TeamHondaTurkey.Com
HONDA => LPG, CNG ve Alternatif Yakıt Sistemleri => Konuyu başlatan: 23korg23 - Ocak 21, 2011, 01:43:20 ÖS
-
arkadaslar bu sistemi aracına uygulatan varmı? fiyatı 20 lira ile 70 lira arasındaymış ( nette gördüğüm rakamlar) ayrıca birçoğunuzun bildiği gibi prins lpg sistemi olan araçlarda genellikle bu sübap yağlama standart olarak takılıyor.. lpg nin hondalarda sübap sorunu çıkardığı hepimizce bilinmekte acaba bu sistem derdimize derman olur mu?
http://www.starsupapyaglama.com/
http://www.protec-tr.com/default.aspx?pid=68748
http://www.lpghaber.com/html/phpbb2/SUPAP-YAGLAMA-SISTEMININ-FAYDALARI-CANDAN-MUHENDISLIKGUC--DA-topic-5142.html
-
bende lpg li kullanıyom ankara gimatta fatih hondada sibop ayarı yaptırdım 1 yıldır maşallahı var .not:fatih usta honda efeden ayrılma ve 10 yıl çalışmış orada ayar motorla ilgili bir sıkıntısı olan varsa telefon verebilirim benim honda civic i n motor revizyonunuda o yapmıştı allah razı olsun fiyattada çok makul...
-
yasin abi linkin altında yazan yorumlarda hiç de dışlanacak gibi türden değil
-
bende lpg li kullanıyom ankara gimatta fatih hondada sibop ayarı yaptırdım 1 yıldır maşallahı var .not:fatih usta honda efeden ayrılma ve 10 yıl çalışmış orada ayar motorla ilgili bir sıkıntısı olan varsa telefon verebilirim benim honda civic i n motor revizyonunuda o yapmıştı allah razı olsun fiyattada çok makul...
telefonu var mı bi fiyat soralım
-
fiyat sorabilirsin ama bi ayarlarsa sana 2-3 yıl gider bu ayar 0 535 703 19 00 fatih sirkeci...
-
Hondada subab sorunu yaşayan duymadım.
arkadaslar bu sistemi aracına uygulatan varmı? fiyatı 20 lira ile 70 lira arasındaymış ( nette gördüğüm rakamlar) ayrıca birçoğunuzun bildiği gibi prins lpg sistemi olan araçlarda genellikle bu sübap yağlama standart olarak takılıyor.. lpg nin hondalarda sübap sorunu çıkardığı hepimizce bilinmekte acaba bu sistem derdimize derman olur mu?
http://www.starsupapyaglama.com/
http://www.protec-tr.com/default.aspx?pid=68748
http://www.lpghaber.com/html/phpbb2/SUPAP-YAGLAMA-SISTEMININ-FAYDALARI-CANDAN-MUHENDISLIKGUC--DA-topic-5142.html
-
macavtec sübap sorunu derken ayarın arken bozulmasını kastetmiştim.. ayrıca nette prins lpg firmasının bir broşürünü buldum tüm araclar için lpg deki muhtemel riskleri belirten bir tabloydu orada hondanın tüm modellerinde 100bin kmde sübap sorunu olacağı yazıyodu...
bu arada arkadaslar konuyu dikkatle okuyalım lütfen bu konu yağlama sistemi ile ilgili !!!! sübap ayarı ile ilgili baska bir güncel konu zaten mevcut bununla ilgili oraya yazarsak ihtiyacı olan kişiler oradan daha rahat ulaşır paylaşımlarınıza
-
sübap yağlamada taksan honda arabalarda sübap ayarı bozulur yine yaptırmak zorundasın.bu yağlama sübap başlarının saglığı içinm ne bilim sübapların temizliği içinse tamam ama ayar konusu yine şaşmaz aynı şekilde bozuluır ve yine ayar yaptırmak zorundasın
-
ayar periyodları uzar diye düşünüyorum çünki bu sistem galiba soğutmayı da bir nebze sağlıyormuş
-
Hondada subab sorunu yaşayan duymadım.
arkadaslar bu sistemi aracına uygulatan varmı? fiyatı 20 lira ile 70 lira arasındaymış ( nette gördüğüm rakamlar) ayrıca birçoğunuzun bildiği gibi prins lpg sistemi olan araçlarda genellikle bu sübap yağlama standart olarak takılıyor.. lpg nin hondalarda sübap sorunu çıkardığı hepimizce bilinmekte acaba bu sistem derdimize derman olur mu?
http://www.starsupapyaglama.com/
http://www.protec-tr.com/default.aspx?pid=68748
http://www.lpghaber.com/html/phpbb2/SUPAP-YAGLAMA-SISTEMININ-FAYDALARI-CANDAN-MUHENDISLIKGUC--DA-topic-5142.html
Aslında ben de duymadım.
Her servis 40.000 km de bir sübap ayarı yapılmasını öneriyor.
Lpg'li veya lpg'siz.
Onun için gereksiz bir sistem gibi geldi bana...
-
lpg de her 10binde bir yapılması öneriliyor.... sistem gereklimi değilmi pek bilmiyorum ama aracında uygulanmış arkadaslar fikir verirse sevinirim.. zaten prins lpg sistemi takanların çoğunda bu sübap yağlama sistemi vardır.
-
sübap ayarının bozulması yağlama ile alakalı bişey degildir diye düşünüyorum ama tabi prins standart yaglama sistemi koyduguna göre ekstra yaglama gerektigi gibi bir durumda var
-
forumumuzda bu ürünü uygulatmış biri yok demekki çünki kimse konuya cevap vermemiş başka konular konuşuluyor...
lpg de sübap ayarının erken ( benzine göre) bozulmasının nedeni 1. olarak fakir karışımdır bu da lpg de cok sık görülüyor kalibrasyon iyi yapılmamışsa fakir karışımda ortaya cıkan oksijen fazla ısıya neden olmaktadır bu da sübap ayarlarının bozulmasına yol açıyor..
konu başlığında sorduğum aparat yağlama yaparak ısınmanında bir miktar önüne geçiyor ama elbetteki yukarıda bahsettiğim fakir karışımda pek bi etkisi olmayacaktır.. konu kilitlenebilir.. cevap yazan arkadaslara teşekkür ederim.
-
arkadaşlar ben bu konuyla ilgi bi kaç şey yazmıştım ama durun bi bakam bulabilirsem yazmaya upğraşmayam gene
bu arada bende var bu sistem :D
-
buldum yanlız bi kaç önerim var linkteki bilgiler tamamen kulaktan duyma mantık yürütme yoluyla belirlenmiştir
herhangi bi test araştırma vsaire yapılıp yapılmadığını bilmiyorum
bide kafaya koyup bu sistemi yaptıracak arkadaşlar bu işlem sırasında o dükkanda bulunmasınlar ben az daha adama saldırıyodum motoru deliyor diye :d
http://www.teamhondaturkey.com/forum/lpg_sistemleri/lpg_ye_gecis_ve_sonrasi-t38671.20.html
-
motorun neresini deliyorlar? bu delme işlemi aklıma yatmadı :(
-
emme manifoldunu deliyolar
zaten bu aparat vakumla çalışıyor
vakumla birlikte hem hava hemde aparatın deposundan yağ çekiyor yağ miktarı ayarlanabiliyor
haa bu arada taktıracak arkadaşların dikkatine
aparatı taktıktan sonra her yağdan koydurmayın
ince yağ olcak ve mümkünde castrol alsınlar
5/40 yada 5/20 kullanıyodum ben yanılmıyorsam
en kötü ihtimalle aracın kendi motor yağını kullansınlar
ama mümkünse ince yağ daha iyi
hem daha akışkan hem de yağlanacak olan subab ların sapının capı çok ufak asla pistonla kıyaslanamaz şnce yağ bu incelikteki parçaların yağlanmasında daha etkilidir..
-
emme monifoldu zaten lpg montajı sırasında deliniyor.. demekki ikinci bir delik acılması lazım:( verdiğiniz bilgiler için tesekkürler kingpeace
-
sübap yağlamada taksan honda arabalarda sübap ayarı bozulur yine yaptırmak zorundasın.bu yağlama sübap başlarının saglığı içinm ne bilim sübapların temizliği içinse tamam ama ayar konusu yine şaşmaz aynı şekilde bozuluır ve yine ayar yaptırmak zorundasın
Kesinlikle katılıyorum. Zaten bu lpg olayında etraf profesör dolu herkes birşey söylüyor. Aracın kitapçığı varsa elinizde oradan da bakabilirsiniz. Lpg için söylemiyorum aracın orjinalinde zaten 40.000 km de bir ayar yapılması gerekiyor. Ben sübap ayarı yapılırken aracın başındaydım ve sübaplar gayet yağlıydı ekstra bir yağlamanın mantığını çözemedim.