TeamHondaTurkey.Com
HONDA => LPG, CNG ve Alternatif Yakıt Sistemleri => Konuyu başlatan: rajoca - Mart 16, 2011, 06:38:15 ÖS
-
Arkadaşlar 2011 premium manuel vites (1800km de) aracıma son gelen zamlardan sonra artık lpg taktırmayı düşünüyorum ancak hangi marka en kaliteli kit üretir? hangi sistem hem performans hem yakıt tasarrufu konusunda diğerlerinden avantajlıdır ,i-vtec motorlarda lpg uyumu nasıl? vede montajın bu konuda çok önemli olduğunu duydum fakat ben montaj harici malzeme kalitesi konusunda yardımlarınızı bekliyorum (birde lütfen kimse kendi aracına taktırdığı kiti savunmak amacıyla birbiriyle atışmasın yok bende şu kit varda çokta memnunum yok her şey sadece montaj falan filan...) şimdiden yardımlarınız için teşekkürler
-
Öncelikle burada tabiki herkez kullandıgını savunacak tabi memnunsa lpg olayında hersey montaja baglıdır ne kadar istemesenizde kusura bakmayın soylemek zorundayım.
Ben size biraz konuyu acayım.
Atiker : Bütün herkez kaba tabirle dandik desede , Herkezin gözünü boyayan brc den bile kaliteli. ( tabi geçmişte cok dandik oldugunu bende kabul ediyorum )
Zavoli : Kendi aracımda var cok memnunum bi sıkıntı yok Allaha sukur sehir içi 22 27 kuruş arası yakıyor agrasif kullanım.
Brc 2a : 100 kişiye sorsan 99 u cok kaliteli der ama aslında cogu arkadaş parçaların büyük bölümünün türkiyede üretildigini bilmiyor.
Prins : Kaliteli bi ürün ama fiyatı cok pahalı
Ayrıca cogu arkadaşım ve bende sıkıldım bu lpg konusundan yalnış anlamayın önüne gelen onumu bunumu taktırsam diyer konu açıyor aslında konu açmaya hiç gerek yok sitede 2 3 tık yaparakta sorunuzun cevabını bulabilirsiniz.Ama herkez üşeniyor nedense ben şahsen konu açmadan 1 saat arastırmayla okudum ve taktırdım.Saygılar
-
Zavoli taktir... boşuna fazla para kaçirma derim....
-
TARTARINIYE BAK BRC DE OLABILIR.BRC DE BİLDİĞİM KADAR MANİFOLT DELİNMIYO.PRINSIN FİYATIDA PAHALI.ZAVOLİDE OLABİLİR.
-
TARTARINIYE BAK BRC DE OLABILIR.BRC DE BİLDİĞİM KADAR MANİFOLT DELİNMIYO.PRINSIN FİYATIDA PAHALI.ZAVOLİDE OLABİLİR.
HONDA 4343 öncelikle sizi tanıyalım bölümünden kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz.Ayrıca manifolt delinme olayı kalktı bildigim kadarıyla
-
sevgili hondacı dostum... bak uzun uzun sorduğun soruya da sorabileceğin sorulara da cevap vermeye çalıştım...
bir iki tık diyorlar ya buyur tek tık.... :)
http://www.teamhondaturkey.com/forum/lpg_sistemleri/lpg_kullanimi_hakkinda-t46974.0.html
-
brc pipolu ve telefex gfi de manifolt delinmiyormus,bendede 2011 civic var 600 km ,buyuk ihtimal bu ikisinden birini taktıracam,aslında en güzeli
VİALLE LPDİ fakat fiyatı cok yuksek 3000-3500 tl civarı .yakıtım suanda %80 şehir dışı 7.3 gösteriyor buda kmde 30kuruş yapıyor,lpg ile 20kuruş
yakar heralde + benzin de hesaplarsak ekonomi nasıl olacak bilmiyorum.
-
yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ederim ayrıca uyarıda bulunan arkadaşlarımda haklılar (biraz zahmet verdim size tekrar aynı şeyleri sorarak kusura bakmayın) sonuç olarak kafamdaki düşünceyi paylaşmak istiyorum,aracımı alırken paradan kaçmadım yani Ankara EFE hondanın bana verdiği fiyat 40.500tl prem manuel , 41.500tl elegance manuel fakat ben sunrooftan hiç mi hiç hazzetmiyorum(garip gelebilir ama evet zevk meselesi) o yuzden premium aldım ekstra olarak 1000tl ye hondadan orijinal deri döşeme+ışıklı civic kapı eşiği nikelajları+park sensörü+bagaj havuzu =42000tl ye aldım, yani demek istediğim lpg kullanacaksam bir defa taktıracağım sonra en az 10 sene binmeyi düşünüyorum bu araca kesinlikle 3-5 seneye satma niyetiyle almadımki 0 araç zaten o şekilde baya bi zarar olur. >%Sakin
Şimdi benim en son kafama takılan bu PRİNSin VSI-LPG diye bi sistemi var Teleflexinde GFI diye bi sistemi varmış ben bu iki marka arasında kaldım hangisinin kiti daha iyidir gerçekten açıklayıcı bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim >=ok
-
arkadasım aracınız eski nodellerden biri olsaydı hiç düşünmeyin atiker taktırın derdim.... benim arac 1.6 ies TARTARİNİ kit var ve tartariniyi önermeyeceğim. kötü olduğundan değil daha iyi sistemler cıktığından ve aracınız daha sıfır sayılır o nedenle öncelikle prinsin yeni çıkan modelini inceleyin bu modelinde benzin enjektörü kullanılıyormuş dolayısıyla delinme olmadığı gibi ileride lpg enjektörüne bağlı sorunlarınız olmayacaktır en basitinden enjektör sesi olamaycaktır ancak hersey delinme falan değil bence çünki şuan en önemli sey aracın delinip delinmemesi gibi gelsede mtaktırdıktan sonra delinme değil kalibrasyon ve yol ayarı gibi yakıt+performans+motorun sağlığını daha cok önemseyeceksiniz bu konudada bana telefex cazip geliyor ama bu konuda prinste pek geri kalmaz ancak telefex kalibrasyonu rolantide değil yolda giderken kendi yapıyprmuş v bir daha ayara falan gitmiyomuşsunuz belki size yardımcı olamadım cunki sizde bu ikisi arasında kalmışsınız ama bence 3-5 tane deliği değil ileriyi düşünün zira aracınız garanti dışı kalcak ve özellikle hatalı kalibrasyondan dolayı conta falan yakrsanız o zaman başınız agrıyacaktır
-
23korg23 arkadaşım katkından dolayı teşekkür ederim, ancak dediğin gibi acaba
PRINS VSI-LPG vs TELEFLEX GFI dersem + lar - ler neler olur bu sistemler sanırım biraz yeni teknolojiler ama bu konuda bilgi sahibi arkadaşlarım bana yardımcı olabilirlerse sevinirim VSI nedir ne değildir GFI nedir ne değildir gibi gibi ...
-
23korg23 arkadaşım katkından dolayı teşekkür ederim, ancak dediğin gibi acaba
PRINS VSI-LPG vs TELEFLEX GFI dersem + lar - ler neler olur bu sistemler sanırım biraz yeni teknolojiler ama bu konuda bilgi sahibi arkadaşlarım bana yardımcı olabilirlerse sevinirim VSI nedir ne değildir GFI nedir ne değildir gibi gibi ...
kardeşim ben prınsın vsı sini bilmiyorum ama teleflexin gfı sini biliyorum.google yaznca sitesinde geniş açıklama var ordan da bkabilirsin.ben 2000 model civic aracıma taktırdım teleflexi.kendimde olduğum için demiyorum ama müthiş bir kit. türkiye ilerleyen yıllarda lpg de farklı bir sisteme geçecekmiş gfı sistemine bunu destekleyen teleflex kit var sadece (sonradan diğer markalardada çıktıysa bilmiyorum) yüksek basınçla lpg tankına gaz doluyor ve bu basıncın etkisiyle yakıtın az yanması ve daha verimli bir sonuç çıkmasını sağlıyor. evindeki doğal gazdan bile arabana doldurabileceksin bu sistemle bu sisteme bu söylediğim sisteme CNG diyorlar.ve bunu destekleyende gfı kardeşim inşallah yardımcı olabilmişimdir..... ve baya bi devamı var.
ayrıca estetik olarak çok mükemmel aracında lpg nin olduğunu bilmek mümkün değil motora bakınca hiçbir parçasını göremiyorsun.
sen yinede siteyi bir incele
-
PRINS-VSI
Vapour Sequential Injection (Buhar Sıralı Enjeksiyon)[/u]
VSI piyasada bulunabilecek en gelişmiş LPG oto gaz dönüşüm sistemidir. VSI-LPG sistemiyle aracın benzin veya LPG ile sürüşünde bir fark yoktur.
VSI-LPG sistemi, dünyanın önde gelen enjektör üreticilerinden biri olan, kalitesi ve güvenliği ile sektörde sembolleşmiş ismi bulunan Japon Keihin Corp. tarafından Prins işbirliği ile geliştirilmiştir.
VSI-LPG sistemi “master-slave” kontrol yöntemiyle aracın kendi ECU’su ile tamamen entegre çalışır; ECU ile diyagnostik bilgisayarı (OBD)’nin uyumunu bozmaz, dolayısıyla sinyal emülasyonuna gerek duyulmaz.
Sistemin tüm parçaları LPG uygulamaları için dizayn edilmiş ve en sıkı teknik düzenlemelere uygun; en ciddi sertifikalara sahiptir. Parçaların kompakt dizaynı sayesinde montajları oldukça kolaydır.
Özel olarak hazırlanmış eşsiz diyagnostik yazılım optimum performans sağlanması ve emisyonların azaltılması için VSI-LPG sistemine ince ayar yapılabilmesine imkân verir.
CNG (Sıkıştırılmış Doğal Gaz)
1994 yılından itibaren otomobillerin LPG'ye dönüşümünde yaşanan yoğun ilginin bir benzeri bugünlerde sıkıştırılmış doğalgaz olarak bilinen CNG'de (Compressed Naturel Gas) yaşanıyor.
VSI -CNG sistemi en iyi gelişmiş CNG sistemi olarak piyasaya girmiştir. VSI CNG sistemi için Prins en iyi emisyon ve en uygun fiyat için çaba göstermiştir.
VSI-CNG sistemi Japon Keihin şirketi ile geliştirmiştir. Japon Keihin şirketi Dünyada bu gün en iyi enjektör üreticisi olarak bilinir ve OEM parçaları da en güvenli ve kaliteli olarak bilen bir şirkettir.VSI-CNG sistemi tamamıyla master-slave yolu ile Aracın kendi ECU ( Elektrik Kontrol Ünitesi) OBD ile uyumlu olarak çalışmakta. Bu nedenle sinyal emilasyonuna ihtiyacı olmayan bir sistemdir.
. . . . . A L I N T I D I R . . . . .
-
kayacı26 verdiğin bilgiler için teşekkür ederim peki bu gfı(teleflex) konusunuda açabilirmisin acaba biraz ?
-
telefleks de enjektörler büyük olduğu için, en dip benzin enjektörlerinin yanına kadar inemeyip yine benzin enjektörlerinden uzak olduğu için pek birşeyin fark etmediğini biliyormusunuz her 10.000 km. bir enjektör temizliğinin yapılması gerektiğini ve bunun da yapılabilmesi için manifoltun her seferinde sökülmesi gerektiğini biliyormusunuz.
rail enjektörlerin tek tek olanı en küçük enjektör olduğunu ve benzin enjektörü ile yan yana olduğunu biliyormusunuz
------------------------------------ALINTIDIR----------------------------------------------------------------
-
ben prinsin yeni çıkan modelini arastırmanızı kastetmiştim adını bilmiyorum ama bu yeni çıkan dediğim lpg enjektörü değil direk benzin enjektörünü kullanıyor.. yukarıda dedim ya en basitinden enjektör sesi duymazsınız diye işte bahsettiğm buydu yani aracta yine benzin enjektöründen lpg püskürtülüyo
-
Prins LPG nin geliştirmiş olduğu; Prins Direct Liqui Max sistemi
Prins Direct Liqui Max, tek yakıt veya çift yakıtla kullanım için aracın standart yakıt sistemiyle paralel olarak çalışan, master-slave bir sistemdir.
Prins Direct Liqui Max sistemi direkt yakıt enjeksiyonlu motorlar için dizayn edilmiştir. Direkt enjeksiyon; yakıtın, manifold yerine (port yakıt enjeksiyonu), yüksek basınç (20-200 bar) altında direkt silindir içine enjekte edilmesi demektir. Sistem, sıvı LPG’yi yüksek basınç altında silindirin içine enjekte etmek için; modifiye edilmiş bir yüksek basınç yakıt pompası ile benzin sisteminin yakıt enjektörlerini kullanır. Böylece emme manifoldunun ayrıca delinmesine gerek kalmaz.
Direct Liqui Max sistemi, orijinal benzin enjeksiyonu ile eşdeğer bir teknolojide olup ve mevcut elektronik düzenler ve bileşenlerden maksimum derecede faydalanmayı sağlar . Direct Liqui Max sistemi ile sürücü, benzin veya LPG ile sürüş arasında fark hissetmez.
Prins’in Hollanda üniversiteleri ile yaptığı detaylı araştırmalar, LPG’nin direkt yakıt enjeksiyonlu motorlar için çok elverişli bir yakıt olduğunu göstermiştir. LPG kullanımı motor verimini bariz şekilde arttırmaktadır. Bu durumda CO2 salınımını ekstra bir %10 oranında daha azaltmaktadır. Motor verimindeki artış LPG ‘nin kimyasal ve fiziksel özelliklerinin bir sonucu olarak ortaya çıkmaktadır.
Sistem 2011 başından itibaren birçok modelde uygulanabilir olacaktır.
(a l ı n t ı d ı r )
-
http://www.lpghaber.com/html/phpbb2/TELEFLEX-GFI-DIGERLERINDEN-AYIRAN-4-ANA-KATEGORI-topic-5416.html
-
telefleks de enjektörler büyük olduğu için, en dip benzin enjektörlerinin yanına kadar inemeyip yine benzin enjektörlerinden uzak olduğu için pek birşeyin fark etmediğini biliyormusunuz her 10.000 km. bir enjektör temizliğinin yapılması gerektiğini ve bunun da yapılabilmesi için manifoltun her seferinde sökülmesi gerektiğini biliyormusunuz.
rail enjektörlerin tek tek olanı en küçük enjektör olduğunu ve benzin enjektörü ile yan yana olduğunu biliyormusunuz
------------------------------------ALINTIDIR----------------------------------------------------------------
bu alıntıyı hangi siteden aldınış arkadaşım detaylı okumak istiyorum da
-
yazıyı kopyala google a yapıştır.site cıkıyor.
-
telefleks de enjektörler büyük olduğu için, en dip benzin enjektörlerinin yanına kadar inemeyip yine benzin enjektörlerinden uzak olduğu için pek birşeyin fark etmediğini biliyormusunuz her 10.000 km. bir enjektör temizliğinin yapılması gerektiğini ve bunun da yapılabilmesi için manifoltun her seferinde sökülmesi gerektiğini biliyormusunuz.
rail enjektörlerin tek tek olanı en küçük enjektör olduğunu ve benzin enjektörü ile yan yana olduğunu biliyormusunuz
------------------------------------ALINTIDIR----------------------------------------------------------------
İlkerÖztürk arkadaşım; bu bilgiyi opel forumda kadir kullanıcı adlı bir arkadaş 26.ocak 2009 da paylaşmış ama daha da altında konuyu açan irdeleyen itiraz eden ya da destekelyen kimse çıkmamış... Ne hikmettir ki ben de LPG konusunda çok araştırma yapmama rağmen bu bilgiye (aslında bilgi değil ---yorum--- ) ilk kez rastlıyorum...
LPG konusunda bilgi paylaşımı yaparken resmi kaynaklardan elde edilen somut bilgileri paylaşmak, onların üzerinden tartışmak daha faydalı olur diye düşünüyorum... Yine şahsen LPG konusunda yorum yaparken ---BENCE, diye söze başladığım olur ve ---KENDİ FİKRİM olduğunu beyan ederim...
Yanlış anlaşılmasın bu verdiğin bilgiler yanlıştır demiyorum... Ama doğruluğunu bize yani tüm THT ailesine tarif etmelisin... Zira Teleflex GFI dediğimiz sistem, kalitesini kabul ettirmiş bir sistem ve bir ağabeyimizin aracında var, Ankara ..... da montajını yaptırdı, araç (VTEC II) 50.000 km yi geçti, ayara bile gitmedi... hepi topu iki kez LPG filtresini değiştirdi... (zamanen 1.200 Euro ya mal olmuş idi)
Ayrıca bu sistem Türkiyede özellikle 50.000 TL üzeri satılan bineklere, hatta 100.000 TL üzeri satılan 4x4 lere falan taklıyor... Ben şahsen Porche Cayenne de, Volvolarda, mercedes c200 de, BMW 5.20i de gördüm... Ağalayana sızlanana denk gelmedim...
Açıkcası LPG montajına gitsem sanırım yazı tura atacağım... Yazı gelirse Prins-VSI >=ok, yazı gelirse Teleflex GFI >=ok
:gulegule
-
Tura gelirse vazgeçeğim herhal... ya bu kadar da karmaşık olmasın . . . değil mi >ag
yazı gelirse TELEFLEX GFI , tura gelirse PRIS VSI . . . .
çünkü birinin diğerine olan üstünlüğünü çok da anlamış değilim...
teleflex direkt monifolta enjektör montajı yapıyor ve min kayıp vaat ediyor, yakıt tasarrufuna %50 ye kadar vaat ediyor.
prins hondalarımızn enjektörlerinin markasından kehin enjektör kullanıyor... sağlmalık ve sorunsuzlık vaat ediyor...
Her ikisi de CNG ye çok az masrafla adapte olabiliyor... her ikisi de 2000 TL fiyat seviyesinde... her ikisi de il bazlı baktığımızda aynı yetkili servisklerde yakılıyor... her ikisinde de LPG ayarı dert olmuyor... yol ayarı yapılıyor... tekleme ya da stop etme sıkıntıları olmuyor...
İsteyene PRINS da Sübap yağlama sistemi sistemi ek hizmet olarak sunuluyor ama HONDA lar için gerekli gören yok....
A N C A A A A K . . .
yukarılarda da alıntıladığım bir bölüm var ki.... 3.000 TL üzeri paraya kıyacak isek... Prins LPG nin geliştirmiş olduğu; Prins Direct Liqui Max sistemi ni taktıracaksınıoz derim....
Ama bizler hala 2.000 TL lik prins i ya da teleflex i atikerle ya da ne bileyim diğer markalarla kıyaslmaya çalışırken bu isistemi sadece konuşuruz gibime geliyor . . .
-
kayaci26,
bende arabama lpg duşündüşüm için bu baslığı takip edyorum,bende prins yada telefex dusunuyorum,telefex ile ilgili araştırma yaparken bu bilgi
cıktı doğrumu yanlışmı bilmem adam bunu yazmıs zaten alıntı diye yazdım ,seninde dediğin gibi baska hiç bir yerde boyle bir şikayet yada sorun
okumadım,ama 2000-2500 tl para verecez ,düzgün sağlam birsey olsun istiyoruz bu sebeble okuduğumu buraya yapıştırdım,ben bunu nasıl
ispatlıyayim,ben yazmadım ki.
-
her iki kitin özelliklerini okuyunca ,telefexin enjektörlerinin gömülü olması +bir özellik,fakat prinsin enjektörleride japon,
telefexin servisi prinse göre daha az ... boyle gidiyor bundan sonrası galiba montaj yapılacak ilde hangi servisin ustası daha iyiyse o marka kiti
taktırmak ,çünkü iki kit de iyi ,son olarak internette doğrumu bilmem telefexin montajı için 1.5 gün sürüyor denmiş,telefex kullanan arkadaş varsa
cevaplayabilir,aslında en iyisi telefon acıp sormak,prins i aradım öğleden sonra biter dedi 2150 tl dedi,henüz telefexi aramadım .Neyse benim son
kararım (eğer telefex montajı 1.5 gün sürdüğü doğruysa) prins olacak gibi.Yok telefex de sabah bırakıp öğleden
sonra alabileceksek ,ustada iyiyse ,ben telefex taktıracam
-
Ben prins ve teleflex arasında kalmıştım.Sanırım prins olacak çünkü teleflex'in modifiyeye sıcak bakmadığını belirttiler ancak takacak kişi prins montajını teleflex gibi yapıcak. Bu arada prins in yeni sistemi şu an için sadece FSI TSI motorlar içinmiş bizim araçlarımıza olmuyormuş bilginize.
-
Teleflex'i 2010 yılı ekim ayının ilk haftasında taktırdım, 7 bin kilometreyi geçtim, daha servise uğramadım.
Hani kimileri diyor ya, ilk depoyu bitir, kalibrasyon yapalım vs. saçmalıklar Teleflex'te yok, bunu kullanıcısı olarak net bir şekilde ifade edebilirim.
1900 TL peşin fiyata taktırdım, pazarlıksız, şu an fiyat durumu nasıldır bilmiyorum.
Prins ve Teleflex'in aynı klasmanda ürünler olduğunu düşünüyorum.
-
herkese slm , bende de 2011 elegance var...teleflexle prins arasında yakıt tüketim farkı oluyor mu peki ? bir bilgisi olan var mı ?
-
brc pipolu ve telefex gfi de manifolt delinmiyormus,bendede 2011 civic var 600 km ,buyuk ihtimal bu ikisinden birini taktıracam,aslında en güzeli
VİALLE LPDİ fakat fiyatı cok yuksek 3000-3500 tl civarı .yakıtım suanda %80 şehir dışı 7.3 gösteriyor buda kmde 30kuruş yapıyor,lpg ile 20kuruş
yakar heralde + benzin de hesaplarsak ekonomi nasıl olacak bilmiyorum.
merhaba,
arabanız otomatik mi?
bende de 2011 civic var, 500-600 km de iken 7.2 leri gördüm ben de ama şu an 1300 km de ve ortalamam 7.8 de sabitlendi gibi.
sizin gibi ben de %80 şehirdışı, %20 şehir içi kullanıyorum. LPG taktırmayı düşünüyorum ama kaç km den sonra taktırsam karar veremedim. 5000 km de taktırmayı düşünüyorum.
-
brc pipolu ve telefex gfi de manifolt delinmiyormus,bendede 2011 civic var 600 km ,buyuk ihtimal bu ikisinden birini taktıracam,aslında en güzeli
VİALLE LPDİ fakat fiyatı cok yuksek 3000-3500 tl civarı .yakıtım suanda %80 şehir dışı 7.3 gösteriyor buda kmde 30kuruş yapıyor,lpg ile 20kuruş
yakar heralde + benzin de hesaplarsak ekonomi nasıl olacak bilmiyorum.
merhaba,
arabanız otomatik mi?
bende de 2011 civic var, 500-600 km de iken 7.2 leri gördüm ben de ama şu an 1300 km de ve ortalamam 7.8 de sabitlendi gibi.
sizin gibi ben de %80 şehirdışı, %20 şehir içi kullanıyorum. LPG taktırmayı düşünüyorum ama kaç km den sonra taktırsam karar veremedim. 5000 km de taktırmayı düşünüyorum.
Dave,ben 1200 km de brc my 11 taktırdım 3 hafta oldu , şuan cok memnunum sorun yok ,lpg yi tavsiye ederim
-
ben 2010 civic a telefexs taktırdım çok memnunum
-
bende de 2008 civic otomatik var servise bıraktım teleflex taktırıyorum p.tesi alınca yorumları yaparım..
-
Bende 2007 civic var. Ben de brc lpg düşünüyorum ama ,gerçekten benzinden dah iyi mi? Biraz kuşkularım var.
-
arkadaşım bende teleflex takılı çok memnunum tek dikkat etmen gereken simit depo takarsan bagaj zemininde yataylık var deponun gönyesini iyi ayarlamassa usta depo yarımken bile kırmızı ışık yanıyor haberin ola simit depode unutma depo düz dursun benim gibi bişi olmaz deme sonra can sıkıyor
-
Simit depoda gösterge sorunu yaşamayan yoktur... nasıl montajlanırsa montajlansızn, aracın yük durumuna yolun eğim durumuna göre kırmızı da yakar - 3 lambada yakar... :) En iyisi 1 lt = 10 km ortalam hesabı ile kafadan takip etmek... ya da tedbiren yarım depo benzinle gezmek gerek :)
-
arkadaşlar ben brc my07 taktırdım aracım 50.000 kmde iken, şu an aracım 95.000 de inanın bu kadar memnun kalacağımı zannetmiyordum. önceki araçlarımda atiker vardı aracın lpgli olduğunu hissettiryordu bana lpgye geçişlerde. ama brc hem yakıt olarak az harcıyor hemde çok performanslı. mesela bazı araçlarda gaza birden yüklenince araç 6 bin 7 bin devire yaklaşınca otomatik lpgden çıkarıp benzine alıyor ama Brc de ben bu olayı asla görmedim. inanın çok memnunum ortalama yakıtım depom 32 lt alıyor. lpgyi erol gazdan alıyorum lt si 2.18 den aracımın deposu 70 tlye doluyor ortalama şehir içi 340 km. şehir dışı 400 km yol yapıyorum. seri kullandığım halde. aracım HONDA CİVİC HB 1.8 İ-SHİFT 2007 MODEL.
-
arkadaşım bende teleflex takılı çok memnunum tek dikkat etmen gereken simit depo takarsan bagaj zemininde yataylık var deponun gönyesini iyi ayarlamassa usta depo yarımken bile kırmızı ışık yanıyor haberin ola simit depode unutma depo düz dursun benim gibi bişi olmaz deme sonra can sıkıyor
Teşekkür ederim, dikkat ederim.
-
2008 otomatik civic ile teleflex tecrübelerimi paylaşıyorum..öncelikle arıza lambası yanmadı (yaklaşık 1500 km yaptım) yakıt konusunda %50 tasarruf yaptım diyebilirim..şehir içi (eşim kullanıyor) 25 kuruş civarı şehirler arası da (sürat 100 km üzeri) 17 ile 19 kuruş arası değişiyor.kesinlikle titreme yok çok memnunum herkese tavsiye ederim..