dan kat be kat daha uyum sağlıyor.keza ies vti de öyle.
bolt on parçalarla en iyi verim alınan motorlardan biri oldugunu söylüyorlardı vtec2 motorunun. ieslerde güzel tepkiler vermekte oynamaya. ancak fd6yı honda kendi dolu vermiş sanırım :)
aslında istenilse fd6 nın motoru ile de oynanır, headersı var, düz boru çekilip sonsusturucu ve açık filtre yapılınca araç yürüyor antalyadan bir üyemiz yapmıştı oceon06 idi sanırım.
yapmıştı evet baya emek harcamıştı ama oda en sonunda istediğim beklediğim gibi olmadı deyip type-r almıştı sanırım.
yürümesin abi sizin arabalarınız fd6nın duruşu içinden geçer hepsinin :) :)
-
ies de vtec2 de 120 140 km hızlara kadar fd6 dan önde olurlar. Fakat bu hızlardan sonra fd6 yavaşca el sallar ayırır gider. vtec2 ve ies in en büyük özelliği cok cok seri olmalarıdır. Fakat fd6 nın en büyük özelliği yüksek hızlarda ve yüksek devirde cok daha iyi devirlenip rahat uzamasıdır fakat diğer 2 araç kadar seri değildir. Heleki ies in 1. vitesiyle kıyas bile olmaz. ies 1. viteste her 1.6 arabaya anında kafa cıkarır. Ayrıca gazın elektornik değilde gaz telli olmasıda avantaj sağlıyor iese
-
fd6 lar esasen motor modlanmasına çok müsait değiller.mesela vtec2 motor modifikasyonuna fd6 dan kat be kat daha uyum sağlıyor.keza ies vti de öyle.
bolt on parçalarla en iyi verim alınan motorlardan biri oldugunu söylüyorlardı vtec2 motorunun. ieslerde güzel tepkiler vermekte oynamaya. ancak fd6yı honda kendi dolu vermiş sanırım :)
aynen öyle kardeşim yapmış vermiş :D
-
ies de vtec2 de 120 140 km hızlara kadar fd6 dan önde olurlar. Fakat bu hızlardan sonra fd6 yavaşca el sallar ayırır gider. vtec2 ve ies in en büyük özelliği cok cok seri olmalarıdır. Fakat fd6 nın en büyük özelliği yüksek hızlarda ve yüksek devirde cok daha iyi devirlenip rahat uzamasıdır fakat diğer 2 araç kadar seri değildir. Heleki ies in 1. vitesiyle kıyas bile olmaz. ies 1. viteste her 1.6 arabaya anında kafa cıkarır. Ayrıca gazın elektornik değilde gaz telli olmasıda avantaj sağlıyor iese
kesinlikle katılıyorum.90 kuşağından mesela ae101 corollalar inanılmaz seri.ama yüksek hızlara çıktıktan sonra modelli kardeşleri yakalayıp geçiyor.
-
geçen bi plakamı okuma meraklısı arkadaş vardı (fd6) , bende okuttum (İES'imle)...
-
geçen bi plakamı okuma meraklısı arkadaş vardı (fd6) , bende okuttum (İES'imle)...
adam basmamıştır
-
geçen bi plakamı okuma meraklısı arkadaş vardı (fd6) , bende okuttum (İES'imle)...
adam basmamıştır
:):):)
-
200 km/hıza kadar arkamdaydı ondan sonra bi daha göremedim , adamın basmaması bu olsa gerek >%6rol
-
200 km/hıza kadar arkamdaydı ondan sonra bi daha göremedim , adamın basmaması bu olsa gerek >%6rol
:) şimdi orjinal ies ile 200 km önde gittiniz ve + ondan sonra göremediniz :) benim aracımda fd6 200 km + hızlarda bana plaka okutun ruhsatı verim size.
-
200 km/hıza kadar arkamdaydı ondan sonra bi daha göremedim , adamın basmaması bu olsa gerek >%6rol
:) şimdi orjinal ies ile 200 km önde gittiniz ve + ondan sonra göremediniz :) benim aracımda fd6 200 km + hızlarda bana plaka okutun ruhsatı verim size.
ruhsat sende kalabilir , o kadar vicdansız değiliz yhaaaa şu arife günü >%6rol
-
200 km/hıza kadar arkamdaydı ondan sonra bi daha göremedim , adamın basmaması bu olsa gerek >%6rol
:) şimdi orjinal ies ile 200 km önde gittiniz ve + ondan sonra göremediniz :) benim aracımda fd6 200 km + hızlarda bana plaka okutun ruhsatı verim size.
ruhsat sende kalabilir , o kadar vicdansız değiliz yhaaaa şu arife günü >%6rol
tamam ies kalkışta kafa çıkarır geçer 1.vites sonu falan filan şimdi onlara lafım yok :) ama 200 km + dahası dediğin zaman durucaksın orda :D
-
tamam sensinnn ; oldumu _? >=ok
-
kardeşim hepimiz yetişkin insanlarız ben kavga edelim tartışalım diye yazmadım :) senin yorumlarını okuyorum ben takip ediyorum güzel yorumlar yazıyorsun. ama şimdi doğruya doğru. kalkışta sen geçersin beni :D
saygılar olsun hayırlı bayramlar.
-
Konuya kilit vurdurmadan devam edelim :)
Beyler benim fd6'da 4000-5000devirler arasında vites değiştirirken debriyaja bastığımda devir biraz daha yükseliyor normalmi sizce?
Bu arada ben üçünüde kullandım fakat vtec2 bi başkaydı, galantusun dediği gibi gaz teli olayı gerçekten kalkışlarda fark ettiriyor.
-
kardeşim hepimiz yetişkin insanlarız ben kavga edelim tartışalım diye yazmadım :) senin yorumlarını okuyorum ben takip ediyorum güzel yorumlar yazıyorsun. ama şimdi doğruya doğru. kalkışta sen geçersin beni :D
saygılar olsun hayırlı bayramlar.
kim geçer onu denemeden bilemem (senin aracını bilmediğim için )ama saygı ve sevgi karşılıklı olur , sanada hayırlı bayramlar , kazasız -arızasız günler ;SAYGILAR BİZDENNN >=ok
-
Konuya kilit vurdurmadan devam edelim :)
Beyler benim fd6'da 4000-5000devirler arasında vites değiştirirken debriyaja bastığımda devir biraz daha yükseliyor normalmi sizce?
Bu arada ben üçünüde kullandım fakat vtec2 bi başkaydı, galantusun dediği gibi gaz teli olayı gerçekten kalkışlarda fark ettiriyor.
valla buna hiç dikkat etmedim :) bi denim yazarım buraya
-
iesss geçerrr...
:)
konu da kilit yer... bir kaçımız banlanır falan...
arkadaşlar bırakın kim kimi geçerse geçsin... sakin sakin trafik kurallarına uyarak takılın gitsin...
fd6 ile ies karşılaştırılmaz... kaldırılmaz... bu zaten cidden bilmeyenlerin ilgisini çeker... ama EK kasalardaki motorlara yapılacak her türlü müdahale pozitif sonuç getirir... headers, filtre, ekzost, kat iptali, gredy baskı balata, short shift, iridyum buji, farklı piston, kısa kol, VTI ECU su, vs vs hatta adam gibi ustanın elinden TURBO INTERCOOLER olayı bile mümkün ve de çok da başarılı...
ama fd6 için bunlar çok da fizibıl değil...
çok çok dolu bir ies (turbo hariç) fd6 ile ancak uğraşabilir... stock ies in 1 i uzun 2 si iyi 3 ü eh işte... 4 ü mükemmel ama 5.Vitesi yok . . . .
fd6 öyle değil... elektronik gazlama muhabbetinden kalkış biraz pasif ama 0-100 km si gayet iyi... top speed de 230 u gördüm diyen var, ben test aracı ile 225 görmüş idim 2007 de...
Siz binen arkadaşlar onlarca kez denediniz belki daha da çok hız yaptınız bilemem ama
işte video su da burda bir arkadaş çekmiş : http://www.youtube.com/watch?v=b7s4qoM1AwY
-
iesss geçerrr...
:)
konu da kilit yer... bir kaçımız banlanır falan...
arkadaşlar bırakın kim kimi geçerse geçsin... sakin sakin trafik kurallarına uyarak takılın gitsin...
fd6 ile ies karşılaştırılmaz... kaldırılmaz... bu zaten cidden bilmeyenlerin ilgisini çeker... ama EK kasalardaki motorlara yapılacak her türlü müdahale pozitif sonuç getirir... headers, filtre, ekzost, kat iptali, gredy baskı balata, short shift, iridyum buji, farklı piston, kısa kol, VTI ECU su, vs vs hatta adam gibi ustanın elinden TURBO INTERCOOLER olayı bile mümkün ve de çok da başarılı...
ama fd6 için bunlar çok da fizibıl değil...
çok çok dolu bir ies (turbo hariç) fd6 ile ancak uğraşabilir... stock ies in 1 i uzun 2 si iyi 3 ü eh işte... 4 ü mükemmel ama 5.Vitesi yok . . . .
fd6 öyle değil... elektronik gazlama muhabbetinden kalkış biraz pasif ama 0-100 km si gayet iyi... top speed de 230 u gördüm diyen var, ben test aracı ile 225 görmüş idim 2007 de...
Siz binen arkadaşlar onlarca kez denediniz belki daha da çok hız yaptınız bilemem ama
işte video su da burda bir arkadaş çekmiş : http://www.youtube.com/watch?v=b7s4qoM1AwY
Usta 0-100 FD6 geçermi Bi abimin iesine bindim 1. vites oldukça seri benim araçtaki gibi deil ama uzama konusundada fd6 0-100 De hangisi konusur ies hafif fd6 125 Hp İ-vtec
-
0-100 de ies yarım boy kadar önde. Sağlıklı bir ies bu mesafede asla fd6 ya yol vermez. Ama 100 den sonrası yalan olur.
-
iesss geçerrr...
:)
konu da kilit yer... bir kaçımız banlanır falan...
arkadaşlar bırakın kim kimi geçerse geçsin... sakin sakin trafik kurallarına uyarak takılın gitsin...
fd6 ile ies karşılaştırılmaz... kaldırılmaz... bu zaten cidden bilmeyenlerin ilgisini çeker... ama EK kasalardaki motorlara yapılacak her türlü müdahale pozitif sonuç getirir... headers, filtre, ekzost, kat iptali, gredy baskı balata, short shift, iridyum buji, farklı piston, kısa kol, VTI ECU su, vs vs hatta adam gibi ustanın elinden TURBO INTERCOOLER olayı bile mümkün ve de çok da başarılı...
ama fd6 için bunlar çok da fizibıl değil...
çok çok dolu bir ies (turbo hariç) fd6 ile ancak uğraşabilir... stock ies in 1 i uzun 2 si iyi 3 ü eh işte... 4 ü mükemmel ama 5.Vitesi yok . . . .
fd6 öyle değil... elektronik gazlama muhabbetinden kalkış biraz pasif ama 0-100 km si gayet iyi... top speed de 230 u gördüm diyen var, ben test aracı ile 225 görmüş idim 2007 de...
Siz binen arkadaşlar onlarca kez denediniz belki daha da çok hız yaptınız bilemem ama
işte video su da burda bir arkadaş çekmiş : http://www.youtube.com/watch?v=b7s4qoM1AwY
kesinlikle katılıyorum.
-
tarafsız olarak şeffaf olalım...
1-fd6 elektronik gaz kelebekli bu bie eksiklik.2 fd 12 ve 16 v çalışmak üzere tasaaruf ve asi yapıda yapılmış motordur bu bir eksiklik.fd6 da vsa açık unutulmamalı bu bir eksiklik.fd6 daha çok sensörlü dolayısıyla daha çok hassas.ve daha ağır bunlar dezavantajları.
avantajları ise motor yeni beygir gücü fazla aerodinamiği daha iyi
buna karşılık ies 120 hp ama daha hafif gaz kelebeği telli doch motor valve zamanlaması fdye göre açık dolayısıyla atik vedaha çok karadüzen olduğundan hassazlığı az.
vtec2 soch olmasına rağmen gayet atik yine gaz kelebeği telli biraz daha hafif valveler yine fd den farklı eoro dinamik açısından fdye yakın çünkü yere daha yakın.eksisi beygir gücü düşük
sonuç fd 16 valvede çalışrıtılmayı bilinirse vtec 2 ile baş başa kalkar(benim denemelerim böle oldu)iesle sonuç nasıl olur bilmiyorum ama videolardan izlediğim kadarıyla fd 150den sonra kopup gider..yanlız sölemek istediğim bişi var fd de filtre motor içinde kalırsa performans düşüyor hava filt soketindeki yazılımdan dolayı olabilir...simotamıtamponun içine radyatörün yanına uzattımda bu sorunu çözmüştür belki fd ci arkadaşların işine yarar...(araç 1 faktörse sürücü 5 faktördür)
-
tarafsız olarak şeffaf olalım...
1-fd6 elektronik gaz kelebekli bu bie eksiklik.2 fd 12 ve 16 v çalışmak üzere tasaaruf ve asi yapıda yapılmış motordur bu bir eksiklik.fd6 da vsa açık unutulmamalı bu bir eksiklik.fd6 daha çok sensörlü dolayısıyla daha çok hassas.ve daha ağır bunlar dezavantajları.
avantajları ise motor yeni beygir gücü fazla aerodinamiği daha iyi
buna karşılık ies 120 hp ama daha hafif gaz kelebeği telli doch motor valve zamanlaması fdye göre açık dolayısıyla atik vedaha çok karadüzen olduğundan hassazlığı az.
vtec2 soch olmasına rağmen gayet atik yine gaz kelebeği telli biraz daha hafif valveler yine fd den farklı eoro dinamik açısından fdye yakın çünkü yere daha yakın.eksisi beygir gücü düşük
sonuç fd 16 valvede çalışrıtılmayı bilinirse vtec 2 ile baş başa kalkar(benim denemelerim böle oldu)iesle sonuç nasıl olur bilmiyorum ama videolardan izlediğim kadarıyla fd 150den sonra kopup gider..yanlız sölemek istediğim bişi var fd de filtre motor içinde kalırsa performans düşüyor hava filt soketindeki yazılımdan dolayı olabilir...simotamıtamponun içine radyatörün yanına uzattımda bu sorunu çözmüştür belki fd ci arkadaşların işine yarar...(araç 1 faktörse sürücü 5 faktördür)
adanada aynı yolda kgs ye girişe gelmeden 237 yapmıştım devir 6800lerdeydi aracım manuel 2 kişi artı bagajım vardı 400rpm devirle 245 civarı kesiciye girceğine inanıyorm..