TeamHondaTurkey.Com
HONDA TEAM => Sohbet / Off Topic => Konuyu başlatan: TayfunD. - Aralık 01, 2011, 12:03:42 ÖÖ
-
Merhaba iyi forumlar arkadaşlar . Aranıza geçen hafta salı günü aldığım(henüz gelemeyen) honda cıvıc markalı aracı aldığım gün katıldım.Bu konuyu açma sebebim derdimi anlatacağım en bilinçli kişilerin burada olduguna inanmamdır.
22,11,2011 Tarihinde Honda Maltepe ****** Holdingden 0 bir araç satın alıp gerekli işlemleri başlattım . Olay daha o gün kendini göstermişti. Benimle ilgilenen satış temsilcisi sorduğum sorular karşısında bana "siz gidin biraz dolaşın öyle gelin" demesiyle kişiliğini zaten bana özetlemişdi. Benım araç alıcak bir tip olmadığımı ffelan mı düşündü bilinmez ama bana bu cümleyi söyledi. İnsanlık halidir dedim sesimi çıkarmadm zaten aracı alıp onu utandırdım.Benimle o kadar artist konuşuyorduki sanki patronummuş gibii dayılanarak konuşuyordu resmen. İstediğim modelin O hafta plazalarda bulunmamasından dolayı ordan almaya birazda mecburi sayılırdım.Bu yüzden fazla aldırış etmedim . Neyse aracın sözleşmesi yapıldı. Bana o adam 3 iş günü içersinde aracı alıcaksınız dedi . Telefonda ertesi gün alıcaksınız dedi.İlkgünden yalanlar başladı. Hesabagöre araç cuma gelicekdi. Tabiki gelmedi telfon ettim birkaç palavra sözcükleriyle iş pazartesiye kaldıdenildi.Pazartesi telefon ettim plaka için belgeleri kargoya verdik kocaelineulşcak plaka çıkıcak denildi(neden kargo?) ertesi gün aradım trafik tescilde dediler trafik tescile gittim kaydım açılmamışdı. Yarın itibari ile toplamda 8 iş günü doluyor.. ve ben yarın ****** hondaya gidip rezillik çıkaracağım. Size bunu şunun için yazdım ben mağdur oldum sizde olmayın eğer oraya gidecekseniz en azından falancanın işini böyle böyle yapmışsınız desenız bile bana destek vermiş olursunuz .Arabanın geç gelmesi önemli değil o adamınbana git dolaşgel demesi satış işleminden sonra yalanlarsöylenmesibenımiçin önemli lan bu .Ben yarın kocaeliden istanbula boşuna gidicem aracımı gene alamayacağım eminim ama o adamlara bi kaç çift laf söyleyeceğime eminim belki utanırlar.
Saygılar Tayfun DÖNMEZ
-
bu servislerdeki personel tutumu adamı cidden hasta ediyor,bu 1 değil 2 değil sürekli aynı şikayet dönüyor..ben mekanik hasar için kaskodan yaptırmaya gittiğimde servise,ordaki eleman artist ve tutarsız davranıyordu,işlemlerin başlamasından 5 dk sonra ordaki personele git dedim müdürünü çağır,bu kadar dedim rezillik olamaz,sen dedim koskoca honda servisisin bana kalkmış sanayideki adamdan daha beter tavırlar takınıyosun,dedim müdürünle görüşmek istiyorum,sanki veresiye iş yaptırmaya geldik, aracımı yaptırıp üzerine saygısız tutum yemek için gelmiyoruz falan,adam 2dk sonra "şimdi söyle izah edeyim oğuzhan bey" moduna döndü... tavrınızı koyun arkadaşlar,ne kadar sineye çekerseniz o kadar artar bu saygısız personel sayısı..
hatta ve hatta çok rahatsız olduysanız bu tür davranışlardan,hiç düşünmeden honda türkiyeye bir yazı atın,herkesten bu tür şikayetler birikince zaten, o servisin icabina bakılacaktır..
-
Honda dan nefret ettirdiler . . .
Allah a şükür büyük kazam belam yok ama.... abuk bir iki sıkıntı yüzünden... servislerde çektiğimiz dertler boy boy . . . memleketi değiştiremeyeceğime göre ilk fırsatta bindiğim aracın markasını değiştireceğim gibi...
Hakketen böyle...
-
Honda dan nefret ettirdiler . . .
Allah a şükür büyük kazam belam yok ama.... abuk bir iki sıkıntı yüzünden... servislerde çektiğimiz dertler boy boy . . . memleketi değiştiremeyeceğime göre ilk fırsatta bindiğim aracın markasını değiştireceğim gibi...
Hakketen böyle...
seni böyle alalım kardeşim :))
-
Bu akşama çıkarıyorlar aracı arkadaşlar çirkeflik meydana getirmek istemezdim ama mecbur kaldım satış temsilcisini şikayet ettim ukalalığının cezasını aldı işinden olmakda üzere kaldı. Ama benım suçum değil pişman da değilim. araç bugünde çıkmassa yarın çirkefliğin alasınıda çıkarırım. Bu arada satış temsilcisi artık benden nefret ediyor :)
-
ELinize Bir Belge Verdiler mi Hocam 25.11.2011'de Araçı Teslim Edeceğiz Diye ve Paranın Hepsini Ödediniz mi ? Eğer Verdilerse Ve Paranın Hepsini Ödediyseniz Hiç Uğraşmayın Direk Mahkemeye Verin.10 Gün Olmuş Nerdeyse ?
-
malesef bu tür konular yaşanıyor, benimde benzer olaylar başımdan geçti. sonuçta karşımızdakinin tavrını düzeltmek bizim elimizde, gerektiği gibi davranırsak emin olun düzeltilebiliyor. biz müşteriyiz bunu unutmayalım.
ayrıca insanın dış görünüşüne bakarakta tutum sergiliyorlar, bunu genellikle satış sorumluları yapıyor.(herkes adına asla söylemiyorum lütfen yanlış anlaşılmasın) benim bir arkadaşım vito almak için mercedes bayine gitti, hava muhalefeti gereği ayaklarında çizmelerle girdiler içeri. tabi bunları gören kimse yanlarına bile gitmiyor. ilgi alaka sıfır. içlerinden ne geçirdikleride meçhul tabi.. o arkadaş oradan vitonun full modelini alıp çıkıyor. tabi ondan sonra bey oluyor karşılarında.
arkadaşlar malesef satışta olsun, serviste olsun bunlar yaşanıyor. ama çözülemez değil..
-
ilginç, benim de tek düzgün gözlemlediğim yer gene o servis, ben de aracı ordan aldım, dedikleri tarihte araç hazırdı (hatta tam söyledikleri saatte cilasını bitirdiler), servis ihtiyacı olduğunda da son derece iyi karşılandım hep, geçenlerde yaptığım bir kaza sonucu gene oraya götürdüm aracı, ilgilendiler, söylediklerinden de 3 gün önce teslim ettiler hatta aracı
bu tarz şeyler markalardan çok çalışanların kabahati aslında, muhtemelen işini doğru yapmayan tek bir kişi yüzünden marka imajına zarar geliyor, servisin burdaki ayıbı çalışanlarını kontrol altında tutmaması, satış temsilcisine sözüm yok orası ayrı bir konu :)
Optimums un da dediği gibi, sipariş formuna teslim tarihi yazdılarsa, arayıp tüketici mahkemesine gideceğinizi söyleyin, sonraki gün aracınızı kapınıza teslim etsinler :)
-
Bende senelerdir oraya götürüyom aracımı evet orası aynı ziraat bankası gibi oldu :) servisteki kişiler güleryüzlüde satıştakiler bi garip adamına göre muamele yapıyo bakıyo yaşı küçük almıycak yalandan bakıyo zannedeyi. Orda herhangibir sorunla karşılaştınmı direk patronun oranın sahibinin yanına git yemin ederim elemanlarını duman ediyo terör estiriyor.
-
heryerde böyle içeri girdiğiniz zaman hemen bir süzüyorlar.. acaba bu araba alabilir mi yoksa sadece bakmayamı gelmiş :) tamamen yanlış.. her gelenle doğru düzgün ilgilenmeleri lazım.. ne iş yapıyorlar işleri bu değil mi ? işte böyle 1-2 kişi çıkıyor imajı zedeliyorlar :)
-
ben herzaman karşılıklı hoşgörüden yanayım
şöyle ki;
ben aracı almaya kafama koyduğum zaman nasılsa benim param cebimde s.s kanunlarına göre bana bu aracı satacaklar ve diğer taraftan satıcı da bu almazsa nasılsa diğeri alır bununla mı uğraşacağım şeklinde diyaloğa girmektense...
aracı beğendiğimizi ve alıcısı olduğumuzu ve siz satıcılarında gerçekten işlerinin zor olduğunu,gelen herkesin aynı mantalitede olmadığını zor anlar yaşatabildiğini,cebindeki para ile birlikte çalışanı hatta servisi satın alabileceğini düşünenlerin olduğunu ve tüm bu olumsuzlukların bilincinde olduğunuzu
satıcnın ise ,sizi güleryüzle karşılayıp ,her geçmiş olan olumsuzluğu hiçbir şekilde işine yansıtmayıp sadece orada bulunma amacına ve amacınıza yönelik harek etmesi gerektiğini bilmesi
Tüm sorunların ÜSTESİNDEN GELECEKTİR.
-
paranı vermedıysen tamamını al serefsızler mılletı kandırıorlar bu satıs temsılcılerın cogu oyle toyotaya gıtmıstık tarabyadakı adam seyıne takmıor maslaga gıttık cıcı kız vardı o baya ılgılendı ama baska yerden aldık :D
-
Aracı cuma günü aldım. Aracı teslim aldıkdan sonra bana dönüp sizi hondadan arayacaklar ilgiden memnun kalıp kalmadığınızı sorucaklar lütfen oraya kötü anlatmayın olayı dedi satış temsilcisi olacak adam şimdi size soruyorum.
1-Bana sen git dolaş öle gel denildi
2-Takipcinin yapıcağı işi trafikde bana yaptırttılar ve benim 1 günüm trafikde geçti
3-3 iş günü denildi 11 gün sonra arabayı aldım.
4-Boya koruma yapıldı dedi aracı aldığımda aracın üzerindeki bant izleri dahi duruyordu boya koruma olayı bence asılsız bi durum oldu.
5-Telefondan sürekli yalanlar söylenmesi .
Siz olsanız o telefon geldiğinde güzel şeyler söylermisiniz.? Ben söylemeyeceğim. En azından ukatılımını aldı bir kere müdüründen birde telefon görüşmesinden sonra uyarı alır bundan sonra adam akıllı davranır müşterilere. Yorumlarınız ve düşünceleriniz için tek tek teşekkür ederim. Arac düşündüğümden daha harika çıktı benım için şimdilik 320 km yol yaptım herhangi bi sorunum olmadı.
Saygılar.
-
olumsuz seyler sole adam olsunlar hem musterıyı ıpleme hemde kotu bbısı soleme yok ole (bence)
-
tüm tatsız olaylar bitmiş en azından. aracınıza güle güle binin, kazasız belasız sürüşler dilerim, hayırlı olsun.
-
Aracı cuma günü aldım. Aracı teslim aldıkdan sonra bana dönüp sizi hondadan arayacaklar ilgiden memnun kalıp kalmadığınızı sorucaklar lütfen oraya kötü anlatmayın olayı dedi satış temsilcisi olacak adam şimdi size soruyorum.
1-Bana sen git dolaş öle gel denildi
2-Takipcinin yapıcağı işi trafikde bana yaptırttılar ve benim 1 günüm trafikde geçti
3-3 iş günü denildi 11 gün sonra arabayı aldım.
4-Boya koruma yapıldı dedi aracı aldığımda aracın üzerindeki bant izleri dahi duruyordu boya koruma olayı bence asılsız bi durum oldu.
5-Telefondan sürekli yalanlar söylenmesi .
Siz olsanız o telefon geldiğinde güzel şeyler söylermisiniz.? Ben söylemeyeceğim. En azından ukatılımını aldı bir kere müdüründen birde telefon görüşmesinden sonra uyarı alır bundan sonra adam akıllı davranır müşterilere. Yorumlarınız ve düşünceleriniz için tek tek teşekkür ederim. Arac düşündüğümden daha harika çıktı benım için şimdilik 320 km yol yaptım herhangi bi sorunum olmadı.
Saygılar.
Gecmis olsun. Cok can sikan bir surec yasamissin.
Ben olsam Senin icin en azindan kotu konusmamam icin arac icin ekstra donanim (park sensoru varsa one de :) ya da xenon far, arac ici telefon kiti veya bayi tarafindan verilebilecek ekstra birsey isterdim. Kisi isinden olmamak icin pismansa bunu bir nevi pazarlik unsuru olarak kullanirdim en azindan. Sonucta tuketiciyiz ve olayi unutmak, tatliya baglamak icin bu tur seyler piyasada hep yapilir. O muduruyle gorusur onu ikna eder sana ekstra donanim jesti gecer. ;) sen de olayi buyutmezsin ve fazladan donanimin olur. O da bundan bir ders alir.
-
ben herzaman karşılıklı hoşgörüden yanayım
şöyle ki;
ben aracı almaya kafama koyduğum zaman nasılsa benim param cebimde s.s kanunlarına göre bana bu aracı satacaklar ve diğer taraftan satıcı da bu almazsa nasılsa diğeri alır bununla mı uğraşacağım şeklinde diyaloğa girmektense...
aracı beğendiğimizi ve alıcısı olduğumuzu ve siz satıcılarında gerçekten işlerinin zor olduğunu,gelen herkesin aynı mantalitede olmadığını zor anlar yaşatabildiğini,cebindeki para ile birlikte çalışanı hatta servisi satın alabileceğini düşünenlerin olduğunu ve tüm bu olumsuzlukların bilincinde olduğunuzu
satıcnın ise ,sizi güleryüzle karşılayıp ,her geçmiş olan olumsuzluğu hiçbir şekilde işine yansıtmayıp sadece orada bulunma amacına ve amacınıza yönelik harek etmesi gerektiğini bilmesi
Tüm sorunların ÜSTESİNDEN GELECEKTİR.
bi coker versene :)
benim böyle müşteri temsilcim olsun hergün gelir kredi talebinde bulunurumda siz vermezsiniz :))
-
heryerde böyle içeri girdiğiniz zaman hemen bir süzüyorlar.. acaba bu araba alabilir mi yoksa sadece bakmayamı gelmiş :) tamamen yanlış.. her gelenle doğru düzgün ilgilenmeleri lazım.. ne iş yapıyorlar işleri bu değil mi ? işte böyle 1-2 kişi çıkıyor imajı zedeliyorlar :)
aynen öyle bütün servisler aynı sadece honda değil giderken bile referansla gideceksin araç bakmaya