TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Motor, Modifiye & Do it yourself - Teknik bilgiler => Konuyu başlatan: romantikaone - Mart 01, 2012, 10:50:10 ÖÖ
-
Arkadaşlar aracım 2000 model Civic 1.6 ies benzinli ve uzun zamandır araştırıyorum aracıma hangisini yaptıracağıma karar veremedim,Apexi Safc 2 almak istedim ancak hem nerede bulacağımı hemde bununla ilgili ayarları en azından başından gösterecek birilerini bulamadım ,üstelik işe yaramadığını söyleyenlerde oldu.Ben AFR yi ayarlayıp genele olarak istediğim eco bir araç istediğimde performans araç olsun istiyorum...Hangisi hangisine üstün karar veremedim.Arkadaşlar konu hakkında chip tuning ,piggyback yada box kullananlar varsa lütfen bilgi verirseniz sevinirim.Yardımlarınızı bekliyorum...
-
0543-4060485
okan yılmaz
ara sana hertürlü yardımcı olur arkadaşım
pro stock garagenin sahibir
-
Arkadaşlar aracım 2000 model Civic 1.6 ies benzinli ve uzun zamandır araştırıyorum aracıma hangisini yaptıracağıma karar veremedim,Apexi Safc 2 almak istedim ancak hem nerede bulacağımı hemde bununla ilgili ayarları en azından başından gösterecek birilerini bulamadım ,üstelik işe yaramadığını söyleyenlerde oldu.Ben AFR yi ayarlayıp genele olarak istediğim eco bir araç istediğimde performans araç olsun istiyorum...Hangisi hangisine üstün karar veremedim.Arkadaşlar konu hakkında chip tuning ,piggyback yada box kullananlar varsa lütfen bilgi verirseniz sevinirim.Yardımlarınızı bekliyorum...
senin aracına standart ta dip gazda 10.1 afr lere geliyor
yani safc-2 bağladığın da sadece ekonomi sağlarsın bu şekilkde kullananlar var
performans istiyorsan safc-2 bağladığın da benzin hattını ve ateşleme hattın da değişiklikler yapman lasım
-
Arkadaşlar aracım 2000 model Civic 1.6 ies benzinli ve uzun zamandır araştırıyorum aracıma hangisini yaptıracağıma karar veremedim,Apexi Safc 2 almak istedim ancak hem nerede bulacağımı hemde bununla ilgili ayarları en azından başından gösterecek birilerini bulamadım ,üstelik işe yaramadığını söyleyenlerde oldu.Ben AFR yi ayarlayıp genele olarak istediğim eco bir araç istediğimde performans araç olsun istiyorum...Hangisi hangisine üstün karar veremedim.Arkadaşlar konu hakkında chip tuning ,piggyback yada box kullananlar varsa lütfen bilgi verirseniz sevinirim.Yardımlarınızı bekliyorum...
senin aracına standart ta dip gazda 10.1 afr lere geliyor
yani safc-2 bağladığın da sadece ekonomi sağlarsın bu şekilkde kullananlar var
performans istiyorsan safc-2 bağladığın da benzin hattını ve ateşleme hattın da değişiklikler yapman lasım
Mesela neler yapmam gerek birde safc 2 yi nasıl kullnırım bu konudada bilgi almak isterim..Gerçi müsait olunca okanı da arıycam ama...
-
bu araçlara uygun forged piston yok, bu sebepten turbo olayı uzun ömürlü değilmiş, forumda kullanıp deneyenlerin yorumu böyle ..
dereceli egzantrik mili yok, chip yok, bu sebepten atmosferik olarak da geleceği yok
komple egzoz, hava filitresi kiti, safc ile kayda değer dyno da birşey çıkacağını da sanmıyorum, dyno kağıdı gösterin canımı alın :)
açıkçası benim için honda civic fd6 hüsran oldu, modlanmayan bir araç durumunda şu an ...
-
bu araçlara uygun forged piston yok, bu sebepten turbo olayı uzun ömürlü değilmiş, forumda kullanıp deneyenlerin yorumu böyle ..
dereceli egzantrik mili yok, chip yok, bu sebepten atmosferik olarak da geleceği yok
komple egzoz, hava filitresi kiti, safc ile kayda değer dyno da birşey çıkacağını da sanmıyorum, dyno kağıdı gösterin canımı alın :)
açıkçası benim için honda civic fd6 hüsran oldu, modlanmayan bir araç durumunda şu an ...
tartışmak gibi olmasın :) ama kendi aracında yaşadığın hüsranı diğer araçlara yansıtma yani88-01 model arası araçlardan bahsediyorum model aralıklı honda motorları ciddi anlamda şaka makinesi yani elektroniğin fazla değmemiş zamanları ;)
-
O zaman sadece ekonomi anlamında safc 2 kullananlar varsa onlardan nasıl ne kadar tasarruf sağladığı konusunda bilgi almak isterim ,yani kullanan arkadaşlar vardır nasıl bir tasarruf elde ediyorlar acaba?
-
O zaman sadece ekonomi anlamında safc 2 kullananlar varsa onlardan nasıl ne kadar tasarruf sağladığı konusunda bilgi almak isterim ,yani kullanan arkadaşlar vardır nasıl bir tasarruf elde ediyorlar acaba?
kım demiş safc ler ekonomı amaçlı kullanılır dıye
hondanın karakteristiği gereği üst devirler her zaman zengındır ve araba ust devırlere cıktıkca araba hızlanmamaya başlar ve safc burda devreye gırer 12 nokta afr ayarı sayesınde zengın kalınan devırler ıdeal afr oranına getırılır ve 3000-4000 devırde arac nasıl ısteklı hızlanıyorsa 6000-7000 bandında da öyle hızlanır , bu ne demektır fazla yakarak zengınde kalıp gıtmeyen arac yakıt kısılarak hızlanmada isteklı hale gelırken aynı zamanda az yakacak demek
unutmayalım kı benzın ısteyen arac hızlanmış demektır , motor vuruntusu kontrol edılerek yapılan bır afr ayarı aracın kaderını değiştirir
-
Peki bu afr ayarlarını ideal devir devir ve de safc 2 ile nasıl lullanılır tarif edecek yada safc2 kullanan yokmu arkadaşlar aranızda..Anlaşılan çok kullananda olmamış ??
-
bu araçlara uygun forged piston yok, bu sebepten turbo olayı uzun ömürlü değilmiş, forumda kullanıp deneyenlerin yorumu böyle ..
dereceli egzantrik mili yok, chip yok, bu sebepten atmosferik olarak da geleceği yok
komple egzoz, hava filitresi kiti, safc ile kayda değer dyno da birşey çıkacağını da sanmıyorum, dyno kağıdı gösterin canımı alın :)
açıkçası benim için honda civic fd6 hüsran oldu, modlanmayan bir araç durumunda şu an ...
tartışmak gibi olmasın :) ama kendi aracında yaşadığın hüsranı diğer araçlara yansıtma yani88-01 model arası araçlardan bahsediyorum model aralıklı honda motorları ciddi anlamda şaka makinesi yani elektroniğin fazla değmemiş zamanları ;)
bilgi paylaşımının olduğu yerde tartışmayı ben kendime yakıştıramam, dediklerim beni bağlar, tecrübelerim sonucu bir şeyler yazdım, benim honda 2011 model, zaten fd6 denince anlaşılması gerekirdi, eski hondalara sözüm yok, tecrübem yok ama dyno kağıdı olmayan hiçbir modifiye olayına kimsenin girmesini tavsiye etmiyorum, eski aracım polo atmosferik olarak gırtlağa kadar doluydu, tecrübesiz biri değilim, dereceli-onno chip-emme-header-komple egzoz-simota cai kit-apexi neo-aem wideband-splitfire buji ve kabloları-sarı ayarlı koni kit vs vardı, 75hp 135 nm 1.6 polo 8v 100 hp 145 nm ancak dynoda olmuştu, 0-100 gtech de 8.93sn idi, araç 925 kg olduğu için keyif veriyordu ... benim bildiğim apexi neo safc modifiye sonrası bozulan afr ayarını wideband a göre ayarlamaya yarıyor, stock araçta bu sebepten fazla beklenti olmamalı diye düşünüyorum, ayrıca safc alınca iila ki araca wideband ile ayar da yapılması şart, kafadan rakamlar girmek sağlıklı olmaz, wideband da bir safc parası kadar ...
-
Peki bu afr ayarlarını ideal devir devir ve de safc 2 ile nasıl lullanılır tarif edecek yada safc2 kullanan yokmu arkadaşlar aranızda..Anlaşılan çok kullananda olmamış ??
kardeş bu dediğin iş yolda işi bilen birileri tarafından yapılıyor, illa ki yola çıkılacak, oturduğun yerde ısmarlama olmuyor ve dijital wideband göstergesine bakılıp devir devir artı veya eksi şeklinde değerler girilecek, afr 14.7 ideal yanma değeridir, altında zengin karışım üstünde fakir karışım olur, araç çok fakirde kalırsa motor kırar, piston kol çıkarır, o yüzden işi bilmeyenlere neo veya safc2 ile ayar yaptırma, tam gazda genelde zengin karışım istenir, benim bildiğim tam gazda 11-12 nin altına çok inilmiyor, eğer ideal karışıma araç modifiyeler sonrası ayarlanırsa motorunda hiçbir sorun çıkmaz, ayarlanan afr değerlerine göre az fakirde riskli olarak ekonomi de yaparsın ...
-
ben modifiyeyi bir bütün olarak düşünüyorum, yapınca tam yapılması lazım, atmosferik olarak dereceli egzantrik mili ve chip ile başlamalıdır ki orjinale göre dağlar kadar fark olsun diyorum, sonra aracı alçaltma sert süspansiyon vs ile olay tamamlanmalı...turbo araçların modifiyesi bilirsiniz ayrı bir dünya, orada sadece bir chip bile aracı çıldırtabiliyor ...
-
FD6 ya amerikalılar deli gibi mod yapıyor.
Bence sizde ciddi anlamda bilgi eksikliği var.
bi defa stock internal ile 0.6 bar basınca rahat dayanıyor ki 180 200 hp güce ulaşıyor.
Onu geçtim forged malzemeler illa ki bulunur.
Emme manifoldu kat iptali vs dünya malzemesi var.
Honda motorlar her zaman modifiyeye yatkındır. sadece ECU yazılımsal olarak müdahale edilemiyor.
Burda da HONDATA var.
-
FD6 ya amerikalılar deli gibi mod yapıyor.
Bence sizde ciddi anlamda bilgi eksikliği var.
bi defa stock internal ile 0.6 bar basınca rahat dayanıyor ki 180 200 hp güce ulaşıyor.
Onu geçtim forged malzemeler illa ki bulunur.
Emme manifoldu kat iptali vs dünya malzemesi var.
Honda motorlar her zaman modifiyeye yatkındır. sadece ECU yazılımsal olarak müdahale edilemiyor.
Burda da HONDATA var.
size aşağıdaki konuyu dikkatlice okumanızı tavsiye ediyorum
http://www.teamhondaturkey.com/forum/satilanlar/zage_turbo_kit_2006_civic-t38422.20.html
o konudan birkaç alıntı yapayım :)
-zage turbo kit almayın benim diyeceğim çünkü bu araçlara göre piston kol yok turbolanmaz beyinde yok aem le olmuyo bu arabalarla ilgili turbo olayını bende fazla bilen varmıdır bilmiyorum son noktayı koyuyorum
-otomatik araca takılırmı peki turbo şanzımanda sıkıntı çıkarırmı sonradan
-çıkarır çoğu araçta denendi olmadi malisef
-
yanlış anlamayın ben kimseyle laf katılımında değilim, memnun bir sürü kullanıcı olsa hayhay bende düşünücem ama yaptık olmadı olmuyor diyenlerde olunca sıfır aracımla bir maceraya giremiyorum ... taktıktan sonra şöyle 50000 km 100000 km yapanlar olacak ki "oldu" lafı olsun, öyle dün taktırdım bugün de oh ne güzelmiş olayı sağlıklı değil, uzun vadede ne oluyor ona bakmak lazım, benim araç deneme tahtası değil ki 2 gün sonra olmadı diyip söktüreyim ...
-
pardon da aftermarket turbo ile hangi araba 100.000 km yapmış. varmı vw veya bmw de giden. adamlar fabrika çıkışı 100.000 yapamıyor.
R18 motorlar için beyin var. aem ems ile de yapıldı haltech ile de yapıldı. hatta megasquirt bile kullananlar oldu. turbo ile yürüyen bir sürü fd6 var. hatta otomatik de var. istanbulda.
http://www.ebay.com/itm/CP-Forged-Pistons-Brian-Crower-H-Beam-Rods-Honda-Civic-R18A1-1-8L-9-0-1-81mm-/290638979375?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item43ab6ee12f&vxp=mtr
Yok diye bişey yok siz paradan haber verin. FD6 ile herşey mümkün.
-
o zaman turbo modlu bir araç için min ve max olarak motor ömrü biçmeniz mümkün mü? forged ve forged pistonsuz olarak ayrı ayrı verirseniz memnun olurum, bir de r18 ile r16 pistonları kolları aynımıdır, tr-usa farkı varmıdır, tr de forgedlı fd6 varmıdır? ben forumlarda göremiyorum, o yüzden bilemiyorum, fd6 için dereceli var mı? ...
-
walla ömür biçmeyi bir allahın kulu yapamaz. 30 bin gider dersin ertesi gün kaputta bi delik piston dışarda :D
Genelde 40 bin km derler ama bilemiyorum.
R18 ile R16 kollar farklı hatta krankta farklı bildiğim kadarı ile. çap aynı olması lazım.
R16 lar R18 hatta R20 ye çevriliyor.
R18 olarak avrupa ve amerika farklı vtec zamanlamaları farklı olması lazım. ama uyarlamalar yapılıyor.
Forgetli R16 olması lazım emin değilim. tektörki sitesinde bi kaç tane turbo FD6 vardı youtube da videoları var.
Şahsi fikrimi söyliym R16 ya mod yapmazdım. R18 motorlu bi sedan alırdım kafadan zaten 20 nm tork avantan oluyor. turbo taktığında R18 ler 30 hp daha fazla veriyor.
Veya direk üzerine K20 swaplardım. misler gibi yürürdüm.
-
bizde aldık işte honda efsanesine güvenerek (eski hondaların performansları ortada) bir 1.6 fd6, takoz durumunda şimdilik, bana dereceli lazım, öyle 40000 km ömür bana uymaz ...bilgilendirme için teşekkürler, dediğiniz gibi turbo-swap birçok şey mümkün, yine dediğiniz gibi uyumsuzluklar da var, o işleri yapacak adamı bulmak da kolay değil, bulduk diyelim isteyeceği rakamlar da az olmuyor, aracın garajda yatması gerekebilir, bana hergün lazım, zamanında colombo 280 lik dereceli den ben çok memnun kalmıştım, rölanti sabitti, custom chiple gayet güzeldi ...
-
bi defa öyle bi modlama ile günlük kullanmak zor. Full Race in bi kiti var ama günlük sürülürmü bilmem.
Ben olsam kesinlikle K20 swaplardım. veya R18 motorlar 6 vites ise o bile yeter.
Ben R18 ile memnunum şahsen :D piste çıkıp time trial yapmıyorum neticede.
garage olarak da peak garage veya servis paşaoğlu gibi yerler iyi işler yapıyor.
-
Konu biraz benim sorduğumdan uzaklaşmış ama olsun paylaşım güzeldir öğrenelim :)
-
Peki bu afr ayarlarını ideal devir devir ve de safc 2 ile nasıl lullanılır tarif edecek yada safc2 kullanan yokmu arkadaşlar aranızda..Anlaşılan çok kullananda olmamış ??
kardeş bu dediğin iş yolda işi bilen birileri tarafından yapılıyor, illa ki yola çıkılacak, oturduğun yerde ısmarlama olmuyor ve dijital wideband göstergesine bakılıp devir devir artı veya eksi şeklinde değerler girilecek, afr 14.7 ideal yanma değeridir, altında zengin karışım üstünde fakir karışım olur, araç çok fakirde kalırsa motor kırar, piston kol çıkarır, o yüzden işi bilmeyenlere neo veya safc2 ile ayar yaptırma, tam gazda genelde zengin karışım istenir, benim bildiğim tam gazda 11-12 nin altına çok inilmiyor, eğer ideal karışıma araç modifiyeler sonrası ayarlanırsa motorunda hiçbir sorun çıkmaz, ayarlanan afr değerlerine göre az fakirde riskli olarak ekonomi de yaparsın ...
size yukarıdaki gibi cevap vermiştim, herkes sanırım yazdıklarımda hem fikir ...
-
O zaman sadece ekonomi anlamında safc 2 kullananlar varsa onlardan nasıl ne kadar tasarruf sağladığı konusunda bilgi almak isterim ,yani kullanan arkadaşlar vardır nasıl bir tasarruf elde ediyorlar acaba?
kım demiş safc ler ekonomı amaçlı kullanılır dıye
hondanın karakteristiği gereği üst devirler her zaman zengındır ve araba ust devırlere cıktıkca araba hızlanmamaya başlar ve safc burda devreye gırer 12 nokta afr ayarı sayesınde zengın kalınan devırler ıdeal afr oranına getırılır ve 3000-4000 devırde arac nasıl ısteklı hızlanıyorsa 6000-7000 bandında da öyle hızlanır , bu ne demektır fazla yakarak zengınde kalıp gıtmeyen arac yakıt kısılarak hızlanmada isteklı hale gelırken aynı zamanda az yakacak demek
unutmayalım kı benzın ısteyen arac hızlanmış demektır , motor vuruntusu kontrol edılerek yapılan bır afr ayarı aracın kaderını değiştirir
ben kullanıyordum yusuf...
standart araçta safc2 ve wideband takıp uzun yılda normal devir 15.5 afrye sabitleyip 75 tl ye ankara ya gittğim zamanları biliyorum ama o standart zamanlarda iken yani hem gazla hem tasarruf yap yok ;)
-
O zaman sadece ekonomi anlamında safc 2 kullananlar varsa onlardan nasıl ne kadar tasarruf sağladığı konusunda bilgi almak isterim ,yani kullanan arkadaşlar vardır nasıl bir tasarruf elde ediyorlar acaba?
kım demiş safc ler ekonomı amaçlı kullanılır dıye
hondanın karakteristiği gereği üst devirler her zaman zengındır ve araba ust devırlere cıktıkca araba hızlanmamaya başlar ve safc burda devreye gırer 12 nokta afr ayarı sayesınde zengın kalınan devırler ıdeal afr oranına getırılır ve 3000-4000 devırde arac nasıl ısteklı hızlanıyorsa 6000-7000 bandında da öyle hızlanır , bu ne demektır fazla yakarak zengınde kalıp gıtmeyen arac yakıt kısılarak hızlanmada isteklı hale gelırken aynı zamanda az yakacak demek
unutmayalım kı benzın ısteyen arac hızlanmış demektır , motor vuruntusu kontrol edılerek yapılan bır afr ayarı aracın kaderını değiştirir
ben kullanıyordum yusuf...
standart araçta safc2 ve wideband takıp uzun yılda normal devir 15.5 afrye sabitleyip 75 tl ye ankara ya gittğim zamanları biliyorum ama o standart zamanlarda iken yani hem gazla hem tasarruf yap yok ;)
Onun dışında şehir içinde nasıl ayarlıyordunuz afr yi :) sizi bulmuşken sorayım...Ve şimdi neden kullanmıyorsunuz..
-
O zaman sadece ekonomi anlamında safc 2 kullananlar varsa onlardan nasıl ne kadar tasarruf sağladığı konusunda bilgi almak isterim ,yani kullanan arkadaşlar vardır nasıl bir tasarruf elde ediyorlar acaba?
kım demiş safc ler ekonomı amaçlı kullanılır dıye
hondanın karakteristiği gereği üst devirler her zaman zengındır ve araba ust devırlere cıktıkca araba hızlanmamaya başlar ve safc burda devreye gırer 12 nokta afr ayarı sayesınde zengın kalınan devırler ıdeal afr oranına getırılır ve 3000-4000 devırde arac nasıl ısteklı hızlanıyorsa 6000-7000 bandında da öyle hızlanır , bu ne demektır fazla yakarak zengınde kalıp gıtmeyen arac yakıt kısılarak hızlanmada isteklı hale gelırken aynı zamanda az yakacak demek
unutmayalım kı benzın ısteyen arac hızlanmış demektır , motor vuruntusu kontrol edılerek yapılan bır afr ayarı aracın kaderını değiştirir
ben kullanıyordum yusuf...
standart araçta safc2 ve wideband takıp uzun yılda normal devir 15.5 afrye sabitleyip 75 tl ye ankara ya gittğim zamanları biliyorum ama o standart zamanlarda iken yani hem gazla hem tasarruf yap yok ;)
Onun dışında şehir içinde nasıl ayarlıyordunuz afr yi :) sizi bulmuşken sorayım...Ve şimdi neden kullanmıyorsunuz..
safc yı bız aracı modlarken hava yakıt karışım oranını ıdeal seviyeye getırmek amaçlı kullanırız , mesela araca fıltre kıtı taktıgında yada headers taktıgında lazım olmaz bu alet , aracının ne bılıyım emme manıfoldunu değiştirirsin işte turbo falan yaparsın o zaman motorun ihtiyacı olan yakıtı motora vermen gerekır bu sebeple kullanıllır bu alet , ekonomı için kullanan arkadaşlar varsa stock motorda yakıtı %17 den daha fazla kısmasınlar uzun yolda bujileri bozulur benden söylemesi
-
O zaman sadece ekonomi anlamında safc 2 kullananlar varsa onlardan nasıl ne kadar tasarruf sağladığı konusunda bilgi almak isterim ,yani kullanan arkadaşlar vardır nasıl bir tasarruf elde ediyorlar acaba?
kım demiş safc ler ekonomı amaçlı kullanılır dıye
hondanın karakteristiği gereği üst devirler her zaman zengındır ve araba ust devırlere cıktıkca araba hızlanmamaya başlar ve safc burda devreye gırer 12 nokta afr ayarı sayesınde zengın kalınan devırler ıdeal afr oranına getırılır ve 3000-4000 devırde arac nasıl ısteklı hızlanıyorsa 6000-7000 bandında da öyle hızlanır , bu ne demektır fazla yakarak zengınde kalıp gıtmeyen arac yakıt kısılarak hızlanmada isteklı hale gelırken aynı zamanda az yakacak demek
unutmayalım kı benzın ısteyen arac hızlanmış demektır , motor vuruntusu kontrol edılerek yapılan bır afr ayarı aracın kaderını değiştirir
ben kullanıyordum yusuf...
standart araçta safc2 ve wideband takıp uzun yılda normal devir 15.5 afrye sabitleyip 75 tl ye ankara ya gittğim zamanları biliyorum ama o standart zamanlarda iken yani hem gazla hem tasarruf yap yok ;)
Onun dışında şehir içinde nasıl ayarlıyordunuz afr yi :) sizi bulmuşken sorayım...Ve şimdi neden kullanmıyorsunuz..
safc yı bız aracı modlarken hava yakıt karışım oranını ıdeal seviyeye getırmek amaçlı kullanırız , mesela araca fıltre kıtı taktıgında yada headers taktıgında lazım olmaz bu alet , aracının ne bılıyım emme manıfoldunu değiştirirsin işte turbo falan yaparsın o zaman motorun ihtiyacı olan yakıtı motora vermen gerekır bu sebeple kullanıllır bu alet , ekonomı için kullanan arkadaşlar varsa stock motorda yakıtı %17 den daha fazla kısmasınlar uzun yolda bujileri bozulur benden söylemesi
doğru söze ne hacet paşam uzun da valla hiç buji düşüncek halim yoktu :D :D :D
-
O zaman sadece ekonomi anlamında safc 2 kullananlar varsa onlardan nasıl ne kadar tasarruf sağladığı konusunda bilgi almak isterim ,yani kullanan arkadaşlar vardır nasıl bir tasarruf elde ediyorlar acaba?
kım demiş safc ler ekonomı amaçlı kullanılır dıye
hondanın karakteristiği gereği üst devirler her zaman zengındır ve araba ust devırlere cıktıkca araba hızlanmamaya başlar ve safc burda devreye gırer 12 nokta afr ayarı sayesınde zengın kalınan devırler ıdeal afr oranına getırılır ve 3000-4000 devırde arac nasıl ısteklı hızlanıyorsa 6000-7000 bandında da öyle hızlanır , bu ne demektır fazla yakarak zengınde kalıp gıtmeyen arac yakıt kısılarak hızlanmada isteklı hale gelırken aynı zamanda az yakacak demek
unutmayalım kı benzın ısteyen arac hızlanmış demektır , motor vuruntusu kontrol edılerek yapılan bır afr ayarı aracın kaderını değiştirir
ben kullanıyordum yusuf...
standart araçta safc2 ve wideband takıp uzun yılda normal devir 15.5 afrye sabitleyip 75 tl ye ankara ya gittğim zamanları biliyorum ama o standart zamanlarda iken yani hem gazla hem tasarruf yap yok ;)
Onun dışında şehir içinde nasıl ayarlıyordunuz afr yi :) sizi bulmuşken sorayım...Ve şimdi neden kullanmıyorsunuz..
aracım da şu an şu an mega sqruıt beyin kullanıyorum.
ms1 v2 diye geçiyor;)
şuna avansını hava yakıt karışımını ve gerekli herşeyi daha rahat ve kullanışlı yani şöle söyliyeyim aracın set-up dğiştiği için mecburen beyin değişmek zorunda kaldım :)
-
O zaman sadece ekonomi anlamında safc 2 kullananlar varsa onlardan nasıl ne kadar tasarruf sağladığı konusunda bilgi almak isterim ,yani kullanan arkadaşlar vardır nasıl bir tasarruf elde ediyorlar acaba?
kım demiş safc ler ekonomı amaçlı kullanılır dıye
hondanın karakteristiği gereği üst devirler her zaman zengındır ve araba ust devırlere cıktıkca araba hızlanmamaya başlar ve safc burda devreye gırer 12 nokta afr ayarı sayesınde zengın kalınan devırler ıdeal afr oranına getırılır ve 3000-4000 devırde arac nasıl ısteklı hızlanıyorsa 6000-7000 bandında da öyle hızlanır , bu ne demektır fazla yakarak zengınde kalıp gıtmeyen arac yakıt kısılarak hızlanmada isteklı hale gelırken aynı zamanda az yakacak demek
unutmayalım kı benzın ısteyen arac hızlanmış demektır , motor vuruntusu kontrol edılerek yapılan bır afr ayarı aracın kaderını değiştirir
ben kullanıyordum yusuf...
standart araçta safc2 ve wideband takıp uzun yılda normal devir 15.5 afrye sabitleyip 75 tl ye ankara ya gittğim zamanları biliyorum ama o standart zamanlarda iken yani hem gazla hem tasarruf yap yok ;)
Onun dışında şehir içinde nasıl ayarlıyordunuz afr yi :) sizi bulmuşken sorayım...Ve şimdi neden kullanmıyorsunuz..
aracım da şu an şu an mega sqruıt beyin kullanıyorum.
ms1 v2 diye geçiyor;)
şuna avansını hava yakıt karışımını ve gerekli herşeyi daha rahat ve kullanışlı yani şöle söyliyeyim aracın set-up dğiştiği için mecburen beyin değişmek zorunda kaldım :)
memedım safc tan avans ta verebılırsın ;D
enjektörleri büyüt yıne safc ıle yakıtı ıdeal afr ye getır otomatıkman avans vermiş oluyosun (minik bi sır) ;D
-
O zaman sadece ekonomi anlamında safc 2 kullananlar varsa onlardan nasıl ne kadar tasarruf sağladığı konusunda bilgi almak isterim ,yani kullanan arkadaşlar vardır nasıl bir tasarruf elde ediyorlar acaba?
kım demiş safc ler ekonomı amaçlı kullanılır dıye
hondanın karakteristiği gereği üst devirler her zaman zengındır ve araba ust devırlere cıktıkca araba hızlanmamaya başlar ve safc burda devreye gırer 12 nokta afr ayarı sayesınde zengın kalınan devırler ıdeal afr oranına getırılır ve 3000-4000 devırde arac nasıl ısteklı hızlanıyorsa 6000-7000 bandında da öyle hızlanır , bu ne demektır fazla yakarak zengınde kalıp gıtmeyen arac yakıt kısılarak hızlanmada isteklı hale gelırken aynı zamanda az yakacak demek
unutmayalım kı benzın ısteyen arac hızlanmış demektır , motor vuruntusu kontrol edılerek yapılan bır afr ayarı aracın kaderını değiştirir
ben kullanıyordum yusuf...
standart araçta safc2 ve wideband takıp uzun yılda normal devir 15.5 afrye sabitleyip 75 tl ye ankara ya gittğim zamanları biliyorum ama o standart zamanlarda iken yani hem gazla hem tasarruf yap yok ;)
Onun dışında şehir içinde nasıl ayarlıyordunuz afr yi :) sizi bulmuşken sorayım...Ve şimdi neden kullanmıyorsunuz..
aracım da şu an şu an mega sqruıt beyin kullanıyorum.
ms1 v2 diye geçiyor;)
şuna avansını hava yakıt karışımını ve gerekli herşeyi daha rahat ve kullanışlı yani şöle söyliyeyim aracın set-up dğiştiği için mecburen beyin değişmek zorunda kaldım :)
memedım safc tan avans ta verebılırsın ;D
enjektörleri büyüt yıne safc ıle yakıtı ıdeal afr ye getır otomatıkman avans vermiş oluyosun (minik bi sır) ;D
kanka emme manifoldunun basıncını da ayarlayabiyormuyuz?
-
emme manıfoldunun basıncına göre yakıt verıoruz ya kanka , içeri çektiğin havaya mudahale etmez ''içeri çekebildiğin havaya göre yakıtı %50 oranında açar yada kısar''
-
emme manıfoldunun basıncına göre yakıt verıoruz ya kanka , içeri çektiğin havaya mudahale etmez ''içeri çekebildiğin havaya göre yakıtı %50 oranında açar yada kısar''
hımm senden öğrenicek çok şey var yusuf
ozman şöle bi soru sorsam sana
1.4is bir araç bu araca p29 zc pistonu kapak porth polsh 1.6 emmesi safc2
bu setupta avans sıkıntısı yaşarmıyız peki yusuf...
-
emme manıfoldunun basıncına göre yakıt verıoruz ya kanka , içeri çektiğin havaya mudahale etmez ''içeri çekebildiğin havaya göre yakıtı %50 oranında açar yada kısar''
hımm senden öğrenicek çok şey var yusuf
ozman şöle bi soru sorsam sana
1.4is bir araç bu araca p29 zc pistonu kapak porth polsh 1.6 emmesi safc2
bu setupta avans sıkıntısı yaşarmıyız peki yusuf...
safc takılacaksa avans sıkıntısı olmaz mehmet , sıkıştırma kaç cr olacak hesapladınızmı
-
emme manıfoldunun basıncına göre yakıt verıoruz ya kanka , içeri çektiğin havaya mudahale etmez ''içeri çekebildiğin havaya göre yakıtı %50 oranında açar yada kısar''
hımm senden öğrenicek çok şey var yusuf
ozman şöle bi soru sorsam sana
1.4is bir araç bu araca p29 zc pistonu kapak porth polsh 1.6 emmesi safc2
bu setupta avans sıkıntısı yaşarmıyız peki yusuf...
safc takılacaksa avans sıkıntısı olmaz mehmet , sıkıştırma kaç cr olacak hesapladınızmı
12.8 oluyo ama safc ile bu iş olucaksa o zamn trde yürümeyen ies kalmaz ;)
-
herkese selam olsun. arkadaşlar ben 2000 model 1.6 ies civic sahibiyim. Allaha şükür dün aldım. araba memur arabası vasvında. elimde ekstra 5 bin tl var. teknik bilgi sahibi değilim. sizin bilginize güvenerek soruyorum, aracıma neler yapablirim?
-
herkese selam olsun. arkadaşlar ben 2000 model 1.6 ies civic sahibiyim. Allaha şükür dün aldım. araba memur arabası vasvında. elimde ekstra 5 bin tl var. teknik bilgi sahibi değilim. sizin bilginize güvenerek soruyorum, aracıma neler yapablirim?
sizi ilk önce şu forumu doldurursanız yani kendinizi tanıtırsanız sevinirim
http://www.teamhondaturkey.com/forum/sizi_taniyalim/yeni_uyelerin_dikkatine-t3183.0.html
-
emme manıfoldunun basıncına göre yakıt verıoruz ya kanka , içeri çektiğin havaya mudahale etmez ''içeri çekebildiğin havaya göre yakıtı %50 oranında açar yada kısar''
hımm senden öğrenicek çok şey var yusuf
ozman şöle bi soru sorsam sana
1.4is bir araç bu araca p29 zc pistonu kapak porth polsh 1.6 emmesi safc2
bu setupta avans sıkıntısı yaşarmıyız peki yusuf...
safc takılacaksa avans sıkıntısı olmaz mehmet , sıkıştırma kaç cr olacak hesapladınızmı
12.8 oluyo ama safc ile bu iş olucaksa o zamn trde yürümeyen ies kalmaz ;)
12.8 cr 1.4 araba mı yapcan mehmetim waaawwwwwwwwww ;D
egzantrık ne takacaksın ??
o sıkıştırmalarda p28+s300 yada neptune mehmetim safc falan kesmez o işi ;D
-
emme manıfoldunun basıncına göre yakıt verıoruz ya kanka , içeri çektiğin havaya mudahale etmez ''içeri çekebildiğin havaya göre yakıtı %50 oranında açar yada kısar''
hımm senden öğrenicek çok şey var yusuf
ozman şöle bi soru sorsam sana
1.4is bir araç bu araca p29 zc pistonu kapak porth polsh 1.6 emmesi safc2
bu setupta avans sıkıntısı yaşarmıyız peki yusuf...
safc takılacaksa avans sıkıntısı olmaz mehmet , sıkıştırma kaç cr olacak hesapladınızmı
12.8 oluyo ama safc ile bu iş olucaksa o zamn trde yürümeyen ies kalmaz ;)
12.8 cr 1.4 araba mı yapcan mehmetim waaawwwwwwwwww ;D
egzantrık ne takacaksın ??
o sıkıştırmalarda p28+s300 yada neptune mehmetim safc falan kesmez o işi ;D
heh şunu anlayalım ben de diyorum tek salak benmiyim sıkıştırma araba yapıp ms e dünya para vericek :D
-
emme manıfoldunun basıncına göre yakıt verıoruz ya kanka , içeri çektiğin havaya mudahale etmez ''içeri çekebildiğin havaya göre yakıtı %50 oranında açar yada kısar''
hımm senden öğrenicek çok şey var yusuf
ozman şöle bi soru sorsam sana
1.4is bir araç bu araca p29 zc pistonu kapak porth polsh 1.6 emmesi safc2
bu setupta avans sıkıntısı yaşarmıyız peki yusuf...
safc takılacaksa avans sıkıntısı olmaz mehmet , sıkıştırma kaç cr olacak hesapladınızmı
12.8 oluyo ama safc ile bu iş olucaksa o zamn trde yürümeyen ies kalmaz ;)
12.8 cr 1.4 araba mı yapcan mehmetim waaawwwwwwwwww ;D
egzantrık ne takacaksın ??
o sıkıştırmalarda p28+s300 yada neptune mehmetim safc falan kesmez o işi ;D
heh şunu anlayalım ben de diyorum tek salak benmiyim sıkıştırma araba yapıp ms e dünya para vericek :D
kanka yine safc iş yapar da neden yapmıyor onu açıklayayım ;D
şimdi sen sıkıştırma arttıracagın için orjınal ateşleme avansın otomatık olarak değişmek zorunda buna paralel olarak egzantrık takacaksın ve timing yapman gerekecek dolayısı ile senın avansa mudahale edebılen bır üniteye ihtiyacın olacak ,bunlar ne işte megasquırt, aem ems , p29yada p28 yada p72 ecu ıle s300 yada neptune , bunun ayarını yapacak adam arama atla gel bursaya hem mısafırım ol hem halledelım okanla
-
emme manıfoldunun basıncına göre yakıt verıoruz ya kanka , içeri çektiğin havaya mudahale etmez ''içeri çekebildiğin havaya göre yakıtı %50 oranında açar yada kısar''
hımm senden öğrenicek çok şey var yusuf
ozman şöle bi soru sorsam sana
1.4is bir araç bu araca p29 zc pistonu kapak porth polsh 1.6 emmesi safc2
bu setupta avans sıkıntısı yaşarmıyız peki yusuf...
safc takılacaksa avans sıkıntısı olmaz mehmet , sıkıştırma kaç cr olacak hesapladınızmı
12.8 oluyo ama safc ile bu iş olucaksa o zamn trde yürümeyen ies kalmaz ;)
12.8 cr 1.4 araba mı yapcan mehmetim waaawwwwwwwwww ;D
egzantrık ne takacaksın ??
o sıkıştırmalarda p28+s300 yada neptune mehmetim safc falan kesmez o işi ;D
heh şunu anlayalım ben de diyorum tek salak benmiyim sıkıştırma araba yapıp ms e dünya para vericek :D
kanka yine safc iş yapar da neden yapmıyor onu açıklayayım ;D
şimdi sen sıkıştırma arttıracagın için orjınal ateşleme avansın otomatık olarak değişmek zorunda buna paralel olarak egzantrık takacaksın ve timing yapman gerekecek dolayısı ile senın avansa mudahale edebılen bır üniteye ihtiyacın olacak ,bunlar ne işte megasquırt, aem ems , p29yada p28 yada p72 ecu ıle s300 yada neptune , bunun ayarını yapacak adam arama atla gel bursaya hem mısafırım ol hem halledelım okanla
valla kanka az kaldı o ayar işi malzemelerim herşeyim tam biraz üstünde çalışsam kapıcam da bu işi bakalım :)
-
emme manıfoldunun basıncına göre yakıt verıoruz ya kanka , içeri çektiğin havaya mudahale etmez ''içeri çekebildiğin havaya göre yakıtı %50 oranında açar yada kısar''
hımm senden öğrenicek çok şey var yusuf
ozman şöle bi soru sorsam sana
1.4is bir araç bu araca p29 zc pistonu kapak porth polsh 1.6 emmesi safc2
bu setupta avans sıkıntısı yaşarmıyız peki yusuf...
safc takılacaksa avans sıkıntısı olmaz mehmet , sıkıştırma kaç cr olacak hesapladınızmı
12.8 oluyo ama safc ile bu iş olucaksa o zamn trde yürümeyen ies kalmaz ;)
12.8 cr 1.4 araba mı yapcan mehmetim waaawwwwwwwwww ;D
egzantrık ne takacaksın ??
o sıkıştırmalarda p28+s300 yada neptune mehmetim safc falan kesmez o işi ;D
heh şunu anlayalım ben de diyorum tek salak benmiyim sıkıştırma araba yapıp ms e dünya para vericek :D
kanka yine safc iş yapar da neden yapmıyor onu açıklayayım ;D
şimdi sen sıkıştırma arttıracagın için orjınal ateşleme avansın otomatık olarak değişmek zorunda buna paralel olarak egzantrık takacaksın ve timing yapman gerekecek dolayısı ile senın avansa mudahale edebılen bır üniteye ihtiyacın olacak ,bunlar ne işte megasquırt, aem ems , p29yada p28 yada p72 ecu ıle s300 yada neptune , bunun ayarını yapacak adam arama atla gel bursaya hem mısafırım ol hem halledelım okanla
valla kanka az kaldı o ayar işi malzemelerim herşeyim tam biraz üstünde çalışsam kapıcam da bu işi bakalım :)
ugraşma diyorum atla gel bursaya yavv , hallederız burda , yoldan kocaelınden mehmet abıyıde al , hem takılırız hem işi hallederız , egsozun bıraz ateş görsün çatara çutara ;D
-
kanka o daha olmadı ms1 de ing cut
bakalım bekliyoruz yapan biri olursa ms1 de ben de yapıcam çatara çutara :D
-
bırak incik boncukla uğraşmayı al bı tane s300 yada neptün her yol paris olsun , işte o zaman kol gibi ateş at egsozdan ;D
gecen okan dükkanda bı ıgnıtıon cut yapmış sanayıde savaş cıktı sanmışlar dükkana gelmişler ehuehuehuehuehueh ;D ;D
-
bırak incik boncukla uğraşmayı al bı tane s300 yada neptün her yol paris olsun , işte o zaman kol gibi ateş at egsozdan ;D
gecen okan dükkanda bı ıgnıtıon cut yapmış sanayıde savaş cıktı sanmışlar dükkana gelmişler ehuehuehuehuehueh ;D ;D
:) :) :) :) yandaki hacıya inat yapmıştır
-
birisi bursaya çağırmış ben varım :)
bende geçen sıkıştırmayı ölçük 13.7 bar verdi iyimidir yokda biraz daha yükseltsekmi
-
birisi bursaya çağırmış ben varım :)
bende geçen sıkıştırmayı ölçük 13.7 bar verdi iyimidir yokda biraz daha yükseltsekmi
abı onu en saglıklı marşa basarak değilde krankı çevirerek görebiliriz sebebı şu : önemlı olan komprasyon altı takıldıgında 13.7 bar sabıt kalıyor mu ? yoksa segmanlardan kaçırıp komprasyon düşüyor mu ?
-
birisi bursaya çağırmış ben varım :)
bende geçen sıkıştırmayı ölçük 13.7 bar verdi iyimidir yokda biraz daha yükseltsekmi
bozuktur o saat sen ilk önce beni geç hahahaha
-
birisi bursaya çağırmış ben varım :)
bende geçen sıkıştırmayı ölçük 13.7 bar verdi iyimidir yokda biraz daha yükseltsekmi
bozuktur o saat sen ilk önce beni geç hahahaha
herzaman varım videoda yapalım bakalım ne kadar tutunacağım herkes görsün
-
birisi bursaya çağırmış ben varım :)
bende geçen sıkıştırmayı ölçük 13.7 bar verdi iyimidir yokda biraz daha yükseltsekmi
abı onu en saglıklı marşa basarak değilde krankı çevirerek görebiliriz sebebı şu : önemlı olan komprasyon altı takıldıgında 13.7 bar sabıt kalıyor mu ? yoksa segmanlardan kaçırıp komprasyon düşüyor mu ?
onuda yapayım bakalım kaç verecek
-
bazı arkadaşlarda aracının yürüdüğünü zannediyor hahahaha
-
birisi bursaya çağırmış ben varım :)
bende geçen sıkıştırmayı ölçük 13.7 bar verdi iyimidir yokda biraz daha yükseltsekmi
bozuktur o saat sen ilk önce beni geç hahahaha
herzaman varım videoda yapalım bakalım ne kadar tutunacağım herkes görsün
60-160 basarım gerisi beni alakadar etmez kesici sesimle olayı bitiririm yatak sarmazsak eğer hahahaa
-
unutmadan bu hafta sonu pazar günü saat 13.00 da pro-stock garage (okanın dükkanın adı) açılışı var musaıt olursanız beklerız mehmet abı ve mehmet atlayın gelin
-
birisi bursaya çağırmış ben varım :)
bende geçen sıkıştırmayı ölçük 13.7 bar verdi iyimidir yokda biraz daha yükseltsekmi
bozuktur o saat sen ilk önce beni geç hahahaha
herzaman varım videoda yapalım bakalım ne kadar tutunacağım herkes görsün
60-160 basarım gerisi beni alakadar etmez kesici sesimle olayı bitiririm yatak sarmazsak eğer hahahaa
roling 60-200 kural bu kardeşim varsan herzaman hazırım leş si aracımla hahaha
-
unutmadan bu hafta sonu pazar günü saat 13.00 da pro-stock garage (okanın dükkanın adı) açılışı var musaıt olursanız beklerız mehmet abı ve mehmet atlayın gelin
mesai olmazsa gelirim
-
birisi bursaya çağırmış ben varım :)
bende geçen sıkıştırmayı ölçük 13.7 bar verdi iyimidir yokda biraz daha yükseltsekmi
bozuktur o saat sen ilk önce beni geç hahahaha
herzaman varım videoda yapalım bakalım ne kadar tutunacağım herkes görsün
60-160 basarım gerisi beni alakadar etmez kesici sesimle olayı bitiririm yatak sarmazsak eğer hahahaa
roling 60-200 kural bu kardeşim varsan herzaman hazırım leş si aracımla hahaha
bende size cam car olurum arkanızdan yetişebilirsem ;D ;D
-
adam yılların kuralı değiştirecek 60-160mış hehhh 160 tan sonra gitmiyorya o yüzden herhalde :)
-
adam yılların kuralı değiştirecek 60-160mış hehhh 160 tan sonra gitmiyorya o yüzden herhalde :)
ama abı sende bı egzantrık fazla şimdi adam 160 ta bıtsın demekte haklı ;D
-
adam yılların kuralı değiştirecek 60-160mış hehhh 160 tan sonra gitmiyorya o yüzden herhalde :)
ama abı sende bı egzantrık fazla şimdi adam 160 ta bıtsın demekte haklı ;D
kanka 100-215 te derdim ama yatak sarar arabası onadan 60-160 diyorum haaha
-
adam yılların kuralı değiştirecek 60-160mış hehhh 160 tan sonra gitmiyorya o yüzden herhalde :)
ama abı sende bı egzantrık fazla şimdi adam 160 ta bıtsın demekte haklı ;D
kanka 100-215 te derdim ama yatak sarar arabası onadan 60-160 diyorum haaha
bunu hiç denemedik ama denerim sıkıntı yok önemli olan eğlenmek ahahaha :)
-
siz az sabredın ben iç dikiz aynama koyacam camerayı ordan çekecem sizi ehueheuhe ;D
-
adam yılların kuralı değiştirecek 60-160mış hehhh 160 tan sonra gitmiyorya o yüzden herhalde :)
ama abı sende bı egzantrık fazla şimdi adam 160 ta bıtsın demekte haklı ;D
dereceleri bana versin ben ona fazlalık olanı veririm :)
-
siz az sabredın ben iç dikiz aynama koyacam camerayı ordan çekecem sizi ehueheuhe ;D
:) :) :)
proje gerçekleşirse fena olacak tabi sen sabırsıklık edip aracı satmazsan :)
-
neyse arkadaşımız konusunu pert ettik kusura bakmayın özür dilerim
-
siz az sabredın ben iç dikiz aynama koyacam camerayı ordan çekecem sizi ehueheuhe ;D
:) :) :)
proje gerçekleşirse fena olacak tabi sen sabırsıklık edip aracı satmazsan :)
planlarım içinde aracımı satmak yok abi ;D
-
neyse arkadaşımız konusunu pert ettik kusura bakmayın özür dilerim
Zevkle okuyorum :) sorun yok arkadaşlar...Bu arada ben aracıma hidrojen sistemi (eko...x) taktırdım...Araçta bi beygir artışı ve serilik oldu :) emme manifolduna 4 delik emişten verdiler hidrojeni ;Bu durumda safc şart oldu sanırım bana :D çünkü artık afr de 14.7 nin tamamı hava değil :D havayla hidrojen karışık olduğu için karışım zengin kalıyor.. Benzin değerlerini düşürmem yada 1 birime düşen hava miktarını arttırmam lazımki zengin karışmdan kurtulup hem motora zarar vermiyim hemde tasarrufda etmiş olayım ...
-
neyse arkadaşımız konusunu pert ettik kusura bakmayın özür dilerim
Zevkle okuyorum :) sorun yok arkadaşlar...Bu arada ben aracıma hidrojen sistemi (eko...x) taktırdım...Araçta bi beygir artışı ve serilik oldu :) emme manifolduna 4 delik emişten verdiler hidrojeni ;Bu durumda safc şart oldu sanırım bana :D çünkü artık afr de 14.7 nin tamamı hava değil :D havayla hidrojen karışık olduğu için karışım zengin kalıyor.. Benzin değerlerini düşürmem yada 1 birime düşen hava miktarını arttırmam lazımki zengin karışmdan kurtulup hem motora zarar vermiyim hemde tasarrufda etmiş olayım ...
Şimdi ne düşünüyorsunuz arkadaşlar bu durumla ilgili :)
-
taktırdığın parçanın şeklini şemalini linkini yapıştır da bi bakalım bakalım
-
hayırlısı olsun, sonuçları merakla bekliyoruz ...
neyse arkadaşımız konusunu pert ettik kusura bakmayın özür dilerim
Zevkle okuyorum :) sorun yok arkadaşlar...Bu arada ben aracıma hidrojen sistemi (eko...x) taktırdım...Araçta bi beygir artışı ve serilik oldu :) emme manifolduna 4 delik emişten verdiler hidrojeni ;Bu durumda safc şart oldu sanırım bana :D çünkü artık afr de 14.7 nin tamamı hava değil :D havayla hidrojen karışık olduğu için karışım zengin kalıyor.. Benzin değerlerini düşürmem yada 1 birime düşen hava miktarını arttırmam lazımki zengin karışmdan kurtulup hem motora zarar vermiyim hemde tasarrufda etmiş olayım ...
-
taktırdığın parçanın şeklini şemalini linkini yapıştır da bi bakalım bakalım
Şeklini görebileceğiniz site reklam olmasın diye yazmadım ama ekomax sitesinden bakılabilir arkadaşlar
-
sonuç nasıl? tasarruf var mı? ya da performans artışı ?
-
sonuç nasıl? tasarruf var mı? ya da performans artışı ?
Performans var kullanışı çok leziz :) arkadan itiyolar sanki :) fakat kayda değerr bi tasarruf yok çünkü dediğim gibi AFR hala aynı...Ayrıca eksoza elimi tutuyorum bi gr is koku yok hatta mis gibi kokuyor :D emisyon nerdeyse 0 ,araç daha düzgün çalışıyor.. vs vs artıları var.
-
aldığın parçanın resmini veya satın aldığın mağzanın bir linkini bana özelden atarmısın...
-
aldığın parçanın resmini veya satın aldığın mağzanın bir linkini bana özelden atarmısın...
Pm attım :)
-
aslında varya bu modifiyeye harcanan para koy kenara biriksin git kendine beygiri yüksek bi araba al mesela bmv ci al beygiri çok yüksektir yada git kendine subaru al beygiri 350 400 arsı bişey koy kazı uç ne ugraşcn yok şunu taktırayım yok bunu taktırayım harcanan paryla en kral arbayı alırsın zaten :D
-
kardeş o dedigin hidrojen sistemini kaça taktırdın
-
aslında varya bu modifiyeye harcanan para koy kenara biriksin git kendine beygiri yüksek bi araba al mesela bmv ci al beygiri çok yüksektir yada git kendine subaru al beygiri 350 400 arsı bişey koy kazı uç ne ugraşcn yok şunu taktırayım yok bunu taktırayım harcanan paryla en kral arbayı alırsın zaten :D
burda maksat süpriz araç yapmaktır bahsettiğin araçların gücünü herkes biliyor zaten ama hiç beklenmedik bir aracın başka aracı hüsrana uğratması başka zevktir :)
-
kardeş o dedigin hidrojen sistemini kaça taktırdın
750 tl