TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: hondagrkn - Temmuz 06, 2010, 04:10:10 ÖS
-
Otomatik civic sahipleri tüm değerleri bir başlık altında toplasak diyorum...Yakıt, 0-100 vs ... otomatiklere üvey evlat muamelesi yapmayalım beyler lütfen ama....:))
-
Otomatik civic sahipleri tüm değerleri bir başlık altında toplasak diyorum...Yakıt, 0-100 vs ... otomatiklere üvey evlat muamelesi yapmayalım beyler lütfen ama....:))
böyle bişey yapılsa güzel olurda bunun yeri karşılaştırmalar değil sohbet topiğine açsan daha iyi olurdu gerçi bunu adminler taşır :D
-
sehır ıcınde klıma acık 395 tl veya bır depoyla..480 km ısık yandı benzın aldım..daha ıcınde takrıben 13 lıtreye kadar benzın vardı...ceazem vardı esının memleketıne gıttım..940 km..74 lıter benzın aldım nerdeyse 1,5 depoya tekabul edıyo...km rde ıse 290 tl falan...otomatıkten cok memnunum..elımden gelse dıreksıyonu bıle bırıne vermek gelıyo...keske oda otomatık olsa :emo :emo...bu arabamı satmam gerekse daha dusuk modele alcak olsam gene otomatıye bakarım...
-
Otomatik civic sahipleri tüm değerleri bir başlık altında toplasak diyorum...Yakıt, 0-100 vs ... otomatiklere üvey evlat muamelesi yapmayalım beyler lütfen ama....:))
böyle bişey yapılsa güzel olurda bunun yeri karşılaştırmalar değil sohbet topiğine açsan daha iyi olurdu gerçi bunu adminler taşır :D
pardon walla yerini kestiremedim en işlek bölge de baktım burası "Karşılaştırmalar" kısmı yani buraya açıvereyim dedim adminler taşırsa da taşısın . Ama görükür bir yere taşısınlar...
-
Otomatik civic sahipleri tüm değerleri bir başlık altında toplasak diyorum...Yakıt, 0-100 vs ... otomatiklere üvey evlat muamelesi yapmayalım beyler lütfen ama....:))
böyle bişey yapılsa güzel olurda bunun yeri karşılaştırmalar değil sohbet topiğine açsan daha iyi olurdu gerçi bunu adminler taşır :D
pardon walla yerini kestiremedim en işlek bölge de baktım burası "Karşılaştırmalar" kısmı yani buraya açıvereyim dedim adminler taşırsa da taşısın . Ama görükür bir yere taşısınlar...
bu arada topiği açtım ama kendi değerlerimi girmemişim:))
Aracımın en son gördüğü şehir dışı değeri "lpg" de 0,124 kuruştur. şehir içinde ise 23 lt lpg ile 200-230 km gitmektedir.
performans olarak ta 0-100 hızlanmayı 12 sn de tamamlıyor. test verisi olan 11,7 sn den 0.3 salise daha geç :)) o da arkadaşın ağırlığı ve lpg nin farkı olsun.. son hız olarak da 210 km yi gördüm ancak ön balanslar bozukmuş 205 km de titreme yapınca bir 5 km daha bastım ve ayağımı çektim gazdan...ancak youtubide 5 kişi ile 234 km yapan bir otomatik vtec videosu izledim..
konfor olarak da memnunum çok keyifli bir sürüşü var...motor sesi yok denecek kadar az..ışıklarda beklerken çalıştığı bile belli olmuyor...manuellerdeki gibi 3000 d/d de 100 değil 120 yaptığı için motor uzun yolda da sorunsuz ve gürültüsüz...sadece klasik asfalt sesi geliyor... ha bu arada bu asfalt sesini kafaya takan ve honda yol sesini içine alıyor diyen arkadaşlar var...ben megane 2 ve ford focus gibi bazı araçları da kullanıyorum ve onlardan hiç bir farkı yok ses olarak yani onlar da aynen honda kadar sesliler..
kısacası tekrar araba alacak olursam 1. si otomatik vites 2. si tabi ki yine honda alırım..hondadan çok memnun kaldım...
-
Otomatik civic sahipleri tüm değerleri bir başlık altında toplasak diyorum...Yakıt, 0-100 vs ... otomatiklere üvey evlat muamelesi yapmayalım beyler lütfen ama....:))
bencede..bir honda her durumda hondadır.manueller soylu ailelerden geldi de, otomatikler cami önünde mi bulundu :D
otomatikçi arkadaşların yanındayız.Otomatiğin konforu da başkadır değil mi hocam? :)
-
sehır ıcınde klıma acık 395 tl veya bır depoyla..480 km ısık yandı benzın aldım..daha ıcınde takrıben 13 lıtreye kadar benzın vardı...ceazem vardı esının memleketıne gıttım..940 km..74 lıter benzın aldım nerdeyse 1,5 depoya tekabul edıyo...km rde ıse 290 tl falan...otomatıkten cok memnunum..elımden gelse dıreksıyonu bıle bırıne vermek gelıyo...keske oda otomatık olsa :emo :emo...bu arabamı satmam gerekse daha dusuk modele alcak olsam gene otomatıye bakarım...
bu görüşü honda yetkililerine iletmek lazım : )))))))
-
sehır ıcınde klıma acık 395 tl veya bır depoyla..480 km ısık yandı benzın aldım..daha ıcınde takrıben 13 lıtreye kadar benzın vardı...ceazem vardı esının memleketıne gıttım..940 km..74 lıter benzın aldım nerdeyse 1,5 depoya tekabul edıyo...km rde ıse 290 tl falan...otomatıkten cok memnunum..elımden gelse dıreksıyonu bıle bırıne vermek gelıyo...keske oda otomatık olsa :emo :emo...bu arabamı satmam gerekse daha dusuk modele alcak olsam gene otomatıye bakarım...
bu görüşü honda yetkililerine iletmek lazım : )))))))
ola bılır dostum neden olmasın...
-
manuelın zevkı otomatıgın konforu başka :) bende aracımı degısırsem buyuk buyuk ıhtımal yıne otomatık alırım :) 0-100 hızlanma fabrıka verısı gıbı 11 sn gibi, motor stock
-
valla ben 20 lı yaslarda hayatta otomatık vıtes kullanmam dıyordum vıtesle oynayacaksın zevkı orda dıyordum
en son cok memnun oldugum toyotamı otomatık araba almak ıcın sattım artık super keyıflı araba suruyorum :D
valla uuzn yolda bıde cruze e takıyorum tamam yaa muhabbet ede ede gıdıyorsun ıste :D
-
yani bir bakın lüks segmentteki arabalar manuel opsiyonu bile nerdeyse satılmaz olmusken,artık otomatik vites bi lüks degil.Yani ne diye manuel vites ile hammallık yapıcam yok bu işin zevki vitesmiş yok araba gitmezmiş falanmıs filanmıs gecmek lazım bunları,bundan sonra artık hep honda hep otomatik
-
Otomatik demek rahatlık demek, gerçi arabam triptonik ama manuel modunu hiç kullanma ihtiyacı duymuyorum, özellikle şehiriçinde müthiş rahatlık...önceden niye otomatik almamışım dedirtiyor insana...
-
Manuelde debriyaj bitiyor, değiştirmek gerekiyor, bir sürü masraf.
-
Manuelde debriyaj bitiyor, değiştirmek gerekiyor, bir sürü masraf.
otomatikte debriyaj bitmiyor mu?
Otomatik araba sevmeyenler pek cok kez hic otomatik arac kullanmayanlar
cunku kullanan tercihini degistiriyor
bazen yolda ust sinif fiyati 100bin tl uzeri manuel vites luks arac goruyorum ve sahiplerine aciyorum hem ust sinif 4 kapili d sinifi arac sl hem de manuel
arkadaslar hamallik yapmayi mi seviyo, yoksa parasi otomatige yetmiyo da manuel mi aliyor cozemiyorum :))
-
Bir Bursa seyahatimde giderken 120 nin altına inmemiş, gelirken de normal kullanmışken (normal derken otomatik kullanmayı bilmeyen bir arkadaşa vermiştim arabayı bir süre) km de 298 lira yaktı...
Müthiş bir rakam bana göre... Eğer otomatikse aracınız kullanmayı biliyorsanız 250 liraya kadar indirebilirsiniz yakıt sarfiyatını... Hız derseniz 4 kişi klima açıkken 203km yaptım en son... 230-240 lara rahat çıkacağını düşündüğüm bir araç...
performans isterseniz dragda rollde diğer araçların gerisinde kalsa da rahatlıkta hepsinin önünde...
-
hem az yakıp hem performans canavarı olan honda modeli olsa olsa accord dur :emo
yalnız 230-240 az olmuş...accord kadranda yazanı yapıyor...
-
hem az yakıp hem performans canavarı olan honda modeli olsa olsa accord dur :emo
yalnız 230-240 az olmuş...accord kadranda yazanı yapıyor...
stock haliyle kaç yapmasını bekliyorsun ki civic in???
-
civic se harika...ben modeli accord diye tahmin ettim, yazmadığınız için...
-
civic se harika...ben modeli accord diye tahmin ettim, yazmadığınız için...
arkadasın 2.4 U de 240 i görüyor
araç 190 hp 223 nm !
nasıl oluyor bu is ???
-
Bir Bursa seyahatimde giderken 120 nin altına inmemiş, gelirken de normal kullanmışken (normal derken otomatik kullanmayı bilmeyen bir arkadaşa vermiştim arabayı bir süre) km de 298 lira yaktı...
Müthiş bir rakam bana göre... Eğer otomatikse aracınız kullanmayı biliyorsanız 250 liraya kadar indirebilirsiniz yakıt sarfiyatını... Hız derseniz 4 kişi klima açıkken 203km yaptım en son... 230-240 lara rahat çıkacağını düşündüğüm bir araç...
performans isterseniz dragda rollde diğer araçların gerisinde kalsa da rahatlıkta hepsinin önünde...
dostum bende orduya gıttım..74 lıtre benzınle 940 km yakın yol yaptım..buda bana gore agırlık ve gıdıs olarak cıddıbı rakam..
-
Manuelde debriyaj bitiyor, değiştirmek gerekiyor, bir sürü masraf.
otomatikte debriyaj bitmiyor mu?
Otomatik araba sevmeyenler pek cok kez hic otomatik arac kullanmayanlar
cunku kullanan tercihini degistiriyor
bazen yolda ust sinif fiyati 100bin tl uzeri manuel vites luks arac goruyorum ve sahiplerine aciyorum hem ust sinif 4 kapili d sinifi arac sl hem de manuel
arkadaslar hamallik yapmayi mi seviyo, yoksa parasi otomatige yetmiyo da manuel mi aliyor cozemiyorum :))
Otomatikte debriyaj mı var?
-
Manuelde debriyaj bitiyor, değiştirmek gerekiyor, bir sürü masraf.
otomatikte debriyaj bitmiyor mu?
Otomatik araba sevmeyenler pek cok kez hic otomatik arac kullanmayanlar
cunku kullanan tercihini degistiriyor
bazen yolda ust sinif fiyati 100bin tl uzeri manuel vites luks arac goruyorum ve sahiplerine aciyorum hem ust sinif 4 kapili d sinifi arac sl hem de manuel
arkadaslar hamallik yapmayi mi seviyo, yoksa parasi otomatige yetmiyo da manuel mi aliyor cozemiyorum :))
Otomatikte debriyaj mı var?
yani otomatik sanzumanda bitebilecek değişmesi gereken parça yok mü?
-
yok kardeşim... otomatiklerde tork konvertörü denen bir düzenek var ki yağ basıncı ile iş görüyor...yani sürtünme olayı yok...dolayısıyla eskiyen baskı balata da yok... >=ok
-
otomatiklerde de manuale göre fren balatası daha çabuk biter..
-
otomatiklerde de manuale göre fren balatası daha çabuk biter..
alakası yok...sen eğer yavaşlamak için sürekli frenlere basarsan manuellerde de fren balatalarını bitirirsin....otomatik viteslerde de motor freni vardır...iki şekilde devreye giriyor... 1. si frenlere bastığında hususen yokuş aşağı ise yokuş kontrol sistemi vitesi 1 kademe düşürüp motor freni sağlıyor...veya sen manuel olarak dik yokuşta yavaşlamak istersen frene basmasan bile 1 vites aşağı alırsan motor kompresyon yaparak aracı yavaşlatıyor...yani yavaşlamak için sürekli frenlere basıp balataları yemeye gerek yok...
-
otomatiklerde de manuale göre fren balatası daha çabuk biter..
alakası yok...sen eğer yavaşlamak için sürekli frenlere basarsan manuellerde de fren balatalarını bitirirsin....otomatik viteslerde de motor freni vardır...iki şekilde devreye giriyor... 1. si frenlere bastığında hususen yokuş aşağı ise yokuş kontrol sistemi vitesi 1 kademe düşürüp motor freni sağlıyor...veya sen manuel olarak dik yokuşta yavaşlamak istersen frene basmasan bile 1 vites aşağı alırsan motor kompresyon yaparak aracı yavaşlatıyor...yani yavaşlamak için sürekli frenlere basıp balataları yemeye gerek yok...
Aslında hersey kullanım tarziyla alakalı
ondeki aracı yakın takip edersen,hızlı gidersen, öndeki trafiği izlemeyip te sadece önündeki araca bakarsan vs vs freni çok kullanırsın
bu konulara dikkat eden bir şoför duzde de otomatiktede balatalari çabuk bitirmez
-
otomatiklerde de manuale göre fren balatası daha çabuk biter..
evet dostum haklısın ama..ısıklarda kısa beklemelerde n konumuna alırsan manuelle aynıda deyıstıre bılırsın..yanı otomatık kullanmak ıcın dılınden anlamak lazım bıraz....
-
Aslında çok bilgim yoktu , serviste çalışan birisi öle demiştide mantıklı gelmişti , ama sizinkiler daha mantıklı geldi şimdi :) iyimiş ozamn yaa bende bu seneye kadar vites değiştirmeden aracın tadı çıkmaz düşüncesi olanlardandım ama , son zamanlarda arkadaşların otomatik araçlarına bindikçe kendime eziyet ettiğimi anladım :)
-
Aslında sızınkıde doğru sayılır otomatık daha cabuk bıter ancak bir ay kullanın, alışınca otomatık vıtese frene cok daha az basıyorsunuz :)
-
araç 2008 premium otm.triptonikte yokuş aşağı motor frenini nasıl yapacaz?ayrıntılı verebilecek var mı?
-
araç 2008 premium otm.triptonikte yokuş aşağı motor frenini nasıl yapacaz?ayrıntılı verebilecek var mı?
d konumundayken s konumuna alırsan bıraz etkılı olucaktır....
-
evet s knumundayken vitesi daha uzun kullanıyor...dolayısıyla motor freni yapmış oluyor daha fazla devir çevirerek..
-
aslında motor freni için herhangi bir eylem yapmaya gerek yok...zaten JAPON aracın beynine yazmış arkadaşlar...belli bir fren basıncından sonra araba anlıyor yavaşlamak istediğini ve vitesi bir kademe bazen 2 kademe birden düşürerek motor freni sağlıyor..bunu özellikle yokuş aşağı inişlerde çok rahat hissedersiniz....örneğin 30 derecelik bir eğimde 90 km hızla ilerlerken yavaşlamak babında frene biraz basılı tutun ve aracın kompresyon yapmaya başladığını ve sanki ikinci bir fren gibi aracı yavaşlattığını göreceksiniz...
-
aslında motor freni için herhangi bir eylem yapmaya gerek yok...zaten JAPON aracın beynine yazmış arkadaşlar...belli bir fren basıncından sonra araba anlıyor yavaşlamak istediğini ve vitesi bir kademe bazen 2 kademe birden düşürerek motor freni sağlıyor..bunu özellikle yokuş aşağı inişlerde çok rahat hissedersiniz....örneğin 30 derecelik bir eğimde 90 km hızla ilerlerken yavaşlamak babında frene biraz basılı tutun ve aracın kompresyon yapmaya başladığını ve sanki ikinci bir fren gibi aracı yavaşlattığını göreceksiniz...
ancak araçtan araca değişiyor
bendeki vtec2 civicte bu az hissedilirken arkadasın accordta rampa aşağı frene bir miktar bas
mak bile araca bayağı bir motor freni yaptırıyor
-
aslında motor freni için herhangi bir eylem yapmaya gerek yok...zaten JAPON aracın beynine yazmış arkadaşlar...belli bir fren basıncından sonra araba anlıyor yavaşlamak istediğini ve vitesi bir kademe bazen 2 kademe birden düşürerek motor freni sağlıyor..bunu özellikle yokuş aşağı inişlerde çok rahat hissedersiniz....örneğin 30 derecelik bir eğimde 90 km hızla ilerlerken yavaşlamak babında frene biraz basılı tutun ve aracın kompresyon yapmaya başladığını ve sanki ikinci bir fren gibi aracı yavaşlattığını göreceksiniz...
ya dostum hondanın fıtes gecıslerı sarsıntısız oldu ıcın anlamak cok zor anlayan var anlayamayan...:)))))))
-
aslında motor freni için herhangi bir eylem yapmaya gerek yok...zaten JAPON aracın beynine yazmış arkadaşlar...belli bir fren basıncından sonra araba anlıyor yavaşlamak istediğini ve vitesi bir kademe bazen 2 kademe birden düşürerek motor freni sağlıyor..bunu özellikle yokuş aşağı inişlerde çok rahat hissedersiniz....örneğin 30 derecelik bir eğimde 90 km hızla ilerlerken yavaşlamak babında frene biraz basılı tutun ve aracın kompresyon yapmaya başladığını ve sanki ikinci bir fren gibi aracı yavaşlattığını göreceksiniz...
tamamen katılıyorum başıma geldi yokuş aşağı inerken bir anda öndeki aracın önüne aradan bir araç fırladı bir anda önümdeki araç ile ben fren yapmak zorunda kaldık ve inanın manuelde vites düşürüp motor freni yaparsınızda araç bir anda yavaşlatırya kendini aynısı oldu ve fark edilir derecede. He manuel kadar iyi deildir belki ama kaza yapma olasılığını düşürüyor. 2004 vtec araç diğerleri için birşey diyemiyecegim
-
Honda buna "grade logic" adını vermiş.
-
bazı arkadaşlar hondayı kötülemek adına şunu söylüyor her zaman ki gibi vw ci bir arkadaş.diyor ki fren yaparken araba uğultu yapıyor bu ne kardeşim ne dandik bir araba. bende dedim ki grade logic sistem var,ani frenlemede hızın yüksekse araç motor freni yapıyor ki duruş mesafen daha da kısalsın.işte arabadan anlamayan arkadaşların düşünceleri bunlar .hey allahım yarabbim yaaa.
-
Aynı şey benim dsg de de yapıyor ikamet ettiğim yer çok yokuş aşağı bir yer yokuş inerken hafif frene bastığımda dişli devreye giriyor tatlı bir motor frenini hissediyorsunuz..ayrıca vw buna honda gibi ekstra bi tknoloji yapmış gibi bi isim de vermemş..honda neden vermiş anlamadım zaten motor freni olması gerek oto viteslerde..
-
sadece motor freni için değil bu grade logic sistem, rampa yukarı ve rampa aşağısını tanıyor araç ona göre devirlenme yapıyor ben çok faydasını gördüm.aynısı sistem bizim 2005 model honda crv de vardı ama rampaları tanımıyordu.
teknik açıklaması şu; bu sistemde otomatik vitesli araba rampa inerken vitesler koru korune hizla buyutulmez ve sadece frenle inmek veya viteslere manuel mudahale etmek zorunda kalmazsiniz. hiza gore ilgili vites secilerek ilerlenir, guvenli surus saglanir.
ayni sekilde arac rampa cikiyorsa, yigilmalari engellemek icin uygun egime kadar sistem vites buyutmez, boylelikle sistem duzgun ive performansli bir sekilde ilerlemeyi garantiler.
direksiyondan manuele geçince rampa aşaıya inerken kesinlikle vites büyütmez düz yola geldiğini otomatik anlayarak ona göre değişimi kendisi alır. rampa yukarısında ise hangi hız hangi vites dişlisindeyse o vitesi değiştirmez.hızın artarsa değiştirir tabi. s modda onu bile yapmıyor normalde 3500-4500 de vites değiştiriyorsa s modda 5500-6500 arasında devirde vites değiştiriyor.s modda rampalarda çok atak oluyor rampa yukarı s modda giderken ayağımı gazdan çekip tekrar bastığımda araç öne atlıyor hasta oluyorum :)
-
Aynı şey benim dsg de de yapıyor ikamet ettiğim yer çok yokuş aşağı bir yer yokuş inerken hafif frene bastığımda dişli devreye giriyor tatlı bir motor frenini hissediyorsunuz..ayrıca vw buna honda gibi ekstra bi tknoloji yapmış gibi bi isim de vermemş..honda neden vermiş anlamadım zaten motor freni olması gerek oto viteslerde..
dostum genellıkle fazla yorum yapmam genelde yorum okurum...geneldede hep dıkkatımı ceker..he yorumda wv genın hondanın ustunde oldunu hondanın sıtesınde gerceklestrmeye calısman dıkkatımı cekıyo..honda ayrı bı ozellık sunmus su bu..bence sen hondayla wv genın arasında kalmıssın wv genı alıncada hatamı yaptım dıye kendını tatmınmı etmeye calısıyosun anlamadım..sızınkıler ılkonce sorunsuz motor uretsınler..sonra dsg falan konusalım..yada wv gen foruma bak ılerde basına neler gelıcek bastan asa oku derım...
-
valla bu tatıldekı uzun yolda bıkere daha otomatık aldıgıma dua ettım
gercekten cok rahat ettım cok keyıflı 2200 km yaptım
keske daha once otomatık alsaydım valla :)
-
Basta bi aciklama yapayim vw dediginiz sey zaten vokswagen demektir ayrica gen demenize gerek yok:)
Oncesinde yaptigim aciklamalari okumamissiniz heralde cok okuyorum demissiniz ama biraz da dikkatli okusaydiniz keske..oyle bi knusmussunuz ki ariza yapan bi vw gordugunuzde zil takip oynayacak gibisiniz.. ayrica civic alamayacak gibi bi olayim olamaz gider 52 000 tl yi honda ya verirdim olur biterdi..neyse caniniz,canimiz sagolsun yollarda kazasiz belasiz arizasiz sürüsler ins...
-
Basta bi aciklama yapayim vw dediginiz sey zaten vokswagen demektir ayrica gen demenize gerek yok:)
Oncesinde yaptigim aciklamalari okumamissiniz heralde cok okuyorum demissiniz ama biraz da dikkatli okusaydiniz keske..oyle bi knusmussunuz ki ariza yapan bi vw gordugunuzde zil takip oynayacak gibisiniz.. ayrica civic alamayacak gibi bi olayim olamaz gider 52 000 tl yi honda ya verirdim olur biterdi..neyse caniniz,canimiz sagolsun yollarda kazasiz belasiz arizasiz sürüsler ins...
hıc vazgecmıceksınız demı..aradakı fıyat farkını soyleyıp sankı cok ıyı bıseymıs gıbı hava atmayı..aradakı 7 8 tl fıatı basa kalkıp alınamıycanımı sanıyosunuz..sız zaten bunla ovunuyosunuz fıatı pahalı dıye cok kalıtelı oldunu dusunen ınsanlardansınız sanırım...52000 verıp ondan sonra yakaca yakıtı dusunup dızel alalan zıhnıyetlersınız ıste..hadı jetta olsa passat olsa amenna ama golf bence pasıf... jettamı polomu ayırt edılemeyen garıp bı araba oldu son gunlerde...wv gen olayınıda gelınce soyledıklerımı keza cevap bulamayınca benım yazdıklarımla bılmıslık yapıp hava atmaya..nıhayetınde wvgen benım ılgı alanıma gırmedı ıcın pek zaman ayırmadım dan dolayı bu durumu atlamısım ama ben gene bole devam edıcem..fsı den nıye tsı motoro dondunuz acaba madem okadar kalıtelısınız neden fsı lerınız arıza verdı bı arastrında gorun..emınım 52000 tele para veren bı arkadasımız olarak 2 yıl fazladan garantı ıcında 450 dolar parada vermıssınızdır sız..oazman kormayın nasıl olsa garantısı var..sızede kazasız surusler olsun..
-
yoo tam tersine fiyat söleyip hava atmaktan nefret ederim..sadece honda alamadığınız için golf mü aldınız gibi bi lafınız olmuş ondan dolayı sölemek zorunda kaldım..
ayrıca 52000 tl para verecek olsam neden dizel almayayım kardeşim??böle bi mantık mı olur yahu?? dünya çapında diesel motorların trend i gitgide arttıkça 250000 euroluk lüks araçlarda artık dieselden başka bir tercih yapılmadıkça ne derece mantıklı yorumunuz? adam 200 000 euro verip s klasse alacak 320 cdi motoru ekonomi için mi alacak :))) ayrıca hadi 350 benzinliye 320dizeli ekonomi için tercih etti diyelim kim ne diyebilir yahu?? şahsi fikrim 200000 lik bi araç alacak param olsa yine de yakıta vereceğim paraya acırım ve de küfrederim arkadaş bu konuda gerçekten enayi parası ödediğimi düşünüyorum..
golf aracıma o kadar verdim ve de gerçekten kaliteli bi araç olduğunu düşünüyorum birçok araştırmamın sonucu da bunu söylüyor..
bi de şöyle bi durum var ben vw gibi bi firmanın uğraşıp ta 1.6 atmosferik motordan 180 bgçıkaramayacağını asla düşünmüyorum..kaldı ki 1.6 115 motordan bu kadar sorun çıksın..önem vermediği bi yatırımdır kesinlikle..ha bu honda için de geçerli tabi ki..ar-ge sini turbo motorlar üzerine yoğunlaştırsa en az bu konuda vw kadar motorlar yapar eminim..bunlar tamamen marka stratejileridir bırakın bu lafları honda turbo yapamaz diyene de laf sölüyorum markanın neye önem verdiğiyle alakalı
-
Her modelin kendine has özellikleri var. Hiç bi aracın hakkını yememek lazım. Şahsen hb araçlardan hoşlanmadığım için golften de hoşlanmıyorum ama bu eleştrimi değiştirmez. Almanlar dolu dolu araba yaparlar her türlü özelliği koyarlar inciğinden cücüğüne her bişe olur. Japonlar ise yaparlar motoru koyarlar önüne, binersin ne sanayi bilirsin ne usta. Sen doktora gidersin o gitmez. Benim içinde önemli olan budur. 2 3 özelliğe kanıpta almana binmem binerim japona sorunsuz sorunsuz giderim yoluma... Ben toyota corolladan geçtim honda'ya ikisi de benim gözüm de şahane arabalar(Sorunsuzluklarıyla) bi kere bile başımı ağrıtmadı daha. 3 yıl önce gümrükten bi vw aldık, almaz olaydık tam 9 milyar masraftan sonra adam oldu yavrucak o otomatik şanzumanı varya ahh ahh allah düşman başına vermesin o olaydan sonra sevemedim. Vw ye bakım yapmazsan gelinlik kız gibi nazlanır adamı yorar. Ama japon malında yok öyle bişe. 3 tane aracım var benim 2011 model toyota corolla profilde ki civic'm bide toyota hilux... Adama güven veriyor bu markalar. Bu markaları tek sevmeyen kişiler sanayi ustaları, çünkü o yolu bilmezler. Sanayi ustasını tek güldüren markalarda alman arabaları... tüm ustalarıma kolay gelsin alman arabaları da olmasa halleri harap... ;)