TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: piscocuk - Nisan 09, 2011, 08:57:46 ÖÖ
-
arkadaşlar dün akşam ışıklarda yeni cvclerden biri yanıma yanaştı..araçta eksoz falan vardı mzüğüde açmışlar takılıyorlar iki genç.24-28 yaşlarında.göz göze geldik zaten film koptu aragaz falan verdi ( bu arada eksoz çok tatlı tok bir ses veriyordu böörmüyordu şuursuzca) neyse yeşil yandı ve koptuk.ben aracı benzine bile almadım ama bir sonraki ışıklara geldim vitesi boşa attım cvc geldi..sizde bukadar fark olması normalmi.araba otomatikmi manuelmi hiç bilmiyorum.sadece iki kişilerdi kendileri biraz gaza geldi ama sonra peşimden gelemediler
açıkcası ben aracımın kaç hp olduğunuda bilmiyorum kimi 130 diyo kimi 127 kimi 135..90 model lpgli accord işte
sizce arkadaş aracı kullanamıyormuyu yoksa sonuç normalmi?
-
otomatikse normal manual ise anormal...90 accord hakkında çok bilgim yok ama.:)
-
Bende ocakta aldim benimde cok bilgim yok acikcasi
-
2002 ye kadar olan tüm accordlar hantal... ben 92 94 98 2000 kasadanda kullandım. şuan '98 2.0iLS var manuel ve LPG yok. motor saat. orj 140binde ama buna rağmen EF kasa olsun, EG olsun, EK 1.4is olsun hepsi tokatlar ve tokatlamaya devam eder. otm vites ve LPGli ise hiç şansın yok deneme bile. Benim farkettiğim bu dönemde üretilmiş accordlarda performansa hiç önem verilmemiş tek amaçları ekonomi ve yol tutuş olmuş nitekim '98 2.0 accord ile 2001 civic 1.6 ies yakıtları aynı defalarca denedik uzun yolda daha bile ekonomik. performas ise berbat yani bana CRX den sonra berbat geliyor. ne 0-100 ne de son hız hiçbiri yok. fabrika verisi 0-100 10saniye maks. hız 210. 220 den fazla yaptıramazsın oda cok yırtınarak. yani bu araclarda performansı bi kenara bırakmak lazım, bıktıran yol gürültüsüne rağmen uzun yolda keyifli kullanımı rahat ve basit zevk veren şöförü yormayan yol tutuşu gereğinden fazla olan tüm bunların sonunda kendisini sevdiren araclar. performans olarak en üstünü 94 kasalar F20B2 sohc 8000devir çevirir şanzumanı biraz daha kısadır. 99 vtec olanlarda iyi ama 1.8 vtec o şanzumanla yetersiz kalıyor.
CB Kasa; 89-93
Artıları= Rahat Kullanım, EF Civic tipi Görüş Açısı, Üretim Kalitesi
Eksileri= Donanım, Tıkırtılar
CD Kasa; 94-96
Artıları= Performans, Komfor, Yalıtım,
Eksileri= Yol Tutuş Arkası Kontrolsüz kayıyor, Uzun yolda 5. vites civic gibi kısa kalıyor, Donanım
CE Kasa; 93-98 (ilk Euro Kasa, JDM ismi Ascot Innova)
Artıları= Şaka Gibi YOL TUTUŞ, Yakıt Ekonomisi, Donanım
Eksileri= Yalıtım, Yol Gürültüsü, Titreşim
CG Kasa; 99-2002 (ikinci euro kasa)
Artıları; VTEC motor, Performans, Komfor, Yalıtım
Eksileri, Civic gibi boyutları küçük, Sunroof yok, koltukları pek iyi değil, manueli yok gibi, Arkadan kontrolsüz kayma yapıyor, Accordla alakası yok
-
CB Kasa; 89-93
Artıları= Rahat Kullanım, EF Civic tipi Görüş Açısı, Üretim Kalitesi
Eksileri= Donanım, Tıkırtılar
benim aracım bu ama ben donanım olarak aracımdan memnunum.bu zamanda ne olabilirki başka.otomatik aynalar otomatik sunroof elektrikli koltuk.ayrıca manuel bir araba.
bunun dışında pazartesi akşamı arkadaşımın dolu 106 gti ile roll tarzı bişey yaptık ufak çaplı.8-10 boy yaptı totalde ama bunu zırt diye yapamadı.ben aracıma güveniyorum ve bana hiç hantal gelmiyor açıkcası.
-
son günlerde FD6 lar bir çok arabayla kıyaslandı bende bu konunun yeterince açılmadığını düşünerek yeniden güncellemek istedim..istanbulda arkadaşlar varsa denemek isterim
-
yeni kasalarda ekonomı için gaz tepkımesı yavas helekı vsa acıksa hıc kalkmıyor araba.bızzat kendım denedım. uzun mesafede belkı bı varlık gosterebılırdı ama yuksek ihtimal o araba otomatıktı emre :)
-
pidesine deneyelimmi muratcım :)))
-
deneyelim emre yalnız avatara aldanma bende 2005 vtec es var artık :) her turlu önce senı yerim sonrada pideni :D :D
-
deneyelim emre yalnız avatara aldanma bende 2005 vtec es var artık :) her turlu önce senı yerim sonrada pideni :D :D
pide kuş başıysa bende warım :D
-
oguzhan bafraya gelmen lazım ama bafra pidesi yicez çünkü :)
-
oguzhan bafraya gelmen lazım ama bafra pidesi yicez çünkü :)
yazın trabzona gelirken uğrayayım ozaman abi :)
-
beklerim herzaman geçecegin zaman haber ver siteden bana mesaj at burda bı mola vermiş olursun bı cayımızı içer pidemizi yersin ben samsunda oturuyorum zaten.
-
zaten emrenınde sesı kesıldı baksana çekindi vtec2 deyınce :D
-
vtec2 mi madem 2 ozaman 2 boyda avans verim sana namımız yürüsün :D
-
baktıki yetişemeyecek hakkaten namın yürümeye baslar emre söylemedi deme :D
-
ben aracıma güveniyorum :) lpg style ihtiyar kurt :D
-
benımkıde lpg style sorun yok.hemde memur arabası benımkısı.gencecık daha 70 bın km de.açılmamıs çiçek gibi.ama guvenım sonsuz nede olsa honda :)
-
yaza arabayla beklıyorum senı ozaman emre.
-
oyyy lpglimi seninkide..ozaman ben 5 pide yiyim ve aracına yakışır şekilde vtec2boy avans verim :D
-
Konuyu okurken karnım açıktı iyimi :) Aracınız tam olarak kaç hp vs. net veriler varmı elinizde,ona göre kıyaslarız.
-
tam olarak bilmiyorum 2000 cc 130 hp civarında olması lazım ..vtec motor değil
-
senın arabanın motor ozellıklerı ne?
-
tam olarak bilmiyorum 2000 cc 130 hp civarında olması lazım ..vtec motor değil
2000cc farkı ile alabilir gibime geliyor ama yaşının getirdiği dezavantajlarda olacak,denenmeden,yorum ile en zor yapılabilecek karşılaştırmalardan biri :)
-
tam olarak bilmiyorum 2000 cc 130 hp civarında olması lazım ..vtec motor değil
2000cc farkı ile alabilir gibime geliyor ama yaşının getirdiği dezavantajlarda olacak,denenmeden,yorum ile en zor yapılabilecek karşılaştırmalardan biri :)
bide üstüne emrenın kıloyu ekleyınce ben herturlu alırım ed :) pideyide kalkıstan önce yedırırım ben ona o iş tamamdır :D
-
ben diyorum ufak çaplı bir yürümem oldu aracım şuan orjinal 162000 km de hergün kullanıyorum sürekli üzerindeyim full orj bir araba.yaşlı olduğu kesin tabi yılların karı çamuru yamuruda var ama üzülürsün genç :D yaşlı kurt ham yapar seni istersen yanıma bir kişi alayım oda çekim yapsın :D
bu arada nette araştırıyorum 136 hp yazmışlar nekadar doğru bilemem
-
3 farklı seçenek buldum
bu birincisi
Teknik özellikler:
Honda - Accord - Accord IV (CB3,CB7) - 2.0 16V (110 Hp)
Işaretlemek Honda
Model Accord
Submodel Accord IV (CB3,CB7)
Değişiklik 2.0 16V (110 Hp)
Kapı 4
Power 110 hp
Maksimum hız 184 km/h
100 km / h durma arası İvme 10.9 sec
Yakıt deposu hacmi 60 l
üretim içine koyarak Yılı 1990 yıl
üretim durdurma Yıl 1993 yıl
Coupe yazın Sedan
koltuk 5
Boy 4685 mm.
genişlik 1695 mm.
yükseklik 1390 mm.
Dingil 2720 mm.
ön track 1475 mm.
Back track 1480 mm.
gövde minimum hacim 448 l
motor Pozisyon Açık, enine
motor hacmi 1996 ccm
Max güç 5700 Rpm
Tork 159/3700 Nm
Yakıt Sistemi Karbüratör
gaz dağıtım mekanizması OHC
Pozisyon silindir Inline
Silindir sayısı 4
çap silindir 85 mm.
İnme silindir içinde 88 mm.
sıkıştırma oranı 8.9
Number silindir başına valf 4
Yakıt Tipi A-95
Drive Açık
Number Dişli (Otomatik Şanzıman) ve -
Number Dişli (mekanik şanzıman) ve 5
ön süspansiyon Helisel yay
Arka süspansiyon Helisel yay
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Drum
ABS evet
Direksiyon hydraulicbooster
(Şehirde) Yakıt tüketimi 10 L./100 km
Yakıt tüketimi (şehir dışı) 6.6 L./100 km
Yakıt tüketimi (karma) 8.5 L./100 km
Ağırlık 1220 Kg
Maksimum ağırlık 1740 Kg
Tire boyutu 185/70 HR14
-
bu ikincisi
Teknik özellikler:
Honda - Accord - Accord IV (CB3,CB7) - 2.0 16V (90 Hp)
Işaretlemek Honda
Model Accord
Submodel Accord IV (CB3,CB7)
Değişiklik 2.0 16V (90 Hp)
Kapı 4
Power 90 hp
Maksimum hız 184 km/h
100 km / h durma arası İvme 10.9 sec
Yakıt deposu hacmi 60 l
üretim içine koyarak Yılı 1990 yıl
üretim durdurma Yıl 1993 yıl
Coupe yazın Sedan
koltuk 5
Boy 4685 mm.
genişlik 1695 mm.
yükseklik 1390 mm.
Dingil 2720 mm.
ön track 1475 mm.
Back track 1480 mm.
gövde minimum hacim 448 l
motor Pozisyon Açık, enine
motor hacmi 1996 ccm
Max güç 5500 Rpm
Tork 149/2700 Nm
Yakıt Sistemi Karbüratör
Pozisyon silindir Inline
Silindir sayısı 4
çap silindir 85 mm.
İnme silindir içinde 88 mm.
sıkıştırma oranı 8.9
Number silindir başına valf 4
Yakıt Tipi A-95
Drive Açık
Number Dişli (Otomatik Şanzıman) ve -
Number Dişli (mekanik şanzıman) ve 5
ön süspansiyon Helisel yay
Arka süspansiyon Helisel yay
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Drum
ABS evet
direksiyon tipi Cremaillere
Direksiyon hydraulicbooster
(Şehirde) Yakıt tüketimi 10.3 L./100 km
Yakıt tüketimi (şehir dışı) 7 L./100 km
Yakıt tüketimi (karma) 8.9 L./100 km
Ağırlık 1220 Kg
Maksimum ağırlık 1740 Kg
Tire boyutu 185/70 HR 14
Katalog bilgileri halka açık kaynaklardan toplanan 0.0115201473236
Honda • Accord • 2.0 16V (90 Hp) - Teknik özellikler, yakıt tüketimi
-
buda üçüncüsü
Teknik özellikler:
Honda - Accord - Accord IV (CB3,CB7) - 2.0 i 16V (133 Hp)
Işaretlemek Honda
Model Accord
Submodel Accord IV (CB3,CB7)
Değişiklik 2.0 i 16V (133 Hp)
Kapı 4
Power 133 hp
Maksimum hız 200 km/h
100 km / h durma arası İvme 9.2 sec
Yakıt deposu hacmi 60 l
üretim içine koyarak Yılı 1990 yıl
üretim durdurma Yıl 1993 yıl
Coupe yazın Sedan
koltuk 5
Boy 4685 mm.
genişlik 1695 mm.
yükseklik 1390 mm.
Dingil 2720 mm.
ön track 1475 mm.
Back track 1480 mm.
gövde minimum hacim 448 l
motor Pozisyon Açık, enine
motor hacmi 1996 ccm
Max güç 5300 Rpm
Tork 179/5000 Nm
Yakıt Sistemi Çok noktalı enjeksiyon
gaz dağıtım mekanizması OHC
Pozisyon silindir Inline
Silindir sayısı 4
çap silindir 85 mm.
İnme silindir içinde 88 mm.
sıkıştırma oranı 9.5
Number silindir başına valf 4
Yakıt Tipi A-95
Drive Açık
Number Dişli (Otomatik Şanzıman) ve -
Number Dişli (mekanik şanzıman) ve 5
ön süspansiyon Helisel yay
Arka süspansiyon Helisel yay
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Disc
ABS evet
direksiyon tipi Cremaillere
Direksiyon hydraulicbooster
(Şehirde) Yakıt tüketimi 10.7 L./100 km
Yakıt tüketimi (şehir dışı) 6.8 L./100 km
Yakıt tüketimi (karma) 8.6 L./100 km
Ağırlık 1240 Kg
Maksimum ağırlık 1760 Kg
Tire boyutu 185/65 R15
Katalog bilgileri halka açık kaynaklardan toplanan 0.00862503051758
Honda • Accord • 2.0 i 16V (133 Hp) - Teknik özellikler, yakıt tüketimi
-
ozaman beygır konusunda eşitiz motorda senın farkın var demektir.
-
sen beni geçrsen çamur yaparım benim aracım 90 hp derim..ben seni geçersemde 90 model 90 hp araca geçildin derim makara yaparım iki ucu kakalı deynek..demedi deme :D
-
sen makara yaparken bende pidemi yerim 90 bp lik aracın pideside bi başka oluyormus derim :D
-
sanırım benim aracım 2000cc 133 hp..aslında moda müsait bir araç ama çok ağır yaa benimle 2 ton
-
evet arkadaşlar istanbulda deneme yapılacak çay kahve içilecek akşam gezmesi yapılacak bir FD arıyorum.varmı müsait olan?
vtec II de olabilr
-
sanırım benim aracım 2000cc 133 hp..aslında moda müsait bir araç ama çok ağır yaa benimle 2 ton
:D
-
ateş seni çağırıyor :D
-
Arka frenlere bakın disk'mi değilmi? Bir tek 133hp'de disk fren diyor.
-
Arka frenlere bakın disk'mi değilmi? Bir tek 133hp'de disk fren diyor.
oyüzden benimki 133HP dedim.direk farkı oradan yakalaım..90 hp olan karbüratörlüymüş zaten.geriye 110-133 kalıyordu baktım 133 müş :D
-
denemek lazım aslında,avp yakasımı anadolu yakasımı :D
-
merhaba , aracınız ya 115 ya da 125 beygir ..
1990 accord ex 2.0i mi ?
-
denemek lazým aslýnda,avp yakasýmý anadolu yakasýmý :D
Hic farketmez gonullerbir olsun
-
2002 ye kadar olan tüm accordlar hantal... ben 92 94 98 2000 kasadanda kullandım. şuan '98 2.0iLS var manuel ve LPG yok. motor saat. orj 140binde ama buna rağmen EF kasa olsun, EG olsun, EK 1.4is olsun hepsi tokatlar ve tokatlamaya devam eder. otm vites ve LPGli ise hiç şansın yok deneme bile. Benim farkettiğim bu dönemde üretilmiş accordlarda performansa hiç önem verilmemiş tek amaçları ekonomi ve yol tutuş olmuş nitekim '98 2.0 accord ile 2001 civic 1.6 ies yakıtları aynı defalarca denedik uzun yolda daha bile ekonomik. performas ise berbat yani bana CRX den sonra berbat geliyor. ne 0-100 ne de son hız hiçbiri yok. fabrika verisi 0-100 10saniye maks. hız 210. 220 den fazla yaptıramazsın oda cok yırtınarak. yani bu araclarda performansı bi kenara bırakmak lazım, bıktıran yol gürültüsüne rağmen uzun yolda keyifli kullanımı rahat ve basit zevk veren şöförü yormayan yol tutuşu gereğinden fazla olan tüm bunların sonunda kendisini sevdiren araclar. performans olarak en üstünü 94 kasalar F20B2 sohc 8000devir çevirir şanzumanı biraz daha kısadır. 99 vtec olanlarda iyi ama 1.8 vtec o şanzumanla yetersiz kalıyor.
CB Kasa; 89-93
Artıları= Rahat Kullanım, EF Civic tipi Görüş Açısı, Üretim Kalitesi
Eksileri= Donanım, Tıkırtılar
CD Kasa; 94-96
Artıları= Performans, Komfor, Yalıtım,
Eksileri= Yol Tutuş Arkası Kontrolsüz kayıyor, Uzun yolda 5. vites civic gibi kısa kalıyor, Donanım
CE Kasa; 93-98 (ilk Euro Kasa, JDM ismi Ascot Innova)
Artıları= Şaka Gibi YOL TUTUŞ, Yakıt Ekonomisi, Donanım
Eksileri= Yalıtım, Yol Gürültüsü, Titreşim
CG Kasa; 99-2002 (ikinci euro kasa)
Artıları; VTEC motor, Performans, Komfor, Yalıtım
Eksileri, Civic gibi boyutları küçük, Sunroof yok, koltukları pek iyi değil, manueli yok gibi, Arkadan kontrolsüz kayma yapıyor, Accordla alakası yok
Ben bu yoruma katılamıyorum maalesef bende 94 model accord var 2000 model üstü çok araba kullandım çoğuda 2000 motor ama bu hızlanmayı hiçbirinde görmedim özelliklede benzinde gidişi mükemmel. kırmızı ışıkta 1.6 ies i 1 boydan fazla geride bıraktım ikimizde yırttık motorları. yeni civic leride yer muhtemelen. 0-100 de 3 e atamıyosun zaten. kısacası hantal olduğunu düşünmüyorum. konfora diyecek yok zaten. piscocuk arkadaşın arabasınıda çok beğeniyorum ayrıca oda çok güzel bir kasa.. Hastayız işte Hondalara :) bundan sonrası Allah izin verirse 2.4 190 hp :)
-
2002 ye kadar olan tüm accordlar hantal... ben 92 94 98 2000 kasadanda kullandım. şuan '98 2.0iLS var manuel ve LPG yok. motor saat. orj 140binde ama buna rağmen EF kasa olsun, EG olsun, EK 1.4is olsun hepsi tokatlar ve tokatlamaya devam eder. otm vites ve LPGli ise hiç şansın yok deneme bile. Benim farkettiğim bu dönemde üretilmiş accordlarda performansa hiç önem verilmemiş tek amaçları ekonomi ve yol tutuş olmuş nitekim '98 2.0 accord ile 2001 civic 1.6 ies yakıtları aynı defalarca denedik uzun yolda daha bile ekonomik. performas ise berbat yani bana CRX den sonra berbat geliyor. ne 0-100 ne de son hız hiçbiri yok. fabrika verisi 0-100 10saniye maks. hız 210. 220 den fazla yaptıramazsın oda cok yırtınarak. yani bu araclarda performansı bi kenara bırakmak lazım, bıktıran yol gürültüsüne rağmen uzun yolda keyifli kullanımı rahat ve basit zevk veren şöförü yormayan yol tutuşu gereğinden fazla olan tüm bunların sonunda kendisini sevdiren araclar. performans olarak en üstünü 94 kasalar F20B2 sohc 8000devir çevirir şanzumanı biraz daha kısadır. 99 vtec olanlarda iyi ama 1.8 vtec o şanzumanla yetersiz kalıyor.
CB Kasa; 89-93
Artıları= Rahat Kullanım, EF Civic tipi Görüş Açısı, Üretim Kalitesi
Eksileri= Donanım, Tıkırtılar
CD Kasa; 94-96
Artıları= Performans, Komfor, Yalıtım,
Eksileri= Yol Tutuş Arkası Kontrolsüz kayıyor, Uzun yolda 5. vites civic gibi kısa kalıyor, Donanım
CE Kasa; 93-98 (ilk Euro Kasa, JDM ismi Ascot Innova)
Artıları= Şaka Gibi YOL TUTUŞ, Yakıt Ekonomisi, Donanım
Eksileri= Yalıtım, Yol Gürültüsü, Titreşim
CG Kasa; 99-2002 (ikinci euro kasa)
Artıları; VTEC motor, Performans, Komfor, Yalıtım
Eksileri, Civic gibi boyutları küçük, Sunroof yok, koltukları pek iyi değil, manueli yok gibi, Arkadan kontrolsüz kayma yapıyor, Accordla alakası yok
hortlatıyım , 94 cd lerin üstündeki f20b2 ler 8000 çeviremez , 6500 de devir kesiyo