TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: ozN - Ağustos 10, 2012, 12:10:44 ÖÖ
-
Arakdaslar rocco kullanmış olan varmı aranızda yeni civicle karşılaştırması nasıl olur her açıdan
-
arkadaşımda civic var 2011 model, onun arkadaşında da scricco var 170 hp olan, onun demesine göre; birlikte ışıklardan kalktıklarında civic duruyor, gitmiyor gibi geldi bana diyor.O kadar seriymiş bu rocco, bende tipini beğeniyorum açıkcası ama tarzım değil tek kapı arabalar.
-
1.4 TSI 160 lık kullandım performans olarak gayet tatmin edici.
performance açısından normal civicle kıyaslamak bence pek doğru olmaz.
type r ise durum farklı.
-
çok farklı sınıfların araçları.. maddi durum el veriyorsa scriocco derim yoksa honda
-
170 e 125hp bıraksın da dursun o araç gitmesin giderse ayıp olur zaten.... :D şaka bir yana scirocco başarılı bir araç her yönüyle.... özellikle beyazıyla, mavi rengi süper duruyor.... ama s2000 nin yerini tutamaz o bir efsane çünkü....
-
peki bu arka koltukları kullanışlımı yani ihtiyaç anında 4 yada 5 kişi kullanılabilir mi yoksa cokmu dar sadece 2 kişi icin mi ideal bide 122 lik leri nasıl
-
4 kişi olur hocam o da fazla uzun ve kilolu olmamalı :) bide almışken 160lık almanı öneririm 122lik tat vermez sonuçta spor araba
-
görünürde 160 lık da yakıt farkı yok ama kullanımda nasıl acaba
-
kullanımda bariz fark olur 122 nere 160 nere....
-
civic >=ok
-
Arkadaslar konu bana göre anlamsız.hiç alakası olmayan araçlar bunlar.biri 4kapi sedan aile aracı digeri tek kapi performansli spor bir araç.(type r kıyaslaması olsa anlarım) Bu arada Scirocco detaylı bilgi kendi sitesinde detaylica var.
-
Heç... alakaya maydanoz
-
civic aracımı rocco ile değiştirmelimiyim diye sorsa daha uygundu
-
istemeyen arkadaslar zorla yorum yapmayabilirler. polemiğe gerek yok bizde kapışsınlar demioz civic kullanan bir kullanıcı rocco kullanabilirmi ihtiyacını karşılar mı die soruoz civicle m3 karsılastır demedik. bizde bilioz hangisi ne tür araç die
-
tabiki aman aman büyük değil arkası. ama 2 kişilikte değil araç. sığılır arkayada. 160lık bir scirocco hoş olur
-
yorumlar icin tesekkürler inceleme fırsatı olan varmı malzeme kalitesini falan
-
Heç... alakaya maydanoz
ne kadar gereksiz bir yorum forum kalitesi düstü adlı başlık lar bu tarz yorumlardan kaynaklı yorum atmak knşmak için yazmayın laf kalabalğndan başka birşey yapmıyorsunuz insanlar asıl merak ettiklerini öğrenmek istediklerini alamıyorlar buradan biraz dikkat bence..
-
Geçenlerde bostancı köprüsünden kartal tarafına gelirken beyaz bi scirocco yanımdan geçmişti peşine takılayım dedim tarikte vardı hem çok güzel kaçıyor hemde benim giremediğim aralara girip mesafeyi açmıştı ki benim araç 1.8 140 hp :)) sedanın motoruyla hiç kıyaslamayın derim.
-
:D 160 lıktır o kesin
-
122lik sciroccoyu ilk kez burda duyuyorum. iki motoru var 1.4tsi 160hp siparisle gelen 2.0tsi 211hp. 2.0 olanlar sportline diye geciyor direksiyon tepkisinden süspansiyona kadar farklı gercekten spor bir arac. 6 ileri dsg de basarılı. ancak 65binde yag eksiltmeye basladı servis normaldir rektefiye edelim diyor.... kuzenimde var ona göre konusuyorum
-
122lik sciroccoyu ilk kez burda duyuyorum. iki motoru var 1.4tsi 160hp siparisle gelen 2.0tsi 211hp. 2.0 olanlar sportline diye geciyor direksiyon tepkisinden süspansiyona kadar farklı gercekten spor bir arac. 6 ileri dsg de basarılı. ancak 65binde yag eksiltmeye basladı servis normaldir rektefiye edelim diyor.... kuzenimde var ona göre konusuyorum
122 likleri de var sadece TSI da son harf kırmızı ama pek tutmadı 122 ler
-
malum siteye girersen orda çok var fiyatlarıda uygun 160 lıklara göre
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2009-model-scirocco-cok-temiz-122-beygir-47502514/detay
-
Ben olsam almazdim, dis gorunusu guzel bir arac ama tsi ya bi guvenemedm gitti hele 122likleri cok sacma kacmis bence, spor bir araba sonucta fd6 nin 122lik golfu harcadigini biliyoruz ki rocco sanirsam daha agir bir arac :)
Ayrica gunluk kullanilan bir binek aracta turboyu uygun gormuyorum ben, hem yakit avantaji yok hem de bakimi zahmetli, tamam biraz daha esnek oluyor motorlar ama kacimiz bir isiktan digerine giderken 2sn geciktigi icin uzuldu?
Bu arada arkadasima vw de calisan bir akrabasi golfle 200le girdigim viraja sciroccoyla 180le giremiyorum demis, yani bilemiyorum iyice arastirmak lazim
Ic aksamlari da artik cok sIktI yani hepsi ayni gicik tasarim vw de
-
bgr19 nasıl oluyorda yakıt avantajı olmuyor ? hadi onu geç vergi avantajıda mı yok ? hatta bide şunu sorayım günlük kullanımda turbo aracı neye göre uygun görmüyorsun ( passat 1.8 t 97 model 338 bin km de tık demeden yürüyor) bide bakımı nasıl zahmetli oluyor normal periyodik bakımı atmosferik araçla aynı olan aracın?(200.000 km de turbo bakımı yapılır tek fark bu) bu kadar marka fanatikliği neden anlamıyorum yahu alttan alttan işliyorsun milleti yiğidi öldür hakkını yeme demişler.
-
bgr19 nasıl oluyorda yakıt avantajı olmuyor ? hadi onu geç vergi avantajıda mı yok ? hatta bide şunu sorayım günlük kullanımda turbo aracı neye göre uygun görmüyorsun ( passat 1.8 t 97 model 338 bin km de tık demeden yürüyor) bide bakımı nasıl zahmetli oluyor normal periyodik bakımı atmosferik araçla aynı olan aracın?(200.000 km de turbo bakımı yapılır tek fark bu) bu kadar marka fanatikliği neden anlamıyorum yahu alttan alttan işliyorsun milleti yiğidi öldür hakkını yeme demişler.
az basarsan az yakıyor tsi lar. dediğin doğru. dikkat etmezsen çok ta yakabilir. torktan dolayı az yakma insiyatifi daha çok sürücüde gibi gözüküyor.
vergi avantajı 1.4 se yok. ancak 1.3 altı olsa olurdu.
turbo özel kullanım istiyor. 1 dk rölantide beklemeden kontağı kapatmayacaksın gibi. Bunu yapsalar 300bin değil belki daha çok ta yürüyebilir araç ama dikkat edilmezse bozuladabilir, kimse garanti edemez.
turbolu araçlar atmosferiklere göre daha nazik araçlardır. Sıfır al tüm bakımlarını yap, tüm dikkat edilecek hususlara dikkat et, yakıta maksimum özeni göster. O zaman minimum problem yaşarsın herhalde.
-
Hassas motorlu araclardir VW'ler. Zorlanmya tabi tutulursa 60.000kmde de rektifiye olur. Ama siz sakin kullandiginiz zaman sknti yaratacagini sanmiyorum. Her arabanin gazina abandiginiz zaman cok yakar. Basayim yakmasin diye bir dunya yok.
Iki aracinda klasmanlari ayri. Ama benim gonlumden Rocco geliyor. VW'in en sevdigim aracidir kendisi. 160'lik olani almanizi oneririm.
-
dizel turbosu ile tsi deki turbo farklı deilmi bunlar okadar hassas deil herhalde
-
Benim bildigim sehir icinde fd6 dan fazla yakiyor sakin kullanimda, yanlissa kusura bakmayin. Arkadasin dedigi gibi vergide hic bir fark yok, turbo motoru turkiyede kac kisi adam gibi kullaniyor ki sahsen ben bildigim halde turbo aracim olsa bi sure sonra sIkilirim yok beklicen meklicen boyle seylerden
Adamlar goz boyuyor ben bunu demek istiyorum, scirocco isteyen alir zaten bi kisinin lafina bakmaz pek bence