TeamHondaTurkey.Com

HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: floyd - Temmuz 27, 2011, 09:40:50 ÖS

Başlık: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Temmuz 27, 2011, 09:40:50 ÖS
Arkadaşlar merhaba, jetta tsi 170'lik kullanıcısıyım. Aracımı yeni aldığım için performansı ile ilgili şüphelerim var.
insignia turbo ile 2. vitesden itibaren yaptığımız denemelerde genelde beraber gittiğimizi gördüm. her vites atışımızda yarım araba boyu kadar öne çıkıyordum sadece. 190 civarına kadar çıktık ve en son 2 araba kadar oldu gibi. ama vites değişimi olmasa sanki kolkola gidecek gibiydik. benim araç dsg olduğu ve karşı taraftaki arkadaşın vites değişimlerde yeterince hızlı olmadığı değerlndirildiğinde sanki arabalar eşit gibi geldi bana. insignia 245 18'' lastikli idi ve benden yaklaşık 150 kg daha ağır. bende ise malum 205 16''. iki araç da stok. insignia 30binde benimki 80 bin.
benim araçta 95 oktan vardı ve manuelde (vitesi aracın kendisinin atmasını bekleyecek şekilde) hızlandırıyordum. bu durumda 7250 civarlarına kadar çeviriyor. halbuki S modunda 7000 de bir üst vitese geçiyor. bütün bu bilgiler ışığında yorumunuz nedir:?
ben 10 hp lik güç farkına rağmen 10nm tork, hafiflik ve lastik avantajı nedeniyle daha fazla fark bekliyordum. en azından vites değişimleri dışında hızlanırken de ufak da olsa bir fark oluşturabilmeyi beklerdim. acaba bunun nedeni nedir? bu işlere gönül vermiş arkadaşların yorumlarını bekliyorum.teşekkurler.
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: battalgazi - Temmuz 27, 2011, 10:11:52 ÖS
insignia ağırlığına göre güzel yürüyor son hızdada 250 lere ulaşabiliyor yüksek hıza ulaştıkça sizin aracınız düşük  hacimden dolayı yavaş yavaş geride kalacaktır kanımca
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: pashatorunu - Temmuz 28, 2011, 01:44:51 ÖÖ
insignia diyorum
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Temmuz 28, 2011, 10:52:33 ÖÖ
insignia diyorum
dsg den daha hızlı vites değiştirebilen biri varsa geçerdi. zira vites geçişleri dışında araçlar arası mesafe her zaman sabit. her vites değişiminde yarım araba one çıktım. 200 den sonra belki  one geçer diyorum. zira onun maks. sürat 225, benimki ise 220. İnsignianın rüzgar direnci 0.27 ile çok başarılı. youtube da 270'lere yaklaşan 1.6 turbolar var. ama jetta 98 oktanla eğimli yolda 260 yapabiliyor.
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: ilkercom - Temmuz 28, 2011, 10:59:52 ÖÖ
Bence normal. Neticede biri hafif ama 10 hp eksik. Kafa kafaya gitmesi zaten beklenir.
Belki siz çok beklentiye girdiniz.
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: battalgazi - Temmuz 28, 2011, 07:18:45 ÖS
122 lik tsi lerde 215-220 arasında sınırlayıcı var diyorlar sizinkinde böyle birşey varmı
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Temmuz 28, 2011, 07:39:51 ÖS
122 lik tsi lerde 215-220 arasında sınırlayıcı var diyorlar sizinkinde böyle birşey varmı
hayır yok. zaten manuel viteslilerin fabrika surati  222.dsg'de 220
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: ilkercom - Temmuz 28, 2011, 10:25:21 ÖS
122 lik tsi lerde 215-220 arasında sınırlayıcı var diyorlar sizinkinde böyle birşey varmı

araba gitmediği için öyle diyorlardır :D 122 hp araç 260 yapacak değil :D
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: onur_s - Temmuz 29, 2011, 07:08:25 ÖS
122 lik tsi lerde 215-220 arasında sınırlayıcı var diyorlar sizinkinde böyle birşey varmı

araba gitmediği için öyle diyorlardır :D 122 hp araç 260 yapacak değil :D

benim aracımda var,chiplettim kalktı.kac kere 220 ye dayandı.dedim böyle böyle,sizin gibi dediler,bayıra vurunca kesildi öyle diyen arkadasın sesi,chipten sonra aynı yolda 250 ye yanastı .güzel bi bayırdı ama :D
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: ilkercom - Temmuz 29, 2011, 11:04:54 ÖS
uludağdan aşağı salın 300 e de çıkar.
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Temmuz 30, 2011, 12:12:31 ÖÖ
122 lik tsi lerde 215-220 arasında sınırlayıcı var diyorlar sizinkinde böyle birşey varmı
sizin arac chipten sonra kac beygir oldu?
araba gitmediği için öyle diyorlardır :D 122 hp araç 260 yapacak değil :D

benim aracımda var,chiplettim kalktı.kac kere 220 ye dayandı.dedim böyle böyle,sizin gibi dediler,bayıra vurunca kesildi öyle diyen arkadasın sesi,chipten sonra aynı yolda 250 ye yanastı .güzel bi bayırdı ama :D
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: canguder - Temmuz 30, 2011, 08:07:51 ÖÖ
kafa kafaya giderler bence. aralarında fazla hacim farkı yok.jettada turbo+sc var. verilere bakacak olursak

jetta tsi 170 ;

170 hp @ 6000 rpm
240 nm @ 1500-4750 rpm
0-100 km/h : 8.3 sn
max hız : 222 km/h

insignia 180 ;

180 hp @ 5500 rpm
230 nm @ 2050-5500 rpm
0-100 km/h : 8.9 sn
max hız : 225 km/h
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: livindead - Temmuz 30, 2011, 08:37:43 ÖÖ
tsi 160a kadar çok güzel ve seri biçimde hızlanıyor 160dan sonra tside bir yavaşlama oluyor

160a kadar hızlandığı gibi hızlanmıyor sanırım bu düşük hacminden dolayı olsa gerek
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: a-r-m - Temmuz 30, 2011, 09:11:29 ÖÖ
hanqisi hanqisini alır tam olarak bilemiyorum ama opel insignia için şimdiye kadar yaptığımız en iyi araba diyor.  burdan da şu sonuç çıkıyor opel araba yapmayı bilmiyor!..
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: ctr07 - Temmuz 30, 2011, 11:00:51 ÖÖ
opel 200-220 gibi gelir ve geçer(geçebilir).
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Temmuz 30, 2011, 06:38:09 ÖS
hanqisi hanqisini alır tam olarak bilemiyorum ama opel insignia için şimdiye kadar yaptığımız en iyi araba diyor.  burdan da şu sonuç çıkıyor opel araba yapmayı bilmiyor!..
İnsignia iyi araba. Opeli batmaktan kurtaran arac. 2009 da car of the year secildi. D sinifinda olup car of the year almak pek kolay degil. Sadece otomatik sanzimani iyi degil..
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Temmuz 30, 2011, 08:10:21 ÖS
kafa kafaya giderler bence. aralarında fazla hacim farkı yok.jettada turbo+sc var. verilere bakacak olursak

jetta tsi 170 ;0
170 hp @ 6000 rpm
240 nm @ 1500-4750 rpm
0-100 km/h : 8.3 sn
max hız : 222 km/h

insignia 180 ;

180 hp @ 5500 rpm
230 nm @ 2050-5500 rpm
0-100 km/h : 8.9 sn
max hız : 225 km/h
Benim arac DSG 0-100 8.1 maks surat 220.
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: onur_s - Temmuz 30, 2011, 10:37:50 ÖS
jettada oktan farkeder haberiniz olsun ,ilkercom ; napalım bizim aracımız bayırda görüyor hondalar gibi son hızı süratli değil,uzun yolda hep geçiyorlar yapacak bişey yok.hondalar düzde 220 leri görüyor bizimki gibi değiller..
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Temmuz 31, 2011, 12:36:15 ÖÖ
jettada oktan farkeder haberiniz olsun ,ilkercom ; napalım bizim aracımız bayırda görüyor hondalar gibi son hızı süratli değil,uzun yolda hep geçiyorlar yapacak bişey yok.hondalar düzde 220 leri görüyor bizimki gibi değiller..
O zaman 95 oktan vardi aracta. Kitapciga filan da baktim sadece 98 kullanin diyor. Ben 97 koyuyorum artik. Bide soyle bir durum var; ben araci manuele alip hizlandiriyordum. Manuelde dahi olsa vitesi artirmazsaniz kendi vites atiyor. O durumda 7250 lere kadar ceviriyor. S modunda otomatige alindiginda ise 7000 devirde bir ust vitese geciriyor. Gecen farkettim S modunda vites attiginda arac one dogru daha canli atliyor. Halbuki manuelde iken hizlanma sabit bir ivme ile oluyor. Sanirim S modunda vites artiginda bir ust vitesde denk gelen devir maksimum torkun oldugu bandin icinde kaliyor. Bir rivayete gore de S modunda zengin karisim gonderiyor arac. Ama ne kadar dogrudur emin degilim..
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: onur_s - Temmuz 31, 2011, 10:34:29 ÖÖ
araca 7200 cevirtmek mantıklı değil,ne kadar devir o kadar gider diye birşey yok maalesef basınc iyice bitiyor,S modunda ben daha iyi gideceğini düşünüyorum.97 de ne kadar 97 işte o da pek fark yapmaz ama oktan arttırıcı koyabilirsiniz az bişey.hemen farketmez ama kullandıkca arabada ona göre ayarı verir :) , yazılım yaptırıp,insignia yla denemenizi öneririm
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: ilkercom - Temmuz 31, 2011, 10:38:56 ÖÖ
jettada oktan farkeder haberiniz olsun ,ilkercom ; napalım bizim aracımız bayırda görüyor hondalar gibi son hızı süratli değil,uzun yolda hep geçiyorlar yapacak bişey yok.hondalar düzde 220 leri görüyor bizimki gibi değiller..

Dostum hondalar da max speed özürlüdür. Type R bile standart hali ile 260 yazmıyor :D
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: rebeloghy - Temmuz 31, 2011, 10:42:06 ÖÖ
almanlar max speede cıkana kadar hondalar kaybolur ama gözden (:
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: onur_s - Temmuz 31, 2011, 10:45:37 ÖÖ
almanlar max speede cıkana kadar hondalar kaybolur ama gözden (:
ne anlamda ?yinemi honda geçer :D
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: ilkercom - Temmuz 31, 2011, 10:47:41 ÖÖ
Konuyu idrar katılımına çevirmek istemem ama kendi aracım 200 e kadar çok seri hızlanıyor. 220 sonrasını görmedim. :D Yokuş aşağı uzun bulsam 240 görür belki.
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Temmuz 31, 2011, 06:43:56 ÖS
almanlar max speede cıkana kadar hondalar kaybolur ama gözden (:
Astra coupe bertone turbo 190 hp maks surat 245...
S2000 240 hp maks surat 241.
Dunyanin en performansli atmosferik motoru litre basina 120 hp ile s2000,
Ama aeorodinamik baska bisi.
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: emre16 - Temmuz 31, 2011, 08:40:33 ÖS
youtube 269 km gören s2000 var onların yazdığı max sürat olayı o aracın en güvenli rahat olarak ulaşabileceği rakam ondan daha yukarsına çıkmaz anlamında değil...ondan daha yukarı için + risk almak demek. Yoksa fd6 civictede 192 yazıyor ama 220km yapıyor....
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Temmuz 31, 2011, 09:03:02 ÖS
youtube 269 km gören s2000 var onların yazdığı max sürat olayı o aracın en güvenli rahat olarak ulaşabileceği rakam ondan daha yukarsına çıkmaz anlamında değil...ondan daha yukarı için + risk almak demek. Yoksa fd6 civictede 192 yazıyor ama 220km yapıyor....
Dogrudur katiliyorum. 269 normal zaten 241 maks surati olan bir arac icin. Zaten 240 hp lik bir aracin 241 km fabrika suratine sahip olmasi da normal. Anormal olan 190 hp lik bir aracin fabrika suratinin 245 olmasi..
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: ctr07 - Ağustos 01, 2011, 12:53:50 ÖS
youtube 269 km gören s2000 var onların yazdığı max sürat olayı o aracın en güvenli rahat olarak ulaşabileceği rakam ondan daha yukarsına çıkmaz anlamında değil...ondan daha yukarı için + risk almak demek. Yoksa fd6 civictede 192 yazıyor ama 220km yapıyor....
Dogrudur katiliyorum. 269 normal zaten 241 maks surati olan bir arac icin. Zaten 240 hp lik bir aracin 241 km fabrika suratine sahip olmasi da normal. Anormal olan 190 hp lik bir aracin fabrika suratinin 245 olmasi..
son vites oranı ve aerodinamik.asıl önemli olan bence bu hızı görmesi diğil ne kadar koruyabildiği ve kaç sn yede bu hıza çıktığı.280 gören s2k lar var.tabi rampa.
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: Brawe - Ağustos 01, 2011, 03:39:59 ÖS
oto haber programında izledim
2011-12 modeller
en yüksek hız 6.viteste elde ediyormuş
8.ileri olmasına rağmen
normal sürüşte araç 8.vitese geliyor
gaza yüklenince 6.viteste güç buluyor  son sürate erişiyor
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: hondaciwic - Ağustos 15, 2011, 03:06:47 ÖS
insignia diyorum
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Ağustos 27, 2011, 10:05:04 ÖS
http://www.vbox7.com/play:368859e0?r=google
bu araç insignia ya geçilir mi? sizce stok mu? 5.vitesi bitiremediğini fark edebildiniz mi?
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: ilkercom - Ağustos 27, 2011, 11:42:57 ÖS
takometrede bir enayilik olabilir. araba stock olmayabilir de. Veya yokuş aşağı uzun mesefe olduğu için gidebilir de. kullanan sizsiniz gider mi gitmez mi siz söyleyin.

bence 240 ile o şekil şerit değişmek kolay iş değil.
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: onur_s - Ağustos 28, 2011, 10:19:47 ÖÖ
yokus assagı gider.kimse bu aracların kadranlarıyla vs oynamaz,240 la değişiyosa değişiyodur.benim kendi videomada yalan dolan dediler bende 240 la 2 şerit değiştiriyorum yok değişmezmiş kadranlamı oynamısım işim gücüm yok 2010 model audinin kadranlarını elleyeceğim,araç istesende elleyemezsin zaten ,benim arabam max bu kadar yapıyosa 170 lik bunu yapar zaten.underrated ve 193 hp civarı cıkıyor 170 likler.baska yapanlarda vardı zamanında
http://www.youtube.com/watch?v=0LtrI7MD8mw
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: volkan_sahin - Ağustos 28, 2011, 11:21:05 ÖÖ
insignia diyorum
KESİNLİKLE İNSİGNİA TARTIŞILMAZ BENCE. Hem motor hem donanım hem görsellik hem hem....
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Ağustos 28, 2011, 11:42:53 ÖÖ
yokus assagı gider.kimse bu aracların kadranlarıyla vs oynamaz,240 la değişiyosa değişiyodur.benim kendi videomada yalan dolan dediler bende 240 la 2 şerit değiştiriyorum yok değişmezmiş kadranlamı oynamısım işim gücüm yok 2010 model audinin kadranlarını elleyeceğim,araç istesende elleyemezsin zaten ,benim arabam max bu kadar yapıyosa 170 lik bunu yapar zaten.underrated ve 193 hp civarı cıkıyor 170 likler.baska yapanlarda vardı zamanında
http://www.youtube.com/watch?v=0LtrI7MD8mw
öncelikle aracı kullanan ben değilim. o araç zaten manuel. 98 oktan da turkiyede yok. dun ankara yolundan gelirken bastım ama yol hiç musait olmadı. ama 200 den sonra klima açıkken hafif rampada hız artırabiliyor. bir tek bunu tespit edebildim..
Onur kardeşim sana 3 soru/yorum daha var
1. sen müzik açmadan basamazmısın? ne zaman 200 u geçmiş görüntünü izlesem müzik sonuna kadar açık  :D
2. araç manuel mi? ve o an 6. vitesde misin.? 5 de olman gerekmiyor mu? zira devir 5000 gibi. senin 5. vites kaç yapıyor maksimum.?
3. senin aracın kaç beygir olduğu çipçiyle olan mesainle bağlantılı olarak değiştiğine göre  :mrgreen: o gün araç kaç ps di?:
   son olarak ben benim aracımın 193 ps olduguna ben şahsen inanmıyorum. belki benimki 100 binin uzerinde oldugu içindir. belkide 98 oktan nedeniyle. ama aracın test verileri de belli sonuçta. fabrika 8.1 vermişken test verilerinde 8.2 sn çıkmış. 193 ps lik bir araç bence daha kısa sürede 0-100 yapar. ben şu an ibreden defalarca ölçtüm 8 sn civarı yapıyorum, bazen biraz altına düşüyor ama kadran hatasını filan sayarsak tam da test ve fabrika verilerine uyuyor..
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Ağustos 28, 2011, 11:45:43 ÖÖ
insignia diyorum
KESİNLİKLE İNSİGNİA TARTIŞILMAZ BENCE. Hem motor hem donanım hem görsellik hem hem....
insignia ile karşılaştırmıyoruz jettayı. sadece kim geçer diyoruz. bana sorarsan bırak jettayı passata bile basar zaten:)
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Ağustos 28, 2011, 11:50:13 ÖÖ
takometrede bir enayilik olabilir. araba stock olmayabilir de. Veya yokuş aşağı uzun mesefe olduğu için gidebilir de. kullanan sizsiniz gider mi gitmez mi siz söyleyin.

bence 240 ile o şekil şerit değişmek kolay iş değil.
şerit olayında benim arabamla ilgili olarak sana katılıyorum. ama sanırım benim amartisörler filan baya ömrünü doldurmuş. 200 den sonra düz gidişte bir sorun yok ama hafif otoban virajlarında fazla yatıyor gibi. ama audilerde iş değişebilir. onların 17 jant 225 lastik ve spor süspansiyonlu versiyonları var. onlar zorlanmayabilir.
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: volkan_sahin - Ağustos 28, 2011, 11:59:58 ÖÖ
http://www.youtube.com/watch?v=XECvQwuQhOs&NR=1&feature=fvwp
bu geçer bence :D şaka bi tarafa arkadaşlar. Adam 2 dk.lık videoda benim istanbul dan ankaraya gideceğim kadar benzin yakmıştır herhalde diye düşünüyorum :D
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: volkan_sahin - Ağustos 28, 2011, 12:00:56 ÖS
takometrede bir enayilik olabilir. araba stock olmayabilir de. Veya yokuş aşağı uzun mesefe olduğu için gidebilir de. kullanan sizsiniz gider mi gitmez mi siz söyleyin.

bence 240 ile o şekil şerit değişmek kolay iş değil.
şerit olayında benim arabamla ilgili olarak sana katılıyorum. ama sanırım benim amartisörler filan baya ömrünü doldurmuş. 200 den sonra düz gidişte bir sorun yok ama hafif otoban virajlarında fazla yatıyor gibi. ama audilerde iş değişebilir. onların 17 jant 225 lastik ve spor süspansiyonlu versiyonları var. onlar zorlanmayabilir.
jetta 1,4 sanırım insignia kaç motorlar 180 hp yapabiliyor?
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: onur_s - Ağustos 28, 2011, 12:01:36 ÖS
müzik aslında sonuna kadar değilde bu videoda biraz açık baska videolar varsa sakin sakin hep normalde hep dinlerim ellemem videoda :)
2.araç tabi manuel ,6.vitesteyim.bu hızlarda 5 te olmam gerekmez turbo bitmeye başlıyor sizinki gibi değil,ama hep 6 yla gitmek yerine 210-220 lere kadar 5 le gelip 6 ya atabilirdim atmamısım
3-Araçta su anda da aynı yazılım var fakat 18 jant var aynı yolda 230 diyor.140-150 arasıdır.torku da 240 nm filandır.
0-100 bakmak cok yanlıs ,cünkü dediğim gibi ilk 2 vites 140 tsi la -170 tsi kim iyi kaldırırsa ilk 2 vites önde fakat 170 lik 3 ten itibaren acmaya baslıyor.birde 193 olayı eski 98 oktanla alındı.arkadasımda 2010 insignia var cok güzel yakıyor 238 gibi kesici var olmasa rampada filan 260 giderim diyodu
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Ağustos 28, 2011, 12:19:00 ÖS
takometrede bir enayilik olabilir. araba stock olmayabilir de. Veya yokuş aşağı uzun mesefe olduğu için gidebilir de. kullanan sizsiniz gider mi gitmez mi siz söyleyin.


bence 240 ile o şekil şerit değişmek kolay iş değil.
şerit olayında benim arabamla ilgili olarak sana katılıyorum. ama sanırım benim amartisörler filan baya ömrünü doldurmuş. 200 den sonra düz gidişte bir sorun yok ama hafif otoban virajlarında fazla yatıyor gibi. ama audilerde iş değişebilir. onların 17 jant 225 lastik ve spor süspansiyonlu versiyonları var. onlar zorlanmayabilir.
jetta 1,4 sanırım insignia kaç motorlar 180 hp yapabiliyor?
insignia 1.6 180 hp 230nm tork
jetta 1.4 170ps 240nm tork
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Ağustos 28, 2011, 12:46:00 ÖS
müzik aslında sonuna kadar değilde bu videoda biraz açık baska videolar varsa sakin sakin hep normalde hep dinlerim ellemem videoda :)
2.araç tabi manuel ,6.vitesteyim.bu hızlarda 5 te olmam gerekmez turbo bitmeye başlıyor sizinki gibi değil,ama hep 6 yla gitmek yerine 210-220 lere kadar 5 le gelip 6 ya atabilirdim atmamısım
3-Araçta su anda da aynı yazılım var fakat 18 jant var aynı yolda 230 diyor.140-150 arasıdır.torku da 240 nm filandır.
0-100 bakmak cok yanlıs ,cünkü dediğim gibi ilk 2 vites 140 tsi la -170 tsi kim iyi kaldırırsa ilk 2 vites önde fakat 170 lik 3 ten itibaren acmaya baslıyor.birde 193 olayı eski 98 oktanla alındı.arkadasımda 2010 insignia var cok güzel yakıyor 238 gibi kesici var olmasa rampada filan 260 giderim diyodu
140 tsi la denememiz mumkun mu?. merak ettim doğrusu?
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: onur_s - Ağustos 28, 2011, 12:47:30 ÖS
eskişehirdeyseniz arkadasıma söylerim
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Ağustos 28, 2011, 01:21:28 ÖS
eskişehirdeyseniz arkadasıma söylerim
şu an istanbuldayım. 1 ay sonra ankarada olacağım ve artık orda yaşayacağım. ankarada görüşmek mümkün değil mi?
birde sence insignia beni ne zaman geçebilir.?
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: onur_s - Ağustos 28, 2011, 01:27:05 ÖS
ne zaman geçer bilemem belki de geçemez :) eğer geçersede 4. vitesinin sonlarına doğru veya 5.viteste olabilir.ankarada görüşsek te 140 tsi yok maalesef :)
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: MerT01__civic - Ağustos 28, 2011, 01:37:48 ÖS
insignia diyorum :) benzini içsede :D hakkını veriyor.. ama tabi ne olur bilinmez plotajda çok önemli..
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Ağustos 28, 2011, 01:58:22 ÖS
insignia diyorum :) benzini içsede :D hakkını veriyor.. ama tabi ne olur bilinmez plotajda çok önemli..
basınca benimkide içiyor. o konuda sıkıntı yok..:)
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: volkan_sahin - Ağustos 28, 2011, 02:10:13 ÖS
eskişehirdeyseniz arkadasıma söylerim
şu an istanbuldayım. 1 ay sonra ankarada olacağım ve artık orda yaşayacağım. ankarada görüşmek mümkün değil mi?
birde sence insignia beni ne zaman geçebilir.?
insignia ağır ama senin arabanda çok hafif değil 1,4 motor 170 beygir üretecek , 1.6 motor  180 beygir üretecek bence insignia.  Kalkışta senin olacak gibi görünsede ( ağırlık faktörü ) kısa sürede insignia gerekeni yapacaktır diye tahmin ediyorum. 3 vitese kadar belki kafa kafaya ama sonrasında 1,6 litrelik motoruyla insignia. insignia fena kaçıyor.
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Ağustos 28, 2011, 06:02:57 ÖS
eskişehirdeyseniz arkadasıma söylerim
şu an istanbuldayım. 1 ay sonra ankarada olacağım ve artık orda yaşayacağım. ankarada görüşmek mümkün değil mi?
birde sence insignia beni ne zaman geçebilir.?
insignia ağır ama senin arabanda çok hafif değil 1,4 motor 170 beygir üretecek , 1.6 motor  180 beygir üretecek bence insignia.  Kalkışta senin olacak gibi görünsede ( ağırlık faktörü ) kısa sürede insignia gerekeni yapacaktır diye tahmin ediyorum. 3 vitese kadar belki kafa kafaya ama sonrasında 1,6 litrelik motoruyla insignia. insignia fena kaçıyor.
200 e kadar yaklaşamadı zaten 2 boy filan attım. ama dsg den dolayı attıgımı düşünüyorum.o zamanki performanstan çokta emin değilim. şimdi daha iyi gidiyor gibi.
0'dan zaten denemedik. onda çok atarım gibi.
 yakında tekrar deneyeceğiim  ..
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: MerT01__civic - Ağustos 29, 2011, 01:17:31 ÖÖ
http://www.youtube.com/watch?v=z62A9kDRUmg
;) bu videoya bir göz atın derim :)
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Ağustos 29, 2011, 09:58:25 ÖÖ
http://www.youtube.com/watch?v=z62A9kDRUmg
;) bu videoya bir göz atın derim :)
düz yolda bastı ise ve eger maks. performans bu ise, bu zaten geçemez:)
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Ağustos 29, 2011, 10:01:52 ÖÖ
http://www.youtube.com/watch?v=0k26OxDuRys&feature=related
bu yolu bilen var mı? eğer eğimli değilse işte bu araba yarabilir:)
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: onur_s - Ağustos 29, 2011, 12:21:47 ÖS
ikisindede eğim var ufaktan.son video hafif eğimli ama uzun bi yol
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: MerT01__civic - Ağustos 29, 2011, 12:32:37 ÖS
http://www.youtube.com/watch?v=0k26OxDuRys&feature=related
bu yolu bilen var mı? eğer eğimli değilse işte bu araba yarabilir:)
çok eğim yok.. o yolu biliyorum :) ama bu arada hala arabada devir vardı zorlasa dahada gidicek :D
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: ilkercom - Ağustos 29, 2011, 12:34:50 ÖS
daha ne olsun uçurumdan mı inecek.
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: MerT01__civic - Ağustos 29, 2011, 12:36:47 ÖS
daha ne olsun uçurumdan mı inecek.
öyle göründüğüne bakmayın o yol çokta eğimli değil.. bide bu arada yokuş yukarımı hız denemesi yapıcak adam :D
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Ağustos 29, 2011, 05:17:24 ÖS
ilk video bence düzde. en azından başı oyle. 0-100 yaklaşık 9 sn, 200 ise 36 sn filan sürüyor. eğimli olsa daha kısa sürer gibi
rampa yukarı da değildir heralde. 2. video hızlanma olmadığı için bişey diyemeyeceğim ama 225 fabrika sürati olan bir araç düzde 257 bence çok zor..
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: MerT01__civic - Ağustos 29, 2011, 05:34:20 ÖS
ilk video bence düzde. en azından başı oyle. 0-100 yaklaşık 9 sn, 200 ise 36 sn filan sürüyor. eğimli olsa daha kısa sürer gibi
rampa yukarı da değildir heralde. 2. video hızlanma olmadığı için bişey diyemeyeceğim ama 225 fabrika sürati olan bir araç düzde 257 bence çok zor..
olabilir 225 ile 257 arasında fazla bir fark yok :) bizim fd6larda da fabrika son hız 197 yazıyor ama 236 yapan var :)
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: onur_s - Ağustos 29, 2011, 06:43:11 ÖS
ilk video bence düzde. en azından başı oyle. 0-100 yaklaşık 9 sn, 200 ise 36 sn filan sürüyor. eğimli olsa daha kısa sürer gibi
rampa yukarı da değildir heralde. 2. video hızlanma olmadığı için bişey diyemeyeceğim ama 225 fabrika sürati olan bir araç düzde 257 bence çok zor..
yaparda düz yolda imkansız çünkü düz yolda aşşağı yukarı teknik verisi neyse onu görür araba.rampa belli olmaz allah ne verdiyse :)
olabilir 225 ile 257 arasında fazla bir fark yok :) bizim fd6larda da fabrika son hız 197 yazıyor ama 236 yapan var :)
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: floyd - Ağustos 29, 2011, 08:25:40 ÖS
ilk video bence düzde. en azından başı oyle. 0-100 yaklaşık 9 sn, 200 ise 36 sn filan sürüyor. eğimli olsa daha kısa sürer gibi
rampa yukarı da değildir heralde. 2. video hızlanma olmadığı için bişey diyemeyeceğim ama 225 fabrika sürati olan bir araç düzde 257 bence çok zor..
yaparda düz yolda imkansız çünkü düz yolda aşşağı yukarı teknik verisi neyse onu görür araba.rampa belli olmaz allah ne verdiyse :)
olabilir 225 ile 257 arasında fazla bir fark yok :) bizim fd6larda da fabrika son hız 197 yazıyor ama 236 yapan var :)
bu ivmelenme ile 220 ye kadar bana yetişemez gibime geliyor. sonra rüzgar direnci ile alabilir. birde şu husus var. aracın 2-3 versiyonu var. editionlar 225 45 17 lastikli. bence teknik değerler onlara göre verilmiştir. ama cosmolar standart 245 45 18 lastikli. 245 tabanlı lastik ve 18'' janta kayba ugrayacağını düşünüyorum.  onur sen kendi aracındaki farkı daha iyi anlatabilirsim 18 janttan sonra..
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: onur_s - Ağustos 30, 2011, 12:18:33 ÖÖ
benim arabamın turbosu ufak olduğu için ,üstlerde pek basınc basamıyor.haliyle yüksek hızlarda da güzel bi etkisi oldu.belki insigniayı bu kadar etkilemez,turbosu geç geliyor 2500 lere kadar ölü sonra birden gelmeye baslıyor fakat üstleri benim arabamdan gayet iyi.benimkinde 20 km civarı bi düşme oldu son hızda.
Başlık: Ynt: jetta tsi 170 - Insignia turbo 180.
Gönderen: ateşbey - Ağustos 30, 2011, 01:13:59 ÖÖ
uludağdan aşağı salın 300 e de çıkar.
yapıldımı uludağ otobanı:) bıkmıştık virajlardan!!!