TeamHondaTurkey.Com

HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: alican_07 - Aralık 01, 2010, 02:55:32 ÖS

Başlık: lpg ve vti
Gönderen: alican_07 - Aralık 01, 2010, 02:55:32 ÖS
arkadaşlar vti sahibi bi arkadaşım yakıt tüketiminin fazla olduğundan dert yandı aklıma sıralı sistem kaliteli bi lpg sistemi uygulaması geldi fakat vti a lpg uyum sağlarmı sağlamazmı bilemedim sizlerede bi danışayım dedim.
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: LION - Aralık 01, 2010, 03:02:53 ÖS
başlığı görünce içim cızz etti birden :) yüksek performanslı araçlar için farklı lpg sistemleri var en azından ondan kullanın yoksa performansı tutmuıyor fiyatı farklı oluyor tabiki
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: geveze - Aralık 01, 2010, 03:05:36 ÖS
 <783^2
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: onur1980 - Aralık 01, 2010, 03:38:46 ÖS
vti olupta yakıtı düşünüyorsa bence en guzel çözüm onu satıp 1.4 alıp lpg taksın. arabaya yazık etmesin. hem performans hem tasarruf aynı anda olmaz.
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: adyobatik - Aralık 01, 2010, 04:24:08 ÖS
olur olur neden olmasın,herşey olabilir,arkadaşımız hem hızlı ve kaliteli bir araca binip hemde ucuz binemezmi? vti'da çok güzel takılır ve binilir,bunun örnekleride var,millet 0 km insignia turboya takıyordu geçen gün,adam 65 milyar vermiş ama yakıtı az yakmak istiyor,hadi bu arkadaşı eleştirelim ok, diyelimki 65 milyarı verip benzine bakacaksan git dizel al yada o aracı alma, ama vti lar 16-22 arası satılıyor yani pahalı değil zaten,her alan zengin değilki,
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: alican_07 - Aralık 01, 2010, 08:33:02 ÖS
''vti a binmesin ozaman'' diye yorum yapacak olan arkadaşların bize bi faydası yok boşuna yorum yapmasınlar ayrıca niye vti a lpg takılmıyor onuda bi türlü çözemedim adamlar merso ye bmw ye hatta porsche nin jipine takıyorlarda vti a neden olmuyor!!! performanslı bi araca lpg takılmaz diye kanun mu var hadis mi?
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: alican_07 - Aralık 01, 2010, 08:33:54 ÖS
sadece öğrenmek istediğim uyum sağlıyormu yani bizi üzcek sıkıntılar yaratırmı onu sorup öğrenmeye çalışıyorum.
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: yalçınn - Aralık 01, 2010, 08:41:30 ÖS
sadece öğrenmek istediğim uyum sağlıyormu yani bizi üzcek sıkıntılar yaratırmı onu sorup öğrenmeye çalışıyorum.

yok kardeşim takıp tecrübe eden arkadaşalr var tek sorun performans 160 hp kadar iyi olmuyor...
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: gxlk - Aralık 02, 2010, 04:26:21 ÖS
bende sorun çıkaracağını sanmam sadece benzinin yanması ile gaz farklı biraz perf.düşüklüğü yapar ama onun haricinde sorun çıkmaz dediğiniz gibi bmw ve mercedeslere takılıyor vti a neden takılmasın burdaki tek olurmu endişesi ve yorumları tamamen duygusal olacaktır diye tahmin ediyorum ki bende olsam taktırmazdım 1,4 e kıyamazken vti lpg bana uzak ama dediğiniz gibi bu tercih meselesidir teknik olarak hiç bir sıkıntı çıkarmaz
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: ---caner--- - Aralık 02, 2010, 04:41:27 ÖS
benim aracımda var ben memnunum açıkçası ve geçen hesap yaptım arabayı alalı 1.5 sene oldu yaptığım km ye göre en az 4 bin lira kar ı durumdayım
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: accord55 - Aralık 02, 2010, 06:49:00 ÖS
bende 2.4 accord var, benim araçta performans aracı sayılır

10 aydır lpg ile kullanıyorum, geçen ödüllü honda ustası teste çıktığında "bunda benzin lpg farketmiyor" dedi

bende lpg uyumsuzluğu yok, arada arıza ışığı yanması dışında

bence brc, prins ve telefeks gibi markaları tercih ederse problem yaşamaz.
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: alican_07 - Aralık 02, 2010, 09:22:13 ÖS
benim aracımda var ben memnunum açıkçası ve geçen hesap yaptım arabayı alalı 1.5 sene oldu yaptığım km ye göre en az 4 bin lira kar ı durumdayım
arkadaşım aracın ne kadar yakıyor şehir içinde?
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: ---caner--- - Aralık 03, 2010, 10:56:20 ÖÖ
200-210 civarı yakıyordu ama lpg yede baya zam geldi benzinle arası açılmazsa pek avantajı yok eskisi gibi.yeni taktıracak olanın kendini amorti etmesi çok uzun sürer bu fiyatlarla
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: canguder - Aralık 03, 2010, 11:06:08 ÖÖ
takılır niçin takılmasın , ama benzindeki performansı beklemesin arkadaşın . sıkıştırma oranı yüksek araçlarda lpg performansı etkiliyor.
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: ---caner--- - Aralık 03, 2010, 11:24:21 ÖÖ
zaten lpg ekonomi için takıyor adam performans istediği zaman benzine geçer lpg de hiç sıkmasın
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: LION - Aralık 03, 2010, 11:37:02 ÖÖ
arkadaşlar tartışmaya gerek söze noktayı tayeep baba koydu hayırlı olsun ;)
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: ---caner--- - Aralık 03, 2010, 12:01:40 ÖS
arkadaşlar tartışmaya gerek söze noktayı tayeep baba koydu hayırlı olsun ;)

aynen valla yeni taktıracak olanlar için pek ekonomik olduğu söylenemez
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: gxlk - Aralık 03, 2010, 01:07:30 ÖS
bu gidişle arabaları satar 2 beygire düşeriz at arabasına devam gerçi o zamanda samana zam gelir ya bu ülkede hadi hayırlısı
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: poseidon999 - Aralık 03, 2010, 01:42:58 ÖS
Lpg'nin çok kullananlar için senelik 1000 tl den fazla karı vardır.
Ben de lpg kullanıyorum ama vti'da asla tasvip etmiyorum.
Madem tasarruf yapacaksın 160 hp vtec motorlu bir araca 20,000 tl verme.
13-14'e çok temiz 1,4-1,6 lar var. Çak onlara lpg yi paşa paşa bin.
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: kadirhamamcioglu - Aralık 03, 2010, 02:32:52 ÖS
Bence vti kullanımı kısıye gore degısıyor arkadas gazda 200-210 yakıo ben benzınde 230-250 yakıyorum vtı kullanmayı bılırsen cok asırı bı yakıt tuketımı yok...

Takılırmı takılmaz mı konusuna gelınce ben olsam taktırmazdım ama takılmaz dıye bırseyde yok sanırım...
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: alican_07 - Aralık 03, 2010, 04:05:18 ÖS
Bence vti kullanımı kısıye gore degısıyor arkadas gazda 200-210 yakıo ben benzınde 230-250 yakıyorum vtı kullanmayı bılırsen cok asırı bı yakıt tuketımı yok...

Takılırmı takılmaz mı konusuna gelınce ben olsam taktırmazdım ama takılmaz dıye bırseyde yok sanırım...
kardeş nası 23-25 ykr den söz edion sen bırak 160 hp lik bi aracı şu durumda 1.4 araçlar bile 27-28 ykr yakıyor sen nası o kadar az yakıyorsun anlamadım
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: kadirhamamcioglu - Aralık 03, 2010, 04:21:19 ÖS
gayaet normal bı sekılde yakıyorum baska bı arkadasımda 280 kr yakıo :)
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: ---caner--- - Aralık 03, 2010, 04:31:13 ÖS
mümkün değil benzin 4 liraya gelmiş senin aracın 100 km de 5 litremi yakıyoda sen 230 yakıyosun
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: LION - Aralık 03, 2010, 04:35:31 ÖS
2.0 subaru forester la lpg de 280 yakıyorum vti benzin 250-280 mantıklı gelmedi ne yalan söliim yokuş aşağımı yaşıyosun biladerim? :)
gayaet normal bı sekılde yakıyorum baska bı arkadasımda 280 kr yakıo :)
mümkün değil benzin 4 liraya gelmiş senin aracın 100 km de 5 litremi yakıyoda sen 230 yakıyosun
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: ---caner--- - Aralık 03, 2010, 04:37:43 ÖS
seninki dizel vtec olmasın :D valla benimde öyle yaksa bende kullanmam ama hiç bi arkadaşımın vti 350 den aşşağı hiç düşmüyorki benzin zamlanmadan önce hiç basmadan çıkan rakam bu bastığında 450 yi görürsün
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: mtuncbilek - Aralık 03, 2010, 04:39:31 ÖS
başlığı görünce içim cızz etti birden :) yüksek performanslı araçlar için farklı lpg sistemleri var en azından ondan kullanın yoksa performansı tutmuıyor fiyatı farklı oluyor tabiki

İzmirde bir usta var lpg li araçlara platin ve gaz pedalı arasında bir sensör uygulaması yapıyor gaz tepkimesi hızlanıyor 2.0 Vectra'ya uyguladılar gayet verimli oldu iyi bir marka lpg + ve dediğim bu işlem sonucu verimli olaiblir belkide.
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: kadirhamamcioglu - Aralık 03, 2010, 04:49:16 ÖS
kımseye yalan solıcek durumda degılım :)  350 kr dan bahseden arkadaslarımız nasıl okadar yakıyor bende anlamıs degılım ;) 

41 r 6755 =230-250 kr yakıyorum

ıstanbula satılan 41 pm 528 plakalı grı sedan vtec en son hesaplamalarda 200-240 arası yaktıgı tespıt edılde bende sızı anlamıyorum nasıl okadar yakıyorsunuz

yokus asagı yasamıyorum Kocaelı Korfezde yasıyorum ;) 
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: Karahan - Aralık 03, 2010, 05:02:49 ÖS
Hâlâ aynı muhabbet. Yüksek performanslı araçlara lpg takmak caiz değil gibisinden fetvalar...
Prins Porsche'ye takmış naber?
Takılır kardeşim, vti'ye de takılır. Benzinin verdiği performansı vermeyeceğini hepimiz biliyoruz. Taktıran da bunu kabullenerek taktırır. Ne olur, 160 değil de 150 beygir olur. 140 olsun danasını satayım. Her yere 160 beygiri öttüre öttüre gitmiyor ya bu mübarek. Performansın tatmin etmediği yerde de basar düğmeye, benzine geçer. Parmağının ucunda nasıl olsa.
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: Karahan - Aralık 03, 2010, 05:08:33 ÖS
kımseye yalan solıcek durumda degılım :)  350 kr dan bahseden arkadaslarımız nasıl okadar yakıyor bende anlamıs degılım ;) 

41 r 6755 =230-250 kr yakıyorum

ıstanbula satılan 41 pm 528 plakalı grı sedan vtec en son hesaplamalarda 200-240 arası yaktıgı tespıt edılde bende sızı anlamıyorum nasıl okadar yakıyorsunuz

yokus asagı yasamıyorum Kocaelı Korfezde yasıyorum ;) 
Vti değil, vtec ise benzinde 24 kuruş civarında yakar hacı. Vti ile bu değeri şehir içinde mi yakaladın, şehirler arasında mı?
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: ---caner--- - Aralık 03, 2010, 05:16:59 ÖS
hahahaha :D:DD:D 200 çok komik rakam gerçekten litreye vurarmısın kaç litre çıkıyor.tam olarak 5.2 litre yapar dizeller anca 5-6 litre yakıyo benzinli araç ş.içini 9-10 litreyi öldürmez sen nasıl 5 litre yaktırıyorsun çok merak ettim
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: mtuncbilek - Aralık 03, 2010, 05:17:58 ÖS
Şehir içi şehir dışı farketmez şehirler arasıda en iyi 260-270 yakar . Bana pek samimi bir cevap gibi gelmedi. ( Yanlış anlaşılma olmasın ben pek olanak vermiyorum. )
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: mtuncbilek - Aralık 03, 2010, 05:18:31 ÖS
Şehir içi şehir dışı farketmez şehirler arasıda en iyi 260-270 yakar . Bana pek samimi bir cevap gibi gelmedi. ( Yanlış anlaşılma olmasın ben pek olanak vermiyorum. )
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: ---caner--- - Aralık 03, 2010, 05:20:09 ÖS
bak bide sen şehirler arasında 260-270 diyorsunki bu normal yani şehir içide 350 370 civarı olur ortalama ama arkadaş 200-220 lerden bahsediyor dizeller bile o civarda yakıyo yani bende pek olanak vermiyorum
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: kadirhamamcioglu - Aralık 03, 2010, 05:38:13 ÖS
bu muhabbet uzar gıder sımdı vtı olan bı kac arkadasla konustum onlarda sızın yaktıgınız rakamlara abartı dıolar :)
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: ---caner--- - Aralık 03, 2010, 05:39:17 ÖS
neyse herkesin yaktığı kendine :)
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: pcvirus - Aralık 03, 2010, 06:10:06 ÖS
pardonda vti vtec açmadığı sürece normal 1.6 motorlu bi araba
niye bu kadar abartıyorsunuz
bence yakıtı normal
gaz pedalına basmayı bilemeyen varsa 50 kuruş bile yaktırır
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: alican_07 - Aralık 03, 2010, 11:34:40 ÖS
pardonda vti vtec açmadığı sürece normal 1.6 motorlu bi araba
niye bu kadar abartıyorsunuz
bence yakıtı normal
gaz pedalına basmayı bilemeyen varsa 50 kuruş bile yaktırır
kardeş öyle olmuyor işte ozaman turbolu bi impreza alıp yazılımla turbo açma devrini çekelim bakalım 4 bin devre ozamanda o impreza normal bi 2.0 kadar yakıcakmı görelim bu araçlar performansa yönelik araçlar bu yüzden normal 1.6 dan fazla yakması normaldir ki piyasada gezen hangi 1.6 benzinli araç 23-24 kuruş yakıyor oda ayrı bi konu.
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: pcvirus - Aralık 03, 2010, 11:43:57 ÖS
pardon turbo açma kapama gibi bi olaymı var ben ilk defa senden duyuyorum
hemde yazılımla
eminmisin ????
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: pcvirus - Aralık 03, 2010, 11:45:04 ÖS
bu arada benim aracım 24 krş yakıyor şehir içi
benzinli
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: Karahan - Aralık 04, 2010, 02:54:53 ÖS
bu arada benim aracım 24 krş yakıyor şehir içi
benzinli
Yalannn söylüyorsunnnn  :döv
Depoya işemiyon de mi? :))
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: pcvirus - Aralık 04, 2010, 03:01:26 ÖS
yok abi nie söyliyim
:D:D:D
ben lpg li aracta kullandım az çektirmedi bana
.D:D:D:D
her hafta gaz ayarı olurmu yaaa
hayır ayarı kendim yapıyordum zaten
ama araba bi ayar tutmuyordu zıkkım allahtan kurtuldum ::D
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: Karahan - Aralık 04, 2010, 03:06:13 ÖS
Belki de kendin yaptığın için tutmuyordur :))
Ustaya götürseydin, eskiyen tüp beynini değiştirecek, sorunu çözecekti  :kiskis
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: pcvirus - Aralık 04, 2010, 03:13:57 ÖS
abi ben sivastayım
:D:D:D
burada 20 kere ayar için gittim
olayın farkındaydım
lpg beyni kirlenmişti ama
şahsen ben sanayiye çok zor durumda kalmadıkça gitmm
:D:D
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: Karahan - Aralık 04, 2010, 03:32:52 ÖS
Lpg beynini değiştirmeden önce ben de sık sık bozulan ayara ayar oluyordum. Önce ustayı değiştirdim, sonra lpg beynini :)
Araba tazı gibi gaçar oldu hacı.
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: pcvirus - Aralık 04, 2010, 03:40:21 ÖS
oyle abi lpg kirli bi yakıt filtreleri çok kötü hale getiriyor
e birde başkaının uzun yıllar kullandıgı lpg kitini kullanınca benim gibi adam etmek biraaz zor oluyor
önemli olan ustalara guvenip arabayı bırakıyoruz ama adamlar gerçekten bilmiyor yaa
yani usta bile denemez
baskasının eline baka baka
artık sanayiye götürmez olmuştum arabamı
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: alican_07 - Aralık 05, 2010, 12:00:45 ÖÖ
pardon turbo açma kapama gibi bi olaymı var ben ilk defa senden duyuyorum
hemde yazılımla
eminmisin ????
evet eminim buyur gel ankaraya ayar olayına canlı şahit edeyim seni turbo eğerki aracın beyninden ayrı değilse yani bu şöyle orjinal den turbolu ve yeni üretim araçlarda bunu yapmak mümkün.birde bilmiyorum turbolu bi araç kullandınmı ama eğerki kullanmadıysan hadi performans için turbolu araç bulmak zor olabilir fakat git bi turbo dizel kullan turbonun açtığını hisset mesela babamda transporter 2.5 tdi 174 hp var araca ne zaman binsem eğerki yarım debriyaj kalkmıyorsam sakin kalkıyorsam her seferinde 1700 devir gibi bi devirde turboyu açtığını hissediyorum.yarım debriyajda turbo açma devrinin üstünde kalktığım için sanki turbo sürekli açık gibi yürüyorsun.
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: pcvirus - Aralık 05, 2010, 12:06:34 ÖÖ
kardeş sen turbonun çalışma sistemini öğren sonra konusalım bu konuyu
turboda basınc arttırma ayrı bişey senin dediğin gibi açıp kaatma ayrı birşey
turbo farzedelimki
1700 devirden önce
kapalı bu motor havayı nerden çekiyor
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: alican_07 - Aralık 05, 2010, 05:22:57 ÖÖ
kardeş sen turbonun çalışma sistemini öğren sonra konusalım bu konuyu
turboda basınc arttırma ayrı bişey senin dediğin gibi açıp kaatma ayrı birşey
turbo farzedelim
1700 devirden önce
kapalı bu motor havayı nerden çekiyor
tmm kardeş sen benden daha iyi biliyorsun benn hiç bi şey bilmiyorum ben yıllardır sanayide zaten kaportacıda ÇALIŞTIMMM vw yetkili servisi olan biz değiliz.tamam sen benden daha iyi biliyorsunda sırf öğrenmek için soruyorum acaba turbosu bozuk halde yürüyerek bizim servise gelen araçlar havayı nerden çekiyordu turbo iptal durumdayken?
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: pcvirus - Aralık 05, 2010, 12:13:21 ÖS
sen vw de ne üzerine çalıştın kardeş
yaş kaç
birde şahsi olarak hangi aracı kullanıyorsun
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: alican_07 - Aralık 06, 2010, 12:57:26 ÖÖ
sen vw de ne üzerine çalıştın kardeş
yaş kaç
birde şahsi olarak hangi aracı kullanıyorsun
anlatamadım galiba servis sahibiyiz ayrıca önemli olan benim kişisel bilgilerim değil sorduğum sorulara alamadığım cevaplar tekrar soruyorum turbosu arıza yapan araç servise kadar nasıl yürüyerek geliyor sizin söylediğinize göre ben bunu anlamadım?
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: canguder - Aralık 06, 2010, 01:31:03 ÖÖ
turbo arıza yapsa bile motor çalışmaya devam edebilir . bazı araçlarda turbo devre dışı kaldığında motorda çalışmayabilir. özellikle yeni model araçlarda motorunda durması çalışmaması muhtemeldir.sanayideki 2.0 tdi jetta'nın turbosu çalışmıyordu ancak araç marş basıyordu sahibi aracın hiç gitmediğini ve yokuşları nerdeyse  çıkamadığını söylüyordu. internetten bulduğum turbo hakkındaki kısa bir yazıyı kopyalıyorum ; turbonun açılıp kapanması ise yeterli eksoz gazı dışarı verildiğinde meydana gelir ve ECU tarafından algılanarak motora daha fazla yakıt pompalanır. bu şekilde atmosferik motora göre daha fazla güç elde edilir.


Vikipedi, özgür ansiklopedi
Turbo, motora atmosferik basıncın üzerinde hava vererek yani cebri doldurum yaptırarak daha küçük hacimli motordan daha yüksek güç alınmasını sağlayan, hareketini egzoz gazının dışarı çıkma basıncından alan bir çeşit pompadır. Türbin ve kompresör olmak üzere iki adet pervaneye sahiptir. Türbin egzoz tarafında, kompresör emme tarafında yer almaktadır. Egzoz gazının çıkma basıncıyla dönen türbin aradaki bağlantı milinin yardımıyla kompresör pervanesini döndürür. Bu sayede motor silindirine önemli ölçüde artan bir hava girişi sağlanır.

Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: demiray - Aralık 06, 2010, 05:39:15 ÖÖ
buyur    nasıl turonun girip çıkmasını ayarlayacaksın?
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: kadirhamamcioglu - Aralık 06, 2010, 05:47:54 ÖÖ
yaw konu dagılmasın
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: piscocuk - Aralık 06, 2010, 12:19:28 ÖS
ben aracımla 265-275 kuruş yakıyorum şehir için ama standar 3000 dd geçmem ben bu yakıtta aracımın kilosundan kaynaklandığınıda düşünüyorum.aracım 106 gti
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: pcvirus - Aralık 06, 2010, 01:31:13 ÖS
sen vw de ne üzerine çalıştın kardeş
yaş kaç
birde şahsi olarak hangi aracı kullanıyorsun
anlatamadım galiba servis sahibiyiz ayrıca önemli olan benim kişisel bilgilerim değil sorduğum sorulara alamadığım cevaplar tekrar soruyorum turbosu arıza yapan araç servise kadar nasıl yürüyerek geliyor sizin söylediğinize göre ben bunu anlamadım?
tamam kardeş anlaşıldı
sen bi konu aç ben sana sordugun soruların cevabını yazarım
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: alican_07 - Aralık 08, 2010, 06:03:05 ÖS
sen vw de ne üzerine çalıştın kardeş
yaş kaç
birde şahsi olarak hangi aracı kullanıyorsun
anlatamadım galiba servis sahibiyiz ayrıca önemli olan benim kişisel bilgilerim değil sorduğum sorulara alamadığım cevaplar tekrar soruyorum  turbosu arıza yapan araç servise kadar nasıl yürüyerek geliyor sizin söylediğinize göre ben bunu anlamadım?
tamam kardeş anlaşıldı
sen bi konu aç ben sana sordugun soruların cevabını yazarım
ya yeni konuya gerek yok şu yukarda 2 kez sorduğum şimdede 3. kez sorduğum soruya cevap vermen yeterli madem turbo sürekli devrede ve turbo devre dışıyken araç hava çekemiyor nasıl oluyorda turbosu bozulan araç yürüyerek servise geliyor? sadece buna cevap ver yaş iş araba sorma bana daha doğrusu bilgiçlik yapıp bana turbonun çalışmasını öğren daha sonr konuşalım diye hava civa yapıp sonrada böyle basit bi sorunun cevabını veremeyip başka yerlere konuyu çekme sadece bu soruya cevap ver.mademki çok iyisin teknik konuda cevabını özellikle bekliyorum. >=ok
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: pcvirus - Aralık 08, 2010, 07:08:42 ÖS
ben nereden bileyiim senin servisine gelen adamın turbosunu neresinin arızalı oldugunu
bu turboyu açıp kapatan parça ney kardeş adı ne bana bi resmini göndersene
çok merak ettim
turbonun neresinde bulunuyor
Başlık: Ynt: lpg ve vti
Gönderen: ---caner--- - Aralık 09, 2010, 01:55:36 ÖS
benzin 4 lira oldu lpg gibisi yokmuş ya ne büyük rahatlık :D:D:D sizi pompada görmek isterim :D