TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => City - Jazz => Konuyu başlatan: alimagar - Haziran 01, 2012, 09:54:07 ÖÖ
-
arkadaşlar 1.4 vitec city beyin değişmeden yazılımla beygir artışı oluyormu şöle 15-20 beygir artsa 1.4 vitec e beygir artıran arkadaşlar varmıdır bu işin uzmanı bu forumda kesin vardır
-
bütce nedir düşündüğünüz??
-
city+15-20 hp = civic ???
hem ekmeğim bitmesin hem karnım doysun :)
15-20 hp için turbo yolları görünür. aracın stock hali 200-220 hp olur da ufak tefek oynamalarla 15-20 hp alabilirsin.
ama city den 2 hp bile alsan öp başına koy...
-
bütce nedir düşündüğünüz??
bütçe derken beyinmi değişecek
-
city+15-20 hp = civic ???
hem ekmeğim bitmesin hem karnım doysun :)
15-20 hp için turbo yolları görünür. aracın stock hali 200-220 hp olur da ufak tefek oynamalarla 15-20 hp alabilirsin.
ama city den 2 hp bile alsan öp başına koy...
turbonun randıman vermediğini çok duydum açık hava filtresi boruydu bunlarla bile 10 beygir artışı oluyormuş benim öğrenmek istediğim hiç bir işlem yapmadan beyne yazılım atılıyomuş bir arkadaşım sölemişti
-
civic hb le cityni motoru aynı 1.4 vitec dir 0 dan 100 hızlanması fabrika değeri 11 saniye benim denemde 10.5 saniye maksimum hız 190km ara hızlanmaları çok iyi 2 beygir alsan öp başına koy demişsin araç şu anda 100 beygir bu konuda bilgim çok az daha öncede böle bi uygulama yapmadım değerli fikirlenizi bekliyorum
-
aracın üzerindeki beyın yazılım atılmaya musaıt bır beyın değil maalesef , o sebeple yazılımla güç artışı i-vtec motorlu city de yada jazz da mümkün değil
-
aracın üzerindeki beyın yazılım atılmaya musaıt bır beyın değil maalesef , o sebeple yazılımla güç artışı i-vtec motorlu city de yada jazz da mümkün değil
bilgi teşekürler ben öle duymuşum demek yanlışmış gerek yok o zaman araçın orjnalni bozmayalım ekonomik moddan çıkar araç diğer filtredi boru du gerek yok perfomns yeterli şu an
-
aracın üzerindeki beyın yazılım atılmaya musaıt bır beyın değil maalesef , o sebeple yazılımla güç artışı i-vtec motorlu city de yada jazz da mümkün değil
bilgi teşekürler ben öle duymuşum demek yanlışmış gerek yok o zaman araçın orjnalni bozmayalım ekonomik moddan çıkar araç diğer filtredi boru du gerek yok perfomns yeterli şu an
Evet Yazılım için uygun değilmiş beyni bende ufak çaplı araştırmıştım bu konuyu. Onun dışındada filtre vs gibi farklı değişimlerde araca zarara verecektir anlamsız kalır. Ya beygir değilde aracın torku birazcık daha artırılabilseydi çok iyi olurdu bu beygir araca yeterli gayet aslında ama tork biraz düşük kalıyor.
-
aracın üzerindeki beyın yazılım atılmaya musaıt bır beyın değil maalesef , o sebeple yazılımla güç artışı i-vtec motorlu city de yada jazz da mümkün değil
bilgi teşekürler ben öle duymuşum demek yanlışmış gerek yok o zaman araçın orjnalni bozmayalım ekonomik moddan çıkar araç diğer filtredi boru du gerek yok perfomns yeterli şu an
Evet Yazılım için uygun değilmiş beyni bende ufak çaplı araştırmıştım bu konuyu. Onun dışındada filtre vs gibi farklı değişimlerde araca zarara verecektir anlamsız kalır. Ya beygir değilde aracın torku birazcık daha artırılabilseydi çok iyi olurdu bu beygir araca yeterli gayet aslında ama tork biraz düşük kalıyor.
beygir yeterli hatta fazla bile işte turbo olmadığı için düşük tork etkiliyor
-
ARKADAŞLAR HAVA FİLTRESİYLE ŞUNLA BUNLA BEYGİR ARTMAZ
YA BEYİN DÜZENLENICEK YADA DEGİŞECEK VEYAHUT TURBO KİT TAKILIP MOTORLA OYNANACAKKI BEYGİR ARTSIN ARACA BEYGİR KATMAK KOLAY DEGİL
-
ben bu soruyu cruz dan örnek aralak sordum motora hiç bir işlem yapılmadan 105 beygir araç 125 yapmışlar sadece yazılımla
-
ben bu soruyu cruz dan örnek aralak sordum motora hiç bir işlem yapılmadan 105 beygir araç 125 yapmışlar sadece yazılımla
turbosuz araçta öyle bir olay olmaz ya, dizellerde işte turbo basıncı vs oynanarak yapılabilir de, turboyu eline almak da çok olası olur
-
opelin insignaya 1.4 motora 140 beygir yapmışlr hemde benzinli araç çok merak ediyorum o motor o kasayı nasıl kaldırıyor
-
zaten honda 1.4 vitece 100 beygir yüklemekle büyük iş çıkarmış düşük devirlerde tork farkı ortaya çıkıyor <783^2 <783^2
-
arkadaşlar 1.4 vitec city beyin değişmeden yazılımla beygir artışı oluyormu şöle 15-20 beygir artsa 1.4 vitec e beygir artıran arkadaşlar varmıdır bu işin uzmanı bu forumda kesin vardır
bugüne kadar bütün araçlarımı performans yazılımlı kullandım ancak doğal emişli değil aşırı doldurmalıydılar.
turbosuz bir araç için %10-12 oranında bir artış alınabilir.
100ps bir motorla 110ps der oda ve biraz tepkiler iyileşir
-
İYİ ARAŞTIR BENCE BU İŞİ GERÇEKTEN BİLEN YAPAN ÜSTAD LAR VAR SAHİBİNDENDE BAK İSTERSEN
-
arkadaşlar 1.4 vitec city beyin değişmeden yazılımla beygir artışı oluyormu şöle 15-20 beygir artsa 1.4 vitec e beygir artıran arkadaşlar varmıdır bu işin uzmanı bu forumda kesin vardır
bugüne kadar bütün araçlarımı performans yazılımlı kullandım ancak doğal emişli değil aşırı doldurmalıydılar.
turbosuz bir araç için %10-12 oranında bir artış alınabilir.
100ps bir motorla 110ps der oda ve biraz tepkiler iyileşir
TABİ BUNUN İÇİN İYİ BİR MOTOR VE EGZOS SİSTEMİ LAZIM
-
vw audi grubunda yazılımla güzel veriler alınabiliyor ama malesef japonlarda verim alınamıyor.
-
vw audi grubunda yazılımla güzel veriler alınabiliyor ama malesef japonlarda verim alınamıyor.
bunun nedeni nedir niye japon araçlardan verim alınmıyor teknik bilgi verirmisin bilgimiz olsun
-
Araç hakkında çok bir bilgim yok ama aracı hafifletmeyi deneyip , egzos çıkışlarını büyütseniz ve hava emiş yollarını genişleşseniz boğaz kelebeği ile birlikte tahmin ediyorum gözle görülür bir fark olucaktır , kuzenimde ek kasa 1.4 civic var bu söylediklerimi yapıp aracı daha zevkli hale getirmişti ki 1.6 çoğu araca kafa tutmaktadır ve eğer beyin düşünüyorsanızda bütün takıcaklarınızı motora takıp en son , hazırdan ziyade işi bilen bir ustanın tek tek elle değerleri girerek beyin ayarları yapması gördüğüm kadarıyla en doğru yol. belki çok güçşü bir araç ortaya çıkmaz ama hep 1.4 az yakan hemde seri bir araç ortaya çıkabilir diye düşünüyorum
-
arkadaşlar 1.4 vitec city beyin değişmeden yazılımla beygir artışı oluyormu şöle 15-20 beygir artsa 1.4 vitec e beygir artıran arkadaşlar varmıdır bu işin uzmanı bu forumda kesin vardır
Yo hayir, egzoz sistemi gerekli degil. Stok halde yazilimsal degisiklikle o oranlar. Egzoz sisteminde degisirse daha iyi sonuc alinir.
bugüne kadar bütün araçlarımı performans yazılımlı kullandım ancak doğal emişli değil aşırı doldurmalıydılar.
turbosuz bir araç için %10-12 oranında bir artış alınabilir.
100ps bir motorla 110ps der oda ve biraz tepkiler iyileşir
TABİ BUNUN İÇİN İYİ BİR MOTOR VE EGZOS SİSTEMİ LAZIM
-
vw audi grubunda yazılımla güzel veriler alınabiliyor ama malesef japonlarda verim alınamıyor.
Stok 105ps caddyim saglam bir yazilimla 145ps 320nm tork oluyor.
fabrika verisi 0-100 12.9 saniye olan caddy bu halde 9sn lere dusuyor :)
Verim olarak super ;)
-
1.4 Atmosferik araç ile 10.5 saniyede 100 e çıkabiliyorsanız,motoru bozmayın düşük yakıt yüksek performans ile devam edin derim.
Veya,city'i satın civic alın az ekleyip ?
-
1.4 Atmosferik araç ile 10.5 saniyede 100 e çıkabiliyorsanız,motoru bozmayın düşük yakıt yüksek performans ile devam edin derim.
Veya,city'i satın civic alın az ekleyip ?
ŞU AN Bİ SORUN YOK düşük yakıt yüksek perfommans la yola devam
-
1.4 Atmosferik araç ile 10.5 saniyede 100 e çıkabiliyorsanız,motoru bozmayın düşük yakıt yüksek performans ile devam edin derim.
Veya,city'i satın civic alın az ekleyip ?
ŞU AN Bİ SORUN YOK düşük yakıt yüksek perfommans la yola devam
Bu düşük yakıt neysede yüksek perfomans kişiye göre değişir. Bence jazz ve city ye yüksek perfomans demek haksızlık olur. Zaten bu araçların yapılış amacı tamamen yakıta endekslidir performansla alakası yoktur. ben iddaa ediyorum bu araçlar 100 beygirin hakkını asla vermiyolar. Siz hiç 2,3 yada 4 yıllık aracınızla 12 13 yıllık 90 beygir civic 1.4 is le kalktınızmı. Kalkınca 1.4 ten alabileceğiniz performans neymiş anlarsınız. Birde bu araçlar 90 beygir. Tabi yılların verdiği yorgunlukla yıpranmışlıkla kaça beygir kaybetmiştir siz düşünün ki bu araçlar birde 1.6 ieslerle kalkışta kafa kafaya yürüyor. Demek istediğim jazz ve city gerçekten yakıt olarak cok iyiler ama performanstan bahsetmek heleki birde yüksek performans demek cok zor.
-
1.4 Atmosferik araç ile 10.5 saniyede 100 e çıkabiliyorsanız,motoru bozmayın düşük yakıt yüksek performans ile devam edin derim.
Veya,city'i satın civic alın az ekleyip ?
ŞU AN Bİ SORUN YOK düşük yakıt yüksek perfommans la yola devam
Bu düşük yakıt neysede yüksek perfomans kişiye göre değişir. Bence jazz ve city ye yüksek perfomans demek haksızlık olur. Zaten bu araçların yapılış amacı tamamen yakıta endekslidir performansla alakası yoktur. ben iddaa ediyorum bu araçlar 100 beygirin hakkını asla vermiyolar. Siz hiç 2,3 yada 4 yıllık aracınızla 12 13 yıllık 90 beygir civic 1.4 is le kalktınızmı. Kalkınca 1.4 ten alabileceğiniz performans neymiş anlarsınız. Birde bu araçlar 90 beygir. Tabi yılların verdiği yorgunlukla yıpranmışlıkla kaça beygir kaybetmiştir siz düşünün ki bu araçlar birde 1.6 ieslerle kalkışta kafa kafaya yürüyor. Demek istediğim jazz ve city gerçekten yakıt olarak cok iyiler ama performanstan bahsetmek heleki birde yüksek performans demek cok zor.
perfomns kişiye göre değişir beni memnun ediyor sonuçta katılım pistinde katılımmıcam ama perfomnsını küçümseme fabrika verileri ortada maksimum hız 192 kmle 0 100 hızlanması 11.5 saniye bu veriler çoğu c sınıfı araçlarda yok bu fabrika değerlerini ben yakalıyorum çok rahat bu sefer yakıtı resmen içiyor bu araçlardan perfmns istiyorsan en yüksek devirde eniyi verimi veriyor ama benzinide içiyor ön yargılarından kurturmak için öncelikle bu jaz ve citylerin İ-VİTEC motorlu olanlarını bi kullan ondan sonra yorum yap güzel kardeşim
-
Abilerim bence hiç uğraşmamak gerek orjinali neyse oyle kalsın arabalar,güçlü araç isteyen alsın vti baksın yoluna :)
-
1.4 Atmosferik araç ile 10.5 saniyede 100 e çıkabiliyorsanız,motoru bozmayın düşük yakıt yüksek performans ile devam edin derim.
Veya,city'i satın civic alın az ekleyip ?
ŞU AN Bİ SORUN YOK düşük yakıt yüksek perfommans la yola devam
Bu düşük yakıt neysede yüksek perfomans kişiye göre değişir. Bence jazz ve city ye yüksek perfomans demek haksızlık olur. Zaten bu araçların yapılış amacı tamamen yakıta endekslidir performansla alakası yoktur. ben iddaa ediyorum bu araçlar 100 beygirin hakkını asla vermiyolar. Siz hiç 2,3 yada 4 yıllık aracınızla 12 13 yıllık 90 beygir civic 1.4 is le kalktınızmı. Kalkınca 1.4 ten alabileceğiniz performans neymiş anlarsınız. Birde bu araçlar 90 beygir. Tabi yılların verdiği yorgunlukla yıpranmışlıkla kaça beygir kaybetmiştir siz düşünün ki bu araçlar birde 1.6 ieslerle kalkışta kafa kafaya yürüyor. Demek istediğim jazz ve city gerçekten yakıt olarak cok iyiler ama performanstan bahsetmek heleki birde yüksek performans demek cok zor.
perfomns kişiye göre değişir beni memnun ediyor sonuçta katılım pistinde katılımmıcam ama perfomnsını küçümseme fabrika verileri ortada maksimum hız 192 kmle 0 100 hızlanması 11.5 saniye bu veriler çoğu c sınıfı araçlarda yok bu fabrika değerlerini ben yakalıyorum çok rahat bu sefer yakıtı resmen içiyor bu araçlardan perfmns istiyorsan en yüksek devirde eniyi verimi veriyor ama benzinide içiyor ön yargılarından kurturmak için öncelikle bu jaz ve citylerin İ-VİTEC motorlu olanlarını bi kullan ondan sonra yorum yap güzel kardeşim
Peki güzel kardeşim kullanmadan bu şekilde nasıl yorum yapabilirim bir düşün bakayım. Ayrıca fabrika verilerine takılma onların hepsi boş. Yakıtta performansta araçta ağırlık yokken trafik yokken araç 0 km iken hava şartları yağmur rüzgar su birikintisi vs yokken ve genelde bant üzerindeki verilerdir. Ona bakarsan teknik verilerde benim 2005 civicinde son hız 194 km senin araçla aynıymış arada 2km var :) Ama benim araç 2 kişi üstelik lpg ile 205 km cok rahat yapıyor. Ön yargı olayına gelince neden city yada jazz a ön yargılı olayım. Sence ne sebebi olabilir benim aklıma bir sebep gelmiyor. Sonuçta bunlarda honda. Ayrıca bu vtec i-vtec olaylarına cok fazla kafana takma. Benim araçta vtec. Ama bunlar cakma vtec tir bunu bil. Öyle cok fazla performansa etki etmez ama siboplar sürekli deilde değişken zamanlamalı çalıştıkları için daha cok, yakıta etki ederler. Gerçek vtec gerçek performans vtı dır. 5500 devirde vtec açar işte o zaman performans başlar.
-
1.4 Atmosferik araç ile 10.5 saniyede 100 e çıkabiliyorsanız,motoru bozmayın düşük yakıt yüksek performans ile devam edin derim.
Veya,city'i satın civic alın az ekleyip ?
ŞU AN Bİ SORUN YOK düşük yakıt yüksek perfommans la yola devam
Bu düşük yakıt neysede yüksek perfomans kişiye göre değişir. Bence jazz ve city ye yüksek perfomans demek haksızlık olur. Zaten bu araçların yapılış amacı tamamen yakıta endekslidir performansla alakası yoktur. ben iddaa ediyorum bu araçlar 100 beygirin hakkını asla vermiyolar. Siz hiç 2,3 yada 4 yıllık aracınızla 12 13 yıllık 90 beygir civic 1.4 is le kalktınızmı. Kalkınca 1.4 ten alabileceğiniz performans neymiş anlarsınız. Birde bu araçlar 90 beygir. Tabi yılların verdiği yorgunlukla yıpranmışlıkla kaça beygir kaybetmiştir siz düşünün ki bu araçlar birde 1.6 ieslerle kalkışta kafa kafaya yürüyor. Demek istediğim jazz ve city gerçekten yakıt olarak cok iyiler ama performanstan bahsetmek heleki birde yüksek performans demek cok zor.
perfomns kişiye göre değişir beni memnun ediyor sonuçta katılım pistinde katılımmıcam ama perfomnsını küçümseme fabrika verileri ortada maksimum hız 192 kmle 0 100 hızlanması 11.5 saniye bu veriler çoğu c sınıfı araçlarda yok bu fabrika değerlerini ben yakalıyorum çok rahat bu sefer yakıtı resmen içiyor bu araçlardan perfmns istiyorsan en yüksek devirde eniyi verimi veriyor ama benzinide içiyor ön yargılarından kurturmak için öncelikle bu jaz ve citylerin İ-VİTEC motorlu olanlarını bi kullan ondan sonra yorum yap güzel kardeşim
Peki güzel kardeşim kullanmadan bu şekilde nasıl yorum yapabilirim bir düşün bakayım. Ayrıca fabrika verilerine takılma onların hepsi boş. Yakıtta performansta araçta ağırlık yokken trafik yokken araç 0 km iken hava şartları yağmur rüzgar su birikintisi vs yokken ve genelde bant üzerindeki verilerdir. Ona bakarsan teknik verilerde benim 2005 civicinde son hız 194 km senin araçla aynıymış arada 2km var :) Ama benim araç 2 kişi üstelik lpg ile 205 km cok rahat yapıyor. Ön yargı olayına gelince neden city yada jazz a ön yargılı olayım. Sence ne sebebi olabilir benim aklıma bir sebep gelmiyor. Sonuçta bunlarda honda. Ayrıca bu vtec i-vtec olaylarına cok fazla kafana takma. Benim araçta vtec. Ama bunlar cakma vtec tir bunu bil. Öyle cok fazla performansa etki etmez ama siboplar sürekli deilde değişken zamanlamalı çalıştıkları için daha cok, yakıta etki ederler. Gerçek vtec gerçek performans vtı dır. 5500 devirde vtec açar işte o zaman performans başlar.
[/qukonuyu açama sebebim dost sohbetinde yeni aldığım araç hakkında konuşurken dostum fikriydi bu ne onun ne benim bu konuda bir bilgim yok sağ olsun burdaki arkadaşlar böle bi uygulamanın hondanın mevcut beyni ile olamıcağını sölediler arkadaşın araçı golf idi o alırken ilk sahibi yazılım la güç artışı elde etmiş bunun honda olabilirmi üğrenmek istediğim buydu benim konu açmam tamamen bilgi amaçlı idi sana katılıyorum i-vitec motorlar düşük devirde yakıt cimrisi yüksek devide tam tersi bu i-vitec motoru kullanmak çok zor
-
O i-vtec e özel bir durum değil genelde tüm araçlar öyledir. Yüksek devir cevirirsen dolayısıyla cok yakar yüksek vites düşük devir gidersende az yakar. Ayrıca yazılım işi hondanın motorunda olmuyormuş diye genelleme yaparsak yanlış olur. Yapılan modeller var ama sizin aracın beynine olmuyor.
-
Beygir artisi isteniyorsa filtre kiti,komple egzozla saglanabilir. Ama yakitinizda artis olur.
Japon araclari beyinden modlanmaya uzak denilmis. Bence kendi orj beyini bozdurmamasi,chiplenme secenegi koymamasi motorun daha uzun km gitmesini sagliyor. Eger siz 1.4 100 hp motoru chipleyip 120-130 hpye cikartirsaniz o size sorun yaratir.
Honda'lara uygun beyin yok mu,var tabi. B serisi icin p28,k serisi icin kpro hondata,f serisi icin flaspro. Bunlar bir honda'ya uygulandigi zaman aracin nasil cildirdigini herkes cok iyi bilir. ;)
Simdi city klasmaninda bir araca hadi chip yapalim demek aracin omrunu azaltmak demektir.
VW,Audi 40-50 hp chiple artis yapiyor diyede sevilesi yani yok.kullanmasi zevkli olur,eyvallah. 100.000 kmye gelmeden sandik motor geldi mi ne anlami kaldi? Yanlissam yanlissin diyin ama?
-
vw audi grubunda yazılımla güzel veriler alınabiliyor ama malesef japonlarda verim alınamıyor.
sen kaç tane yazılım yapılmışta verim alınamamış honda gördün güzel kardeşim
yada hiç gördün mü yazılım yapılmış hondanın gidişini