TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: TEAMHONDATURKEY - Haziran 09, 2006, 11:25:27 ÖÖ
-
Tartışalım, karşılaştıralım...
"+" lar "-" ler, deneyimler, yaşanmışlar, duyulmuşlar...
Atmosferik ve SC, hangisi avantaj hangisi dezavantaj...
Objektif fikirler buraya...
(http://www.bmwworld.com/pics/mini/6918_1024.jpg)
(http://www.babez.de/honda/civictyper/pic05.jpg)
-
Stock Mini (163hp + sunroof = 80kg) vs Stock CTR in TR
http://rapidshare.de/files/22606016/Mcs_vs_Ctr_.3gp.html
nokta.
-
yanii.. peki kalkış veya drag videosu yokmu başka arkadaşlarda
-
Bizimkinin bir fazla vitesi var 6 ya takar uzarsın ;D
-
mcs de 6
-
standartta type r uzar ama mcs ye yapılcak ufak bi mod ile işler değişebilir..
-
simdi ikisinide koysalar karsima type-r derim heralde. hiz bi yana daha araba gibi bi araba...
-
Peki bu araçların diğer özellikleri?
-
Modlama olayında MCS mucizeler yaratan bir araç, özellikle SC de kasnak değişikliği, chip, eksoz vs gibi uygulamalardan sonra stock CTR karşısında üstün gelen bir araç...Ama stock karşılaştırmada tabiki CTR üstün..
-
Her bakımdan Type R..
-
mcs yol tutusu type-r a gore baya iyi....stoc araclarla type-r performansi daha iyi ancak mcs atmosferik besleme bir arac olmadigindan yapilacak islemlere daha iyi yanit veriyor...modlama islemleri bakimdan ufak islemlerle mcs performans olaraka baya iyi hale gelebiliyor
-
Valla modlanmis CTR ve MCS 'ninde gidislerini gordum CTR geciyor.
-
Valla modlanmis CTR ve MCS 'ninde gidislerini gordum CTR geciyor.
Bence Mcs nin yol tutuşu Type R dan iyi değil [-(
-
Valla modlanmis CTR ve MCS 'ninde gidislerini gordum CTR geciyor.
Bence Mcs nin yol tutuşu Type R dan iyi değil [-(
Katılıyorum..
Bugun MCS kullanma fırsatım oldu..Performans olarak CTR daha üstün...yol tutus olarak tekrar belirtmek isterim biri diğerinden iyi demek doğru olmaz, MCS de DSC devrede oldugunda gayet stabil, devreden çıkardıgında kullanım çok daha zevkli, kullandığım araç otomatik versiyon, 170 hp lik olanı, SMG şanzımana benziyen bir şanzıman seçeneği (ismini unuttum) zevkli bir kullanım şansı veriyor..Açıkçası araçtan CTR den aldığım hazı alamadım, ama kesinlikle küçümsenecek bir araç değil..SC nin verdiği süper bir ses var akselerasyon anında..
-
Bizimkinin bir fazla vitesi var 6 ya takar uzarsın ;D
MCS de 6 vites Güven abi..
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
mcs yol tutusu type-r a gore baya iyi...
Katılıyorum.. Tabi standart araçlar söz konusu ise.. MCS'de sistemler devrede iken gayet güvenli-dengeli, devre dışı iken gayet zevkli bir sürüş...
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Valla modlanmis CTR ve MCS 'ninde gidislerini gordum CTR geciyor.
Türkiye'den, modifiyeli CTR ve MCS videosu;
http://www.teamhondaturkey.com/forum/index.php/topic,3988.0.html
CTR;
. İskender Cold Air Intake
. İskender komple egzos
. Toda Race Headers
. Hondata Beyin
MCS;
. KN Typhoon kit
. İskender egzos
. Chip
. Kasnak
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Yurtdışından, modifiyeli CTR ve MCS.. Güzel bi video...
http://rapidshare.de/files/8673660/CTR_vs_Works.wmv.html ( süre 1:11, boyut 1.79 MB )
Ahmed Aryan's Civic Type-R;
. Full Exhaust System by Master Exhaust
. Comptech İce Box
Khalid's Mini Cooper S Works;
. Few secret mods :)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Motor hacmi, aerodinami ve başarılı şanzuman oranları ile CTR'ın farkı apaçık ortada.. R for Respect . . .
-
BEN BU HAN ın körfez pistindeki videolarını izledim felaket gidio araba yani çok fazla yüklüymüş gibi.. üstteki videodanda çok bişi anlamadım ama ctr rahat geçıyo herhalde ..
yüklü bir mcs nin düşük hızlarda rollingde type r ı gecebileceğini düşünuyorum
han karşısında ancak çok yüklü bir mcs iş yapabilir bence...
-
BEN BU HAN ın körfez pistindeki videolarını izledim felaket gidio araba yani çok fazla yüklüymüş gibi.. üstteki videodanda çok bişi anlamadım ama ctr rahat geçıyo herhalde ..
yüklü bir mcs nin düşük hızlarda rollingde type r ı gecebileceğini düşünuyorum
han karşısında ancak çok yüklü bir mcs iş yapabilir bence...
O videoları ben de izledim.. Dediğin gibi gerçekten güzel gidiyor.. Valla bu HAN ile kapışan MCS'de neredeyse yapılabilecek her şey vardı.. Yani TR'de ilk 3 arasında olduğu söyleniyor (çok extreme bir modifiye olmadığı sürece makul bir modifiyesi vardı yani).. Ona rağmen HAN geçiyor... Honda Civic Type-R, Hondata beyin, headers, egzos ve güzel bir filtre ile bir çok arabaya şaka yapabilen bir makina.. Potansiyel hat safhada yani :)
İkinci videoda da 45. saniyeden sonrası çok hoşuma gidiyor.. O saniyeye kadar kafa kafaya gidiyorlar fakat aniden MCS duvara çarpıyormuş gibi geride kalıyor :)
-
Valla bu HAN ile kapışan MCS'de neredeyse yapılabilecek her şey vardı.. Yani TR'de ilk 3 arasında olduğu söyleniyor (çok extreme bir modifiye olmadığı sürece makul bir modifiyesi vardı yani).. Ona rağmen HAN geçiyor... Honda Civic Type-R, Hondata beyin, headers, egzos ve güzel bir filtre ile bir çok arabaya şaka yapabilen bir makina.. Potansiyel hat safhada yani :)
İkinci videoda da 45. saniyeden sonrası çok hoşuma gidiyor.. O saniyeye kadar kafa kafaya gidiyorlar fakat aniden MCS duvara çarpıyormuş gibi geride kalıyor :)
Mini ye yapılabilcek çok $ey var aslında. Mini nin sahibi çok samimi arkada$ım. Arabada denemeler sırasında 19 kasnak superchips cold intake headers ve iskender egzoz vardı.Tahmini 205 - 210hp arasında bir güce sahipti o zamanlar. Daha fazla yürümesi için egzntrk hafif krank kasnağı daha büyük intercooler ve safc almı$tık ama araç deği$ikliği için bu $ekilde yükleyip han typeR la deneme fırsatı bulamamı$tık. Bunlar dı$ında alınabilcek daha pek çok parça var Mini için .. Kısacası Honda da ki aftermarket zenginliği Mini nin 1.6 motoru içinde var diyebiliriz .
TypeR a bakınca sıradan sayılmayacak bir beyin vardı araç üzerinde. Tabi birde onu ayarlayan arkada$ım var. Bu makinayı bildiğiniz gibi bamba$ka yürüten programlama ve egzantriktir (a$ırı besleme hariç). Mini TypeR konularında çok $ey yazdım hep TypeR ın önde olacağına inanıyorum ama yol tutu$ta Mini çok daha keyifli bir araç her bakımdan (ki$isel zevk .)
-
Mini nin sahibi çok samimi arkada$ım.
Hadi ya.. Ali benim de yakın arkadaşım.. Nerdeyse her gün beraberiz.. Park Florya rulazz :)
-
Stock yol tutuş olarak MCS, Type R'dan daha iyi olsa gerek aks aralığının kısa oluşu büyük avantaj ayrıca aracın lastikleri köşelere yerleştirilmiş bu da kontrolu daha elde tutma anlamına geliyor. Type R da ise uzun aks aralığının dezavantajını neredeyse pist setuplarındaki amortisör sistemi gidermeye çalışsada bana göre standartta yetersiz. Ama Type R çok ufak amortisör değişiklikleri ile ciddi yol tutabiliyor. MCS ise kullanmadım ama izlenimlerime göre daha sert ve köşeli dönüşleri yapabilen bir araç bu büyük bir artı. Ses konusuna gelince Honda forumu olduğu için değil içimden geçen hep aynı oldu. MCS elektrik süpürgesini andırdı bana hep. =; Type R in vtec'de ki sesi bence hiçbirşeyle mukayese edilemez.
-
Top Gear'ın pist zamanları.
(http://img96.imageshack.us/img96/5465/topgearpistzamanlar4un.jpg) (http://imageshack.us)
Buda Almanyadaki Nordschleife Pistinin zamanları.
8:47 --- 140.721 km/h -- Honda Civic Type-R, 200 PS/1246 kg (sport auto 11/01)
8:55 --- 134.579 km/h -- Mini Cooper S Works, 200 hp (sport auto ??/04)
-
160-170 hp olanıyla da değil 200 hp lik Works ile kıyaslanmasına rağmen yine de CTR üstün...
MCS elektrik süpürgesini andırdı bana hep. =; Type R in vtec'de ki sesi bence hiçbirşeyle mukayese edilemez.
Fikirlerinize katılıyorum
-
Type-R'a bi rakip cıkamadı..
-
arkadaşlar minide %19 luk kasnak olmadığı sürece bi cacık yapamaz ;D type r type r adamı :dissiz
-
arkadaşlar minide %19 luk kasnak olmadığı sürece bi cacık yapamaz ;D type r type r adamı :dissiz
Videodaki MCS'de 19luk kasnak da vardı ama sonuçta yine Type-R fenaa çarp-R :)
-
1. type r en ii yol tutan gtı lardan bitanesi ruhu war ;) 2. cooperde % 19 luk kasnak olmasa ztn type r nin yanına gelmesin
3.altındaki makina rollingde we dreagda her arabayı geçebilse bile yolda iş şöföre düşer (bn patlamadan önce eyer burdalarsa o s 2000 li arkadaşlar bni hatırlarlar yvd 17 ;) siyah vtı geçen ayın 30 unda pert oldu buluşanın sabahı ) ( sene kdr sabredin asfaltlara geri döniüş yapıcam) yine sölüyorum type r fena type r adamı
-
1. type r en ii yol tutan gtı lardan bitanesi ruhu war ;) 2. cooperde % 19 luk kasnak olmasa ztn type r nin yanına gelmesin
3.altındaki makina rollingde we dreagda her arabayı geçebilse bile yolda iş şöföre düşer (bn patlamadan önce eyer burdalarsa o s 2000 li arkadaşlar bni hatırlarlar yvd 17 ;) siyah vtı geçen ayın 30 unda pert oldu buluşanın sabahı ) ( sene kdr sabredin asfaltlara geri döniüş yapıcam) yine sölüyorum type r fena type r adamı
TypeR ın yol tutu$u mini kadar ba$arılı değil. Bana göre lastiğin üzerinde gidiyormu$çasına bir his veriyor ama kullanım hissi bamba$ka güzel zevkli ve eğlenceli bir araç .
Mini de 17 kasnaklada çok güzel yürüyen arabalar var. 8)
-
yalnız şu da varki uzun yolda type r çok daha rahat 2.0 litrelik motorun verdiği güçle ayrıca atmosferik oldugu içn de supercharger ancak kalkarken ve düşük devirlerde,yani cooper s biraz daha şehir içi type r otobanda gösterir gbi gelio
-
yalnız şu da varki uzun yolda type r çok daha rahat 2.0 litrelik motorun verdiği güçle ayrıca atmosferik oldugu içn de supercharger ancak kalkarken ve düşük devirlerde,yani cooper s biraz daha şehir içi type r otobanda gösterir gbi gelio
konu çok fena hortlamı$ :)
Mini nin alt devirleride TypeR ın kinden pek farklı değil. Sonuç olarak SC , devir arttıkça basıncı artan bir ünite.
-
bir ara mini şöyle böyle diyolar diye değişiklik olsun diye type-r'ı satıp mini almayı düşündüm sonra alıcı gözle minileri inceledim her şey performans değil type-r gibi dikkat çekici karizmatik arabanın yanında mini yi kıyaslamak type-r a hakaretten başka bir şey değil sonunda kararım bu oldu , type-r her türlü mini ye geçilse bile mini yerine type-r gibi karizmatik ve dikkat çeken bir arabayı tercih ederim şahsen
-
ikiside hoş makineler ama,performans dışında type r çok daha agresive duruyo...
-
typer rulezz
-
2 sene mcs kullandm ve nerdeyse full tune ettim çok zevkli bi araba fakat atmosferik yüklü typer i geçebilcek tuned mcs yok !
(http://img459.imageshack.us/img459/3715/zdig2.jpg) (http://imageshack.us)
eyy gidi günler :d
-
Istanbul da $u anda 2tane yüklenmi$ Mini var. Kısa bir örnek vermek gerekirse egzoz filtre headers hondatalı bir typeRı biraz geçebilecek düzeydeler 2side..
-
Istanbul da $u anda 2tane yüklenmi$ Mini var. Kısa bir örnek vermek gerekirse egzoz filtre headers hondatalı bir typeRı biraz geçebilecek düzeydeler 2side..
100-200 rollingte diye eklemeyi unutmu$um. Top speedde typeR her zmn alacaktır.
-
atmosferik yüklü ctr derken piston,eksantrikler ve yüksek sıkıştırmadan bahsetim :lol: mcs nin sansi olabilceğini düşünmüorm 2 sene kdr gazladm miniyle biliyorum minin eksantirkli ,custom kasnakla gidişini ama şansı yok :lol:
-
atmosferik yüklü ctr derken piston,eksantrikler ve yüksek sıkıştırmadan bahsetim :lol: mcs nin sansi olabilceğini düşünmüorm 2 sene kdr gazladm miniyle biliyorum minin eksantirkli ,custom kasnakla gidişini ama şansı yok :lol:
Valla bi tane MCS vardı, zamanında en iyi yürüyen olarak kulağıma gelmişti, şimdi o aracın üzerine forged ler, gaz kelebekleri cart curt bi sürü sağlam parca gelmis, sağlam bir araç olduğu belli yani, ancak pistonlu, egzantrikli, beyinli falan bi type-r ile ne olur bilemem (yuksek suratten bahsetmiyorum)
-
o typeRlar çok gidiyor gerek yok :lol:
-
Onur piyasada olmayan videolar var biliyorsun ;D
type r ların neleri gectiğini biz biliyoruz.. :lol:
-
Hahah bilmem mi abi, bilmem mi ;D
-
ben bu karşılaşmada miniyi tek geçerim :)
yani 1 defada geçerim :D 2.ciye gerek kalmaz
-
atmosferik yüklü ctr derken piston,eksantrikler ve yüksek sıkıştırmadan bahsetim :lol: mcs nin sansi olabilceğini düşünmüorm 2 sene kdr gazladm miniyle biliyorum minin eksantirkli ,custom kasnakla gidişini ama şansı yok :lol:
Eski bir MCS kullanıcısı olarak en tarafsız ve tecrübeye dayalı yorumları zaten yapmışsın, diyecek bir şeyimiz yok 8)