TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: accord55 - Mayıs 30, 2011, 08:46:44 ÖÖ
-
Arkadaşlar dün yolda giderken dikiz aynamda gördüğüm aracı çok beğendim, devasa boyutları vardı, önce toureg sandım ama beni geçince amarok diye bir araç olduğunu öğrendim, dünde NTV de araç tanıtımını izledim, tam bir canavar;
2.0 TDİ 163 HP 400 NM TORK
fİyat listesinde 4x4 için tredline 56 bin highline ise 64 bin tl yazıyor, otomobil ile arazi aracı karşılaştırılmaz ama bu kadar paranız olsa 2.0 motor 156 hp 192 nm tork accord mu yoksa yeni amaroku mu tercih edersiniz? tabi ben bu aracı alacak olsam direkt arka kasayı güzelce kapatır bir jip havası veririm.
-
crv alırdım:))
-
Çift kabin pick up.
ama şık duruyor. Ticari işini VW yiyip yuttu artık ( Caddy, Transporter).
Güzel bir kasası var. Tabi detaylı incelemek lazım.
-
çok etkileyici bir cüssesi var aracınzaten ön taraf komple tourege benziyor, gücüde müthiş 400 nm tork var hemde düşük devirlerde başlıyor, CRV yanına yetişemez o konuda
-
Böyle bir araç bakacak olsam navara yada parthfinder alırdım ;) İyi dizayn edilmiş bir navara bu aracı ezer geçer,wv'nin polosundan ticari kasalarına kadar aynı yüzü kullandığı için,yakında eski bir tip olarak göreceğiz bu araçları ;)
-
bence amarok navaradan daha başarılı olmuş ve tipi daha güzel.Ben navaranın arkasına oturdum ve dizlerim şöfürün dizine geçti. Bence iç mekanı çok kötü, hee amarokun içide çok kaba ama dış dizaynı süper olmuş...Amarok güzel bir tercih olur ama accordu arayabilirsiniz, çünkü pikap bence bi noktadan sonra sıkar...
-
abi napcaksın ben de ntv de izlemiştim deli bi araç ama araziye çıkmıosan bence gereksiz yani araba dik yokuşu kendi çıkıp inio die bi ton para verip hiç kullanmayınca olmaz bence :)
-
ne bilim arkasını kapatırsak SUV gibi olur diye düşündüm, memlekette bir sürü jip var ama kimsenin off road yaptığı yok, çoğu prestij, gösteriş ve yükseklik için tercih ediyor bu tür araçları, düşünsenize CRV 2.0 motor 150 ps 200 tork falan, adamların yaptığı araç 163 ps 400 nm tork, bu araçla benim diyen kapışamaz, güç desen güç karizma desen karizma, birde canlı olarak görmeniz lazım tv den farklı inanın.
-
Arkadaşlar dün yolda giderken dikiz aynamda gördüğüm aracı çok beğendim, devasa boyutları vardı, önce toureg sandım ama beni geçince amarok diye bir araç olduğunu öğrendim, dünde NTV de araç tanıtımını izledim, tam bir canavar;
2.0 TDİ 163 HP 400 NM TORK
fİyat listesinde 4x4 için tredline 56 bin highline ise 64 bin tl yazıyor, otomobil ile arazi aracı karşılaştırılmaz ama bu kadar paranız olsa 2.0 motor 156 hp 192 nm tork accord mu yoksa yeni amaroku mu tercih edersiniz? tabi ben bu aracı alacak olsam direkt arka kasayı güzelce kapatır bir jip havası veririm.
Dediğiniz gibi biri arazi aracı diğeri d sınıfı araç.
Şehirde yaşayan bir aile için accord tercih edilir sanırım. Ha insanın çitliği veya o tarz birseyi olur yada kırsalda yaşar parası olur, o zaman tercih edilebilir.
-
kayif işidir arazi aracı sadece kırsalda yaşayan veya off road a gidenlerin bineceği türden değildir yani içinde maceracı ruh varsa veya şehirde herkese tepeden bakıcam kırmızıda duran 1.6 hatta birçok 2.0 bineğin kafasına vurucam ayağımın altında güç olsun diyorsan amarok güzel bi araç showroomda incelemiştim baya güzel bi araç sadece kırsalda değil şehir içinde de park problemi hariç bence binek araca tercih edilebilir.
-
asfaltta 1.6 araçlar sizi sollarken çizilen karizmayıda bir daha toparlamak zor olur :) 4x4 araçlar asfaltta gerçektende çok başarısızdır. Mesela temde 2.5 tdi touregi 1.6 ies ile ağlattığımızı hatırlarım. Adam bizi geçecek diye takla atacaktı nerdeyse. Hız tutkusu olan biri 4x4 alırsa 1-2 ay sonra satar emin olun. Dağa tepeye gideceksen şehir dışına çıkıp macera yapacaksan amarok güzel seçim :) Yoksa accordun yanına yaklaşamaz.
-
asfaltta 1.6 araçlar sizi sollarken çizilen karizmayıda bir daha toparlamak zor olur :) 4x4 araçlar asfaltta gerçektende çok başarısızdır. Mesela temde 2.5 tdi touregi 1.6 ies ile ağlattığımızı hatırlarım. Adam bizi geçecek diye takla atacaktı nerdeyse. Hız tutkusu olan biri 4x4 alırsa 1-2 ay sonra satar emin olun. Dağa tepeye gideceksen şehir dışına çıkıp macera yapacaksan amarok güzel seçim :) Yoksa accordun yanına yaklaşamaz.
Bir kere cheroke kullandım. Ne demek istediğini çok iyi anlıyorum.
Araba bir sağa bir sola yaylana yaylana gidiyordu. Zaten alışmışız yerle bir araba kullanmaya...
Viraj dönerken takla atacaz sanıyordum. Ne kadar arazide gidemese bile bu araçlar asfalt koşullarına göre de yapılmamış.
Motoruna göre hp-ağırlık-tork ilişkisinden çıkan performans düşük devirlerde kendini belli ediyor. Yüksek devirler yalan.
-
yüksek devirlere gerek yokki bu araçlarda zaten o tork sana devir gereksinimi hisseddirmiyor a6 2.5 tdi kullandım kalkarken veya vites aralarında araç seni koltuğa yapıştırıyor ama devire bakıyorsun 3000 rpm bilemedin 3500 hızlanmaya bakıyorsun fişek gibi tork fazla olunca yetiyor bu aracın hantal olacağını hiç sanmıyorum t5 2.0 tdi lar uçak gibi çünkü.
-
yüksek devirlere gerek yokki bu araçlarda zaten o tork sana devir gereksinimi hisseddirmiyor a6 2.5 tdi kullandım kalkarken veya vites aralarında araç seni koltuğa yapıştırıyor ama devire bakıyorsun 3000 rpm bilemedin 3500 hızlanmaya bakıyorsun fişek gibi tork fazla olunca yetiyor bu aracın hantal olacağını hiç sanmıyorum t5 2.0 tdi lar uçak gibi çünkü.
Haklısın ama A6 2,5 tdi arazi aracı değil ki.. Babalar gibi asfalt canavarı.
Dolayısıyla şanzımanı, egzozu, aerodinamiği de arazi şartları için yapılmamış. Aynı şey değil.
-
yüksek devirlere gerek yokki bu araçlarda zaten o tork sana devir gereksinimi hisseddirmiyor a6 2.5 tdi kullandım kalkarken veya vites aralarında araç seni koltuğa yapıştırıyor ama devire bakıyorsun 3000 rpm bilemedin 3500 hızlanmaya bakıyorsun fişek gibi tork fazla olunca yetiyor bu aracın hantal olacağını hiç sanmıyorum t5 2.0 tdi lar uçak gibi çünkü.
Haklısın ama A6 2,5 tdi arazi aracı değil ki.. Babalar gibi asfalt canavarı.
Dolayısıyla şanzımanı, egzozu, aerodinamiği de arazi şartları için yapılmamış. Aynı şey değil.
ben amarok a6 gibi yürüyecek demedim zaten dediğim şey aracın torkuydu dikkat çekmek istediğim nokta a6 dizelin torkunun fazla oluşu sürüşü ne kadar değiştirdiğiydi ki bu araç ondan bile 100 nm daha yüksek torka sahip .
-
aldığım dergide navara vs amaroku karşılaştırmışlar. genel hatlarıyla navarranın amaroktan daha lüks ve konforlu olduğunu yazmışlar. amarokun off road performansı gayet tatminkarmış. araca 5 yıldız üzerinden 4.5 yıldız verilmiş dergi tarafından. sorunuzun tam cevabına gelirsekte sizin içinizden geçenler önemli. anladığım kadarıyla aracı SUV a çevirme gibi bir hevesiniz var o zaman alın bir amarok çıkarın tadını :)
-
arazi aracı asfaltta performans gösteremez görüşüne katılmıyorum, bahsettiğim araç üzerime çıkacaktı nerdeyse, adam uçarak gidiyordu, aynı gün NTV de tanıtımını izledim, 400 tork olduğunu duyunca adamın niye öyle gittiğini anladım:)
bence denemek lazım, hisselerim kuvvetli ve keyifli bir araç diyor, tipi zaten güzel bence
-
arazi aracı asfaltta performans gösteremez görüşüne katılmıyorum, bahsettiğim araç üzerime çıkacaktı nerdeyse, adam uçarak gidiyordu, aynı gün NTV de tanıtımını izledim, 400 tork olduğunu duyunca adamın niye öyle gittiğini anladım:)
bence denemek lazım, hisselerim kuvvetli ve keyifli bir araç diyor, tipi zaten güzel bence
mutlaka aracı dene ondan sonra karar ver vw showroom una git bi test sürüşü iste
-
bende o aracın keyifli olacağını düşünüyorum açıkçası.
-
arazi aracı asfaltta performans gösteremez görüşüne katılmıyorum, bahsettiğim araç üzerime çıkacaktı nerdeyse, adam uçarak gidiyordu, aynı gün NTV de tanıtımını izledim, 400 tork olduğunu duyunca adamın niye öyle gittiğini anladım:)
bence denemek lazım, hisselerim kuvvetli ve keyifli bir araç diyor, tipi zaten güzel bence
test edin ama hız yapmak için alacaksanız hiç almayın baştan söylemesi. çünkü bu araçların mekaniği , çekişi , aerodinamiği off road şartlarına göre hazırlanıyor asfalta göre değil.
-
bildiğim kadarıyla 2010 accord un düz vites seceneği yok, yani otomatik araba alan adamın cok fazla serilik gazlama derdi olmamalı sonucta düz vites araclara göre cok büyük dez avantajın olcak. yani 2.4 accorddan sonra 2.0 accord anca keser sizi önceki aracınız harikaydı.
amarok'a gelince arkadasların değindiği gibi polo golf jetta passat vs vs her aracı önden birebir aynı yüze sahip bi marka volkswagen. kaldı ki amarok un yüzü diğerlerinin tümünden daha cirkin ve basarısız olmus, gercekten bi googledan bakın aracın resimlerine vw sitesinde allayıp pulluyorlar ancak yoldaki hali hic de öyle güzel falan değil..
fikrimizi sormussunuz benim fikrim ; canınız istediğinde hondanın yüksek devirlerini kullanıyor kesiciye kadar basıyor ve sol seritte uzayıp gitmekten keyif alıyor iseniz 4x4ler sizi üzecektir. zaten bi dizel benzinli aracla yürüyemezken 4x4 hepten keyif kacırır. diceğim o ki dizel arac icindekine cok keyiflidir, tork değeri biraz yükselince koltuga yapıstırır spor araba hissi verir offf cok güzel kacıyo be dedirtir ki bu sırada yanınızdan benzinli bi arac yüksek devirlerde gecer gider..
en iyi dizel 4700-5000 devirlere kadar cıkabiliyor saglıklı sekilde. tork'u ne kadar yüksek olsa da hızlanması benzinli kadar iyi olamaz. benzin konusunda derdiniz yoksa alın accord'u
-
arkadaşalar amarok arazi koşullarında navara l300 hılux gibi pıckup lardan geride kalmıştır.(test edilmiştir)
fakat konfor yönünde hepsinden önde.
-
arkadaşalar amarok arazi koşullarında navara l300 hılux gibi pıckup lardan geride kalmıştır.(test edilmiştir)
fakat konfor yönünde hepsinden önde.
O zman otomobilin yüksek hali diyelim buna :) Zaten Navara,tabir-i caiz ise Davara :D En beğendiğim pick-up.
-
2 sene önce amcamda 4*4 vardı antalyalılar bilir kumköyda sahile bi girdik davar gibi çekiyo kum falan dinlemiyo yol lastikleriyle düşünün.aynı şekilde bizdede 4*2 vardı tabir i caiz se köpek gibiydi.satmak için 2 ay uğraştık 2. eli biraz zayıf.
-
arkadaşlar dün ntv de konuydu bu araç izledinizmi bilmiyorum ancak hünerleri gerçekten yüksekti aracın 45 derecelik açıda gitmesi 4x4 veya arkadan itiş seçenekleri yakıt tasarrufu yokuş aşşagı ınerken bozuk yolda kendı ınmesi adam araçtan iniyordu araç kendi iniyordu ve birde hoşuma giden bir özellik daha araç arazide fren yaparken kumu çakılı tekerin önüne toplayan bir şekilde frenliyor ve çok daha rahat duruyor ... zaten içi normal bildiğimiz golf,polo v.s aynı vw tasarımıydı
-
(http://img836.imageshack.us/img836/4359/hondaridgeline2010.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/836/hondaridgeline2010.jpg/)
Bence Amarok ile ilgili bir kıyas yapılacaksa, bu kıyaslama Ridgeline ile olmalıdır.
http://automobiles.honda.com/ridgeline/
41 kere maşallah, nasıl bir Honda'dır bu. Türkiye'ye dizel motor ile gelse, piyasa alt üst olur.
-
senin dediğin honda ridgeline 3.4 motor v6 .1si fiyatı nasıl olur bu tr ye gelirse :D ikincisi de buna nasıl yakıt yetiştircen :D ama allah var mükemmel bir şey..
-
aynen bu aracın hamuru arabistan ve amerika için yoğrulmuş... :D :D ama uzay alet...
-
(http://img836.imageshack.us/img836/4359/hondaridgeline2010.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/836/hondaridgeline2010.jpg/)
Bence Amarok ile ilgili bir kıyas yapılacaksa, bu kıyaslama Ridgeline ile olmalıdır.
http://automobiles.honda.com/ridgeline/
41 kere maşallah, nasıl bir Honda'dır bu. Türkiye'ye dizel motor ile gelse, piyasa alt üst olur.
hondanın yararlanamadığımız nimetlerinden sadece bir tanesi :) mükemmel duruyor
-
hem 4x4 çok yakmaz mı dizel olsa bile?
-
Ticari olarak düşünürsen bence alınır
ama accordun konforunu bulamazsın
-
amarok kızılderili dilinde kurt demek. isim güzel, araç güzel. tercih kalıyor geriye. 4x4 e mi binmek istiyorsun, binek araca mı?
-
Ridgeline fenaymıs :D avalanche havasını aratmıyor nerdeyse
-
Arkadaşlar haklısınız, bu motora vergisi ve yakıtı yüzünden ülkemizde binmek yürek ister. Bari şu kasaları motorsuz şekilde getirseler de bizim vtecleri taksak sanayide. :D
Çok fena araç, Hummer gibi duruyor.
Bu örneği buraya koyma sebebim, Honda'nın nimetlerinin %80'inden mahrum oluşumuz. Daha ne arabalar var, biz ancak Civic ile yetinmeye çalışıyoruz. (En çok satılan Civic olduğu için dedim, yoksa City, Jazz, Accord vs. de mevcut.)
-
yakıtıydı vergisiydi her şey den marum kalıyoruz.ne arabalar var...
-
o araç accord'la mukayese edilmez de... bence vw'den 4x4 alınmaz... onu alacağına isuzu al ağlama sonra... işim gereği şantiyelere koşup duruyorum... bence isuzudan sağlamı yok arazi şartlarında... navara çok konforlu ve havalı ama isuzu kadar uygun değil arazi şartlarına... amorok da ancak asfalt arabası olarak kalır bence... sanayiciler falan alır ancak... şantiye için alman arabası almanın bi anlamı yok zannımca
-
internette test videolari var.dag tepe dinlemiyo bu canavar