TeamHondaTurkey.Com

HONDA => Motor, Modifiye & Do it yourself - Teknik bilgiler => Konuyu başlatan: 38af858 - Ocak 13, 2007, 06:52:46 ÖS

Başlık: performance chip tuninq
Gönderen: 38af858 - Ocak 13, 2007, 06:52:46 ÖS
98 model bir civic 1.6ies'im var. arabamda abs yoq. chip takmam fren mesafesinde bi sorun yaratır mı?   cvplar için şimdiden tşkrlr!..
Başlık: Ynt: performance chip tuninq
Gönderen: BURAKK - Ocak 18, 2007, 03:42:46 ÖS
bnm de aracım 1.6 ies bilgisi olan benide bilgilendirirse sevinirm
Başlık: Ynt: performance chip tuninq
Gönderen: yassi - Ocak 18, 2007, 04:50:58 ÖS
daha hızlı hızlanan ve daha hızlı giden bir arabayı durdurmak daha zor... umarım yeterince açıklayıcı olmuştur. ABS yoksa bence yapma derim...

(Ayrıca bizim araçlara yani 1,4 is ve 1,6 ies lerechiptuning olmuyor diye biliyorum...)
Başlık: Ynt: performance chip tuninq
Gönderen: ALG - Ocak 18, 2007, 05:08:17 ÖS
98 model bir civic 1.6ies'im var. arabamda abs yoq. chip takmam fren mesafesinde bi sorun yaratır mı?   cvplar için şimdiden tşkrlr!..

chipte, 100 beygirlik bir araçta çıkacak olan 110 beygir olacak, bu yuzden bir sorun olacagını düsünmüyorum..
Başlık: Ynt: performance chip tuninq
Gönderen: BURAKK - Ocak 24, 2007, 02:31:47 ÖS
peki bnm aracımda abs var ve 120 beygir.kaç beygir artış olur ayrıca fiyat hakkında bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirimm
Başlık: Ynt: performance chip tuninq
Gönderen: aSil - Ocak 24, 2007, 04:43:01 ÖS
peki bnm aracımda abs var ve 120 beygir.kaç beygir artış olur ayrıca fiyat hakkında bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirimm
Alacağın güç tahmini olmakla birlikte hava filtresi dahil 12 HP olabilir. Forumun "Racer Corner" köşesinde fiyat danışabilirsin. Bu arada bu modifikasyonun ardından aracının frenini geliştirmene çok da gerek yoktur. Her daim dikkatli olmak lazım :)
Başlık: Ynt: performance chip tuninq
Gönderen: ALG - Ocak 24, 2007, 06:19:40 ÖS
100 beygirde yürümeye ayarlı bir araç 150 beygirlerin üzerine çıkarsa o zaman fren tertibatı vs güçlendirilmelidr.
ama senin aracında ekstra bir güçlendirmeye (fren tertibatı) ihtiyaç yoktur..98 model aracının yere yakınlık mesafesininde gayet yeterli oldugunu düşünüyorum..
chip ile birlikte açık tip filtre ve komple eksoz daha verimli olur, tavsiye ederim..zannediyorum SAFC ilede piggy back ayarlarla AFR yede müdahele edebilrsin, SAFC+filtre+komple eksoz da güzel bir kombinasyon olur buna ilave bujiler ve kablolardaki değişiklikle güzel bişiler çıkabilir..RACER CORNER Fatih Gündüz ile kontak kurmanı öneririm..
Başlık: Ynt: performance chip tuninq
Gönderen: VteC_MaNiaC - Ocak 24, 2007, 08:35:41 ÖS
bunların hepsi güzelde ies e uygulamak zor ;) komple egzos + güzel uygulanmış bi filtre sistemi en iyi verimi verecek sistemdir
Başlık: Ynt: performance chip tuninq
Gönderen: ALG - Ocak 24, 2007, 09:59:58 ÖS
neden zor olsun?
Başlık: Ynt: performance chip tuninq
Gönderen: Puma - Mart 29, 2007, 05:57:58 ÖS
Bujiler (iridium) kablolarıyla beraber, Headers, komple egzoz, cool intake hava filtresi, eğer chipde uygulanabilirse.. 1.6i es için yeterli olabilir. Bu benım düşüncem ve planlarım bu arada  :twisted:
Başlık: Ynt: performance chip tuninq
Gönderen: BURAKK - Mart 31, 2007, 11:51:03 ÖÖ
aracımda filtre kit-egsoz-headers mevcut.chip için bana biraz daha bilgi verecek olan olursa dualarım onunla olur :=))