TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => S2000-NSX (AP,NA) => Konuyu başlatan: djberkcankeskin - Ağustos 26, 2011, 11:08:44 ÖÖ
-
Merhaba arkadaşlar.S2000 aşığı biri olarak ilk arabamı S2000 almak için uğraşıyorum ama etrafımdan hep tepkıler goruyorum.Genellikle o arabayla ölürsün yolda tutamazsın gibi şeyler söylüyolar.Ben arabanın nasıl bi piskopat oldugunu bılıyorum soförlugume de güveniyorum ama gene de s2k sı olanlar veya bu konu hakkında bılgısı olanlardan yardım almak istedim.Şimdiden teşekkürler
-
Tabi bu iş şöförlüğe ve özgüvene bağlı kendine güveniosan al tabi vsalı olanlarını tercih et ilk başta araca alışırsın daha sonra vsa off yapar yapıştırırsınn :D
-
VSA lı da fiyat yükseliyor galiba yanılmıyorsam öyle mi ?
-
şöförlüğün kötü bile olsa yapacağın kaza genelde düşük hızlarda yanlamaya çalışırken olur (kaldırıma çıkarsın vs vs) . aracı en kötü pert edersin. 200 ile düz duvara girecek halin yok :) bence alınır mis gibi binilir.
-
Hocam, yüzmeyi öğrenmenin en kısa ve en sağlam yolu, boyunu geçen bir yere atlamaktır... 10 dakikada öğrenirsin... ondan sonra su en kral arkadaşın olur...
-
Süper bi örnekti :) Teşekkür ederim vakit harcayıp cevapladığın için
-
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar fikirleriniz için sizinle aynı fıkırde olmam beni de rahatlattı
-
alınır.. ve süper olur :D
-
Eğer acemi degilsen ve direksiyonun da iyise hiç bir şey olmaz alınır , çatır çatır da kullanılır.Bu racing ve supersport motorsiklet degilki en düşükten başlayıp tecrübe kazanıp cc. yükseltmeye çalışacaksın.Araca ilk bindigin zaman hızlı gitmezsin,fren mesafesi testleri yaparsın,gaz tepkisini ölçersin,arkasının nerlerde savurdugunu , hangi virajlarda ne kadar gaz verileceğini vs vs vs vs... bunlara iyice bakarsın 1 ay sonrasında da arabanın prof.u olur çıkarsın.Benim kuzenimde bmw var sık sık bende kalıyor araç ilk bindiğim zaman düz yolda motoru güçlü oldugu için bir kaç defa yanlaya yanlaya gitti ani gaz tepkilerinde ve araç sollarken 1-2 defa göt attı sonra alıştım,nerlerde gaz'a basılıp basılmayacagını öğrendim.Çünkü arkadan çekiş biraz farklıdır ama sana son olarak sana en büyük tavsiyem VSA hayat kurtarır demek olacak.O yüzden VSA'lı modellerini tercih edersen senin açından daha iyi olur.Gerçi bu konularda S2k olan arkadaşlarım sana daha çok yardımcı olacaklardır.
Saygılarımla kardeşim,hayırlısı olsun...
Merhaba arkadaşlar.S2000 aşığı biri olarak ilk arabamı S2000 almak için uğraşıyorum ama etrafımdan hep tepkıler goruyorum.Genellikle o arabayla ölürsün yolda tutamazsın gibi şeyler söylüyolar.Ben arabanın nasıl bi piskopat oldugunu bılıyorum soförlugume de güveniyorum ama gene de s2k sı olanlar veya bu konu hakkında bılgısı olanlardan yardım almak istedim.Şimdiden teşekkürler
-
Yardımın için teşekkürler dostum
-
Bende s2000 i alana kadar kendimi iyi şöför zannederdim :) İşi şakası alınır sıkıntı olmaz. Şahsıma alınan ilk araç s2000 oldu :) Dha önceleri baba ve annenin ve ablaların arabaları ile dolaşırdık :)
Bana da çok diyen oldu onları... O arabayı ne yapacaksın , onunla ölürsün , git adam gibi araba al kendine. Özellikle babamı çok korkutmuşlar o araba sağlam değil çok hızlı durmaz etmez falan diye. S2k aldırana kadar göbeğim çatladı :) :)
Ama Allah'a çok şükür 1 senedir bir şey olmadı... Maşallah diyeyim :) Tabi ki önce Allah koruyacak ama sende tedbirini alacaksın. Ben adam gibi kullandım arabayı. Saçma sapan işler yapmadım. Arabayı tanımadan etmeden uçuk işlere yanlamaya yunlamaya kalkmadım.
He basmadım mı? Tabi ki bastim... Makas atmadım mı? Tabi ki attım... Yanlamadım mı? Tabi ki yanladım fakat işin bokunu çıkarmadım. Hep kontrollü yaptım. Düz yolda VSA yı hiç kapamadım. Trafiğin ortasında daracık yerlerde yanlamaya çalışmadım.
Umarım kendimi ifade edebilmişimdir. Önce Allah koruyacak sen araca binerken duanı edeceksin sonra da adam gibi süreceksin. Bu her araç için geçerli sadece s2k için değil.
S2k ilk araç olur neden olmasın. F-16 değil yani bu. Kendini bildikten sonra sıkıntı yok ama s2k da adama kendini kaybettiriyor ara sıra :) İşte tehlike o zaman oluyor :)
VSA konusuna gelince...................
%100 , KESİNLİKLE , MUTLAKA , KATTİ SURETLE VSA lı al.
-
Çok güzel anlatmışsın S2k alasım geldi :D
Bende s2000 i alana kadar kendimi iyi şöför zannederdim :) İşi şakası alınır sıkıntı olmaz. Şahsıma alınan ilk araç s2000 oldu :) Dha önceleri baba ve annenin ve ablaların arabaları ile dolaşırdık :)
Bana da çok diyen oldu onları... O arabayı ne yapacaksın , onunla ölürsün , git adam gibi araba al kendine. Özellikle babamı çok korkutmuşlar o araba sağlam değil çok hızlı durmaz etmez falan diye. S2k aldırana kadar göbeğim çatladı :) :)
Ama Allah'a çok şükür 1 senedir bir şey olmadı... Maşallah diyeyim :) Tabi ki önce Allah koruyacak ama sende tedbirini alacaksın. Ben adam gibi kullandım arabayı. Saçma sapan işler yapmadım. Arabayı tanımadan etmeden uçuk işlere yanlamaya yunlamaya kalkmadım.
He basmadım mı? Tabi ki bastim... Makas atmadım mı? Tabi ki attım... Yanlamadım mı? Tabi ki yanladım fakat işin bokunu çıkarmadım. Hep kontrollü yaptım. Düz yolda VSA yı hiç kapamadım. Trafiğin ortasında daracık yerlerde yanlamaya çalışmadım.
Umarım kendimi ifade edebilmişimdir. Önce Allah koruyacak sen araca binerken duanı edeceksin sonra da adam gibi süreceksin. Bu her araç için geçerli sadece s2k için değil.
S2k ilk araç olur neden olmasın. F-16 değil yani bu. Kendini bildikten sonra sıkıntı yok ama s2k da adama kendini kaybettiriyor ara sıra :) İşte tehlike o zaman oluyor :)
VSA konusuna gelince...................
%100 , KESİNLİKLE , MUTLAKA , KATTİ SURETLE VSA lı al.
-
Tamamdır bu tavsiyelerine göre bi s2k alıcam :)
-
Tamamdır bu tavsiyelerine göre bi s2k alıcam :)
bir çok araç simülatörü kullandım. hızlı virajda arkası atıyor. vsa lı olsun olmasın. düz yolda hondaların hiç biri asfaltta gezelemez, ama bu seni aracın yol tutuşunun iyi olduğu konusunda düşünmene sebep olmasın. vsa sız alırsan, ön arka alt ve yan olmak üzere aracı kule gergileriyle destekleyebilirsiniz. araca yalnız kule gergisi bulunuyorsa düşük yay takma işlemi uygulayınız. kule gergileri ve yaylar aracınızı stabil tutacaktır. fakat bu araç herhalükarda arkasını rahatlıkla bırakıyor. emin olun trafiğin orta yerinde götünü attıran bir s2000 sahibine hiç kimse "vayy beee adam ne göt attırıyor lan" ya da " of kızlar şu çocuğa bakın nasılda yanlıyor" demez. o yüzden el frenini yalnızca park halinde kullanınız.
ayrıca, eskiden vsa mı vardı?
-
direksiyonu 45 derece sağa kır 1.viteste gaza yüklen debriyajdan ayağını seri şekilde çek ne olacağını gör :)
-
34 Frd yi izmire geldiğinde arkadaşım almıştı ve aracı istediğim zaman alabiliyodum.araçta vsa yoktu.herhangi bi tehlike atlatmadım çünkü riskli hareketler yapmadım ancak araç arkayı salmak için elinden geleni yapıyo gazı verdiğinde.ancak bigün çıktı geldi ve pirelli p zero lastik flan almış araca.gene aldım anahtarları.u çekeceğim yerde eskisi gibi yanlamaya kalktım.araç kafadan kaydı.inanılmaz yol tutuyodu.ne yaparsam yapayım arkayı vermedi araç.yada ben gene çok zorlamadım.kısacası iyi bi lastikle ve kontrollü sürüşle tehlikeli bi arç değil.
-
Eğer acemi degilsen ve direksiyonun da iyise hiç bir şey olmaz alınır , çatır çatır da kullanılır.Bu racing ve supersport motorsiklet degilki en düşükten başlayıp tecrübe kazanıp cc. yükseltmeye çalışacaksın.Araca ilk bindigin zaman hızlı gitmezsin,fren mesafesi testleri yaparsın,gaz tepkisini ölçersin,arkasının nerlerde savurdugunu , hangi virajlarda ne kadar gaz verileceğini vs vs vs vs... bunlara iyice bakarsın 1 ay sonrasında da arabanın prof.u olur çıkarsın.Benim kuzenimde bmw var sık sık bende kalıyor araç ilk bindiğim zaman düz yolda motoru güçlü oldugu için bir kaç defa yanlaya yanlaya gitti ani gaz tepkilerinde ve araç sollarken 1-2 defa göt attı sonra alıştım,nerlerde gaz'a basılıp basılmayacagını öğrendim.Çünkü arkadan çekiş biraz farklıdır ama sana son olarak sana en büyük tavsiyem VSA hayat kurtarır demek olacak.O yüzden VSA'lı modellerini tercih edersen senin açından daha iyi olur.Gerçi bu konularda S2k olan arkadaşlarım sana daha çok yardımcı olacaklardır.
Saygılarımla kardeşim,hayırlısı olsun...
Merhaba arkadaşlar.S2000 aşığı biri olarak ilk arabamı S2000 almak için uğraşıyorum ama etrafımdan hep tepkıler goruyorum.Genellikle o arabayla ölürsün yolda tutamazsın gibi şeyler söylüyolar.Ben arabanın nasıl bi piskopat oldugunu bılıyorum soförlugume de güveniyorum ama gene de s2k sı olanlar veya bu konu hakkında bılgısı olanlardan yardım almak istedim.Şimdiden teşekkürler
+1
-
@ursus : ayrıca, eskiden vsa mı vardı?
Eskiden airbag te yoktu , emniyet kemeri de yoktu , BAS , ABS, EPS ,TCD vs. de yoktu.
-
@ursus : ayrıca, eskiden vsa mı vardı?
Eskiden airbag te yoktu , emniyet kemeri de yoktu , BAS , ABS, EPS ,TCD vs. de yoktu.
emniyet kemeri yok muydu? şimdi sırf yermek için şunu şuraya yazmanın ne mantığı var arkadaşım? aracın arkasını attırmak için almıyor musunuz zaten şu zımbırtıyı. illede roadstar istiyorsan 70 liraya porsche boxster alırsın. vsa olunca bu arabanın arkası yine atıyor fakat fren balatasını 30.000 de 1 değiştirmek zorunda kalıyorsun. ben şahsi fikrimi söyledim. vsa nın bu araç için aşırı bir fayda sağladığını düşünmüyorum. sen de dersin ki hayır kardeşim çok yanlış düşünüyorsun, ben iki aracı da her hava koşulu altında denedim ve vsa nın gerekli olduğu kanaatine vardım dersin. buraya eskiden airbag te yoktu emniyet kemeri de yoktu diye saymaya başlarsan konu tekerleğe dayanır.
benim bu cümlemden böyle bir mantık yürütüp, eksiden şunlar şunlar da yoktu demek en basit cevap verme yöntemi olsa gerek. iki aracın mevcut aynı virajlar üzerindeki apeks değişkenleri şu kadar rakam kadar fark arz ediyor, bu durumda vsa nın gerekli olduğu çok ciddi bir şekilde ortaya çıkıyor demek zor geliyor herhalde.
-
Merhaba arkadaşlar.S2000 aşığı biri olarak ilk arabamı S2000 almak için uğraşıyorum ama etrafımdan hep tepkıler goruyorum.Genellikle o arabayla ölürsün yolda tutamazsın gibi şeyler söylüyolar.Ben arabanın nasıl bi piskopat oldugunu bılıyorum soförlugume de güveniyorum ama gene de s2k sı olanlar veya bu konu hakkında bılgısı olanlardan yardım almak istedim.Şimdiden teşekkürler
benim ilk arabam ap1 bir s2000 di neredeyse araba kullanmayı onunla öğrendim ben şuana kadar hiç sıkıntı yaşamadım kontrolu zordur ama önce arabayı test edersin uzun bir süre tanırsın ondan sonrada istediğin her türlü hareketi yaparsın.vsanın pahalı oluşuda 2003 ten sonra çıkan araçlara konulması yıl olarak farkediyo.ben hiç vsa lı kullanmadım ama bence tepkilere aldırma alabiliyorsan al.alırsanda arabanın sahibi sensin arabanı tanıyanda sen olursun ona göre kullanırsın
-
@ursus : ayrıca, eskiden vsa mı vardı?
Eskiden airbag te yoktu , emniyet kemeri de yoktu , BAS , ABS, EPS ,TCD vs. de yoktu.
emniyet kemeri yok muydu? şimdi sırf yermek için şunu şuraya yazmanın ne mantığı var arkadaşım? aracın arkasını attırmak için almıyor musunuz zaten şu zımbırtıyı. illede roadstar istiyorsan 70 liraya porsche boxster alırsın. vsa olunca bu arabanın arkası yine atıyor fakat fren balatasını 30.000 de 1 değiştirmek zorunda kalıyorsun. ben şahsi fikrimi söyledim. vsa nın bu araç için aşırı bir fayda sağladığını düşünmüyorum. sen de dersin ki hayır kardeşim çok yanlış düşünüyorsun, ben iki aracı da her hava koşulu altında denedim ve vsa nın gerekli olduğu kanaatine vardım dersin. buraya eskiden airbag te yoktu emniyet kemeri de yoktu diye saymaya başlarsan konu tekerleğe dayanır.
benim bu cümlemden böyle bir mantık yürütüp, eksiden şunlar şunlar da yoktu demek en basit cevap verme yöntemi olsa gerek. iki aracın mevcut aynı virajlar üzerindeki apeks değişkenleri şu kadar rakam kadar fark arz ediyor, bu durumda vsa nın gerekli olduğu çok ciddi bir şekilde ortaya çıkıyor demek zor geliyor herhalde.
Senin söylediklerine göre en basit cevap verme yöntemini seçtim...
Gerektiğinde gayet uzun ve açıklayıcı cevaplar da veriyorum...
-
@ursus : ayrıca, eskiden vsa mı vardı?
Eskiden airbag te yoktu , emniyet kemeri de yoktu , BAS , ABS, EPS ,TCD vs. de yoktu.
emniyet kemeri yok muydu? şimdi sırf yermek için şunu şuraya yazmanın ne mantığı var arkadaşım? aracın arkasını attırmak için almıyor musunuz zaten şu zımbırtıyı. illede roadstar istiyorsan 70 liraya porsche boxster alırsın. vsa olunca bu arabanın arkası yine atıyor fakat fren balatasını 30.000 de 1 değiştirmek zorunda kalıyorsun. ben şahsi fikrimi söyledim. vsa nın bu araç için aşırı bir fayda sağladığını düşünmüyorum. sen de dersin ki hayır kardeşim çok yanlış düşünüyorsun, ben iki aracı da her hava koşulu altında denedim ve vsa nın gerekli olduğu kanaatine vardım dersin. buraya eskiden airbag te yoktu emniyet kemeri de yoktu diye saymaya başlarsan konu tekerleğe dayanır.
benim bu cümlemden böyle bir mantık yürütüp, eksiden şunlar şunlar da yoktu demek en basit cevap verme yöntemi olsa gerek. iki aracın mevcut aynı virajlar üzerindeki apeks değişkenleri şu kadar rakam kadar fark arz ediyor, bu durumda vsa nın gerekli olduğu çok ciddi bir şekilde ortaya çıkıyor demek zor geliyor herhalde.
Senin söylediklerine göre en basit cevap verme yöntemini seçtim...
Gerektiğinde gayet uzun ve açıklayıcı cevaplar da veriyorum...
o zaman ne mutlu sana birader
-
Bende s2000 i alana kadar kendimi iyi şöför zannederdim :) İşi şakası alınır sıkıntı olmaz. Şahsıma alınan ilk araç s2000 oldu :) Dha önceleri baba ve annenin ve ablaların arabaları ile dolaşırdık :)
Bana da çok diyen oldu onları... O arabayı ne yapacaksın , onunla ölürsün , git adam gibi araba al kendine. Özellikle babamı çok korkutmuşlar o araba sağlam değil çok hızlı durmaz etmez falan diye. S2k aldırana kadar göbeğim çatladı :) :)
Ama Allah'a çok şükür 1 senedir bir şey olmadı... Maşallah diyeyim :) Tabi ki önce Allah koruyacak ama sende tedbirini alacaksın. Ben adam gibi kullandım arabayı. Saçma sapan işler yapmadım. Arabayı tanımadan etmeden uçuk işlere yanlamaya yunlamaya kalkmadım.
He basmadım mı? Tabi ki bastim... Makas atmadım mı? Tabi ki attım... Yanlamadım mı? Tabi ki yanladım fakat işin bokunu çıkarmadım. Hep kontrollü yaptım. Düz yolda VSA yı hiç kapamadım. Trafiğin ortasında daracık yerlerde yanlamaya çalışmadım.
Umarım kendimi ifade edebilmişimdir. Önce Allah koruyacak sen araca binerken duanı edeceksin sonra da adam gibi süreceksin. Bu her araç için geçerli sadece s2k için değil.
S2k ilk araç olur neden olmasın. F-16 değil yani bu. Kendini bildikten sonra sıkıntı yok ama s2k da adama kendini kaybettiriyor ara sıra :) İşte tehlike o zaman oluyor :)
VSA konusuna gelince...................
%100 , KESİNLİKLE , MUTLAKA , KATTİ SURETLE VSA lı al. abi sizin orda umuttepeyi çıkan yokuşu nasıl iniyorsunuz ya biz 4 le girdik balatalardan yolun katılımında koku geldi.Ablamı ünüversteye yazdırıyorduk 4 le giderken bi baktuk yokuş çok korktum.
-
Hocam, yüzmeyi öğrenmenin en kısa ve en sağlam yolu, boyunu geçen bir yere atlamaktır... 10 dakikada öğrenirsin... ondan sonra su en kral arkadaşın olur...
Çok iyi sözmüş valla, Konfüçyüs halt etmiş.
Edit: Google'da da arattım, başkasının sözü de değilmiş. Helal...
-
alıcak gücüm olsa bu konuyu tartışmazdım bile s2000 öleceksemde böyle bir arabanın icinde ölmeyi tercih edersim (allah korusun:))
hakangunister arkadaşımızında yazdığı gibi nerde ne yapacağını bildikten sonra hic bir sıkıntısı yok
-
durumun varsa al boşver milleti :D
-
zengın bebelerı sahındemı kullanmayı ogrenıyor zannedıyorsunuz :)))
-
Öncelikle vsa demek viraja süratli girersen bir tekerin digerinden fazla donmesini engeller buda demektirki araba pati atması imkansız gibi bisey ha bu arada donmus zemine kabak lastikle dalipta vsa var diyip girmemek lazim sana diyecegim su ki alabiliyorsan kesinlikle vsali al hem ilk arac olarak kullanmakta sıkıntı yok ilk araba olarak serçeyede binen var ferrariyede dedikleri gibi ilk başlarda arabayİ kontrol et gaz fren kullana kullana alışırsın