TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Problemler ve Çözümleri => Konuyu başlatan: sehzat - Temmuz 30, 2006, 04:06:12 ÖS
-
HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ve FİNANSSİGORTA ya gönderilen mail aşağıda ki gibidir.Tüm TEAMHONDATURKEY.com üyelerinin bilgisine sunulur
HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. ye haddimi aşmadan sizlere felsefenizi hatırlatarak başlamak
istiyorum.
HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş. BAYİLİK ŞARTLARI
Honda Felsefesi ile bütünleşebilecek düşünce yapısı.
Honda Felsefesi
Temelde İnsana Saygı ve 3 Memnuniyet ilkelerine dayanır. İnsana Saygı ilkesinin üç temel fonksiyonu İnsiyatif, Eşitlik ve Güvendir. 3
Memnuniyet ilkesi ise kısaca, satın alırken, satarken ve yaratırken bunları yapmaktan memnuniyet duymaktır.
Sayın yetkili ,
Aracımı kaza yaptığım için yaklaşık olarak 1 ay önce sigortamın anlaşmalı servisi olduğundan dolayı CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ. ye yaptırılması
için teslim ettim.Bu arada aracım daha 2006 model ve de 1600 KM olduğunu da belirtmek isterim.29.07.2006 tarihinde saat 11:00 de aracımı
teslim aldım.Aracımı teslim alırken CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ. nin servis danışmanı olduğunu düşündüğüm Burcu Hanım ile beraber
arabamın yanına gittik.Aracı incelerken birkaç detay olmayacak kadar bariz olarak gözüken hataların atlanıldığını gördüm.
Bunların birincisi komple tamponun değiştirildiği bir aracta sağ sis far yuvasının darbeli ve de ezik hali ile tekrar
değiştirilmeden sıfırmış gibi yerine neden takıldığını sorduğumda bana kasko bu tarz arabalarda sis farının ekstra parçaya
girdiğinden dolayı ödeme yapmadığından değiştirmediklerini söyledi.Bu açıklamalar bana çok anlamsız geldi.Çünkü ben
aracımı alırken 1.4 ES OTOMATİK VİTES ELITE olarak yani FULL bir araç aldım.Servisten TEKNİK bir arkadaşı çağırıp durumu
açıklamasını isteyen BURCU hanım TEKNİK personelin söyledikleri konuşmalar karşısında sadece susmak durumunda kaldı. TEKNİK
personelin bana “KUSURA BAKMAYIN BİZİM HATAMIZ DİKKATİMİZDEN KAÇMIŞ VE İSTEDİĞİNİZ ZAMAN GETİRİN HEMEN
DEĞİŞTİRELİM DEMESİ “inanın üzerinde bütün BUZLARI eritti.Evet dedim işte bu.Gerçekten her şey çok iyi.Aldığı eğitimin ve de HONDA
FELSEFESİNİN hakkını veren bir personel.Bravo dedim.Kendisine yaklaşımından ötürü teşekkür ettim.
Daha sonra aracı TEKNİK personel ile beraber incelemeye başladık.Silecek ve kaput arasında ki plastik kapağın sağ kısmının gözle
görünecek şekil de çizik olduğunu tespit ettik.TEKNİK personel sağ kapağında atlanıldığını kabul ederek ÖZÜR DİLEDİ.Yine kendi kendime
HELAL OLSUN dedim.
Tekrar başladık kaldığımız yerden kontrole.Daha sağ silecekten 20 CM ayrılmadan aracımın ön cam da kaynak yanıklarını
gördük.Sanırım kazadan dolayı araca kaynak yapılırken sıçramış olduğuna kanaat getirdik TEKNİK personel ile.TEKNİK arkadaş bir üstüne
haber verdi.Sanırım gelen yetkili GERÇEK UZMAN TEKNİK personel idi.Hemen hiç tereddütsüz CAM için değiştirin dedi. Kendi kendime her
şey kötü gitsede yine de anında çözüm üretildiği kanaatine vardım.Bu arada TEKNİK personel ve BURCU hanım kendi araların da plastik
kapağın çiziğinin çok olduğu kısım ile cam a temas eden yere darbe yaparak kırılıp sigorta dan CAM ı ve de ÇİZİK KAPAĞI karşılıyabileceklerini
bana belirtti. Daha sonra UZMAN TEKNİK personel de bu fikire katıldı ve de bana hafta içi getirin bir günde hepsini yapar size teslim ederiz
demesinden sonra CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ. den ayrılarak evimin yolunu tuttum.
Yaklaşık yarım saat sonra eve geldim.Otopark ta arabamı içime sinmediğimden dolayı bir kez daha kaldığımız yerden
kontrol e başladım.Ön camdan itibaren tekrar kontrol e yalnız başıma başladım.Ne göreyim SAĞ ARKA CAM,SAĞ KELEBEK
CAMI,ARKA CAM, SUNROOF aracın her tarafına KAYNAK PARÇALARI DOKUNMUŞ.Dahası ise Aracımın tavanın da bile KAYNAK
LEKELERİNİN bulunması benim için BARDAĞI TAŞIRAN SON DAMLA OLDU ve de Artık dayanamadım LANET OLSUN verdiğim
firmaya dedim.Bu karşılaştığım durumlar karşısın da her şeyi kabullenebilirim.Araç bana teslim edilirken bile içinin temiz
olmamasını sorun bile etmedim.Aracın içinden çıkan araca takılan orijinal parçaların AMBALAJLARI nın (halen elimde) kabulu bile çok daha kolay ve basit bir konu olurdu.Diğerlerinin yanında…. CAM lar komple değişir çözüm ü bulunur da TAVAN için çözüm asla olmaz.Ve de ben bunu kabul etmek bile istemiyorum.
Artık bu kadar olaydan sonra haddimi aşarak sizlere felsefenizi hatırlatmak istiyorum.
Sayın YETKİLİ,
!!!Size soruyorum!!!
BU FİRMA “CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ. “
Bayilik yapabilmek için “Honda Felsefesi ile bütünleşebilecek düşünce yapısı” na SAHİP Mİ?
Bayilik yapabilmek için ”Kendi hatalarından dolayı verdiği zararı sigorta şirketine İLLEGAL YÖNTEMLER kullanarak HAKSIZ KAZANÇ
Elde eden ; “DOĞMAMIŞ YETİMİN HAKKINA TECAVÜZ EDİP” çıkar sağlayan ,düzenli olarak vergilerini ödeyerek DEVLETIN KALKINMASINA
faydası olan nice insanların verdiği VERGİLER ile dönen SİGORTA FONUNUN bu şekilde dolandırılmasını SAĞLAYAN DÜŞÜNCE
SİSTEMİNE SAHİP PERSONEL YETİŞTİRİP ÇALIŞTIRAN “CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ”
Bayilik yapabilmek için Sizin FELSEFENİZE SAHİP Mİ ?
Temel de İnsana Saygı ve 3 Memnuniyet ilkesine dayandırdığınız; İnsana Saygı ilkesinin üç temel fonksiyonu İNSİYATİF, EŞİTLİK ve GÜVEN
kriterlerine ve de 3 Memnuniyet ilkesinin ise SATIN ALIRKEN, SATARKEN ve YARATIRKEN bunları yapmaktan memnuniyet duyabilecek bir
yapıya sahip olabilecek bir firma olduğu kanaatinde misiniz?
Yoksa siz de şu mantıklamı yaklaşıyorsunuz.
Ticari Tecrübe
Satış, Servis ve Parça hizmetlerinin aynı çatı altında bir bütün olarak verileceği bir bina veya Honda Türkiye Standartlarına uygun bir plaza projesinin uygulanabileceği arsa alternatifine sahip olmak ve Mevcut arsa veya bina alternatifinin ana arterlere direkt cepheli olmasıdir.
SHOWROOM SERVİS+PARÇA TOPLAM KAPALI ALAN AÇIK ALAN
1. BÜYÜK ŞEHİRLER
İstanbul
Ankara
İzmir 600m2 1.800m2 2.400m2 1.000m2
2. ORTA ÖLÇEKLİ ŞEHİRLER
Kocaeli
Bursa
Adana
İçel
Antalya
Konya 500m2 1.200m2 1.700m2 750m2
3. KÜÇÜK ÖLÇEKLİ ŞEHİRLER
Yukarıdakilerin dışında kalan şehirler 400m2 600m2 1.000m2 500m2
Sayın Yetkili,
Eğer
HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş iseniz HONDA FELSEFESİNİ ciddiye almanızı TAVSİYE ediyorum.
Aksi takdir de
Ticari tecrübe yi ciddiye alacaksanız
En önce yapmanız gereken felsefesini para için değiştirmeyecek olan aşağıda ki bildiğim ve de Anadolu nun çoğu yerinde ki bilmediğim
YETKİLİ BAYİİ lerin YETKİLERİNİN İptalini yapmanız gerekeceği kanaatindeyim.
Ayışığı ,******, Marmara, Yazeks, Çiftkurtlar, Park, Damla……..vs
Sayın yetkili,
Bu yaşadıklarımın beni ne kadar kötü etkilediğini sanırım anlamışsınızdır.Şu an zaman 30.07.2006 saat:02:09 . Hafta sonu evimde dinlenmem
gerekirken gecenin 02 sin de ben TİCARİ TECRUBE ye sahip “CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ” in aracımı ve de günü mü KABUS a çevirmesi ile
uğraştığım işler e şaşırıyorum.
Açıklamalar:
1-29.07.2006 da yaklaşık 23:00-24:00 saatleri arasın da 0 800 211 61 65 numaradan müşteri ilişkilerine kayıt açtırdım
2-Elimde aracın problemli parçalarına ait tüm resimler mevcuttur.
3-Sadece bilgi@honda.com.tr adresine değil konu ile bağlantılı olduğunu düşündüğüm bilgi@finanssigorta.com ve info@finanssigorta.com ve ya
Sigorta firmasının birkaç adet acentasına merkez e iletmek kaydı ile
4-Sigorta firmasınıda ve de İstanbul da mevcut olan HONDA FELSEFESİNE sahip YETKİLİ BAYİİ leri de bilgilendireceğim.
Şehzat ILGIT ,Olarak
ben üzerime düşün görevi HONDA alarak ve de yaşadıklarımı hak etmediğimi size anlatmak kaydı ile görevimi yaptığım
kanaatindeyim.
Siz de
HONDA TÜRKiYE OTOMOBİLCİLİK A.Ş Olarak
İnanıyorum ki HONDA TÜRKİYE için çok emek verdiniz.Bu emeği bu tarz düşüncelere sahip firma ya da personelin bozmasını istemezsiniz.
Gereğini yapacağınıza 6 yıllık bir HONDA kullanıcısı olarak sonsuz GÜVEN erek inanıyorum.
Saygılarımla
Şehzat ILGIT
sehzat@ilgit.com
0 533 697 1997
34 DB 9032
-
Geçmiş olsun, gerçekten güzel yazmışsınız. Umarım olumlu bir yanıt gelir ve sorunlar ortadan kalkar..
-
inşallah sorununuz çözülür. gerçekten çok açıklayıcı ve saygılı bir şekilde sorunlarınızı dile getirmişsiniz. gelen cevaplardan da haberdar ederseniz bu konu altında memnun olurum.
-
çok geçmiş olsun. umarım gereken duyarlılığı gösterirler.
-
Herkese selamlar,
Bu gün inanın ki çok hareketli geçti.Telefon trafiğim hat safha da idi.Cem honda plaza dan ilk arayan Servis müdürü(Servis te yanima gelip TEREDDÜTSÜZ camı değiştirin diyen kişi UZMAN TEKNİK PERSONEL miş).Kendisi bana çok ağır ithanlarda bulunduğumu belirti.Ve de BU İŞİN MAHKEMELERE TAŞINABİLECEĞİNİ SÖYLEDİ daha sonra aracı tekrar getirip kontrol etmeleri gerektiğini belirtti.Ben ise kibarca daha sonra belki olabilir önce tarafsız bir başka yetkili servis te önce ekspertiz raporu hazırlandıktan sonra CEM HONDA ya geri getireceğimi belirttim.Ve de görüşmemiz 25-30 dakika sürdü.Her ikimiz de özeleştirimizi yaptık ve de görüşmeyi problemsiz şekilde sonlandırdık.
Daha sonra HONDA A.Ş den sanırım müşteri ilişkilerinden MURAT KOŞ bey aradı ve bana ne istediğimi sordu.Ben de aracıma ekspertiz yapılmasını istediğimi belirttim.Onlar da istediğim yer de ekspertiz yaptırabileceğimi söylediler.Ben ise evime 1 KM mesafe de bulunan ****** ı tercih ettiğimi söyledim.Bana randevu ayarlayıp tekrar döndüler.Servis müdürü MUSTAFA bey e haber verildiğini istediğim zaman götürüp gösterebileceğimi söylediler.
Yaklaşık olarak 1,5 saat sonra CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ nin Genel Müdürü Sayın EMİR bey beni aradı.Olayları sıfırdan itibaren konuştuk.Kendisi bana karşı çok mantıklı ve de çok düzeyli yaklaştı.Ve bana keşke ilk önce bana gelseydiniz ben konuları halledemezsem daha sonra HONDA A.Ş ye gitseydiniz dedi.Olayı bu kadar büyütmenin yanlış olduğunu söyledi.Ben ce de olayı belki biraz abarttım diye düşündüm.Aslında her yer de bir SİNSİLE vardı.Ama olaylar CUMARTESİ olmuştu.Ben santarali aramıştım.Bana şirkette sadece EMİR bey in olduğunu söylemişti.Ama ulaşamamıştı kendisine .Ya da ulaşmak istememişti.Tabiki de ulaşamayınca çok sinirlenip yazı yazmaya karar vermiş olduğumu belirttim.EMİR bey bana bu olayların şirketin itibarını etkileyeceğini belirtmesi biraz ÜZÜLMEME sebep verdi.Daha sonrasın da ise yapacak bir şeylerin olmadığını sonunun nerelere gideceğini berarber takip edelim ve de görelim dedi.Ve de akşam yaptıracağım ekspertiz raporunun sonucuna beraber bakalım dedi.Görüşmemizi Saygı doğrultusun da bitirip karşılıklı teşekkür ettik.
İşimden çıktıktan sonra saat 17:30 gibi ****** PLAZA ya gittim.SERVİS MÜDÜRÜ MUSTAFA BEY ile görüştüm.Olayları üstün körü anlattım.Ve de aracıma EKSPERTİZ yapılmasını istediğimi belirttim.Bilgilerinin olduğunu söyleyerek önce üstün körü şikayetlerimi ve de problemlerimi belirttiğim yerleri tek tek inceledi.Fakat hiç yorum yapmadı sadece tarafsız bir şekilde işini yaptı.Daha sonra aracı temizletti.Araca promlem olacak yerlere pasta cilasına kadar yaptı ve de tekrar deyatlı şekilde inceledi.Ve ben işin boyutunu aşarak güvenim kalmadığı için YAPTIKLARI KAPORTA BOYA İŞLERİNİ de faturasına bakılarak tekrar incelemesini istedim.Bir kaç UZMAN KADROSU ile inceledi ve de kontrol işlerini bitirdi.Daha sonra raporu hazırladı.Biraz karşılıklı konuştuk.
SONUÇ NE Mİ OLDU….
ALLAH YÜZÜMÜ SİZLERE KARA ÇIKARTMADI
MAİL de NE YAZDIYSAM (TAVAN VE SUNROOF DIŞINDA) YAZDIKLARIMIN FAZLASINI TESPİT ETTİLER
İŞTE EKSPERTİZ RAPORUN SONUÇU:-----FELAKETTE DİYEBİLİRSİNİZ----
1-Sağ ön sis lambası bakaliti üzerinde çizik var.
2-Sağ ön havalandırma bakaliti üzerinde çizikleri var.
3-Ön cam üzerinde birkaç noktada lekeler var.
4-Sağ arka kelebek camı ve arka cam üzerinde derin lekeler var.
5-Aracın arka koltuğu üzerinde parça etiketi var
BURAYA KADAR HERŞEY BENİM SÖYLEDİKLERİMİN AYNISI.
EKSTRA BULUNANLAR FACİA DOĞRUSU
6-Sağ ve sol ön çamurlukların direkler ile birleştiğinoktalar da boya dökülmeleri görüldü.
7-Sağ ve sol ön kapı kenarların da boya dökülmeleri var.
6 ile 7 madde yi görünce ŞOK oldum.Bu FİRMA fatura da 600 YTL BOYA parası kesmişti.MUSTAFA bey e bunun nasıl olacağını sorduğumda sadece BANA GÜLDÜ.
Ben ona ve yanında ki arkadaşlara BALYOZ la çamurluğu yerine oturtmaya çalışmışlar herhalde dedim.Ve de raporu aldım.
MUSTAFA bey e sadece ikimizin bulunduğu ortamda ŞUNU SORDUM
****** olarak böyle bir şey başınıza gelse SİZ ne yapardınız dedim…
O ise bana BİZİM BAŞIMIZA BÖYLE BİRŞEY ASLA GELEMİYECEĞİNİ KALİTE KONTROL e önem verdiklerini defalarca tekrarladı.Ve de oradan ayrıldım.
Saat şu an 22:54
ŞİMDİ
CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ nin SAYIN SERVİS MÜDÜR Ü ;
Bana demiştiniz ki ,
BU İŞİN MAHKEMELERE TAŞINABİLECEĞİNİ SÖYLEMİŞTİNİZ.
Bu söylediğinizi bir kere daha düşünün derim.
CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ nin Genel MÜDÜRÜ Sayın EMİR bey
Ben görevimi yaptım.EKSPERTİZ raporunu da aldım.Söylediklerimin tamamını HONDA A.Ş nin yetkili servisi tarafından da TESCİL ledim.Artık bana HAK VERECEĞİNİZİ BİLİYORUM.Bundan sonra da görev önce size sonra HONDA A.Ş ye düşüyor
CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ ve de HONDA A.Ş nin saygı değer YÖNETİCİLERİ
HADDİMİ AŞMADAN HONDA DOSTUNDAN sizlere bir SORU!!!!!!
Ticari tecrübe yi ciddiye alacaksanız ?
Yoksa
HONDA FELSEFESİNİ mi?
Saygılarımla
Şehzat ILGIT
****** raporunun iş emri numarası:73489
(http://img272.imageshack.us/img272/6179/raporjh9.jpg)
-
konu ilgili bölüme taşınmıştır.
-
sizin açınızdan sorunun çözülmesi gerçekten sevindirici. bende arabamın arka tamponunu biraz çizdiğim için Honda Cem'e boyatmayı düşünüyordum. Bu yazılanları okuduktan sonra tamamen vazgeçmiş bulunmaktayım. Belki haberimiz olur, belki olmaz. Ama Honda A.Ş.'nin yetkili servisi olan Honda Cem hakkında yapacağı yaptırımları merak ediyorum. :evil:
-
Olayın güzel bir şekilde sonuçlanmasına sevindim.. Umarım öyle denildiği gibi mahkeme vs. işler çıkmaz..
(Bu arada hazır sözü geçmişken şunu söylemek geldi içimden, CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ nin Genel Müdürü Sayın EMİR Bey çok iyi, çok bilgili, kültürlü birisidir. Siyah Type-R'ı olan Can arkadaşımız da aracıyla ilgili her şeyi CEM OTOMOTİV LTD.ŞTİ'de yaptırıyor. Emir Bey ile de bu vesile ile tanışmıştık. İçimden geldiği için yazayım dedim..)
Tekrar geçmiş olsun...
-
******'la olan olaylarımı ben anlatmayayım isterseniz :) Ayışığını tercih ediyorum ben , ******'ın kapısının önünden dahi geçmem bir daha.
-
demek oluyor ki herkesin belirli servisler ile sorunlar yaşadığı bir gerçek.. hatasız servis olmaz diyelim.. :evil:
-
demek oluyor ki herkesin belirli servisler ile sorunlar yaşadığı bir gerçek.. hatasız servis olmaz diyelim.. :evil:
Katılıyorum.. "Bizim ülkemizde hatasız servis varsa bu da olsa olsa Borusan olur" diyeceğim ama kesin bizim bilmediğimiz sorunlar vardır orda da :)
-
demek oluyor ki herkesin belirli servisler ile sorunlar yaşadığı bir gerçek.. hatasız servis olmaz diyelim.. :evil:
Katılıyorum.. "Bizim ülkemizde hatasız servis varsa bu da olsa olsa Borusan olur" diyeceğim ama kesin bizim bilmediğimiz sorunlar vardır orda da :)
orda neler var bi bilseniz...Onur erdemin arabayı hatırla (borusan çıkışlı :dissiz :dissiz )
-
demek oluyor ki herkesin belirli servisler ile sorunlar yaşadığı bir gerçek.. hatasız servis olmaz diyelim.. :evil:
Katılıyorum.. "Bizim ülkemizde hatasız servis varsa bu da olsa olsa Borusan olur" diyeceğim ama kesin bizim bilmediğimiz sorunlar vardır orda da :)
orda neler var bi bilseniz...Onur erdemin arabayı hatırla (borusan çıkışlı :dissiz :dissiz )
:) Haklısın abi.. O an hiç aklıma gelmemişti bu.. Demek ki "kesin bizim bilmediğimiz sorunlar vardır orda da" dediğim doğruymuş :)
-
vay arkadaş ya olaya bak;şok oldum yani zaten bunların geneli yedek parça orjinal diye dayıyo çin malı parçaları... aman dikkat arkadaşlar...
-
büyük geçmiş olsun. konuyu baya net bir şekilde yazmışsın, bu arada durumun olaysız bitmesine sevindim yine inş mahkeme vs durumların olmass
-
geçmiş olsun bu tarz konularda aydınlattığınız için teşekkür ederim
eee bizde ona göre karar vericez
-
demek oluyor ki herkesin belirli servisler ile sorunlar yaşadığı bir gerçek.. hatasız servis olmaz diyelim.. :evil:
Katılıyorum.. "Bizim ülkemizde hatasız servis varsa bu da olsa olsa Borusan olur" diyeceğim ama kesin bizim bilmediğimiz sorunlar vardır orda da :)
Borusan ın da konteyner dan düşen 1 BMW yi boyatıp kazasız 0 araç olarak sattığını duymuştum...
-
arkadasım sonuç olarak arabanı değiştirmediler mi?ne oldu? kendi hataları sonuçta eğer hala sıkıntı yaşıyorsan tüketici haklarına başvur. onlar gerekni yapar? kusursuz servis olmaz diye bişey yok. neden honda alıyoruz. ben de bir honda sevdalısıyım. ama tüm honda servislerinde kaporta sorunu var. ve bunu bunu aşamıyorlar. merak etmeyin samsunda da aynı kaporta problemi var. AMA YİNE DE HONDAAA....yeniden honda alacammmm...
-
hayırlı günler şehzat bey sizin gibi düşünceli insanlar bu ülkede olduğu müddetçe honda kullanıcılarının sırtı yere gelmez. Ben aracımı cem otomotivden almıştım adamlar 1000 lık bakıma bile beni çağırma gereginde bulunmadılar. Bunlar sadece partilere ve araç tanıtımına çağırıyor.Soğolsun ki park otomotiv var hiç bir sorun yaşamadım. Sizin anlattıklarınızdan sonra aracımın kırılan kelebek camını bile cem de alıp kendim taktım bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.http://
-
sercan yanlış anlama ama senin 1000 lik bakımını servis nerden bilip te seni çağırıcak anlamadım ?
yani 1000 kilometre olduu vahiy yoluyla falan mı gidiyo ?
vala bende aracımı hondacemden aldı şuana kadar şans mı diyelim yoksa bu sözkonusu maillerin szamanında gerekli yerlere ulaşması sayesindemidir bilinmez sorun yaşadığım söylenemez hatta çok da rahat ettim .
Emir beyle çok fazla olmasada tanışmışlığımız vardır gerçekten arkadaşın dediği gibi iyi niyetli ve son derece Honda Felsefesi çerçevesinde bi insan olduunu düşünüyorum ..
-
Aracı Alırken 1000 Km. Bakımı Ücretsiz Derler Genelde.Sercan Ondan Bahsediyor Fieber..Ben Aldığımda Ayışığı Çağırdı Mesela
-
BU DEDİĞİN OLANAKSIZ ARKADAŞIM BU KONUDA CİDDİ YAPTIRIMLAR VAR. SERVİS MÜŞTERİ İSTEĞİ HARİCİNDE YAN SANAYİ PARÇA TAKMAZ. HA BU BAZY BAYİLERDE MÜŞTERİ İSTESEDE OLMUYO BAZILARINDA MÜŞTERİ ADINA YAN SANAYİ PARÇA SERVİS TARAFINDAN TEMİN EDİLİP TAKILIYOR AMA MÜŞTERİ İSTEĞİ İLE BAZI SERVİSLERDEDE PARÇA EĞER MÜŞTERİ GETİRİR İSE SADECE İŞÇİLİK ÜÇRETİ ALINARAK TAKILIYO YANİ BU AĞIR Bİ İTAM OLUR
vay arkadaş ya olaya bak;şok oldum yani zaten bunların geneli yedek parça orjinal diye dayıyo çin malı parçaları... aman dikkat arkadaşlar...
-
AH BE ARKADAŞIM 1000 KM BAKIM 1 AYLI SÜREYE TEKAMÜL EDER SİZ O ARACIN KATOLOGLARINA VE SERVİS KİTAPLARINA Bİ BAKIN BİLİNÇLİ KULLANICA OLMAKTAN ÖTE GELİR BU DURUM O KİTAPLARI OKUSUNLAR BAKIMLARINI TAKİP EDEBİLSİN DİYE KOYUYO HONDA ARACIN İÇİNE. BAKIM ZAMAN HESAPLARI AYLARA GÖRE YAPILIYOR. ARACIN İLK 1000 KM BAKIMI 1 ARACIN SATIN ALINTIĞI TARİHTEN İTİBAREN 1 AYLIK SÜREYE TEKAMÜL EDER DİĞER BAKIMLAR İSE 10.000 KM VEYA 1 YIL OLARAK DEVAM EDER BU ESKİDEN 6 AY VEYA 10.000 KM İDİ. SON YAYINLANAN BİLDİRİSİNDE HONDA SÜREYİ TÜM MODELLERDE 1 YILA CIKARTTI.
sercan yanlış anlama ama senin 1000 lik bakımını servis nerden bilip te seni çağırıcak anlamadım ?
yani 1000 kilometre olduu vahiy yoluyla falan mı gidiyo ?
vala bende aracımı hondacemden aldı şuana kadar şans mı diyelim yoksa bu sözkonusu maillerin szamanında gerekli yerlere ulaşması sayesindemidir bilinmez sorun yaşadığım söylenemez hatta çok da rahat ettim .
Emir beyle çok fazla olmasada tanışmışlığımız vardır gerçekten arkadaşın dediği gibi iyi niyetli ve son derece Honda Felsefesi çerçevesinde bi insan olduunu düşünüyorum ..
-
arabamdan sıkayetcıyım km de 500ykrs yakıyo
-
gercekten hakkınızı aradıgınız ıcın ve bu hareketınızle bızlerede ornek oldugunuz hondayı dah ıyı kalıtelı gunlere tasıdıgınız ıcın tesekkur ederım... ayrıca honda a.s. de musterılerının haklarına olan saygısından ve yardımından dolayı teskkurler...
-
İlginç bir detay...
Bahsedilen seviste 2006 yılı müşteri memuniyeti birincisi diye pankart asılı 2senedir. Olay 2006'da yaşandığı için dikkatimi çekti. Demekki bir şekilde müşteri memnuniyeti sağlanmış heralde:)
-
BENDE CİVİC 18 İ-SHİFT VAR ARABAMIN ARKA CAMI KIRILDI AMA MALESEF CAMI YOK JAPONYADAN GELECEKMİŞ ŞİMDİ SORARIM SİZE YENİ OLAN VE HALA ÜRETİMDE OLAN Bİ ARABANIN CAMI OLMAZMI YA BİR CAM YÜZÜNDEN DÜNYA KADAR PARA SAYDIĞIM VE KENDİNİ ÖVE ÖVE BİTİREMEYEN HONDA ARABAM 2 HAFTADIR GARAJDA VE NE SERVİSİN UMRUNDA NE DE FABRİKANIN KAÇ KERE ARADIM YETKİLİYE BAĞLAMIYOLAR SİZE DÖNECEKLER DİYOLAR DÖNENDE YOK BEN ÇİN ARABASI ALSAM BÖYLE REZİLLİK YAŞAMAZDIM YAZIKLAR OLSUN
-
boncelikle uzucu bir olay gecmis olsun.
servislerin bu sekilde davranmasinin ana sebebi biz tuketicler oldugumuzu unutmayalim. Eger sehzat bey gibi sorunlarimiz dile getirmezsek bu is boyle gider. Onlarinda cani yanmaliki bu isler duzelsin. Bundan sonra bu firma agziyla kus da tutsa eski itibarini geri getiremez ama digerleri belki ornek alir.
tekrar gecmis olsun
-
BENDE CİVİC 18 İ-SHİFT VAR ARABAMIN ARKA CAMI KIRILDI AMA MALESEF CAMI YOK JAPONYADAN GELECEKMİŞ ŞİMDİ SORARIM SİZE YENİ OLAN VE HALA ÜRETİMDE OLAN Bİ ARABANIN CAMI OLMAZMI YA BİR CAM YÜZÜNDEN DÜNYA KADAR PARA SAYDIĞIM VE KENDİNİ ÖVE ÖVE BİTİREMEYEN HONDA ARABAM 2 HAFTADIR GARAJDA VE NE SERVİSİN UMRUNDA NE DE FABRİKANIN KAÇ KERE ARADIM YETKİLİYE BAĞLAMIYOLAR SİZE DÖNECEKLER DİYOLAR DÖNENDE YOK BEN ÇİN ARABASI ALSAM BÖYLE REZİLLİK YAŞAMAZDIM YAZIKLAR OLSUN
Gecmis olsun
daha once bi arkadasa honda nin japoya mail ini vermistim googledan bulabilirsiniz. Honda merkeze mail atin. TUrkiye degil ana merkeze.
-
benim de başıma geldi buna benzer bir olay. iki kere kaza yaptım iksinde de benzer şeyler yaşadım. biri ankara servisiydi diğeri istanbul servisi . istanbul servisi çok daha kötüydü. ankaradaki servisi beğenmezken şimdi helal olsun diyorum. kötünün de kötüsü varmış diyorum artık ankara dışındaki servislere bırakmam arabamı. allah düşürmesin valla. bakımlarda başında bekleyin arabanızın ben öyle yapacam bundan sonra.
tampon kazası yapan olursa özellikle dikkat edin. tapmonunuzu değiştirdik derler ama tamir ettirmişlerdir.faturayıda sigorta şirketine ödetirler. size bişey olmasa da haksız kazanç sağlarlar, aracınızın değeri düşer ayrıca da çürük tamponu tekrar takmış olurlar. bu konularda çok dikkatli olunmasını öneriyorum.
-
Arkadaşlar hakkınızı arayıb bizim bi tanıdık audi almıştı sıfır rasgele makineyle bakıyolar araçda lokal boya çıkıyor ve audi parayı iade edip arabayı yenisiyle değiştiriyorr.. ne şans mı desem artık şansızlık mı desem :)
-
bizdemi audi alalım
-
ben de yakin zamanda önden hafif hasarli bi kaza yapmiştim. faturada rot-balans yapilmiş görünüyordu. ama özellikle sordum ve yapmadiklarini anladim. sormasam faturaya güvensem vay halimize. onlar da beni sanayi içerisinde bu işi iyi yapan birine yönlendirdiler. bende hondanin kartiyla gittim rot-balans olacak diye. onlarda karti teyit etmek için servisi aradilar. Servis ne derse beğenirisiniz? "balans olmaycak, sadece rot ayari yapilacak". O zaman o faturayi neden şişiriyorsunuz???
üstelik arabayi servisten alirken baktim araba islanmiş bi şekilde yanima geldi. beklediğim gibi araba temizlenmiş dedim. paspaslara kağitlar falan konulmuş. Sonra biraz araca bakinca arabaya sadece su tutmuşlar onu anladim. Neyse dedim arabaya bindim ciktim yola. Işıklarda durunca aracin içine şöyle biraz bakmaya başladim. Ne göreyim, arabanin içi leş gibi. 22 gündür serviste beklerken iyice kirlenmiş mahvolmuş koltuklar paspaslar arka koltuklar ön döş.
Araba serviste hadi kirlendi diyelim, buna bi lafim yok. Araci öylece bana verdin diyelim buna da bi lafim yok. Çocuk kandirir gibi arabanin paspaslarina kağitlar yerleştirip beni servisten göndermek ne oluyor??
-
ben her zaman söylüyorum honda bu yetkili servisleri yüzünden türkiyede her geçen gün kan kaybediyor.ya honda tr el değiştirilmeli yada honda tr işini iyi yapıp yetkili servislerine gereken eğitimi ve talimatı vermeli.yetkili servis tamir işinden anlamıyor sadece parça değişimi.arızalı olan noktayı sen söylüyorsun ancak öyle değiştiriyor.bu servislerle olacak gibi degil
-
adamlar hiç bişeyden anlamıyo hemen bilgisayara takıyolar orda arıza çıktıysa tamir yok hemen parça değişiyo arıza çıkmadıysa biz bişey göremiyoruz arabada arıza yok deyip yolluyolar
-
LÜTFEN DİKKAT......!!!!!
arkadaşlar bu garanti olayında bi filmler dönüyo sanırım arabam daha 50000 km yaptı şikayetim yoktu ama onlar durupdururken direksiyon kutun bozulmuş değişecek dediler değiştirin dedim neyse değişti arabayı aldım yola çıktım ki aks bilyem dağılmış arabadan uçak gibi ses geliyo tekrar döndüm bu ne dedim aks bilyesi bozulmuş değişecek dediler ya bir anda aks bilyesi bu derece dağılırmı dedim biraz olay çıkardım sonra hata bizim dediler ya ne hatası arkadaş aks bilyem resmen değiştirilmişti bozukla sonrada garantiden yenisi istendi bunu biliyorum çünkü arabayı tamir ederlerken aks bilyesi yerdeydi gördüm sonra olay patlayınca sordum direksiyon kutusunu sökerken bilye sökülüyomu diye yok dediler neden söküldü peki diye sordum hiç kimse cevap vermedi herkes birbirine attı suçu belkide direksiyon kutum bile değişmedi garantiden yenisini cukka yaptılar lütfen dikkatli olun arkadaşlar 2008 model arabanın camı kırılır 20 günde gelir türkiyede yokmuş bu ne biçim honda yaaaaaa REZİLLİİİİİİİKKKKK
-
LÜTFEN DİKKAT......!!!!!
arkadaşlar bu garanti olayında bi filmler dönüyo sanırım arabam daha 50000 km yaptı şikayetim yoktu ama onlar durupdururken direksiyon kutun bozulmuş değişecek dediler değiştirin dedim neyse değişti arabayı aldım yola çıktım ki aks bilyem dağılmış arabadan uçak gibi ses geliyo tekrar döndüm bu ne dedim aks bilyesi bozulmuş değişecek dediler ya bir anda aks bilyesi bu derece dağılırmı dedim biraz olay çıkardım sonra hata bizim dediler ya ne hatası arkadaş aks bilyem resmen değiştirilmişti bozukla sonrada garantiden yenisi istendi bunu biliyorum çünkü arabayı tamir ederlerken aks bilyesi yerdeydi gördüm sonra olay patlayınca sordum direksiyon kutusunu sökerken bilye sökülüyomu diye yok dediler neden söküldü peki diye sordum hiç kimse cevap vermedi herkes birbirine attı suçu belkide direksiyon kutum bile değişmedi garantiden yenisini cukka yaptılar lütfen dikkatli olun arkadaşlar 2008 model arabanın camı kırılır 20 günde gelir türkiyede yokmuş bu ne biçim honda yaaaaaa REZİLLİİİİİİİKKKKK
kardeş bu durumda suçlu honda veya honda tr degil.eger sen gerçekten servisin dalavere çevirdigini anladıysan durumu hemen honda tr ye bildirecen arabayı elletmeyecen arabaya bozuk olan sonradan monte edilen aks bilyesini anlama ve o servisin yetkisini elinden alma honda tr nin işi.eger hala olayı anlayamadıysa ve servise izin veriyorsa işte o zaman honda tr suçlu demektir.
-
adamlar hiç bişeyden anlamıyo hemen bilgisayara takıyolar orda arıza çıktıysa tamir yok hemen parça değişiyo arıza çıkmadıysa biz bişey göremiyoruz arabada arıza yok deyip yolluyolar
bilgisayar her arızayı göstermiyor maalesef.yürür aksam sorunlarında olayı sen farkedecen ve servise söyleyecen ancak öyle değiştiriyorlar.mesela benim debrajda aldıgım günden beri gıcırdama var 3 yetkili servis gördü ve toplamda 5 defa yaglandı ama hala sorun devam ediyor.keşke sorunun ne oldugu bilgisayarda çıksada ortadan kalsa sorunum ama nafile
-
LÜTFEN DİKKAT......!!!!!
arkadaşlar bu garanti olayında bi filmler dönüyo sanırım arabam daha 50000 km yaptı şikayetim yoktu ama onlar durupdururken direksiyon kutun bozulmuş değişecek dediler değiştirin dedim neyse değişti arabayı aldım yola çıktım ki aks bilyem dağılmış arabadan uçak gibi ses geliyo tekrar döndüm bu ne dedim aks bilyesi bozulmuş değişecek dediler ya bir anda aks bilyesi bu derece dağılırmı dedim biraz olay çıkardım sonra hata bizim dediler ya ne hatası arkadaş aks bilyem resmen değiştirilmişti bozukla sonrada garantiden yenisi istendi bunu biliyorum çünkü arabayı tamir ederlerken aks bilyesi yerdeydi gördüm sonra olay patlayınca sordum direksiyon kutusunu sökerken bilye sökülüyomu diye yok dediler neden söküldü peki diye sordum hiç kimse cevap vermedi herkes birbirine attı suçu belkide direksiyon kutum bile değişmedi garantiden yenisini cukka yaptılar lütfen dikkatli olun arkadaşlar 2008 model arabanın camı kırılır 20 günde gelir türkiyede yokmuş bu ne biçim honda yaaaaaa REZİLLİİİİİİİKKKKK
arkadasim bu anlattigin cok ciddi bir olay, ben sanayiye gidince arabanin basindan bi saniye ayrilmiyorum bi sey yaparlar mi diye, burda yetkili servis daha beterini yapmis. üstelik yetkili serviste birde bizi diger bölümlere falan almiyolar sizi şöyle salonumuza alalim diyolar. ne yapacagimizi sasirdik.
-
Merhaba Arkadaşım geçmiş olsun ve helal olsun , Hakkını aramak ile çok iyi etmişsin hiç bir şirket için uzulme onlar bu işten para kazanıyor işlerini en iyi şekilde yapmak zorundalar çünkü bu işten ekmek yiyorlar.Benim hiç başıma servis sorunu gelmedi o yuzden bilemicem ama bakımlarda ve arabanın her hangi bir şeyi oldugunda servise gidiyorum.(bu soru sormak için lastik arasından gelen sesler için vs.... arabanın yenisiyim birazda ) Her gittigimde Servisden içeriye girmeden önce servis'den bir eleman geliyor kapıyı açıyor hoşgeldiniz diyip arabanızı isterseniz servise ben çekeyim diyor.Arabayı servis elemanına veriyorum , hemen ardından servis danışmanı yanınıza geliyor.Sorunlarınızı ve isteklerinizi soruyor.Ardından sizi çay ve kahve bolumune davet ediyor.Bu bolum tamamı ile camdan servisin tamamı ve arabanız gozukuyor.Ardından ilk kontrolden sonra arabaya neler yapılması gerektigini kaç saatde çıkacagını hangi kontrollerden geçecegini ve araba ile sürüş deneme testi istiyormusunuz arabanızda uzun yolda bir problem yaşadınızmı diye soruyor ( tabi şikayetlerinize göre bu soruyu yöneltiyor )
Sonunda arabanız çıkıyor ama her defasında dış yıkama ve iç bakım yapılmış şekilde çıkıyor (çok dikkat ettim her defasında) Sonra Bayinin Müşteri Hizmetlerinden bir bayan arayıp herhangi bir sorununuz veya şikayetiniz varmı . Herşeyden memnunmusunuz diye soruyor. Benim hiç bir şikayetim yok servisden ama dediğin gibi garanti ile ilgili veya söküp çıkarma ile ilgili hiç bir şey başıma gelmedi sadece arabaya body kit vs ... takıldı serviste.Benden önce honda kullanan arkadaslarım vardı onlarda bu servise götürüyorlardı onlarda memnundu.Bu servis İzmirde bir Honda Bayi. İsim vermek reklam olacagından ismini vermedim.Tekrar geçmiş olsun ... İyi gunler
-
Merhaba Arkadaşım geçmiş olsun ve helal olsun , Hakkını aramak ile çok iyi etmişsin hiç bir şirket için uzulme onlar bu işten para kazanıyor işlerini en iyi şekilde yapmak zorundalar çünkü bu işten ekmek yiyorlar.Benim hiç başıma servis sorunu gelmedi o yuzden bilemicem ama bakımlarda ve arabanın her hangi bir şeyi oldugunda servise gidiyorum.(bu soru sormak için lastik arasından gelen sesler için vs.... arabanın yenisiyim birazda ) Her gittigimde Servisden içeriye girmeden önce servis'den bir eleman geliyor kapıyı açıyor hoşgeldiniz diyip arabanızı isterseniz servise ben çekeyim diyor.Arabayı servis elemanına veriyorum , hemen ardından servis danışmanı yanınıza geliyor.Sorunlarınızı ve isteklerinizi soruyor.Ardından sizi çay ve kahve bolumune davet ediyor.Bu bolum tamamı ile camdan servisin tamamı ve arabanız gozukuyor.Ardından ilk kontrolden sonra arabaya neler yapılması gerektigini kaç saatde çıkacagını hangi kontrollerden geçecegini ve araba ile sürüş deneme testi istiyormusunuz arabanızda uzun yolda bir problem yaşadınızmı diye soruyor ( tabi şikayetlerinize göre bu soruyu yöneltiyor )
Sonunda arabanız çıkıyor ama her defasında dış yıkama ve iç bakım yapılmış şekilde çıkıyor (çok dikkat ettim her defasında) Sonra Bayinin Müşteri Hizmetlerinden bir bayan arayıp herhangi bir sorununuz veya şikayetiniz varmı . Herşeyden memnunmusunuz diye soruyor. Benim hiç bir şikayetim yok servisden ama dediğin gibi garanti ile ilgili veya söküp çıkarma ile ilgili hiç bir şey başıma gelmedi sadece arabaya body kit vs ... takıldı serviste.Benden önce honda kullanan arkadaslarım vardı onlarda bu servise götürüyorlardı onlarda memnundu.Bu servis İzmirde bir Honda Bayi. İsim vermek reklam olacagından ismini vermedim.Tekrar geçmiş olsun ... İyi gunler
demekki benim gittiğim yetkili servis, kendini sanayicilerin icinde zannediyor.
-
adamlar hiç bişeyden anlamıyo hemen bilgisayara takıyolar orda arıza çıktıysa tamir yok hemen parça değişiyo arıza çıkmadıysa biz bişey göremiyoruz arabada arıza yok deyip yolluyolar
bilgisayar her arızayı göstermiyor maalesef.yürür aksam sorunlarında olayı sen farkedecen ve servise söyleyecen ancak öyle değiştiriyorlar.mesela benim debrajda aldıgım günden beri gıcırdama var 3 yetkili servis gördü ve toplamda 5 defa yaglandı ama hala sorun devam ediyor.keşke sorunun ne oldugu bilgisayarda çıksada ortadan kalsa sorunum ama nafile
benim derdim bilgisayarla bulmaları değil benim derdim bilgisayarrın bulamadığı arızayı bulamamaları arabamda boşluk var gaza bakıp bırakınca vuruyo ama bulamıyolar nedenini normal diyolar ama normal olsa önceden olurdu yavaş giderken gazı bırakamıyorum bırakınca öne doğru boşluktan dolayı küt diye vuruyo eski tamircime gittimaks başlarını değiştirdi araba sıfır gibi oldu sorn bitti şimdi ben servise arabamın aksı bozuk değiştirin mi demeliydim yoksa kendi arabalaarını hergün onlarca değişik marka arabayı tamir eden başka bi tamirci yerine kendileri mi bulmalıydı....?
-
Tabiki kendileri bulmalıydı bu sorunu insanda bu şekilde olunca güveni kalmıyor servislere ... Ama aracınız otomatik vites ise aynı sorun bende de var ama küt diye vurmuyor.Sadece hız çok düşükse gazı verince hafif bir boşluk oluyor ama ses yok bende ...
adamlar hiç bişeyden anlamıyo hemen bilgisayara takıyolar orda arıza çıktıysa tamir yok hemen parça değişiyo arıza çıkmadıysa biz bişey göremiyoruz arabada arıza yok deyip yolluyolar
bilgisayar her arızayı göstermiyor maalesef.yürür aksam sorunlarında olayı sen farkedecen ve servise söyleyecen ancak öyle değiştiriyorlar.mesela benim debrajda aldıgım günden beri gıcırdama var 3 yetkili servis gördü ve toplamda 5 defa yaglandı ama hala sorun devam ediyor.keşke sorunun ne oldugu bilgisayarda çıksada ortadan kalsa sorunum ama nafile
benim derdim bilgisayarla bulmaları değil benim derdim bilgisayarrın bulamadığı arızayı bulamamaları arabamda boşluk var gaza bakıp bırakınca vuruyo ama bulamıyolar nedenini normal diyolar ama normal olsa önceden olurdu yavaş giderken gazı bırakamıyorum bırakınca öne doğru boşluktan dolayı küt diye vuruyo eski tamircime gittimaks başlarını değiştirdi araba sıfır gibi oldu sorn bitti şimdi ben servise arabamın aksı bozuk değiştirin mi demeliydim yoksa kendi arabalaarını hergün onlarca değişik marka arabayı tamir eden başka bi tamirci yerine kendileri mi bulmalıydı....?
-
Servisden servise teknik servis, müşteri yaklaşımı ve hizmetleri çok değişiyor sanırım.Burda okuduklarımdan ben bu kanıya vardım iyi bir servis bulup oraya gitmek gerekiyor ama iyi bir servis bulmakda zor ...
Merhaba Arkadaşım geçmiş olsun ve helal olsun , Hakkını aramak ile çok iyi etmişsin hiç bir şirket için uzulme onlar bu işten para kazanıyor işlerini en iyi şekilde yapmak zorundalar çünkü bu işten ekmek yiyorlar.Benim hiç başıma servis sorunu gelmedi o yuzden bilemicem ama bakımlarda ve arabanın her hangi bir şeyi oldugunda servise gidiyorum.(bu soru sormak için lastik arasından gelen sesler için vs.... arabanın yenisiyim birazda ) Her gittigimde Servisden içeriye girmeden önce servis'den bir eleman geliyor kapıyı açıyor hoşgeldiniz diyip arabanızı isterseniz servise ben çekeyim diyor.Arabayı servis elemanına veriyorum , hemen ardından servis danışmanı yanınıza geliyor.Sorunlarınızı ve isteklerinizi soruyor.Ardından sizi çay ve kahve bolumune davet ediyor.Bu bolum tamamı ile camdan servisin tamamı ve arabanız gozukuyor.Ardından ilk kontrolden sonra arabaya neler yapılması gerektigini kaç saatde çıkacagını hangi kontrollerden geçecegini ve araba ile sürüş deneme testi istiyormusunuz arabanızda uzun yolda bir problem yaşadınızmı diye soruyor ( tabi şikayetlerinize göre bu soruyu yöneltiyor )
Sonunda arabanız çıkıyor ama her defasında dış yıkama ve iç bakım yapılmış şekilde çıkıyor (çok dikkat ettim her defasında) Sonra Bayinin Müşteri Hizmetlerinden bir bayan arayıp herhangi bir sorununuz veya şikayetiniz varmı . Herşeyden memnunmusunuz diye soruyor. Benim hiç bir şikayetim yok servisden ama dediğin gibi garanti ile ilgili veya söküp çıkarma ile ilgili hiç bir şey başıma gelmedi sadece arabaya body kit vs ... takıldı serviste.Benden önce honda kullanan arkadaslarım vardı onlarda bu servise götürüyorlardı onlarda memnundu.Bu servis İzmirde bir Honda Bayi. İsim vermek reklam olacagından ismini vermedim.Tekrar geçmiş olsun ... İyi gunler
demekki benim gittiğim yetkili servis, kendini sanayicilerin icinde zannediyor.
-
iyi bir yetkili servis bulman zor degil imkansız bunda adın gibi emin ol.servislerde kendini yetişrien gerçekten iyi olan usta bir dakika durmuyor gidiyor özel servis açıyor.ama işi sadece yag filtresi değiştrimek olanlar serviste kalıyor
-
valla bu anlattıkların park ta var sadece arabayı istersen görüyorsun elemanlar inanılmaz ilgililer umarım yeni yer açarlar yada her biri değişik honda servislere dağılır bizde hizmet görürüz