TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: mustafa5441 - Temmuz 03, 2011, 01:10:18 ÖS
-
deneyen arkadaşlar oldumu acaba
-
Bence Boşuna Denemeyin :)
-
ndn denemeyelim :):)
-
yakacağın benzine yazık
-
11 yaşında erkek kardeşim var o okumuş abi hiç denemesinler dedi bende yazdım gerisini sen hesapla :)
-
140 hp lık olanıyla denenmişi var izleyin ;D
http://www.teamhondaturkey.com/forum/videolar/golf_140hp_tsi_denons_vtec2-t53052.0.html;new#new
-
1.2 tsi leon 105 hp kendim denedim ve vtec 2 geçti :) aracım vtec 2 stock
-
leonun benzinine yazık oldu :)
-
ne olmasını beklıyodu kı leoncu , o fındık kadar turbosuna mı güvenmiş ;D
atmosferik candır , haram beygire hayır ;D
-
sonunda dilimden anlayan biri ya hoşgeldin reis :)
-
bırak 105 hp lık olanını 122 hp 1.4 tsi ıle kafa kafaya gider normal bır vtec2, ama bıraz oynamayla 1.4 140 hp tsi ıle yürürsün hatta benım takmam gereken 1 parcam var ve taktıgımda 140 lıgın içinden geçer üstünden atlarım ;D
-
ya ne biliyim bi arkadaşım illede deniyelim dedi kıramadım ama geçilince kırıldı biraz:) beni şok eden bi olayda 207 rc le mans pejonun 4. vitese kadar tamponuna yapışmam oldu kimse inanmaz ama :)
-
bırak 105 hp lık olanını 122 hp 1.4 tsi ıle kafa kafaya gider normal bır vtec2, ama bıraz oynamayla 1.4 140 hp tsi ıle yürürsün hatta benım takmam gereken 1 parcam var ve taktıgımda 140 lıgın içinden geçer üstünden atlarım ;D
hocam özendiriyosun böle deme :D
-
honda farkı :D
-
vtec2 candırrrrrr :)
-
yakında 3 silindir 800 cc leon tsi çıkar 80 hp dsg. fiyatıda 40 bin lira olur. hiç şaşırmam :)
-
yakında 3 silindir 800 cc leon tsi çıkar 80 hp dsg. fiyatıda 40 bin lira olur. hiç şaşırmam :)
+5000
-
yazık günah o arabalara para veriyorlarya sırf leon şekli var diye,bir daha hondayla aşık atmıcağını anlamıştır heralde :D :D
-
94 model integra ile tokatladık diyordum bana inanmıyorlardı bide :D
-
valla hondaya birkez daha aşık oldum gerçekten çok denemelerim oldu ve hepsindede vtec 2 daha denemelerim olcak sırada kia cerato var 2011 1.6 126 ps :):) bakalım nolcak :):)
-
hasan kardeşim özenme gazla yeter kimseler ezemez hondamızı :) için rahat olsun :)
-
122 lik leonu fd6 ile 3.vitesde kesiciye boğup gittim turbosunun ötüşü hala kulağımda ama filtremle egzosum onu delirtti:)
-
tebrikler arkadaşım:) denon arkadaşımızın dediği gibi fındık kadar turbo :):):):)
-
ceratoyu merak ediyorum, 1,6 126hp. Bu hyundai ile kia dengesiz olabiliyor, sonucu bekliyoruz
-
valla hondaya birkez daha aşık oldum gerçekten çok denemelerim oldu ve hepsindede vtec 2 daha denemelerim olcak sırada kia cerato var 2011 1.6 126 ps :):) bakalım nolcak :):)
ama yakışmıyo bır vtec2 kullanıcısına 105 hp lık bır arabayı geçtiği için sevinmek , 122 lık geç o zaman hep beraber sevinelim ;D
-
onuda geçeriz şimdi bi anda yüklenmiyelim adamlara kalp kırmayalım ezmeyelim ama dimi:):) fındık turbolarına eziyet etmielim:)
-
valla 1.6 112 hp accent era denendi ama sonuç yine değişmedi ceratonunda nefesi yetmez vtec 2 ye:)
-
siz emme manıfoldu değiştirmemekte ısrar edersenız vtec2 lere üfleyen cok olacak demedi demeyin beyler ;D
-
siz emme manıfoldu değiştirmemekte ısrar edersenız vtec2 lere üfleyen cok olacak demedi demeyin beyler ;D
hocam okadarmı fark edıyor ?
-
siz emme manıfoldu değiştirmemekte ısrar edersenız vtec2 lere üfleyen cok olacak demedi demeyin beyler ;D
yakıtıda çok etkilemezmi acaba, vtec2'nin performansı kadar ekonomikliğide inanılmaz bence
-
siz emme manıfoldu değiştirmemekte ısrar edersenız vtec2 lere üfleyen cok olacak demedi demeyin beyler ;D
hocam okadarmı fark edıyor ?
tekerde 7 hp aldım dyno da , krankta kaç verir sen düşün, bır kere kullandıgınız arabayı tanıyın, vtec2 nın emme manıfoldu yapı itibari ile tork artışına sebep olur , neden dıye soracak olursanız emme manıfoldunun runnerları yanı kolları hava gaz kelebeğinden içeri girdikten sonra 360 derece dolanarak yanma odasına gıtmesi için tasarlanarak 1.6 ies ten 9nm fazla tork elde edılmiştir , vtec2 motoru yapı olarak 1.6 ies ile aynıdır ancak hem emısyon degerlerını tutturmak hemde ters basıncı çogaltarak yakıt sarfıyatını aza ındırmek amaçlanmıştır , bu sadece emme manıfolduyla olmamıştır egsoz manıfolduda vtec2 lerın kısılmış gücüne cok büyük etkendır , egsoz manıfoldunun delıkleri 23 mm dır vtec2 de , sılındır kapagında egsoz gazı cıkıs portları 29mm gelmesıne ragmen yıne back preassure (ters basınc) cogaltılmıştır ve tork artışı saglanmıştır , eger sız bu iki etkenı yanı emme sıstemını ve egsoz sıstemını açarsanız bu araçlar tahmın edemeyecegınız bır verıme kavuşur
-
siz emme manıfoldu değiştirmemekte ısrar edersenız vtec2 lere üfleyen cok olacak demedi demeyin beyler ;D
yakıtıda çok etkilemezmi acaba, vtec2'nin performansı kadar ekonomikliğide inanılmaz bence
emme manıfoldu değişimi normal kullanımda yakıtı etkılemez ancak takdır edersınız kı bır aracın hızlı gıtmesı için geren şeyler fazla yakıt+ yakıtı yakabılecek mıktarda hava+ bunların yanmasından olusan egsoz gazının rahatca dışarı atılması
1- fazla havayı emme manıfoldu sayesınde motora soktuk
2- gereklı olan yakıtı atmosferık motorda olması geren afr degerıne (13 afr) getırdık
3- bu yanan yakıtın gazını rahatca attık
işte vtec2 yürütmenın 3 kuralı
isteyen dener görür , isteyen bızım vıdeoları izler vaay adamların arabaları ne yürüyor nasıl olmuş acaba der ;D
-
konuyu dağıtmak gibi olmasın ama vtec 2 manifoltlarda bu değişimi yapınca torkta bi düşme olmaz mı? Tork yüksek devirlerde etkisini kaybetsede 4000rpmlerde max değerine ulaşıyor ve buda aracı itiyor...
-
konuyu dağıtmak gibi olmasın ama vtec 2 manifoltlarda bu değişimi yapınca torkta bi düşme olmaz mı? Tork yüksek devirlerde etkisini kaybetsede 4000rpmlerde max değerine ulaşıyor ve buda aracı itiyor...
manıfolt değişimi aracın torkunu değiştirmiyor sadece maximum torku ve hp gücünü verdiği devir değişiyor, atıyorum max tork 4000rpm manıfolt değişimlerinde max tork 5000rpm ancak oem manıfolt yapısı ıtıbarıyle 5000 devırden sonra ıyı hava cekemedıgınden dolayı motor zengin karışımla çalısıyor ve arac yürümekte ısteksızlesıor, hava yakıt oranını olması gerekene getırdıgınızde hızlanma kesiciye kadar sürüyor
-
birde bizim vtec2 lerin ecusu amerikadakilerden farklı oradakiler 1.7 idi sanırsam ve onların limiti 7200rpmdi sizin ecuda b17 mi?
-
evet benım ecu da d17, ancak bu ecuyu biz vtec2 ye takarken sadece 7200 devir dönsün diye takmadık, d16v1 motor 10.4:1 sıkıştırma ile çalışır, d17 ecu ise 9.4:1 sıkıştırma oranındakı bır aracın ateşleme avansını gerçekleştirir yanı 10.4:1 sıkıstırmalı motora avans vermiş oluyosunuz böylelıkle hem gaz tepkınız artıyor hemde tork 8-10nm kadar artıyor, bu ecuyu kullanmamış olanlara hıkaye gelebılır ama gercekten aracın yürüyüşü cok farkediyor
-
motorda herhangi bi vuruntu riski oluşmuyor değil mi?
-
hella valla siz çözmüssünüz atmosferik yüklemeyi...
-
motorda herhangi bi vuruntu riski oluşmuyor değil mi?
safc tan takıp edıyorum , oem ecu da oluşan vuruntudan fazla değil, her aracta vuruntu olur ancak vtec2 ler bu konuda gerçekten çok başarılı sebebı ıse vuruntu sensörünün olması, motorda limit dışı vuruntu oldugunda ecu hemen ateşlemeyi retart yapıyor ve motor kırma riskiniz sıfır
-
E-5'TE her tarafa radar koyarsan
1000 cc 80 bg de alınır naslı olsan 70 km üzerine çıkamıyorsun
-
bizim burdada bi vtec2 var, hondacı bir ustanın arabası. 156 hp olduğunu söylüyor, nasıl yaptınız turbo felanmı var dedim, hayır dedi girişleri ve çıkışları biraz rahatlattık dedi. Doğrumudur acaba 156 hp manifolt egsoz ecu vs ile bence zor
-
156 hp mi :vaww valla bı dyno çıktısı görmeden ınanmak zor ama koskoca adam yalan söylemez heralde , 156 hp lık bır vtec2 stock vti en az 3 boy gecer 60-200 denemesinde >=ok