TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => Civic '88-'06 => Konuyu başlatan: serindurus - Mayıs 27, 2010, 10:14:32 ÖÖ
-
Arkadaşlar civic 1.6 ies aracımın klimasını actıgımızda ayarını 1,2,3,4 ten herhangibirine getırıyorum..
sızce klima motoru calışınca ayarı 1,2,3,4 e getırmenın aracın motoruna bınen yuk açısından bır farkı olurmu??
-
çalışan kademe fanın kademesı bişey değişmez olayı değiştiren klima motoru ve kayışı bunlar çalışınca araç ,her halde motor ağırlaşıyor ;)
-
çalışan kademe fanın kademesı bişey değişmez olayı değiştiren klima motoru ve kayışı bunlar çalışınca araç ,her halde motor ağırlaşıyor ;)
hadi yaa.. yani kilamayı hangi ayarda kullandığımız önemli değil. klima açık olduktan sonra binen yük ve yakıt harcaması aynıdır yani??? o zaman ben artık hep full açayım bari. buz gibi olunca kapatim tekrar :)
-
yakıt eko. için bi teknik gaza yüklendiğinde yani kalkış viteslerinde klimayı kapa sabit gaz veya boşta iken klima kullan yarı yarıya azalır klıma dan sebeb yakıt sarfiyatı
çünkü kapattıktan sonra bir süre soğuk üflüyo zaten ;)
-
yakıt eko. için bi teknik gaza yüklendiğinde yani kalkış viteslerinde klimayı kapa sabit gaz veya boşta iken klima kullan yarı yarıya azalır klıma dan sebeb yakıt sarfiyatı
çünkü kapattıktan sonra bir süre soğuk üflüyo zaten ;)
bızım klımaların motoru çalıştığı andan ıtıbaren abanın motora yuk bındırıyorsa demekkı :)))klıma 4 te çalıştırsak ara ara kapatıp açsak daha mantıklı ekonomık acıdan daha ıyı olacak o zaman..
-
yavaş arkadaşım yavaşş >%6rol
-
yavaş arkadaşım yavaşş >%6rol
4 olmasada 3 olsun :)
-
aç kapa hasta olmayasın sonra dikkat et :)
-
Ben klimayı en sona açıyorum hep. Araba buz gibi olunca kapatıyorum. :)
-
Kardeş air condition (klima) prensibi şu resimdeki gibidir
(http://img266.imageshack.us/img266/9371/a17b.gif) (http://img266.imageshack.us/my.php?image=a17b.gif)
York denen yada klima motoru diyede geçer klima devreye girdiğinde buzdolabındaki motor gibi düşün buzdolabındaki motor elektrik ile otomobildeki ise kayıştan güç alarak çalışır klima açıldığı zaman çıt diye bi ses gelir ve york devreye girer ondan sonra dediğin 1,2,3,4 motor ayarıdır ister 1 de ister 4 de çalıştır york için değişen bişey olmaz , Horozun dediği gibi "Ben polemiğe girmem , işimi yaparım gerisi beni bağlamaz" hesabı.
-
Ama kademe 1 de çalışırsa klima daha az sıcak havayı soğutmaya çalışsacak ama 4 te çalışırsa daha çok sıcak havayı soğutmaya çalışsacağından bence 1 kademe ile 4 kademe teorikte fark eder ama pratikte fark etmez yani benzin yakışını anlmazsın o yüzden sizinde dediğiniz gibi en iyisi 4 te çalıştırıp soğutup sonra tekrar kapamak ;)
-
aynen
-
Kardeş air condition (klima) prensibi şu resimdeki gibidir
(http://img266.imageshack.us/img266/9371/a17b.gif) (http://img266.imageshack.us/my.php?image=a17b.gif)
York denen yada klima motoru diyede geçer klima devreye girdiğinde buzdolabındaki motor gibi düşün buzdolabındaki motor elektrik ile otomobildeki ise kayıştan güç alarak çalışır klima açıldığı zaman çıt diye bi ses gelir ve york devreye girer ondan sonra dediğin 1,2,3,4 motor ayarıdır ister 1 de ister 4 de çalıştır york için değişen bişey olmaz , Horozun dediği gibi "Ben polemiğe girmem , işimi yaparım gerisi beni bağlamaz" hesabı.
çok guzel ve acıklayıcı bır bılgı olmus ...
demekkı klıma motoru calıştıgı andan ıtıbaren ha 1 ha 4 degısen bişey yok .. motora bınen yuk acısından...
o zaman napıyoruz ....
4 de sogutup kapatıyoruzzz:)))