TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: hondaciwic - Ekim 26, 2011, 11:31:12 ÖÖ
-
focus veriler 1.6L Duratec 125PS Benzinli Euro V 6 İleri PowerShift 1596 125/6300 159/4000 0-100 11,8sn
hondayı zaten biliyoruz sizce performans olarak hangısı alır
-
uzunda honda geçer, velhasıl powershift çift kavramalı olduğu için kalkışta falan civic AT nin şansı yok bence
-
çift kavrama nedir
-
turbolu araclarda 2 vites arasinda max gucte tutar turbolu araclarda olur ama hızlı yapman lazim ford ise otamatikte yaptı kendi yapiyor
-
turbolu araclarda 2 vites arasinda max gucte tutar turbolu araclarda olur ama hızlı yapman lazim ford ise otamatikte yaptı kendi yapiyor
saol peki kapısmaya geri donelım kim alır sizce
-
performans değilde şekil olarak sorsaydın kesinlikle focus derdim. o kadar çirkinlikle çok ilgi çeker ;D
-
performans değilde şekil olarak sorsaydın kesinlikle focus derdim. o kadar çirkinlikle çok ilgi çeker ;D
:D +5500
-
performans değilde şekil olarak sorsaydın kesinlikle focus derdim. o kadar çirkinlikle çok ilgi çeker ;D
:D :D ;D
-
şu şişirme kasalara bir türlü alışamadım. hyundai ford opel(yeni astra) renault hepsi şişirme kasa yapıyor hiç estetik yok çok kaba çirkin duruyorlar. biraz bmwyi hondayı örnek alsınlar.
-
şu şişirme kasalara bir türlü alışamadım. hyundai ford opel(yeni astra) renault hepsi şişirme kasa yapıyor hiç estetik yok çok kaba çirkin duruyorlar. biraz bmwyi hondayı örnek alsınlar.
vllahı cok doğru konuştun +5500
-
şu şişirme kasalara bir türlü alışamadım. hyundai ford opel(yeni astra) renault hepsi şişirme kasa yapıyor hiç estetik yok çok kaba çirkin duruyorlar. biraz bmwyi hondayı örnek alsınlar.
vllahı cok doğru konuştun +5500
şu şişirme kasalara bir türlü alışamadım. hyundai ford opel(yeni astra) renault hepsi şişirme kasa yapıyor hiç estetik yok çok kaba çirkin duruyorlar. biraz bmwyi hondayı örnek alsınlar.
Katılıyorum.. :)
-
Konu performans olarak açılmış. Bu konuda çok daha bilgili arkadaşlar olduğundan yorum yapmayacağım. Fakat iç plastiği ön konsol dahil olmak üzere bir araç bu kadar mı kötü imal edilir. Bu haliyle Ford' u ancak kör alır :)
-
ama iç donanım olarak cok zengin
-
Hangi iç donanım ?
-
focus en fulluyle civicin en fulluyle kıyasla görürsün farkı kardeşim
-
Titanium 1.6i 125PS PowerShift Otm. SW 56.465 TL
Şehir içi 9,3 :) acaba
Hızlanma 0-100 km 11,8 sn
Bu parayı asla ford gibi saçma sapan bir arabaya vermem.
Altta yer alan 3 özellik bizde yok.. Bunlar 10.000 TL etmez.
"Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi
Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima
Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi
-
Unutmadan ekleyeyim. Bu özellikler 4. sınıf Çin arabası plastiğinin içerisinde sunuluyor ford müşterilerine :)
Gögüs plastiği ve kapı kolları gerçekten çok kötü.
-
Titanium 1.6i 125PS PowerShift Otm. SW 56.465 TL
Şehir içi 9,3 :) acaba
Hızlanma 0-100 km 11,8 sn
Bu parayı asla ford gibi saçma sapan bir arabaya vermem.
Altta yer alan 3 özellik bizde yok.. Bunlar 10.000 TL etmez.
"Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi
Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima
Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi
ewet haklısın cok pahalı fordun malzeme kalıtesını hıc bılmem
-
ford alır
-
güncell
-
Titanium 1.6i 125PS PowerShift Otm. SW 56.465 TL
Şehir içi 9,3 :) acaba
Hızlanma 0-100 km 11,8 sn
Bu parayı asla ford gibi saçma sapan bir arabaya vermem.
Altta yer alan 3 özellik bizde yok.. Bunlar 10.000 TL etmez.
"Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi
Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima
Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi
Otomatik Park etmeyi unutmuşun :D
-
Titanium 1.6i 125PS PowerShift Otm. SW 56.465 TL
Şehir içi 9,3 :) acaba
Hızlanma 0-100 km 11,8 sn
Bu parayı asla ford gibi saçma sapan bir arabaya vermem.
Altta yer alan 3 özellik bizde yok.. Bunlar 10.000 TL etmez.
"Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi
Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima
Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi
Otomatik Park etmeyi unutmuşun :D
Bende neden bu kadar fazla fark çıktı diyordum :)
Bedava verseler binmeyeceğim araçtır ford. Lordluktan feragat ettim.
-
Titanium 1.6i 125PS PowerShift Otm. SW 56.465 TL
Şehir içi 9,3 :) acaba
Hızlanma 0-100 km 11,8 sn
Bu parayı asla ford gibi saçma sapan bir arabaya vermem.
Altta yer alan 3 özellik bizde yok.. Bunlar 10.000 TL etmez.
"Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi
Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima
Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi
Otomatik Park etmeyi unutmuşun :D
Bende neden bu kadar fazla fark çıktı diyordum :)
Bedava verseler binmeyeceğim araçtır ford. Lordluktan feragat ettim.
kardeşim bu gonul otoda konuyor b.k konuyor :D
-
Titanium 1.6i 125PS PowerShift Otm. SW 56.465 TL
Şehir içi 9,3 :) acaba
Hızlanma 0-100 km 11,8 sn
Bu parayı asla ford gibi saçma sapan bir arabaya vermem.
Altta yer alan 3 özellik bizde yok.. Bunlar 10.000 TL etmez.
"Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi
Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima
Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi
Otomatik Park etmeyi unutmuşun :D
Bende neden bu kadar fazla fark çıktı diyordum :)
Bedava verseler binmeyeceğim araçtır ford. Lordluktan feragat ettim.
kardeşim bu gonul otoda konuyor b.k konuyor :D
İşte buna katılıyorum +5500 :)
-
ot b.k işini bence ayırt edin... bende bir ford kullanıcısıyım. ben aracımı aldığım zaman civic kasa değiştireceği için ucuzdan biraz pahalıydı... ben dizel olduğu için fordu tercih ettim şimdi de gerçekten de çok memnunum.
malzeme kalitesi dediniz evet ufak da olsa (ufak) haklılık payı var (sonuçta göze hitap etmeyen bir plastik). ama hafiflik ve mukavemet açısından kullanılabilecek en iyi malzeme (bu mühendislik yaklaşımı). dikkat ettiyseniz yeni araçların (bmw de dahil) kullandığı plastik malzeme aynı sadece kalıplara dökülürken kalıpların tırtıklılığı insanın gözünü aldatıyor kalitesiz havası veriyor...
ayrıca EcoBoost motorları var performans isterseniz onları kullanın test sürüşü yapmanızı tavsiye ederim. gel gelelim kişisel meselelere tartışılmayacak kişisel görüşlere. bu para focus ' a verilmez. 60 bin liraya nerdeyse 2. el 2006 bmw 320d var... 10 bin daha koy 2010-2011 accord al vs vs vs... dış görünüşü beni cezbetmiyor hele de hb lerin arka stopları... iç görünüşü güzel hoşuma gidiyor...
3 özellik 10.000 tl etmez demişsiniz, civic kasa değişince ne kadara satılacak acaba bilginiz var mı ? ortalama yeni araç fiyatları bu aralıkda...
-
60 bin lira C sınıfı bir araç için uçuk fiyat. bu fiyatlara opel astra ve golfte satılmaya çalışılıyor ama millette o kadar para yok. orta halli bir ailenin alacağı araç 35-45 bin lira arası değişir. 60 bin liraya 2.el neler alınır neler. bir araştırın derim.
-
Benimde özetlemeye çalıştığım kısaca buydu.
Rakamda 60 ları görünce accord, bmw audi kalitesinde araçlara binmek dururken tercihim ford olmaz.
-
Benimde özetlemeye çalıştığım kısaca buydu.
Rakamda 60 ları görünce accord, bmw audi kalitesinde araçlara binmek dururken tercihim ford olmaz.
+1 +1967 +5500
kesinlikle bende bunu söylemeye çalışıyorum ama araç çamur atılacak bir araç değil. benzinli konusunda ford yine alınacak bir otomobil değil ama dizelde kesinlikle ama kesinlikle ford diyorum...
-
Benim yıllık km ortalamam 10.000 olduğundan dizel tercihim olmadı. Bu nedenle Civic aldım.
C4 ve Mondeo da bakılacak araçlar diye düşünüyorum.
-
Unutmadan ekleyeyim. Bu özellikler 4. sınıf Çin arabası plastiğinin içerisinde sunuluyor ford müşterilerine :)
Gögüs plastiği ve kapı kolları gerçekten çok kötü.
Allah aşkına şu markalara bok atmaktan vazgeçin ya forumun iyice içine ettiniz madem bu kadar aşağılıyorsun bu aracı kendi aracının bu şekilde kokpit resmini at da görelim ne kadar esniyor hanigisinde leğen plastiği kullanılmış (http://s3d3.turboimagehost.com/t1/9544093_c4ae77eb.jpg) (http://www.turboimagehost.com/p/9544093/c4ae77eb.jpg.html)
Upload Image (http://www.turboimagehost.com) to TurboImageHost.com
-
Unutmadan ekleyeyim. Bu özellikler 4. sınıf Çin arabası plastiğinin içerisinde sunuluyor ford müşterilerine :)
Gögüs plastiği ve kapı kolları gerçekten çok kötü.
Allah aşkına şu markalara bok atmaktan vazgeçin ya forumun iyice içine ettiniz madem bu kadar aşağılıyorsun bu aracı kendi aracının bu şekilde kokpit resmini at da görelim ne kadar esniyor hanigisinde leğen plastiği kullanılmış (http://s3d3.turboimagehost.com/t1/9544093_c4ae77eb.jpg) (http://www.turboimagehost.com/p/9544093/c4ae77eb.jpg.html)
Upload Image (http://www.turboimagehost.com) to TurboImageHost.com
kimsenin markaları karaladığı yok. Seviyeli olarak fikirlerimizi ve gördüklerimizi paylaşıyoruz.
Sende aynı seviyeye çıktığında konuşuruz umarım. THT sitesine Honda Civic ön konsol resmi yüklecek halim yok.
Herkes neyin ne olduğunu farkında..
-
İmzamda bir ön konsol fotosu var, Yeni Kasa Ford'un plastiği eski kasadan daha kötü ancak dizaynı fena değil. kendine has bir güzelliği var. Ancak yine de C sınıfında Honda dan daha iyi iç dizayn yok. Kalite ve işçilik açısından da aynı şekilde... Tabi HB için... Sedanlara düzgün panelli bir navigasyon takılmışssa, sedanlar içinde aynı şeyi söylemek mümkün. en az 5 sene önce gidiyor honda bu konuda. Direksiyon tasarımında ise, her sınıfta lide :D
-
arkadaşlar ben size sağlamlık ve hafiflikle konuşurken siz gidipte kalitesiz demeyin... bu kalite neyle belirleniyor sizde onu anlamış değilim biri bana anlatsın lütfen...
sizin gözünüzle gördüğünüz kılcallığı tıklayınca arkadan gelen boş sesi bizde biliyoruz bunların hepsinin bir nedeni bir açıklaması var tok ses pürüzsüz plastik vs ile mi ölçülür oldu bu kalite ?
hondanın konsolunda ki plastik ile fordun konsolundaki aynı malzeme sadece döküm kalıpları farklı..
-
Açıkçası benim aracımdaki yumuşak kısımlar ile ford arasındaki yumuşak kısımlar arasında dağlar kadar fark var... Aynı falan değil. Sert kısımlarda aynı şekilde. Ford'un yumuşak kısımları sünger gibi. Oldukça esnek, Civic HB deki ise, fordun katılımı kadar esnek. Honda da konsol sert ve yumuşak bölümler olarak ayrılmış durumda, ford ise A dan Z ye yastık gibi. Detaysız, incelikten uzak velhsıl dokunuş ve görüntü açısından iyi... Ancak ford plastiğine biraz baskı uykulayıp zorlarsanız sanki parmağınızla oyulacakmış, kenar kısımları çekseniz kopacakmış gibi olurken, Honda'nın yüzeylerinde böyle bir durum yok. Kalite farkı da bu işte. işçilki ise, konsolun darbe ve aşınmalara en açık olan kısımları sert plastikten imal edilmiş ve parçalı olarak yumuşak plastik kullanılmış. Yani kokpit içinde olası minik kazaların konsola zarar verme olasılığı forda nazaran yok gibi... Çok ince detaylar farkları belirler arkadaşlar...
-
Titanium 1.6i 125PS PowerShift Otm. SW 56.465 TL
Şehir içi 9,3 :) acaba
Hızlanma 0-100 km 11,8 sn
Bu parayı asla ford gibi saçma sapan bir arabaya vermem.
Altta yer alan 3 özellik bizde yok.. Bunlar 10.000 TL etmez.
"Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi
Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima
Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi
Otomatik Park etmeyi unutmuşun :D
otomatik park konusuna baktın mı yaptığın sadece direksiyonu bırakmak onun dışında vites değiştir gaz-fren-debriyaj kontrolü tamamen senin elinde. ben ce göz boyama ama ilerisi için büyük bir adım. fiyat olarak titanyum X paketini sormak bile istemiyorum
-
İç dizayn da Honda 2006 yılında 2023 ü getirdi. :D
Daha civic hb gibi dizaynı olan araç yok.
Plastik yumuşaklığı ieslerde var. Yenilerde yok.
Plastiğin yumuşak olması ses sistemi yaparken bazen avantaj bazen dezavantaj oluyor.
-
yav bu kendinden parketme nasıl oluyo ya bizim arkadaşın superb de vardı denemeye çalıştık bi turlu gormedi paark yerini ileri gidiyorum geri gidiyorum boşlığu ayarlıyorum benim arabayla yok! zaten oyle heryere giremiyolar galiba
-
İç dizayn da Honda 2006 yılında 2023 ü getirdi. :D
Daha civic hb gibi dizaynı olan araç yok.
Plastik yumuşaklığı ieslerde var. Yenilerde yok.
Plastiğin yumuşak olması ses sistemi yaparken bazen avantaj bazen dezavantaj oluyor.
bizim hyundai i30 un plastiği de benm pug 207 nin plastiği de yumuşak hatta fazla yumuşak ama kaliteli değil,i 30unki biraz dandik duruyo, pug unki 2-3 sene sonra kabarıyo güneşli bi yede yaşıyosanız fln bence plastik kalitesini yumuşaklık belirlemiyo tam olarak
-
Titanium 1.6i 125PS PowerShift Otm. SW 56.465 TL
Şehir içi 9,3 :) acaba
Hızlanma 0-100 km 11,8 sn
Bu parayı asla ford gibi saçma sapan bir arabaya vermem.
Altta yer alan 3 özellik bizde yok.. Bunlar 10.000 TL etmez.
"Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi
Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima
Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi
Otomatik Park etmeyi unutmuşun :D
otomatik park konusuna baktın mı yaptığın sadece direksiyonu bırakmak onun dışında vites değiştir gaz-fren-debriyaj kontrolü tamamen senin elinde. ben ce göz boyama ama ilerisi için büyük bir adım. fiyat olarak titanyum X paketini sormak bile istemiyorum
ben focusu desteklemiyorum sadece televizyonda duyduğum özelliğini söylüyorum
-
Açıkçası benim aracımdaki yumuşak kısımlar ile ford arasındaki yumuşak kısımlar arasında dağlar kadar fark var... Aynı falan değil. Sert kısımlarda aynı şekilde. Ford'un yumuşak kısımları sünger gibi. Oldukça esnek, Civic HB deki ise, fordun katılımı kadar esnek. Honda da konsol sert ve yumuşak bölümler olarak ayrılmış durumda, ford ise A dan Z ye yastık gibi. Detaysız, incelikten uzak velhsıl dokunuş ve görüntü açısından iyi... Ancak ford plastiğine biraz baskı uykulayıp zorlarsanız sanki parmağınızla oyulacakmış, kenar kısımları çekseniz kopacakmış gibi olurken, Honda'nın yüzeylerinde böyle bir durum yok. Kalite farkı da bu işte. işçilki ise, konsolun darbe ve aşınmalara en açık olan kısımları sert plastikten imal edilmiş ve parçalı olarak yumuşak plastik kullanılmış. Yani kokpit içinde olası minik kazaların konsola zarar verme olasılığı forda nazaran yok gibi... Çok ince detaylar farkları belirler arkadaşlar...
fordun kokpitte yumuşak olan yeri sadece ve sadece göstergelerin sağ ve sol kenarları. başka yumuşak yer ben bulamadım kendi arabamda... aksine siz istediğiniz kadar çekin eğmeye çalışın bükün mıncıklayın elinizde kalması imkansız. buyrun deneyin, gidin bir ford bayisine adamlara meramınızı anlatın.
(bu kısım forum geneli kullanıcılara hitaben yazılmıştır) kalite anlayışınız çok farklı sizin. bana göre kalite uzun süre dayanım, hafiflik, mukavemettir. siz işin zerafetindesiniz anladığım kadarıyla. yok öyle güzel görünmüyor böyle güzel görünmüyor. güzelliği tartıştığınızın farkına varın artık. renkler ve zevkler tartışılmaz demişler.
gelin bu arabanın motorunu tartışalım yerelim övelim, donanımlarını tartışalım, fiyatını tartışmaya gerek yok zaten hem fikiriz :) ama tutup da malzeme kalitesiz deyip plastiğe lafı çarpıp geçmeyelim. önce kalite kriterlerini sıralayalım sonra değerlendirelim. farların lambaları kalitesiz çünkü hemen yanıyor... boyası kalitesiz hemen soluyor... vs vs vs şeyleri söyleyelim. plastiği kalitesiz, çatlak oluyor yada soluyor yada pul pul dökülüyor yada aşırı ağır böyle şeyler söyleyin sebeplerinizi sıralayın
-
her aracın rakiplerinden üstün ve zayıf tarafları var.bana göre iç ve dış dizaynı teknolojik motoru civic in en üstün yönleri. motor ve yol sesi . manuel viteslide aşırı sert vites geçişleri tokluk hissinin zayıf olması ve yüksek hızlarda güven vermeyen frenleri eksi yönleri. focosta ise yüksek yapısının iç hacimde ferahlık hissini arttırması, güçlü dizel motoru nispeten yol tutuş üstünlüğü tokluk hissi bu aracın iyi yönleri. zayıf yönleri dizel motorun aşırı zorlandığında turbo borusunun delinmesi., motor sesi, ne kadar göreceli olsada iç ve dış dizaynın daha sıradan kalması
-
guncelllll
-
sanıyorum sizinki eski kasa, ben yeni kasa Focuslardan bahsediyorum... Konsolu ford değil de yataş yapmış gibi :D, Civic Sedan için diyebileceğim birşey, yok, ancak Yeni focus test etmiş biri olarak diyebilirim ki, Araç estetik açıdan eski focustan daha iyi. Yol tutuşu biraz daha gelişmiş gibi, virajlarda daha fazla güven veriyor. ancak Civic HB ile kıyaslandığında minibüs gibi kalıyor. ayrıca yol sesi ve motor sesi açısından yalıtım yine HB çok üstün değil. Süspansiyonları HB e göre daha konforlu. Cam görüşü iyi, Arka cam görüşü HB den daha iyi, Frenler HB den daha üstün değil. Konsol tasarımı dediğim gibi vasat ama Zaten HB ile kıyaslandığında her aracın konsol tasarımı vasat. Tok bir araç, ancak sürüşü heyecan uyandırmıyor... Kişisel kanaatiim Corolla gibi aile babalarına yönelik bir araç yeni focus...
-
sanıyorum sizinki eski kasa, ben yeni kasa Focuslardan bahsediyorum... Konsolu ford değil de yataş yapmış gibi :D, Civic Sedan için diyebileceğim birşey, yok, ancak Yeni focus test etmiş biri olarak diyebilirim ki, Araç estetik açıdan eski focustan daha iyi. Yol tutuşu biraz daha gelişmiş gibi, virajlarda daha fazla güven veriyor. ancak Civic HB ile kıyaslandığında minibüs gibi kalıyor. ayrıca yol sesi ve motor sesi açısından yalıtım yine HB çok üstün değil. Süspansiyonları HB e göre daha konforlu. Cam görüşü iyi, Arka cam görüşü HB den daha iyi, Frenler HB den daha üstün değil. Konsol tasarımı dediğim gibi vasat ama Zaten HB ile kıyaslandığında her aracın konsol tasarımı vasat. Tok bir araç, ancak sürüşü heyecan uyandırmıyor... Kişisel kanaatiim Corolla gibi aile babalarına yönelik bir araç yeni focus...
(http://img.donanimhaber.com/upfiles/518129/5B94E8B81FEA40DE96757271EF9EE65D.jpg)
bence yeni titanium bir focusun içi fd6 nın içinden daha güzel olmuş.
-
ben bayide focusu inceledim
gerçekten fotoğrafta daha güzel görünüyor
ama bayide baktığımda bana pekte güzel görünmedi
civic daha güzel daha sıcak
-
civic iç ve dış tasarım olarak focustan her zaman öndedir. fordun türkiyede satılan tüm araçları bana göre çirkin ve üzerindee şirket aracı imajı var. bu imajı silmeleri çok zor. amerikadaki ford derseniz onların yeri her zaman ayrıdır. hakiki fordlar amerikada.
-
sanıyorum sizinki eski kasa, ben yeni kasa Focuslardan bahsediyorum... Konsolu ford değil de yataş yapmış gibi :D, Civic Sedan için diyebileceğim birşey, yok, ancak Yeni focus test etmiş biri olarak diyebilirim ki, Araç estetik açıdan eski focustan daha iyi. Yol tutuşu biraz daha gelişmiş gibi, virajlarda daha fazla güven veriyor. ancak Civic HB ile kıyaslandığında minibüs gibi kalıyor. ayrıca yol sesi ve motor sesi açısından yalıtım yine HB çok üstün değil. Süspansiyonları HB e göre daha konforlu. Cam görüşü iyi, Arka cam görüşü HB den daha iyi, Frenler HB den daha üstün değil. Konsol tasarımı dediğim gibi vasat ama Zaten HB ile kıyaslandığında her aracın konsol tasarımı vasat. Tok bir araç, ancak sürüşü heyecan uyandırmıyor... Kişisel kanaatiim Corolla gibi aile babalarına yönelik bir araç yeni focus...
(http://img.donanimhaber.com/upfiles/518129/5B94E8B81FEA40DE96757271EF9EE65D.jpg)
bence yeni titanium bir focusun içi fd6 nın içinden daha güzel olmuş.
Katılmıyorum, Yeni Focus'un konsol tasarımında herhangi bir özgünlük yok, piyasadaki şişirme kasa araçlarınki ile ufak tefek farkları var sadece, Zaten civic ve diğer markalar olarak konuya bakmamın nedeni de bu, tüm markalar hem dışarıdan hem içeriden nerdeyse birbirinin kopyası gibi, Kimi konsolu açılı kullanmış, kimi 90 derecelik dik açı ile kullanmış, ama yerleşim olsun, kadranların üstündeki siperlik olsun, kadranları oluşturan dairelerin büyüklüklerine kadar nerdeyse aynılar... Ha şunu kabul ederim Ford bu benzerler arasında en güzel tasarımılardan biridir deseniz, amenna...
Mesela size örnek, buyrun opel insignia konsol tasarımına bakın ve 7 farkı bulun,
(http://img505.imageshack.us/img505/7968/opelinsignia2009800x600rp2.jpg)
bu örnekler sayısız çoğaltılabilir... Ama bir FD6'nız ya da HB iniz varsa, sizinkine benzer hiç bir araç yoktur. hem içerden hem de dışarıdan...
-
aynen katılıyorum şişirme kasa şişirme konsol tüm araçlar birbirinin aynısı oldu. hiç bir estetik katmadan araba yapıyorlar. belli başlı firmalar zaten tasarımda kendini kanıtlamış. bmw mercedes honda , son dönemde pugda rcz ile çıkış yaptı. güzel tasarımlarda var yok değil. şişirme kasaya hayır ! :)
-
Hem şişirmeye hem de "Template" usulü araç tasarımına son... :D Ayrıca 2012 senesine gireceğimiz şu günlerde özellikle rica ediyorum, Lütfen artık 4 kollu direksiyon tasarlamayın! Mesela honda 2006'da bıraktı bu işleri
-
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-sifirdan-farksiz-3-700-kmde-en-fulu-titanium-60729721/detay/#
Focusun fotosunu ilk gördüğümde vay be gerçekten güzel dedim.
Sonra fotoşop olduğunu anlayınca neyse bişey yazmamyayım fanatiklik olmasın dedim.
Az önce sahibinden.com da baktım hakikaten buna ayak üstü adam düdüklemek denir.
-
işte o konsolun etrafını saran pilastik kısım var ya, özellikle o çıkıntılar sağa sola oynatıığınızda sakız gibi uzuyor, ha kopmuyor belki ama kopacakmış gibi hissediyorsunuz.
-
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-sifirdan-farksiz-3-700-kmde-en-fulu-titanium-60729721/detay/#
Focusun fotosunu ilk gördüğümde vay be gerçekten güzel dedim.
Sonra fotoşop olduğunu anlayınca neyse bişey yazmamyayım fanatiklik olmasın dedim.
Az önce sahibinden.com da baktım hakikaten buna ayak üstü adam düdüklemek denir.
hiç kullanmadım bişe diyemicem araç hakkında.. ama.. bu tipe 62.000 vermem ben :D
-
sıfırı bu kadar değil bu arabanın :D
-
sıfırı bu kadar değil bu arabanın :D
:D şimdi baktım fiyat listesine Ford'un sitesinden en pahalısı 57.570 TL :D
-
Keriz çok olunca böyle oluyor.
Arabanın metalik boya farkı 900 lira.
O reklamlarda görülen park ve sürüş güvenliği özellikleri 2000 lira xenon far led gündüz farı gibi ıvır zıvırlar 5000 lira.
Bu devirde sıfır araba almak gerçekten çok zor.
-
Hem şişirmeye hem de "Template" usulü araç tasarımına son... :D Ayrıca 2012 senesine gireceğimiz şu günlerde özellikle rica ediyorum, Lütfen artık 4 kollu direksiyon tasarlamayın! Mesela honda 2006'da bıraktı bu işleri
:) katılıyorum. ne güzel detaylar yakalıyorsunuz
-
tasarım olarak 4 kollu direksiyon kötü duruyor ama kullanış olarak 4 kollu daha rahat. 2 elinizide alt boşluklara yerleştirebiliyorsunuz. 3 kolluda ben açıkçası rahat edemiyorum.
-
arabanın dıreksıyonu ıgrenc
-
gnclllll
-
her aracın rakiplerinden üstün ve zayıf tarafları var.bana göre iç ve dış dizaynı teknolojik motoru civic in en üstün yönleri. motor ve yol sesi . manuel viteslide aşırı sert vites geçişleri tokluk hissinin zayıf olması ve yüksek hızlarda güven vermeyen frenleri eksi yönleri. focosta ise yüksek yapısının iç hacimde ferahlık hissini arttırması, güçlü dizel motoru nispeten yol tutuş üstünlüğü tokluk hissi bu aracın iyi yönleri. zayıf yönleri dizel motorun aşırı zorlandığında turbo borusunun delinmesi., motor sesi, ne kadar göreceli olsada iç ve dış dizaynın daha sıradan kalması
Tamamiyle sana katılıyorum..
-
Valla bu araca bu kadar para verilmez cidden.O fiyata ne arabalar alınıyor.İyce uçtular.
-
sanıyorum sizinki eski kasa, ben yeni kasa Focuslardan bahsediyorum... Konsolu ford değil de yataş yapmış gibi :D, Civic Sedan için diyebileceğim birşey, yok, ancak Yeni focus test etmiş biri olarak diyebilirim ki, Araç estetik açıdan eski focustan daha iyi. Yol tutuşu biraz daha gelişmiş gibi, virajlarda daha fazla güven veriyor. ancak Civic HB ile kıyaslandığında minibüs gibi kalıyor. ayrıca yol sesi ve motor sesi açısından yalıtım yine HB çok üstün değil. Süspansiyonları HB e göre daha konforlu. Cam görüşü iyi, Arka cam görüşü HB den daha iyi, Frenler HB den daha üstün değil. Konsol tasarımı dediğim gibi vasat ama Zaten HB ile kıyaslandığında her aracın konsol tasarımı vasat. Tok bir araç, ancak sürüşü heyecan uyandırmıyor... Kişisel kanaatiim Corolla gibi aile babalarına yönelik bir araç yeni focus...
kesinlikle, benim aracım focus 2. bunlar bahsettiğiniz gibi yumuşak göğüslü ama neden o kadar takıldınız anlamıyorum yumuşak olsa ne olacak sert olsa ne olacak...
tasarım falan demişsiniz, yeni kasa araçlar nerdeyse birbirine benzer oldu, firma benliğini yitirdiler bu şişirme araçlarda... Mesela hyundai elentra ford focus a çok benziyor bence... şunu da söylemek gerekirse fd6 kasanın dış yüzü ile vtec2 yi birleştirilseymiş hayalimdeki honda olurmuş derdim. bende fd6 nın iç dizaynını ilk çıktığı günden beri iğrenç buluyorum. vtec2 kadranları bence efsane...
ben hala şunu söylüyorum, ford kullanıcısıyım, memnunum da ama asla yeni kasa ford a para vermem :)
-
verılmez zaten 62000 tlye passat alırım :d
-
jetta focus bunlar acayip pahalandı değmez..:)
-
cıvıcın yenı kasası cıksın en fullu 55000 mınımum
-
guncell
-
guncelll
-
guncell
-
guncell
guncell
guncelll
niye sürekli güncel diyorsun ???
-
kullanıcının son mesajlarına bakarsan anlarsın :D
-
:d
-
kullanıcının son mesajlarına bakarsan anlarsın :D
>%6rol >%6rol
-
BENZİNE ACIMAYAN ALIR........
-
BENZİNE ACIMAYAN ALIR........
focusumu ?
-
peki kimseler değinmemiş ama, iç dizayn olarak civic in kullandığı mavi tabanlı beyaz karakterli ekranların son nesil çıkan araçların çoğunda taklit edilmesine ne diyeceksiniz, hadi civicten önce yapan bir marka var mı, markanın biri blue diye model bile çıkardı.
-
performans konusu açısından ne olur diye, konuya tekrar güncel diyorum.
-
peki kimseler değinmemiş ama, iç dizayn olarak civic in kullandığı mavi tabanlı beyaz karakterli ekranların son nesil çıkan araçların çoğunda taklit edilmesine ne diyeceksiniz, hadi civicten önce yapan bir marka var mı, markanın biri blue diye model bile çıkardı.
+1905 mavinin tonunu bile tıpa tıp aynısını yapmışlar :) reklamları her gören Civic'in içine özenmişler diyor :)
-
tamam doğru evet ekran konusu ayrıca bir konu daha var, dreksiyon simidi ve şekli, özellikleri ne bilim çapı, bi bakın isterseniz renklerin yerleri bile neredeyse aynı iç kısım gümüş gri, biraz füme siyah, çok yakın tasarımları, çakma bunların hepsi, orjinal sadece bir tanedir, sahte her zaman vardır ve heryerde bulunur. bana özgün tasarımı olan kaç tane marka sayabilirsiniz, bence bunu fanatiklik olsun diye yazmıyorum, civic gerçekten çok özgün bir yapısı var. herşeyiyle.
-
ti-vct tamamiyle özenti bir motor....vtece özenilen bir sistem ne kadar başarılı denemek şart...ama şu sölemek istiyorum Civic kadar başarılı olcanı sanmıyorum ama kalkışta alır verilere göre fakat 4.vitesde geçip gider civic çok başarılı 4.vites civiclerimizde
ayrıca aerodinamik yapımız baya güzel 200 e çıkmamız an meselesi....birde şunu ekleyim manuelleri karşılaştırsak civic ne kadar başarılı çok bariz çıkar ortaya....
-
arkadaş istediğine güncel istemediğine güncel değil diyor:)
-
(http://a1111.hizliresim.com/r/s/q8y2.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
(http://a1111.hizliresim.com/r/s/q8y4.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
(http://a1111.hizliresim.com/r/s/q8y7.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
arkadaşlar şişirdikçe şişirdiler kim beğeniyor bu konsolu bilmioyorum. hepsi birbirinin aynı. insana haz vermiyor. bu adamlara iyi bir tasarımcı lazım.
-
arkadaş istediğine güncel istemediğine güncel değil diyor:)
eğer benim için söylemiş isen bu yazdığını elbetteki konu motor teknolojisi olacaktır, konunun ana giriş kısmına bakarsan günceldeki amacın ne olduğu açıkça yazıyor.
-
@canguder'e katılıyorum.. şişirdikçe şişiriyorlar hepsi aynı gibi görünüyor cruse,ford,opel içleri hep aynı gibi.. ama Civic tamamen kendine özgün ve çok estetik..
-
yok güzel kardeşim senin için değil yazdığım iyi forumlar..
-
@canguder'e katılıyorum.. şişirdikçe şişiriyorlar hepsi aynı gibi görünüyor cruse,ford,opel içleri hep aynı gibi.. ama Civic tamamen kendine özgün ve çok estetik..
+9999999999 katılıyorum kardesım cevap bu :D
-
gncell dıyelım performans konusuna acıklık gelmedı
-
arkadaş istediğine güncel istemediğine güncel değil diyor:)
eğer benim için söylemiş isen bu yazdığını elbetteki konu motor teknolojisi olacaktır, konunun ana giriş kısmına bakarsan günceldeki amacın ne olduğu açıkça yazıyor.
valla sizi bilmem ama ben cok beğendim gayet güzel ve şık bir kokpit
-
alıntıda hata yaptım özür. fordun içi bence cok başarılı
-
şişire şişire patlatıcaksınız su konsolları -111111
-
Patlamaz patlamaz siz kendinizi üzmeyin :) Civic'in iç tasarımı çıktığı yıllardaki arabaların çok çok üstünde ve iyiydi ama şu an için geride kaldı,2012'ye az kaldı güzel işler çıkartacağına eminim Honda'nın ;)
-
şişire şişire patlatıcaksınız su konsolları -111111
:D patlıcak harbıden
-
sanıyorum sizinki eski kasa, ben yeni kasa Focuslardan bahsediyorum... Konsolu ford değil de yataş yapmış gibi :D, Civic Sedan için diyebileceğim birşey, yok, ancak Yeni focus test etmiş biri olarak diyebilirim ki, Araç estetik açıdan eski focustan daha iyi. Yol tutuşu biraz daha gelişmiş gibi, virajlarda daha fazla güven veriyor. ancak Civic HB ile kıyaslandığında minibüs gibi kalıyor. ayrıca yol sesi ve motor sesi açısından yalıtım yine HB çok üstün değil. Süspansiyonları HB e göre daha konforlu. Cam görüşü iyi, Arka cam görüşü HB den daha iyi, Frenler HB den daha üstün değil. Konsol tasarımı dediğim gibi vasat ama Zaten HB ile kıyaslandığında her aracın konsol tasarımı vasat. Tok bir araç, ancak sürüşü heyecan uyandırmıyor... Kişisel kanaatiim Corolla gibi aile babalarına yönelik bir araç yeni focus...
kesinlikle, benim aracım focus 2. bunlar bahsettiğiniz gibi yumuşak göğüslü ama neden o kadar takıldınız anlamıyorum yumuşak olsa ne olacak sert olsa ne olacak...
tasarım falan demişsiniz, yeni kasa araçlar nerdeyse birbirine benzer oldu, firma benliğini yitirdiler bu şişirme araçlarda... Mesela hyundai elentra ford focus a çok benziyor bence... şunu da söylemek gerekirse fd6 kasanın dış yüzü ile vtec2 yi birleştirilseymiş hayalimdeki honda olurmuş derdim. bende fd6 nın iç dizaynını ilk çıktığı günden beri iğrenç buluyorum. vtec2 kadranları bence efsane...
ben hala şunu söylüyorum, ford kullanıcısıyım, memnunum da ama asla yeni kasa ford a para vermem :)
focus civic yanında minibüs gibi yol tutuyor diyene gülerler ,focus sınıfında her zaman en iyi yol tutan araçların başını çeker..hatta hb focus en iyi yol tutan aracı oynar denebilir :) civicten yumusak olduğu için öyle sanıldı heralde
-
yigidi öldür hakkını yeme demisler yol tutusu konusunda laf etmemeli focusa civic sahibi olarak :) fd6 ne kadar iyi tam bilmiyorum ama vtec2 orj yay amortsr ile hic iyi diyemem :D
-
FD6 orjinal olarak çok yatıyor güven vermiyor ama kopmuyor da.
İyi lastik yay ile çok çok daha iyi.
Hb bir nebze daha iyi.
Focusların da direksiyonlar iyi değil.
-
fordların direksiyonu biraz serttir ama iyidir,bmw de öyledir.direksiyonu cok güzel direkt olarak aracı hissettiriyor.şehir içi tabi sert olması cok iyi bişey değil
-
Eski kasa focusların direksiyonu tepkisiz. Bunu ben değil genel olarak herkes konuşur. Hatta logitech direksiyonlar bile daha iyi.
Ancak araç yere iyi basıyor onu göz ardı edemeyiz.
Ben Yeni çıkacak civiclerde özellikle hb modelinde yol tutuşun daha da ilerleyeceğini tahminediyorum.
FD6 ve FK2 lerde çok ilerleme old. Ayn şekilde yeni çıkacaklarda da olursa bence focus un cazip yanı dizeli kalır birtek. Onu da 22013 de çıkacak dizel makina ile bitirecekler.
-
focus ıyı yol tutar